301 peradresavimas yra vienas pagrindinių elementų, kuriuos SEO ekspertai naudoja reguliariai. Jie yra labai naudingi, tačiau gali būti ir labai pavojingi. Galite taisyti sugadintas nuorodas su jais, bet taip pat galite sukurti peradresavimo kilpas, kurios gali turėti įtakos indeksavimui.

 

Norėdami iš tikrųjų pasinaudoti 301 peradresavimu, turite žinoti, kaip tinkamai juos nustatyti, bet ir scenarijus, kuriais jie reikalingi. Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – jūs turite žinoti, ko reikėtų vengti naudojant problemą išspręsti naudojant 301 peradresavimą.

 

Kada - & - „How-To-Use-301“ peradresuoja

 

Šiame straipsnyje sužinosite, kada turėtumėte naudoti 301 peradresavimus, kad pasinaudotumėte jais SEO tikslais, ir kaip išvengti klaidų, kurios gali turėti įtakos jūsų reitingams.

 

  1. Kas yra 301 nukreipimas?
  2. Kodėl 301 yra tokie svarbūs SEO?
  3. Kada naudoti 301 peradresavimą?
    1. Iškart po to, kai sukursite savo svetainę
    2. Kai pereisite į HTTPS
    3. Kai sulaužėte puslapius
    4. Kai ištrinti turinį, turinys nebėra naudingas
    5. Bet kokios priežasties URL keitimas
    6. Kai pertvarkote / pertvarkote svetainę
    7. Pasikartojančių turinio ir dinaminių URL problemų sprendimas
    8. Domenų perdavimas ir sujungimas
  4. Kaip nustatyti 301 peradresavimą
  5. Kiek laiko turėtumėte peradresuoti 301?
  6. Kaip NENUSTATYTI 301 peradresavimo
  7. 301 Peradresavimas prieš kanoninę žymą

 

Įspėjimas: Žaidimas naudojant URL ir 301 peradresavimas dideliu mastu gali padaryti didžiulį neigiamą poveikį jūsų svetainei, jei tai daroma netinkamai. Jei nesijaučiate 100% įsitikinęs, kad patys darote reikalus, geriau susisiekti su SEO specialistu, kuris gali patvirtinti pakeitimus ir padėti jiems.

Kas yra 301 nukreipimas?

 

Daugelis žmonių žino, kas yra peradresavimas „301“, tačiau tik tuo atveju jaučiu poreikį jį apibrėžti.

 

301 yra HTTP būsenos kodas. Būsenos kodai nurodo, ar HTTP užklausa buvo sėkminga, ar ne; kitaip tariant, jei tinklalapis veikia ar ne. Iš esmės 301 peradresavimo HTTP yra nuolatinis peradresavimas iš vieno URL į kitą. Tai reiškia, kad puslapis yra perkeltas visam laikui ir jūs nerasite pradinio turinio. Yra keli atsakymo kodai, kai kuriuos iš jų jau tikriausiai žinote. Pavyzdžiui, 500 HTTP būsena rodo serverio klaidą, o 404 rodo, kad ištekliaus nėra. Būsenos kodas 200 yra labiausiai paplitęs, bet tikriausiai jį matote mažiau, nes jis rodo sėkmingą užklausą (galų gale matote puslapį vietoje bet kokio būsenos kodo).

 

301 nukreipia SEO

Šaltinis gomage.com

 

301 būsenos kodas nurodo, kad žiniatinklio išteklius galima rasti nauju adresu. Pavyzdžiui, jei aš turiu A puslapį ir aš 301 peradresuoju jį į B puslapį, jei jūs pateksite į A puslapį, naršyklė automatiškai nukreips jus į B puslapį.

 

Kitaip tariant, tai yra tarsi puslapio perkėlimas iš vieno adreso į kitą.

 

Be 301 nuolatinio peradresavimo yra ir kitų rūšių peradresavimų, tokių kaip:

  • 302 buvo laikinai perkeltas ir dabar yra rastas (buvo: laikinas peradresavimas)
  • 303 žr. Kitas.
  • 307 laikinas peradresavimas
  • 308 nuolatinis peradresavimas

Kodėl 301 yra tokie svarbūs SEO?

 

Paieškos sistemos stengiasi suteikti savo vartotojams geriausią patirtį, todėl jie nenori rodyti blogų išteklių savo paieškos rezultatuose. Trūkstamas išteklius atspindi blogą vartotojo patirtį.

 

Dėl jų darbo būdo neišvengiama, kad paieškos sistemos savo rezultatuose nerodo apie 404 puslapius. Paieškos sistemos vorai tikrins svetainę, norėdami rasti naujų išteklių ir atves juos į indeksavimo priemonę. Tada indeksuotojas indeksuoja puslapį ir tik po to prasideda reitingavimo procesas.

 

Kai puslapis bus indeksuotas, jis bus rodomas, jei jo ieškosite. Be to, laikas nuo laiko jis vėl perrašomas. „Google“ tai daro norėdama sužinoti, ar puslapyje buvo padaryta kokių nors pakeitimų. Tačiau puslapis gali staiga išnykti. Galbūt savininkas jį ištrynė, o gal kažkas blogo nutiko interneto serveriams.

 

Tuo laikotarpiu tarp dviejų tikrinimų puslapį „Google“ gali indeksuoti ir reitinguoti, todėl vartotojai patenka į 404 puslapius.

 

Tam tikru momentu „Google“ tai išsiaiškins ir nebus malonu. Galų gale iš indekso bus pašalinti 404 puslapiai, tačiau jei ši problema kartosis, svetainė gali atrodyti net mažiau patikima, nes švaistoma tikrinimo biudžetas.

 

Tačiau 404 puslapiai veikia ne tik paieškos sistemas. Tai jus veikia! Jūsų svetainė, jūsų verslas ir pajamos. Jei vartotojai „Google“ ieško jūsų puslapių, spustelėję jūsų nuorodas ir šios nuorodos pateikia 404, jūs ką tik pametėte klientą. Nei lankytojai, nei paieškos sistemų robotai negali pasiekti šių nuorodų. Galutinė URL paskirties vieta nerasta. Tokiu atveju galite prarasti „PageRank“.

 

Negana to, bet jei kuriate 404 puslapius (pvz., Netyčia ištrindami turinio fragmentus), taip pat prarasite daug nuorodų nuosavybės, jei tuose puslapiuose yra į juos nukreipiančių įeinančių nuorodų. Tai bus blogai optimizuojant paieškos sistemas. 301 peradresavimas gali padėti nukreipti tą nuosavybę į naują vietą, kad neprarastumėte domeno autoriteto. 

 

Kanalo nuorodos nuosavybė į naują puslapį naudojant 301 peradresavimą

 

Žinoma, neišvengiama, kad tam tikru momentu svetainėje bus 404 klaidos. Tiesą sakant, dabar galiu sukurti 404 klaidą, susiedamas su neegzistuojančiu puslapiu. Bet tai būtų blogai ir man. Nenoriu susieti 404 puslapių, nes „Google“ tada manys, kad vedu vartotojus ir paieškos sistemas į trūkstamus išteklius.

 

Matote, iš tikrųjų svarbu ne sugadintas puslapis, o nuoroda, nurodanti jį. Kaip jau sakiau kitame tinklaraščio įraše (ir dabar pacituosiu):

 

Puslapis iš tikrųjų neegzistuoja tol, kol į jį nenurodo kitas puslapis.

 

Galite sužinoti, ar jūsų svetainėje yra 301 klaidos problemos, naudodami „CognitiveSEO“ įrankių rinkinį. Naudokite „ Site Explorer“ ir ieškokite sulaužytų puslapių, kad rastumėte atgalines nuorodas iš kitų savo svetainės svetainių, kurios pateikia 404:

 

kaip rasti sugadintus puslapius savo svetainėje

 

Turite tai išspręsti, nes neteksite daug natūralaus srauto, „Google“ reitingų ir nuorodų sulčių iš nuorodų kūrimo, o visos jūsų SEO pastangos bus veltui. Galite prarasti daug daugiau. Kurdami nuorodas ir kurdami turinį, galite prarasti savo prekės ženklo teigiamą reputaciją. Šiuo atveju būtina peradresuoti sugadintus URL. Turite atlikti išsamią analizę. 

 

Turite atsiminti, kad kartu su nuorodų sultimis taip pat galite prarasti klientus / lankytojus, nes sugadintas puslapis taip pat reiškia blogą vartotojo patirtį.

 

Naudokite „ Svetainės auditą“, norėdami vykdyti ir analizuoti SEO SEO ir rasti 404 klausimus savo svetainėje. Taip pat galite peržiūrėti visą 301 rinkinį ir patikrinti, ar jie visi geri, ar nukreipti ten, kur turėtų. Analizės įrankis diagnozuoja jūsų svetainę ir parodo visas puslapio SEO klaidas ir būdus, kaip jas pašalinti. 

 

301 nukreipia pažintinio SEO įrankio svetainės auditą

 

Taigi, jei pastebite, kad jūsų svetainėje yra kitų svetainių, nukreipiančių į 404 puslapius, galite pabandyti susisiekti su savininku, kad jis pakeistų URL, arba tiesiog peradresuokite patys.

 

Pagrindinis „301“ nukreipimo tikslas: kuo labiau sumažinti trūkstamų ar sugadintų išteklių egzistavimą ar atsiradimą.

 

Lengvesnė technika būtų naudoti „Google Search Console“. Šis įrankis yra nemokamas ir gali pasiūlyti keletą įžvalgų jūsų svetainėje. „Google Search Console“ galite aptikti 301 peradresavimo klaidą, peržiūrėję „ Index“> „Coverage“ , bet turėdami mažiau informacijos:

Nukreipkite klaidas „Search Console“

 

Kada naudoti 301 peradresavimą?

 

Dabar galėtume pasakyti, kad „Google“ ir kitos paieškos sistemos mėgsta „301“, tačiau tai nereiškia, kad turėtumėte pradėti viską peradresuoti. 301 peradresavimai turėtų būti naudojami atsargiai ir tik tam tikrais ir būtinais atvejais, nes sumaišius dalykus, gali būti pražūtingų rezultatų.

 

Jei neatsiduriate vienoje iš šių situacijų, tikriausiai neturėtumėte žaisti su 301 žaidėjais.

1. Iš karto po to, kai sukursite savo svetainę

 

Paleidę naują svetainę, vienas iš pirmųjų dalykų, kurį turėtumėte padaryti, yra nukreipti visus domenus į pageidaujamą versiją.

 

Yra 4 pagrindinės jūsų svetainės versijos:

 

  • http://yoursite.com
  • http://www.jusu svetaine.com
  • https://savo svetainė.com
  • https://www.yoursite.com

 

Natūralu, kad 2019 m. Norėsite turėti SSL. Tai tikriausiai kada nors ateityje bus numatytasis, kas žino. Apskritai, nesvarbu, ar jūsų svetainė yra www, ar ne www, bet galite apsilankyti www tik tam, kad įsitikintumėte (naudinga ką nors susijusio su CDN, vaizdais ir slapukais, jei jūsų svetainė ateityje padidės).

 

Bet kokiu atveju grįžkime į savo vėžes ir nurodykime, kur atsiduria 301 žmonės:

 

Kiekviena kita jūsų svetainės versija turėtų būti nukreipta į pageidaujamą versiją, taip pat geriau, jei peradresavimas yra vieno veiksmo procesas.

 

Taigi, jei mano pageidaujama versija yra https://www.yoursite.com, nenoriu, kad http://yoursite.com pirmiausia nukreiptų į https://yoursite.com ir tada į https: //www.yoursite. lt, bet tiesiai į https://www.yoursite.com.

 

Tai galite lengvai patikrinti, atlikdami „CognitiveSEO“ įrankių rinkinį atlikdami svetainės auditą ir atlikdami „Seach Console“ pakeitimus:

 

Perkelkite HTTP į HTTPS

2. Kai pereisite į HTTPS

 

Daugelis svetainių vis dar naudoja HTTP ryšius. Tai rizikinga, ypač tvarkant asmens duomenis. Pvz., Net maža kontaktų forma jūsų kontaktų puslapyje gali būti pažeidžiama GDPR, jei ji nėra saugi, nes duomenis gali sulaikyti trečiosios šalys.

 

Jei planuojate perkelti visą svetainę iš HTTP į HTTPS, turite būti labai atsargūs. Aš kartoju: jūs turite būti labai atsargūs.

 

Jei perėjimas nebus atliktas tinkamai, tai gali turėti neigiamą neigiamą poveikį. Tinkamai turiu omenyje 301 peradresavimo nustatymą iš kiekvieno HTTP URL į jo HTTPS atitikmenį. 

 

Šį žingsnį po žingsnio galite patikrinti iš HTTP į HTTPS perkėlimo vadovą, jei norite įsitikinti, kad viskas gerai.

3. Kai sulaužėte puslapius

 

Sulaužyti puslapiai ir nuorodos iš tikrųjų yra 404 puslapiai. Turėtumėte nuolat ieškoti tokio tipo klaidų, nes jos gali atsirasti bet kuriuo metu, pavyzdžiui, kai kas nors neteisingai parašo URL.

 

Turi būti sprendžiamos visos nuorodos, nukreipiančios ne iš jūsų svetainės link jūsų svetainės ir pasiekiančios 404 klaidą. Sugadintas nuorodas ir puslapius galite rasti naudodami SEO įrankius, pvz., Kognityvinį SEO, kaip minėta aukščiau tinklaraščio įraše.

 

kaip rasti sugadintus puslapius savo svetainėje

 

Geriausias scenarijus yra susisiekti su savininku ir paprašyti pataisyti nuorodą. Tačiau tai užima daug laiko, kartais neefektyvu ir netgi gali paskatinti juos visiškai pakeisti nuorodą.

 

Šias 404 nuorodas (neveikiančius puslapius) galite nukreipti į labiausiai susijusį savo svetainės puslapį, kad išspręstumėte šias peradresavimo problemas.

 

Kalbant apie vidines neveikiančias nuorodas (nuorodas, kurios yra sugadintos jūsų svetainėje), idealiu atveju turėtumėte jas pakeisti, o ne peradresuoti 301. 301 peradresuoja sąsajos nuosavybę, tačiau dalis proceso metu prarandama, todėl tiesioginis ryšys visada yra geresnis.

4. Kai ištrinti turinį arba turinį nebėra naudinga

 

Paimkite tai su labai mažu druskos grūdeliu. Kartais iš tikrųjų galite norėti, kad šaltinis grąžintų 404. Pavyzdžiui, jei kas nors jūsų svetainėje nukreipia į kažkokį keistą URL ir atrodo, kad tai šlamštas, tikriausiai nėra tikslinga tą neigiamą nuosavybę nukreipti į vieną iš jūsų gerų puslapių.

 

Dabar tai diskutuotina. Kai kurie sakytų, kad visada turėtumėte nukreipti bet kurią sugadintą nuorodą ar šaltinį. Visi sutiks, kad geriausias peradresavimo būdas yra kuo tinkamesnis šaltinis.

 

Taigi, pavyzdžiui, jei turiu tinklaraštį apie gyvūnus ir ištrinu puslapį apie šunis, nenoriu jo tiesiog nukreipti į pagrindinį puslapį ir tikrai nenoriu nukreipti į puslapį apie kates.

 

Tinkamas 301 nukreipimas visada turėtų būti nukreiptas į svarbiausią svetainės puslapį.

 

Bet ką daryti, jei neturite atitinkamo puslapio? Na … dažniausiai rekomenduojama nukreipti į pagrindinį puslapį. Tačiau tai kelia problemą:

 

Pateikdami 404, jūs atsakote vartotojams ir turite galimybę parodyti raginimą veikti arba bent jau prajuokinti (per dizainą). Nukreipdami puslapius į pagrindinį puslapį, jūs tiesiog nusiųsite vartotojus ten, kur jie nesitikėjo nusileisti.

 

 

Jei vartotojas ketino perskaityti straipsnį apie temą, jis ar ji bus dar labiau sutrikęs atsidūręs svetainės pagrindiniame puslapyje nei nusileidęs ant 404.

 

Taigi čia 404 gali būti daug naudingesnis, ypač jei prie jo pridėsite gražų dizainą ir raginimą veikti. Čia yra keli pavyzdžiai, galbūt net geriau nei aukščiau pateiktame, jei turite didelę svetainę, kurioje yra daug 404 :

 

Deja, informacijos, kurios ieškojote, čia nėra (ją galima suasmeninti), bet:

  • Kitų temų galite ieškoti čia: (po paieškos juosta)
  • Štai keletas panašių temų: (po kai kurių nuorodų)

 

Tai nėra toks didelis dalykas, jei jūsų svetainėje yra 404 klaidų čia ir ten, tačiau jei ji yra didelio masto arba jei tai yra puslapiai, į kuriuos nukreipia kokybiškos svetainės, turėtumėte juos nukreipti į tinkamiausią šaltinį.

 

Taip pat turėkite tai omenyje:

 

Geriau grąžinti pilną 404, nei minkštą 404, kuris yra 404 išvaizdos puslapis, kuris po juo slepia 200 būsenos kodą.

 

„Soft 404“ „Google“ skamba kaip šiokia tokia apgaulė. Viena vertus, jūs sakote vartotojui, kad ieškomo šaltinio nėra, tačiau, kita vertus, jūs sakote „Google“, kad puslapis yra gerai.

5. Bet kokios priežasties URL keitimas

 

SEO sistemoje paprastai verta niekada nekeisti konkretaus ištekliaus URL.

 

Tačiau, jei jums reikia jį pakeisti, visada turėtumėte 301 peradresuoti senąjį URL į naują URL. Populiari CMS, pvz., „WordPress“, tai daro net automatiškai. Pakeitę URL galite pastebėti, kad senasis nukreipia į naują.

 

Kai pakeisite URL, „Google“ pirmiausia turės jį tikrinti, tada indeksuoti ir vėl reitinguoti. Tai gali užtrukti. Nustatę 301 nukreipimą, „Google“ pasakys, kad puslapis nėra visiškai naujas puslapis, bet iš tikrųjų senas, kuris ką tik perkėlė savo adresą.

 

Pvz., Galite turėti labai seną svetainę su labai senais puslapiais, kurių URL URL anksčiau buvo pabraukimai. Kaip žinote, dabar pirmenybė teikiama brūkšneliams, todėl galbūt norėsite pakeisti https://www.yoursite.com/this_page/ į https://www.yoursite.com/this-page/.

 

Jei tai padarysite, būtinai 301 peradresuokite seną puslapį į naują.

6. Kai pertvarkote / pertvarkote svetainę

 

Dideliu mastu pertvarkius ar tobulinant svetainę dažnai gali būti ištrinti puslapiai, perkeltas ar perrašytas turinys.

 

Jei pertvarkymo proceso metu pašalinote bet kokius puslapius, būtinai nukreipkite tuos puslapius į tinkamiausią savo svetainės šaltinį.

 

Vėlgi, dideli pakeitimai svetainėse visada gali turėti neigiamą SEO poveikį, jei neatsižvelgiama į tam tikrus aspektus.

 

Jei ruošiatės pertvarkyti savo svetainę arba ketinate tai padaryti ateityje, visada galite patikrinti mūsų svetainės SEO pertvarkymo kontrolinį sąrašą .

7. Pasikartojančių turinio problemų ir  dinaminių URL problemų sprendimas

 

Jei turite labai didelę svetainę, ypač el. Prekybos srityje, jūs nuolat sprendžiate pasikartojančio turinio ar dinaminio URL problemas.

 

Pvz., Jei turite daug raudonų ir geltonų produktų rinkinių, naudojant dinaminius URL filtruojant raudoną arba geltoną turinį, gali susidaryti pasikartojantis arba bent jau labai panašus turinys.

 

Tam tikrais atvejais tai gali padėti 301 peradresavimas, tačiau taip pat galite naudoti „Canonical Tags“. Daugiau informacijos apie kanonines žymas galite perskaityti šio straipsnio pabaigoje.

 

Galite patikrinti, ar turite pasikartojančių ar panašaus turinio problemų, naudodamiesi „ CognitiveSEO“ svetainės auditu :

 

SEO pasikartojančio turinio problemos

 

 

Rekomendacijos dėl šio klausimo gali skirtis. Atsižvelgiant į tai, kad dažniausiai tai vyksta ir dideliu mastu, turint tūkstančius puslapių, prieš atliekant bet kokius pakeitimus, visada geriau kreiptis į SEO specialistą.

 

Tačiau jei turite kelis beveik identiškus URL, galite juos atitinkamai nukreipti į galutinę versiją. Tai potencialiai gali sustiprinti tą puslapį, nes jis nebus kanibalizuotas ir į tą puslapį bus nusiųsta skirtingų nuorodų nuorodų nuosavybė, jei tokių yra.

8. Domenų perdavimas ir sujungimas

 

Ar ketinate pakeisti savo domeną? Ar turite dvi prekės ženklo svetaines ir norėtumėte jas sujungti? Tada 301 yra kelias.

 

 

Tačiau nepadarykite klaidos, kad paprasčiausiai nustatytumėte paprastą 301 iš vieno domeno į kitą. Kiekvienas URL turi peradresuoti į savo naują vietą naujame domene.

 

Gerai, dabar, apžvelgę ​​dažniausiai pasitaikančius ir svarbiausius atvejus, kai turėtumėte pasinaudoti 301 peradresavimu, pasidomėkime, kaip tiksliai galite nustatyti teisingus peradresavimus iš vieno URL į kitą ir net iš vieno domeno į kitą.

Kaip nustatyti 301 peradresavimą

 

Peradresavimų įgyvendinimas iš tikrųjų yra paprastas. Tai… jei jums nereikia nustatyti tūkstančių. Galite juos nustatyti skirtingais būdais:

 

Per papildinius:  peradresavimų nustatymas naudojant CMS papildinius yra gana lengvas. Galite naudoti bet kurį nukreipimo papildinį / plėtinį / modulį. Paprastai yra du laukai, vienas su dabartiniu URL ir tas, kuriame yra norimas URL.

 

Per .htaccess: 301 peradresavimą galite nustatyti naudodami .htaccess failą savo serveryje.

 

Jei norite peradresuoti iš vieno URL į kitą, tai gana paprasta. Jums tereikia pridėti:

 

 

 

 

Daugiau apie .htaccess nukreipimus galite perskaityti čia .

 

Per „cPanel“:  taip pat galima naudoti „cPanel“ peradresavimą, ir tai gana lengva padaryti nedideliu mastu.

 

301 nukreipia cpanel

 

Per domeno lygio peradresavimą: galiausiai, bet ne mažiau svarbu, galite nustatyti domeno lygio peradresavimą iš savo domeno registratoriaus informacijos suvestinės. Tai yra geras būdas peradresuoti, ypač jei jungiatės iš vieno domeno į kitą.

 

Nustatykite du peradresavimo įrašus, vienas su pagrindiniu www, o kitas – su šeimininku @, nukreipiančiais į naują domeną, ir domeno pabaigoje būtinai pridėkite atgalinį brūkšnį. S, o jei aš nukreipčiau cognitiveseo.com į brandmentions.com, tai atrodytų maždaug taip.

 

Įveskite> Host> Value

Peradresavimo įrašas> www> brandmentions.com/
Peradresavimo įrašas> @> brandmentions.com/

 

Tai nukreips visus puslapius į naujus jų partnerius (pvz., Jis ne tik peradresuos cognitiveseo.com į brandmentions.com, bet ir cognitiveseo.com/page į brandmentions.com/page).

Kiek laiko turėtumėte peradresuoti 301?

 

Tai iš tikrųjų paskatino mus rašyti šį tinklaraščio įrašą:

 

„Kai perkeliate svetainę ar turinį ir tinkamai peradresuojate 301 (vienas į vieną), koks yra saugus laikotarpis, po kurio galime apsvarstyti, ar visos įmanomos puslapių sultys perduodamos naujiems puslapiams, o„ Google “jas ištrynė iš savo indekso ir saugu visam laikui nužudyti peradresavimus? “

 

Atsakymas yra gana tiesus:

 

Niekada nėra saugu pašalinti 301 peradresavimą. Geriausias scenarijus yra išlaikyti juos paleisti VISADA .

 

Skamba kaip piktas prašymas, bet tu mane girdėjai teisingai! Jūs turite tai daryti visą amžinybę. Kodėl? Na, tikrai, tai priklauso. Bet tai tiesiog saugiau, jei niekada nepašalinsite peradresavimo.

 

Jei tai tik puslapis, kuriame nėra atgalinių nuorodų ir nėra paieškos srauto, galite tiesiog patikrinti, ar naujas URL buvo indeksuotas, o senasis – deindeksuotas. Tada galite pašalinti 301, nes jis nebereikalingas. Tačiau jei jūsų puslapyje yra atgalinių nuorodų (net vidinių nuorodų jūsų pačių svetainėje), pašalinus 301 bus 404.

 

Visada geriau juos laikyti tol, kol jie nekelia jokių techninių SEO problemų su serveriu, kurių neturėtų.

Kaip NENUSTATYTI 301 peradresavimo

 

Taip pat yra keletas dalykų, kurių turite nepadaryti dirbdami su peradresavimais!

 

 

Blogiausia, ką galite padaryti dirbdami su 301 peradresavimu, yra sukurti peradresavimo kilpą.

 

Arba galbūt jau matėte anksčiau kaip „Ši svetainė peradresuota per daug kartų“. Peradresavimo grandinė (arba peradresavimo ciklas) yra tada, kai A puslapis nukreipia į B puslapį, o tada B puslapis nukreipia atgal į A puslapį. Tikiuosi, kad galite suprasti, kodėl „Google“ nusivylė.

 

Taip pat rekomenduojama nevykdyti kelių ar grandinės peradresavimų. Jei reikia, galite turėti 2 arba 3, bet „Google“ paprastai neveiks daugiau nei 4 peradresavimų.

 

„Google“ stengiasi kuo efektyviau tikrinti žiniatinklį. Kiekviena svetainė gauna tam tikrą „tikrinimo biudžetą“. Jei švaistote tai apleistiems grandinių peradresavimams ar peradresavimo kilpoms, gali būti, kad kitiems svarbiems puslapiams turėsite mažiau. Štai kodėl jums reikia pataisyti peradresavimo grandines.

 

Taigi, užuot turėję:

 

A puslapis> 301> B puslapis> 301> C puslapis> 301> D puslapis

 

Turėtum turėt:

Puslapis A> 301> D
puslapis B puslapis> 301> D
puslapis C puslapis> 301> D puslapis

 

Be to, bandydami pataisyti sugadintus puslapius, ne tik nukreipkite viską į pagrindinį puslapį. Tai nebūtinai padarys jokios žalos, bet jūs galite maksimaliai padidinti efektyvumą, jei kiekvieną puslapį nukreipsite į kažką svarbaus. 

301 Peradresavimas prieš kanoninę žymą

 

Žmonės dažnai painiojasi dėl kanoninių žymių ir 301 peradresavimo, nes jie yra panašūs. Taigi, kurį turėtumėte naudoti ir kada?

 

Kanoninės žymos tikslas yra nurodyti paieškos sistemoms, kurį puslapį rodyti, nenukreipiant vartotojų į tą puslapį.

 

Taigi, naudodama „rel =“ canonical “žymą,„ Google “matys A puslapį, tačiau paieškos varikliuose rodys B puslapį, tačiau kai vartotojai pasieks A puslapį (per svetainės naršymo meniu arba tiesioginį URL), jie vis tiek matys A puslapį .

 

Paprastai dirbant su trūkstamu ar senu turiniu geriau naudoti 301 peradresavimą, tačiau tikriausiai geriau naudoti kanonines žymas, kai tvarkomi dinaminiai URL, dėl kurių pasikartoja turinys .

 

Grįžtant prie anksčiau pateikto pavyzdžio (didelis raudonų ir geltonų produktų rinkinys) naudodamas kanoninę žymą, galite leisti vartotojams naršyti sutrikusią svetainę, o paieškos varikliams nurodydami, kurią puslapio versiją rodyti.

 

Atminkite, kad jei jūsų puslapiuose ieškoma geltonos ir raudonos spalvos, abu puslapius turėtumėte laikyti indeksuotus. Tačiau, jei vartotojai ieško tik produkto ir niekada neieško spalvų, tada geriau ne kanibalizuoti rezultatus. 

 

Perskaitykite šį straipsnį apie įprastas kanoninių žymų klaidas, jei norite sužinoti daugiau apie šią temą.

 

Išvada

 

301 peradresavimas gali būti labai naudingas ir mirtinas (jei naudojamas neteisingai). Įsitikinkite, kad tinkamai nukreipiate 301, kai susiduriate su bet kuriuo iš aukščiau paminėtų atvejų, kad gautumėte geriausius paieškos variklio optimizavimo rezultatus.

 

Svarbūs dalykai, kuriuos reikia atsiminti:

 

  • Nekurkite peradresavimo kilpų
  • Visada stenkitės nukreipti į tinkamiausią puslapį
  • Pabandykite ištaisyti kuo daugiau sugadintų puslapių ir nuorodų
  • Kartais kanoninės žymos yra geresnis pasirinkimas

 

Ar kada nors naudojote 301 peradresavimus, kad išspręstumėte technines SEO problemas? Kaip tai sekėsi jums ar jūsų klientui? Praneškite mums komentarų skiltyje! Mums tikrai įdomu tai sužinoti.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *