Nuorodų uždarbis yra labai susijęs su patikimu turiniu ir kūrybinėmis skaitmeninės rinkodaros strategijomis. Viskas apie tokio tipo turinį, kuris turi tiek daug vertės, kad tinklaraštininkai, leidėjai ar šios srities specialistai negali sustoti, bet susieti su juo. Jūsų turinys turi būti ne tik vertas naujienų, bet ir susietas su jūsų prekės ženklu, kad jis galėtų pasakoti istoriją ir todėl užsitarnauti nuorodas.

 

Nuorodų uždarbis - pasakojimas apie 21 unikalią strategiją, skirtą kūrybiškai kurti nuorodas

 

Nuorodų įgijimo taktika nereiškia, kad reikia parašyti puikų turinį ir tada sukryžiuoti pirštus, tikintis, kad žmonės ateis į jūsų svetainę. Tai neveikia taip. Be to, tai nereiškia nuorodų kūrimo mirties. Nors yra daug straipsnių, parašytų nuorodų uždirbimo ir nuorodų kūrimo tema, manau, kad abu jie turėtų būti valdomi kartu, o ne išardomi.

 

Mes apgalvojome keletą unikalių strategijų, kaip kurti ar gauti nuorodas ir padėti jums kūrybiškai. Mes negarantuojame, kad jei laikysitės žemiau išvystytų strategijų, jūsų dangus pasieks dangų. Tačiau jūs sužinosite, kaip veikia nuorodų taktika, kaip galite „atgaivinti“ savo susiejimo strategijas ir netgi tai, kaip pereiti nuo nuorodų kūrimo prie nuorodų įgijimo. Turėdami keletą puikių strategijų, jūs uždirbsite nuorodas, puikų buvimą internete ir kodėl gi ne geresnį srautą bei reitingus.

 

Norint sugeneruoti srautą ir užsidirbti nuorodas, reikia galvoti keliomis kryptimis: natūrali paieška, kokybiškas turinys, el. Paštas, algoritmų atnaujinimas, vietinis SEO, socialinė žiniasklaida, influenceriai, turinio sindikavimas, laikas ir pinigai ir pan. Tačiau atminkite, kad strategijos yra pirmiausia. Laikykitės kitų 21 unikalios strategijos ir uždirbkite nuorodas keliaudami :

 

  1. Rašykite duomenimis pagrįstus, ilgos formos išteklius ir gaukite geresnius reitingus
  2. Sukurkite dalyvavimą bendruomenėje konkursuose ir dovanose
  3. Per interviu užduokite ekspertams klausimų, kad išsiskirtumėte ir laimėtumėte nuorodas
  4. Skatinkite augimą ir stiprų dalyvavimą internete naudodami suasmenintą žiniatinklio patirtį
  5. Nustatykite savo nuostabų turinį kaip pagrindinį šaltinį
  6. Skirkite nemokamus išteklius, norėdami gauti lojalių pasekėjų, kurie susies su jūsų svetaine
  7. Norėdami pagerinti skaitomumą, naudokite duomenų vizualizaciją
  8. Įkvėpkite kitų pramonės šakų, norėdami rodyti kokybišką turinį unikaliu formatu
  9. Sukurkite instrukcijas su kūrybišku ir nuostabiu turiniu
  10. Atlikite pavyzdžių apie gerai žinomus prekių ženklus
  11. Įtraukite įtakojančius žmones į sąmoningumo didinimą ir nuorodų gavimą
  12. Kurkite įrankius ir duokite jiems nemokamai
  13. Diskutuok apie ilgai ginčytiną temą
  14. Informavimas apie apžvalgas ir išankstines paieškas
  15. Sukurkite socialinį stiprinimą kurdami ir susiedami uždarbį
  16. „Newsjack“ istorija, skirta sukurti „Buzz“ ir nuorodas į savo svetainę
  17. Apdovanokite lojalumą ir priverkite savo atsidavusius klientus kalbėti apie jus
  18. Įtraukite savo auditoriją į informaciją realiuoju laiku naudodamiesi tiesioginiais dienoraščiais
  19. Gaukite žurnalisto ar redaktoriaus citatą, kad sukurtumėte autoritetą
  20. Sukurkite atpažįstamą asmeninį prekės ženklą ir naudokite jį kaip nuorodų kūrimo techniką
  21. Pateikite įžvalgų apie savo pramonę ir laimėkite natūralių nuorodų

Išvada

1. Parašykite duomenimis pagrįstus, ilgos formos išteklius, kad galėtumėte geriau įvertinti

Prieš porą mėnesių atlikome 300 tūkst. Atsitiktinai parinktų turinio dalių tyrimą, kad išsiaiškintume, kuris turinio tipas užima geresnę vietą. Išanalizavę rezultatus pamatėme, kad paprastai ilgos formos turinys dažniausiai siejamas su geresnėmis kategorijomis. Visi žinome, kad turinys yra karalius, tačiau ilgos formos turinys tinka ne visiems. Kai kurioms įmonėms tai gali neveikti. Galų gale viskas, ką parašysite, turėtų būti naudingas turinys, jau nekalbant apie tai, kad kiekvienas turinys turi atitikti jūsų auditorijos poreikius ir pomėgius.

 

Vis dėlto, kaip ilgos formos turinys gali būti nuorodų uždirbimo taktika? Nuostabus turinys taip pat atneša nuostabų srautą ir gretas. Ilgesnis turinys gali geriau pritaikyti auditorijas, bus geriau vertinamas pagal daugelį raktinių žodžių, ir, jei jis bus labai dokumentuotas, jis tikrai bus vertinamas kaip autoritetingas darbas. Todėl žmonės bus labiau linkę susieti su tuo. Paimkime, pavyzdžiui, 53 straipsnį. parašyta mūsų tinklaraštyje. Tai yra ilgas turinys (virš 10 000 žodžių), jis reitinguojamas pagal daugelį raktinių žodžių ir turi didelį srautą, palyginti su kitais turiniais, parašytais ta pačia tema, tačiau turinčių mažiau žodžių. Turinys taip pat turi būti išskirtinis, o straipsnio ilgumas nepakeis jo kokybės; vis dėlto svarbu žinoti, kad ilgos formos ištekliai gali padėti užsidirbti vertingų nuorodų.

 

ilga straipsnio grafika

 

2. Sukurkite dalyvavimą bendruomenėje konkursuose ir dovanose

Unikali nuorodų uždirbimo strategija yra konkursų ir dovanų kūrimas. Sukurkite konkurso planą ir tada jį įgyvendinkite. Paskelbkite jį savo svetainėje ir tada reklamuokite internete socialiniuose kanaluose ar socialinių tinklų svetainėse, kad pasiektumėte auditoriją. Ryšių su savo bendruomene palaikymas ir jų susidomėjimo puoselėjimas gali suteikti jums didelį pranašumą prieš varžybas. Galite paprašyti jų pasidalinti informacija su jūsų tiksline auditorija ir laiko klausimas, kol ji padidins jūsų buvimą internete.

 

Galite paprašyti kitų konkursus rengiančių svetainių pasidalinti jumis kaip internetinės rinkodaros strategijos dalį. Tai gera strategija padidinti savo konkursą ir pasiekti kitą auditoriją, kad užsitrauktų įsitraukimą ir pasiektų didesnę rinką.

 

Svarbu turėti priežastį kiekvienam jūsų pradėtam konkursui ar dovanai. Štai keletas pavyzdžių, kuriuos galėtumėte sekti:

  • riboto leidimo produktas;
  • produkto / kolekcijos pristatymas;
  • Dovanų kuponai;
  • parduotuvės atidarymas ar svetainės atidarymas;
  • kelionių pasiūlymai;
  • kartą gyvenime galimybė.

Puikus konkurso, pavadinto „ DNR kelionė“ , pavyzdį sukūrė „Momondo“ – nemokama pasaulinė kelionių paieškos svetainė su „AncestryDNA“ pagalba. Galite dalyvauti užsisakydami DNR rinkinį. Gavę, turėjote atlikti seilių tyrimą ir išsiųsti jį atgal į laboratoriją. Kai pamatysite savo rezultatus, turėjote nufilmuoti trumpą vaizdo įrašą, kuris buvo bilietas laimėti kelionę. Rezultatai leido palyginti savo DNR su skirtingų kultūrų ir sluoksnių populiacijomis, kad sužinotumėte, kuri pasaulio dalis yra artimiausia jūsų DNR. Konkurso nugalėtojas buvo išvežtas į kelionę pagal jo DNR. Žemiau galite pamatyti pristatymo vaizdo įrašą:

 

 

Projektas taip stipriai paveikė žmones. Du iš jų, dalyvavę vaizdo įraše, atrado esą pusbroliai ir apie tai net nežinojo. Tai sulaukė daug viešumo ir geros spaudos. Naujienas priėmė daugybė svetainių, tokių kaip „Today.com“, „Tnooz“, „Aplus.com“, „The Copenhagen Post“, „NYCTalking“ ir daugelis kitų.

 

Konkurso idėja buvo parodyti pasauliui, kad kiekvienas žmogus yra daugelio istorijų dalis. DNR pasakoja tiesą už savęs ir praneškite mums, kad galime būti kitų kultūrų dalimi labiau, nei manome.

3. Per interviu užduokite ekspertams klausimų, kad išsiskirtumėte ir laimėtumėte nuorodas

Pokalbiai su ekspertais yra gera strategija užsitarnauti ryšius. Galite sukurti įtakingą interviu pasirinkdami aktualius klausimus ir kalbėdami su specialistais. Be to, tai yra lengvas būdas užmegzti santykius ir užmegzti tinklą. Atviras klausimas gali padėti jums vesti diskusiją ir rasti įdomių faktų. Kad interviu būtų efektyvus, turite turėti atvirų klausimų, kurie leistų pašnekovui atsakyti išsamiau, o ne paprasčiausiai taip ir ne.

 

Pateikiame tokio pobūdžio interviu pavyzdį.

4. Skatinkite augimą ir stiprų dalyvavimą internete naudodamiesi individualizuota interneto patirtimi

Kita unikali strategija, kaip užsitarnauti nuorodas kūrybiškai, yra asmeninio turinio kūrimas. Tyrimai parodė, kad suasmenintas turinys lemia rezultatus. Pavyzdžiui, „Forbes“ atliko 380 vyriausiųjų rinkodaros pareigūnų tyrimą ir nustatė, kad rinkodaros specialistai, teikiantys individualizuotą žiniatinklio patirtį, 100% grąžina rinkodaros našumą ir atsaką. Dalindamiesi asmeniniais sėkmės ar nesėkmės pavyzdžiais galite priartėti prie savo auditorijos. Žr. Toliau pateiktą tinklaraščio įrašo apie asmeninę patirtį pavyzdį , kuriame vienas iš mūsų vartotojų pasidalijo savo patirtimi labai prieštaringai vertinama tema – „Google Penguin Penalties“. Šis atvejo tyrimas sužadino nuotaiką, tačiau taip pat sulaukė daug mūsų skaitytojų dėmesio.

 

Asmeninis pavyzdys

Suasmeninę žiniatinklio patirtį galite parodyti savo produkto ar paslaugos stipriąsias puses, sėkmės istorijas apie klientus ir kitas svarbias savybes. Galų gale, jūs gaunate paminėjimus kitose svetainėse. Paminėjus, atsiranda ir organiniai saitai.

 

Kartais sunku apibrėžti natūralias nuorodas ar rankines nuorodų kūrimo strategijas , kurios jums dar labiau pakenktų. Tiesa ta, kad kalbant apie gaunamas nuorodas ir svetainių gretas, mes susiduriame su (vėl) nuorodų uždarbio gimimu. Ir mes sakome „atgimimas“, nes SEO pramonė jau patyrė tiek daug mirčių .

5. Nustatykite savo nuostabų turinį kaip pagrindinį šaltinį

Išsamių tinklaraščio įrašų rašymas yra puikus būdas apibrėžti kaip šaltinį, nes jūsų svetainėje visa informacija yra vienoje vietoje, o skaitytojas nemano, kad reikia eiti ir ieškoti kur nors kitur. Galite pritraukti dėmesį ilgesniam laikui ir privilioti lankytoją skaityti kitus įrašus ir galbūt paversti jį klientu.

 

Turėdami geriausią informaciją vienoje vietoje, žmonėms žymiai lengviau cituoti jūsų svetainę ir užsidirbti nuorodą. Ta turinio dalis gali apimti daugiau temos ir pritraukti daugiau lankytojų. Ir visada turėtumėte naudoti vertingiausią šaltinį (tokį turinį ir nuorodas, nuorodų uždirbimą ir nuorodų kūrimą), kad jo laikytumėtės ilgainiui.

 

„Go-to“ šaltinio pavyzdys yra „Moz“, kuris nuo 2000 m. Sukūrė išskirtinį puslapį apie „Google“ algoritmų atnaujinimus. Tai yra išsamiausias „Google“ algoritminio atnaujinimo sąrašas. Žiūrėkite toliau pateiktą ekrano kopiją:

„Moz“ eikite į šaltinį

 

6. Skirkite nemokamus išteklius, kad gautumėte lojalius sekėjus, kurie susies jūsų svetainę

Dovanodami nemokamus išteklius, vartotojai galės paragauti, ko tikėtis, kai jie dirbs su jumis. Nemokamas pavyzdys gali parodyti žmonėms, kad jūs juos vertinate. Turite turėti tai, kas juos pritrauktų. Specialistai sako, kad nemokamas šaltinis yra švino magnetas. Kaip sakoma pavadinime, švino magnetas yra švino generavimo idėja ir gali pavirsti el. Knygą, kursą, kontrolinį sąrašą ar pan.

 

Nemokamas šaltinis taip pat yra teiginys ir jis gali pasiūlyti jums domeno autoritetą, jei jis gerai dokumentuotas ir turi švarų dizainą. Jei lankytojai pamatys, kad turinio gausu vertinga informacija, jie jus laikys ekspertu. Čia  pateikiamas išteklių, suskirstytų pagal dominančią sritį, sąrašas.

7. Norėdami pagerinti skaitomumą, naudokite duomenų vizualizaciją

Duomenų vizualizacijos naudojimas siekiant lengvai suprasti mokslinę temą yra būdas pagerinti skaitomumą. Vaizdo medžiagos yra puikus būdas sukurti saitus, skirtus sunkiai suvokiamam turiniui. Pavyzdžiui, pažiūrėkite į toliau pateiktą „Xkcd“ radiacijos dozių diagramą:

„Xkcd“ radiacijos dozių diagrama

Šaltinis: https://xkcd.com/radiation/

Per šį vaizdinį pristatymą lengviau suprasti ir įsivaizduoti, kiek radiacijos žmogus gali sugerti iš skirtingų šaltinių. Diagramoje naudojami absorbuotos dozės vienetai, vadinami „sievertais“, ir matuojamas radiacijos poveikis mūsų kūno ląstelėms. Tikslinė auditorija gali susigundyti pasidalinti tokia informacija.

Informacija graži. Jūs ką tik sužinojote, kaip tai pateikti.

 

Kitas vizualinių duomenų pavyzdys, kurį galite pamatyti Ekonomikos ir taikos instituto svetainėje „ Vision of Humanity “.

Žmonijos vizija

Kiekvienam indeksui (visuotiniam taikos indeksui, terorizmo indeksui) ir kiekvienam veiksniui pamatysite interaktyvų žemėlapį. Galite spustelėti šalį, kurios faktus norite pamatyti, kairėje ekrano pusėje pasirodys naujas langas su jums reikalinga informacija.

 

Visada įsitikinkite, kad pritaikote turinį skaitytojams. Jei turite turinio dizaineriams, įsitikinkite, kad naudojate vaizdinius duomenis ir tikrus įrankio pavyzdžius / nuotraukas. Paimkite, pavyzdžiui, kitą nuotrauką:

Anotuota ekrano kopija

Šaltinis: https://designschool.canva.com

Ar nemanote, kad antrasis vaizdas yra aiškesnis ir glaustesnis? Be to, lengviau ja dalintis ir susieti. Truputį pasistengę galite užsitarnauti nuorodas.

 

Turite sukurti turinį, kurį žmonės skaitys, turinį, kurį lengva atsisakyti. Turėdami tokio tipo vaizdinius duomenis savo svetainėje, skaitymas bus geresnis, be to, bus lengva jais dalytis ir užsitarnauti nuorodą.

8. Įkvėpkite kitų pramonės šakų, kad pateiktų kokybišką turinį unikaliu formatu

Dar viena puiki nuorodų uždirbimo strategija yra įkvėpimas iš kitų pramonės šakų rodyti turinį unikaliu formatu. Aš nekalbu apie infografiką, nors tai gali būti geras būdas rašyti turinį. Tai per daug naudojama tema. Žinoma, yra išimčių. Pavyzdžiui, žiūrėkite šią infografiką:

Pasaka apie dvi karves

Šaltinis: http://i.imgur.com/uAf5Dhp.jpg

Ši infografika yra vaizdinio pasakojimo pavyzdys, iš kurio galėtumėte pasisemti įkvėpimo. Paaiškinimus lengva suprasti, o tai iliustruoja 1940-ųjų pokštą.

 

Periodinę lentelę galite naudoti kitoms sritims, tokioms kaip turinio rašymas , SEO, rinkodaros signalai , interneto dizaino procesas , šriftai . Pavyzdžiui, žiūrėkite toliau pateiktą paveikslėlį:

Periodinė SEO sėkmės veiksnių lentelė

Šaltinis: http://searchengineland.com

Planams ar turinio struktūrai galite naudoti „MindMeister“. Žemiau galite pamatyti turinio rinkodaros proceso struktūros pavyzdį.

Turinio rinkodaros procesas

Čia rasite visą žemėlapio idėją .

9. Sukurkite instrukcijas su kūrybišku ir nuostabiu turiniu

Nusprendę ką nors parašyti, ne visada turėtumėte žaisti pagal taisykles. Būkite kūrybingi, išbandykite naujas idėjas, formatus, bet visada išbandykite juos prieš paleidimą. Nauja idėja galėtų būti srautų diagramų forma, kaip vadovai. „Hubspot“ sukūrė schemą, pagrįstą klausimu, dėl kurio diskutuojama jau seniai.

Turėčiau-vartai-turinys-schema-„HubSpot“

Šaltinis: https://blog.hubspot.com

Srauto diagrama taip pat gali būti rodoma portreto formatu. Peržiūrėkite kitą ekrano kopiją apie „ The No Hype“, „Buzzword“ vadovą, kaip sukurti gerą turinį savo verslui :

Srauto diagrama

Šaltinis: http://www.bitrebels.com

Pateikiant informaciją vartotojui patogiu būdu, viskas gali pasikeisti; jau nekalbant apie nuorodas, kurias galbūt uždirbsite.

10. Atlikite pavyzdžių apie gerai žinomus prekės ženklus tyrimus

Atvejų analizė yra vertingas turtas, tačiau sunku rasti geriausių žinomų prekių ženklų pavyzdžių. Atlikdami atvejų tyrimus galite įrodyti, kad siūlote vertę. Pasirinkite gerai žinomus prekių ženklus, kad galėtumėte tai padaryti puikiai. Kita vertus, galėtumėte būti asmeniškesni ir pasirinkti paveikių pavyzdžių iš ne tokių populiarių prekės ženklų. Žmonės reaguoja į pažinimą. Turėtumėte turėti specialų atvejų analizės puslapį (žr. Kitą paveikslėlį).

 

Atvejų analizės gerai žinomi prekės ženklai

 

Įkvėpkite „Google“. Žemiau galite pamatyti ekrano nuotrauką iš labai gerai suplanuoto pavyzdžio iš „Think with Google“.

Pagalvokite su „Google“ pavyzdžiu

11. Įtraukite įtakingus asmenis į sąmoningumo didinimą ir nuorodų gavimą

Influenceriai kontroliuoja nišas. Jie yra geriausias saito jauko draugas . Jei įtraukiate įtakingus asmenis į savo turinio reklamavimo procesą, pamatysite savo straipsnio srauto padidėjimą, reitingavimą ir kokybiškų, natūralių nuorodų pateikimą. Dažniausiai influencerių naudojimas yra sėkmingas.

 

Jums nereikia specialaus talento, kad įtikintumėte influencerį daryti interviu, tačiau jums reikia papildomų pastangų, kad priverstumėte juos pastebėti jūsų prašymą. Yra įvairių būdų kalbėtis su influenceriu. Siųskite el. Laišką, susisiekite su jais per įvairius renginius, socialinę žiniasklaidą, internetinius seminarus ar tinklalaides ir pan.

12. Sukurkite įrankius ir dovanokite juos nemokamai

„Freemium“ įrankis yra puiki idėja sukurti ką nors vertingo ir užsidirbti nuorodų. Nemokamas įrankis turi daug potencialo ir juo galite sulaukti daug dėmesio. Tai taip pat puiki proga pasirodyti tarp pirmųjų paieškos rezultatuose. Negana to, tai bus gera pradžia kurti įrankį, iš kurio galite gauti pajamų. Raktinių žodžių įrankis – raktinių žodžių tyrimo įrankis arba nemokama alternatyva „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonei, kai jie patys reklamuojasi, yra galingo nemokamo įrankio pavyzdys. Maža to, jie turi apie 555 821 saitą iš 6348 nukreipiančių domenų. Puiki priemonė, puiki rinkodara ir puiki uždarbio strategija.

Raktinių žodžių įrankio pavyzdys

 

Thrilio.com šiuo atveju yra puikus pavyzdys. Tai paprasta priemonė pradedantiesiems sužinoti, kokia snieglente jie turėtų važiuoti. Kaip sako įkūrėjas Maksas, poreikis atsirado tada, kai jis suprato, kad yra daug ilgų, žodžių turinčių vadovų, bet nėra įrankių. Tai gana paprasta naudoti. Turite užpildyti keletą informacijos apie savo ūgį, svorį ir pėdos dydį bei kokio tipo važiavimą norite.

 

Trillo nemokama programa

 

Užpildę šią informaciją gausite trumpą kvitą, kurį turėsite parodyti parduotuvėje, kad jūsų snieglenčių sportas atitiktų jūsų poreikius.

Snieglenčių rinkėjas

 

13. Diskutuok apie ilgai ginčytiną temą

Jei norite pasakyti, turite sugalvoti naują požiūrį. Prieštaringa ar neįprasta tema yra unikali uždarbio taktika. Jei norite nutraukti triukšmą, turite galvoti kitaip ir pakelti galvą nuo minios. Priverskite žmones stebėtis. Jei jums pasiseks, pamatysite, kaip jie kalba jūsų tinklaraštyje, dalijasi reakcijomis (tikiuosi, kad jos yra jūsų pageidaujamos) ir tada uždirbs nuorodas.

 

Jonahas Bergeris ir Zoey Chenas aptarė ginčytiną temą tyrime „Kada, kodėl ir kaip ginčas sukelia pokalbį“ ir atrado, kad:

[Duomenys] rodo, kad ginčai padidina diskusijų tikimybę žemame lygmenyje, tačiau už vidutinio lygio ginčų, papildomi ginčai iš tikrųjų sumažina diskusijų tikimybę.

Daugiau ginčytinų temų yra įdomiau kalbėti. Pažymėtini dalykai įvardijami kaip neįprasti ar neįprasti. Čia pateikiama tualetinio popieriaus strategija. Peržiūrėkite kitą paveikslėlį ir įklijuokite jį mintyse.

Tualetinio popieriaus strategija

Kuris yra teisingas kelias? Tai karšta diskusijų tema pasaulyje. Vikipedijoje yra net įrašas apie „tualetinio popieriaus orientaciją“. Tai pavyko taip gerai, nes visi gali susieti šią temą. Kad dalykas būtų prieštaringas, jis neturi būti kvailas, o pateikti faktus lyginant arba įtraukti kitus akcijų vertus elementus, tokius kaip geografiniai kampai, savalaikiškumas, šokiruojančios įžvalgos.

14. Informavimas apie apžvalgas ir ankstyvą paiešką

Neįkainojama įdėti šiek tiek pastangų ir pradėti susisiekti su žmonėmis, kad su jais būtų galima kalbėtis ir kurti santykius. Jau nekalbant apie tai, kad apžvalgos ir ankstyvos išvaizdos siekimas yra veiksminga ryšių uždirbimo strategija.

 

Internetu galite rasti informacijos valdymo programinę įrangą, kuri padės užmegzti ryšius, leidžiančius valdyti ir išplėsti didelę kampanijų kiekį. „Buzzstream“ yra tokio įrankio pavyzdys. Be to, naudodamiesi tokio tipo įrankiais, jūs galite suteikti įtakingiesiems ankstyvą vaizdą, naujų funkcijų peržiūrą. Ši strategija labai gerai padeda užmegzti ryšius su ekspertais ir kūrybiškai kurti ryšius. Maža to, visada svarbu turėti vartotojo nuomonę, žinoti, ar reikia atlikti patobulinimus, ar jūsų produktas pateikia norimus rezultatus. Vėliau bus pateikti geri atsiliepimai ir tai suteiks jums populiarumo jūsų pramonėje.

 

Vis dėlto, nors „kova“ už nuorodų uždirbimą ir nuorodų kūrimą yra sunki, visada, kai sukuriate naują turinį ar gaunamą nuorodą, turėtumėte savęs paklausti, kaip jaustumėtės, jei žinotumėte, kad buvęs „Google“ žiniatinklio šlamšto komandos vadovas Matas Kutsas žiūrėjo į jūsų svetainę. Jei dėl to jaučiatės visiškai atsipalaidavęs, tuomet neturite dėl ko jaudintis. Jei galvojate apie antrą mintį, turėtumėte persvarstyti savo nuorodų kūrimo arba nuorodų uždirbimo strategijas.

15. Sukurkite socialinį stiprinimą kurdami ir susiedami uždarbį

Socialinio sustiprinimo sukūrimas yra puiki strategija, kuri veda į nuolatinę grąžą. Internetiniame pasaulyje egzistuoja žiniasklaidos audros sukūrimo koncepcija, pagrįsta labai patrauklia rinkodaros idėja. Jis pavadintas socialinių saitų masalu. Mes žinome, kad saito masalas nėra rekomenduojama technika, tačiau šiuo atveju taip nėra. Šiuo atveju kalbame apie virusinį ir socialinį sustiprėjimą. Ši strategija sukurs socialines dalis, paminėjimus ir nuorodas, kurios sukurs natūralų ryšių profilį.

 

Privalote galvoti iš anksto ir reklamuoti tuos puslapius, kurie patrauks visuomenės dėmesį. Puikus pavyzdys bus auditorijos įtraukimas į jūsų kampaniją, siekiant didinti informuotumą ir gauti daugiau ekspozicijos. Socialinis stiprinimas pagal savo apibrėžimą reiškia žiūrovo elgesį, kai jis imasi teigiamų veiksmų posto link ir juo dalijasi toli plačiai. „#Icebucketchallenge“ yra sėkmingos socialinės sustiprinimo idėjos pavyzdys.

sheryl-sandberg-ice-bucket-challenge

Šaltinis: http://everythingdifferent.co.uk

Taip pat yra mokamo socialinės žiniasklaidos stiprinimo galimybė, o tai reiškia, kad reikia kurti remiamas istorijas / įrašus „Facebook“, reklamuojamus „tweets“ ir tendencijas, „Google Plus“ skelbimus ir daugelį kitų. Peržiūrėkite kitą ekrano kopiją iš „ Gryffin “ infografijos su visu sąrašu:

Mokamas socialinis stiprinimas

Šaltinis: http://crimsonmarketing.com/cm-new/wp-content/uploads/2015/11/Paid_Social_Amplification.jpg

16. „Newsjack“ istorija, skirta sukurti „Buzz“ ir nuorodas į jūsų svetainę

Jei norite iš naujienų pasiimti teisingą kelią, prieš pradėdami turite žinoti naujienų gyvavimo ciklą. Jei pradėsite reikiamą tašką, sugeneruosite „buzz“. Tada leiskite nuorodoms patekti pas jus.

naujienų paėmimo gyvavimo ciklas

Šaltinis: https://www.impactbnd.com

Be to, turite sekti aktualias naujienas:

  • „ Google Trends“ stebėjimas ;
  • raktinių žodžių ir minėjimų sekimas naudojant „ Brandmentions“ ;
  • sekti žurnalistus ir savo pramonės specialistus;
  • sekite populiarias žymas „Twitter“.

 

Kadangi internetas nuolat tobulėja, mes keičiame naujienų vartojimo būdą. Savo tinklaraštyje galite sukurti specialią skiltį su naujienomis. Tinklaraščio įrašai gali būti trumpi. Būtinai išsakykite visą idėją, kad taptumėte vertinga. „Search Engine Land“ siūlo tokio tipo turinį.

 

Paskelbę naujienas ir paskelbę ją tinklaraštyje, turite padaryti keletą dalykų:

  • „Twitter“ tinklaraščio įraše ir naudokite populiarias grotažymes;
  • dalintis kitose socialinės žiniasklaidos platformose;
  • susisiekti su žurnalistu arba padėti reporteriui ;
  • laikyti trumpus tiesioginius vaizdo įrašus;
  • surengti internetinį seminarą, kuriame būtų kalbama apie didelius pokyčius ir dideles naujienas;

17. Apdovanokite lojalumą ir priverkite savo atsidavusius klientus kalbėti apie jus

Lojalumas prekės ženklui yra tai, ko nori kiekvienas verslo savininkas. Tai stiprus jausmas kurstyti. Lojalumas atsiranda savaime ir tol, kol išsaugosite šį galingą jausmą, turėsite ilgalaikius santykius su savo klientais. Sunkiausia yra išlaikyti savo lojalius klientus. Lojalumo apdovanojimas ir atsidavusių klientų paskatinimas kalbėti apie jus yra viena iš sėkmingų nuorodų uždirbimo strategijų.

 

„MailChimp“ tai prikišo per savo kalėdinę dovaną. Jie apdovanojo savo vartotojus, suteikdami kiekvienam porą raudonų kojinių ir kalėdinį atviruką.

„Mailchimp“ kojinės apdovanoja lojalumą

Šaltinis: http://www.elysiummg.com

Ši atlygio sistema sulaukė jų minėjimo, socialinių akcijų ir nuorodų, uždirbtų nuorodų. Žemiau galite pamatyti tinklaraščio ekrano kopiją su nuoroda į „Mailchimp“ apie atlygį.

„Mailchimp“ nuorodų uždarbis

18. Įtraukite savo auditoriją į informaciją realiuoju laiku naudodamiesi tiesioginiais dienoraščiais

Pritraukite dėmesį įtraukdami auditoriją į informaciją realiuoju laiku, naudodamiesi tiesioginiais dienoraščiais. Dalyvaukite tiesioginėse derybose, kad sukurtumėte savo verslą ir asmeninį prekės ženklą. Siūlydami tiesioginį turinį gausite didelį pranašumą, nes tai suteikia galimybę realiu laiku bendrauti su sekėjais. Kad viskas būtų įdomu, galite realiuoju laiku atsakyti į dalyvių klausimus ir gauti daug informacijos, jei jūsų tema ilgai diskutuojama. Vėliau galite gauti nuorodas ir paminėjimus. Yra galimybė sukurti tinklaraščio įrašą aplink tiesioginį vaizdo įrašą.

 

Kai jūsų prekės ženklas bus „eteryje“, jūsų sekėjai žinos, kur esate. Jūsų prekės ženklas bus susietas su aktualumu ir jie matys jus kaip patikimą informacijos šaltinį.

19. Gaukite žurnalisto ar redaktoriaus citatą autoritetui kurti

Tai strategija, kuri, kaip pasisekė , turi sėkmę ir užsitarnauja ryšių, kaip viename iš savo straipsnių sako Calebas McElveenas , atvykstamasis rinkodaros specialistas ir „SEO Power for Listing Power Tools“ vadovas  . Jei neturite HARO paskyros, turėtumėte. „Help a Reporter Out“ yra internetinė paslauga, padedanti suteikti pridėtinę vertę ir pateikti kokybišką informaciją leidėjui. Paslauga buvo sukurta žurnalistams užmegzti ryšius su žmonėmis, kurie turi patirties pateikti reikiamą informaciją. Jei padėsite, jus gali nustebinti galinga interneto jėga. Jūs gausite galimybę gauti kainos pasiūlymus, o tai reiškia, kad uždirbsite nuorodas.

20. Sukurkite atpažįstamą asmeninį prekės ženklą ir naudokite jį kaip nuorodų kūrimo techniką

Garsinkite save. Jūs padėkosite man vėliau. Asmeninis prekės ženklas sukuria aistrą tuo atveju, jei tinkamai atlikote savo darbą. Asmeninis prekės ženklas reiškia, kad žmonės žino, kas tu esi, tu turi autoritetą savo pramonėje. Asmeninis prekės ženklas padės išplėsti jūsų verslą ir pagerins jūsų reputaciją.

 

Būkite originalūs, visada ieškokite kokybiško ir tinkamo turinio. Pavyzdžiui, Kevinas Lee yra pavadintas „SEM krikštatėviu“ kaip vieta „Search Engine People“, „ShayCarl“ yra „vlog video“ pradininkas. Pažvelkite į žmones, kurie visada bus susieti su prekės ženklu, pavyzdžiui, Steve’as Jobsas. Išgirdęs jo vardą pagalvoji apie „Apple“. Arba išgirdę Marką Zuckerbergą manote, kad „Facebook“, nes Larry Kim yra „WordStream“ ir pan. Žmonėms bus lengva susieti jūsų vardą su jūsų prekės ženklu ir užsitikrinti nuorodas ilgainiui.

 

Kitas svarbus aspektas, kurį reikia nepamiršti, yra mantra. Kaip prekės ženklo mantra, tai yra kažkas, kas jus apibūdina, yra aprašomasis modifikatorius. Kaip ir akiniai, taip ir Johnas Lennonas turėjo unikalų apvalių akinių tipą, kuris skiriasi nuo tų, kuriuos nešioja Eltonas Johnas. Audrey Hepburn turi kito tipo akinius. Pažvelkite į kitą paveikslėlį:

Garsūs ikoniški akiniai

Šaltinis: www.federicomauro.com/

Jei kalbėtume apie ūsus, ikoniškasis Charlie Chaplinas turi dantų šepetėlio ūsus, Salvadoras Dali – unikalius ūsus. Randas Fishkinas turi itališkų ūsų, kaip matote paveikslėlyje žemiau:

Randas-ūsai

Šaltinis: https://moz.com

Žmonės linkę geriau prisiminti vaizdinius elementus ir susieti juos su vardu. Turėti tai, kas jus išskiria, yra svarbu šiais laikais, norint tai įsiminti žmonių galvose.

21. Pateikite įžvalgas apie savo pramonę ir laimėkite natūralių nuorodų

Pažymėkite konkurentus ir pritraukite dėmesį. Pasiūlykite įžvalgų ir paslapčių savo pramonėje, kad taptumėte lyderiu ir padidintumėte pasitikėjimą. Stebėtojai ateis, nes žinos, kad jūsų turinys įkūnija vertę. Įžvalgų pateikimas yra ne tik efektyvi nuorodų kūrimo strategija, bet ir organinio srauto generatorius.

 

Galvokite iš šono, o tai praktiškai reiškia sugalvoti būdą, kaip išspręsti problemas taikant kūrybišką požiūrį. Tai reiškia leisti savo vaizduotei pažvelgti į problemą neįprastoje šviesoje.

Negalite išspręsti problemos su ta pačia mąstysena, kuri ją sukūrė. – Albertas Einšteinas

Tokio pobūdžio turinys gali suteikti jums daugybę socialinių tinklų, paminėjimų jūsų pramonės svetainėse, kituose tinklaraščiuose ir naujienų leidiniuose.

 

Išvada

Kurti „ah-mazing“ turinį nėra viskas, jei nepuoselėjate santykių su savo skaitytojais, todėl jie dalijasi jūsų kokybišku turiniu ir priverčia juos grįžti į jūsų svetainę. Pagarba yra pelnyta, tiesa? Na, kaip ir pagarba, norint nuveikti nuorodas, reikia padaryti ką nors gero. Strategijos, kurias nurodėme aukščiau aptartame sąraše, gali jums padėti. Žinoma, nėra vienos „grynos“ strategijos; Nuorodų uždarbio strategijos gali apjungti socialinės žiniasklaidos rinkodarą, SEO nuorodų strategijas, tinkamą inkaro tekstų naudojimą, svečių pranešimus, turinio strategijas ir daug daugiau. Nepaisant to, ar jūs dirbate visą darbą, ar leidžiate kai kurioms SEO įmonėms tai padaryti už jus, turite nepamiršti, kad SEO pramonė gali būti negailestinga kuriant SEO nuorodas ar uždirbant nuorodas.

 

Norėdami baigti, turėtumėte nustoti ieškoti triukų. Turėtumėte ieškoti rezultatų ir neužgauti „triukų“ kurdami nuorodas naudodamiesi nuorodų schemomis ar žemos kokybės turinio idėjomis, kurios neskaičiuoja „Google“ algoritmo atnaujinimo. Ieškokite vertės viskam, ką darote. Vadovaukitės SEO ekspertų patarimais ir pasiekite geriausią savo klasės turinį . Nepamirškite, kad gera turinio strategija (pvz., Amžinai žalias turinys ar kokybiškas svečių dienoraščiai) visada yra sprendimas.

 

Tai nėra vadovas pradedantiesiems, tačiau kiekvienas gali pradėti gauti nuorodas atsižvelgdamas į šią nuorodų uždirbimo taktiką. Mes visiškai sutinkame, kad viena strategija nepadidins srauto per naktį; tačiau kartu ir kūrybiškai naudojant net kai kuriuos SEO įrankius ar nedidelę, bet tam skirtą SEO komandą, gali padėti pradėti gauti nuorodas.

 

Praneškite mums, ką manote apie šias susiejimo strategijas ir taktikas.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *