Atsakomybės apribojimas: tai yra asmeninė autoriaus nuomonė, o ne kognityvinio SEO ar mažų žaliųjų žmogeliukų, kurie mus sekė visą dieną, nuomonė ar politika.

Mūsų savaitinė nuorodų kūrimo technikos skiltis kurį laiką buvo neveikianti, nes aš pats buvau susikūręs svečių žinutes kituose SEO tinklaraščiuose. Galbūt jau pastebėjote ar perskaitėte šiuos pranešimus. Gal aš juos surinksiu komentarų skilties apačioje tiems, kurie dar to nepadarė. Šią savaitę norėčiau parašyti apie techniką, kurios nenaudojate teisėtam verslui atstovaujančioje svetainėje.

Teigiamo įvaizdžio ir reputacijos praradimas kartais gali būti pražūtingesnis nei faktinis naujų ryšių įgijimas.

Nenoriu skelbti akivaizdžių dalykų, kurie dėl šlamšto komentaruose ar nuorodų ūkių naudojimas gali rimtai pakenkti jūsų verslui arba kad jūs turite naudoti mokamas nuorodas sau pačiam. Tikiuosi, kad žinote pagrindus.

Perskaičiusi neseniai paskelbtą įrašą apie „SEO Book“, nusprendžiau paaiškinti, kodėl blogas sumanymas susieti masažą jūsų namuose. Šiame įraše svečių autorius, kurio išskirtinis indėlis į SEO industriją pastaraisiais metais yra keli įrašai apie „Search Engine Watch“ 2007 m. Ir buvimas nišos socialinių naujienų bendruomenės „Sphinn“ redaktoriumi iki 2009 m., Nerimauja prieš „įžymybių“ SEO tinklaraštininkus.

Nesupraskite manęs neteisingai, aš myliu atvirus asmenis, kurie turi ką pasakyti, ypač tai, kas pagerina bendrą SEO disciplinos kokybę. Pradėjau save vertinti kritiškai dėl SEO. Yra nemaža riba tarp dėmesio pritraukimo sakant piktinančius dalykus ir masalo susiejimo užpuolant žmones, kurie tūkstantį kartų geresni už tave.

Kai atstovaujate teisėtam verslui, nenorite įžeisti žmonių, kurie pramonei padarė tokią, kokia ji yra.

Teisėtas turiu omenyje verslo modelį, nišą, kurioje esate, ir jūsų siūlomus produktus ar paslaugas. Kai kurios įmonės, pvz., Azartiniai lošimai, ginklai ar pornografija, išlieka abejotinos, net jei turite patikimą verslo planą ir teisėtą taktiką naudojate tik SEO ir kitose srityse.

SEO, kuris pats savaime yra teisėtas verslas, nebent klaidingai laikote SEO šlamštu, ši taktika yra nono. Galite pagalvoti, kad esate „SEO žvaigždė“ arba dirbate vadinamoje „pasaulyje pirmaujančioje SEO agentūroje“, ir netgi rašykite tinklaraščio įrašą čia ar ten, jei tik laikotės burnos ir neįžeisite žmonių, kiti specialistai gali jus ignoruoti kad galėtum toliau girtis.

Jei nuspręsite pulti tikruosius pramonės lyderius, kad gautumėte nuorodų, turėtumėte tai padaryti.

Šiuo atveju tokios priežasties nėra. Mano pavyzdyje SEO Book svečio plakate naudojama visa pastraipa, kad pasakytume, kokia išskirtinė yra jo SEO kompanija. Tada jis skundžiasi, kaip negali gauti pakankamai tikrų SEO ekspertų, kurie jam dirbtų. Tai būtų tik nuobodus svečių pranešimas. Tada jis kaltina SEO tinklaraštininkus ir netiesiogiai svarbiausią leidinį „ SEOmoz“ . Jis paaiškina, kad kai SEOmoz atsisakė konsultavimo paslaugų, jie nebegali rašyti apie SEO, nes neturi realios praktikos. Toliau jis aiškina, kad dėl tinkamų SEO specialistų trūkumo šiandien kalti tokie SEO tinklaraštininkai kaip SEOmoz, kurie neturi supratimo apie ką rašo.

Aš parašiau įrašą apie tai, kaip jūs gaunate nuorodas puoselėdami santykius . Tai bene svarbiausia ilgalaikio ryšio kūrimo strategija. Nuorodų gavimas priklauso nuo bendraamžių. Jie susieja ir dalijasi jūsų parašytu turiniu ir daro jį prieinamą platesnei auditorijai. Jei pats neturite auditorijos, niekas jūsų nepažįsta ir nelaiko ekspertu, negalite tiesiog sušukti, kad esate vienas ir kad esate geresnis už ilgametes pramonės „įžymybes“.

Akivaizdu, kad kai kurie žmonės daro prielaidą, kad pakankamai dažnai kalbėti brangiose konferencijose yra panašu į autoriteto įgijimą.

Kalbėdami prieš mokančią, bet ribotą auditoriją, galite sulaukti tam tikro pripažinimo, tačiau būtent tai, kuo dalijatės su visuomene, daro jus tokiu, koks esate. Nepakanka tik pasakyti, kad esate „pirmaujanti pasaulyje“ arba „geriausia“ SEO kompanija. Jūs turite tai įrodyti viešai, atiduodami savo žinias. Tokiu būdu tarpusavio peržiūra ir faktinė paklausa nusprendžia, ar sulauksite pripažinimo kaip tikras lyderis pramonėje.

Buvau tik keliose konferencijose kaip pranešėjas ir nesu ypatingai sužavėtas. Tai puikus tinklų kūrimas, tačiau to nepakanka norint tapti autoritetu jūsų prekyboje. Kai neprisimenu nieko, ko jūs prisidėjote, negalite manęs įtikinti, kad esate geresnis už tą, kuris visą laiką teikia reikšmingų išteklių.

Nenoriu ilgai užsibūti šiame pavyzdyje, tačiau šis autorius kaltina išsilavinusių SEO specialistų trūkumą SEO tinklaraštininkuose, o ne dėl faktinio SEO švietimo trūkumo. Jis nori, kad paruošti ekspertai galėtų kreiptis į savo įmonę, bet pats neinvestuoja į švietimo metus. Vietoj to, jis perspėja, kad „įžymybių“ skaityti SEO tinklaraščiai netgi gali pakenkti šiems SEO specialistams. Užuot skaitę tinklaraščius, jie turi skaityti knygas.

Neįsivaizduoju jokios industrijos ar disciplinos, kur tinklaraščių skaitymas turėtų pakeisti formalųjį išsilavinimą, išsilavinimą darbe ar knygų skaitymą.

Ar dviračių tinklaraštininkai kalti, kad neišmokė profesionalių dviratininkų, kaip laimėti „Tour the France“? Ar tinklaraštininkai, rašantys apie kosmoso tyrimus, yra kalti dėl tinkamai apmokytų astronautų trūkumo?

Anksčiau rašiau, kad būdamas juokingais galite gauti nuorodų. Vis dėlto to padaryti negalima netyčia. Skambėti juokingai nepastebint yra blogiausia, ką galite padaryti. Ypač tada, kai užpuoli ką nors aukščiau už tave ir labiau patikimą. Čia kalbama ne tik apie pasiskelbusias SEO žvaigždes. Tai yra apie bet kokią industriją ar nišą: nesinori šaukti, kad esi didžiausias, o spjaudamasis į tikrai puikius žmones. Taip negalima kurti saitų kaip teisėto verslo. Kai tai padarysite, jūsų verslas atrodo daug mažiau teisėtas ir jūs praradote didelę įtaką turinčių jūsų pramonės palaikymą.

Negalima myžti savo baseine, kad būtų galima sukurti nuorodą.

Bet: Kai savo pavadinimo žymoje rašote, kad esate „pasaulyje pirmaujanti SEO agentūra“, bent jau pabandykite priskirti [SEO agentūrai], kitaip jūs taip pat pašiepiate save. Taip pat reikia išmokti tinkamai pasigirti . Taip pat viešas mokamų nuorodų propagavimas nėra jūsų kompetencijos įrodymas.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *