Jei dar tik pradedate naudotis SEO, esu tikras, kad norite gauti viską nemokamai. Nors tai ne visada įmanoma, tiesa ta, kad yra daugybė puikių nemokamų SEO įrankių.

 

Jei atvirai, yra nemokamų įrankių, kuriuos net profesionalai naudoja kiekvieną dieną. Ir tai vyksta dėl rimtos priežasties: kai kurie nemokami SEO įrankiai yra puikūs.

 

„Best_Free_seo_tools“

 

  1. „Google Tools Suite“
    1. „Google“ žymų tvarkyklė
    2. Google analizė
    3. „Google Search Console“
    4. „PageSpeed ​​Insights“
    5. Draugiškas mobiliesiems įrankis
    6. „Google Alerts“
    7. „Google Trends“
    8. Automatinis siūlymas
    9. „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė
    10. „Google Correlate“
  2. „CloudFlare Free SSL“
  3. „Chrome“ plėtiniai
    1. „WooRank“ SEO analizė
    2. Raktažodžiai visur
    3. SEO Minionas
  4. „SEOmofo“ fragmentų optimizavimo priemonė
  5. „GT Metrix“
  6. „Yandex Metrica“
  7. Peradresuoti tikrintuvą
  8. TextMechanic.co teksto manipuliavimo įrankis
  9. JOSN-LD schemos generatoriaus įrankis
  10. Aleydos Solis „Hreflang“ įrankis
  11. Atsakykite visuomenei
  12. „Xenu Link Link Sleuth“ tikrintuvas
  13. „Ubbersuggest“ raktinių žodžių tyrimo įrankis
  14. „WordPress“ papildiniai
    1. „Yoast SEO“ papildinys
    2. W3 bendra talpykla
    3. „Smush Image Optimization Tool“

 

Šis sąrašas nėra pats išsamiausias ir jame nėra pateikiami visi nemokami įrankiai, tačiau jame yra šiek tiek visko, kas būtina atliekant kasdienes SEO užduotis.

 

PS Man neįmanoma jų visų gauti, todėl, jei žinote nemokamų SEO įrankių, kuriuos verta įtraukti į šį sąrašą, pasidalykite jais komentarų skiltyje pabaigoje.

1. „Google Tools Suite“

 

Nei viename SEO įrankių sąraše neturėtų praleisti „Google Analytics“. Žinoma, tai tikriausiai nėra pats tiksliausias, bet tiesa ta, kad joks įrankis nėra 100% tikslus. Tiesą sakant, „Google“ turi visą įrankių rinkinį, kurį galite naudoti nemokamai.

1.1 „Google“ žymų tvarkyklė

 

Pradėkime nuo „ Google“ žymų tvarkyklės :

 

Ar jums nuobodu stebėti kodus? Įdiegus kelis įrankius, visada yra vargo. Jei norite pašalinti vieną, turite pereiti įskiepius ar šablonus. Gal pamiršote, kurį papildinį naudojote norėdami pridėti stebėjimo kodą, ar kuriame šablone yra scenarijai.

 

Na, naudodamiesi GTM nebeturėsite šios problemos. Galite juos visus turėti vienoje vietoje, kad įgalintumėte ir išjungtumėte juos savo nuožiūra. Jis daro tiksliai tai, ką sako: jis valdo HTML žymas, kuriose yra stebėjimo kodai ar scenarijai.

 

„Google“ žymų tvarkyklė

 

Čia galite pridėti „Analytics“ kodą. Jis palaiko įvairius „Google“ įrankius, taip pat pasirinktinius scenarijus, kad būtų galima pridėti išorinius stebėjimo kodus, pvz., „Facebook Pixel“.

 

Aš nesakysiu, kaip jį įdiegti, bet yra šimtai pamokų, todėl eikite žiūrėti vieną. Štai geras:

 

1.2 „Google Analytics“

 

Nei viena svetainė neturėtų praleisti „ Google Analytics“ . Nors tai nėra pats tiksliausias įrankis, tai tikrai yra „gera vertė“ didžiuliam jos siūlomam informacijos kiekiui ir filtravimui, kurį ji gali padaryti.

 

„Google Analytics“ nemokamas SEO įrankis

 

Jei dar nenaudojate, turėtumėte. Galite pamatyti daug dalykų, pavyzdžiui, kiek laiko jūsų vartotojai išbūna jūsų puslapiuose, jei jie grįžta į paieškos rezultatus ieškodami kažko kito arba iš kur ateina jūsų srautas.

 

Jį galite pridėti per „Google“ žymų tvarkyklę.

1.3 „Google Search Console“

 

„Search Console“ turėtų naudoti kiekvienas SEO. Kodėl? Nes tai nurodo, ar puslapis indeksuojamas, ar ne, o tai yra būtina kiekvienai svetainei.

 

 

paieškos pultas

 

Anksčiau žinomas kaip „Google Webmaster Tools“, šis nemokamas šaltinis taip pat padeda:

 

  • Skirtingi techniniai klausimai
  • Svetainių schemos
  • Atgalinės nuorodos
  • Raktinių žodžių ir reitingų stebėjimas

 

Jei dar nesate prisijungę prie savo svetainės „Google Search Console“, atlikite tai kuo greičiau. Tai gana lengva pridėti:

 

1.4 „PageSpeed ​​Insights“

 

„PageSpeed ​​Insights“ yra puikus įrankis, kuris padės greitai nustatyti svarbiausias jūsų svetainės problemas, susijusias su greičiu.

 

Tačiau nelaikykite balo ten savaime suprantamu dalyku. Svetainės įvertinimas gali būti žemas, tačiau ji vis tiek įkeliama labai greitai, o tai iš tikrųjų svarbu.

 

Tiesą sakant, „PageSpeed ​​Insights“ įrankis netgi sumažina išorinių scenarijų, tokių kaip Žymų tvarkytuvė, „Analytics“ ar „Google“ šriftai, naudojimo balus. Norėdami to išvengti, turėtumėte juos priglobti vietoje, o tai yra nepraktiška ir rizikinga, o „Google“ nerekomenduoja.

 

Puslapio greičio įžvalgos

 

Šis balas niekaip nesusijęs su jūsų SEO našumu, o pasiekus 100/100 negarantuosite aukštesnių reitingų. Tačiau tai padės nustatyti kai kurias problemas, kurios gali tykoti jūsų svetainėje.

 

Tai tik 1 puslapio patikrinimas, todėl įsitikinkite, kad tikrinate ne tik pagrindinį puslapį. Dabar jūs negalite likti ir patikrinti visų ten esančių puslapių, bet jūs galite patikrinti bent vieną kategorijos puslapį, vieną produktą ir vieną tinklaraščio įrašą, kad tik patikrintumėte kiekvieno svarbaus puslapio šabloną.

 

Jei norite masiškai tikrinti puslapius, galite naudoti „CognitiveSEO“ svetainės audito įrankį. Tai patikrins kiekvieną puslapį, bet būkite pasirengę, tai užtruks!

 

„Page Speed ​​Insights CognitiveSEO“

1.5 Mobiliesiems pritaikytas įrankis

 

„Google“ pritaikytas mobiliesiems įrankis yra tikrai naudingas, nes jis padeda jums patvirtinti, ar „Google“ pati mano, kad jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems. Kodėl taip svarbu, kad jūsų svetainė būtų pritaikyta mobiliesiems?

 

Na, vieną kartą, nes „Google“ pirmą kartą mobiliesiems indeksavo nuo 2018 m . Tačiau dar svarbiau yra tai, kad daugiau nei 50% vartotojų dabar ieško internete naudodamiesi savo mobiliaisiais telefonais. Šis skaičius didės.

 

Draugiškas mobiliesiems įrankis

 

Taigi, įsitikinkite, kad jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems, kitaip prarasite daug lankytojų ir tikrai kai kuriuos reitingus.

1.6 „Google Alerts“

Sunku gauti atgalines nuorodas. Bet žinai, kas sunkiau? Tai gauna atgalines nuorodas iš atitinkamų svetainių.

 

Dabar „ Google Alerts“ negali padėti jums, tačiau gali jus įspėti, kai kažkas naujo apie temą bus paskelbta internete. Taigi, jei aš parašysiu šį straipsnį apie nemokamus SEO įrankius ir „Google Alerts“ kaip raktinį žodį naudosite „nemokamus SEO įrankius“, gausite pranešimą, kai „Google“ indeksuos mano straipsnį.

 

„Google Alerts“

 

 

Pranešimus gaunate el. Paštu. Galite sukurti kelis įspėjimus. Įsitikinkite, kad sukūrėte filtrą, kad jie nepatektų į gautuosius.

 

„Google Alerts“

 

Taip pat galite tai naudoti savo prekės ženklui stebėti. Tai labai naudinga kuriant santykius ir net ryšius. Jei kas nors pamini jus nepateikdamas nuorodos, galite susisiekti ir paprašyti jų.

 

Tačiau mes pastebėjome, kad įspėjimai ne visada gauna viską. Taigi mes sukūrėme savo įrankį: „ BrandMentions“ . Turėtumėte tai patikrinti!

 

Socialinio klausymo įrankis

1.7 „Google“ tendencijos

 

„Google Trends“ yra puikus įrankis, parodantis, ar susidomėjimas tam tikra tema auga, ar mažėja.

 

Tai gali būti naudinga dirbant naujoje nišos svetainėje. Gal manote, kad jūsų idėja yra tikrai šauni, bet jei susidomėjimas staiga sumažės, galbūt turėtumėte atlikti dar keletą tyrimų, ar ilgainiui verta.

 

„Google Trends“

 

Taip pat galite jį naudoti norėdami sužinoti, ar susidomėjimas jūsų prekės ženklu auga, ar ne. „Google“ nori apdovanoti firmines svetaines, nes jos yra patikimesnės. Taip pat galite palyginti savo prekės ženklą su kitais prekių ženklais, kad pamatytumėte skirtumą.

1.8 „Autosuggest“

 

„Google“ automatinis siūlymas iš tikrųjų nėra įrankis, bet funkcija, kurią visi naudoja kiekvieną dieną ieškodami „Google“, įskaitant save.

 

Tačiau jei norite ieškoti naujų raktinių žodžių idėjų, kurioms parašyti nuostabų turinį, tai gera pradžia. Tiesiog įveskite pradinį raktinį žodį ir „Google“ pasiūlys, ko paprastai ieško kiti žmonės. Atminkite, kad paieškos gali būti suasmenintos, todėl verta tai daryti „Icognito“.

 

„Auto Suggest“

 

„Keyword Shitter“: jei norite kažko, kas greitai sugeneruotų visas tas idėjas, galite išbandyti „ Keyword Shitter“ . Taip, aš žinau. Tai iš tikrųjų taip vadinama.

 

Kitas šaunus dalykas, kurį galite padaryti, yra slinkti į paieškos rezultatų apačią, kad pamatytumėte susijusius raktinius žodžius. Savo straipsnyje galite naudoti tuos raktinius žodžius, kad jie labiau atitiktų pagrindinį jūsų ieškomą raktinį žodį.

 

Raktinių žodžių pasiūlymai

 

Tačiau jei norite sąrašo svarbiausių raktinių žodžių, kuriuos turėtumėte įtraukti į savo straipsnį, kad jis taptų aktualesnis ir padėtų geriau reitinguoti, galite išbandyti „ CognitiveSEO“ raktinių žodžių įrankį .

1.9 „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė

 

Aš iš tikrųjų ketinau praleisti „ Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę, bet galiausiai nusprendžiau ją pridėti. Priežastis, kodėl man nelabai patinka pridėti raktinių žodžių planavimo priemonę, yra tai, kad tai yra „AdWords“ skirtas įrankis. Ji taip pat nepateikia tiek duomenų, kiek buvo duota anksčiau, išskyrus atvejus, kai mokate už skelbimus. Tada tai suteiks jums daugiau duomenų.

 

Tiesa, turiu jums geresnį raktinių žodžių įrankį, tačiau jis yra žemesnis straipsnyje, todėl skaitykite toliau.

1.10 „Google Correlate“

 

„Google Correlate“ išskiria raktinius žodžius su panašiais laiko ar regiono paieškos modeliais, kaip ir jūsų pateikta užklausa. Iš esmės jis yra „Google Trends“ brolis, jis veikia atvirkščiai, nes naudoja šablonus, nukreipiančius į raktinius žodžius. Gaunate raktinių žodžių, kurie siejasi su jūsų atlikta paieška, sąrašą. 

 

„Google Correlate“

 

„Google Correlate“ naudoja „Pearson“ koreliaciją duomenims palyginti, todėl prieš kiekvieną raktinį žodį už kiekvieną rezultatą gaunama „Pearson“ koreliacija. Raktiniai žodžiai pateikiami mažėjančia tvarka, pirmose 10 pozicijose pateikiami tie, kurių koreliacija yra didesnė. 1.0 reiškia tobulą koreliaciją. Bet žemiau 0,6 rezultato nematysite. „Google Correlate“ dažniausiai naudojama tirti ir numatyti žmogaus elgesį bei pamatyti vartotojo ketinimus. Jis gali būti labai gerai naudojamas atliekant raktinių žodžių tyrimus, norint nustatyti kontekstualumą ir sukurti kontekstinį turinį.

2. „CloudFlare Free SSL“

 

Pasaulyje, kuriame saugumas tampa vis svarbesnis, būtina turėti SSL sertifikatą. Jūsų svetainė turėtų būti apsaugota, nesvarbu, ką su ja darote.

 

Anuomet SSL sertifikatus nebuvo taip lengva gauti. Tačiau šiandien su tokiais įrankiais kaip „ CloudFlare“ galite lengvai apsaugoti savo svetainę.

 

„CloudFlare Free SSL“

Vaizdo šaltinis: cloudflare.com

 

Jums tereikia susikurti paskyrą ir turėti prieigą prie savo domeno registratoriaus. Turėsite pridėti pagrindinius vardų serverius prie „CloudFlare“, tada nukreipkite savo domenų registratorių į „CloudFlare“ vardų serverius. Jie veiks kaip tarpininkas, apsaugos jūsų svetainę nuo išpuolių ir pridės SSL.

 

Jei ketinate pereiti, būtinai perskaitykite mūsų „ http to https“ perkėlimo vadovą . Nenorite galų gale sugadinti visų savo reitingų!

3. „Chrome“ plėtiniai

 

Jei naudojate „Chrome“ kaip numatytąją naršyklę, galite naudoti šiuos plėtinius, kad galėtumėte lengviau naudotis SEO.

3.1 „WooRank“ SEO analizė

 

„WooRank “ analizuos jūsų svetainę techniniu požiūriu, pabrėždama svarbiausias problemas, kurias turėtumėte išspręsti.

 

„WooRank“ SEO

 

Jis veikia tiek kaip „Chrome“ plėtinys, tiek jų svetainėje.

3.2 Raktažodžiai visur

 

Raktažodžiai visur yra plėtinys, kurį privalote turėti! Šis įrankis gali būti šiek tiek invazinis, nes jis pažodžiui rodomas visur, tačiau jį galite lengvai išjungti naudodami plėtinio nuorodą („Chrome“ viršuje dešinėje).

 

3.3 SEO Minionas

 

Nesu tikras, kaip tai atsitiko, bet viršuje esančioje ekrano kopijoje galite pamatyti skelbimą, kuriame sakoma „Šis chromas yra geresnis nei raktiniai žodžiai visur“.

 

Na, nesu tikras, ar jis geresnis, ar naudingesnis, nes jis daro skirtingus dalykus, tačiau šis „ SEO Minion“ plėtinys iš tikrųjų yra naudingas, todėl ketinu jį pristatyti ir čia.

4. „SEOmofo Snippet Optimizer“

 

„SEOmofo Snippet Optimizer “ padės sukurti pavadinimus ir metaaprašymus. Galite tiesiogiai sukurti naujų arba patikrinti senus, ar jie gerai.

 

SEO „Mofo Snippet Optimizer“

 

Čia yra daugybė alternatyvų … bet tai yra ta, kurią aš naudoju. Tai pirmas, kurį radau prieš daugelį metų ir vis dar naudoju.

 

Tačiau atrodo, kad įrankis veikia skaičiuodamas simbolius, tačiau iš to, ką žinome, „Google“ vietoj to naudoja taškus. Vietoj pikselinės alternatyvos galite naudoti „ Serpsim“ .

5. GT „Metrix“

 

„GT Metrix“ yra „PageSpeed ​​Insights“ alternatyva. Tai daro beveik tą patį dalyką, sakydamas, kurie vaizdai nėra optimizuoti, jei turite problemų dėl talpyklos, jei sutrumpinate savo CSS ir pan. Man dažnai atrodo, kad „GT Metrix“ dirba geriau.

 

Sutelkite dėmesį į šiuos dalykus: visiškai įkeltas laikas, bendras puslapio dydis ir užklausų skaičius. Laikykite juos visus žemai. Kitas patarimas: jei užsiregistruosite, mažiau lauksite, kol puslapis bus išanalizuotas.

 

„GT Metrix“

 

Vėlgi, jis veikia tik viename puslapyje vienu metu, todėl būtinai patikrinkite kelis puslapių šablonus, kad pamatytumėte problemas skirtingose ​​savo svetainės skiltyse.

6. „Yandex Metrica“

 

Jei nebijote, kad rusai ir Putinas pavogs jūsų duomenis ir naudos juos valdyti pasaulį, tada negaliu pakankamai pabrėžti, kokia nuostabi yra „ Yandex Metrica “.

 

Nors tai skirta Rusijos paieškos milžinei „Yandex“, puiki „Yandex metrica“ funkcija yra jos šilumos žemėlapiai ir vartotojo sesijų įrašymas. Iš esmės tai nemokama „Hotjar“.

 

„Yandex Metrica“ nemokama šilumos žemėlapio priemonė

 

Tiesiog atlikdami šiuos veiksmus įsitikinkite, kad laikotės GDPR. Norėdami įrašyti jų sesiją, vartotojai turi spustelėti „Priimti“.

7. Nukreipkite tikrintuvą

 

Peradresavimo tikrintuvas visada naudojamas. Turite įsitikinti, kad visos svetainės versijos (http / https & www / non-www) nukreipia į vieną versiją per 301 peradresavimą.

 

Taip pat naudinga aptikti peradresavimus apskritai, nesvarbu, ar norite sužinoti, ar tai 301, ar 302, ar reikia išsiaiškinti, per kuriuos kitus puslapius URL nukreipia.

 

Aš paprastai tik ieškoti šio „Google“ ir galų gale pasirinkti priklausomai nuo to, programa užima pirmąją, bet populiarus peradresavimas tikrintuvas atrodo https://httpstatus.io/ .

8. TextMechanic.co teksto manipuliavimo įrankis

 

„ TextMechanic.co“ naudoju labai ilgai (ne .com, o .co versija). Tai man sutaupė daug laiko, nes juo labai lengva manipuliuoti tekstu.

 

Teksto mechanikas

 

Štai sąrašas dalykų, kuriuos galite padaryti naudodami šį įrankį:

 

  • Pašalinkite dublikatus
  • Maišykite ir derinkite raktinius žodžius
  • Pašalinkite tam tikrus raktinius žodžius iš sąrašo
  • Išvalykite tuščias eilutes
  • Sujungti „Excel“ stulpelius į eilutes
  • Daugelis kitų, jūs tiesiog turite būti kūrybingi, kaip jūs maišote įrankius

9. JOSN-LD schemų generavimo įrankis

 

Jei nedirbate su „WordPress“ ar labai populiariu TVS, gali būti sunku visus struktūrizuotų duomenų ir schemos žymėjimus gauti tiesiai į savo svetainę.

 

Na, todėl Jamesas Flynnas sukūrė šį „ Schema Markup Generator“ .

 

Tai gana paprastas procesas. Jūs pasirenkate, kokio tipo puslapį turite, tada ten įveskite savo duomenis ir įrankis sugeneruos jums žymėjimą. Jei esate programuotojas, galite tai naudoti, kad dinamiškai pridėtumėte tokius dalykus kaip pavadinimai ir kainos į savo šablonus.

10. Aleydos Solis „Hreflang“ įrankis

 

Jei turite daugiakalbę svetainę, būtinai turite teisingai nustatyti „hreflang“ žymas. Jei to nepadarysite, jūsų svetainė bus tarptautinė netvarka!

 

Laimei, turime „Aleyda Solis“, kuri yra garsi tarptautinė SEO. Ji sukūrė „ Hreflang“ žymų generatoriaus įrankį , kurį galite naudoti kurdami šias žymas, kad galėtumėte jas tinkamai nustatyti.

 

„Hreflang“ SEO įrankis

 

Jums taip pat gali būti įdomu perskaityti mūsų straipsnį apie įprastas hreflang klaidas .

11. Atsakykite visuomenei

 

Atsakymas „Visuomenė“  yra puikus raktinių žodžių įrankis, kuris suteiks jums idėjų ir rūšiuos jas abėcėlės ir temos tvarka. Tai puikus įrankis, jei norite platesnio požiūrio į raktinius žodžius.

 

Raktažodžių įrankis atsakymas visuomenei

 

Geriausia tai tikriausiai yra vizualizacijos diagrama, kurioje pateikiamos raktinių žodžių frazės aplink linksnius ir jungiamuosius žodžius.

12. „Xenu Link Link Sleuth Crawler“

 

„Xenu“ yra svetainių tikrintuvas. Jis tikrins jūsų svetainę ir nurodys visus jūsų URL ir išteklius. Pagrindinis jo tikslas yra identifikuoti 404 puslapius. Taip pat galite jį naudoti norėdami rasti, kurie puslapiai nukreipia į tuos 404 puslapius, dešiniuoju pelės mygtuku spustelėdami rezultatą ir spustelėdami URL ypatybes.

 

„Xenu“ nemokamas svetainių tikrintuvas

 

Ankstesnėje „Screaming Frog“ versijoje galite įkelti „Xenu“ tikrinamų URL sąrašą ir tokiu būdu nemokamai analizuoti visą savo svetainę. Deja, naujausi „Screaming Frog“ kūrimai apriboja 500 URL, net jei įkeliate savo sąrašą.

 

Gera alternatyva yra „CognitiveSEO“ atliktas svetainės auditas . Tai jums tiksliai pasakys, kurios nuorodos yra tinkamos, kurios nuorodos yra 404, kurios 301, ir jūs turite daug filtrų, taip pat ataskaitas.

 

Padidinkite paieškos reitingą greitai ištaisydami savo svetainės klaidas

13. Raktinių žodžių tyrimo įrankis „Ubbersuggest“

 

„Ubbersuggest“ yra mano „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonės alternatyva. Tai nemokama ir gana dosni nemokamam įrankiui. Mes visi galime už tai padėkoti Neilui Pateliui.

 

„Ubersuggest“ raktinių žodžių įrankis

 

Tai netgi parodo 10 geriausių to raktinio žodžio rezultatų reitingą, kad galėtumėte juos pažvelgti, kad pamatytumėte, su kuo konkuruojate. Naudokitės protingai, kad rastumėte naujų raktinių žodžių galimybių!

14. „WordPress“ papildiniai

 

Kadangi „WordPress“ yra populiariausia TVS platforma, negalėčiau užbaigti šio sąrašo, nenurodydamas 3 svarbiausių papildinių, kuriuos turėtumėte turėti savo svetainėje.

14.1 „Yoast SEO“ papildinys

 

„Yoast SEO“ papildinį būtina turėti bet kurioje „WordPress“ svetainėje. Tai daro pagrindinį dalyką, kuris leidžia jums pridėti pavadinimą ir meta aprašą savo puslapiuose.

 

Tai svarbu, nes ne visada norite, kad jūsų H1 ir tinklaraščio pavadinimas sutaptų su žyma <title>. Naudodami „Yoast SEO“ papildinį, iš tikrųjų galite taikyti daugiau raktinių žodžių. Taip pat galite nustatyti kitą „Facebook“ / „Twitter“ pavadinimą, kur raktiniai žodžiai nėra tokie svarbūs, tačiau patrauklus.

 

„Yoast SEO“ papildinys

 

Jei nepastebėjote, tai taip pat turi fragmento peržiūrą, todėl nereikės jo kaskart tikrinti kitais įrankiais.

 

Įskiepis pateikia daugybę rekomendacijų ir geriausios praktikos pavyzdžių, tačiau iš tikrųjų nereikia jų laikytis mintinai. Kartais geras pavadinimas gali užsidegti raudona šviesa.

14,2 W3 bendra talpykla

 

Talpykloje yra daug papildinių. Deja, W3 nėra lengviausia naudoti, bet, mano požiūriu, atrodo, kad jis yra galingiausias. Tai gali labai gerai tvarkyti talpyklą ir gali sumažinti jūsų statinius išteklius.

 

W3 bendra talpykla

 

Jį galite nustatyti naudodamiesi  šiuo vadovu . Tai užtruks šiek tiek laiko, bet tai verta. Jis taip pat palaiko CDN ir netgi galite jį įdiegti naudodami „ CloudFlare“ .

14.3 „Smush Image Optimization Tool“

 

„Smush“ yra puiki priemonė suspausti vaizdus, ​​viena iš pagrindinių lėtų svetainių priežasčių (jei ne viena). Vienintelis nemokamos versijos trūkumas yra tas, kad vienu metu galite optimizuoti tik 50 vaizdų. Na … tai gali būti šiek tiek nepatogu, bet galėtume pasakyti, kad „Vienas paspaudimas per dieną apsaugo SEO nuošalyje“.

 

„Smush Image Compression“

 

Yra daug nemokamų SEO įrankių, per daug, kad juos visus čia išvardytum. Daugelis jų tikriausiai yra tikrai geri, tikriausiai geresni už tai, ką aš išvardinau anksčiau.

 

Kurias priemones naudojate? Jei žinote bet kurį iš šių įrankių, pasidalykite jais toliau komentarų skiltyje.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *