Šiomis dienomis „Google“ susiduria su rimtomis indeksavimo problemomis, kurios veikia daugybę verslų visame pasaulyje. Nepaisant oficialių pranešimų, kad indeksavimo klausimai buvo išspręsti, problemos, atrodo, išlieka.

 

Su didele galia ateina didelė atsakomybė. Todėl belieka tikėtis, kad šie klausimai bus kuo greičiau išspręsti visiems žiniatinklio valdytojams ir įmonių savininkams, kurie jau susiduria su sunkiais metais savo verslui. 

 

Kodėl jūsų puslapių neindeksuoja „Google“ - patvirtintos indeksavimo problemos

 

„Google“ neabejotinai yra viena didžiausių ir aiškiausių monopolijų pasaulyje. „Bing“, artimiausias paieškos konkurentas, užima tik 2 proc. Rinkos – vargu ar tai kelia didelę grėsmę „Google“ 90 proc. Taigi, kas atsitinka, kai „Google“ SERP neveikia atitinkamai? 

 

Pažiūrėkime!

 

„Google“ indeksavimo problema – patvirtinta 2020 m. Spalio 1 d

 

Viskas prasidėjo rugsėjo pabaigoje, kai pasirodė daugybė skundų, susijusių su puslapių pašalinimu iš „Google“ paieškos indekso. Daugybė žmonių pradėjo pranešti apie indeksų aprėpties problemas ir tikrinimo klaidas forumuose, „Facebook“ grupėse ir kt.

 

„Twitter“ buvo populiariausias tokio tipo klausimų kanalas, kaip įprasta, nes tai yra vienintelė vieta, kur yra tikimybė, kad „Google“ atstovas iš tikrųjų gali atsakyti į šią problemą. 

 

Tas pats nutiko ir šiuo atveju, paminint, kad šį kartą „Google“ atstovas Johnas Muelleris nežinojo apie problemą, kaip nurodyta toliau pateiktoje ekrano kopijoje.  

Žinoma, tai palieka daug vietos spėlionėms šiuo klausimu, tačiau mes norėtume palikti šias mintis jums ir kol kas pateikti tik faktus. 

 

tweet 30 rugsėjo indeksavimo klausimas

 

Buvo sukurta daugybė kitų diskusijų šiuo klausimu visose vietose, „ Search Console Hel p“ ir „ Black Hat World“ . Žemiau galite sužinoti apie „Twitter“ tvyrančią nuotaiką šiuo klausimu.  

 

„Twitter“ rugsėjo 30 d. indeksavimo problemos pavyzdžiai

 

Spalio 1 d., Po 24 valandų, „Google“ oficialiai paskelbė, kad egzistuoja tam tikros indeksavimo problemos ir jos stengiasi jas išspręsti. 

 

 

Kitas tris savaites jie nuolat pranešė apie problemas ir kaip jas taisė. Naujausi ir svarbiausi atnaujinimai šiuo klausimu yra šie:

 

  • Spalio 9 d . : mobiliųjų indeksavimas vakar buvo veiksmingai išspręstas ir atkurta apie 99% URL. 

 

  • Spalio 20 d . : kanoninė problema buvo veiksmingai išspręsta praėjusį trečiadienį (spalio 14 d.) Ir atkurta apie 99% URL. Tikimės, kad likusios kraštinės bylos bus atstatytos per savaitę ar dvi.

 

Tuo tarpu „Google“ bendravo apie tokio tipo pranešimus:

 

Svetainių savininkai negali imtis veiksmų dėl šių problemų.
Atsiprašome už čia pateiktas problemas ir greitai stengiamės jas išspręsti.
Atnaujinsime šią giją, kai kiekviena bus ištaisyta.

Gali užtrukti kelias dienas, kol bus visiškai išspręstos abi šios problemos, tačiau mes jau atkūrėme daugybę URL ir greitai dirbame, kad daugiau apdorotume.

 

Viskas gerai gaubte, galite susigundyti pasakyti. „Google“ turėjo klaidą, kurią jie pašalino praėjus trims savaitėms.

 

Tiesiog viskas nėra visiškai taip. Be to, kad trys savaitės naujo turinio neindeksavimo ar seno indeksavimo panaikinimo yra labai daug laiko, skaičiuojant interneto dienomis, problema vis dar yra, kaip pranešė keli žiniatinklio valdytojai. 

 

Mes turime du savo pavyzdžius, kurie patvirtina, kad problema vis dar yra. Nežinote, ar žinote, bet ta pati darbšti komanda, kuri sukūrė kognityvinį SEO, taip pat sukūrė prekės ženklo stebėjimo įrankį „BrandMentions.com“. Abu pavyzdžiai bus iš šios svetainės.

 

Pirmasis yra tikrai šaunus tyrimas apie geriausią laiką paskelbti „Instagram“ (čia gal būsiu subjektyvus, bet jūs galite tai patikrinti patys). 

Neatrodo, kad URL turi tikrinimo problemą, tačiau „Google“ jo neindeksuoja. Tai unikalaus turinio kūrinys, be jokių specialių nuorodų (jis neturi „noindex“ direktyvos). 

 

Straipsnis buvo paskelbtas „BrandMentions“ tinklaraštyje spalio 13 d. Nemanau, kad tai buvo „antradienis, 13-oji“ nesėkmė. Greičiausiai „Google“ nepavyko išspręsti problemų, susijusių su 99% URL, kai jie teigė. Taip, gali būti tikimybė, kad straipsnis patenka į tą 1% nefiksuotų URL. Bet tai nėra vienintelis pavyzdys. 

 

neindeksuotas tinklaraščio pavyzdys

 

Antrasis pavyzdys yra puslapis, kuriame pateikiama prekės ženklo stebėjimo informacija , taip pat priklausanti brandmentions.com. Šį kartą puslapis, atrodo, yra nuskaitytas (tą patį nelaimingą antradienį, 13 d.), Tačiau šiandien, spalio 20 d., SERP niekur negalima rasti.

 

Žinoma, tikimės, kad tai pasikeis, ir kol jūs skaitote šį straipsnį, puslapis bus gerai indeksuotas ir reitinguojamas. Vis dėlto šiuo metu atrodo, kad „Google“ indeksavimo problema išlieka. 

 

prekės ženklo stebėjimo prekės ženklų pavyzdžiai

 

Kas yra „Google“ kanalizacijos problema 

 

Spalio 2 d. „ Google“ pranešė , kad „[…] Jei yra kanoninė problema, URL inspektorius gali rodyti URL kaip dublikatą, o„ Google “pasirinktas kanoninis skirsis nuo jo. Kanoninių leidinių problema paveikė maždaug 0,02% mūsų indekso, pradedant maždaug nuo rugsėjo 20 dienos iki vakaro pabaigos apie 16:30 PT. Nuo to laiko mes atkūrėme apie 10% tų URL ir toliau apdorojame daugiau. “ 

 

Ką tai tiksliai reiškia?

 

Tai kažkaip yra turinio dublikatas. Tarkime, kad jūs paskelbtumėte naują straipsnį ir netrukus po to, kai grandiklis nukopijuos visą jūsų straipsnį ir paskelbs jį tą patį. 

 

Jūsų svetainėje pridėta kanoninė žyma „ Google“ pasakys, kad jūsų straipsnis yra originalus ir kad jis turėtų būti reitinguojamas pirmiausia. Iš esmės galite pasakyti „Google“: „Vietoj šio puslapio rodykite šį puslapį“. Taigi, jei turite B puslapio reitingą pagal tam tikrą raktinį žodį, iš esmės galite nurodyti „Google“ rodyti A puslapį.

 

Vis dėlto, pasirodžius kanonizavimo problemai, „Google“ rodys ne originalų, o sindikuotą turinį (tą, kuris yra originalaus turinio kopija). 

 

Kanoninės žymos yra „Google“ rekomendacija kelioms situacijoms, kaip matote jų puslapyje arba paveikslėlyje žemiau. 

 

pasirinkti kanoninį

 

Yra milijardai tinklalapių, o „Google“ turi juos reitinguoti. Geriausia, jei visos svetainės turėtų unikalius puslapius. Kiekviename puslapyje turi būti originalus turinys. Tačiau iš tikrųjų puslapių dublikatus galima rasti dažniau, nei jūs manote. 

 

Taigi, „Google“ tikrina jūsų svetainę ir randa 3 puslapius, kuriuose bandoma reitinguoti pagal tą patį raktinį žodį. Ne tik tai, kad „Google“ turi pasirinkti tarp milijardų skirtingų svetainių, dabar ji taip pat turi pasirinkti tarp pasikartojančių puslapių toje pačioje svetainėje. Tai atrodo iš tiesų sunku, todėl yra kanoninė žyma, norėdama pasakyti „Google“, koks yra originalus kūrinys, kurį reikėtų reitinguoti.

 

Kai pasirodys tokio dydžio problema, jūs atsimenate, kaip svarbu, kad paieškos variklis tinkamai atliktų savo darbą, taip pat žiniatinklio valdytojams, kad viskas būtų nustatyta tinkamai. 
Taip, atrodo, kad net jei jūsų pusėje viskas yra gerai, problemos vis tiek gali pasirodyti. 

 

Tuo metu, kai skaitote šį įrašą, tokio tipo problemos nebeturėtų pasirodyti, nes „Google“ teigė, kad jos buvo išspręstos. Vis dėlto, turint omenyje dabartinę situaciją ir tai, kad žiniatinklio valdytojai vis dar dėl to skundžiasi, tikėkimės geriausio ir tikėkimės blogiausio. 

 

Kas yra „Google“ mobiliojo indeksavimo problema

 

Dėl mobiliųjų indeksavimo problemų labai ilgai užtruko naujų tinklalapių rodymas ir rodymas „Google“ rodyklėje. Dalis naujo paskelbto turinio vis dar nėra indeksuojama. 

 

Net didžiosios svetainės, kur šios problemos paveikė. Žemiau galite pamatyti keletą Ewdison Tada padarytų ekrano kopijų. Jis pranešė apie šią problemą rugsėjo 29 d., Nes jam pasirodė tikrai keista, kad visose šiose svetainėse, skelbiančiose naujienas kas porą minučių, niekas nebuvo indeksuota praėjusios valandos.  

 

indeksavimas išleidžia dideles svetaines

 

„Google“ pareiškė, kad „jei anksčiau indeksuotas puslapis praėjo, tai gali būti mobiliojo indeksavimo problema, kur mes apskritai nepasirenkame jokio indeksuojamo puslapio“.

 

Kaip matėte aukščiau pateiktose ekrano kopijose, daugelis žiniatinklio valdytojų skundėsi, kad jie tiesiog išnyko iš rodyklės. Kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje, „Google“ pareiškė, kad problema paveikė tik kelias svetaines (apytiksliai 0,2%).

 

Tai gali atrodyti kaip nedidelis skaičius, tačiau atminkite, kad „Google“ indeksas yra didžiulis ir 0,2% jo vis dar yra didelis skaičius. „Google“ paieškos rodyklėje yra šimtai milijardų tinklalapių ir ji yra gerokai didesnė nei 100 000 000 gigabaitų. Todėl 0,2% viso šio milžiniško duomenų kiekio nebežiūri. 

 

mobiliojo indeksavimo problema

 

Pirmasis „Google“ išsprendė mobiliojo indeksavimo problemą, likus beveik dviem savaitėms iki kanonizavimo. Vis dėlto, tikiuosi, ši problema nebebus rodoma ateityje, nes tai daro didelę įtaką paieškai ir žmonių verslui. 

 

„Google“ taip pat anksčiau susidūrė su indeksavimo problema. Pernai, pavyzdžiui, įvyko panaši problema, kai žmonės susidūrė su indeksavimo problemomis iš visų sričių ir šalių. Tikėkimės, kad šį kartą pataisymas yra geras ir tokio tipo problemos nebebus rodomos. 

 

 

Kaip „Google“ indeksavimo problema veikia jūsų verslą

 

Trumpas atsakymas į tai būtų: DIDELIS LAIKAS. 

 

Namų puslapiai, straipsniai, produktų puslapiai staiga buvo panaikinti. Įsivaizduokite, kad jūsų įmonės svetainė apskritai nebebus rodoma paieškose. 
„Google“ paieškos klaidos sukels didžiulį natūralaus srauto sumažėjimą, turinio rinkodaros strategija nebebus naudinga 

 

Jau sunkūs metai, o indeksavimo problema verslą praranda dar labiau. 

 

Lengva pamiršti, kad dienos pabaigoje „Google“ yra tik privatus verslas, kaip ir bet kuris kitas. Tokia, kuri visame pasaulyje turi paieškos sistemų monopolį, turinti stulbinančią 92,27% rinkos dalį, nuo kurios visi esame priklausomi, ir kuri sugebėjo savo žodyną įtraukti į žodyną kaip bendrą žodį. Vis dėlto privati ​​įmonė. Taigi, nors mes visi norėtume suprasti, kas vyksta ir vyksta, ir tęsti savo virtualų gyvenimą, tai gali būti ne taip lengva.

 

Vis dėlto, turint didelę galią, tenka didelė atsakomybė. Arba bent jau turėtų. 

 

Ką turėtų kaltinti pajamos, prarandančios pajamas daugiau nei dvi savaites? Taip, klaidų pasitaiko nuolat, o visos programos, tiek didelės, tiek mažos, jas turi. Taip, mes linkę netinkamai naudoti „Google“ variklį kaip „tikrovės sąsają“. Tačiau „Google“ taip pat turi savo atsakomybę.

 

Pavyzdžiui, „Google“ daro įtaką ekonomikai tuo, kad skelbimai dabar reitinguojami: kuo daugiau įmonė moka, tuo dažniau bus matomas skelbimas. „Google“ atsakymai, gauti iš užklausų, taip pat jau yra reitinguojami atliekant paieškas. O „Google“ yra atsakinga (žinoma, už tam tikrą procentą) už įmonės vertę. „Google“, žinoma, tai daro jau dėl skelbimų, tačiau tai daro jau visam SERP. 

 

Staigus dingimas arba apskritai dramatiškas ir staigių pokyčių įvykis yra dažnai naudojamas pasakojimo būdas daugelyje literatūros ir filmų. Kartais tai paliekama nepaaiškinta, tačiau visada sugeba sukelti stiprią emociją. Tai yra masinis 2% pasaulio gyventojų dingimas serialuose „Likučiai“ arba staigus bet kurios visos šalies mirties sustojimas Jose Saramago romane „Mirtis su pertraukomis“.

 

Realiame gyvenime tokie įvykiai paprastai būna daug mažesni ir mažiau dramatiško masto, tačiau jie nėra be pasekmių.

 

Tikriausiai niekada nesužinosime tikrojo paveiktų įmonių skaičiaus.

 

Tai, ką mes žinome, yra tai, kad tokios amplitudės problema labai sunkiose situacijose, atsirandančiose verslo savininkams ir jų darbuotojams, bendrai įmonių gerovei ir pelnui per metus, kurie jau yra pakankamai sunkūs tiek daugeliui. 

 

Ar galite šioje situacijoje ką nors padaryti?

 

Trumpas atsakymas – ne . Turime tik palaukti ir tikėtis, kad viskas sugrįš į savo įprastas vėžes. Šią frazę mes įsitikinę, kad pastaruoju metu girdėjote per daug kartų.

 

Rugsėjo 30 d. „Google“ paskelbė laikinai sustabdžiusi jų žiniatinklio valdytojo įrankio užklausų indeksavimo funkciją.

 

Nebuvo išsamių paaiškinimų, kodėl, tik neaiškiai paminėti infrastruktūros pokyčiai.

 

Bėgant dienoms, įmonės pareigūnai reikalavo, kad viskas būtų gerai, o skundai dėl „Google“ indeksavimo problemų išliko, nes, atrodo, tai turėjo įtakos vis daugiau įmonių. 

 

„Google“ šiais laikais yra tokia visur, kad dažniausiai apie tai net negalvojame apie privačią įmonę. Ir Oksfordo anglų kalbos žodynas, ir „Merriam-Webster Dictionary“ dar 2006 m. Įtraukė „į google“ kaip pereinamąjį veiksmažodį. Tai yra taip įprasta, kad jis yra tik… ten. Turint daugiau nei 90% rinkos , šis mąstymo būdas nenuostabu.

 

Viso to problema yra ta, kad mes esame linkę galvoti apie bendrinius daiktavardžius kaip patikimesnius dėl kažkokių priežasčių. Kaip „Google“ nebebuvo įmonė, o tam tikra komunalinių paslaugų paslauga, kurios vienintelis tikslas yra padėti savo vartotojams, o ne bandyti tai subalansuoti ir gauti pelno kaip pirmaujanti rinkoje privati ​​įmonė.

 

And companies sometimes will be more interested in profit than in other things, like fairness or truth. Which is not to say that Google has purposefully lied in the past or did not put enough effort in fixing their bugs. But it has, at times, told it in ways that were profitable: not telling the whole truth about the impact of links from press releases, not disclosing anything about the Hummingbird algorithm update except long after its effects had already taken place, or not mentioning the current submit URLs and indexation bugs from the very beginning.

 

Net jei visa tai yra tiesa, įmonės dažniausiai tai daro. Jie šiek tiek pasilieka sau, jie perka arba parduoda mažiau, nes tai atitinka jų paskirtį. Tačiau dėl beveik „Google“ monopolijos jie taip pat sugeba išlenkti žaidimo lauką, ne tik tikslumą ar tiesą. Žinoma, paieškos sistemų milžinė neprivalo žaisti gražiai. Kaip privačiai įmonei jiems nereikia niekam pasakoti, kaip jie atnaujina savo algoritmus, kada turi klaidų, koks yra numatomas jų veiksmų poveikis arba kokia yra jų strategija. Ir vis dėlto yra visa pramonė, kuri bando išsiaiškinti šiuos tikslius dalykus.

 

 

Tikėdamiesi, kad šis straipsnis bus indeksuotas ir jį lengvai rasite SERP, laukiame jūsų nuomonės apie jį.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *