Taigi jūs turite tinklaraštį. Nesakykite sau, kad vien puikus turinys turėtų atlikti šį darbą. Tai spąstai. Svarbiausia pasaulio informacija liks nežinoma, nebent ją nuosekliai pateiksite. Šis mažas šaltas ir sunkus faktas yra tas, nuo kurio mes visi pradėjome.

 

Tai, ką ketinate perskaityti, yra bendros gairės su pavyzdžiais. Rasti savo prekės ženklo balsus yra daugiau nei tik sukurti nuoseklią komunikacijos strategiją – „ kaip? ir kodėl? „yra bent jau tokie pat svarbūs kaip ir„ ką? „. Geriausias mūsų patarimas yra nepraleisti žingsnių, kad ir kaip skubėtumėte – kiekvienas veiksnys, kurį šiame etape ignoruojate, paliks nuolatinį pėdsaką pagrindiniame jūsų prekės ženklo pagrinde. Versle nėra kriptonito; verslo „Gotham“ yra konkurencinių pranašumų pasaulis.

 

Kaip sukurti nuoseklų prekės ženklo balsą naudojant turinio rinkodarą

Rask įtakos turinčius asmenis

Ieškokite savo nišos „Google“ ir peržiūrėkite populiariausius paieškos rezultatus. Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje ieškojau „ turinio rinkodara “, norėdama pamatyti, kokie populiariausi tinklaraščiai pasirodys pirmajame rezultatų puslapyje. Iš pradžių tai gali būti šiek tiek pribloškianti, nes influencerių įsitvirtinimas nuo pat pradžių yra teismo sprendimas.

Turinio rinkodara „Google“ tinklaraščių paieška

 

Taigi, kad įsitikintumėte, jog nieko nepaliekate, imkite tai lėtai. Padėkite jį ir sukurkite skaičiuoklę su 10–20 vardų, kurie gali jus kažko išmokyti. Ta skaičiuoklė dabar yra jūsų geriausias draugas – ji skirta priminti, ką darote ne taip ir kur turėtumėte pradėti tobulėti. Tai taip pat nėra metafora – mes suprantame, kaip iš pradžių gali būti sunku viską religiškai prisiminti ir visa tai suprasti; todėl šiek tiek pagalbos gali praversti.

Sekite įtakotojus ir susipažinkite su jais

Prenumeruokite daug. Dabar daugiau nei bet kada kalbama ne tik apie naujausius įrašus, bet ir apie senovės dienoraščio istoriją. Rašymo stilius pastebimas ne taip, kaip jūs naršote tik po naujausius įrašus, taip pat reikia tam tikrų tyrimų. Ir, svarbiausia, jei pastebite prieš dvejus metus parašytų ir dabar paskelbtų straipsnių skirtumus, tai arba dėl organinės evoliucijos, arba pastebėjus, kad visuomenė geriau priima pastarąjį stilių. Bet kuriuo atveju tai yra informacija, į kurią norėtumėte atsižvelgti nustatydami kai kurias savo tinklaraščio rašymo gaires.

 

Influencerių stiliaus kaita laikui bėgant yra vienas iš pagrindinių veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti.

 

Prieš einant toliau su šia idėja, galbūt būtų tikslinga jums priminti, kad kažkieno stiliaus kopijavimas niekada nėra geras ilgalaikis sprendimas, jei siekiate įgūdžių. Tai pigu ir anksčiau, o ne vėliau pradėsite prarasti patikimumą.

 

Tai sakant, atidžiai stebėdami savo įtaką darančių žmonių stilių, galite sužinoti ne tik apie tai, kiek jie išsivystė, bet ir apie tai, kaip tendencijos taip pat pakeitė kryptį. Bet kuris prekės ženklas turėtų turėti bendrą atspalvį, o specialistų pageidavimai pramonėje gali prisidėti prie to, kad pastebėtumėte tinkamą nuotaiką, kurią norite siųsti kartu su savo turiniu.

 

Tarkime, kad draugiška yra tai, kas jums atrodo tinkamiausia – jei tai pamažu nevirsta pigiomis, neprofesionaliomis apkalbomis, tai yra puiki idėja. Kitas žingsnis – įsitikinti, kad visa jūsų bendravimo strategija yra nuosekli ir nesuteikia žmonėms kognityvinių disonansų . Kitaip tariant, jūsų prekės ženklo tonas yra daugiau nei tai, ką jūs sakote ir kaip jūs tai sakote. Viskas – nuo bendro įspūdžio, kuris man susidaro iš pirmo žvilgsnio, iki stiprios nuomonės, kurią turėsiu apie jūsų prekės ženklą, kai baigsiu skaityti niūriausius jūsų tinklaraščio kampelius. Rinkis išmintingai. Taip pat galite nustatyti tinklalapio dizainą, atitinkantį jūsų bendrą pranešimą.

 

Iš tikrųjų apie knygą galite spręsti pagal jos viršelius.

 

Ypač kai kalbama apie tai, kokie turėtų būti knygų viršeliai. Nepriklausomai nuo turinio kokybės, jūs negalite būti profesionalus internetinis asmuo, kurio svetainė atrodo kaip 1995 m. Dar kartą žiūrėkite ir mokykitės. Laiku stebėkite prekės ženklų transformaciją ir įsivaizduokite, ką vertina jūsų auditorija. Naudokite „Wayback Machine“, kad pastebėtumėte reikšmingiausius konkurentų pakeitimus.

 

Paimkite , pavyzdžiui, „ Moz“ tinklaraštį . Nuo 2013 m. Įvyko daugybė pokyčių, visų pirma todėl, kad šioje srityje geriau atrodai, tuo esi patikimesnė. Pažvelkime trumpai.

„Moz blog“ 2013 m

 

Nuo 2015 m. Šis tinklaraštis buvo pertvarkytas, kad atrodytų labiau minimalistinis, patogesnis naudoti programėles ir nesvarus. Šis lengvas , dinamiškas dizainas yra ne kas kita, o būtinybė, skirta kasdieniam skaitytojui įsitraukti į draugišką, žaismingą išvaizdą.

„Moz“ tinklaraštis 2015 m
Kita išmani strategija, kurianti įtampą, labai panaši į Hitchcocko filmą, yra „ QuickSprout “ pavyzdys – paskelbdami tinklaraštį, prieš pradėdami rašyti išsamią informaciją. Jei vykdote reklaminę kampaniją arba jau esate populiarus, tai kelia smalsumą.

„QuickSprout“ tinklaraščio puslapio skelbimas

Šis tinklaraštis laikui bėgant pasikeitė. Kai puslapis, kurio išvaizda paprastai yra nuosekli, atnaujinamas, žinote, kad į kažką svarbaus reikėjo atsižvelgti. „Quicksprout“ atveju buvo siekiama atrodyti švariau, lengviau skaityti ir sekti.

Pirmasis „QuickSprout“ tinklaraščio pasirodymas

Mažiau blaškantys puslapiai įtraukia daugiau auditorijos, nes jie siejami su turinio kokybe – pastebėkite toliau pateiktų dviejų ekrano kopijų skirtumus. Antrasis, kuris, atrodo, šiandien veikia geriau, pritaikytas tiksliniams poreikiams ir reikalavimams.

„QuickSprout“ tinklaraščio puslapis šiandien

 

Pabandykite atrasti straipsnių paskelbimo modelį – kokių tipų skelbimai turi pastovią paskelbimo datą, o kurie yra taisyklės išimtis? Padėk viską!

Paprastai ne tik savaitės diena, bet ir laikas yra labai svarbi. Darant prielaidą, kad turinys yra puikus ir įtraukiantis, jūsų skaitytojai turėtų tiksliai žinoti, kada grįžti daugiau. Tokiu būdu jie gali integruoti labai malonų 20 minučių skaitymą į savo kasdienybę. Aiškus turinio paskelbimo grafikas rodo gerus organizavimo įgūdžius. Priimkite tai kaip profesionalumo ženklą.

 

Pirmenybė teikiama balsui prieš kitą yra gyvybiškai svarbi, nes tai leidžia suprasti kryptį. Skaitytojams tai daro skirtumą tarp siaubingo ir vidutinio, o laikui bėgant galėsite patys pamatyti skirtumus. Skaitydami kuo daugiau, jūs taip pat galite pajusti skaitytojų mintis, tiksliai parodydami, dėl ko jie grįžta ir ko nepaiso.

Supraskite, ką klientai vartoja socialiniuose tinkluose. Ir kada.

 

Rasti prekės ženklo balsą yra apie tai, kas jūs esate ir kas jums tinka. Tačiau tai taip pat turėtų būti apie tai, kas tinka jūsų auditorijai. Čia nėra vietos kompromisams. Idealus būdas yra ištirti ne tik savo prekės ženklo, bet ir klientų balsą. Tai, kas reprezentuoja tiek jus, tiek jūsų klientus, tuo pačiu siūlant konkurencinį pranašumą.

 

Socialinė žiniasklaida yra daug susijęs su lūkesčiais. Ne tik todėl, kad norėtume patvirtinti, jog esami įsitikinimai yra teisingi, bet ir todėl, kad žinome, ko reikia ieškoti bendraujant su prekės ženklu. Tačiau tarp to ir nuspėjamumo yra gera riba.

 

Įtakingas turinys, kuris įtraukia, turėtų būti nuoseklus ir prieinamas. Forma ir turinys turi būti harmoningi, tinkami ir reikšmingi. Tačiau niekam nepatinka skaitymas, kuris atrodo per sunkus.

 

Šiuo atveju jūsų prekės ženklo balsas yra ir tai, ką jūs sakote, ir tai, kaip jūs jį pristatote. Laimei, tai, kas, atrodo, turi teigiamų rezultatų socialinėje žiniasklaidoje jūsų nišoje, yra galingas bendros krypties, į kurią turėtumėte eiti, rodiklis.

 

Panagrinėkime keletą pavyzdžių, kad pamatytume, kaip tai veikia praktiškai. Mes išanalizuosime šią dalį „Backlinko“ ir „Search Engine Land“. Stebėdami jų įsitraukimą į socialinę žiniasklaidą tinklaraščiuose, galime įžvelgti, ką auditorija labiausiai domina skaityti.

 

Paimkime virusinės rinkodaros atvejo analizę: kaip, pavyzdžiui, visiškai naujas tinklaraštis per vieną dieną paskelbė 17 584 lankytojus, ir pažiūrėkime, ką Brianas Deanas padarė savo svetainėje „Backlinko“, kad būtų toks aukštas įtraukimo rodiklis:

  • ji sukūrė išsamų postą, kuriame išsamiai aprašytas kiekvienas proceso žingsnis, įkvepiantis pasitikėjimo kaip šaltinio;
  • turinį jis grindė įgyvendinta strategija, kuri atnešė rezultatų, stiprino patikimumą;
  • jis organizuojamas skatinti skaityti, pateikiant mažas pastraipas, išsamius sąrašus, ženklelius ir infografijas;
  • humoras naudojamas auditorijai atpalaiduoti, tuo pačiu siunčiant draugišką (bet profesionalų) nuotaiką.

„Backlinko“ virusinės rinkodaros pavyzdžių tyrimas - socialinės žiniasklaidos įtraukimo rodiklis

 

Nenuostabu, kodėl įrašas turi 330 komentarų ir tokį nuostabų dalinamumą, kurio bendra suma yra didesnė nei 4k. Norėdami sužinoti, ar šie pastebėjimai tinka kitame sėkmingame pavyzdyje, pažvelkime į vieną iš Danny Sullivan dienoraščio įrašų . Jis yra išdidus „Search Engine Land“ įkūrėjas.

Danny Sullivan Post SEL - socialinės žiniasklaidos sėkmė

 

„Search Engine Land “, be jokios abejonės, yra dar viena svarbiausia savo nišos kryptis, kuri paaiškina didžiulę socialinės žiniasklaidos pasidalijimo sėkmę. Nepaisant to, kai kurie įrašai yra populiaresni nei kiti. Koks skirtumas?

  • sunumeruotų sąrašų, antraščių ir kitų turinio skyriklių naudojimas, kad auditorija galėtų lengvai sekti turinį;
  • praktiniai pavyzdžiai, patvirtinantys teorijas, kurias jis atskleidžia ir už kurias garantuoja, atlikdama patikimą analizę, kuri yra tinkamai ištirta;
  • informacija yra labai aktuali nišos žmonėms.

Šie elementai yra pagrindiniai rodikliai, į kuriuos reikia atsižvelgti galvojant, kokį prekės ženklo toną norite susieti. Nors esate tikri, kad visi šie veiksniai daro teigiamą poveikį auditorijai (juk juos naudoja mamutai, tiesa?), Turėsite omenyje, kad nebūkite kopija. Tai tik pradžia, kai renkate duomenis, kad suprastumėte, kokias bendrąsias nuostatas naudosite.

Stebėkite jų socialinės žiniasklaidos strategijas

Jokia socialinės žiniasklaidos sėkmė nėra pavojinga. Na, gal tik „ Gangnam Style“ , bet niekas kitas. Pasitikėjimas savo tikrojo gyvenimo žavesiu ir aukštos kokybės turiniu netrukdys internete, kur yra tiek daug pavojų. Ir taip, galų gale atrodo, kad uždirbai kiekvieną tweetą, paspaudimą, pasidalijimą, prisegimą ar pan. – ir taip turėtų būti. Nes už didžiulės sėkmės jūs dabar nekenčiate konkurentų, yra rimtas planavimas.

Turėkite omenyje, kad visose socialinės žiniasklaidos strategijose yra ir nuosmukių. Tikrai sunku neatsilikti nuo minios, net kai jie yra jūsų auditorija ir jūs mintinai žinote jų poreikius. Iš pradžių to nepakanka.

 

Pažvelk per tvorą ir paimk konkurentų pavyzdį. Pavyzdžiui, iš šios socialinės žiniasklaidos analizės pastebime, kad „Backlinko“ „Twitter“ našumas (viršuje kairėje apačioje pateiktame ekrano kopija) pastaruoju metu, atrodo, nerekomenduoja dabartinės strategijos, taip pat nerekomenduoja „Facebook“ srauto (viršutiniame dešiniajame kampe). Stebėkite savo konkurentų turinį ir pažiūrėkite, kas atkreipia dėmesį – nes kažkas akivaizdžiai daro, ar tai būtų kita auditorija, kaip matome iš „G +“ (apačioje kairėje) ir „LinkedIn“ (apačioje dešinėje) turinio našumo. Pažiūrėkite, kad „Google plus“ (apačioje kairėje) padėtis, palyginti su „Twitter“, yra žymiai geresnė turinio reklamos evoliucijos požiūriu.

 

Paklauskite savęs, kas skatina tiek daug matytis ir kodėl tas pats turinys skirtingose ​​platformose veikia skirtingai. Turi būti, kad auditorija ieško kitų dalykų sistemoje „Google plus“, palyginti su „Twitter“, – iš čia taip pat darykite išvadas, pažiūrėkite, kuris turinys tinka kokiai socialinės žiniasklaidos aplinkai.

„Backlinko“ socialinės žiniasklaidos įtraukimas - turinio analizė

„Backlinko“ socialinis pasiskirstymas

 

Tas pats pasakytina ir apie Danny Sullivano tinklaraštį. Skirtumas tas, kad jis, atrodo, turi geresnius (ir palyginti pastovius) rezultatus „Twitter“ ir „Facebook“. Gal atėjo laikas palyginti ir pamatyti, koks turinio tipas veikia geriau ir kur. Pvz., Žiūrėkite „Facebook“ grafiką (viršutiniame dešiniajame kampe) – jame yra šuolių – tai turi reikšti, kad tai, ką „Search Engine Land“ daro su savo turiniu, nuolat skatina organinį dalijimąsi, tačiau diferencijuoja. Šią strategiją pritaikysite savo turiniui, auditorijai ir poreikiams.

Danny Sullivan įtraukimas į socialinę žiniasklaidą - turinio analizė

Paieškos sistemos žemės socialinis paskirstymas
Nemanykite, kad šis tyrimų laikotarpis yra laiko švaistymas ir jį galima gydyti paviršutiniškai. Juk tai diktuoja jūsų būsimą pasirodymą. Tiesa, ką jie sako, kad dienos, praleistos planuojant, yra verti mėnesių.

Socialinių tinklų našumas

Su turiniu susiję sprendimai

Nepamirškime, kad prekės ženklo balsas apytiksliai susijęs su turiniu. Nuo jūsų turinio stratego iki potencialaus kliento visi turėtų prisiminti, dėl ko jie yra svetainėje: informacijos. Galinga, prieinama informacija. Dizainas yra tik tas kontekstas, dėl kurio jūsų išskirtinės idėjos iš tikrųjų spindi. Rėkimas ar šnabždesys neveikia internete, todėl turite būti labai atsargūs, kaip pritraukti auditoriją ir siųsti teisingą pranešimą.

 

  • Tempo ir sakinio trukmė – tarp Balzaco ir pradinės mokyklos

 

Pagreitinkite minties procesų srautą trumpais sakiniais, greitai plūstančiais žodžiais, turinčiais daug veiksmažodžių ir be būdvardžių, yra vienas iš būdų naudoti tempą ką nors pasiūlyti. Žinoma, atvirkščiai, yra sulėtėjęs tempimas, turintis daug būdvardžių ir apibūdinamąjį toną.

Teoriškai tai neatrodo taip blogai, ar ne? Deja, kalbant apie praktiką, pranešimas, kurį norime perduoti, ne visada stebuklingai tinka, puikiai tinka vienam iš dviejų. Tu ne Pelenė. Vietoj to, atitikimai yra subtilūs ir užtrunka laiko, kol sukalibruosite rašymo tempą pagal norimą perduoti minčių srautą.

Atlikti mokslinius tyrimus. Daug skaityti. Pasižymėti. Niekada nepritraukite kavos.

Pabraukite trumpus ir ilgus sakinius geruose straipsniuose, kuriuos skaitote naudodami skirtingas spalvas. Suprask, kada ir kodėl keičiasi tempas. Ir vėl viską padėk. Pabandykite galvoti pagal modelius, kas kur veikia.

 

Neleisk sau priblokšti. Turėkite omenyje, kas jūs esate, kokia jūsų prekės ženklo asmenybė ir koks viso to tikslas. Tai numanoma prielaida įgyja konkurencinį pranašumą, todėl nebijokite išeiti iš modelių.

 

  • Šnekamoji kalba ir žargonas – draugas ar priešas?

 

Žiniatinklyje nėra lengva kalbėtis ir būti žmogumi, ypač kai bandote atrodyti profesionaliai. Prieš priimdami sprendimą dėl semantinės krypties, pirmiausia turėtumėte sužinoti, ar bandote parduoti (įtikinti, pritraukti) kitus verslus ar žmones. Abiejų kategorijų standartai gali daug skirtis.

Niekas niekada neturėtų pamiršti, kodėl mes visų pirma turime žargoną: ne tam, kad skambėtume protingai, bet kad būtume efektyvūs.

Akivaizdu, kad robotų balsai niekam nepatinka, bet galbūt nenorėtumėte skambėti kaip Lil’as Wayne’as, kai kreipiatės į „Windows“ ir „Apple“. Tai, kad apytiksliai 67% verslo įmonių priima pirkimo sprendimus remdamosi interneto turiniu , ne visai numalšina spaudimą, tačiau viską perspektyvoje.

 

Jūsų niša turi savo santrumpas ir žargoną. Nors žiūrėti žemyn į savo skaitytojus yra nepriimtina, nesistenkite visiškai pašalinti techninių terminų iš savo turinio, nes jūs pasirodysite nekvalifikuotas ir menkai informuotas. Jei reikia, naudokite juos.

Raskite apibrėžtą temą ir naudokitės daugybe

Pasaulio, kuriame visi mano esą ekspertai, problema yra ta, kad nebūsi patikimas, jei nesi konkretus. Taigi, pasirinkdamas temą, aš ne visai turiu omenyje bendrą pramonę, apie kurią kalbėti 2000 metų pliuso žodžiais. Turinys turi būti ranka pasiekiamas, jį verta skaityti; mes jau per daug užsiėmę. Jei pavyko pritraukti mano dėmesį, nešvaistykite šios galimybės protingam protui.

 

Pažvelkime į Briano Deano straipsnį apie „Backlinko“. Be to, kad yra labai konkretus savo pareigose, jis taip pat dalijasi savo profesine patirtimi. Tai puikus būdas sukurti patikimumą kaip prekės ženklas kartu su galingu balsu, kurį žmonės mirs girdėdami.

 

Dalijimasis informacija, kuri nebuvo išties palanki įvaizdžio prasme, yra vienas galingas teiginys apie verslo pasitikėjimą – prekės ženklu, kuriam jis pritaria, ir klientais. Tai yra tam tikra tema, kurios neįmanoma neįvertinti, net jei nesate šioje nišoje.

 

Maždaug 2 tūkst. Akcijų ir 533 komentarai internetiniam rinkodaros specialistui nėra pernelyg skurdūs. Bet iš pradžių nerašysite tokiu lygiu.

 

Nuoseklus ir malonus rašymas reikalauja laiko ir mankštos. Vienas dalykas, kurį visada rekomendavau, yra temos pasirinkimas, pagalvojimas, ar ji pakankamai konkreti, kad būtų aktuali ir pakankamai plati, kad turėčiau auditoriją. Po to gera užduotis būtų parašyti tris skirtingus straipsnius ta tema. Žinoma, jie turės savo stipriąsias ir silpnąsias puses. Prieš skelbdami ką nors, pažiūrėkite, kas jus džiugina, o kas ne, palyginti su tuo, ko norėjote pasiekti.

Paklausk savęs:

  • Ar tai tinka jūsų auditorijai?
  • Ar viskas, ką norėjote perduoti, yra aišku?
  • Ar stilius teka? Ar jaučiasi šiek tiek sunku skaityti?
  • Ką dar norėtumėte sužinoti, jei jums būtų neinformuota apie šią temą?
  • Kam iš jūsų draugų pramonėje informacija apie tą straipsnį bus naudinga?

 

Vieta, ko nori jūsų auditorija

Norint sėkmingai sukurti savo skaitytojų asmenybių vaizdą, pakanka pažvelgti į žmones, kurie skaito jūsų turinį, arba, dar geriau, susieti su jūsų turiniu. Pradėsime nuo šių patalpų:

  • jūsų nišoje esančių mamutų populiarumas dažniausiai yra organiškas – sunkaus darbo, atsidavimo ir aukštų rezultatų rezultatas;
  • bendra atgalinio ryšio tikrinimo idėja galėtų padėti jums padaryti tikslesnį ir konkretesnį įspūdį, kas domėsis jūsų paslaugomis;
  • labai svarbu, kad jūsų prekės ženklo balsas tenkintų pirmiau minėtos kategorijos poreikius (tuos, kurių jūsų konkurencija, jei įmanoma, netenkina), o žinojimas, kas jie yra ir koks yra jų stilius, išsprendžia pusę darbo;

 

Iš pirmo žvilgsnio tinklalapio tipas ir kategorija suteikia jums įžvalgų dviem esminiais klausimais: kokia jūsų konkurentų atgalinio ryšio strategija ir kas apskritai suinteresuotas reklamuoti / susieti su jų turiniu.

 

Kaip matome iš žemiau pateiktų grafikų, tinklalapio tipas ir tinklalapio kategorijos profiliai yra panašūs tiek „Backlinko“ tinklaraštyje, tiek „Search Engine Land“, o tai rodo bendrą atgalinių nuorodų strategijos profilį. Kalbant apie tinklalapio tipą, abu tinklaraščiai daugiausia savo nuorodų gauna iš tinklaraščių; Šios „Backlinko“ kategorijos yra forumas, asmeninė svetainė ir elektroninė komercija, o „Search Engine Land“ – interneto katalogai, forumai ir elektroninė komercija.

„Backlinko“ ir „Search Engine Land“ tinklalapio tipas

Kalbant apie tinklalapių kategoriją, dauguma „Backlinko“ atgalinių nuorodų yra iš technologijų, verslo ir „Warez“, o „Search Engine Land“ nuorodų šaltiniai yra verslas, technologijos ir karjera.

„Backlinko“ ir „Search Engine Land“ tinklalapio kategorija

Atlikus šią trumpą analizę, naudingas būdas būtų naršyti po kai kuriuos puslapius, kad pamatytumėte jų bendrą stilių ir turinio tipą: kiek jie yra pramonėje, matomumą, socialinių tinklų įtraukimą į savo įrašus , bendras rašymo tonas (darant prielaidą, kad SEO įrankiuose jie ieškos to paties žanro, kokį naudoja plėtodami savo verslą).

 

Išvada

 

Prekės ženklo balso suradimas yra bene vienas esminių klausimų pradedant verslą. Jis turi būti tinkamas ir atitikti jūsų tikslus, o jam reikia galingos asmenybės, kad išsiskirtų iš bendro komercinio triukšmo.

 

Negalite pasiūlyti įsimintinos patirties be didelio dalyvavimo tinkluose ir socialinėje žiniasklaidoje, tačiau nė viena iš jų nėra įmanoma be stiliaus ramsčių, kuriuos turėtumėte nustatyti savo komunikacijos strategijai.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *