Jūs tikriausiai kelis kartus girdėjote, kad raktinių žodžių kanibalizavimas turi įtakos jūsų reitingams ir visai jūsų svetainei. Daugybė ekspertų ir „Google“ pareigūnų pradėjo mus perspėti, kad nepatektume į šią spąstus, ir pradėkite kiekvieną puslapį optimizuoti pagal unikalų raktinį žodį, pridėdami unikalių pavadinimų žymų ir metaaprašymų.

 

Raktinių žodžių kanibalizavimas buvo terminas, kurį SEO pasaulis sugalvojo paaiškinti kai kuriuos sunkumus padedant ir nurodant „Google“ reitinguoti norimą puslapį, kai vietinių paieškų nebuvo ir kontekstiniai rezultatai nebuvo dalykas. Idėja gimė tada, kai jie bandė paaiškinti kitą situaciją: „Turiu puslapį, nukreiptą į„ geriausius takus Čikagoje “, o kitą -„ geriausius takus Austine “. Ar turėčiau ar neturėčiau vartoti žodžio Čikaga savo puslapyje „geriausi takai Austine“? Kaip susieti juos? Kaip „Google“ žinos, kaip reitinguoti atitinkamą kiekvieno raktinio žodžio puslapį? “

Raktinis žodis_kanibalizacija _-_ grėsmė_ar_galimybė5

Šiandien realybė yra kitokia, „Google“ vystėsi ir jos algoritmai tapo protingesni. Taigi yra keletas klausimų, kuriuos reikia dar kartą užduoti, kad sužinotumėte, ar raktinių žodžių kanibalizavimas vis dar yra problema, ar galimybė.

 

  1. „Google“ nuomonė apie raktinių žodžių kanibalizaciją
  2. Ar raktinių žodžių kanibalizacija yra problema?
  3. Kaip nustatyti ir pašalinti raktinių žodžių kanibalizaciją
    1. Įgyvendinkite išorinę susiejimo kampaniją
    2. Raskite ir optimizuokite silpnus puslapius
  4. Kaip išspręsti raktinių žodžių kanibalizaciją

 

Raktinių žodžių kanibalizacija dažnai nepaisoma arba remiantis ta pačia įmone, turinčia daug svetainių toje pačioje svetainių grupėje, konkuruojančiomis tarpusavyje, arba dėl vienos svetainės aktualaus kanibalizavimo, pagrįsto neaiškumu visos svetainės puslapių hierarchijoje. Abiejose srityse pagrindinis pirminis eksperto veiksmas yra nuspręsti, kurį puslapį / svetainę / objektą pirmiausia reikia reitinguoti pagal tą temą / terminą / terminų grupę, ir sukurti kiekvieną svarbų signalą, kad sustiprintų ir paaiškintų tą numatomą rezultatą.
Lee Wilsonas LEE WILSONAS
SEO  vertikalaus šuolio vadovas

 

Raktinių žodžių kanibalizavimas yra blogas, kai to paties domeno puslapiai, turintys pasikartojantį turinį, priskiriami tam pačiam raktiniam žodžiui. Mes radome daug pavyzdžių, kai kurie iš jų yra blogi, kai kurie iš jų yra geriausios praktikos rekomendacijos. Peržiūrėję šios dienos straipsnį sužinosite, ką turėtumėte daryti, kad išvengtumėte blogo reitingavimo padėties, kaip atpažinti ir išvengti raktinių žodžių kanibalizavimo naudojant tinkamą turinio optimizavimo įrankį.

 

1. „Google“ nuomonė apie raktinių žodžių kanibalizaciją

 

Mes visi žinome, kad raktinių žodžių kanibalizacija pasirodė kaip didelis ne-ne. Tuo metu „Google“ neturėjo tokių patobulintų algoritmų kaip šiandien, kad galėtų pasirinkti ir reitinguoti konkretaus raktinio žodžio atitinkamą puslapį.

 

Šiuo metu „Google“ tikrina visus tinklalapius, kur mato daug skirtingų puslapių, turinčių atitinkamą turinį tam pačiam raktiniam žodžiui. Vėliau ji turi pasirinkti tarp tų puslapių ir rodyti tik tą puslapį, kuris yra tikslus.

 

Pažvelgus į toliau pateiktą pavyzdį, galite pamatyti dviejų panašių puslapių iš to paties domeno, turinčio tas pačias pavadinimo žymas ir panašias temos diskusijas, tikrojo raktinio žodžio kanibalizavimo pavyzdį:

 

raktinio žodžio kanibalizavimas moz pavyzdys

 

Kaip matote, puslapiuose vyksta panaši diskusija, tačiau jie abu reitinguojami labai gerai.

Raktinių žodžių kanibalizavimo problema prasidėjo, kai kas nors sužinojo apie šį kliniką ir optimizavo daugybę puslapių tam pačiam raktiniam žodžiui.

Tai buvo juodos skrybėlės SEO strategijos, kaip ir visos kitos geros strategijos, atsiradimas, kuris virto tamsia sritimi.

 

Laikui bėgant „Google“ pradėjo tobulėti ir dabar supranta kiekviename puslapyje esantį turinį, jį apibūdinančius vaizdus, ​​kontekstą, vartotojo lokalizaciją ir nusprendžia, kada rodyti vietinius rezultatus ir pan. Dabar „Google“ gali pakeisti ir dažniausiai parodyti tinkamiausius rezultatus, net jei tai reiškia rodyti du to paties domeno puslapius iš to paties domeno.

 

Po kelerių metų raktinių žodžių kanibalizavimas vis dar yra tam tikra problema. Ir tai yra konkreti nuomonė, o ne bendras požiūris, kuriam pritaria visi. Aš tai sakau todėl, kad raktinių žodžių kanibalizavimas neturi įtakos jūsų reitingams per se, o galimybė reitinguoti pagal kitus raktinius žodžius – naujus raktinius žodžius. Panašu, kad jūs mažinate savo galimybes pritraukti platesnę auditoriją ir laikotės to, ką jau turite. Tai nėra bloga strategija, jei šie du turinio elementai skiriasi, tačiau yra susiję su tuo pačiu raktiniu žodžiu / tema.

 

2018 m. Kovo mėn. Johnas Muelleris surengė „Reddit AMA“, kur kažkasjo paklausė apie raktinio žodžio kanibalizacijos temą. Tai buvo tikslus klausimas:

 

Kaip „Google“ mato raktinių žodžių kanibalizaciją? Žmonės mano, kad keli puslapiai ta pačia tema klaidina paieškos variklius ir tai kenkia jų reitingavimo galimybėms.

 

Jis sakė, kad „Google“ reitinguoja turinį, kai jie jį gauna.

 

Jei turite daugybę puslapių, kurių turinys yra maždaug vienodas, tai konkuruos tarpusavyje, panašiai kaip krūva vaikų, norinčių būti pirmiems eilėje, ir galų gale kažkas kitas įslys į priekį. Asmeniškai man labiau patinka mažiau, stipresnių puslapių nei daugybė silpnesnių – nesumažinkite savo svetainės vertės. 
John Mueller SEO JOHNAS MUELLERIS 
„Google“ žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas

 

Kaip sako pats Jonas, raktinių žodžių kanibalizavimas (tiesiogiai) neveikia reitingų, bet apriboja jūsų svetainę, kad ji būtų geriausia ir įvertinta pagal kelis raktinių žodžių variantus. Tais atvejais, kai to paties raktinio žodžio reitingai yra silpni, „Google“ gali susilpninti tų puslapių galią ir vietoje jūsų puslapių reitinguoti konkurentą ir pakeisti jūsų pozicijas. Tokiais atvejais nepamirštamas nepaprastai svarbus SEO patarimas:

 

Parašykite savo auditorijai, kaip jie ieškotų ir kaip suvirškintų turinį. Nereikia skaičiuoti žodžių, nereikia raktinių žodžių tankio. 
John Mueller SEO JOHNAS MUELLERIS 
„Google“ žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas

 

2. Ar raktinių žodžių kanibalizacija yra problema?

 

Nors „Google“ tai laiko trūkumu pritraukiant naują auditoriją, Patrickas Stoxas paaiškina, kad raktinių žodžių kanibalizavimas yra daugiau galimybių:

 

Nors galite leisti puslapiams kovoti ir pamatyti, kuris puslapis užima tam tikrą užklausą, yra ir kitų variantų. Pažvelkite į šiuos kitus puslapius ne kaip konkuruojančius, bet kaip į galimybes. 
Patrickas Stoxas PATRICKAS STOXAS 
SEO specialistas IBM

 

Jei jūsų puslapiai yra stiprūs ir suteikia tam pačiam raktiniam žodžiui skirtingą vertę, tokiu atveju raktinių žodžių kanibalizavimą galite pamatyti kaip puikią SEO galimybę, nes:

  • tai gali padidinti jūsų PR : daugiau vietos užima kiekvienos reitingo pozicijos puslapiuose, rodomuose SERP iš to paties domeno.
  • tai padidins jūsų paieškos matomumą : daugiau raktinių žodžių su aukštesnėmis pozicijomis padidins bendrą jūsų svetainės paieškos matomumą.
  • didesnis srautas dėl daugiau rezultatų : kiekvienas turinys yra skirtas konkrečiam auditorijos tipui, ir jei pradėsime nuo šios strategijos, galime pasakyti, kad dviems puslapiams, kurie vertinami pagal tą patį raktinį žodį, mes galime turėti galimybę padvigubinti srautą .

 

Raktažodžių kanibalizacija - akustinė gitara

3. Kaip nustatyti ir pašalinti raktinių žodžių kanibalizaciją

3.1. Įgyvendinkite išorinę susiejimo kampaniją

 

Yra galimybė netiesiogiai nustatyti ir pašalinti raktinių žodžių kanibalizaciją, pavyzdžiui, turėti išorines nuorodas ir vidines nuorodas. Išorinės nuorodos gali padidinti SEO, nukreipto į vieną raktinį žodį, vertę. Įsitikinkite, kad visi šie puslapiai turi išorines nuorodas. Todėl jūs bendrinate išorinės nuorodos vertę skirtinguose puslapiuose, užuot sutelkę ją į vieną. Gerai apgalvota nuorodų struktūra sustiprins jūsų svetainę.

Rūšiuoti: leiskite savo vartotojams pasirinkti geriausią puslapį.

Tuo pačiu pranešimu vidinės nuorodos gali padėti padidinti tam tikrus puslapius ir perkelti SEO vertę viduje. Kuo daugiau vidinių nuorodų nukreipia į vieną jūsų svetainės puslapį, tuo didesnė to puslapio vertė svetainėje. Pvz., Jei turite puslapį su 20 vidinių nuorodų, nukreipiančių į jį, svetainėje bus didesnė vertė nei puslapiuose, kuriuose yra tik 5 vidinės nuorodos

 

Vidinis susiejimas yra labai vertinga strategija tiek SEO, tiek ir jūsų svetainės apačioje. Kruopščiai atkreipkite dėmesį į tai, kaip jūsų nuorodos susieja jūsų puslapius ir stenkitės, kad naršymas būtų kuo intuityvesnis ir patogesnis.
Jaysonas DeMersas JAYSON DEMERS
„AudienceBloom“ įkūrėjas ir generalinis direktorius

3.2. Raskite ir optimizuokite silpnus puslapius  

 

Nors raktinių žodžių kanibalizavimas gali būti naudingas jūsų svetainei, jis gali labai pakenkti, jei jūsų puslapiai yra silpni . Tai reiškia, kad užuot sutelkę dėmesį į puikaus kūrinio kūrimą, atsakote į visus vartotojo klausimus ir suteikiate didesnę vertę nei jūsų konkurentai, nukreipiate į dvi turinio dalis, kurios nėra pakankamai geros. Pasirinkite ne aukštos kokybės, o kokybišką turinį. Rizikuosite sukurti kopijas, paskandinsite savo valtį ir sumažinsite galimybę gauti nuorodas.

 

1 sprendimas. Norėdami patikrinti, kurie puslapiai yra silpni ir sužinoti raktinius žodžius, kurių reitingas žemas, galite naudoti reitingo stebėjimo įrankį . 

 

Reitingo sekimas

 

Turite galimybę stebėti tos pačios svetainės raktinius žodžius keliose naršyklėse, šalyse ir įrenginiuose. Labai paprasta naudoti ir pridėti žymas bei filtrus, kad pamatytumėte jus dominančius raktinius žodžius. Stebėdamas raktinius žodžius pasauliniu, vietiniu ir mobiliuoju lygiais, įrankis suteikia jums pilną raktinių žodžių našumo ir paieškos apimties duomenų vaizdą.

 

Norėdami pastebėti silpnus puslapius, peržiūrėkite raktinius žodžius, kurie užima antrą ar trečią puslapį. Sudarykite sąrašą su šiais raktiniais žodžiais ir puslapiais, kad galėtumėte juos naudoti puslapių optimizavimui (kaip tai padaryti, sužinosite # 4. Kaip išvengti raktinių žodžių kanibalizavimo).

 

2 sprendimas.  Dar viena prastos kokybės puslapių nustatymo galimybė yra matuoti turinį „Search Console“ . Čia galite ieškoti apsilankę Paieškos sraute »Paieškos analizė, kad surastumėte antrame ir trečiame puslapyje reitinguojamus puslapius, nes šie turi didesnę galimybę greičiau spustelėti pirmajame puslapyje.

 

Paieškos srautas „Search Console“ paskyroje

 

Nepamirškite pasirinkti, kad pamatytumėte tų paieškos užklausų paspaudimus ir pozicijas. Parodymai ir PR yra kitos dvi jūsų užklausų parinktys.

 

Jei norite rasti konkrečius puslapius Puslapiai »Filtruoti puslapius ir įklijuoti URL.

 

Filtruokite puslapius žiniatinklio valdytojo įrankiuose

 

„Google Search Console“ rodo kelis duomenis apie jūsų SEO SEO, pvz., Jūsų puslapio pavadinimo žymas ir meta aprašymus, kurie yra dubliuojami. Tiesiog eikite į Paieškos išvaizda »HTML patobulinimai. Juos galima lengvai peržiūrėti spustelėjus.

 

„Contetnt Search Console“ kopija

 

 

Sudarę žemų reitingų puslapių sąrašą, įdėkite sąrašą prie pirmo, sugeneruoto iš Reitingų stebėjimo, į kiekvieno puslapio „Excel“ failą, išsaugokite pozicijas, tos vietos užregistravimo datą, PR, jei norite turėkite jį kartu su tūrio paieška.  

 

Kad išvengtume tokios situacijos ir nustatytume, ar jūs naudojate raktinių žodžių kanibalizaciją, naudodami pasikartojantį turinį, mes pasiūlėme sprendimą.

4. Kaip išspręsti raktažodžių kanibalizaciją

 

Yra keli būdai, kaip išvengti ir pašalinti raktinių žodžių kanibalizaciją.

 

Pirmasis optimizuoja abu straipsnius, kad padidėtų jų galimybės reitinguoti ir skirtis, kad būtų išvengta pasikartojančio turinio per jūsų taikomas strategijas. Arba, jei galite atskirti tuos du, sujunkite informaciją ir sukurkite vieną tvirtesnį ir vertingesnį straipsnį. Turinį galite perkelti iš vieno straipsnio į kitą ir sukurti 301 peradresavimą, kad neprarastumėte srauto ir nuorodų.

 

Turinio optimizavimui „ Content Assistant“ gali padaryti stebuklus, kad pralenktų jūsų konkurentus.

 

Raktinių žodžių įrankis ir turinio asistentas

 

Šis įrankis remiasi turinio našumo balo idėja, kuri įvertina visą turinį pirmose 100 pozicijų konkrečioje užklausoje ir pateikia keletą raktinių žodžių rekomendacijų, kurios gali padėti padidinti jūsų reitingą, jei jis įtrauktas į jūsų straipsnį. Atliekant raktinių žodžių tyrimą, konkurentų šnipinėjimą ir turinio optimizavimo patikrinimą galima atlikti 3 paprastus veiksmus naudojant šį įrankį.

 

Procesas pradedamas atliekant raktinių žodžių tyrimą įvedant raktinį žodį, kurio paieškos apimtį norite pamatyti ir gauti keletą rekomendacijų. Tada pateksite į sąrašą, kuriame bus puslapiai, atitinkantys konkrečią užklausą. Čia galite stebėti raktinius žodžius ir pažvelgti į kiekvieno puslapio naudojamus raktinius žodžius. Gavę idėją ir gavę konkurentų įžvalgų, pateksite į paskutinį žingsnį, kuriame galėsite optimizuoti savo straipsnį. Importuokite ir peržiūrėkite paieškos rezultatus.

 

Žemiau galite pamatyti neoptimizuoto puslapio pavyzdį:

 

Aukštos kokybės atgalinė nuoroda prieš patobulinimą

 

Pridėję keletą raktinių žodžių iš sąrašo, juos įrašydami kaip sinonimus arba pridėdami naują tekstą, kuriame yra šie raktiniai žodžiai, mes nustebome pastebėję, kaip pagerėjo reitingai.

 

Aukštos kokybės atgalinė nuoroda po patobulinimo

 

Taigi, jei norite optimizuoti savo kūrinius ar dirbinius arba juos sujungti ir sumaišyti, galite naudoti įrankį, kuris padėtų jam pasiekti geriausią įmanomą formą.

 

Yra ir kitų sprendimų, jei jūsų svetainė kenčia nuo raktažodžių kanibalizmo, kuris gali atrodyti drastiškesnis . Pvz., Jei radote pasenusį ir tikslesnį straipsnį, galite pašalinti seną straipsnį ir nukreipti jį į naują puslapį.

 

De-optimizavimas yra dar vienas sprendimas. Jūs turite galimybę optimizuoti puslapius, kurie reitinguojami pagal tam tikrus raktinius žodžius, kurių nenorite reitinguoti. Yra galimybė, jei įmanoma, pašalinti raktinius žodžius ir pakeisti juos kitais žodžiais. Be to, gali prireikti atnaujinti vidines nuorodas, kad įsitikintumėte, jog nuorodose nėra pagrindinio raktinio žodžio inkaro tekste.

 

Kanoninės žymos gali padaryti jūsų svetainę efektyvesnę ir padėti paieškos sistemoms pasirinkti, kuriuose puslapiuose jie turėtų teikti pirmenybę. Jei turite kelis puslapius, taikomus pagal tą patį raktinį žodį, galite naudoti kanonines žymas, kad informuotumėte, kurį puslapį norite reitinguoti pagal tą vieną raktinį žodį.

 

Išvada

 

Raktinių žodžių kanibalizavimas pradėjo būti blogas turinio ir SEO pasaulyje, kai interneto šlamšto siuntėjai jį naudojo netinkamai, norėdami padidinti daugelio puslapių, turinčių tą patį turinį, reitingą tuo pačiu raktiniu žodžiu, spėju, kad jie tai padarė, nes neatrodė, kad kuriamos nuorodos kad jiems būtų įdomu. Mes visi žinome, koks svarbus yra turinys ir nuorodos („Google“ teigė, kad jie yra 3 svarbiausiuose veiksniuose), o šlamšto siuntėjai tai atrado pirmosiomis dienomis.

 

Geroji dalis šioje baisioje situacijoje yra ta, kad raktinių žodžių kanibalizacija nėra problema ir tikrasis blogasis vaikinas (taip neturi būti). Tai gali būti Betmenas. Tai gali būti stiprių puslapių galimybė. Kitu atveju visos jūsų kanibalizacijos problemos gali būti išspręstos, jei maišysite turinį, pašalinsite seną tinklaraščio įrašą ir jį peradresuosite. Ilgainiui panašių situacijų išvengs raktinių žodžių strategija ir jūsų svetainių turinio žemėlapis. Niekada nepamirškite apie vartotojo patirtį, nes vartotojas yra karalius, kuris kuria taisykles. 

 

Į visus mūsų rekomenduojamus metodus yra labai gerai atsižvelgti. Jums tinka tai, ką nuspręsite. Tegul jūsų sprendimas pakels jūsų reitingą aukščiau!

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *