Yra daugybė priežasčių, kodėl el. Pašto laiškus reikia ištrinti tiesiogiai, net neskaitant. Viena iš priežasčių yra ta, kad jie niekada nėra skaitomi; net ne jas parašęs asmuo. Todėl, kai siuntėjas net nebando būti nuoseklus ar turėti prasmės, kodėl turėčiau būti tas, kuris bando skaityti jo pranešimus?

 

Be to, kaip aš negaliu ištrinti jūsų el. Laiškų, jei jie nesuteikia jokios pridėtinės vertės? Nė vienas. Išskyrus nuostabą, kaip neprofesionaliai parašytas tas el. Laiškas, jis man nieko neduoda. Kaip ironija, manau, kad esu labai verta (reitingas Nr. 1 „Google“ ir trilijonai unikalių lankytojų mano svetainėje, tik kai kurie paminėti), bet iš tikrųjų man nieko nėra.

 

Kaip aš negaliu ištrinti jūsų el. Laiškų, kai jūs man reklamuojate dalykus, su kuriais aš visiškai nesusijęs, jūs net nebandote susisiekti asmeniniu lygmeniu arba bandote suplanuoti susitikimus man nežinant, kam.

 

Kodėl jūsų ryšys nepavyko ir kodėl aš visada ištrinsiu jūsų el

 

Neatsakau į šiuos nesėkmės el. Laiškus, nes jiems atsakius gali susidaryti įspūdis, kad jų el. Laiškai buvo gerai parašyti, jie paskatino įsitraukti ir paskatino rezultatus. Ir tai yra paskutinis dalykas, kurį noriu padaryti.

 

Kiekvieną kartą, kai gauname blogą informavimo el. Laišką, mes galvojame: „O, aš tikrai kada nors apie tai parašysiu netrukus“. Bet taip nutinka, kad neturime laiko su jais elgtis individualiai. Surinkome pagrindines pamokas, kurias norėtume palikti kaip SEO paveldą iš daugiau nei 10 tūkst. El. Laiškų, kuriuos per laiką gavome, kad pasiūlytume jums idėją, kaip atrodo neprofesionalūs pasiūlymai. Nuo nuorodų keitimo, svečių įrašų iki bendradarbiavimo su juodąja skrybėle – per pastaruosius metus nėra nė vieno nesėkmingo pasiūlymo, kuris nepateko į mūsų pašto dėžutę.

 

Manome, kad informavimo apie rinkodarą geriausia pasitelkiant žmogiškąjį ryšį – kuriant vertingus santykius su savo tinklo žmonėmis, siekiant keistis profesine patirtimi. Tačiau šiame straipsnyje mes pateiksime jums priešingai. Laiku gavę daugiau nei tūkstantį el. Laiškų, nusprendėme laiku surinkti pamokų, kurias išmokome, sąrašą. Pateiksime jums keletą dažniausiai pasitaikančių ir rimčiausių klaidų, kurias aptikome laikui bėgant gautuose el. Laiškuose. Be sąrašo sudarymo, mes taip pat bandėme suskirstyti juos į svarbiausias kategorijas.

 

  1. Būkite konkretus, kai rašote el. Laišką
  2. Niekada nereklamuokite savo kliento konkurentų
  3. Venkite bendrinių formulių, kuriose trūksta asmenybės
  4. Negalima priekabiauti prie savo perspektyvos! Būkite lankstus ir kantrus
  5. Nepriimkite savo perspektyvos atsakymo! Įrodykite, kad esate vertas ryšio!
  6. Nereikalaukite per daug, nes jūsų perspektyva jus pažymės kaip šlamštą
  7. Nesiųskite tų pačių informavimo šablonų vėl ir vėl
  8. Negalima per daug naudoti teksto pabrėžimo funkcijų
  9. Būk trumpas. Nepagailėkite savo didžiulio teksto bloko
  10. Neduokite minties, kad jūsų el. Paštas yra šlamštas!
  11. Nukreipkite į konkrečią auditoriją arba jūsų neprisimins!
  12. Laikykitės aktualumo! Venkite ilgo ir bendro turinio
  13. Pabrėžkite savo pasiūlymo pridėtinę vertę!
  14. Ištaisykite sulaužytą anglų kalbą – nerangus turinys nėra išeitis!
  15. Pasiūlykite ką nors prasmingo prieš prašydami malonės
  16. Būkite aiškus apie savo ketinimus. Šešėlinė taktika neveikia su profesionalais

1. Būkite konkretus, kai rašote el. Laišką 

 

Jūs manote, kad beveik nereikalinga sakyti, jau nekalbant apie stresą, kad tyrimai prieš tyrimą yra labai svarbūs.

 

Negalite to paties šablono tiesiog išsiųsti el. Paštu 200 žmonių ir tikėtis geriausio.

 

Būkite konkretus, kai rašote el. Laišką

 

Visų pirma, nė vienas influenceris neskaitys el. Laiško toliau nuo „Sveiki, tikiuosi, kad tau viskas gerai“. Kas aš esu? Ar jūs netgi žinote, kokio tipo verslą vykdau? Tikiu, kad ne. Kas tave atidavė?

Jūs negalite tiesiog pasiūlyti man suteikti paslaugą, kurią taip pat užsiimu verslu. Tai nėra „neprofesionalu“. Tai daugiau nei tai – piktina ir netvarkinga nežinoti, su kuo kalbi.

 

2. Būkite nuoseklūs ir iškalbingi, kitaip negausite atsakymo!

 

Prieš ką nors, kas susiję su požiūriu, greitas techninis reikalavimas: galite nuspręsti rašyti pranešimo temą didžiosiomis raidėmis arba ne. Vidurinis kelias nėra profesionalus.

 

Dėl el. Visų pirma, turint rašybos klaidų vis tiek trumpame pagalbos el. Laiške nėra gana profesionalu. Tai reiškia, kad jūs skubėjote.

 

Būkite nuoseklūs ir iškalbingi, kitaip jūs negausite atsakymo!

Sunku manyti, kad kažkas, kuris net nesivargina parašyti abiejų raidžių žodyje „mes“, prieš susisiekdamas su mumis iš tikrųjų atliko išsamų mūsų verslo tyrimą.

 

Protingai pritaikytas rinkodaros principas galėjo sukelti bet kurio SEO profesionalo susidomėjimą. Vis dėlto nereikia nuodugnių tyrimų, kad pastebėtume, jog mes taip pat siūlome rangų sekimo modulį – tai padeda mūsų klientams nuolat stebėti jų reitingus.

 

Tiesą sakant, reikia tik patekti į mūsų svetainę.

 

Šiame kontekste mūsų prašymas naudoti kitą paslaugą geresniems reitingams yra per daug. Maža to, šis išmanančio specialisto požiūris į kitą galėjo pasiteisinti, jei jis būtų paremtas labai konkrečiu kontekstu.

 

Pavyzdžiui: „Labas, Razvan. Taip pat turiu SEO įrankį ir pastebėjau, kad praėjusią savaitę jūsų reitingai krito pagal x raktinį žodį. Tiesiog norėjau draugiškai pranešti jums “.

Patarimas : nerekomenduojama rašyti išsamaus SEO įrankio savininkui, plačiai paaiškinant, kas yra SEO veikla.

Darant prielaidą, kad praleisite bent 5 minutes svetainėje, prieš siųsdami el. Laišką kam nors (el. Laiško turinys nėra tikras), turėtumėte žinoti, kokia yra jų veikla.

 

Jau nekalbant apie tai, kaip žemina pasiūlymas atlikti savo darbą už mus. Aišku, kad šiurpus pavyzdys apie šlamštą.

 

Būkite iškalbingas savo veikloje

 

 

3. Niekada nereklamuokite savo kliento konkurentų

Mes nesiūlome visą naktį skaityti mūsų tinklaraščio viduje. Mes kalbame apie minimalius faktus, pavyzdžiui, kad mūsų svetainė yra platforma, reklamuojanti mūsų SEO įrankį, kuris yra vienas iš šio pasiūlymo konkurentų.

 

Niekada nereklamuokite savo kliento konkurentų

 

Nepaisant to, kad yra šiek tiek grubus ir neinformuotas, vaikinas taip pat siunčia bendrą pranešimą, kuriame apie mūsų svetainę nieko nesakoma. Joje pateikiama daugybė galimų bet kurios svetainės klausimų. Kaip patogu, tiesa?

 

Yra priežastis, kodėl šlamšto strategija neveikia. Tai tiesa. Galite pateikti daug dokumentų ir sugalvoti 20 puikių el. Laiškų, tiek aktualių, tiek asmeninių, arba galite atsiųsti 500 atsitiktinių šlamšto tekstų.

 

Taip pat tiesa, kad greičiausiai kiekvieną iš šių kartų į jūsų el. Laišką atsakys tik 5 žiniatinklio valdytojai.

 

 

Skirtumas yra jūsų užmegzto ryšio tipas ir jo svarba jūsų verslui. Šios informavimo kampanijos – kad ir koks būtų jų tikslas – yra skirtos sustiprinti mūsų rinkodaros pastangas ir pritraukti naują auditoriją influencerio priemonėmis. Ir tik pirmas iš šių būdų jus nuveš.

 

4. Venkite bendrinių formulių, kuriose trūksta asmenybės

Gana ta pati problema, kurią turėjo kiti el. Laiškai. Pridėkite pliusą su ženklelių sąrašu, kuris palengvina netinkamo el. Laiško skaitymą – įsitikinkite, kad supratome, kaip jie nesivargino apie mus skaityti. Pagrindinis šio požiūrio klausimas yra tai, kad jis nesprendžia mūsų asmeniškai. Dauguma ten esančių rinkodaros specialistų neturi laiko atsakyti siuntėjams, kuriems net neįdomu būti asmeniškiems.

 

Venkite bendrinių formulių, kuriose trūksta asmenybės

Kalbant rimčiau, žalingiausias faktas apie tokio el. Laiško rašymą nėra el. Laiškas. Tai net ne tai, kad negausite atsakymo. Tai, kad ne tik nepavyko laimėti ryšio, bet ir amžinai jį praradote.

Šiomis dienomis, kai kalbate su žmogumi, kalbate su tūkstančiu. Negalite sau leisti sugadinti savo reputacijos net neturėdami tokios.

Kiekvienas, gavęs šį el. Laišką, įtrauks jus į profesionalų juodąjį sąrašą, kuriame būsite cituojami kaip blogas pavyzdys (kaltas, kai kaltinamas!), Arba būsite tiesiog amžinai ignoruojamas.

 

Galbūt jūsų verslas ką tik prasidėjo ir jūs nesate susipažinę su šiomis sveiko proto taisyklėmis. Galbūt po 5 metų būsite brandesnis ir norėsite išplėsti savo tinklą. Kai kurie žmonės niekada nesupras, kad jūs kadaise buvote toks aplaistytas.

 

Yra plati žmonių kategorija, kuri nepriims atsakymo. Nors apskritai jūsų profesiniame gyvenime tai nėra blogai, tai priklauso ir nuo to, kaip jūs tai sakote.

Tačiau jūs galite ne tik be galo siųsti automatinius el. Laiškus , nesuprasdami, kad atsakymo trūkumas turi savo priežastis – dažniausiai tai, kad pirmą kartą padarėte neteisingai.

 

5. Negalima priekabiauti prie savo perspektyvos! Būkite lankstus ir kantrus

Kai esate įpratęs bendrauti su profesionalais, netoleruotina matyti užsispyrusį požiūrį, kuriame nėra sąvokos / turinio.

Negalima priekabiauti prie savo perspektyvos

 

Ankstesnis pavyzdys susijęs su asmeniu, kuris per maždaug metus mums atsiuntė daugiau nei 30 el. Laiškų – nė vienas iš jų negavo atsakymo. Tačiau tai nesukėlė jokio varpo. Priekabiavimas pasienyje, toks požiūris jums nepasiseka su žiniatinklio valdytoju.

 

 

Mes visi už tolesnius veiksmus. Visi verslo santykiai turi būti tinkamai palaikomi ir neva neapsiribos viena ar dviem sąveika. Tačiau siunčiant daugybę tolesnių veiksmų, kurie greičiausiai yra automatizuoti, tuo pačiu pakartojant tas pačias klaidas, neabejotinai per toli nenueisite.

 

6. Nesinaudokite savo perspektyvos atsakymu! Įrodykite, kad esate vertas ryšio!

 

Galbūt svarbiausias pastebėjimas apie šį informacinį el. Laišką net nėra tas, kad jis gaunamas iš tokio atkaklaus žmogaus.

 

Nepriimkite savo perspektyvos atsakymo! Įrodykite, kad esate vertas ryšio!

Mes manome, kad kiekviena reakcija (ar jos nebuvimas) turi savo priežastį. Pagrindinė priežastis, kodėl neatsakėme šiam asmeniui, yra ta, kad tokia bloga praktika yra išsiųsti visą straipsnį, jau parašytą pasirinkta tema, į savo pirmąjį pagalbos el. Laišką.

Joje daug pasakyta apie tai, kad nėra galimybės dalyvauti ilgesnėse derybose, kad būtų pateikta tikrai tinkama tema, kuriai parašyti. Tai taip pat rodo, kad trūksta lankstumo (žinoma, darant prielaidą, kad tai nebuvo masinis pranešimas, atvejis, kai jis yra daug blogesnis).

 

Negalite to padaryti dėl daugelio priežasčių:

 

  • Jūs negalite žinoti, koks oras žiniatinklio valdytoją iš tikrųjų domina svečių įrašas savo tinklaraštyje. Kuo profesionalesnis žiniatinklio valdytojas, tuo mažesni šansai;
  • Nėra profesionalu manyti, kad žiniatinklio valdytojas domėsis būtent ta sritimi – jau nekalbant apie tai, kad „aptarnauti“ jau parašytą straipsnį. Dauguma svetainių administratorių bent jau nustatys keletą sąlygų. Pridedamo pranešimo siuntimas yra beveik garantija, kad į jus nebus žiūrima rimtai;
  • Svečio įrašo tema dažniausiai yra tai, dėl ko derėtės su žiniatinklio valdytoju, darant prielaidą – žinoma, kad esate pakankamai padorus, kad turėtumėte galimybę paskelbti savo perspektyvos tinklaraštyje;
  • Paimkite sakinį „Pridedu geriausią unikalų turinį, kurį noriu paskelbti jūsų svetainėje kaip svečių įrašą“. Tai ne tik prastas formulavimas ir kontekstualizavimas. Tai sulaužyta anglų kalba – nauja žemiausia vertybė bet kurioje jūsų pasirinktoje profesinėje srityje. Be to, kaip šis laiškas yra apie jūsų turinio rašymo ypatybes, kaip kas nors galėtų kada pasitikėti jūsų turinio griežtumu, kai neteisingai supratote 2 sakinius?

7. Nereikalaukite per daug, nes jūsų perspektyva jus pažymės kaip šlamštą

Tai bene patraukliausias šio straipsnio pavyzdys. Šie žmonės mano, kad mus domina jų LED gamyklos gaminiai.
Laikui bėgant jie mums atsiuntė begalę el. Laiškų su skirtingais tekstais ir būdais iš skirtingų el.

 

Kiekviename iš šių el. Laiškų kažkas ne taip.

 

Šis, pavyzdžiui, naudojo labai nenuoseklų „gerb. Pone / ponia“ formulę. Be to, el. Laiško tekstas buvo gana telegrafiškas tiems, kurie mums el.

 

Nereikalaukite per daug, nes jūsų perspektyva jus pažymės kaip šlamštą
Čia tiek daug neteisingų dalykų:

 

  • „Labas, brangusis“ formulė, kuri niekada netinka profesinėje aplinkoje;
  • „Mes jus čia radome ir žinome, kad jūs taip pat užsiimate LED gaminiais. Mes – kaip vienas. ‘- išskyrus prastą anglų kalbą (ir aš tai taip pat turiu užuojautos prasme – šiek tiek protingas asilas), nėra tikro fakto, išskyrus tai, kad jie gamina šviesos diodus. Be to, mums būtų įdomu sužinoti, kas taip pat yra „čia“;
  • Kalbant apie stilių, pastraipos yra pertraukiamos ir nutrauktos, aišku, kad jos nesiunčia palankios žinios, net jei manoma, kad turinys būtų labiau pritaikytas mūsų sričiai;

Nereikalaukite per daug, nes jūsų perspektyva jus pažymės kaip šlamštą - per daug

Be kitų iki šiol analizuotų klausimų, šioje konkrečioje žinutėje yra kažkas išskirtinio.

Tai buvo galbūt 20-oji žinia apie verslo pasiūlymą per metus. Tai reiškia, kad žmonės, valdantys šią įmonę, tikrai turi rinkodaros skyrių: kuris saugo duomenis apie savo tinklą, analizuoja rinką ir, deja, komponuoja siunčiamus tekstus.

Viena iš baisiausių rizikų, kurią prisiimate siunčiant neprofesionalų el. Laišką, yra tai, kad žmonės mano, kad visos įmonės rinkodaros pastangos yra pagrįstos atsitiktiniais metodais, o ne koordinuotomis pastangomis. Ilgainiui tai gali sukelti rimtų prekės ženklo valdymo problemų, dėl kurių gali labai sumažėti pelnas.

 


Negalima reikalauti per daug, nes jūsų perspektyva jus pažymės kaip šlamštą - per daug el. Laiškų

 

8. Nesiųskite tų pačių informavimo šablonų vėl ir vėl

Tiesa, kad gerb. / Madam linija nėra labiausiai įkvepianti. Bet tai nėra pats palankiausias būdas pateikti šį el. Laišką. Tai yra visiškai bendrinis dalykas, dėl kurio jis yra netinkamas.

 

Jei jūsų el. Paštas veikia taip pat gerai, jei aš esu SEO pramonė arba aš parduodu vamzdžius, galbūt jūs tai darote neteisingai. Šis požiūris „Sveiki, jūsų tinklaraštis yra informatyvus, įdomus, įkvepiantis ir atveriantis akis“ neveikia konkurencingoje pramonėje.

 

Nesiųsti tų pačių šablonų vėl ir vėl
Ir tai toli gražu ne viskas. Pridėkite atkakliai prie šio derinio ir turėsite sau blogiausią įmanomą svečių įrašo aukštį. Jau nekalbant apie tai, kad frazė „Ačiū už jūsų dėmesį“ turėtų reikšti, kad mes jau atsakėme į jūsų tūkstantį el. Laiškų – ir tai yra melaginga, ir erzina.

 

Taip pat pakanka pasakyti, kad el. Laiškai, kuriuos paskelbėme šiame straipsnyje, yra tik keli atvejai, kai šis asmuo kreipėsi į mus.

 

9. Nenaudokite teksto pabrėžimo funkcijų  

 

Vienas iš elektroninių laiškų, kuriuose yra didžiuliai teksto blokai, klausimų yra parašyto turinio kiekis. Tekstinis akcentas paprastai naudojamas norint nukreipti dėmesį į pačią vertingiausią jūsų idėją. Kai jį per daug naudosite, visas el. Laiškas atrodys aplaidus ir šlamštas.

 

Nepersistenkite su tekstiniu akcentavimu - jis praranda tikslą

Ir yra ne viena kita priežastis, kodėl mes nerekomenduotume tokio tipo informacijos.

 

  • Reklaminės priemonės yra per daug. Žmonės vos skaito jūsų el. Laiškus, kai duodate jiems galvą apie savo problemas. Niekas nebus malonus savo laiku laisvalaikiu skaityti tai, kas reklamuoja jūsų verslą. Tarkime, kad mums reikės šios įmonės paslaugų, informavimas apie save yra labai įžeidžiantis rinkodaros strategijos požiūriu;
  • Nepakankamai konkretus. Be to, kad nežinojau mano vardo (kuris tiesiogine prasme būtų užtrukęs kelias sekundes), atrodo, kad el. Laiškas net nesiūlo kažko konkretaus – krūva bendrinių paslaugų nereiškia, kad reikia nueiti dar vieną mylią. Atidžiai tyrinėdami pasiūlykite ką nors, kas aktualu influenceriui;
  • Tai nesuteikia konkurencinio pranašumo. Tai blogiausia, kas gali nutikti šioje labai konkurencingoje aplinkoje – ypač internete, kur nėra jokių kitų ribų, išskyrus jūsų paslaugų kokybę ir tai, kaip jas pakylate. Išskyrus (nepatenkinamą) informacinę dalį, šis el. Laiškas niekuo neišsiskiria.

 

10. Būk trumpas. Nepagailėkite savo didžiulio teksto bloko

Peržiūrėdami toliau pateiktą el. Pašto adresą, išskyrus tai, kad turite problemų dėl formuluočių, patikėsite, kad jis yra tinkamas. Žinoma, ne iš tų, į kuriuos iš tikrųjų ATSAKOTE, bet ir nepateikti neigiamame sąraše!

 

Būk trumpas. Nepagailėkite savo didžiulio teksto bloko

Tada ateina didžiulis teksto blokas, esantis tiesiai po parašu. Psichologiškai, siunčiant informacinį el. Laišką, jūs turite palengvinti įtaką turinčiam asmeniui dalyvauti / atsakyti / kažką daryti.

 

Tai vienas skurdžiausių pavyzdžių. Šis pridedamas didžiulis pranešimas spaudai ne tik neturi gerų galimybių gauti el. Pašto kopiją per se, bet ir tai, kad iš pradžių esate linkęs atsakyti.

 

Būk trumpas. Nepagailėkite savo didžiulio teksto bloko!

 

11. Neduokite minties, kad jūsų el. Paštas yra šlamštas!

Tai, kad šis el. Laiškas yra ilgas ir visai nėra konkretus, kažkaip pasvėrė, nes jis buvo toks praskiestas ir nesvarbus. Šis PS taip pat rodo, kad yra didelė tikimybė, kad jis bus šlamštas.

 

Neduokite minties, kad jūsų el. Paštas yra šlamštas!

 

Būtinybė integruoti šį galutinį atsisakymą kyla dėl nepakankamo planavimo rengiant informavimo kampaniją, taip pat su gavėjais, kuriems buvo lemta gauti el. Laiškus, ir dėl nepakankamo tyrimo.

 

12. Nukreipkite į konkrečią auditoriją arba jūsų neprisimins!

Siūlant tokį platų paslaugų spektrą, kiekviena iš jų turėtų būti nukreipta tikslingai. Atitinkamai kiekviena paslauga turėtų turėti savo tikslinę auditoriją ir jos neturėtų būti maišomos kartu, bet dvi ar trys išimtinai.

 

Tikslinė auditorija, ar tavęs neprisimins!

Tačiau el. Laiškas influenceriui, kad jis sužinotų apie visas šias paslaugas, yra gaila dėl šių priežasčių:

 

  • Tai neleidžia imtuvui sutelkti dėmesio į bet kurį iš šių dalykų, nes jų yra per daug;
  • Darant prielaidą, kad įtakingą asmenį domina viena iš šių paslaugų, jie vis tiek nepaisys el. Laiškų, nes paslaugos reklamuojamos kartu;
  • Tai neleidžia sutelkti dėmesio į jo verslo konkurencinius pranašumus dėl informacijos svaigulio.

13. Laikykis aktualumo! Venkite ilgo ir bendro turinio

 

Šiame pavyzdyje praleisime „nežinau mano vardo“ ir „pagalbos siūlymo mano kompetencijos srityje“ klausimus, kad išspręstume dar svarbesnes problemas.

 

El. Paštas yra per ilgas.

Manome, kad gali būti sėkmingų tinklaraščių įrašų, trumpesnių už šį. Visų pirma, niekas jums neteiks „unikalios strategijos“, kuri iš pradžių nėra tokia unikali ir kurios jūs net šiek tiek nenoriai pristatote dar prieš žinodami mano vardą. Galioja taisyklė „pirku – vakarienės pirmas“.

 

Laikykitės aktualumo! Venkite ilgo ir bendro turinio

Paprastai tokiam pasiūlymui reikia intensyviai kalbėti apie konkrečią pramonę, kurioje mes aktyviai dalyvaujame, apie mūsų verslo dydį ir pan., Darant prielaidą, kad tai nebus tas pats, kurį reklamuojate.

 


Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra tiesiog nereikalingas, norint atlikti geresnį reitingą, srautą, matomumą socialinės žiniasklaidos platformose ir tt galingas požiūris.

 

14. Pabrėžkite savo pasiūlymo pridėtinę vertę!

Esame įsitikinę, kad mūsų svetainėje nereikėjo daugiau nei 40 sekundžių, kad suprastume, jog jūsų visuomenė nėra labai sėkmingai pasirinkta. Per savo internetinių dienoraščių istoriją mes niekada nepaskelbėme kažko panašaus. Be to, mes retai skelbiame infografiką ir darant prielaidą, kad būsime atviri leidžiant šiai situacijai pasikeisti, prireiks tikrai specifinio ir aktualaus tiek mūsų nišai, tiek auditorijai, kuri paprastai skaito mūsų turinį.

 

Pabrėžkite savo pasiūlymo pridėtinę vertę!


Be to, daroma ta pati klaida, kaip ir išsiunčiant jau parašytą svečių įrašą. Galite ne tik pridėti infografiką, kuri net nėra susijusi su mano verslu, ir tikėtis, kad ją paskelbsime savo tinklaraštyje.

 

15. Pataisykite suskaldytą anglų kalbą – nerangus turinys nėra pasirinkimas!

Tai yra vienas pirmųjų nerangaus turinio pavyzdžių. Labai bendrinis, jis puikiai veikia ir mados pasaulyje, ir mažmeninėje prekyboje. Negalite sau leisti būti tokiu vengiančiu požiūriu, kuris turėtų būti įtikinamas, kad į jus verta atsižvelgti kaip į prisidedantįjį.

Šio konteksto pobūdis kelia griežtumą aktualumui, taip pat asmenybės jausmas, atsainiai įsivėlęs į pokalbį. Žemiau pateiktame el. Laiške nepateikiama nė viena iš šių sąlygų.

Ištaisykite sulaužytą anglų kalbą - nerangus turinys nėra išeitis!

 

Ištaisykite sulaužytą anglų kalbą - nerangus turinys nėra išeitis!

 

Šis el. Laiškas yra skirtingas nei ankstesnis. Šis bando pasiekti asmeniškesnes pastangas. Tačiau jis nesugeba adresuoti mano vardo, be to, jame pateikiamos paviršutiniškos formuluotės, pvz., „Dažnas jūsų tinklaraščio lankytojas“.

Be to, aš lažinčiausi, kad Phillipas net kartą neteko į mūsų tinklaraštį. Jei jis tai būtų padaręs, jis būtų žinojęs, kad mes neapima grafinio dizaino tarp savo temų, kad mūsų atvejų tyrimai dažniausiai atlieka kitokio pobūdžio analizes.

Žinoma, be didžiulės klaidos, siūlydama atsiųsti mums jau parašytą svečių įrašą jo pasirinkta tema.

Ištaisykite sulaužytą anglų kalbą - nerangus turinys nėra informavimo galimybė

Prieš bandydami galvoti apie konkretų konkurencinį pranašumą, išsiaiškinkite faktus – tai nėra mūsų infografika. El. Paštas jau buvo blogai su „pone / ponia“ formule. Be to, pasiūlymo pateikimas remiantis klaidinga prielaida yra nemažas kelias į nesėkmę.

 

Be to, jei esate toks bendras, kad neminėtumėte nieko, kas susiję su mūsų kompetencijos sritimi, visas pasiūlymas yra bergždžias.

Ištaisykite sulaužytą anglų kalbą - aplaistytas turinys nėra galimybė išsiųsti el. Laiškus

 

Prie „man reikia tavo pagalbos“ požiūrio paprastai pridedamas „turėsite ir privalumų“. Nors kiti yra tik bendri ir ne asmeniški, šis el. Laiškas yra neaiškus ir jį reikia išsamiai aptarti.

Kreipiantis į asmenį, kuriam dėl pramonės paprastai trūksta laiko, idėja yra būti patraukli ir perspektyvi nuo pat pirmo bandymo. Kai to nepavyksta padaryti, galimybės gauti atsakymą yra žymiai mažesnės.

Be to, vien tik pareiškus, kad esate studentas, perspektyva nepriims jūsų pasiūlymo vien todėl, kad jūsų numanomi ketinimai yra geri. Reikia daugiau nei į tai atsižvelgti kaip į profesionalą (ar tai būtų pradedantysis).

Ištaisykite sulaužytą anglų kalbą

Ištaisykite „Broken English“ - studentų el. Laiškus

Visa šio el. Laiško idėja yra keista. Tai prasideda „tu profesionalas, tavo straipsniai buvo naudingi mano dokumentacijos metu“ ir baigiasi „aš esu vienodai pajėgus, leisk man parašyti tau“. Jei vieną rytą atsainiai ieškote informacijos apie atgalinių nuorodų kūrimą, tai nėra protingas požiūris, kuris galėtų suteikti jums aukštą atsakymo lygį.

Kitaip tariant, nepadarykite požiūrio tokio plono, kai kalbama apie jo idėją. Scenarijaus kūrimas dažnai praverčia, nes tai suteikia mums svarbos jūsų profesiniam gyvenimui ir tai suteikia mums gerą pradžią.

Tačiau dėl paviršutiniškų skaitinių pelningų pokalbių pradedančiųjų nėra.

 

Ištaisykite sulaužytą anglų kalbą prieš išsiųsdami el. Laiškus

Ko gero, blogiausios informacijos nesėkmės kyla iš žmonių, kurie gali parašyti tai, ko verta. Neatrodo, kad mes priimame svečių įrašus reguliariai, niekada niekam nedavėme šios idėjos. Priešingai, kaip ir visi kiti šios pramonės profesionalai, mes labai atsargūs vertiname priimamus svečių pranešimus.

Kiekvienas, kuris pateikia jums idėją, turėtų tai žinoti, ypač jei jis yra „aistringas tinklaraštininkas“.

Kita klaida yra turinio pavyzdžių pateikimas naudojant sulaužytą anglų kalbą. Dėl aplaidaus el. Laiško nepavyks sukurti gero atsakymo lygio. Neįmanoma nematyti klaidų prieš nieką kitą, ypač todėl, kad praleidote metus bandydami atkreipti dėmesį į jų atpažinimą.

 

Ištaisykite sulaužytą anglų kalbą prieš išsiųsdami el. Laiškus

 

Visų pirma, tiems, kuriems naudinga didelė profesionali komanda, jūs tikrai praleidote savo tyrimus. Nepriimtina mus vadinti „cognitiveseo.com“. Jam trūksta rimtumo ir atsisakoma bendro požiūrio.

Antra, tai neužmuštų matant, kam rašote, nes beveik nejauku gauti pasiūlymą iš asmens, atliekančio tokio paties tipo paslaugas kaip jūs. Tai panašu į tai, kaip sakyti, kad savo darbą darai ne taip gerai. Aš neturiu omenyje „jūs čia praleidote šiek tiek kažko“.

Tai draugiškas požiūris, labai konkretus ir rodo investicijas, nes užtruko laiko. Priešingoje pusėje yra labai platus el. Laiškas, kurį gavome iš asmens, norinčio atlikti nuorodų auditą mūsų svetainėje.

 


Taisykite sutraiškytą anglų kalbą prieš siųsdami el. Laiškus

 

16. Prieš prašydami malonės, pasiūlykite ką nors prasmingo

Kai kurie el. Laiškų siuntėjai neturi jokios realios motyvacijos, dėl kurios turėtumėte jiems padėti. Jokių įmantrių paaiškinimų, nė vienos geros, konkrečios priežasties. Vien todėl, kad jie turi verslą, o jūs – verslą, ir atrodo, kad jūs turite poveikį. Tai yra tiek, kiek eina minties procesas.

Pasiūlykite ką nors prasmingo prieš prašydami malonės

Vienintelis el. Laiške pateiktas privalumas yra mūsų skaitytojai, mielai pasinaudoję savo produktais. Tačiau, nors tai būtina, gali nepakakti prielaidos priimti rodomą svečio pranešimą.

Tai rodo didžiulį tikėjimo šuolį į informavimo kampaniją, kuri dažniausiai neduos norimų rezultatų. Užuot buvęs konkretus ir tikslus, šis el. Laiškas ką tik sugebėjo mus nuvilti.

Nereikia nė sakyti, kad sulaužyta anglų kalba irgi nelabai padėjo.

 

Pasiūlykite ką nors prasmingo prieš prašydami palankumo - informavimo el. Paštas

Perskaičius šį el. Laišką iš tikrųjų susimąsčiau, ar prieš pradėdami informavimo kampanijas jie perskaitė apie verslą. Nes kalbant apie šį pavyzdį, mano instinktas siūlo „tikrai ne, ne“.

Antra, leiskite jums paaiškinti, koks netinkamas yra šis prašymas. Mums tai prilygsta beldimui į svetimas duris 4 valandą ryto, atsainiai paklausiant, ar jiems neįdomu kurį laiką laikyti jūsų didžiulę drabužių spintelę – esate tikri, kad jiems tai bus naudinga, ir tai patiks jų draugams taip pat, kai jie aplankys.

Rašymas šioje pramonėje reikalauja daug pastangų. Kadangi žinome, kaip sudėtinga turėti tvarią strategiją, kai kalbama apie jūsų svetainės profilį, dažnai nenorime atsakyti žmonėms, kurie taip lengvai naudojasi.

 

 

Pasiūlykite ką nors prasmingo prieš prašydami palankumo - informuokite el. Laišką „WriteUp“

 

 

17. Būk aiškus apie savo ketinimus. Šešėlinė taktika neveikia su profesionalais

Priežastis, kodėl žiniatinklio valdytojai nustojo talpinti mokamus straipsnius savo tinklaraščiuose, slypi gero specialisto gairėse. Kai tikslas yra kiekybė, o ne kokybė, būsite neatsargūs dėl profesinių standartų. Tokia situacija dažnai išauga nuo malonios premijos, kurią gauna straipsnis apie nišą, iki to, kad paskelbtumėte ką nors toli nuo jūsų svetainės domėjimosi srities, turinčios įtakos jūsų reitingams.

 

Būkite aiškus apie savo ketinimus. Šešėlinė taktika neveikia su profesionalais

Kai pirmą kartą pastebėjo, kokia slidi šlaito pavojinga ši technika, visi pramonės atstovai nustojo ją naudoti kaip privilegiją. Šiandien, praėjus keleriems metams po to, beveik piktina gauti el. Laišką, kuriame siūloma iškeisti pinigus į turinio prieglobą ir nuorodas.

Tai labai panašu į tai, kaip mes socialiai suvokiame viduramžiais vykstančius veiksmus ir veiklą (ir, evoliucijos požiūriu, prieš 4-5 metus buvo SEO viduramžiai. Jokiu būdu neleistume, kad kažkas panašaus atsitiktų ir kas bando propaguoti tokią praktiką, praranda bet kokį patikimumą.

Yra žmonių, kuriems trūksta SEO perspektyvos. Kartais toks pasiūlymas skamba taip nepriimtinai, nes jis toli gražu nėra tinkamai atliktas. Neatsimenu, kada paskutinį kartą mačiau / skaičiau / girdėjau apie kažkokią panašią strategiją, kuri iš tikrųjų pasiteisino, darant prielaidą, kad bent viena iš šalių buvo patikimas specialistas.

 

Tai ne tik kai kurių paieškos sistemų gairių nepaisymas. Priimdami tokį pasiūlymą atsisakysite savo pastangų tvarumo, kurį įgyvendinti prireikė daugybės metų.

Kai tik reikia vengti SEO pažeidimų, manau, kad gairės reiškia šiek tiek kitokį dalyką nei nuoroda į partnerio svetainę, o ne tiesiai į jūsų svetainę. Kad ir kaip sudėtinga paieškos varikliui aptikti šiuos metodus, geriausia visada laikyti baltą skrybėlę.

Be tikro profesionalo, yra ir kitų priežasčių, dėl kurių ši praktika neturėtų būti skatinama. Visi trumpam sutarkime, kad mūsų pagrindinis tikslas yra patenkinti auditoriją turinio priemonėmis.

 

Nors apskritai yra gana sudėtinga pakelti standartus, kokie yra, neaišku, ar mūsų saitai ir šaltiniai aiškiai sukeltų eismo praradimą, įgyvendinamą ilgą laiką.

 

Būkite aiškus apie savo ketinimus. „Shady“ taktika neveikia su profesionalais - informavimas

 

Dar liūdniau šiose praktikose yra tai, kad jie yra tokie įprasti, kad turi tarpininkų.

Būkite aiškus apie savo ketinimus. „Shady“ taktika neveikia su profesionalais - informavimo el. Laiškai
Ir jie primygtinai reikalauja.

Būkite aiškus apie savo ketinimus. „Shady“ taktika neveikia su profesionalais - prasti informavimo el. Laiškai

 

Būkite aiškus apie savo ketinimus. „Shady“ taktika neveikia su profesionalais - „Outreach Black Hay“

Viena vertus, nėra taip sunku suprasti, kaip žmonės, kurie nėra mūsų pramonės atstovai arba neturėjo skaitmeninės rinkodaros specialisto, kuris rūpintųsi savo sąskaita, lengvai pradėtų tokį perspektyvų verslą.

 

Ypač su visais sunkiai dirbamais pinigais uždirbkime ego masalą.

Kai kurių iš šių el. Laiškų sąžiningumas mums (ir, aš tikiu, taip pat ir kai kuriems iš jūsų) yra mįslingas. Būdamas įpratęs prie baltų skrybėlių praktikos, dėl visų rūšių kūrybiškų ir novatoriškų būdų taip sunku nepaisyti tokio el. Laiško.

Kartais viskas, ką norite padaryti, yra atsakyti ir pamokyti. Tačiau, kadangi tai tikrai neišsprendžia esamos problemos, jūs tiesiog ją archyvuosite ir išsaugosite ilgam nelemtos praktikos tinklaraščio įrašui.

 

Būkite aiškus apie savo ketinimus. „Shady“ taktika neveikia su profesionalais - el. Pašto gedimas

Savaime suprantama, kad papildoma informacija iš tikrųjų yra kainų pasiūlymas. Tai mane sugrąžina į jūsų auditorijos pažinimą. Kažkas, kas bent kartą apsilankė mūsų svetainėje ir turėjo bendrą idėją apie tai, ką darome, niekada mums nesiųstų tokio pasiūlymo.

 

Darant prielaidą, kad egzistuoja toks juodų skrybėlių verslas, vis tiek nepavyko atlikti savo tyrimų. Negalite atsitiktinai siųsti žmonėms el. Štai kodėl Mattas Cuttsas („Google“ žiniatinklio šlamšto komandos vadovas) sulaukė panašių į šį pasiūlymų, nes žmonės neatlieka savo tyrimų.

 

Būkite aiškus apie savo ketinimus. Šešėlinė taktika neveikia

Išvada

Yra daug (kūrybinių) būdų, kaip nepavyksta pasiekti bandymų. Tačiau tikimės, kad šis sąrašas buvo naudingas ir suteikė bendrą idėją apie tai, kas tikrai nepriimtina. Bet kokias kitas galimas klaidas galima išsiaiškinti kruopščiai praktikuojant ir daug investuojant į laiką.

 

O kaip tu? Koks blogiausias iš jūsų gautas el. Pašto adresas?

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *