Garsus Amerikos televizijos ir radijo laidų vedėjas Larry Kingas savo auditorijai sakydavo labai šmaikščią istoriją apie savo tėvą. Jis sako, kad jo tėvas, ukrainiečių žydas, atvyko į JAV galvodamas, kad Amerika yra didžiausia žemė iš visų, kur net gatvės yra padengtos auksu. Tačiau netrukus po atvykimo jo tėvas suprato tris dalykus:

  1. Gatvės nebuvo padengtos auksu.
  2. Gatvės visai nebuvo asfaltuotos.
  3. Jis buvo tas, kuris asfaltavo gatves.

Niekam nėra paslaptis, kad turinio rinkodara yra būtina. Ir tiesa ta, kad reklamos rašymas ne tik rašo tinklaraščio įrašus; tai gerai pasakoti geras istorijas. Kaip jums sukurti tas istorijas, kurios padidins jūsų konversijų rodiklius šimtus kartų?

66 patarimai, kaip rašyti tekstą, kuris bus naudingiausias jūsų konversijai

Mes netvirtiname, kad atradome stebuklingą formulę, kuri sustiprins jūsų verslą. Tačiau mes parengėme išsamų pagrindinių tekstų rašymo patarimų, kurie tikrai atnaujins jūsų turinį, sąrašą ir padidins jūsų konversijų rodiklį.

 

  1. Rašykite trumpomis pastraipomis
  2. Nustatykite žodžių skaičių, kad jūsų kopija būtų kuo tikslesnė lazeriu
  3. Nenaudokite terminų, kurių plačiai negalima suprasti
  4. Pamirškite akademinį rašymą
  5. Įsitikinkite, kad jūsų kopija yra gerai sukonstruota, aiški ir logiška
  6. Būkite išsami, kai taip yra; Nemanykite, kad jūsų skaitytojai viską žino
  7. Žinokite kiekvienos savo turinio dalies tikslą
  8. Turinys nebūtinai reiškia tik žodžius
  9. Naudokite daugybę pastraipų pertraukėlių ir citatų, kad jūsų kopija būtų „skaitomesnė“
  10. Parodykite empatiją su skaitytoju
  11. Nepamirškite apie pasakojimo galią
  12. Atsargiai naudokite skyrybos ženklus, kad jūsų kopija būtų neveiksminga
  13. Norėdami pabrėžti pagrindinius dalykus, naudokite paantraštes
  14. Įsitikinkite, kad jūsų kopijoje nėra rašybos klaidų
  15. Kiek įmanoma, būkite autentiški, sąžiningi ir patikimi
  16. Kurdami tekstą, visada turėkite omenyje dizainą
  17. Sukurkite visos savo kopijos stiliaus vadovą
  18. Atlikite savo psichologijos namų darbus
  19. Jūsų kopija turėtų būti daug labiau susijusi su problemų sprendimu, o ne apie saviraišką
  20. Apibrėžkite savo skaitytojus ir kurkite jiems turinį
  21. Visada atlikite namų darbus. Tyrinėkite savo temas
  22. Rašyti sąrašo įrašus
  23. Įtraukite svarbius numerius į antraštę
  24. Naudokite trumpas, gerai struktūrizuotas pastraipas
  25. Parašykite savo kopiją pokalbio būdu
  26. Pasinaudokite galios žodžiais
  27. Pasistenkite tapti geresniu rašytoju
  28. Efektyviai naudokitės socialine žiniasklaida
  29. Atminkite, kad svarbu visas jūsų turinys
  30. Naudokite sinonimus ir padėkite „Google“ jums padėti
  31. Stalk forumai, skirti tiksliems jūsų skaitytojų naudojamiems žodžiams
  32. Parašykite savo aprašymo žymą
  33. Dėmesys ilgųjų uodegos raktiniams žodžiams
  34. Rašykite iki didelio, teigiamo lūkesčio
  35. Būkite skaidrus ir pateikite greitas peržiūras, kad jūsų požiūris būtų priimtinas
  36. Pateikite ką nors vertingo intuityviu būdu
  37. Eikite su „Status Quo“, palyginti su naujai pateiktais faktais
  38. Sužinokite, kaip įvertinti turinio rinkodaros sėkmę
  39. Sužinokite, iš kur jūsų skaitytojai gauna naujienas ir informaciją
  40. Įkvėpkite savo bendruomenės interesų
  41. Kruopščiai dokumentuokite savo nišą, kad rastumėte įkvėpimo turiniui
  42. Pasitarkite su pardavimo ir palaikymo komanda
  43. Sukurkite turinio strategijos kalendorių
  44. Atminkite, kad vaizdinė informacija padaro skaitytojus nuodugnesnius
  45. Suderinkite savo internetinį turinį neprisijungus
  46. Visada nepamirškite dėmesio srities klausimų
  47. Mokykitės iš savo labiausiai ir mažiausiai bendro turinio
  48. Nėra bendrinimų, nėra teigiamų įvertinimų, nėra komentarų = nėra srauto
  49. Originalumas yra būtinas
  50. Esamam turiniui taip pat reikia meilės
  51. Laikas yra viskas
  52. Atraskite patraukliausią konkurentų turinį
  53. Norėdami padidinti savo įtaką, pasinaudokite turinio kuratoriumi
  54. Analizuoti, analizuoti, analizuoti
  55. Kūryba yra pagrindinis dalykas!
  56. Užpildykite informacijos spragas – tapkite nuoroda
  57. „Longtail“ raktinių žodžių taikymas įtraukiant auditoriją
  58. Pakartokite savo turinį
  59. Pasinaudokite turinio konvergencija
  60. Padarykite tai įdomiu ir įvairiu, o ne tik aktualiu
  61. Nepamirškite apie turinio monarchiją
  62. Kokybė nėra vienkartinis aktas, tai yra įprotis
  63. Jūsų turinio pavadinimas turės įtakos jūsų reitingams
  64. Užduokite retorinius klausimus įtraukdami skaitytojus
  65. Atsargiai pasirinkite šriftus ir spalvas
  66. Informacijai apibūdinti naudokite teigiamus rėmus

 

1. Parašykite trumpomis pastraipomis

Keletas dalykų skaitytojui labiau patinka, nei visas teksto blokas be tarpų. Jūs nieko nedarysite, bet išvysite savo skaitytojus tokio tipo turiniu. Rašymas trumpomis pastraipomis yra efektyvus būdas rašyti internete, nes jis suteikia „akių palengvėjimą“ visame puslapyje. Trumpos pastraipos yra lengvai virškinamos ir jas galima peržvelgti iš pirmo žvilgsnio.

trumpos pastraipos

2. Nustatykite žodžių skaičių, kad jūsų kopija būtų kuo tikslesnė

 

Ilgas turinys ar trumpas turinys? Kuris yra geresnis? Kas yra atveju? Kuo daugiau, tuo linksmiau ar mažiau yra daugiau? Na, jei ieškote trumpo atsakymo į šį klausimą, turite žinoti, kad jo nėra, nes tai priklauso nuo reitingų, konversijų, pasekėjų, populiarumo, autoriteto, įtraukimo, raktinių žodžių optimizavimo ir kt. Vis dėlto atrodo, kad trumpesni straipsniai geriau koreliuoja su aukštesniais rangais. Mes išsiaiškinome šį klausimą ankstesniame atvejo tyrime, kurį kviečiame pažvelgti.

Esmė ta, kad jūs turite būti labai nuovokūs, kiek žodžių naudojate savo svetainės kopijoje, atsižvelgiant į tai, ko norite pasiekti. Rašykite pagal savo skaitytojų poreikius ir atminkite, kad šiais laikais skaitmeniniams skaitytojams skiriamas nedidelis dėmesys.

 

Ilgas ar trumpas turinys - kuris iš jų yra reitingų atžvilgiu nugalėtojas

 

3. Nenaudokite terminų, kurių plačiai negalima suprasti

 

Dideli žodžiai neleidžia atrodyti protingesniems.

Galimybė paaiškinti sudėtingus dalykus paprastai yra intelekto ženklas.

Akivaizdu, kad reikia vartoti techninius terminus arba įvesti sudėtingas sąvokas. Tačiau stenkitės, kad nebūtų per daug patogu vartoti žargoną, ir verčia save išlikti prieinamu kuo didesnei auditorijai. Kai nežinote, ar tai sutikote, paklauskite savęs: ar lauko naujokui bus lengva sekti jūsų tekstą? Ar pašalinis asmuo suprastų, ką jūs paskelbėte, svarbą?

terminai nėra plačiai suprantami

4. Pamirškite akademinį rašymą

Kalbėdami apie akademinį rašymą nebūtinai turime omenyje mokslinius straipsnius. Tačiau yra tam tikras griežtumas rašant, kuris gali nepatikti visai auditorijai. Tai nereiškia, kad turėtumėte nebylius dalykus. „Esė tigrų“ ekspertas rekomenduoja naudoti kasdienę kalbą, kad bendrautų su kuo platesne auditorija. Tam yra paprastas dviejų žingsnių metodas:

Skaitykite tai, ką parašėte garsiai. Jei kai kurios dalys skamba ne taip, kaip pasakytumėte draugui realiame gyvenime, pakeiskite tai.

Perskaitykite tai, ką parašėte garsiai, kitam ir paprašykite pasakyti, apie ką kalbama. Jei jie negali jums lengvai pasakyti, tada pakeiskite.

5. Įsitikinkite, kad jūsų kopija yra gerai sukonstruota, aiški ir logiška

Mes jau anksčiau apie tai kalbėjome, tačiau verta pakartoti: svarbiausia yra aiškumas. Jūs tikriausiai turite geriausią rašymo pamoką pradinėje mokykloje: viskas turi turėti įvadą, turinį ir išvadą. Ir visa tai turi būti aiškiai išdėstyta. Čia greitai aprašoma, ką reikia paliesti:
Kokia jūsų kopijos prasmė? Rašote naują tekstą, nes turite tam tikrų pretenzijų, išminties, kuria norite pasidalinti.

Jei jį parašytumėte vienu sakiniu, koks būtų tas sakinys?

Kaip sužinoti, kas, jūsų teigimu, yra tiesa? Turite pateikti įrodymus (atvejų analizę, statistiką, ekspertų nuomones) ir paaiškinti, kodėl jūsų įrodymai yra svarbūs … Vien todėl, kad tai atsitiko kai kuriais atvejais, tai dar nereiškia, kad tai bus tiesa visiems.
Kodėl tai svarbu? Viešai kalbant, yra „WIIFM“ sąvoka – „Kas man naudinga?“

Skaitytojas turi žinoti, ką jis gauna skaitydamas jūsų straipsnį.

Ką geriausia jie gali padaryti naudodamiesi nauja išmintimi?

wiifm

6. Būkite išsamus, kai taip yra; Nemanykite, kad jūsų skaitytojai viską žino

 

Tai subtili pusiausvyra, nes per daug paaiškinus, nusimanantys skaitytojai gali nusibosti, o nepakankamai paaiškinę nepatyrę skaitytojai gali pasijusti palikti tamsoje. Bet visada geriau klysti atsargiai ir paaiškinti kažko pagrindą. Kodėl telefono šifravimas staiga yra problema? Koks sandoris su netikromis naujienomis? Net jei daugelis jūsų skaitytojų gali daug žinoti apie jūsų temą, vis tiek galite pateikti išsamią informaciją, tuo pačiu sukurdami naują temą.

Šaltinis: http://coschedule.com

Šaltinis: http://coschedule.com

7. Žinokite kiekvienos savo turinio dalies tikslą

 

Rašote ne tik į masinį turinį. Kiekvienas jūsų publikuojamas kūrinys turėtų turėti tikslą, susijusį su poveikiu skaitytojui.

Geriausias scenarijus yra tada, kai skaitytojas iš tikrųjų imsis veiksmų perskaitęs jūsų kūrinį.

Pvz., Jei jūs paskelbiate „pasidaryk pats“ pamokomą, gali paskatinti žmonės, kurie jį skaitė ar žiūrėjo, bandyti padaryti tą patį. Tai, žinoma, gana ambicinga ir ne visi kūriniai turi sukelti skaitytojų veiksmus, kad jie būtų sėkmingi. Vis dėlto, žiūrėdami žemiau pateiktą ekrano kopiją, galite lengvai atlikti pateiktus veiksmus, tiesa?

 

Taip pat galėtumėte parašyti straipsnį, kuriame paaiškintumėte naują koncepciją arba ištirtumėte tai, apie ką žmonės žinojo tam tikrus dalykus (bet nežinojo, ką apie tai galvoti). Tai reiškia, kad pagrindinis jūsų tikslas buvo išplėsti savo skaitytojų žinias. Arba galite tiesiog paskelbti kūrinį gana gerai žinoma tema ir pakviesti žmones pakomentuoti apie tai, taip palengvindami keitimąsi gerąja patirtimi tarp žmonių, kurie kitaip galbūt nebendravo tarpusavyje. Yra keletas būdų, kaip pasiekti pokyčių, ir jums tereikia nustatyti realius tikslus.

Šaltinis: idėjos.evite.com

Šaltinis: idėjos.evite.com

8. Turinys nebūtinai reiškia tik žodžius

 

Neturite pakankamai laiko parašyti ilgą kūrinį? Turite šiek tiek rašytojo bloko?

Yra daugybė kitų nei tekstas turinio paskelbimo būdų: sumaišykite jį su vaizdais, sukurkite iš jo vaizdo įrašą, sukurkite tinklalaidę ir t. T.

Kartais pasirinkimas, kaip pasiekti savo sekėjus, yra pragmatiškas (tinklalaidės įrašymas užtrunka mažiau laiko nei to paties turinio rašymas); kartais tai susiję su strategija – galbūt jūsų sekėjus lengviau suvaldyti vaizdo įrašai, o gal jiems lengviau stebėti turinį kaip tinklalaidę (vairuojant) nei rašyti. Jei kyla abejonių, tiesiog sumaišykite – geriausia visada padengti daugiau žemės. Ir visada kurkite įtikinamą kiekvieno metodo kopiją. 

 

9. Naudokite daugybę pastraipų pertraukėlių ir citatų, kad jūsų kopija būtų „skaitomesnė“.

Geros kopijos rašymas turėtų būti panašus į geros žurnalistikos rašymą.

„Viena pastraipa, viena idėja“ yra labai naudingas devizas, kai reikia struktūrizuoti tekstą.

Išdėstykite pretenziją, paaiškinkite, kodėl ji gali būti tiesa, iliustruokite ją pavyzdžiu ir sužinokite, kokia gali būti šio teiginio reikšmė. Tada aptarkite tą potekstę kitoje pastraipoje. Turėdami ilgesnį tekstą, pateikite keletą citatų ar jaudinančių frazių, kurios gali atkreipti skaitytojų dėmesį, kad jie galėtų geriau sutelkti dėmesį ir lengviau rasti reikiamą skyrių.

10. Parodykite empatiją skaitytojui

 

Atsakymas į skaitytojo WIIFM klausimą (kas man naudingas) yra puiki pradžia, tačiau jei įmanoma, turėtumėte pabandyti tai peržengti.

Pabandykite suprasti savo skaitytojų mintis: kokie jų lūkesčiai, dėl ko jie gali jaudintis?

Kartais tai gali būti taip paprasta, kaip pasinaudoti bendra istorija

Žiūrėk, mes visi ten buvome: stengėmės laikytis termino, nors…

Kitais atvejais turite pasinaudoti tuo, kas skatina jūsų skaitytojus ir kokie gali būti jų lūkesčiai (teigiami ar neigiami) („Jūs tikriausiai galvojate, kad jums tai padaryti yra per sunku – tai normali reakcija, bet …“) . Apskritai, tai yra veidas savo auditorijai ir rašymas labiau paverčiamas dialogu nei monologu.

Šaltinis: brettrelander.com

Šaltinis: brettrelander.com

11. Nepamirškite apie pasakojimo galią

 

Kartais galime būti pernelyg techniški dėl dalykų ir manyti, kad mūsų skaitytojai yra informacijos analizavimo robotai. Jie nera. Jie yra žmonės ir turi natūralų polinkį mėgti istorijas ir juos traukia gerai pasakojamos istorijos darna ir nuoseklumas. Galite išsaugoti visus faktus ir visą loginę analizę, kurią norėjote įdėti į savo kopiją, bet jei tikrai norite užmušti akordą, būtinai apvyniokite jį gražiais pasakojimo tropais:

Ar jūsų istorijoje yra herojus, bandantis įveikti sunkumus?
Ar yra koks nors antagonistas, bandantis sustabdyti herojaus sėkmę?
Ar gerumas galų gale atlyginamas, nepaisant kliūčių kelyje? Ir kt.

Šaltinis: echostories.com

Šaltinis: echostories.com

12. Atsargiai naudokite skyrybos ženklus, kad jūsų kopija būtų neveiksminga

 

Perskaitykite tai garsiai: „Jis tik pasakė, kad ją myli“. Kurį žodį akcentavote? Nebuvo teisingo pasakymo būdo, bet tai, ką pasirinkote pasakyti, padarė didelį skirtumą. Tam įtakos galėjo turėti ir jūsų bruožai, įsitikinimai, patirtis ir socialinė padėtis. Tai nėra vien tik taisyklingos gramatikos naudojimas (o tai, kaip mus perspėja internetas, gali išgelbėti kieno nors gyvybę).

Tai taip pat apie skyrybos ženklų naudojimą tikslu.

Norite perduoti skubos jausmą? Naudokite trumpus sakinius ir pakeiskite kabliataškius taškais. Norite padaryti trumpą apvažiavimą sakinio viduryje? Protingai rinkitės ginklą: kablelius, brūkšnelius, skliaustus …

Norite, kad žmonės atkreiptų dėmesį?

Šauktukas gali būti veikęs anksčiau, tačiau dabar jis buvo taip per daug naudojamas „clickbait“ svetainėse, kad žmonės tiesiog linkę to nepaisyti ir ką tai reiškia reikšti.

Iš pradžių tai gali atrodyti kaip detalė, tačiau supratę, kaip skyryba daro įtaką ne tik skaitymui, bet ir teksto supratimui, galite nuspręsti skirti šiai informacijai daug daugiau dėmesio.

taisyklingai naudokite skyrybos ženklus

13. Norėdami pabrėžti pagrindinius dalykus, naudokite paantraštes

 

Mums paprastai patinka, kai jaučiamės užbaigti. Ypač turint pakankamai nemažą kūrinį, malonu turėti mažesnius etapus. Žadina žinoti, kad nors pabaiga nebūtinai yra arti, mes tikrai einame jos linkme.

Paantraštės padeda skaitytojams išlikti motyvuotiems.

Tačiau jie taip pat yra labai praktiški: jie palengvina tam tikro turinio paiešką tiek pirmą kartą besikartojantiems, tiek pakartotiniams.

14. Įsitikinkite, kad jūsų kopijoje nėra rašybos klaidų

 

Tai turėtų būti savaime suprantama, tačiau svarbu suprasti, kodėl tai svarbu. Tai ne tik tai, kad skaitytojus tai gali erzinti, nes jie turi dvigubai prisiimti sakinį. Taip pat nereiškia, kad net ir dėl nedidelių klaidų gali būti pateikiami netikslūs teiginiai, ypač kai jų lengva praleisti (užrašant „jums dabar leidžiama …“ vietoj „jums neleidžiama …“ keičiama visa prasmė, tačiau yra gramatiškai teisingas abiem atvejais).

Rašybos klaidos pabrėžia profesionalumo stoką ir nesirūpinimą skaitytoju.

Pranešimas yra gana paprastas: „Mums nepakankamai rūpėjo tai skaitantys žmonės, kad praleistume tik šiek tiek daugiau laiko, kad ši kopija atrodytų kaip poliruotas gaminys. Manome, kad tai pakankamai gerai “. Ir ne tai jūs norite, kad jie galvotų.

Šaltinis: liquidbubble.co.uk

Šaltinis: liquidbubble.co.uk

15. Kiek įmanoma, būkite autentiški, sąžiningi ir patikimi

 

Daugeliui rašant reikia skirti daug atsargumo ir atidumo. Bet kai jų neabejoja autentiškumas, kai atrodo, kad tekstas nėra realus asmuo arba yra skirtas tam asmeniui, tas dėmesys tampa nenaudingas ir nenatūralus. Taigi stenkitės išlikti sąžiningi savo auditorijai ir pasinaudokite savo unikaliu pardavimo tašku. 

Būkite atviri dėl savo ketinimų ir savo patirties bei sugebėjimų.

Pripažink, kai nesi kažkuo įsibėgėjęs. Negalima šokinėti ant pralaidos. Kalbėkite apie tai, kas jums svarbu. Tikrai sunku apibrėžti, kas yra „autentiška“, nes visada turėtume stengtis patekti už savo komforto zonų ribų. Bet aš manau, kad autentiškumas atsiranda dėl galimybės prisipažinti, išbandžius ką nors naujo ar dėl ko visi siautėja, kad tau tai taip nepatiko ir kitą kartą nori veikti ką nors kita. Tas sąžiningumas yra tai, kas palaiko sekėjus susidomėjusius ir įtrauktus.

16. Kurdami tekstą visada turėkite omenyje dizainą

 

Tai peržengia šriftų ir spalvų ribas. Tai apie puslapio išdėstymą ir kaip viskas atrodo (ir jaučiasi). Tam tikra prasme tai šiek tiek panašu į madą – kai kurie turinio tipai geriau tinka tam tikriems maketams. Jei jūsų kūriniai yra ilgi ir sudėtingi, juose yra paveikslėlių, diagramų ir diagramų, įsitikinkite, kad turite puslapio išdėstymą, kuris padaro tokį turinį patrauklų ir lengvai perduodamą.

Tradiciškesnis stilius gali padėti skaitytojui susitelkti ties tekstu.

Jei dirbate per trumpą turinį, nesvarbu, ar tai būtų tekstas, nuotrauka ar vaizdo įrašas, sukurkite išdėstymą, kuriame visi kiti elementai nukreiptų į jūsų turinio rinkodaros strategiją (o ne atitrauktų nuo jos dėmesį). Susipažinę su stiliumi, pabandykite jo nepamiršti rašydami naują turinį: kur bus ši pastraipa puslapyje? Ar turėtumėte įterpti šią nuotrauką į kairę arba į dešinę (ar medalioną)? Kaip lengva bus pereiti į kitą puslapį? Ir kt.

blogos svetainės pavyzdys

17. Sukurkite stiliaus pavyzdį visoms savo kopijoms

 

Pabandykite apibrėžti savo stilių. Augant ir sužinojus daugiau apie dizainą, aišku, reikės daug prisitaikyti, tačiau turėtumėte kiek įmanoma dokumentuoti šiuos pakeitimus. Stilingumą ir nuoseklumą stilius apdovanoja skaitytojai, nors dažniausiai jų įtaka yra pasąmoninga. Taigi neatsilikite ir sukurkite vadovą, kuriame užfiksuotumėte savo sprendimus:
koks turėtų būti straipsnio pavadinimas? O kūno tekstas?

Kokio dydžio turėtų būti nuotraukos, vaizdo įrašai ir kiti objektai? Kiek jie turėtų užimti vietos, palyginti su kitais elementais?

Kokias spalvas naudojate, išskyrus spalvas, kurios jau matomos jūsų svetainėje? Kokiomis spalvomis ir stiliais paryškinti žodžius, rodyti hipersaitus ar rėmelių teksto laukelius? Ir kt.

Žinoma, šiuos dalykus galima apibrėžti įvairiai, kad vis tiek liktumėte pakankamai lankstūs.

18. Atlikite savo psichologijos namų darbus

 

Mes jau nemažai kartų šiame sąraše nurodėme psichologiją, kalbėdami apie tai, ko norime, tikimės ar patinka. Yra visa ekonominio elgesio sritis ir ji vis plečiasi. Pasirodo, mes iš tikrųjų nesame tie racionalūs asmenys, kuriais tikime patys (ne, net ne jūs, gaila pasakyti). Daugelis iš mūsų yra gana neracionalūs, žvelgdami iš išorės perspektyvos, nors laikomės savo vidinės logikos.

Mes ne visada perkame geriausiai, renkamės geriausiai ar elgiamės pagal savo interesus.

Kodėl tiek daug mūsų elgesio yra intuityvus? Lengvo atsakymo nėra (nėra ir vieno atsakymo šiuo klausimu), bet tai tikrai padės jums sužinoti daugiau apie galimus paaiškinimus. Tokie rašytojai kaip Ariely, Duhiggas, Golemanas, Kahnemanas ar Talebas per keletą pastarųjų metų plačiai pasirodė dėl svarbių priežasčių.

Šaltinis: http://irrationalgames.com/

Šaltinis: http://irrationalgames.com/

19. Jūsų kopija turėtų būti daug daugiau apie problemų sprendimą, o ne apie saviraišką

 

Daugybė turinio kyla iš noro pasidalinti patirtimi. Jūs žinote tai, ko dauguma kitų žmonių – net ir jūsų srities – gali nežinoti. Jus tai jaudina ir norite jiems pranešti apie savo naują įgytą išmintį. Svarbu atsiminti, kad pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas dalijimuisi, o ne jums, kaip išminties šaltiniui. Tai nereiškia, kad jūsų nuomonėje nėra vietos rašant, priešingai. Tačiau visada užduokite sau šiuos 3 klausimus:

Ar ši informacija padės mano skaitytojams geriau suprasti temą?
Ar ši informacija padės mano skaitytojams geriau pritaikyti šias žinias, norint padaryti kažką praktiško?
Ar ši informacija padės man atrodyti šauniai, bet nepridėti nieko vertingo prie šio kūrinio?

Jei atsakymas į pirmuosius du klausimus yra tvirtas „Taip“, tuomet būtinai turėtumėte įtraukti tą informaciją į savo kopiją. Jei atsakymas į šiuos klausimus yra „Ne“ ir vienintelis „Taip“ kyla iš trečiojo klausimo, na … jūs turite sau gana gerą pokalbio pradininką kitai vakarėlei.

20. Apibrėžkite savo skaitytojus ir sukurkite jiems turinį

 

Kai pritraukiate daugiau skaitytojų, pradėkite galvoti apie juos kaip apie potencialius klientus. Kas jie tokie? Kaip galite suskirstyti juos į mažesnes grupes pagal amžių, lytį, verslo kryptį, interesus, pajamas ir kt. Gali būti, kad visą laiką neturite visos šios informacijos, tačiau turėtumėte bent jau pabandyti kuo daugiau sužinoti apie jas. Nes jei norite su jais nuolat bendrauti, turite pabandyti suprasti, kokie jie yra. Ar jie yra tipiški tam tikros kartos atstovai (X, Y, tūkstantmečiai)? Ar jie netgi atitinka apibrėžimus, ar jie yra grupė, turinti daug specifiškesnių savybių? Tai būtų naudinga, jei galėtumėte jų išklausyti – turėtumėte būdą surinkti jų atsiliepimus ir leisti jiems išsakyti savo nuomonę.

Kuo geriau pažinsite savo skaitytojus, tuo didesnė tikimybė, kad galėsite tiesiogiai jiems parašyti ir paskatinti juos domėtis savo įmone.

21. Visada atlikite namų darbus. Tyrinėkite savo temas

Turėdami tiek daug informacijos, kuri yra ranka pasiekiama, lengva manyti, kad žinome daug. Iš tikrųjų mes gerai žinome labai mažai dalykų. Mes žinome kiek paviršutiniškiau. Daugumą temų mes tiesiog labai netiksliai suprantame. Bet kas nutinka, kai bandome kalbėti apie tai, apie ką mažai ar nieko nežinome, tarsi žinotume ir sukluptume žmogų, turintį realių žinių apie šią temą? Rezultatas, kaip spėjote, yra pražūtingas. Atidarykite namų darbus prieš paskelbdami naują turinį. Atlikite ne tik paviršutinišką pastaruoju metu paskelbtos informacijos apžvalgą. Išsamiau:

Skaitykite knygas, ne tik straipsnius;
Žiūrėti dokumentinius filmus ir tos temos ekspertų vaizdo įrašus;
Pabandykite susisiekti su žmonėmis, kurie iš tikrųjų patyrė šią temą.

Net atlikę visus šiuos dalykus vis tiek nebūsite ekspertas, bet bent jau tai, ką vėliau parašysite ta tema, bus vertingas indėlis į vykstantį dialogą. Galite lengvai naudoti tokias priemones kaip „ BrandMentions“, kad galėtumėte lengvai ištirti jus dominančias temas ir atnaujinti temą.

Prekės ženklo paminėjimų tyrimo tema

22. Rašykite sąrašo įrašus

 

Įrašų sąrašas gali būti tikrai naudingas – tiesiog pažiūrėkite į šį. Jei nejuokaujame, įrašų sąraše yra reali vertė. Žinoma, jums nereikia gilintis į detales, tačiau idėjų turtingumas ir įvairovė kompensuos gylio trūkumą. Skaitytojai žino faktą, kad sąrašai paprastai išryškina detales ir jiems viskas gerai, daugiausia todėl, kad jie ieško įvairių idėjų.

Kokybė paprastai pranoksta kiekį, nebent tai yra būtent tas kiekis, kurio jūs siekiate.

23. Į antraštę įtraukite svarbius numerius

 

Švinas su svarbiausiais duomenimis. Nebandykite pritraukti vartotojų naudodamiesi pigiomis, neaiškiomis „clickbait“ taktikomis, tokiomis, kaip nurodyta toliau:

Nepatikėsite, kiek rašymo patarimų turime šiame sąraše!

Daugelis redaktorių, atrodo, pamiršo, kad žmonėms tikrai reikia informacijos, o ne paslapties. Žmonės perskaitys jūsų straipsnį už tai, ką žadate jiems pavadinime – ir išvažiuos patenkinti, gavę tai, ko norėjo. Be to, kartais skaičiai savaime yra įspūdingi.

Čia yra keletas skaičių pavyzdžių, kurie priverčia susimąstyti ir norėti sužinoti daugiau:

  • „Wi-Fi“ ir prie mobiliojo ryšio prijungti įrenginiai iki 2017 m. Sukurs 68% viso interneto srauto.
  • 2015 m. Internetas turėjo įtakos 64% visų parduotuvių pardavimų arba 2,2 trln. USD vertės pardavimų.
  • Tik 44% interneto srauto yra iš žmonių; didžiulis 56% interneto srauto gaunamas iš robotų, apsimetėlių, įsilaužimo įrankių, grandiklių ir šlamšto siuntėjų.
  • Vieną sekundę atidėjus jūsų svetainės įkėlimo laiką konversija gali sumažėti 7%, o 40% interneto vartotojų apleis svetainę, jei jos įkėlimas užtruks ilgiau nei 3 sekundes.

 

Statistinė antraštė

Šaltinis: hostingfacts.com

24. Naudokite trumpas, gerai struktūrizuotas pastraipas

 

Ar kada girdėjote apie viešo kalbėjimo KISS taisyklę?

Trumpai ir paprastai.

Būtent taip turėtumėte galvoti apie savo įtikinamą kopiją. Anksčiau sąraše jau minėjome, kad turėtumėte galvoti apie savo tekstus kaip apie nuolatinį pokalbį. Daugelis žmonių pokalbio metu kalba trumpai, kad kitas asmuo galėtų apdoroti tai, ką girdėjo (ir taip pat paliktų daug galimybių įsikišti). Ši formulė lengvai pritraukia dėmesį. Tiesa, jūsų skaitytojai negali šokinėti skaitydami jūsų tekstą, kad pakeistų jo eigą, tačiau jiems vis tiek reikia apdoroti tai, ką perskaitė. Jie vertins aiškią ir paprastą struktūrą, kur viskas, atrodo, vyksta natūraliai, o ne išsamias pastraipas, kurių pagrindinis tikslas, atrodo, yra jų apgaulingas.

Prisiminkite: viena pastraipa, viena idėja.

Jei pakeitėte idėjas, tai reiškia, kad turite pakeisti ir pastraipas (arba bent jau sakinius).

25. Parašykite savo kopiją pokalbio būdu

 

Pabandykite priversti savo tekstą skaityti kaip tikrą pokalbį (su realiais žmonėmis). Akivaizdu, kad tai neįmanoma 100%; juk nerašai pjesių. Bet jūs suprantate mūsų esmę.

Žmonės bet kokiu atveju turi savo pokalbius.

Perskaitote tekstą ir pastebite, kad garsiai murmate „tiesa, tiesa …“, „oho, tai beprotiška!“ ar kartais net „tai negali būti teisinga, ar ne?! …“ Jūs netgi galite pabandyti bendrauti su skaitytoju, kai esate tikri, kad jūsų tekstas sukels tam tikrą reakciją. Ką tik pasakėte ką nors priešingo intuityvumo ar šokiruojančio?

Galite pabandyti pradėti savo kitą sakinį maždaug taip: „Aš žinau, ką tu galvoji:„ tikrai tai negali būti teisinga “. Bet tai visiškai tikslu “. Tai gali ne visada pasiteisinti ir kartais teks net atsispirti tam, tačiau verta turėti omenyje, kad tai yra galimybė.

Šaltinis: printwand.com

Šaltinis: printwand.com

26. Pasinaudokite galios žodžiais

 

Ar žinote, kas prieštaravo pažangai? Ką daryti tiems, kurie džiaugiasi skambėjus žodžiui kančia?

Ne visi žodžiai yra sukurti vienodi, o kai kurie žodžiai turi daugiau galios nei kiti.

Paprastai dėl specifinio kultūrinio to žodžio pagrindo, dėl to, kaip žmonės nuolat vartojo tam tikrą dalyką; tiek daug, kad tam tikra asociacija dabar yra vienintelė, kuri ateina į žmonių mintis. XX a. Retorikas Richardas Weaveris įvedė „dievo terminų“ ir „velnio terminų“ sąvokas, norėdamas nurodyti žodžius, turinčius beveik visuotinę teigiamą, atitinkamai neigiamą, konotaciją. Čia yra plona pusiausvyra tarp retoriško išprusimo ir manipuliavimo, tačiau, jei norite sukurti geresnius tekstus, tikrai verta ištirti galios žodžius.

Savo neįtikėtinoje knygoje „Nuspėjamai iracionalus“ Danas Ariely skyrė skyrių žodžių galiai sprendimų priėmimo procese. Trumpa istorija, norėdama patikrinti žodžio „nemokamai“ galią dėl konkrečios vertės, Ariely paprašė žmonių grupės pasirinkti tarp 1 cento „Hershey Kiss“ ar 15 centų „Lindt“ triufelio. Dauguma žmonių pasirinko antrąją versiją. Kol kas nieko intriguojančio. Kitos atsitiktinės grupės asmenų buvo paprašyta tą patį sprendimą priimti tik tą kartą, kai abu produktai buvo pigesni už 1 centą. Rezultatai? Kaip matote paveikslėlyje žemiau, tiriamieji, atrodo, apvertė savo nuomonę apie šiuos du skanėstus.

Nenuvertinkite „laisvo“ galios.

Ariely nemokama galios studija

27. Pasistenkite tapti geresniu rašytoju

 

Rašymas yra įgūdis, o ne bruožas, su kuriuo gimstate.

Žinoma, kai kurie žmonės turi daugiau talentų nei kiti, tačiau kaip ir turėdami daug meninių įgūdžių, sunkus darbas, aistra ir ryžtas gali įveikti talentų „deficitą“. Kita vertus, natūralus talentas nyksta, jei jis nėra reguliariai naudojamas. Žiauriai perskaitykite, ką skelbia jūsų mėgstamiausi tekstų autoriai. Skaitykite knygas apie rašymą. Eikite į užsiėmimus apie rašymą. Klausykite tinklalaidžių ir žiūrėkite vaizdo įrašus apie rašymą. Ir svarbiausia?

Rašykite kiekvieną dieną. Visada su tyčia, visada stengiuosi kažkuo pasveikti.

Pažvelkite į stilių ir pabandykite imituoti įvairius rašymo stilius. Iš kiekvieno iš jų pasiimkite tai, kas naudinga. Pasidomėkite kūrybiniu rašymu ir stumkite save rašyti apie dalykus, kurie jums niekada nerūpėjo. Ne viskas prilips – iš tikrųjų greičiausiai ne. Geriau rašyti yra tai, kas vyksta lėtai ir dalimis. Tai taip pat verta siekti.

28. Efektyviai naudoti socialinę žiniasklaidą

 

Anksčiau apie tai jau kalbėjome savo įrašuose ir jis yra toks pat aktualus kaip ir tada: socialinis įrodymas gali būti didžiulė pagalba, jei tik jį naudojate strategiškai. Yra daugybė statistikos apie tai, kas geriausiai veikia: kiek žodžių naudoti savo pranešimuose, kiek laiko skelbti kiekviename tinkle, kada naudoti žymes ir kam jas naudoti. Ši statistika yra geras atspirties taškas, bet jūs taip pat turėsite įdėti šiek tiek darbo. Jie atspindi vidutinius visų žmonių duomenis internete. Jei norite skirti šiek tiek laiko bandymų ir klaidų testams, galite rasti skirtingų savo verslo ar paslaugų srities radinių.

Mes atlikome labai išsamų tyrimą,  norėdami išsiaiškinti, ar socialiniai signalai daro įtaką SEO, ir viena iš mūsų išvadų buvo ta, kad stiprus buvimas socialiniuose tinkluose yra susijęs su geresniais reitingais, kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje.

socialinio tinklo įtaka reitingams

29. Atminkite, kad svarbu visas jūsų turinys

 

Rašykite kiekvieną kartą taip, kaip tai yra svarbiausia paskelbti.

Negalvokite apie tai, ką rašote kaip mesti ar užpildyti.

Turite tikėti, kad tai, ką rašote, yra svarbu, kitaip skaitytojas mąstys nedaug.

30. Naudokite sinonimus ir padėkite „Google“ jums padėti

 

Sinonimus jau daugelį metų „Google“ tvarko automatiškai, tačiau galbūt nežinote, kad jie daro didelę įtaką ne tik jūsų kopijai, bet ir reitingams. Mes visi kartais naudojame tezaurą,   kad „pagražintume“ savo turinį.

Galbūt nežinote, kad sinonimus galite naudoti ir reitingams.

Tarkime, kad esate „nešiojamųjų kompiuterių“ nišoje ir šiuo klausimu rašote turinį. Nebūtų blogai, jei naudotumėte ne tik tikslios atitikties nešiojamus kompiuterius, bet ir sinonimus ar žodžius iš tos pačios srities su šiuo: kompiuterius, užrašų knygeles ir pan. Taip yra todėl, kad „Google“ tampa vis protingesnė ir pateikia rezultatus, kurie nėra pagrįsti dėl tiksliai atitinkančio žodžio, bet vartotojo ketinimu, kartais vartojant žodžių sinonimus ar jų leksinę šeimą.

Išmaniai naudokite sinonimus savo svetainėje, norėdami užimti aukštesnę vietą ne tik todėl, kad esate apsėstas rangų, bet ir todėl, kad jūsų svetainė gali būti aktuali žmonėms, kurie ieško naudodami panašius, bet ne visai tuos pačius žodžius. Daugiau apie tai, kaip pasinaudoti šia technika, rasite ankstesniuose išsamiuose tyrimuose, kuriuos atlikome, kaip panaudoti sinonimų techniką, kad padidintumėte srautą.

SEO-konsultantas-SEO-ekspertas-sinonimas

31. Stebėkite forumus tiksliems jūsų skaitytojų naudojamiems žodžiams

 

Dažniausiai kalbame apie dalykus, kurių, mūsų manymu, nori mūsų skaitytojai. Bet jie gali domėtis skirtingais dalykais arba skirtingai kalbėti apie tuos dalykus. Pagalvokite, pavyzdžiui, apie programinę įrangą: kaip kūrėjas galėtų apibūdinti savo funkcijas („Teksto formatavimas„ XProduct “), vartotojai negali užduoti klausimų apie tai („ Kaip paryškinti tekstą „XProduct“? “). Todėl eikite į priekį, patikrinkite forumus ir ieškokite tikslaus žodžio, kurį naudoja jūsų skaitytojai.

32. Parašykite savo aprašymo žymą

 

Reklamos rašymas nereiškia tik tinklaraščio rašymo ir išsamių straipsnių tyrimų, bet ir kiekvieno parašyto turinio, susijusio su verslu, kuriame dirbate. Todėl vienas iš dalykų, kuriuos įsitikinę kaip reklamos autorius (ir (arba) SEO specialistas), yra tai, kad kiekvienam svarbiam savo svetainės puslapiui rašote savo aprašymo žymą. Priešingu atveju „Google“ tai padarys už jus. Ir to galbūt nenorite.

Kodėl tai naudinga jūsų kopijai?

Paprastai, kai kas nors atlieka „Google“ paiešką, jis nori gauti atsakymus tikrai greitai ir labai aktualu.

Tai reiškia, kad jei jie ieškos „Copywriting“ patarimų ir gudrybių, jie tikisi iš pirmo žvilgsnio pamatyti būtent tai, ko ieškojo. Ir jei aprašo žymoje kartu su pavadinimu parodysite jiems greitus laimėjimus, sulauksite daugiau paspaudimų.

aprašo žyma

33. Dėmesys ilgųjų uodegos raktiniams žodžiams

 

Ilgosios uodegos raktiniai žodžiai yra tos trys ir keturios raktinių žodžių frazės, kurios labai labai susijusios su tuo, ką jūs siūlote. Nepaisant to, kad turinys gali būti lengviau reitinguojamas naudojant ilgų uodegų raktinius žodžius, tai taip pat yra geresnis būdas susisiekti su klientais. Daugiau rašėme šia tema ankstesniame įraše .

kas yra ilgos uodegos raktiniai žodžiai

34. Parašykite iki didelio, teigiamo lūkesčio

 

Skaudu sakyti, bet kuo daugiau skaitai beprasmį turinį internete, tuo labiau tikiesi, kad kita nuoroda, kurią spustelėsite, suteiks jums rankas dėl turinio.

Jei jums nesiseka būti ketvirtu ar penktu, o skaitytojas jau yra išlenktas iš formos, aiškiai nenorėtumėte būti jo nuviliantis. Dirbti dėl turinio yra sunkiau, nei prieš daugelį metų veikiantį „linkbait“ ir „clickbait“, nes šį kartą nėra nuorodos, kuria būtų galima atkreipti žmonių dėmesį. Turite būti sąžiningas ir pristatyti. Pavadinkime šį „Web“ dėmesį.

Tik pažadėk, ką gali pristatyti!

35. Būkite visiškai skaidrūs ir pateikite greitas peržiūras, kad jūsų požiūris būtų priimtinas

 

Mes visi turime šališkų įsitikinimų – tai reiškia, kad susidūrę su logišku argumentu, mes labiau tikime tuo, jei išvada atrodo patikimesnė, o ne analizuoja patvirtinamuosius įrodymus. Drąsūs požiūriai gelbsti. Jie kelia antakius ir kutena smalsumą, tuo pačiu siunčiant patikimumo įspūdį. Štai kodėl žmonės skaitys pirmąjį jūsų įrašo sakinį – deja, po to jie supranta, kad ketinate prieštarauti jų ankstesniems įsitikinimams ir išeiti. Štai taip.

Pripažinti-kaltė-Giuseppe-Fratoni

36. Pateikite ką nors vertingo intuityviu būdu

 

Tarkime, kad jums pasisekė parašyti tema, kuria kažkas neseniai domėjosi – geriausiu atveju tai reiškia tik tai, kad jie pastebės jūsų darbą. Nuo to, kad iš tikrųjų skaitytumėte savo turinį, yra daugybė darbų, išklotų tarpininkais.

Per daug gilinantis į temą dažnai reikia prisiimti daug papildomo pavojaus.

Mes skaitome tik išsamią turinio analizę; mes tinkamai atliekame namų darbus, niekada nebūna be reikalo ir galime pasakyti, kas yra tendencija iš miego. Ir vis dėlto nėra nieko lengviau, kaip prarasti skaitytojų susidomėjimą.

Šaltinis: slate.com

Šaltinis: slate.com

37. Eikite su „Status Quo“, palyginti su naujai pateiktais faktais

 

Status quo šališkumas yra emocinis šališkumas; pirmenybė dabartinei padėčiai.

Dabartinė pradinė padėtis (arba status quo) laikoma atskaitos tašku, o bet koks šios pradinės padėties pokytis suvokiamas kaip nuostolis. Tiesa ta, kad mums labiau rūpi išlaikyti „Status Quo“ (faktų būklę), o ne apie tiesą; ir jei jūs sakote kitaip, yra didelė tikimybė, kad jūsų smegenys žaidžia jums keletą triukų.

Todėl, jei keisti nebūtina, naujovės vardan naujovės yra skaitytojų lojalumo priešas numeris vienas.

38. Sužinokite, kaip įvertinti turinio rinkodaros sėkmę

 

Turinys, kuriuo dalinamės, ne visada yra tas pats turinys, su kuriuo bendravome. Kur kas lengviau dalytis turiniu pagal jo pavadinimą, nei realiai su juo bendrauti. Vis dėlto labai svarbu žinoti, kaip įvertinti turinio sėkmę. Elgesio puslapyje, SEO, metrikų, atmetimo rodiklių, vidutinio puslapyje praleisto laiko, komentarų skaičiaus ir kokybės ar socialinės žiniasklaidos rodiklių rodikliai yra elementai, į kuriuos turėtumėte visada atkreipti dėmesį.

Svarbūs ne tik žmonės, bet ir puslapiai, iš kurių jie konvertuojami.

Čia galite sužinoti, kaip nuolat stebėti ir mokytis iš šios metrikos

„Social-Media-Success-Android-vs.-iOS“

39. Sužinokite, iš kur jūsų skaitytojai gauna savo naujienas ir informaciją

 

Ne, jums nereikės naktinio matymo akinių ar nematomo apsiausto, kad galėtumėte stebėti savo bendruomenę.

Jums reikia atkreipti dėmesį į savo aplinką. Dirbdami sistemos viduje, mes dažnai prarandame tai, kas yra svarbiausia, kad pavyktų – holistinį pramonės vaizdą.

40. Įkvėpkite savo bendruomenės interesų

 

Nėra įžvalgesnės vietos nei jūsų pačių bendruomenė – joje rasite daugybę idėjų, jei tik skirsite laiko jai pažvelgti. Būti pramonės dalimi dažnai reikia daug laiko, ypač tose srityse, kurios atrodo tokios konkurencingos, nesibaigiant pastangoms tapti geresnėmis. Tačiau kartais turėtume tiesiog sustoti. Pažiūrėkite, ko trūksta – visada yra nesklandumų, ko dar neatradote. Pradėkite nuo ten. Žinau, kad tai gali atrodyti kaip sunkiai įgyvendinama užduotis, tačiau tokios priemonės kaip „ Brand Mentions“  gali tikrai palengvinti jūsų darbą.

prekės ženklo gitaros skirtukas

41. Kruopščiai dokumentuokite savo nišą, kad rastumėte įkvėpimo turiniui

 

Nesvarbu, ar esate turinio rinkodaros specialistas, besidomintis konkrečios srities turiniu, ar užsiimate bendresniais klausimais, pirmiausia turite patikrinti, kas vyksta toje nišoje, ir rasti įkvėpimo iš šių išvadų.

Paieškos tendencijų koreliavimas su naujausiais paminėjimais internete atrodo puiki formulė, nepaisant jus dominančios nišos.

42. Pasitarkite su pardavimo ir palaikymo komanda

 

Visomis pastangomis įmonė / verslas / svetainė bando rasti būdą, kaip geriausiai pasiekti savo auditoriją. Kai kurios pastangos yra tarsi „netiesioginis“ kontaktas su visuomene per internetinį turinį, tačiau yra ir kitų, tiesiogiai bendraujančių su vartotoju. Diskusija su pardavimo ir palaikymo komanda gali būti puiki proga jums geriau suprasti savo auditorijos poreikius ar iššūkius ir atitinkamai pritaikyti savo rinkodaros kopiją.

Šaltinis: helpcout.net

Šaltinis: helpcout.net

43. Sukurkite turinio strategijos kalendorių

 

Surinkę daugybę puikių straipsnių idėjų, turite jas surinkti taip, kad būtų efektyvu ir efektyvu jūsų svetainei ar tinklaraščiui. Turinio kalendoriaus kūrimas yra būdas gauti geriausius savo idėjų rezultatus. Nors „Turinio strategijos kalendorius“ gali skambėti šiek tiek pretenzingai ir galite nusiminti ar manyti, kad tai labai sudėtinga užduotis, tiesa ta, kad jums gali padėti net paprasta „Google Doc“ skaičiuoklė. Kiekviename straipsnyje, kurį ketinate parašyti, turite nepamiršti, kad turite atsižvelgti į tokius dalykus kaip:

Kokio tipo jis yra? Kur ketinate jį paskelbti? Kokia yra straipsnio auditorija? Kaip ir kur ketinate tai reklamuoti? Kaip ketinate masto rezultatą?

 

Šaltinis: meistertask.com

Šaltinis: meistertask.com

44. Atminkite, kad vaizdinė informacija padaro skaitytojus nuodugnesnius

 

Kuo daugiau mes stengsimės informaciją supakuoti gražiai, tuo sunkiau bus ją pateikti be vizualaus palaikymo. Tai tik viena iš kitų išmaniųjų tekstų rašymo formulių. Kiekvienas bandymas padaryti žiniatinklio turinį įdomesnį prisidėjo prie šio ribinio siurrealistinio požiūrio į turinio suvokimą internete pokyčio. Panašu, kad mūsų smegenys tikrai labiau mėgsta grafiką, nei jūs įsivaizduotumėte:

  • vaizdinė informacija nuo 2007 m. padidėjo 9 000 proc
  • spalvoti vaizdai padidina norą skaityti 80 proc.
  • gauname 5 kartus daugiau informacijos nei 1986 m
  • lankydamiesi internetiniame puslapyje, mes neskaitome daugiau nei 28% žodžių

 

Šaltinis: contently.com

Šaltinis: contently.com

45. Suderinkite savo internetinį turinį neprisijungus

 

Internetas ir neprisijungęs dažnai susiduria su konkurencija ir taip neturėtų būti. Iš tikrųjų, nors šių dviejų aplinkų ir nereikia lyginti, neįmanoma nesverti vienas kito. Nepaisant kiekvieno iš jų teikiamų pranašumų ir trūkumų, vienas dalykas turėtų būti aiškus: jie turi būti visiškai nuoseklūs ir abu turi pasakoti tas pačias istorijas, net jei ir skirtingomis linijomis.

Šaltinis: blog.hubspot.com

Šaltinis: blog.hubspot.com

46. ​​Visada turėkite omenyje dėmesio skalę

 

Kadangi šiandien technologijos gali kaupti tiek daug informacijos, mes nebegalime jos sekti.

XVII amžiaus rašytojai tvirtino, kad per visą istoriją perskaitė viską, kas parašyta jų kalba.

Šiandien šios statistikos neįmanoma pasiekti net ir tiems iš mūsų, kurie stengiasi nuolat atnaujinti savo kompetencijos sritis.

Šiais laikais mūsų dėmesys trunka 8 sekundes ir krenta. Maždaug 66% mūsų dėmesio praleidžiama žemiau kartos  , ypač kalbant apie turinį, ir mes nekantrūs (dažnai) nuobodžias įžangas peržvelgti tiesiai į tai, kas mus domina.

dėmesys

47. Mokykitės iš labiausiai ir mažiausiai bendro turinio

 

Labai svarbu išsiaiškinti, kas tinka jūsų nišai. Žiūrėti į turinį, kuris geriausiai veikia jūsų nišą, gali būti intuityvu. Net jei manote, kad sąrašo apačioje žiūrėti nereikalinga, įžvalgų galima pasimokyti ir iš jūsų silpniausiai veikiančio turinio.

Turite pamatyti, kurie puslapiai pritraukė mažiausiai lankytojų, o koks turinys jūsų žiūrovams neįdomus.

Neįdomaus turinio kūrimas nėra naudingas niekam. Tai nėra naudinga jūsų tikslinei auditorijai ir akivaizdžiai nėra naudinga jūsų verslui.

turinio našumas

48. Nėra dalinimosi, jokių „Patinka“, jokių komentarų = nėra srauto

 

Turinio kūrimas ir dalijimasis yra turinio strategijos koncepcijos dalis ir jų negalima atskirti vienas nuo kito.

Būtų tikra gėda sukurti puikų ir naudingą turinį, kuris nesulauktų jokios bendruomenės meilės.

Kaip ir mes, jūs tikriausiai matėte, kad daugelis tinklaraštininkų kuria puikius straipsnius, kurie jus sužavėjo. Tačiau jie mažai įsitraukė į nieką. Nors turinio kūrimas turi akivaizdžių pranašumų, maksimalus bendrinimas užtikrina jūsų turinio strategijos sėkmę.

PR-Naujienos-Facebook-Pokalbis-Užsiėmimas

49. Originalumas yra būtinas

Jums nereikia kasdien iš naujo išradinėti dviračio.

Taip pat galite kurti turinį, kuris buvo atliktas anksčiau, jei tik jį papildysite nauju sukiniu.

Tol, kol tai yra naujas ir įdomus požiūris į idėją, tęskite ją.

Atminkite, kad dažniausiai originalumas yra ne kas kita, kaip protingas pamėgdžiojimas.

Originaliausi rašytojai skolinosi vienas iš kito.

50. Esamam turiniui taip pat reikia meilės

 

Kurdami turinį, mes linkę niekada neatsigręžti atgal ir visada galvoti apie kitą idėją.

Visada turėtumėte pasiimti turimą turinį ir sužinoti, ką iš jo galite gauti.

Gal sukurkite tęsinį, galbūt atnaujinimą, galbūt tame turinyje yra keletas idėjų, kurios nebuvo iki galo aptartos. Net jei tai yra amžinai žalias turinys, apie kurį kalbame, nepamirškite, kad tokio pobūdžio turinys yra aktualus žmonėms dabar ir jiems bus aktualus po metų. Mes parašėme tinklaraščio įrašą būtent šiuo klausimu, kuriame pateikėme keletą geriausių būdų panaudoti esamą turinį .

51. Laikas yra viskas

 

Kaip sakoma garsiose eilutėse, viskam yra savas laikas: laikas gimti ir laikas mirti, laikas pasodinti ir laikas išrauti. Tai galioja ir reklamos rašymui.

Akivaizdu, kad labai svarbu parašyti reikiamą straipsnį reikiamu momentu.

Kartais yra svarbių pokyčių jūsų nišoje, į kurią kreipiatės, ir aiškiai reikia reaguoti vietoje ir turėti tam tikrą akimirką. Vis dėlto yra atvejų, kai reikia žinoti, kokį naują triuką reikia pristatyti, kad susidomėtum savo auditorijos susidomėjimu. Be to, svarbi šio klausimo dalis yra maksimaliai padidinti jūsų kopijos dalinamumą. Todėl turite išsiaiškinti, kada turėsite maksimalią naudą iš savo turinio, kurią dienos, savaitės ar mėnesio akimirką turėtumėte bendrinti turinį, kad sulauktumėte daugiausia srauto.

52. Atraskite labiausiai įtraukiantį konkurentų turinį

 

Teisingai atlikta turinio rinkodara gali būti labai efektyvus būdas pritraukti ir išlaikyti klientus, tačiau problema ta, kad vis daugiau įmonių kuria vis daugiau turinio. Labai svarbu suprasti, kaip kurti turinį, kuris įtrauktų jūsų tikslinę auditoriją, tačiau taip pat labai svarbu žinoti, koks yra jūsų konkurentų patraukliausias turinys. Norėdami tai išsiaiškinti, neprivalote praleisti amžiaus rinkdami ir analizuodami visą tą turinį, naudodamiesi tinkamais įrankiais galite tai padaryti paprasčiau ir efektyviau.

konkurentas įtraukia turinį

53. Pasinaudokite turinio kuracija, kad padidintumėte savo įtaką

 

Visi apgaubė savo mintis apie turinio kūrimo idėją ir žino, kad turėtų sukurti nuostabų turinį, kad galėtų bendrauti su tiksline auditorija. Štai kaip turinio kuravimas, mažiau žinomas turinio kūrimo brolis, lieka šaltyje.

Profesionalus turinio kuratorius pasirenka ir nugludina nuostabiausią turinį, aptarnauja jį bendruomenei, taip pat suteikia kreditus savininkui.

Tai neabejotinai yra galia, kurią galima panaudoti, ir atminkite, kad turinio kuravimas nėra turinio rinkodara.

54. Analizuoti, analizuoti, analizuoti

 

Tai taikoma prieš faktiškai parašant turinį, bet ir po to, kai kopija buvo išleista pasauliui. Išmokite stebėti vietas, kuriose skelbiamas jūsų turinys, ir analizuoti srautą. Lankytojai, kurie ateina ir išeina, yra neįkainojamas informacijos šaltinis apie turinio naudojimo modelį. Saugokitės tokių duomenų kaip raktiniai žodžiai, atmetimo rodiklis ir paspaudimų šablonai, kad sužinotumėte daugiau apie jų pomėgius. Taip pat klauskite apie tinklaraščius ir socialinius tinklus, kur jie leidžia laiką internete. Galite rasti diskusijų, kurios gali atskleisti jų poreikius ir interesus.

Internete, amžiuje, kai viskas stebima, jūs privalote rasti duomenų apie bet ką.

55. Kūryba yra pagrindinis dalykas!

 

Yra toks įprastas suvokimas, kad kūrybiškumas yra tabu tema arba tai yra „ypatybė“, kuria apdovanojami tik išrinktieji. Kaip kadaise pabrėžė Steve’as Jobsas, dažniausiai kūrybiškumas yra tik dalykų sujungimas. Kai paklausite kūrybingų žmonių, kaip jie kažką padarė, jie jaučiasi šiek tiek kalti, nes iš tikrųjų to nepadarė, tiesiog kažką matė. Po kurio laiko jiems tai pasirodė akivaizdu. Taip yra todėl, kad jie sugebėjo susieti patirtis ir susintetinti naujus dalykus.

 

Tačiau teksto rašymas ir kūrybiškumas eina kartu. Štai kodėl laikydamiesi savo verslo plano, jūs įeinate į komforto zoną, kuri yra blogiausias kūrybiškumo priešas. Kai ištuštinsite mintis apie visas praeities mintis, tai užpildysite kūrybiškumu. Turite išsivaduoti iš to, ką jau žinote, ribotumo.

kūrybiškumą sunku įvertinti

56. Užpildykite informacijos spragas – tapkite nuoroda

 

Informacijos spraga yra konstrukcija, teorija ar idėja, apie kurią auditorija mano, kad turėtų būti informuota, tačiau panašu, kad ji nėra pakankamai išsamiai paaiškinta. Atvirkščiai, skaitytojas jaučiasi, kad informacija pateikiama dalimis ir dalimis, kaip pagrindinė bet kokios iš to klausimo kilusios diskusijos prielaida. Čia šuolis jūsų turinys. Vis dėlto, kad strategija veiktų, informacija turės būti aktuali ir susisteminta, kartu suteikiant išsamią perspektyvą šia tema. Tapkite nuoroda ir rezultatai bus sekami.

Kai pasirodysite patikimas ir autentiškas tinklaraštis, jūsų potencialių klientų ir el.

Kurkite geriausią savo klasės turinį

57. „Longtail“ raktinių žodžių taikymas įtraukiant auditoriją

 

Mikrokryptis sukuria bendrą vaizdą. Kuo daugiau investuosite į tinkamų ilgosios uodegos raktinių žodžių taikymą, tuo didesnė galimybė pasiekti pagrindinę auditoriją, besidominčią konkrečia tema. Turinio rašymo temų pasirinkimas visada turėtų būti nukreipimo proceso rezultatas. Kai tai padarysite, didelė tikimybė išauginti solidžią auditoriją ir padidinti jūsų verslo ketinimus.

58. Naudokite savo turinį

 

Tinklaraščio su nuolatiniu vertingu ir kokybišku turiniu valdymas kartais gali būti sudėtingas, nes tai yra daug išteklių reikalaujantis procesas. Todėl kodėl gi neišnaudojus to turinio, prie kurio jau dirbote? Pakartokite turimą turinį. Ne tik taupysite išteklius, bet ir padidinsite savo tinklaraščio pasiekiamumą ir galbūt rasite naujų būdų pasiekti auditoriją. Štai keletas puikių idėjų, kaip pritaikyti turinį:

27_Awesome_Ways_of_Repurposing_Content

59. Pasinaudokite turinio konvergencija

 

Prieš paklausdami savęs, kaip tai gali jums padėti, leiskite man paaiškinti, apie ką tai yra.

Tai reiškia vienos nuobodžios, nuobodžios temos sujungimą su įdomesne tema, tuo pačiu suteikiant temai, į kurią atkreipiamas dėmesys.

Jei norite rašyti, tarkime, santechnikos reikmenų ar oro kondicionierių kopijas, kartais gali būti sunku išlikti nuosekliais, kūrybingais, originaliais ir pan. Čia konvergencija gali jums padėti. Pabandykite suteikti turiniui šmaikštų pavadinimą, padarykite jį daugiau apie skaitytoją, o ne apie svetainę. Kaip mes išsiaiškinome ankstesniame tinklaraščio įraše , pristatydami naują pasakojimo elementą, jūs padarėte nuobodų daiktą įdomesnį ir atviresnį jūsų svetainę, kad gautumėte nuorodas iš vietų, kuriose konkuruojate, būtų sunku pakartoti.

nuobodu-industrijos-seo-kūrybinis-požiūris

60. Padaryk tai įdomu ir įvairialypė, o ne tik aktuali

 

Be abejo, aktualumas yra būtinas.

Nors tai yra aktualu, galima naudoti įvairų turinio derinį, kad jūsų skaitytojams būtų įdomu.

Tam gali prireikti vaizdo įrašų, atvejų analizės, straipsnių, el. Informacinių biuletenių, internetinių seminarų, tinklaraščio įrašų, duomenų vizualizavimo įrašų, konkursų ar nuotraukų. Tam gali prireikti tam tikrų rinkos ir vartotojų tyrimų įgūdžių, kad būtų galima suprasti vartotojų lūkesčius dėl turinio, kurį jie nori skaityti, rūšies. Vis dėlto tai visiškai verta.

61. Nepamirškite apie turinio monarchiją

 

Nesvarbu, ar sutinkate, ar ne, „Turinys yra karalius“ yra vienas plačiausiai paplitusių interneto memų. Jūs pamatysite frazę, kurioje yra nuoroda. Mes linkę manyti, kad dažniausiai „Google“ yra „kaltas“ šiuo klausimu. Jau kurį laiką „Google“ propaguoja turinio svarbą ir netgi yra suformavęs algoritmą būtent šiuo klausimu, pasirengęs nubausti svetaines, kurios nepaiso turinio kokybės gairių .

Nepamirškite, kad turite parašyti gerą, aktualų ir kokybišką turinį savo skaitytojų labui, bet taip pat ir vengti „Google“ nuobaudų.

62. Kokybė nėra vienkartinis aktas, tai yra įprotis

 

Kaip sakoma, mes esame tai, ką darome ne kartą.

Puikumas yra ne poelgis, o įprotis.

Parašėte tinklaraščio įrašą ir turite tūkstančius pasidalijimų ir įvertinimų? Tai puiku. Vis dėlto tas vienintelis pasirodymas ilgai neišlaikys jūsų viršūnės. Priešingai, nustačius aukštą kartelę, reikia ją neatsilikti, kad turėtum žudiko turinį. 

 

Tai panašu į vieno hito stebuklų muzikos grupes.

Visi prisimename muzikinį hitą, kurį laiką jį dainuojame gimtadienių vakarėliuose, tačiau albumo turbūt nepirksime tik dėl šios melodijos.

Tas pats gali nutikti ir jūsų turiniui. Jei norite, kad skaitytojai pagarbiai žiūrėtų į jūsų tinklaraštį / prekės ženklą / pavadinimą ir priskirtų jus prie patikimo turinio kategorijos, įpraskite teikti kokybę.

63. Jūsų turinio pavadinimas turės įtakos jūsų reitingams

 

Kiekvieno svetainės savininko svajonė (ir tikslas) yra kuo aukščiau už savo tikslinę auditoriją. Kiekvienos paieškos sistemos svajonė (ir tikslas) yra įsitikinti, kad tinkamiausios svetainės užima aukščiausią reitingą. Todėl tai užburtas ratas.

Vis dėlto raktiniai žodžiai, naudojami jūsų kopijos pavadinimuose, turi didelę reikšmę. Mes atlikome tyrimą,  kuriame atrodo, kad raktinio žodžio išvaizda pavadinime aiškiai skiriasi nuo 1 ar 2 reitingo.

Kurdami turinio pavadinimą turėtumėte iš tikrųjų gerai apgalvoti dalykus, nes pavadinimas turi būti ne tik aktualus ir patrauklus, bet ir draugiškas SERP.

64. Užduokite retorinius klausimus įtraukdami skaitytojus

 

Ar rašydami kada nors naudojatės retoriniais klausimais? Pavyzdžiui, kaip šis?

Retoriniai klausimai jūsų argumentus įtikina.

Be to, jūsų auditorija susižadės. Ir jei jūsų argumentai bus tvirti ir pagrįsti, skaitytojai juos labiau įtikins.

65. Atsargiai pasirinkite šriftus ir spalvas

Maždaug čia mes daug dėmesio skyrėme turiniui ir tęskime, kaip jis ateina pirmiausia. Bet tai nereiškia, kad esame akli dėl estetinių pasirinkimų. Jei turite gerą, originalų, įžvalgų, net gyvenimą keičiantį turinį, bet nusprendėte jį rodyti žalios spalvos „Comic Sans“ rausvame fone, galite mus suskaičiuoti. Ir dar keli skaitytojai.

Šrifto ir spalvų schemos pasirinkimas gali turėti didelės įtakos kūrinio sėkmei, nes tai yra prieinamumo veiksnys.

Tam tikri šriftai leidžia lengviau skaityti, kai kalbama apie didelius teksto blokus, o tam tikros spalvų schemos palengvina ilgą laiko praleidimą nukreipimo puslapiuose. Šriftas ir spalva taip pat eina ilgą kelią patikimumo požiūriu: kai kurie deriniai atrodo švelniai ir profesionaliai, o kiti suteikia „nepatikimą“ atmosferą, nepaisant galimai gero rašymo.

jamilinas

66. Informacijai apibūdinti naudokite teigiamus rėmus

 

Neigiami rėmeliai apibūdina tai, kas nevyksta. Kita vertus, teigiami rėmai apibūdina kažką apčiuopiamo, tai, kas vyksta. Tyrimai   rodo, kad neigiamų rėmelių apdorojimui mums reikia daugiau psichinių išteklių, nes jie sumažina supratimą ir sumenkina jūsų pranešimo poveikį. Todėl teigiami rėmai turėtų būti tie, kurių turėtumėte ieškoti.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *