„Google“ toliau atnaujina algoritmus ir keičia paieškos rezultatus, kad įtiktų vartotojui. Panašiai kaip posakyje „klientas visada teisus“, čia pasakymas tampa „vartotojui visada malonu“. Arba dažniausiai tai ir siekia „Google“.  

 

Norėdami patenkinti šį poreikį ir pateikti geros kokybės turinį, atitinkantį visus reikalavimus, ir pagerinti paiešką, „Google“ pareigūnai praneša mums apie svarbiausius „Google“ algoritmų atnaujinimus, kuriuos jie retkarčiais atlieka. Tokiu būdu žiniatinklio valdytojai, turinio rašytojai, SEO analitikai ir SEO specialistai imasi veiksmų ir atitinkamai atnaujina savo svetaines.

 

google_algorithm_updates

 

Dažniausiai sunku suprasti, kas pasikeitė, ką turėtume daryti ar kaip mūsų svetainė turėtų atitikti reikalavimus. Naudojant BERT – naujausią „Google“ algoritmų atnaujinimą , viskas kartais dar labiau painiojasi.

 

Galvojome, kad jums būtų lengviau suprasti „Google“ algoritmų atnaujinimų raidą, į ką „Google“ orientuojasi, kokį svarbų vaidmenį vartotojas vaidina paieškoje, kokį kokybišką puslapį turėtų reitinguoti, kokio tipo „Google“ nepatvirtina ir dar daugiau kokybės vertintojų gairėse rasti įdomūs atradimai.

 

Paieškos kokybės gairės yra įrankis, kurio turėtų laikytis visos svetainės. Atlikę išsamią analizę, norėdami pateikti tinkamą turinį, turėtumėte žinoti apie „Google“ algoritmų atnaujinimus:

 

  1. „Google“ algoritmų atnaujinimų tikslas – patobulinti paiešką
  2. Pagrindinis „Google“ akcentas – kokybiškas turinys
  3. Svarbiausias „Google“ reitingavimo faktorius – vartotojas
  4. „Google“ paieškos kokybės vertinimo gairių įrankis – patobulinkite „Google“ paieškos algoritmą

1. „Google“ algoritmų atnaujinimų tikslas – patobulinti paiešką

 

Keičiasi laikai, keičiasi vartotojų poreikiai, todėl natūralu, kad paieška turėtų atitinkamai tobulėti. Ir „Google“ algoritmų atnaujinimai būtent tai ir daro. Tai, kas prieš kelerius metus buvo svarbiausia, dabar gali turėti kitos vertės. „Google“ nori, kad rezultatai atitiktų svarbą, nes keičiasi turinys žiniatinklyje.

 

„Google“ paminėjo, kad jie kasmet atnaujina tūkstančius, o oficialiai paskelbiami tik keli pagrindiniai atnaujinimai per metus. Žiūrėkite žemiau oficialaus „Google“ paieškos pranešimo apie Liason’ą Danny Sullivan pavyzdį apie paskutinį patvirtintą jų pagrindinį atnaujinimą.

 

 

 

Visų pirmą. „Google“ pradėjo naują SEO erą dar 2003 m., Kai „ Google“ „Florida Update“ atėjo eilė atsikratyti pernelyg optimizuoto turinio (įskaitant raktinių žodžių įdėjimą, nematomą tekstą, paslėptą tekstą ir pan.). Viskas tęsėsi ta pačia tema: atsikratykite manipuliacinių nuorodų kūrimo ir juodos skrybėlės metodų, kurie neatitiko vartotojo interesų, bet buvo gudrybė, kad suklaidintų „Google“ ir užimtų aukštesnę vietą. 

 

Tada „Google“ pažvelgė į pagrindinį svetainės turinį ir nukreipė į tuos, kurie turėjo daug skelbimų virš matomos ribos ir blokavo tikrąjį turinį. Dėmesys pasklido vartotojui, o „Google“ algoritmo atnaujinimai turėjo suteikti daugiau lokalizuotų rezultatų ir nustatyti, ar užklausa ar tinklalapis buvo vietiniai ar aktualūs.

 

Vėliau sekė daugybė kitų „Google Panda“ atnaujinimų, taip pat „ Google Payday“ paskolų atnaujinimas, kuris buvo skirtas šlamštoms užklausoms, dažniausiai susijusioms su šešėlinėmis industrijomis (paskolos iki atlyginimo, pornografija, kazino, skolų konsolidavimas, farmacija) ir apėmė geresnę apsaugą nuo neigiamo SEO. 

 

Šie atnaujinimai buvo nukreipti į pokalbio paiešką, pvz., Paiešką balsu, ir patobulinimai buvo atlikti siekiant pasiūlyti tinkamesnius rezultatus tokio tipo sudėtingoms užklausoms. Po paieškos balsu dar vienas didelis pokytis buvo mobiliesiems pritaikytas naujinys, kuriuo apdovanotos svetainės, turinčios patogią mobiliesiems versiją, teikiančios kokybišką turinį mobiliuosiuose įrenginiuose. Be to, „Google“ pradėjo daugiausia naudoti mobiliąją turinio versiją indeksavimui ir reitingavimui naudodama indeksą „Mobilus pirmiausia“.

 

naujausias atnaujintas „Google“ ALgoritham-e1552998351235

 

Kitas didelis dalykas, kuris buvo po to, buvo „ RankBrain“ , kurį „Google“ tuo metu pripažino vienu iš trijų pagrindinių reitingavimo veiksnių, be turinio ir nuorodų. „RankBrain“ yra mašininio mokymosi algoritmas, filtruojantis paieškos rezultatus, kad vartotojai galėtų geriausiai atsakyti į jų užklausą.

 

Tada „Google“ išleidžia „ Google Penguin“ realiuoju laiku . Jie teigė, kad „ Penguin “ nuvertina nuorodas, o ne žemina puslapių reitingą. Vėliau sekė daugybė algoritmų, nukreiptų į žemos kokybės turinį, apgaulingą reklamą, UX problemas, todėl paieška tapo geresne vartotojo vieta. Jų nuolatinis patarimas buvo „toliau kurti puikų turinį“.

 

Praėjusiais metais „Google“ algoritmai nukreipė tikslinį turinį, kad apdovanotų tas svetaines, kurios tenkina jų prašymą pasiūlyti geriausią turinį šia tema. Pagal „Google“ buvo sukurta daugybė plačių pagrindinių algoritmų. Visi puslapiai, kurių našumas gali būti mažesnis nei anksčiau, arba kurie patyrė nedidelį reitingų svyravimą, nėra pažeidžiami gairių ir nėra kokybiškai atnaujinami pažeidžiant gaires, tačiau buvo nustatyta, kad kiti puslapiai teikia geresnį turinį ir yra apdovanoti geresne vieta. Tai pasakytina ir apie naujausią „Google“ atnaujinimą, pavadintą BERT , kuris apibūdinamas kaip didžiulis ir didžiausias paieškos žingsnis į priekį per pastaruosius 5 metus, taip pat vienas didžiausių žingsnių į priekį paieškos istorijoje.

 

2. Pagrindinis „Google“ akcentas – kokybiškas turinys

 

Nepaprastai pasikeitė tai, kaip „Google“ paieška atrodė prieš kelerius metus, įskaitant jos išvaizdą, analizuojamą paieškų tikslą, rezultatų ištraukimo būdą. 

 

Norėdami sekti „Google“ paaiškinimą, įsivaizduokite, kad 2015 m. Sukūrėte 100 geriausių filmų, kuriuos norite pamatyti, sąrašą. Jei dabar pažvelgtumėte į jį, šis sąrašas gali pakisti. Yra daugybė priežasčių: pasirodė nauji filmai, kiti galėjo pakeisti savo poziciją, nes pasikeitė jūsų nuostatos. Taigi, sąrašas, kurį žinojote 2015 m., Atrodo šiek tiek kitoks nei šiandien. 

 

Panašiai kaip „Google“ algoritmų atnaujinimai, ji pradėjo vertinti kitus veiksnius. Pagalvokite apie  turinio ir nuorodų kovą . Atgalinės nuorodos buvo reitingavimo veiksnių karalius ir karalienė, kol „Google“ pradėjo judėti laivu link turinio ir konkretesnio, kokybiško turinio. 

„Kartais internetas tiesiog vystėsi. Kartais keičiasi tai, ko tikisi vartotojai, ir panašiai, kartais mūsų algoritmai yra tokie, kaip mes stengiamės nustatyti atitikimą, jie taip pat vystosi. “
John Mueller SEO JOHN MUELLER
„Google“ žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas 

 

„Google“ pradėjo daugiau dėmesio skirti turiniui. „Google“ pareigūnai visada sako kuriantys kokybišką turinį, remdamiesi  Amito Singhalio parašytu tinklaraščio įrašu . Johnas Muelleris ir toliau rekomenduoja tiems, kurie dalyvauja „Webmaster Hangout“ ir užduoda klausimus „Twitter“, laikytis kokybės gairių ir  kurti kokybišką turinį . 

 

Johnas Muelleris kalba apie kokybišką turinį

 

Garry Illyesas , kitoje pusėje, kelis kartus „Twitter“ pranešė sakydamas, kaip svarbu turėti kokybišką turinį.

 

Gary Illyes kokybės komentarai

3. Svarbiausias „Google“ reitingavimo faktorius – vartotojas

 

Taip, svetainės kokybė yra svarbi ir viskas, ko nori „Google“, yra ją pristatyti, kad atitiktų vartotojo poreikius. Taigi, ar tikrai ne tas vartotojas, kuris diktuoja puslapių vertinimą paieškoje? 

 

Tarkime, kad vartotojas ieško instrukcijos, kaip pašalinti vyno dėmes. Tai, kaip jis nusprendžia, kuriuos puslapius skaityti, įtakoja tai, ką „Google“ ištraukė ieškodama naudodama algoritmus, kurie apskaičiuoja ankstesnių paieškų sukurtą kontekstą. Tada vartotojas patenka į norimus puslapius, žiūrėdamas tik į pavadinimą ir meta aprašą. Vartotojas yra tas, kuris galiausiai apdovanoja konkrečius puslapius. 

 

Be to, SERP gautiems rezultatams įtakos turi vieta, pomėgiai, ankstesnės paieškos, kalba. Taigi ar tikrai vartotojai, kurie generuoja rezultatų rinkinį pagal istoriją? 

 

Ar kada nors buvo įdomu sužinoti konkrečius konkrečios šalies rezultatus ir jūsų rezultatai buvo rodomi atsižvelgiant į jūsų dabartinę vietą? Na, taip yra todėl, kad dabar „Google“ automatiškai žino jūsų vietą ir siūlo lokalizuotus rezultatus dabartine kalba. Tai apmaudu, ypač jei atostogaujate ir norite kažko ieškoti gimtojoje šalyje. Jei manote, kad inkognito režimas yra atsakymas, klystate. Tai ne visada veikia, net jei kalbą ir šalį keičiate rankiniu būdu. 

 

Šią temą „ SEO Growth Hacks Facebook“ grupėje papildė  vienas iš mūsų kolegų. 

 

Lokalizavimas „Google“

 

Paieškoms įtakos turi ir jūsų naudojamas įrenginys bei anksčiau lankytos svetainės. Pavyzdžiui, patikrinkite toliau pateiktą pavyzdį. Paprašiau kažko iš Vokietijos ieškoti „baldų perkėlimo paslaugų“, tada tą pačią paiešką atlikau Rumunijoje. Nors užklausa yra ta pačia kalba, rezultatai skiriasi. 

 

 

Baldų perkraustymo paslaugų paieška Vokietijoje

Baldų perkraustymo paslaugų paieška Vokietijoje

Rumunijoje ieškoma baldų perkėlimo paslaugų

Rumunijoje ieškoma baldų perkėlimo paslaugų

 

 

Tik suprantama, kad „Google“ nori pasiūlyti tinkamesnius rezultatus, o vieta yra svarbus veiksnys. „Google“ teikia informaciją, kuri yra lengvai randama, prieinama, tinkama ir tinkama.

 

Suprasti „Google“ ir aptarnauti vartotoją yra geriausias receptas. 

 

Gera naudotojo patirtis padeda svetainėms įgyti srauto, populiarumo ir galiausiai pradėti reitinguoti. Johnas Muelleris tai  patvirtino  viename iš savo „Google Webmaster Hangout“. UX yra netiesioginis veiksnys, žymintis aukštos kokybės svetainę. 

 

Šiais metais, „BrightonSEO 2019“, kur Johnas Muelleris ir Hannah Smith surengė klausimų ir atsakymų pagrindinį pranešimą,  Jonas paminėjo, kad jų užduotis yra „ įvertinti žmonių laimingumą„ Google “atžvilgiu visoje turinio ekosistemoje. “ 

 

Michelle Wilding, „The Telegraph“ SEO ir turinio vadovė, dalyvaujanti „BrightonSEO 2019“, daugiau kalbėjo apie SEO ir UX ryšį :

SEO pakeitimas kryptimi reiškė, kad vartotojas yra pirmiausia. „Google“ labai rūpinasi, kad ieškotojams būtų teikiama kokybiška patirtis. Todėl UX yra svarbesnis nei bet kada ir bendradarbiavimas su jūsų UX / CRO skyriumi.
Michelle Wilding Baker MICHELLE WILDING BAKER
„The Telegraph“ SEO ir turinio vadovas

 

Norėdami sukurti puikią vartotojo patirtį, turime laikytis kokybės gairių, suprasti, kaip įtikti „Google“ ir pradžiuginti vartotojus. Yra vienas klausimas, kurį „Google“ priverčia susimąstyti kuriant turinį, kuris nukreipia vartotoją į centrą.

 

Ar atrodo, kad turinys tarnauja tikriems svetainės lankytojų interesams, ar atrodo, kad jis egzistuoja tik tam, kas bando atspėti, kas gali būti gerai paieškos sistemose?

 

4. „Google“ paieškos kokybės vertinimo gairių įrankis – patobulinkite „Google“ paieškos algoritmą

 

Yra keletas DUK  apie puslapio kokybės įvertinimą, kuriuose nurodomos kelios svarbios aukštos kokybės turinio savybės , pavyzdžiui:

  • pateikti originalią informaciją;
  • nuodugniai apibūdinkite temą;
  • siūlyti įžvalgas ir papildomus įdomius atradimus, pagrįstus studijomis ar asmeniniais tyrimais;
  • parašykite aprašomąjį pavadinimą, kuris gerai atspindėtų turinį;
  • venkite perdėti pavadinimus ir netikras naujienas;
  • suteikti pasitikėjimą ir parodyti, kad jūsų turinys yra patikimas informacijos šaltinis, naudojant ekspertų nuomones;
  • patikrinkite faktus ir sužinokite, ar jūsų turinys nesidalija klaidinančia informacija;
  • patikrinti rašybą ir taisyklingą kalbos stilių;
  • skelbimai netrukdo pagrindiniam turiniui arba tarpinio puslapio skelbimai blokuoja naudotoją, kad jis matytų pagrindinį turinį;
  • tai nėra masinės gamybos turinys;
  • jis yra mobilus; 

 

Patikrinę visus šiuos elementus, gausite liemenę pagal „Google“ algoritmo atnaujinimus. 

 

Išsamesnis informacijos apie kokybišką turinį šaltinis yra kokybės vertinimo gairės , kuriose galite rasti klausimus ir aprašomuosius paaiškinimus. Remdamasi šiomis gairėmis, „Google“ vertina jūsų turinį, analizuodama EAT (ekspertizė, autoritetingumas ir patikimumas). „Google“ sukūrė EAT, norėdama išversti algoritmo sąvokas ir padaryti jas patogesnes naudoti. Nėra EAT algoritmo ar EAT balo, bet yra dokumentai tiems, kurie nori geriau suprasti, ko „Google“ ieško, spręsdamas, kuriuos puslapius apdovanoti ir reitinguoti. 

 

 

 

 

Priklausomai nuo pramonės, aukštas EAT reiškia, kad turinį rašo ekspertas arba organizacija, kuri yra patikima ir turi autoritetą toje nišoje. Kai kurioms temoms reikia mažiau patirties, o norint, kad EAT būtų didelis, reikia turėti labai išsamią, naudingą produktų apžvalgą ir informaciją ta konkrečia tema. Yra daug turinio rašytojų, kurie siūlo vertingos informacijos, remdamiesi savo gyvenimo patirtimi, ir gali būti laikomi ekspertais šiuo klausimu. Aukšta puslapio kokybė reiškia, kad turite teigiamą autoriaus reputaciją ir teigiamą prekės ženklo reputaciją (pripažintą vartotojų atsiliepimais) ,  aukštus tikslumo standartus ir tai, kad jie orientuoti į pagalbą vartotojams. Žemiau galite pamatyti keletą puslapių, turinčių aukštą puslapio kokybės įvertinimą, pavyzdžių: 

 

Puslapio kokybės įvertinimas ir paaiškinimas

 

Negalima laidoti tikros turinio mėsos. Padarykite tai suprantamą, pridėkite vaizdinę medžiagą, nurodykite tyrimus ir tyrimus, pridėkite asmeninių nuomonių, pagrįstų ankstesne gyvenimo patirtimi, pridėkite sąrašus, kad lengviau suprastumėte temą, pažvelkite į ją visomis įmanomomis pusėmis, paverskite ją geriausia įmanomąja puse. jau yra paskelbta forma. Ką verta prisiminti kiekvieną kartą prieš pradedant rašyti naują turinį:

 

Nerašykite to, kas buvo parašyta anksčiau, neatnešdami jokios papildomos vertės ar naujos informacijos. 

 

Šiuo atveju galvojate ne apie vartotojo, o apie savo interesus, ir tai yra egoistiška, neaktualu ir nenaudinga. 

 

Kadangi kalbame apie dalykus, kurių neturėtumėte daryti, išsamiau aptarkime temą, kad sužinotume, ko „Google“ nepritaria ir kokio tipo puslapiams yra uždrausta ieškoti. Žemos kokybės turinys , kurį apibūdina „Google“, turi šias savybes:

  • jis sukurtas neturint pakankamai laiko, pastangų, kompetencijos ar talento / įgūdžių;
  • turinys neatitinka pavadinimo ir nepasiekia tikslo;
  • pavadinimas neturi raginimo veikti ir neatspindi pagrindinio turinio;
  • ji turi nesvarbius perdėtus ar šokiruojančius pavadinimus;
  • nedidelis turinys be jokios papildomos vertės, pavyzdžiui, parašyti tik keletą pastraipų plačia tema;
  • puslapiai su tarpinio puslapio skelbimais ir skelbimais, kurie blokuoja vartotoją, kad jis matytų turinį, kurio atėjo;
  • joje yra nerimą keliančių vaizdų, tokių kaip seksualinio pobūdžio vaizdai ne su pornografija susijusiuose puslapiuose;
  • puslapiai su mišriu turiniu , kurie nėra saugūs vartotojui;
  • kenkėjiški ar finansiškai apgaulingi puslapiai, kurie sugadina vartotojų pasitikėjimą ir yra žalingi;
  • įmonė neturi kontaktinės informacijos, el. pašto adreso, socialinių tinklų paskyrų ar nieko nesidalija, kad taptų patikima įmone;
  • puslapiai, kurie gali skleisti neapykantą;
  • puslapiai, kurie neteisingai informuoja vartotojus;
  • turinį, kurio negalima pasiekti nulaužtose svetainėse ir šlamšto puslapiuose;
  • automatiškai sugeneruotas arba iškrapštytas turinys ir kitos turinio formos, sukurtos naudojant juodos kepurės metodus .

 

Žemiau galite pamatyti žemos kokybės turinio pavyzdį:

 

Žemos kokybės puslapių pavyzdžiai

 

Jei vengsite ir patikrinsite visas naujausias savybes ir sutelksite dėmesį į svarbius dalykus, kad sukurtumėte geriausią turinį žiniatinklyje, galėsite pradžiuginti ir „Google“, ir vartotojus. Net jei hipotetiškai jūsų puslapis gali būti nuvertintas kitų puslapių po „Google“ paieškos reitingavimo algoritmo atnaujinimo, tai dar nereiškia, kad esate nubaustas, bet kiti puslapiai teikia daugiau vertės. Tai vėl mus atveda prie aukščiau paminėtų elementų. Visada turėtumėte laikytis tų. 

 

Nepamirškite, kad paieškos sistemos nesupranta turinio taip, kaip supranta žmonės. Tai yra sudėtingesnis procesas, kai „Google“ ieško signalų ir koreliuoja juos su aktualumu, kurį žino žmonės. Pateikti tobulą turinį sunku net „Google“. Štai kodėl jie kartkartėmis atlieka šiuos plataus masto atnaujinimus. Kuruoti turinį ir nuolat tobulinti jų reitingavimo signalus ir sistemas.

 

Pagalvokite apie tai tokiu būdu, kad gautumėte ieškomos užklausos rezultatus, „Google“ analizuoja ir sutvarko visą informaciją internete, kad per sekundės dalį pateiktų naudingiausius ir tinkamiausius paieškos rezultatus. Kartais net pateikiama teisinga klaidingai parašytų ar neteisingai parašytų užklausų forma. 

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *