Praėjo laikas nuo „ Panda 4.0“ atnaujinimo ir vis dar daug kalbama apie šią temą. Tuo metu antraštės buvo užpildytos panikos žodžiais, kurie išpranašavo artėjantį pražūtį. Tačiau laikas įrodė, kad naujausia „Google Panda“ neturėtų būti įtraukta į diskusijas dėl nuobaudų. Vietoj to, prastos kokybės turinio nukreipimas ir išpardavimas būtų tinkamesnės sąvokos diskusijoms. Taigi atrodo, kad „Panda“ atnaujinimas turėtų paveikti tuos, kurie nesilaiko „Google“ vertingo turinio idėjos : kurti aukštos kokybės turinį, kuris yra naudingas ir įdomus skaitytojui.

Turinio genėjimas pažintiniame SEO

Visa tai yra SEO bendruomenės pyktis, o specialistai ieško būdų, kaip patobulinti savo strategijas, kad galėtų ją apeiti. Dauguma žiniatinklio valdytojų remiasi skaitmeninės rinkodaros strategijomis, kurios reguliariai kuria turinį. Turinio kūrimas gali būti pateikiamas kaip tinklaraščio skirtukas svetainėje arba tik dalis pranešimų spaudai. Bet didesne forma tai gali būti didelio masto SEO strategija, kuri išpjauna seną turinį, kuris vis tiek generuoja srautą. Jei galėtume apibendrinti SEO formulę iki galo, galite pasakyti, kad jūsų sėkmę gali nulemti atgalinių nuorodų ir indeksuotų puslapių skaičius. Atsižvelgiant į šią neapdorotą formulę, nepakankamai efektyvus turinys, kurį „Google“ indeksuoja, gali reitinguoti visą svetainę. Problema ta, kad daugelis žiniatinklio valdytojų linkę tikėtis į priekį tik tada, kai optimizuoja savo svetainę paieškos sistemoms,

Naujas ir atnaujintas turinys visada bus dėmesio centre, tačiau žmonės linkę ignoruoti seną turinį. Štai kaip viskas linkusi virsti didžiule puslapių krūva, į kurią į svetainę nepatenka mažai lankytojų.

Paleidus „Panda 4.0“, šis užmirštas nepakankamai efektyvaus turinio rinkinys netgi gali sumažinti jūsų svetainės reitingą. Štai kodėl turinio genėjimas turėtų tapti pagrindine jūsų reitingavimo strategijos dalimi. Net jei praeityje daugelis SEO teigė, kad tai buvo teisingas požiūris, manau, kad „Google Panda 4.0“ parodė, kad tai yra galimybė.

Kas yra turinio genėjimas?

Kadangi „Google“ išleido „Google Panda 4.0“ naujinį, kai kurie žiniatinklio valdytojai buvo priversti sumažinti indeksuojamų puslapių skaičių ir pradėjo genėti žemos kokybės turinį, kuris nepridėjo jokios vertės svetainei. Nėra lengva priimti sprendimą pašalinti indeksuotus puslapius iš „Google“ indekso ir, jei elgsis netinkamai, jis gali būti labai neteisingas.

Jūsų svetainių pasenęs ar žemos kokybės turinys gali būti viena iš problemų, dėl kurių reitingai sumažėja.

„Google“ labai stengėsi sukurti paieškos algoritmą ir aptikti kokybišką turinį, kaip tai darytų lankytojai, skaitydami. Tai reiškia, kad žemos kokybės puslapiai gali turėti įtakos visos svetainės našumui. Net jei pati svetainė žaidžia pagal taisykles, žemos kokybės indeksuotas turinys gali sugadinti visos partijos reitingą.

Net „Reuters“ indeksuoja nereikšmingą turinį

Turinio genėjimas nėra technika, į kurią turėtų atsižvelgti tik mažos svetainės ar besikuriančios įmonės. Pavyzdžiui, „ Reuters“ yra viena didžiausių ir žinomiausių tarptautinių naujienų agentūrų, valdanti svarbų šios srities žaidėją nuo praėjusio amžiaus. Tačiau jie taip pat turėtų genėti savo turinį, kad vartotojui suteiktų geriausią patirtį. Žiūrėdami aukščiau pateiktą ekrano kopiją, galime pamatyti puslapių, kurių ieškotojai vargu ar gali rasti, sąrašą, todėl jų nereikėtų indeksuoti. Be to, išvardyti puslapiai neteikia vertingos informacijos, juose yra pasikartojančio turinio (už kurį labai nubausta „Panda“ algoritmas) ir neabejotinai atitraukia visą svetainę, nei stumia ją į priekį reitinge.

Kodėl turėčiau genėti savo turinį?

Kiekvienoje svetainėje yra visžalio turinio, kuris pritraukia organinį srautą, ir kai kurie puslapiai yra negyvos medienos. „Google“ rodyklėje turėtumėte turėti tik tuos puslapius, kuriuos norite reitinguoti. Priešingu atveju galite užteršti savo rangą. Tie puslapiai, užpildyti pasenusiu ar prastos kokybės turiniu, nėra naudingi ar įdomūs lankytojui. Taigi jie turėtų būti genimi dėl jūsų svetainės sveikatos.

Nuolat atnaujinkite „Google“ indeksą su informacija, kurią verta reitinguoti ir kuri padeda jūsų vartotojams.

Tie žemos kokybės puslapiai, kurie suteikia labai pasenusią vartotojo patirtį, „Google“ požiūriu laikomi nepriimtinais. Jūsų svetainė turėtų būti išvalyta nuo šių puslapių, nes tai suteikia labai prastą ir painią paieškos patirtį vartotojui. Gali atrodyti, kad esate sena svetainė, kurioje yra daug puslapių, bet jei nesate savo turinio prasme, tai reiškia, kad rašote tik paieškos sistemai, o ne vartotojui.

Kaip turėčiau apkarpyti savo turinį?

Norėdami sėkmingai apkarpyti savo turinį, atlikite šiuos veiksmus:

1. Nustatykite savo svetainės „Google“ indeksuojamus puslapius

Šiai užduočiai atlikti galite naudoti du metodus, kuriuos galite naudoti norėdami identifikuoti visus savo svetainės indeksuojamus puslapius:

A metodas . Pirmajame, paaiškintame žemiau, naudojamas „ Google Webmaster Tools“ . Šio metodo naudojimo trūkumas yra tas, kad rodomame svetainės puslapių sąraše pateikiami ne tik indeksuoti puslapiai. Čia rasite visus tikrinimo metu „GoogleBot“ surastus puslapius. Tačiau turite visą indeksuotų puslapių skaičių ir grafinį jo raidos rodymą rodyklės būsenoje.

„Google Webmaster Tools“ indeksavimo būsena

Norėdami pasiekti visą savo svetainės vidinių nuorodų rinkinį, eikite į „Google“ žiniatinklio valdytojo įrankių skiltį Paieškos srautas> Vidinės nuorodos. Čia galėsite atsisiųsti duomenis į CSV arba „Google“ dokumentų formatą. Tokiu būdu turėsite sąrašą su visais savo svetainės puslapiais (indeksuotais ar ne) ir nuorodų, nukreipiančių į kiekvieną, skaičių. Tai gali būti puiki paskata atrasti, kurie puslapiai turėtų būti genimi.

Šis metodas rekomenduojamas labai didelėms svetainėms, kuriose yra daug puslapių.

„Google Webmaster Tools“ atsisiųskite tikrintus puslapius

 

 

B metodas . Svetainė: domeno užklausa ir ištraukimas tik indeksuoti puslapiai .

Pirmasis metodas užėmė daugybę puslapių, kuriuos „GoogleBot“ tikrino jūsų svetainėje, tačiau šis pateikia sąrašą, kuriame yra tik indeksuoti puslapiai. Naudodami komandą site: exampleite.com gausite tik faktinius rezultatus, kurie rodomi paieškos rezultatų puslapyje.

„Google Webmaster Tools“ - atsisiųskite indeksuotus puslapius, 1 žingsnis

 

Norėdami pagreitinti procesą, turite pakeisti kai kuriuos paieškos variklio nustatymus. Turite pereiti į „Paieškos nustatymų“ puslapį ir nustatyti „Rezultatai viename puslapyje“ į 100. Tokiu būdu matysite daugiau rezultatų viename puslapyje. Taip pat turėtumėte pažymėti parinktį Niekada nerodyti momentinių rezultatų iš „Google Instant“ numatymų. Atsižvelgiant į tai, kad viename puslapyje matysite daug daugiau rezultatų, norite pašalinti visas sankabas, su kuriomis galite susidurti.

„Google Webmaster Tools“ - atsisiųskite indeksuotus puslapius, 2 žingsnis

Kitas žingsnis atliekamas naudojant žymelę, kuri nuskaito SERP rodomus rezultatus ir sukuria kitą langą su sunumeruotu sąrašu, kuriame yra nuorodos ir jų inkaro tekstas. Norėdami įdiegti šią žymelę, turėsite spustelėti ir nuvilkti šį mygtuką į aukščiau esančią žymių juostą:

„Google SERPs Extractor“

„Google SERP Scraper Bookmarklet“

Aktyvuodami žymelę, įsitikinkite, kad žiūrite SERP puslapį. Kaip matote iš žemiau esančio paveikslėlio, jis sukurs sąrašą iš visų SERP nuorodų ir visų inkarų tekstų. Atminkite, kad jei turite svetainių, kuriose yra daugiau nei 100 nuorodų, turite pakartoti procesą visuose rezultatų puslapiuose. Taip pat turėtumėte žinoti apie tai, kad didelėms svetainėms procesas gali užtrukti. Turite būti nuodugnus šiame procese ir pabandyti suvokti kuo daugiau indeksuotų nuorodų.

„Google Webmaster Tools“ - atsisiųskite indeksuotus puslapius 3 žingsnis

2. Nustatykite savo svetainės žemo reitingo puslapius

Norėdami nustatyti žemo reitingo puslapius, galite naudoti savo nemokamą „Google“ įrankį – „ Webmaster Tools“ . „Google Webmaster Tools“ pateikia tikslius duomenis apie parodymų skaičių, paspaudimus, paspaudimų rodiklį ir vidutinę poziciją. Funkcija, padedanti peržiūrėti visus šiuos duomenis, vadinama Paieškos užklausomis ir ją galite pasiekti kategorijoje Paieškos srautas. Čia turėsite sąrašą, kuriame yra populiariausi jūsų svetainės puslapiai. Žemo reitingo puslapių nustatymas tampa tikrai lengvu procesu, nes sąrašą galite surikiuoti pagal paspaudimų skaičių, kad pamatytumėte blogiausiai veikiančius puslapius.

„Google Webmaster Tools“ - paieška

 

3. Nustatykite blogai veikiančius puslapius

Norint „išvalyti“ jūsų turinį, labai svarbu suprasti svetainės struktūrą ir nustatyti pasenusius kelius bei puslapius. Galite naudoti „Google Webmaster Tools“ metriką, pvz., Paspaudimų skaičių arba parodymų skaičių per tam tikrą laikotarpį. Tokiu būdu galite patikrinti vartotojo susidomėjimą skaityti tam tikrą puslapį ar jo dalyvavimą atliekant veiksmus, kuriuos galite atlikti savo svetainėje. Pavyzdžiui, galite naudoti elementą „Paspaudimai“, kad parodytumėte puslapius, kurie tam tikra užklausa nesulaukia nė vieno paspaudimo. Tokiu būdu galite šiek tiek sužinoti, ką jūsų vartotojai veikia.

Be to, naudodamiesi šia metrika galite atlikti duomenų analizę apie savo turinio našumą. Pavyzdžiui, galite atsisiųsti GWT pateiktus duomenis CSV arba „Google“ dokumentuose. Turėdami šiuos failus, galite pažymėti blogai veikiančius puslapius, juos stebėti ir pradėti filtruoti ten paskelbtą turinį, kad kuo geriau išnaudotumėte savo turinio genėjimo kampaniją.

4.  Neindeksuokite nepakankamai gerų  puslapių 

Sėkmingai nustatę puslapius, kurie nesuteikia jokios pridėtinės vertės, turėtumėte pradėti jų neindeksuoti. Jei norite, kad tie puslapiai dingtų iš „Google“ radaro, turite visiškai užblokuoti jų tikrinimą. Tokiu būdu „Google“ jų neindeksuos. Štai du būdai, kaip tai padaryti:

  • Galite uždrausti tuos robots.txt failo puslapius, kad nurodytumėte „Google“ netikrinti tos svetainės dalies. Vis dėlto turėtumėte nepamiršti svarbaus dalyko, jei planuojate naudoti „robots.txt“ metodą: įsitikinkite, kad atlikote reikiamą informaciją. Jūs galite lengvai sugadinti savo reitingą !
  • Galite pažymėti tam tikrus puslapius. Nustačius puslapius, kurių indeksavimas turėtų būti panaikintas, tiesiog pritaikykite jiems meta žymę be indekso. Jei norite, kad puslapį stebėtų „Google“ tikrintuvai, turėtumėte pridėti žymą <META NAME = ”ROBOTS” CONTENT = ”NOINDEX, FOLLOW”>. Tai pasakys „Google“ neindeksuoti puslapio, bet tuo pačiu metu tikrinti kitus iš jo susietus puslapius.

Neperšok ginklo

Kai kurių puslapių ar jų dalies indeksavimas yra gana didelis sprendimas. Taigi, prieš pradėdami jį įgyvendinti, turite tai gerai pagalvoti. Nepaisant to, kad turinio genėjimas gali būti naujausių „Google“ naujinių apėjimo būdas, turėtumėte jį naudoti atsargiai. Kaip ir visko gyvenime, nepiktnaudžiaukite tuo. Natūralu jausti poreikį greitai išspręsti problemas, ypač kai susiduriate su dideliu reitingu ir eismo kritimu. Tačiau būtinai darykite tai palaipsniui ir tiksliai žinokite, ką užblokavote, kad neužblokuotumėte visų aplankų, kuriuos norite tikrinti, arba neleisite „Google“ tikrintuvui pasiekti svarbių jūsų svetainės skyrių.

Pernelyg didelis turinio genėjimas

Išvada

Geram turiniui sukurti reikia daug laiko. Genėjimas gali užtrukti dar ilgiau, tačiau ilgainiui tai atsiperka. Nors pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas naujo turinio teikimui žiūrovams, vis tiek turėtumėte peržiūrėti seną turinį. Apleisto turinio nepaisymas gali pakenkti jūsų svetainės reitingui!  Turinio genėjimo kampanija nėra veiksminga tik reitingavimo požiūriu, tačiau ji taip pat gali būti turinio rinkodaros strategijos dalis. Aukštos kokybės turinys padidins bendrą jūsų svetainės patikimumą, pagerins vartotojo patirtį ir todėl teigiamai paveiks konversijas.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *