Per pastaruosius 10 metų savo tinklaraščiui ar kitiems puslapiams parašėme ir optimizavome tūkstančius straipsnių ir SEO tinklaraščių. Kaip geriau išmokti iš praeities sėkmių ir klaidų? Norėtume jomis pasidalinti su jumis ne tik kaip šventinę dovaną, bet ir todėl, kad pasidalijimas įžvalgomis su kitais daro mus ir mus supančius žmones stipresnius ir atsparesnius.

 

„Google“ taisyklės ir atnaujinimai per daug kartų keitėsi, kad būtų verta jų skaičiuoti, o šio tinklaraščio turinio rašytojai taip pat labai pasikeitė, bandydami atskleisti „Google“ paslapties langelį. Mes praradome svorį, plaukus, nervus ir pinigus, tačiau patikėkim, kad išmokome daug ir dažniausiai sunkiu keliu.

 

Taigi, mes atskleisime save pažeidžiamu klausimu; vis dėlto, jei šis straipsnis išgelbės jus nuo pakartojimų dėl kai kurių mūsų padarytų klaidų, mes skelbiame save laimingais. 🙂

 

Dalykai, kurių išmokome rašydami SEO straipsnius

 

Metų pabaiga paprastai yra laikas prisiminti ir apmąstyti praėjusį laiką ir, tikėkimės, išgauti šiek tiek išminties – kad ir kokios mažos – jos imtųsi į naujus metus. Daugeliui iš mūsų 2021 m. Bus skirtingi, nes greičiausiai šią pratybą teko patirti daug anksčiau nei metų pabaigoje.

 

Taigi, mes nusprendėme pažvelgti dar labiau atgal, tikėdamiesi, kad mūsų surastos pamokos kalbės apie kažką didesnio už bendrą šių metų siaubingumą.

 

Jau dešimt metų mes tvarkome SEO tinklaraštį. Ir kelyje išmokome vieną ar du dalykus. Čia yra 13 iš jų (taip 13, 2020 m.):

 

  1. Optimizuokite viską nuo URL iki išvadų
  2. Nesiimkite nieko! Patikrinkite gramatiką, faktus, citatas
  3. Būti nuosekliu yra sunku. Tai taip pat raktas į sėkmę
  4. Originalumas yra geras, bet ir turinio atnaujinimas
  5. „Google“ algoritmai ateik ir eik, kokybiškas turinys lieka
  6. Kūryba yra daug sunkaus darbo
  7. Klausimai yra naudingesni nei atsakymai
  8. Pamirškite akademinį rašymą
  9. Išspręskite savo skaitytojų problemas, o ne savo dilemas
  10. Straipsnio pavadinimas turės įtakos jo veikimui
  11. Rašykite mažiau, bet rašykite geriau
  12. Rašykite mažiau, reklamuokite daugiau
  13. Laikykitės savo principų

Optimizuokite viską nuo URL iki išvadų

 

Aš žinau, jūs tai jau supratote: jūs žinote, kad turite turėti gerai optimizuotą turinį, tai reiškia, kad vieną kartą pavadinime turite naudoti savo tikslinį raktinį žodį, o turinio turinį – bent dešimt kartų, o „Google“ neturės kito pasirinkimo, kaip reitinguoti jūsų turinys. Ir jei taip nėra, gerai, mes visi žinome, kad „Google“ taip mėgaujasi, tai jų kaltė.

 

Žinoma, tai perdėta. Bet jame yra dalelė tiesos.

 

Keičiantis paieškos rinkodarai, mes tobulėjome ir sužinojome, ko iš mūsų tikisi tiek skaitytojai, tiek „Google“.

 

Visi žinome, kad optimizuotas turinys yra raktas į sėkmę. Tačiau optimizavimas neturėtų sustoti ties turiniu. Taip pat turėtumėte optimizuoti:

 

  • Antraštė
  • URL
  • Meta aprašymas
  • Šliužas
  • Vaizdai
  • Vidinės nuorodos
  • Išeinantys saitai
  • Teksto ilgis
  • Straipsnio pagrindinis vaizdas

 

Kai kuriuos iš šių daiktų nepastebėjome. Arba, bent jau mes neteikėme jiems reikiamos svarbos. Taip mes pasiekėme tokius URL: https://cognitiveseo.com/blog/26/the-best-link-building-blogs-experts-and-their-tutorials-from-2011/ arba paskelbti trys straipsniai vienas po kito, turėdami pavadinimus: Kaip gauti nuorodas , Kaip užsidirbti nuorodas ir kaip gauti nuorodas .

 

Šiame tinklaraštyje rasite daug medžiagos apie tai, kaip optimizuoti visus tuos, kurie priminti aukščiau, todėl čia nereikalausime per daug. Bet čia yra keletas šaltinių, kurie jums gali būti naudingi:

 

SEO rašymas reklaminių skelbimų kūrėjams

Vidinio susiejimo strategija

Pavadinimas ir URL įtaka reitingų tyrimams

Susieti kampanijų kūrimą

Kaip rašyti SEO draugiškus pavadinimus

Nesiimkite nieko! Patikrinkite gramatiką, faktus, citatas

 

Ar žinote, ką bendro turi „Euripidas“ ir mano vadybininkas? Jie abu yra įstrigę mano galvoje kartodami šį sakinį: kvestionuokite viską! 

 

Nors tai gali būti akivaizdus, ​​atlikite nuoširdumo testą: kada paskutinį kartą dvigubai ar trigubai patikrinote gerai žinomą faktą? Net tokie pagrindiniai dalykai kaip: suskilinėję kumščius gausite artritą, arba eskimai turi dešimtis žodžių sniegui.  Jūs tai  žinote  , todėl naudojate juos savo turinyje, daugiau netikrindami.

 

Nesvarbu, ar tai gerai žinomas SEO faktas, ar labai garsi citata, ar akivaizdi gramatikos taisyklė, dar kartą patikrinkite.

 

Prieš kurį laiką mes paskelbėme straipsnį, kuriame buvo kalbama apie Vikipediją ir tai, ar galima reklamuotis didžiosios enciklopedijos svetainėje. Kaip pavyzdį mes pasiūlėme Gibraltarą.

Buvome labai patenkinti straipsniu ir manėme, kad tai sukels daug diskusijų. Ir tai padarė. Tačiau nesantaikos obuolys buvo ne tai, ar galite įpiršti reklamą, bet tai, ar Gibraltaras yra šalis, ar ne. Tai teritorija, dėl kurios ginčijasi JK ir Ispanija, mes tai žinojome, tačiau manėme , kad jei ji turi savo kapitalą ir valiutą, ji turi būti šalis. Na, taip nėra, todėl turėjome sustoti ir prižiūrėti komentarų skyrių dėl šios problemos. Pakeitėme ekrano kopiją ir „šalį“ pavertėme „teritorija“, bet per vėlai.

 

gibraltaro šalis

 

Mes taip pat turėjome dalį „gramatikos šmeižto“ iš savo vartotojų. Prieš kelerius metus mes paskelbėme keletą kūrinių ( kurie, mūsų manymu, buvo parašyti teisingai gramatikos požiūriu ), ir mes gavome keletą skaitytojų el.

Mes tiek laiko praleidome tyrimams, daug dokumentams ir skaitymui, o žmonės pirmiausia pastebėjo gramatikos klaidas.

Žinoma, mes didžiavomės manydami, kad žinome gramatiką ir kad ne tai, kas turėjo būti svarbiausia. Tačiau vėliau keli naudotojų el. Laiškai nutarė bendradarbiauti su anglų kalbos mokytoju. Ir tai buvo vienas geriausių mūsų priimtų sprendimų.

 

Kalbant apie gramatiką, viskas yra šiek tiek keblu, žinome. Jei jūsų gimtoji kalba nėra anglų, tikėtina, kad jums reikės, kad kas nors peržiūrėtų jūsų turinį. Bent iš pradžių tam, kad duotų jums keletą patarimų. Net jei esate vienas iš tų, kurie taiso gramatikos klaidas peržengia bortą, gera mintis visada yra gera mintis.

Nes norite, kad jūsų straipsniai, jūsų tyrimai, tinklaraštis taptų autoritetu jūsų rinkoje, ir tai būtų beveik neįmanoma, jei jūsų šedevre būtų klaidų ar stiliaus klaidų.

Jei kas nors kitas tikrina jūsų darbą, tai nepadaro jūsų mažiau turinio rašytoju ar tekstų kūrėju. Tai padarys jus geresniu.

Būti nuosekliu yra sunku. Tai taip pat raktas į sėkmę

 

Ar kada susimąstėte, kodėl tiek daug TV laidų, kurios praeina amžinai, anksčiau ar vėliau labai pablogėja kokybė?

 

Geros idėjos sugalvojimas gali nutikti bet kuriam iš mūsų. Kiekvienais metais sugalvoti gerą idėją metų metus? Tam reikia daugiau nei kūrybiškumo.

 

Reikia sunkaus darbo ir disciplinos, ir pripažinti, kad kai kurios savaitės bus daug sunkesnės nei kitos. Tačiau svarbu tęsti ir norėti atiduoti gerus darbus. Ne visada viskas bus tiesi. Po sunkių laikų seka geresni. Ir kartais geriausia nauda gaunama po kovos ir pastūmėjimo.

 

Ar matote žemiau pateiktą ekrano kopiją? Tai gana gražus augimas, ar ne? Tai pažintinio SEO matomumo ekrano kopija, paimta iš mūsų svetainių naršyklės .

Žemiau esanti diagrama atrodo taip gerai, nes tai, ką mes padarėme dviem atvejais:

 

  1. Leidome nuolat (skelbėme bent kartą per savaitę)
  2. Optimizavome viską, kas paminėta ankstesniame skyriuje, nuo URL iki išvadų.

 

pažintinis padidėjimas

(Pripažįstu, kad kartkartėmis žvelgiu į šią diagramą, kai nebelieka motyvacijos, arba per daug atidėlioju.)

 

Taip, mes taip pat daug naudojome savo turinio optimizavimo priemonę ir ji mums puikiai pasiteisino. Tačiau labiausiai buvome nuoseklūs.

Mes dažnai publikavome ir optimizavome viską kiekvienam straipsniui, nesvarbu, ar tai būtų išsamus tyrimas, ar trumpas atvejų tyrimas.

Ir tai pasiteisino.

Originalumas yra geras, bet ir turinio atnaujinimas

 

Originalių idėjų pateikimas, be abejonės, yra pažangos raktas. Tačiau taip pat reikia atnaujinti esamus, nepaisant to, kad jie yra mažiau spalvingi.

 

Žinių kaupimas paprastai vyksta mažais ir neaiškiais žingsniais, o ne šuoliais. Proceso dalis yra esamų žinių tobulinimas ir tikrinimas. Štai kodėl mes dažnai nusprendėme atnaujinti straipsnius ir tyrimus, o ne pradėti nuo nulio.

 

Ir tai pasirodė labai geras sprendimas. Mes netgi sukūrėme straipsnį apie tai, kaip turinio optimizavimas padidino mūsų SEO matomumą.

Rezultatai apibendrinti žemiau esančioje diagramoje.

 

Raktinių žodžių reitingai po optimizavimo

 

Jūs tikrai turite straipsnių, kurie nebėra aktualūs. Arba moksliniai tyrimai, su kuriais jūs taip sunkiai dirbote, bet dabar tai nieko neduoda srauto atžvilgiu.

 

Užuot leidę jiems pūti, pabandykite juos gaivinti, jei tai yra prasminga. Laimėsite daugiau lankytojų ir pagerinsite savo tinklaraščio kokybę.

Blogiausiu atveju ši strategija neatneš jums daug daugiau lankytojų, tačiau bent jau turėsite savo tinklaraščio straipsnių atnaujinimą.

„Google“ algoritmai ateik ir eik, kokybiškas turinys lieka

 

Tai panašu į vieno hito stebuklų muzikos grupes.

Visi prisimename muzikinį hitą, kurį laiką jį dainuojame gimtadienio vakarėliuose, tačiau albumo turbūt nepirksime tik dėl šios melodijos.

Tas pats gali nutikti ir jūsų turiniui. Jei norite, kad skaitytojai pagarbiai žiūrėtų į jūsų tinklaraštį / prekės ženklą / pavadinimą ir priskirtų jus prie patikimo turinio kategorijos, įpraskite teikti kokybę.

 

Kaip sakoma, mes esame tai, ką darome ne kartą.

Puikumas yra ne poelgis, o įprotis.

Parašėte tinklaraščio įrašą ir turite tūkstančius pasidalijimų ir įvertinimų? Tai puiku. Vis dėlto tas vienkartinis pasirodymas ilgai neišlaikys jūsų viršūnės. Priešingai, nustačius aukštą kartelę, reikia ją neatsilikti, kad turėtum žudiko turinį.

 

Taip, „Google“ naujiniai yra atšiauri realybė. Vis dėlto turime tūkstančius skaitytojų, klientų, vartotojų ir retai pasitaikydavo bauda už labai geros kokybės turinį.

Nesakome, kad taip neatsitiko. Deja, matėme, kad už gerą kokybę buvo baudžiama. Vis dėlto tai laikykitės prevencijos priemone.

 

Jei policininkas jus sustabdytų eisme, ar būtumėte tikras, kad nieko blogo nepadarėte, ar jaučiatės kiek paniškai, nes žinote, kad tikriausiai pažeidėte kelias taisykles čia ir ten?

 

Tas pats ir su turiniu bei atnaujinimais. Žinau, tai lengviau pasakyti nei padaryti, bet pabandykite rašyti turinį taip, kad jei pasirodys kokybiškas atnaujinimas, nepajusite, kad bijote.

 

Bet nepriimk mūsų žodžio savaime suprantamu dalyku. Štai ką „Google“ sako apie tai, ką turėtumėte daryti, kai jie atnaujina savo algoritmą. 

 

google atnaujinimo rekomendacijos

Kūryba yra daug sunkaus darbo

 

Garsus Amerikos televizijos ir radijo laidų vedėjas Larry Kingas savo auditorijai sakydavo labai šmaikščią istoriją apie savo tėvą.

Jis sako, kad jo tėvas, kilęs iš Ukrainos, atvyko į JAV galvodamas, kad Amerika yra didžiausia žemė iš visų, kur net gatvės buvo išklotos auksu. Tačiau netrukus po atvykimo jo tėvas suprato tris dalykus:

  1. Gatvės nebuvo padengtos auksu.
  2. Gatvės visai nebuvo asfaltuotos.
  3. Jis buvo tas, kuris asfaltavo gatves.

 

Yra pavojinga klišė apie tai, kad kūrybiškumas yra tarsi žaibas butelio reiškinyje, kai jauni klubų kūrybos atstovai praleidžia vėlai vakare ir iš laukinio oro pateikia laukinių idėjų. Ir tai… tikrai įdomesnė versija nei tikrovė.

 

Tačiau tiesa ta, kad tiek kartų kūrybiškumas yra laikas, kantrybė ir laipsniškas progresas.

Ir tai yra daugiau bendro darbo, nei individualus darbas. Galų gale pastebite, kad posakyje yra tiesos, jog spontaniškiems dalykams reikia daug pasiruošti.

 

Nespauskite savęs, kad būtumėte kūrybingi 100% laiko. Galite būti kūrybingi dažniausiai net nepastebėdami.

Ir mes žinome, kad tai lengviau pasakyti nei padaryti, bet net jei ir nesinori, pradėk rašyti. Tiesiog pradėkite, o visa kita bus paskui.

 

Larry karaliaus tėvas buvo puikus žmogus, mes tuo įsitikinę. Vis dėlto, kad ir kokios įkvepiančios yra šios sėkmės istorijos, tuo jie ir linkę išlikti: istorijos.

Žinoma, ne visi. Įkvėpimas egzistuoja, tačiau jis turi rasti tave dirbti.

Klausimai yra naudingesni nei atsakymai

 

Metams bėgant uždavėme daug klausimų ir ne visada sugebėjome į juos atsakyti.

Suprasti teisingą klausimą, kuris dažniausiai yra uždavinys.

 

Prieiga prie didelio duomenų kiekio nebėra rimta problema. Ką daryti su duomenimis, daugiausia liks ateinančiais metais.

 

Taigi, kai norite atlikti tyrimus ar išsamiau aprašyti kai kuriuos statistinius duomenis, nepamirškite: statistiniam aiškinimui ir analizei atlikti reikia ne tik tam tikrų įgūdžių. Taip pat reikia pasirinkti strateginius, o kartais net ir etinius sprendimus, kaip suformuoti rezultatus ar net į ką pirmiausia žiūrėti.

 

Per daugelį metų mes atlikome milijardų duomenų taškų tyrimus. Ir ne, čia nėra perdėta. Pažodžiui milijardai duomenų taškų.

Kiekvieną kartą, kai pradėjome galvoti apie klausimą, norėjome gauti atsakymą; vis dėlto beveik kiekvieną kartą pakeliui supratome, kad uždavėme neteisingą klausimą.

Žinoma, tai yra tyrimų grožis. Tačiau atlikdami tyrimus nesididžiuokite. Net jei jūsų kompiuteris blokuojasi atidarius keliasdešimt „Excel“ dokumentų, net jei statistikos programinė įranga sugenda, niekada neignoruokite kitų klausimų, kurie iškils atlikus tyrimą.

 

Paimkime, pavyzdžiui, šį tyrimą apie pavadinimų ir URL įtaką reitingams. Pradinis planas buvo išanalizuoti kelis šimtus straipsnių pavadinimų ir sužinoti, ar pavadinimas gali paveikti reitingus.

Mes galų gale išanalizavome 35 000 raktinių žodžių tiek pavadinimuose, tiek URL, nes supratome, kad tai, ko iš tikrųjų turėtume ieškoti, yra raktinio žodžio svarba pavadinime, URL, domene, padomenyje ir URI.

 

Kaip matote toliau pateiktoje diagramoje, kai kuriais atvejais tas didžiulis analizuotų duomenų kiekis mums pasakė … na … nieko svarbaus. Vis dėlto vis tiek buvo verta tai atrasti.

 

pavadinimo tyrimas cognitivveseo

Pamirškite akademinį rašymą

 

Tai truksime trumpai. Kalbėdami apie akademinį rašymą, mes nebūtinai turime omenyje mokslinius straipsnius.

Tačiau yra tam tikras griežtumas rašant, kuris gali nepatikti visai auditorijai. Tai nereiškia, kad turėtumėte nebylius dalykus.

 

Tam yra paprastas dviejų žingsnių metodas:

Skaitykite tai, ką parašėte garsiai. Jei kai kurios dalys skamba ne taip, kaip pasakytumėte draugui realiame gyvenime, pakeiskite tai.

Išspręskite savo skaitytojų problemas, o ne savo dilemas

 

Daugybė turinio kyla iš noro pasidalinti patirtimi. Jūs žinote tai, ko dauguma kitų žmonių – net ir jūsų srities – gali nežinoti. Jus tai jaudina ir norite jiems pranešti apie naujai įgytą išmintį. Svarbu atsiminti, kad pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas dalijimuisi, o ne jums, kaip išminties šaltiniui. Tai nereiškia, kad jūsų nuomonėje nėra vietos rašant, priešingai.

 

Tačiau visada užduokite sau šiuos 3 klausimus:

 

  1. Ar ši informacija padės mano skaitytojams geriau suprasti temą?
  2. Ar ši informacija padės mano skaitytojams geriau pritaikyti šias žinias kažkam praktiškam?
  3. Ar ši informacija padės man atrodyti šauniai, bet nepridės nieko vertingo prie šio kūrinio?

 

Jei atsakymas į pirmuosius du klausimus yra tvirtas „Taip“, tuomet būtinai turėtumėte įtraukti tą informaciją į savo kopiją. Jei atsakymas į šiuos klausimus yra „Ne“ ir vienintelis „Taip“ kyla iš trečiojo klausimo, na … jūs turite sau gana gerą pokalbio pradininką kitai vakarėlei.

Straipsnio pavadinimas turės įtakos jo veikimui

 

Čia kalbame ne tik apie tai, kad jūsų egzemplioriaus pavadinimuose naudojami raktiniai žodžiai turi didelę reikšmę. Mes atlikome tyrimą, kuriame atrodo, kad raktinio žodžio išvaizda pavadinime aiškiai skiriasi nuo 1 ar 2 reitingo. Bet ir apie „patrauklumo“ faktorių. Ne, aš kalbu ne apie paspaudimų įkandimo pavadinimus, bet apie jūsų pramonei aktualius pavadinimus.

 

Mes paskelbėme tiek daug, o kai kurie turiniai užfiksuoti sėkmę, o kai kurie ne, tačiau vienas dalykas yra tikras: jei jo pavadinime yra kažkas, kas susiję su „Google“, tai bus gana gera.

Lyginant bet kurį mūsų paskelbtą tyrimą, tyrimą, nuomonės straipsnį su „Google“ pavadinimu, yra tikimybė, kad pastarasis sulauks daugiausiai lankytojų srauto, pasidalins, nuorodos ir pan.

 

„Google“ įrašai

 

Taigi, galite pagalvoti: kodėl nepridėdami „Google“ visuose pavadinimuose? Dabar grįžtame prie ankstesnių čia paminėtų punktų: mes nenorime daryti tik paspaudimų jauko; norime būti aktualūs, pasiūlyti kokybę ir pagarbą savo skaitytojams.

 

Kurdami savo turinio pavadinimą turėtumėte iš tikrųjų gerai apgalvoti dalykus, nes pavadinimas turi būti ne tik aktualus ir patrauklus, bet ir draugiškas SERP.

Rašykite mažiau, bet rašykite geriau

 

Esu įsitikinęs, kad tai pastebėjote ir daugelį metų: pūkų kiekis daugelyje pramonės šakų (ypač skaitmeninės rinkodaros).

Atrodo, kad labai mažai dėmesio skiriama SEO, auditorijoms, konversijoms ir tam, kaip straipsniai / turinys bus naudingi skaitytojams. Visi šie dalykai turėtų būti išsiaiškinti prieš rašant ką nors. Akivaizdu, kai kažkas buvo parašyta griežtai siekiant SEO tikslo;

 

Neturėdamas vertės, pūkų turinys nepadės jums, net jei jūs jį gerai vertinate.

 

Nėra jokios priežasties kurti turinį, kad jį turėtumėte. Kiekvieną turinį turite suplanuoti atsižvelgdami į tai, kurią (-ias) auditoriją (-as) norite pasiekti, kokius tikslus turite kiekvienam turiniui, kaip naudosite jį socialiniuose tinkluose siekdami savo tikslų ir kaip tikitės reitinguoti .

Tai užima daug laiko ir pastangų, tačiau geriau nei gaišti laiką ir išteklius turiniui, kuris jūsų įmonei nieko neduoda. Nenurodant savo darbo grąžos, jūsų darbas tampa išleidžiamu.

Rašykite mažiau, reklamuokite daugiau

 

Nepamirškite turinio reklamos. Galite būti pernelyg susikoncentravęs į turinio rinkodaros procesus. Ir tai tikrai gera investicija!

Tačiau daugelis turinio rinkodaros specialistų paprastai praleidžia veiksmus, susijusius su turinio reklama. Mes žinome, mes padarėme.

 

Be paaukštinimo didžioji jūsų darbo dalis niekada nepasiekia tikslinės auditorijos.

 

Mes rekomenduojame rašyti mažiau ir skirti daugiau laiko turinio reklamavimui. Pradėkite savo turinio planą parašydami kanalų ir įtakojančių asmenų sąrašą, kurie gali padėti pasiekti labiau susijusius vartotojus ir leis jums sulaukti srauto ir potencialių klientų iš kiekvieno paskelbto įrašo.

 

reklaminis planas

šaltinis: multichannelmerchant.com

Laikykitės savo principų

 

Bus daugybė atvejų, kai gali kilti pagunda rašyti straipsnius paspaudimais arba rašyti tik dėl rašymo, nesiūlant realios vertės.

 

Nes jūs žiūrėsite į savo konkurentus ir pamatysite, kad jie gali pasiekti rezultatų net turėdami ne itin kokybišką turinį. Investuosite laiką, pinigus ir nervus į gerai dokumentuotus tyrimus, kurie ne visada bus atlikti taip, kaip norite. Supyksite ir prisieksite, kad nepraleisite nė vienos nakties bandydami įnešti kokybę į interneto pasaulį.

 

Esu įsitikinęs, kad tai bent kartą nutinka bet kuriam turinio rašytojui. Vis dėlto, jei laikaisi savo principų, jei investuoji laiką ir kokybę į kiekvieną parašytą straipsnį, tai pasiteisina. Tai nėra tik tušti žodžiai. Ilgalaikės pastangos rašant turinį tikrai pasiteisina.

Nerašykite nieko, ko neskaitytumėte.

Iš tiesų nėra lengvo pelno. Vis dėlto dienos pabaigoje svarbu turėti gerus ilgalaikius pasirodymus.

 

Galbūt atidžiai perskaitėte šį straipsnį arba tiesiog naršėte pagrindinius pavadinimus, sakydami sau:  aš tai žinojau . Žinios yra galia. Bet dienos pabaigoje svarbu, ką tu darai su šiomis žiniomis. Visi kasdien atliekami veiksmai apibrėžia, kas esate asmuo, rinkodaros specialistas ar verslo savininkas. Taigi įsitikinkite, kad jūsų veiksmai daro įtaką kažkam, nesvarbu, koks didelis ar mažas. 

 

Kanados rašytoja Margaret Atwood kartą pasakė,  kad internetas yra 95 procentai pornografija ir šlamštas . Taigi, leiskime, kad tie 5% būtų velniškai geri.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *