Tai TIKRA IR SĖKMINGA vieno iš mūsų klientų Dale’o Gillespie istorija .
„Žemiau pamatysite įdomią vieno iš mūsų puikių klientų pono Dale’o Gillespie’o atkūrimo istoriją. Džiugu, kad jis nusprendė pasidalinti su mumis savo patirtimi, susijusia su „ Google Penguin Recovery“ ir sėkmingu 301 nukreipimo strategijos įgyvendinimu kartu su 404 puslapiuose, kuriuos paveikė nenatūralios nuorodos. Tai puiki istorija apie atkaklumą, kantrybę ir mąstymą į priekį! “


 

Norėčiau pasidalinti savo patirtimi apie gautą „Google“ nuobaudą ir papasakoti, kaip mums pavyko jos atsikratyti ir vėl grįžti į vėžes. Buvo sąžiningo darbo skausmas! Tačiau tai buvo labai palengvinta, tačiau vis tiek varginanti dėl užsispyrimo ir pažinimo SEO naudojimo.

1. Kelios „Google“ pingvinų bausmės

Mes žinojome, kad turime tam tikrų SEO problemų dėl esamų domenų, tačiau 2013 m. Pavasarį viskas tapo aiškiau, nes visos mūsų sritys buvo nubaustos algoritminėmis nuobaudomis.

Būdami daugybę milijonų apyvartos turinti ir seniai įsitvirtinusi automobilių pardavėjų grupė, mes buvome tiesiog blogai pasirengę interneto revoliucijai ir priėmėme blogų patarimų. Galų gale visose mūsų svetainėse buvo katalogų nuorodų ir galbūt blogų nuorodų.
Svetainės, apie kurias kalbame, yra:

  • Jennings-ford.co.uk
  • Jenningskia.co.uk
  • Jennings-mazda.co.uk
  • Jennings-Seat.co.uk
  • „Jenningsseat.co.uk“

Žemiau pateikiamos ekrano kopijos, paimtos iš analizės, kur lašus galima lengvai pastebėti.
Mažesnes svetaines labiausiai paveikė „Google Penguin“ atnaujinimas nuo 2013 m. Gegužės mėn., O kiti „Penguin“ atnaujinimai sukėlė nedidelį srauto sumažėjimą. Stipresnės, labiau įsitvirtinusios vietos atlaikė audrą, tačiau kritimas neabejotinai paveikė verslą.

 

Jennings-mazda.lt Drop

„Google Analytics“ ekrano kopija – „Jennings-mazda.co.uk“ reitingo kritimas

Jennings-Seat.co.uk Drop

„Google Analytics“ ekrano kopija – „Jennings-Seat.co.uk“ reitingo kritimas

 

 

2. Sprendimas pakeisti prekės ženklą

Kai „Google Penguin“ baudė visus mūsų domenus, reikėjo ką nors padaryti, kad atgautume savo reitingą, todėl pradėjome kurti kai kuriuos veiksmų planus. Rinkodaros strategijoje buvo sutarta pakeisti prekės ženklą kaip „Jennings Motor Group“ ir visas mūsų nubaustas svetaines perkelti į vieną naują domeną, pavadintą www.jenningsmotorgroup.co.uk

Jennings Ford Link profilis

 

Pagrindinis rūpestis buvo 301 nukreipimas visoms svetainėms į naują domeną tokioje situacijoje, kai mus lengvai pabrėžė faktas, kad tada nuobaudos turės įtakos visų srautų ir paieškos reitingams.

Be to, mūsų domenai turėjo tikrą vertę visame pasaulyje, kai kelyje buvo daugiau nei 14 000 visų mūsų prekiaujamų markių automobilių. Jie atliko tvirtą natūralią paiešką, kurios nebuvo galima atsisakyti, paremta domenų vardais, spaudos radiju ir kitais vykdymo užtikrinimo būdais. Todėl mūsų rūpesčiai buvo, kaip įsitikinti, kad bet kokie prekės ženklo pakeitimai neturės įtakos mūsų sunkiai uždirbtai SEO vertei.

 

Jennings Motor on Press

Norėjome vartotojams ir paieškos varikliams pasakyti, kad mūsų pirminiai puslapiai nebėra aktualūs ir kad aktualiausią ir naujausią informaciją galima rasti visiškai naujame puslapyje, bet taip pat perkelti senų domenų paieškos sistemų reitingus į naują interneto adresą .

Prieš priimant sprendimą reikia nusipirkti automobilį apie 10 kartų, net ir priėmus sprendimą, žmonės vis grįžta pažiūrėti į automobilį, kol jo dar nėra fiziškai. Taigi mums buvo labai svarbu išlaikyti savo prekės ženklo autoritetą ir žinomumą.

3. 301 peradresavimo įgyvendinimas

Išanalizavus situaciją, sutartas procesas buvo 301 nukreipimo įgyvendinimas.

Procesas buvo įgyvendintas maždaug 2014 m. Gegužės 8 d., O 301 buvo atliktas kiekvienam tinklalapiui atskirai. Mes taip pat padarėme 404 kai kuriems puslapiams. Po to, kai tai paveikė eismą, turėjome toliau tvarkytis. Taigi, trumpai pasakojant, mes sujungėme kelis domenus į vieną variklių grupės domeną, todėl turėjome atskirai sutvarkyti atgalines nuorodas iš šių svetainių, tada 301 į pagrindinę svetainę.

JMG 301 peradresavimas

Todėl pradėjome išbandyti visas kitas veiklas, kurios sukuria tvirtą organinį srautą iš realaus pasaulio radijo, televizijos, spaudos ir kt. Tai retai nukrenta nuo uolos, nes mes padidintume skelbimus, kurie savo ruožtu padidina organinį srautą. Dabar mums reikėjo įsteigti „Jenningsmotorgroup.co.uk“ kaip atskirą svetainę, kuriant tam tikrą natūralių nuorodų kūrimą ir turinio rinkodarą. Mes išsaugojome kitų peradresuotų domenų palikimą, todėl mums taip pat reikėjo šiek tiek išvalyti nuorodų kieme. Mes pradėjome valyti naują profilį ir pradėjome remtis JMG, turinčio aukštos kokybės turinį ir unikalia PR veikla, verte.

4. Neatidėliotini pingvinų atkūrimo rezultatai

Džiugu, kad JMG buvo greitai įkurta. Svetainė vystėsi sparčiai tobulindama funkcionalumą ir kokybišką turinį. Mūsų atmetimo rodiklis buvo sumažintas, o konversijų rodikliai nuolat gerėjo.

„Google Penguin Recovery 301“

Pirmieji 301-ieji įvyko 2014 m. Rugpjūčio mėn., Todėl matomumas pratrūko, tačiau, kaip ir buvo tikėtasi, po to įvyko greitas nuosmukis dėl bendro visų blogų ryšių poveikio. „Google Penguin“ atkūrimas dar nebuvo atliktas!

6. „Google Disavow“ dilema ir 404 atkūrimo technika

Nors buvo sukurtas ilgalaikis ryšys su kokybišku turiniu ir teisingu 301 nukreipimu, mūsų profilyje vis dar buvo blogų nuorodų, todėl mes apsvarstėme galimybę pateikti atsisakymą.

Kita vertus, manėme, kad kiekvienoje svetainėje yra tam tikras šlamšto nuorodų santykis ir galbūt svarbiau, kad mūsų profilis būtų kuo švaresnis. Naudojant pažintinį SEO blogoms nuorodoms nustatyti, susisiekti su susiejančiomis svetainėmis, jas pašalinti ir sukurti gerą turinio strategiją, turėtų būti gerai mūsų profiliui. Mes sukūrėme netvarką, todėl turėjome ją išvalyti. „Disavow“ buvo ne tas kelias, kuriuo mes norėjome važiuoti, o daugiau paskutinė išeitis.

Jennings KIA - nuorodos

Iki šiol nepadarėme atsisakymo, tačiau aiškiai turėjome omenyje, kad tai yra galimybė, nors to išvengiame nužudydami kai kuriuos vidinius puslapius 404, o ne 301.

7. Šviesi ateitis prieš mus!

Pažvelgus į SEO matomumą ilgesnį laikotarpį nuo, tarkime, praėjusių metų rugpjūčio iki šios dienos, pamatysite didžiulius mūsų atliktus patobulinimus. Didžiosios atgalinės nuorodos, padarytos naudojant pažintinį SEO, nuolat stebint, mus čia atvedė. Šiais metais prasidėjo geri parduodami eismo patobulinimai ir mes džiaugiamės geru eismo lygiu.

„Jennings Motor Group“ SEO matomumas

Stebėjimas yra nesibaigiantis darbas. Vis dėlto po visų šių pastangų dabar galime išdidžiai pažvelgti į savo nuorodų istorijos diagramą ir pamatyti perspektyvią mūsų „OK“ nuorodų raidą. Nebeturime nenatūralių nuorodų savo profilyje ir įtariamų nuorodų evoliucijos tendencija mažėja. Kaip jau sakiau šio įrašo pradžioje, tai buvo darbo skausmas, tačiau mums pavyko susitvarkyti viską gerai, daug dirbant ir naudojant tinkamas priemones.

Nuoroda „Istorijos evoliucija“

Atskleidimas
Tai nėra mokamas įrašas ir kognityvinis SEO nesudarė jokio susitarimo su autoriumi. Tai sėkminga Dale’o Gillespie’io „Penguin“ atsigavimo istorija, parašyta ir dokumentuota jo paties.

 

Apie autorių

Dale Gillepsie

 

Dale’o Gillespie
skaitmeninės rinkodaros vadovas „
Jennings Motor Group“

20 metų patirtis prekybos automobiliais sistemose, pardavimų, rinkodaros ir analizės srityse. Atsakingas už vadovavimą interneto automobilių pardavimo komandai, internetinę automobilių rinkodarą ir interneto svetainių kūrimą „JenningsMotorGroup.co.uk“. Neseniai atnaujino savo įgūdžius naudodamasis skaitmeninės rinkodaros postgradu 2012/13.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *