Nuorodų kūrimas ne visada susijęs su naujų galimybių atradimu. Kartais tai gali reikėti pasinaudoti jau egzistuojančiomis, bet dar neišnaudotomis galimybėmis. Toliau pateikiamos penkios strategijos, kurias galite naudoti norėdami pareikšti teises į teisėtai nusipelniusias nuorodas.

Nuorodų kūrimo melioracijos strategijos

Nuotraukų kreditas: dcJohn „ Flickr“

„Google Alerts“ apie prekės ženklo paminėjimą

Jei kas nors internete pamini jūsų vardą, įmonės pavadinimą ar svetainę, greičiausiai norėsite, kad jis jus susietų. „Google Alerts“ leidžia lengvai sekti jūsų paminėjimus el. Paštu arba RSS.

Kiekvieną kartą, kai pamatysite minėjimą, patikrinkite, ar svetainė susieja jus. Jei jie nori, ar nenorite, kad jie susietų su kuo nors kitu, nusiųskite draugišką el. Laišką žiniatinklio valdytojui, autoriui ar redaktoriui, kad sužinotumėte, ar galite priversti juos pridėti ar pakeisti nuorodą. Dažniausiai į tokio tipo prašymus atsakoma teigiamai.

Trūkstamų puslapių peradresavimas

„Google Webmaster Tools“ leidžia lengvai sužinoti, ar jūsų svetainėje nėra trūkstamų puslapių. Tai galite rasti skiltyje „Sveikata“> „Tikrinimo klaidos“, tada spustelėkite Nerasta klaidų (jei tokių yra).

Norėdami sužinoti, kokia vertinga gali būti ši strategija, tiesiog spustelėkite kai kuriuos URL, išvardytus kaip trūkstamus. Tada spustelėkite skirtuką Susieta iš, kad pamatytumėte, kiek atgalinių nuorodų nukreipia į trūkstamą URL. Jei atliksite peradresavimo procesą, gausite peradresavimo sulčių ant daugybės nuorodų.

Jei nesate mėgaujantis susirašinėti su serverio pusės failais ir turite „WordPress“ svetainę, galite sukurti peradresavimus iš „WordPress“ informacijos suvestinės naudodami papildymo „Redirection“ . Galite ne tik sukurti peradresavimus, bet ir pamatyti, kiek kartų žmonės spustelėjo blogą nuorodą, kuri turėtų dar labiau įtikinti jus neatsilikti nuo sugadintų nuorodų!

Pakeisti senų domenų užklausas

Nors galite peradresuoti sugadintas nuorodas į savo domeną, jei nebeturite domeno, kurį kadaise turėjote, negalėsite tiesiog nukreipti šių nuorodų į naujas dabartinėje svetainėje. Tokiu atveju turėsite susisiekti su visais, susietais su senaisiais domenais, ir paprašyti atnaujinti jūsų nuorodas.

Tačiau tai gali būti kebli užduotis, jei jūsų senasis domenas dabar priklauso kitam, turinčiam panašų tikslą ar panašų turinį.

Be prarastų domenų, tai taip pat yra geras būdas susigrąžinti nuorodas, sukurtas į nuosavybes, kurios jums priklausė priglobtose svetainėse, tokiose kaip „WordPress.com“ ar kitose nemokamose platformose. Gal jūs sukūrėte savo tinklaraštį „Blogger“ ir gavote daug nuorodų į jį, bet dabar turite savo tinklaraštį. Niekada neskauda grįžti atgal, patikrinti savo senų nuosavybių atgalines nuorodas ir sužinoti, ar galite jas pakeisti į naują svetainę.

Atnaujintos pamesto turinio nuorodos

Ar jūs kada nors pateikėte puikų turinį į svetainę, kad sužinotumėte, jog kelio nebėra? Jei išsaugojote savo turinį (kurio visada turėtumėte), galite pasinaudoti šia nuoroda naudodamiesi šia galimybe.

Pirmiausia norėsite sužinoti, ar yra nuorodų, susietų su URL, kuriame anksčiau buvo jūsų turinys. Jei tokių yra, paimkite tą turinį ir įdėkite jį į savo svetainę. Tada turėsite susisiekti su visomis svetainėmis, susietomis su senu jūsų svetainės turiniu, ir paprašyti jų susieti su nauju turiniu. Tai turėtų duoti gerų rezultatų, nes dauguma žmonių norėtų įsitikinti, kad jų susietas turinys vis dar yra rodomas, darant prielaidą, kad šios svetainės vis dar tvarkomos.

Turinio nuopelnas

Jei savo nuorodų kūrimo strategijoje naudojate infografiką, turėsite įsitikinti, kad gavote maksimalų įmanomą nuorodų skaičių kiekvienoje infografijoje. Nesvarbu, kaip paprasta žmonėms padaryti nuorodą į jūsų svetainę kartu su jūsų infografika, vis tiek galite atrasti daug svetainių, naudojančių ją be nuorodos.

Norėdami tai sužinoti, naudokite „Google“ vaizdų paiešką. Įkelkite savo infografiką ir leiskite „Google“ išeiti ir atrasti visus jos atvejus žiniatinklyje. Arba galite atlikti „Google“ paiešką, kad rastumėte tikslų infografikos pavadinimą. Atradę svetaines naudodami savo infografiką, galite susisiekti su jomis ir paprašyti, kad jos pridėtų priskyrimą prie jūsų svetainės.

Ši strategija taip pat gerai tinka „Creative Commons“ vaizdams. Jei kuriate puikius vaizdus, ​​kuriuos žmonės gali naudoti savo svetainėse ir tinklaraščiuose, suteikite jiems „Creative Commons“ licenciją. Bendrinkite juos tokiose svetainėse kaip „Flickr“. Tada ieškokite svetainių, naudojančių vaizdus, ​​kad įsitikintumėte, jog už jas buvo tinkamai įskaityta atgalinė nuoroda į jūsų svetainę. Jei ne, paprašykite.

Kokias kitas strategijas naudojate norėdami pareikšti apie esamas susiejimo galimybes? Prašau pasidalinti komentaruose!

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *