Taip, tiesa, yra keletas pigių SEO taktikų, kurias galite išbandyti savo verslui.
Matote, kiekvienas įmonės savininkas žino „Google“ svarbą ir populiarumą. Tai viena iš dažniausiai naudojamų internetinių įrankių planetoje, o jos įtaka vis didėja, kai vis daugiau žmonių ją naudoja viskam. Nuo pat artimiausio restorano radimo iki aukščiausio lygio įgūdžių mokančių pamokų.
Didelis G yra ten, kur yra srautas, taigi, jei jūsų verslo svetainė nėra įvertinta pagal jūsų nukreiptus raktinius žodžius , jūs prarandate klientus. Ilgainiui jūs taip pat pralaimite savo konkurentams, kurie teikia didesnę reikšmę SEO.
Nesvarbu, ar tai yra paprastos problemos sprendimas, ar daugiau informacijos apie konkrečią industriją, „Google“ yra pirmasis žmonių pasirinkimas. Be to, pažvelgę į statistiką pastebėsite, kad ne tik 81% internetinių pirkėjų naudoja „Google“ produktų tyrimams, bet ir 80% B2B klientų / pirkėjų taip pat tikisi, kai reikia sužinoti daugiau apie sprendimą. prieš investuodamas į jį.
Be to, kai kas nors apsilanko jūsų svetainėje naudodamas paiešką, yra didesnė tikimybė, kad jie pavirs mokančiu klientu.
Tačiau tiesa ta, kad tiek daug svetainių varžosi dėl geriausios „Google“ vietos, konkurencija tapo nuožmi visose pramonės šakose. Mažam verslui, kuris dar neturi investuoti į SEO, gali būti daug laiko ir brangu efektyviai optimizuoti svetainę ir ją reitinguoti aukščiau, nebent dirbate su tokia skaitmeninės rinkodaros įmone kaip mūsų, kuri specializuojasi SEO srityje .
Be to, žinoma, kad „Google“ kartas nuo karto atnaujina savo algoritmą, todėl anksčiau jums naudinga taktika šiandien gali būti neaktuali. Visas SEO žaidimas gali būti greitas ir sunkus jūsų smulkiajam verslui, jei nesiimsite teisingų veiksmų.
Nors SEO yra nuostabus būdas gauti daugiau pardavimų ir gauti kokybiškesnių klientų, iš tikrųjų galite praleisti laiką ir pinigus netinkamoje vietoje, jei nesate atsargūs ir neturite profesionalo, kuris jums vadovautų šiuo klausimu. nuotykis.
Praėjo tie laikai, kai galėjai tiesiog perduoti savo SEO asmeniui Filipinams ir priversti juos sukurti šlamšto susiejimo strategiją, kad jūsų puslapiai būtų reitinguojami pagal tikslinius raktinius žodžius. Tai nėra tas pigus SEO, kurio turėtumėte siekti. Vietoj to, jūs turite naudoti pigias SEO strategijas, kurios yra lengvai prieinamos jūsų piniginėje ir tuo pačiu padeda jums patekti į geras „Google“ knygas.
Pavyzdžiui, pažvelkite į šias taktikas:
Pigi SEO taktika jūsų verslui
- Kurkite ilgos formos tinklaraščio turinį
- Atnaujinti seną turinį
- Naudokite vidines nuorodas
- Padidinkite puslapio įkėlimo greitį
Visa tai yra labai efektyvi, tačiau pigi SEO taktika, kurią šiandien galite pritaikyti, kad padidintumėte savo svetainės reitingą „Google“ ir kitose paieškos sistemose, tokiose kaip „Bing“.
Dar geriau yra tai, kad šiame straipsnyje mes suskirstysime šias 4 geriausias taktikas ir parodysime, kaip jūs galite savarankiškai naudoti pigų SEO!
4 Pigios SEO taktikos jūsų verslui pagerinti
Pigi SEO taktika Nr. 1: sukurkite ilgos formos tinklaraščio turinį
„Google“ mėgsta tinklaraščio turinį. Kodėl? Nes tai padaro skaitytojams išskirtinę vertę tinkamai atlikus veiksmus. Jei galite sukurti geros kokybės, atitinkamą savo tinklaraščio turinį, galite sugrąžinti lazeriu nukreiptą organinės paieškos srautą į savo svetainę ir paversti jį potencialiais klientais ar pardavimais. Nenuostabu, kad tinklaraščiai yra viena iš labiausiai ieškomų turinio rinkodaros geriausių praktikų.
Jei ketinate kurti savo svetainės turinį, turėtumėte sutelkti dėmesį į tai, kad viršytumėte įprastą 500–800 žodžių skaičių.
Kurdami ir skelbdami ilgos formos turinį, jūs pasiekiate du svarbius tikslus:
- Jūs tiesiogiai sužavite „Google“, pateikdami išsamų, turtingą raktinių žodžių turinį, kurį ji nori parodyti savo vartotojams, kad jie gautų maksimalią vertę.
- Jūs sužavite savo lankytojus ir priverčiate daugiau laiko praleisti jūsų svetainėje, o tai sumažina atmetimo rodiklį ir padidina puslapio trukmę. Netiesiogiai „Google“ sako, kad jūsų puslapis yra tinkamas ir vertas.
Remiantis 2018 m. Atliktu tyrimu, kuriame buvo išanalizuota per 20 000 raktinių žodžių, buvo nustatyta, kad vidutinis puslapių ilgis 10 geriausių paieškos rezultatų buvo 2000 žodžių. Jie netgi ištyrė tris populiariausias svetaines ir sužinojo, kad vidutinis žodžių skaičius viršijo 2400 ir daugiau.
Tai tik parodo, kad ilgos formos turinys teikia vertę ir suteikia žmonėms ieškomą informaciją. Ir „Google“ tai žino.
Nors daugelis paieškos naudotojų linkę naudoti „Google“ ieškodami greitų atsakymų ir sprendimų, nemaža dalis jų naudojasi juo norėdami sužinoti daugiau apie plačias temas ir gilintis. Štai kodėl paieškos sistemos bando padėti vartotojams rasti ir naudoti išsamų, išsamų turinį.
Idėja yra galvoti iš galutinių vartotojų požiūriu ir sukurti labai informatyvų turinį, kuris paliečia temą iš kelių kampų. Nes taip laikui bėgant galite padidinti savo natūralų srautą ir atsakyti į daugelį lankytojo klausimų.
Nors tai yra pigi SEO taktika, kuri beveik visada veikia, kai daroma nuosekliai, niekada neturėtumėte aukoti kokybės dėl kiekio. Kitaip tariant, išpūstas straipsnis vien tik siekiant padidinti žodžių skaičių tikrai atsilieps. Tai daro ne tik blogą įspūdį jūsų lankytojams, bet ir „Google“. Taigi kurdami ilgos formos turinį tiesiog pasakykite „ne“ pūkams ir „taip“ kokybei.
Atminkite, kad skaitytojai iš jūsų turinio turi gauti tikrą vertę, kuri gali būti įmanoma tik tuo atveju, jei išlaikote kokybę priešakyje. Tai gerai, net jei jūsų leidybos dažnis nėra didelis. Jei sugebėsite sukurti ilgos formos turinį, atitinkantį pažadus, turėtumėte patobulinti savo SEO srautą.
Pigi SEO taktika Nr. 2: atnaujinkite savo seną turinį
Kalbant apie pigias SEO taktikas, atnaujinti seną turinį yra lengva ir nemokamai. Tai gali duoti puikių rezultatų, padedančių jums pagerinti savo reitingą . Geriausia tai padaryti yra tai, kad bėgant metams galite nuolat atnaujinti savo turinį, kad išlaikytumėte savo reitingą.
Nors originalaus turinio kūrimas ir paskelbimas yra būtinas, neturėtumėte ignoruoti taktikos „atnaujinti seną turinį“ svarbos. Kadangi yra žinomas faktas, kad originalus turinys laikui bėgant tampa nebe toks šviežias, o šviežumas yra veiksnys, kurį „Google“ naudoja nustatydama, ar jūsų svetainė yra tinkama ir kokybiška.
Kai „Google“ sužinos, kad jūsų svetainėje atnaujintas naujas turinys, pamatysite daugiau natūralios paieškos srauto. Dėl šios priežasties ši paprasta ir pigi SEO taktika yra visiškai verta.
Kokį turinį turėtumėte atnaujinti?
Jūsų svetainėje gali būti daug turinio, tačiau pirmiausia turėtumėte pradėti nuo straipsnių, kurie jau sulaukia didelio srauto. Tai reiškia, kad seni ir informatyvūs tinklaraščio įrašai, kuriuos sukūrėte seniai, gali pasirodyti aukso kasykla.
Tačiau jei jūsų svetainė yra nauja ir joje nėra daug turinio, galite praleisti šią taktiką ir sutelkti dėmesį į kitus svarbius dalykus, pvz., Originalesnio turinio kūrimą ir atgalinių nuorodų kūrimą. Judėdami į priekį ir subrendę savo svetainei, ateityje galėsite ja pasinaudoti.
Patarimai, kaip atnaujinti turinį teisingu keliu
Turėdami puslapių, kuriuos norite atnaujinti, sąrašą, galite naudoti šiuos patarimus:
Perjunkite į Paskutinio atnaujinimo laiko žymą
Jūsų tinklaraščio įrašuose yra laiko žymė, kurią galima pakeisti iš „paskelbta“ į „paskutinį kartą atnaujinta“, kai bus atlikti tam tikri turinio pakeitimai. Šis nedidelis žingsnis rodo, kad jūsų turinys yra atnaujintas ir yra naujesnis. Tačiau prieš atlikdami šį veiksmą įsitikinkite, kad iš tikrųjų atlikote reikšmingus turinio pakeitimus. Jūsų skaitytojai turėtų sugebėti iš to gauti daugiau vertės ir nematyti, kad tai užpildo turinys.
Pridėkite daugiau naudingo turinio
Vienas iš efektyviausių būdų, kaip padidinti senojo turinio vertę, yra sutirštinti jį dar naudingesniu turiniu. Tai ne tik padidina jūsų turinio patikimumą skaitytojų akyse, bet ir padidina tikimybę sulaukti ilgos uodegos paieškos srauto.
Taigi kokius papildomus poskyrius galite pridėti prie savo turinio? Pradedantiesiems, norėdami pasisemti idėjų, galite peržiūrėti kitus naujausius, trumpesnio turinio straipsnius. Arba taip pat galite pasisemti idėjų iš „Google“ funkcijos „žmonės taip pat klausia“:
Viskas, ką jums reikia padaryti, tai įvesti savo užklausą ir „Google“ parodys jums labai aktualius jūsų temai terminus. Vien tik su šia funkcija galite rasti keletą aukso grynuolių. Idėjos, kurios pakels jūsų turinį į kitą lygį.
Atnaujinkite pavadinimo žymą
Pranešimo pavadinimo atnaujinimas gali neatrodyti didelė problema, tačiau tai tikrai gali padėti sulaukti daugiau lankytojų. Pakeitę pavadinimą taip, kad jį būtų daug lengviau spustelėti, galima pakeisti. Tačiau pasirūpinkite, kad tai nebūtų jūsų dabartinių reitingų kaina. Jei galite dirbti su savo pavadinimu nekeisdami raktinio žodžio paskirties ir priversti jį labiau atkreipti dėmesį, eikite į jį.
Jei jums reikia pagalbos siekiant kuo geriau patobulinti pavadinimo žymą, galbūt norėsite pažvelgti į „ Google Search Console“ , kad sužinotumėte apie daugiausiai parodymų sulaukusius raktinius žodžius. Nežinote apie ką mes kalbame? Komentaruose užduokite mums klausimą, kur esate įstrigę, ir mes padėsime.
Atnaujinkite ir užpildykite metaaprašą
Daugelis rinkodaros specialistų nepaiso šio lauko, manydami, kad jis vis tiek bus užpildytas pirmomis straipsnio eilutėmis. Na, ne protingas žingsnis. Atnaujindami ir užpildydami metaaprašą raktiniais žodžiais, pagal kuriuos norite reitinguoti, tikrai pagerinsite savo SEO. Trumpai, bet glaustai pasakykite lankytojams dalykus, kurių jie turėtų tikėtis skaitydami jūsų straipsnį. Atminkite, kad aprašydami straipsnio apžvalgą turite tik ribotus simbolius.
Pigi SEO taktika Nr. 3: pasinaudokite vidinio susiejimo galia
Neabejotina, kad reguliarus kokybiško turinio skelbimas gali padėti ir pagerinti jūsų paieškos sistemų reitingą . Tai gali padėti pritraukti atitinkamų nuorodų ir gauti daugiau taškų iš „Google“.
Tačiau pigi SEO taktika, kurią, atrodo, daugelis ignoruoja, yra tinkamas vidinis susiejimas. Jūsų turinys ir išorinės nuorodos gali padėti jūsų SEO, bet taip pat ir jūsų vidinės nuorodos, kai tai daroma atidžiai.
Turėkite omenyje, kad jūsų išorinių nuorodų kūrimo pastangos yra susijusios su ne puslapio SEO , o jūsų vidinis susiejimo procesas yra puslapio SEO elementas, todėl pirmiausia reikia sutelkti dėmesį į tai.
Taip, išorinės nuorodos turi didelę reikšmę, tačiau tai nereiškia, kad jūs nepaisote vidinių nuorodų svarbos savo svetainėje. Štai keletas priežasčių, kodėl jums reikia sutelkti dėmesį į vidinį susiejimą:
Padėkite ieškoti tikrintuvų
Dabar žinoma, kad vidinės nuorodos padeda skaitytojams rasti tinkamesnį turinį, praleisti kokybišką laiką savo svetainėje ir iš esmės sumažinti atmetimo rodiklį. Bet ar žinojote, kad kruopščiai atliktas vidinis susiejimas gali suteikti paieškos varikliams geresnį vaizdą apie jūsų svetainę? Teisingai, vidinės nuorodos padeda paieškos sistemoms, tokioms kaip „Google“, žinoti, ką reiškia jūsų svetainė ir apie ką ji yra.
Pavyzdžiui, tarkime, kad turite superinformatyvų vadovą, kurį paskelbėte ir kurį bandote susieti iš kitų mažesnių tinklaraščio įrašų. „Google“ supranta, kad šis jūsų puslapis yra svarbus dėl daugybės į jį nukreipiančių vidinių nuorodų. Tai padidina jūsų nukreiptų raktinių žodžių reitingo tikimybę.
Tiesioginio ryšio nuosavybė
Nuorodos nuosavybė, kuri anksčiau buvo vadinama „nuorodų sultimis“, yra paieškos sistemos reitingavimo veiksnys , kurio nereikėtų ignoruoti. Nuorodų nuosavybės idėja yra ta, kad tam tikros jūsų svetainės nuorodos suteikia savo autoritetą / vertę kitiems puslapiams.
Dabar bendra jūsų svetainės susiejimo struktūra vaidina pagrindinį vaidmenį paskirstant nuosavo kapitalo dalį jūsų svetainėje. Bet kokios ne puslapio SEO pastangos, kurias galbūt įdėsite į savo svetainę, padės pasiekti dar geresnių rezultatų, kai sutelksite dėmesį į tinkamą vidinį susiejimą.
Kiekvienas skaitmeninės rinkodaros specialistas žino, kad kokybiškų išorinių nuorodų į puslapį kūrimas nėra pasivaikščiojimas parke. Tai sudėtinga SEO dalis, kurios daugelis neteisingai supranta. Tai tam tikra prasme daro atgalines nuorodas stipriu reitingavimo veiksniu.
Nuosavybė, kurią uždirbate pritraukdami nuorodas į savo vertingus puslapius, pvz., Kertinį turinį, gali būti veiksmingai paskirstyta kitiems puslapiams, naudojant vidines nuorodas.
Be to, kartais būna sunku gauti išorinių atgalinių nuorodų į tam tikrus puslapius, nes jie nėra verti nuorodų. Pvz., Nerasite svetainių, nukreipiančių į tinklaraščių archyvus ar kategorijų puslapius. Kodėl? Nes už atlygį / paskatą susieti yra nedaug. Jei nesuteiksite komisinių už produktus, parduodamus per puslapį, nebus lengva priversti kitus susieti jūsų produkto puslapius nemokant už tai daug pinigų.
Tačiau, jei norite laikytis pigių SEO taktikos būdų, galite naudoti vidinių nuorodų galią ir paskirstyti nuorodų nuosavybę į tokius puslapius ir padėti jiems geriau įsitvirtinti.
Atlikti reguliarius auditus
Pridėję vidinių nuorodų pastebėsite, kad jas reikia reguliariai prižiūrėti. Vienintelis būdas užtikrinti, kad jie būtų nuosekliai prižiūrimi, yra laikas nuo laiko atliekami teritorijos auditai.
Atsižvelgiant į tai, kad jūs nuolat pridedate savo svetainei vertės, puslapiai keisis. Pridėjus naujų puslapių ir pašalinus senus, retkarčiais rasite sugadintų vidinių nuorodų. Tai gali turėti tiesioginės įtakos jūsų SEO ir jūsų svetainės vartotojo patirčiai. Ko nenorite.
Taigi kiekvieną kartą ištrynę ar perkeldami puslapį, taip pat turite atnaujinti nuorodas, kurios nurodė į jį. Nukreipkite juos į naują ar kitą esamą puslapį, galintį pasiekti tikslą.
Atminkite, kad jei norite, kad nuorodų nuoseklumas tinkamai vyktų jūsų svetainėje iš atitinkamų išorinių nuorodų, svarbu nedelsiant pasirūpinti visomis sugadintomis vidinėmis nuorodomis. Juk tai pigi SEO taktika, kuri jums daug nekainuoja, tačiau gali jums nepaprastai padėti.
Pigi SEO taktika Nr. 4: pagerinkite svetainės puslapio greitį
V isiting lėtai svetainėje nėra gera patirtis visiems. Anksčiau internetas buvo lėtas, o svetainės – sunkios, bet nebe. Šiandien, plačiajuosčio ryšio amžiuje, jei jūsų svetainė neįkeliama laiku, netenkate ne tik lankytojų. Prarandate verslą.
Be to, žmonės neturi kantrybės laukti, kol puslapis bus visiškai įkeltas, ypač jei jie lankosi pirmą kartą. Nustatyta, kad beveik 55% interneto vartotojų paliks puslapį, jei jis nebus įkeliamas per 3 sekundes ar mažiau. Be to, atliktų apklausų duomenimis, 47% vartotojų nori, kad puslapis būtų įkeltas per 2 sekundes.
Taigi idėja nėra priversti lankytojo laukti. Nes ilgesnis puslapio laukimo laikas yra lygus daugiau žmonių, išeinančių iš jūsų svetainės. Kad geriau suprastume, kodėl taip svarbu sutelkti dėmesį į puslapio greitį ir kaip jis gali padėti jūsų SEO pastangoms, panagrinėkime tris pagrindines priežastis:
1. Negalima ignoruoti vartotojo patirties
SEO ir vartotojo patirtis eina kartu. Ankstyvosiose paieškos sistemų dienose taip nebuvo, tačiau dabar tarp jų yra tikras ryšys. Žinoma, kad „Google“ analizuoja svetainės aktualumą skirtingais kampais, daugelis jų nėra žinomi. Ir toliau kartkartėmis atnaujina savo algoritmą. Tada yra ir kitų dalykų, tokių kaip mašininis mokymasis, paieška balsu ir pan. Visa tai tam, kad vartotojai galėtų kuo geriau naudotis „Google“.
Dėl lėtai įkeltos svetainės net ir naršymo patirtis nukenčia. Jei jūsų puslapiai greitai palengvėja, jūs daugelį metų atsiliksite nuo savo konkurencijos. Tai gali turėti neigiamos įtakos jūsų „Google“ matymui.
Kodėl?
Nes jei savo lankytojams siūlote blogą vartotojo patirtį, tada jis arba ji nepagalvos prieš paspausdama mygtuką „Grįžti“ ir grįžti prie paieškos rezultatų. Kadangi „Google“ stebi, kiek žmonių grįžta į paieškos rezultatus, tai gali pelnyti teigiamų ar neigiamų SEO aspektų.
2. Užimtumo metrika
Yra daug skirtingų įtraukimo metrikų, kurios padės suprasti, kokią vartotojo patirtį jūsų svetainė teikia lankytojams. Viskas – nuo paspaudimų rodiklio iki svetainėje praleisto laiko iki puslapių per vieną apsilankymą – jiems visiems taikoma įtraukimo metrika, į kurią turite atkreipti dėmesį.
Jei jūsų svetainė bus rodoma 10 populiariausių paieškos rezultatų, ji gali sulaukti daugiau paspaudimų nei kitos svetainės, esančios žemiau jūsų. O kai paspaudimų atsiranda daugiau, PR padidėja. Tai savo ruožtu gali pagerinti jūsų svetainės tinkamumą „Google“ ir kitų paieškos sistemų akyse. Taigi paprasčiausiai paskatinant daugiau žmonių spustelėti jūsų svetainę SERP, tai gali pakeisti jūsų rezultatus.
Panašiai, jei jūsų svetainės atmetimo rodiklis yra gana aukštas (turint omenyje žmones, kurie lankosi tik viename jūsų svetainės puslapyje ir išeina), jūs savo skaitytojams neduodate to, ko jie nori. Arba jų aplankytas puslapis nėra pakankamai aktualus. Jei jūsų svetainė tikrai pateisina vartotojų lūkesčius, mažiau žmonių atšoks ir grįš į paieškos rezultatų puslapius.
Štai žala, kurią daro vienos sekundės vėlavimas jūsų puslapio įkėlimo metu:
- Tai lemia 11% mažiau puslapio peržiūrų (tai reiškia, kad sumažėja srautas)
- Tai sukelia 8% konversijų nuostolius (tai reiškia mažiau pardavimų)
- Tai sumažina klientų pasitenkinimą 16% (t. Y. Mažiau pakartotinio verslo)
Kuo lėtesnė jūsų svetainė, tuo daugiau nuostolių ji patiria. Taigi įdėję šiek tiek pastangų, kad pagerintumėte greitį, ilgainiui galite įgyti daugiau verslo.
3. Lėtas puslapio greitis turi įtakos tikrinimo biudžetui
„Google“ yra didžiausia paieškos sistema, ir ji tapo tokia didelė, nes vadovaujasi tam tikrais principais ir turi konkrečias taisykles. Tai turi daug dalykų, jau apibrėžtų ir paskirstytų iš anksto, o jūsų „tikrinimo biudžetas“ yra vienas iš tokių veiksnių.
Taigi, kas yra tikrinimo biudžetas?
Mes visi žinome, kaip „Google“ turi savo paieškos robotus, dar vadinamus vorais ar tikrintuvais, kurie padeda indeksuoti puslapius. Tikrinimo biudžetą „Google“ apibrėžia kaip kiekvienos svetainės „URL, kuriuos„ Googlebot “gali ir nori tikrinti, skaičių“.
Ar jūsų svetainę galima rasti paieškos sistemose, jei ji netikrinama? Žinoma ne. Tikrinimas yra pirmasis indeksavimo žingsnis. Kada ir jei jūsų puslapiai įkeliami lėtai, tikrinimo biudžetas gali būti išeikvotas prieš tikrinant visą jūsų svetainę. Tai reiškia, kad nauji jūsų svetainės puslapiai gali būti indeksuojami lėčiau, o visi atlikti pakeitimai apdorojami vėlai.
Sėkmingas SEO yra tai, kaip jus suranda tikslinė auditorija, kai jie ieško raktinių žodžių, susijusių su jūsų produktu ar pramone. Tačiau tai gali atsitikti tik tada, kai jūsų puslapiai bus tikrinami ir reguliariai indeksuojami.
Nenuostabu, kad paieškos variklio milžinas baudžia lėtas mobiliųjų svetaines. Taigi kuo daugiau dėmesio skirsite lengvesnei ir spartesnei svetainei, tuo geresnius rezultatus pamatysite iš savo SEO pastangų.
Atminkite, kad puslapio greitis yra svarbus ne todėl, kad „Google“ mano, kad greiti puslapiai yra šaunūs. Ne, puslapių greitis yra svarbus paieškos sistemoms, nes tai suteikia vartotojams geresnę patirtį.