„Hashtag“ yra naujas vaikas, kuris yra mūsų kasdienybės blokas, ir kurio šaknys palaidotos giliai į šiandienos popkultūrą. Vieni juos myli, kiti visiškai ne. Nedaugelis žino, kaip juos naudoti, o dauguma mano, kad šaunu, jei įraše yra 1–2–5–50 žymų su grotelėmis. Vieniems patinka žaisti su įterptais žodžiais sekant grotažyme, kiti žino, kaip maksimaliai išnaudoti šį mažą socialinės žiniasklaidos stebuklą. Šiaip ar taip, grotažymė pasiekė tašką, kuriame jis nebepastebimas ir nekredituotas.

 

Taigi, kaip per pastaruosius porą metų visi pradėjo jį naudoti kaip pašėlę? Ir vis dėlto, kaip yra tiek mažai algoritmų, kuriais jie dirba, intelektinės savybės, jau nekalbant apie patarimus ir išsilavinusius patarimus, kaip užimti aukštą vietą socialinės platformos žymų su grotelėmis puslapiuose?

 

Šie klausimai kartu su daugeliu kitų paskatino mus išsiaiškinti kiekvieną socialinę terpę ir išsiaiškinti, koks algoritmas slypi už įrašų su žyme, o kas priverčia vienus spindėti, o kiti šlubuoti. 

 

„Do-Hashtags-Influence-SEO“

 

Tačiau dalykas yra tas, kad nedaugelis iš mūsų žino visą šį žaidimą su grotelėmis. Pirma, mes turime žinoti, kokia yra visa ši istorija su grotelėmis socialiniuose tinkluose, antra, tada mes turime suprasti jų veikimą, trečia, turėtume sužinoti, ar jie ilgainiui gali būti naudingi mūsų SEO kampanijoms. Trumpai tariant, ar jie mums naudingi? Ir, svarbiausia, kaip mes galime pasistengti, kad pamatytume rezultatus: 

 

  1. Kas yra hashtagas ir kaip jis gimė
  2. Kaip užimti aukštą vietą socialiniuose tinkluose naudojant žymas
    1. Kaip naudoti „Twitter“ hashtagus, kad būtų užtikrintas maksimalus įsitraukimas
    2. „Instagram“ ir „Hashtags“ – galios ir žavesio istorija
    3. Ar „Facebook“ hashtagai suteikia pakankamai ekspozicijos?
    4. „Google+“ rodo tik jūsų dienotvarkės įrašus
  3. Kodėl turėtumėte dvigubai sumažinti hashtagus

1. Kas yra hashtagas ir kaip jis gimė

 

Žyma yra atradimų įrankis, kurį labai naudoja tiek socialinės žiniasklaidos vartotojai, tiek prekės ženklai. Jį galite lengvai įvardyti kaip naują paieškos funkciją, pokalbių srautą, naudojamą tiems, kurie abipusiai kažkuo domisi. „Haštagai“ paprastai apima šiuolaikines tendencijas, žinomus faktus, konkrečius interesus ar paprasčiau tariant, viską, ką rašote po svaro simboliu. 

 

Visos pagrindinės paieškos sistemos turi ir indeksuoja grotažymes: „Google“, „Bing“ ir „Yahoo“. Tai puikus XXI amžiaus išradimas, sutelkiantis žmones, dalijantis bendrus interesus ir įkvepiantis vienas kitą. Jie taip pat padeda vartotojams pradėti diskusijas tik sekant žymas su grotelėmis ar puslapius, taigi palengvina bendravimą, susiejimą ir augimą. Trumpai tariant, jie turi didėjančio srauto ir įtraukimo dovaną. 

 

Grotažymė yra žodis arba frazė po maišos / svaro žyme (#), plačiai naudojama socialinės žiniasklaidos kanaluose, tokiuose kaip „Twitter“ ir „Instagram“, siekiant identifikuoti, rinkti ir teikti pokalbius bei veiklą konkrečia tema. 

 

Iš pradžių grotažymes naudojo tik ankstyvieji socialinės žiniasklaidos vartotojai, tačiau netrukus po to, kai prie gerbėjų komandos prisijungė reklamos ir rinkodaros kampanijos. Šiais laikais hashtag’ai įsiskverbė į kiekvieną mūsų socialinio gyvenimo kampelį, nereikia nė sakyti į šiuolaikinę kultūrą ir reklamos kampanijas.

 

Dabar hashtagai yra popkultūros dalis.

 

Tačiau kiekvienai tendencijai būdinga didelė beprotybės ir klaidų dalis. Atsižvelgiant į šių dienų madą naudoti žymas su grotelėmis viskam, ką rašote internete ir neprisijungę, būna, kad daugelis žmonių iš tikrųjų nežino, kaip tai naudoti. Todėl skurdūs hashtagai dažnai yra netinkamai naudojami, neteisingai suprantami, piktnaudžiaujami ir netinkamai naudojami.

 

Taip pat žinomas pagal jų techninį pavadinimą – metaduomenų žymos, žymos su žymą yra paieškos nuorodos, palaiminančios jūsų svetainę persiuntimo srautu. Įsikūrę 2007 m., Jie išlaiko ir spindi šį įprotį, vis dar žavi vartotojus ir prekės ženklus. Nors Ludwigas van Beethovenas nesutiktų.

 

hipster-beethoven-naudojant-hashtags-before-twitter

 

IRC („Internet Relay Chats“) pirmieji naudojo žymas su grotelėmis, įsitvirtindami kaip šių dienų socialinių platformų pirmtakai. Pagal formą ir stilių panašūs į šiandienos socialinius tinklalapius, IRC buvo tiesioginiai pokalbiai ir žinučių siuntimo priemonės, kuriose žmonės galėjo rinkti ir dalytis panašiais interesais. Priėmus „Twitter“, iš pradžių žymos buvo naudojamos „Twitter“ pokalbiams, kurie vyko kaip atviros grupės, kur žmonės galėjo kalbėti tam tikra tema. Chrisas Messina buvo „Twitter“ integravimas su grotažyme. Jo idėja buvo į platformą įtraukti sekimo įrankį, kurį žmonės galėtų lengvai pasiekti, tarkime, pačiame „Twitter“.

 

 

 

Nors „Twitter“ šią idėją atmetė, „Messina“ pasekėjams ir „Twitter“ vartotojams ši idėja patiko ir ją įgyvendino vietoje. Jų dėka „Twitter“ dabar yra vienintelė vieta, kur pirmiausia buvo naudojamos grotažymės (nepamirštant, kad „Twitter“ taip pat buvo viena iš pirmųjų didžiausių mobiliesiems pritaikytų svetainių istorijoje). Jei tik prieš porą dešimtmečių svaro simbolis buvo ne kas kita, kaip priemonė grįžti į pagrindinį meniu praleidus laiką kalbant su telefonu ar naršant per telefono sistemas, maišos ženklas gavo naują gyvenimą. Nuo to laiko žmonės, turintys panašių pomėgių, galėjo susisiekti tarpusavyje amžinai žaliuojančioje grupėje, kur įrašai visada buvo gyvi ir švieži.

 

the-hashtag-story

 

Pamenate, kai sakėme, kad rinkodaros specialistus patraukė šis naujas socialinės žiniasklaidos išradimas? Su grotažyme yra tai, kad kai tik norite optimizuoti pokalbius, pavadinimus, turinį ir bet kokio kito tipo tekstinę formą su grotažymėmis, jūsų veikla bus labiau matoma auditorijoms tiek socialiniuose tinkluose, tiek paieškos sistemose. Rinkodaros specialistams „hashtag“ yra būdas įtraukti savo prekės ženklą į savo rinką, ir jie dažniausiai taiko 3 rūšių rinkodaros strategijas:

  1. prekės ženklo ar kampanijos žymos – sukurkite žymą su konkrečiu prekės ženklu / kampanija (#CocaCola)
  2. madingos grotažymės – pasinaudokite akimirkos tendencijomis ir skelbkite su jomis susijusį turinį (#WinterOlympics)
  3. turinio žymas (grotažyme atsitiktiniai žodžiai jūsų įraše).

 

Jei norite, „hashtag“ žodžiai veikia kaip prekės ženklas. Rinkodaros specialistai visame pasaulyje juos naudoja rinkdami ir analizuodami, ką kiti kalba apie jų prekės ženklus. „Hashtag“ stebi pokalbius ir juos saugo puslapiuose. „Hashtagged“ žodžiai yra tarsi ilgosios uodegos raktiniai žodžiai – atsidūrę jie žada mažą paieškos srautą, (kartais) žemą konkurenciją ir aukštą konversiją. 

 

Kaip jau minėta anksčiau, „ Google“ tikrina ir indeksuoja žymas su grotelėmis , nesvarbu , ar jos yra iš „Twitter“, „Google+“ ar tinklaraščio įrašų – jos visos yra.

 

svetainės, kurios palaiko žymas

šaltinis: intelligententhq.com

 

Nors paveikslėlyje nurodytas pirmas, „Facebook“ nėra populiariausia socialinė platforma, naudojama grotažymėmis. Pradžioje „Facebook“ prieštaravo „hashtag“ idėjai, tačiau galų gale ją pritaikė savo platformoje, pamačiusi „Twitter“ sėkmę. Daugelis rinkodaros specialistų ir SEO ekspertų matė, kad žyma pažymėta kaip protinga alternatyva mokamiems priedams, kurie atsirado iš niekur žmonių akivaizdoje ir jiems nesisekė. Žymos su grotelėmis buvo aktualios ir organiškos, taigi ir geresnės. 

 

Lėtai, bet stabiliai „Google+“ 2013 m. Gegužės mėn. Sekė ir pradėjo įtraukti bei palaikyti žymas su grotelėmis savo platformoje. Žvelgiant į praeitį, „Google+“ ir „Google“ kaip paieškos varikliai su grotažymėmis dirbo daug geriau nei „Facebook“. „Facebook“ trūksta prasmės, o „Google“ pavertė juos neatsiejama SERP ir socialinės platformos dalimi.

 

Tačiau grotažymės priklauso nuo skirtingų socialinių kanalų diktuojamų taisyklių, kurios nėra panašios viena į kitą. Negalite visiems taikyti tos pačios SEO strategijos, nes kiekvienas turi skirtingą požiūrį į grotažymes. Taigi pažiūrėkime, kaip galite užimti aukštą vietą SERP ir žymų su grotelėmis puslapiuose su maišos ženklu. 

2. Kaip užimti aukštą vietą socialiniuose tinkluose naudojant žymas su grotelėmis

 

Geras įprotis rūšiuoti visą šlamštą iš mūsų gyvenimo, tas pats principas galioja ir grotažymėms. Turime nepaisyti visų šlamšto siuntėjų, kurie naudoja populiarius žymes, neturinčius nieko bendro su savo žinute, ar žmones, atsitiktinai žaidžiančius žodžiais po maišos žymos, ir sužinoti, kas ten iš tikrųjų daro sėkmingą įrašą su grotažyme. Nereikia nė sakyti, kad turime veikti greitai, nes grotažymės turi gana trumpą gyvenimo trukmę, priešingai nei tai daro įtaką SEO. 

 

Kaip žodis ar frazė, prieš kurią rašomas svaro simbolis, veikia SEO ir paieškos poziciją? Koks yra grotažymių algoritmas, dėl kurio kai kurie įrašai išsiskiria populiariausiose istorijose („Instagram“), o kai kurie – naujausiuose? Kodėl „Twitter“ žymų su naujienomis kanalas atrodo chaotiškas ir atrodo, kad nesilaiko aiškių taisyklių rinkinių (ar tai būtų įtraukimas, šviežumas, puslapio autoritetas, sekėjai ir kt.? Ar gali būti, kad įrašai su žyma pažymimi pagal algoritmą, kuris maišo jūsų paiešką su jūsų vieta ir jūsų pomėgiai? Mūsų klausimai yra prisijungti prie kitų užklausų chorų, rastų „Google“ automatiniame užbaigime.

 

„Google“ siūlomi rezultatai su grotelėmis

 

Keliaudami į atsakymus į klausimus, supratome, kad galime tik pasimokyti, kaip socialinės platformos reitinguoja „hashtag“ įrašus savo laiko juostoje ir ką turėtumėte daryti, kad pasisektumėte naudodamiesi savo „hashtag“ rinkodaros strategija. Tai būtų kitų spėjimų spėjimas, nes niekas iš tikrųjų nežino socialinės žiniasklaidos / paieškos sistemų algoritmų, o tik bando perskaityti jų elgesį ir pokyčius. Be to, mes ne vieninteliai bandysime:

 

edukated-guess-on-insta-algoritmas

šaltinis: makelight.com

Kaip naudoti „Twitter“ hashtagus, kad būtų užtikrintas maksimalus įsitraukimas

 

Atsižvelgdami į mažai informacijos, kurią galėjome rasti apie tai, koks yra algoritmas už žymų su grotelėmis puslapius, turėjome pažvelgti į algoritmą, kurį „Twitter“ naudoja savo įprastiems įrašams. Kad ir kaip atrodo sukreipta ir sudėtinga, vienas dalykas yra tikras: „Twitter“ yra tikrai slaptas ir šykštus, kai jie teikia informaciją apie savo darbą. Yra daug išsilavinusių prielaidų, kaip „ Twitter“ galėtų klasifikuoti „Twitter“ įrašus ir juos rodyti sklaidos kanale, todėl pirmiausia galvojome, kad galbūt ta pati situacija reiškia grotažymes.

 

Tarsi viskas būtų nepakankamai susivėlusi, 2016 m. Kovo 15 d. „Twitter“ pasikeitė į naują algoritmą, kuris viršutiniame sklaidos kanale rodė chronologiškai pasirinktus „tweets“. 

 

Pirmiausia jūsų laiko juostoje bus rodomi „Twitter“ įrašai, kurie jums greičiausiai rūpi. Mes juos pasirenkame atsižvelgdami į paskyras, su kuriomis dažniausiai bendraujate, „Tweets“, su kuriomis bendraujate, ir daug daugiau.
„twitter-avatar“ „TWITTER“ KOMANDA

 

Kaip ir bet kurioje kitoje pagrindinėje socialinės žiniasklaidos platformoje, įtraukimas, atrodo, yra svarbus „Twitter“ laiko juostos algoritmo veiksnys. Tai ne tik veikia jūsų internetinius santykius su sekėjais ir draugais, bet ir nustato, ką pamatysite (pirmiausia). Be to, tweetai laikosi nykščio taisyklės – aktualumo. Tai reiškia šviežumą, bendrą įsitraukimą (pvz., Retweetą, paspaudimą, parankinius, išorinius pasidalijimus, laiką, praleistą įrašui), įrašo autorių (kokius santykius turite su jais, kaip dažnai su jais bendravote) ir jūsų veiklą (kaip dažnai prisijungiate, kiek laiko praleidžiate platformoje ir pan.).

 

Kai atidarysite „Twitter“ kurį laiką būdami toli, jums labiausiai rūpimi „Tweets“ pasirodys jūsų laiko juostos viršuje – vis dar neseniai ir atvirkštine chronologine tvarka. Likę „Tweets“ bus rodomi po apačia, taip pat atvirkštine chronologine tvarka, kaip visada.
mike metai MIKE METAI
Buvęs „Twitter @mjahr“ vyresnysis inžinerijos vadovas

 

Taigi, logika yra tokia: jei turėtumėte praleisti kelias dienas ar mėnesius nuo paskutinio apsilankymo „Twitter“, kai galų gale prisijungsite, „ Twitter“ parodys jums įrašus atvirkštine chronologine tvarka , kad galėtumėte perimti dalykus iš ten, kur esate paskutinis juos paliko. Tai sakant, „akivaizdu – visa tai atrodo natūraliai ir aiškiai dabar:„ Twitter “nenori, kad nepraleistumėte nieko, kas galėtų jus paveikti. „Twitter“ ištikimas.

 

Tačiau, jei jūs tikrai nesate nusiteikęs peržiūrėti visko, ko praleidote būdami „už„ Twitter “ribų, visada galite spustelėti„ Vyksta dabar “ir savo laiko juostoje patikrinti, kas tuo metu gamina . 

 

Bet kokiu atveju, jei norite užimti aukštą vietą savo tinklaraščiuose, geriau pradėkite naudoti žymas su grotelėmis. Vis dėlto tai, kad jūs negalite taikyti jokių taisyklių, kurios jums ateina, ar tų, kurios veikia kitose socialinėse svetainėse. Jūs turite žinoti žaidimą. Ir tyrimai rodo , kad tweets su hashtags turėjo 2 kartus daugiau įsitraukimą nei tie, kurie neturi, plius 55% daugiau Retweets. 

 

Kalbant apie „Twitter“ žymas su grotelėmis, efektyviausi tweetai apima ne vieną tūkstantį ar šimtą, bet 1–2 grotažymes. Venkite pridėti per daug, nes kitaip galite sugadinti auditorijos srautą prie savo įrašo. Buvęs 140, dabar 280 simbolių apribojimas turėtų aiškiai parodyti, kad žymos su grotelėmis turėtų užimti per daug vietos. Savo įraše leidžiama naudoti tiek, kiek norite, tačiau grotažymės neveiks taip gerai, kaip tikėjotės. 

 

twitter-hashtag-engagement

šaltinis: searchenginewatch.com

 

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – padarykite savo žymas su grotelėmis aktualią ir natūralią „Twitter“ dalį. „Hashtag“ turėtų būti prasminga įrašo viduje, jei įmanoma, apibendrinti įrašo temą. Atsikratykite šlamšto susivienijimų, pvz., Prie savo įrašo pridėkite nereikšmingą žymą su grotelėmis tik todėl, kad tai populiarus. Jūsų auditoriją verčiau tai dirgins, nei dėkos ir įkvėps.

„Instagram“ ir „Hashtags“ – galios ir žavesio istorija

 

Jei turėtume sudaryti populiariausiųjų sąrašą, kaip sunku rinkodaros specialistams prikaustyti žymos reitingavimo algoritmą įvairiose socialinėse platformose, „Twitter“ būtų sąrašo viršūnė, šalia jos būtų „Instagram“, tada „Google+“ ir „Facebook“. 

 

„Instagram“ žymų su grotelėmis puslapius galima suskirstyti į dvi dalis: „Populiariausi įrašai“ ir „Naujausi. 

 

„Instagram“ yra šiek tiek lengviau skaityti, bent jau tada, jei pažvelgsime į žymos puslapio skiltį „Naujausias“. Aš taip pat atlikau eksperimentą ir „Instagram“ paskelbiau atsitiktinę nuotrauką iš savo telefono, naudodamas simbolius #healthyeatging ir #butterchicken pound. Ir voila! jie pasirodė paskutiniame skyriuje. Tačiau, jei norime pažvelgti į antrą ekrano kopiją, mūsų paveikslėlis nerodomas pirmuosiuose trijuose įrašuose, bet yra gerokai aplenktas kitų įrašų. Priežastis ta, kad tas konkretus žymas su grotelėmis yra labai populiarus, todėl papildomi įrašai rodomi tik kelias sekundes po kito. Tai įrodo, kad žymos ir matomumas yra labai trumpas, jei jie neturėtų labai didelės ir ištikimos auditorijos, kad galėtų balsuoti, komentuoti, patinka ir išsaugoti įrašus.

 

naujausias-hashtag-posts-instagram

 

Šiandien „Instagram“ yra bene geriausia vieta, kur naudoti žymas su grotelėmis. Žymos yra rojus. Kuo daugiau svarų pažymi įrašas, tuo didesnė auditorija. Skaitmeniniai rinkodaros specialistai tai žino ir išnaudoja maksimaliai. Sėkmės receptas yra naudoti 9 žymas su grotelėmis – tai užtikrina geriausią įsitraukimą (tyrimai rodo, kad padidėjo 28 548 sąveikos įrašai).

 

instagram-hashtag-engagement

šaltinis: searchenginewatch.com

 

Net istorijos, pažymėtos grotažyme, gali patekti į grotažymės puslapius.

 

instagram-stories-pasirodyti-hashtag-puslapiai

 

Gerai tai, kad nėra jokių simbolių ar žymų su grotelėmis apribojimo, todėl galite pridėti iki 30 žymų su grotelėmis kiekviename įraše. Turite galimybę greitai išplėsti auditoriją, jei turite patrauklaus turinio. Jūs tai jau žinote – turinys yra karalius. Kartu su daugeliu kitų veiksnių, kurie gali būti svarbūs tik tuo atveju, jei norite patekti į populiariausių įrašų vietą.

 

instagram-algoritmo veiksniai

šaltinis: https://blog.bufferapp.com/instagram-algorithm

 

Ilgesnėse žymose yra didesnis įsitraukimas. Lygiai taip pat, kaip naudojant ilgų uodegų raktinius žodžius, kuo tikslesnės žymos, tuo geriau. Paprastai bendresni ir paprastesni srautai pritraukia mažiau. 

 

„Instagram“ nemėgsta pateikti konkrečios informacijos apie tai, kaip hashtagai veikia jų platformoje, pasirinkdami neutralumą atsakymuose. 

 

instagram-doesnt-give-much-detail-on-ordering-algoritmas

Ar „Facebook“ hashtagai suteikia pakankamai ekspozicijos?

 

Kalbant apie „Facebook“, labai mažai ką galime pasakyti apie jų žymą su grotažyme. Jie buvo paskutiniai, kurie priėmė šį socialinės žiniasklaidos išradimą ir neatrodė pasirengę per daug į jį investuoti, kaip tai darė abi minėtos socialinės platformos, sukurdamos ištisą religiją.

 

facebook-hashtag-post-feed

 

Panašiai kaip „Instagram“, žmonės gali matyti tik savo draugų įrašus arba iš profilio puslapių su viešaisiais nustatymais. Taigi vienas žingsnis būtų nustatyti savo prekės ženklo puslapį kuo labiau matomą, tai yra jį reklamuoti. Tada suporuokite labai patrauklius ir patrauklius įrašus su prekės ženklo / kampanijos, tendencijų ar turinio žymomis.

 

Nėra jokių apribojimų, kiek žymų turi būti įrašas, todėl padidėjusi sąveika priklauso tik nuo teisingo numerių pasirinkimo. Tie patys „ Trackmaven“ tyrimai rodo, kad „Facebook“ įraše yra daugiau žymų, tuo silpnesnis bus įsitraukimas. Jei norite, kad rezultatas būtų didelis nuo pat pradžių, nepamirškite, kad vienas žymas su grotelėmis atneša daugiau srautų nei daugiau – maždaug 1771.

 

„Facebook“ - hashtag-engagement

šaltinis: searchenginewatch.com

 

Kalbant apie užsakymo algoritmą, kaip „Facebook“ rodo žymų su grotelėmis rezultatus, greičiausiai tai būtų šių dalykų derinys:

 

facebook-hashtag-algoritmas

šaltinis: https://blog.bufferapp.com/facebook-news-feed-algorithm

„Google+“ rodo tik jūsų dienotvarkės įrašus

 

Greitoje paieškoje atrodo, kad „Google“ neberodo „Google+“ žymų su grotelėmis rezultatų SERP. Nėra „Google“ oficialus pranešimas spaudai skelbia, kad dabar galite pamatyti hashtagged pranešimus tik tada, kai ant „Google+“ platformoje. 

 

„Google+“ veikia panašiai kaip „Instagram“ ir „Facebook“ – galite matyti tik savo dienotvarkės įrašus ir kitus viešuosius įrašus. Tiesą sakant, „Facebook“ ir „Google+“ yra mažiausiai socialinių tinklų svetainės tarp keturių. Nors galite atlikti bet kurio raktinio žodžio, kuris šauna į galvą, paiešką su grotažyme, taip pat galite pamatyti, kas šiuo metu yra populiarus, patikrinę skiltį „Karštos temos“.

 

google-plus-hashtag-feed

Kodėl turėtumėte dvigubai sumažinti hashtagus

 

„Hashtag“ reiškia tinklų kūrimą, atradimą, bendruomenės kūrimo galimybes, populiarumą, reklamą ir gausų srautą. Jie kažkaip veikia kaip biblioteka, kurioje galite rasti viską, kas susiję su tam tikru dalyku (pvz., #Grammy, #Oscars). Jie dirba, bet rezultatus rodo tik tada, kai jūs nedarote per daug.

 

hashtag-engagement-rate

 

Žinodami, kad „Google“ ilgą laiką indeksuoja „tweet“, turėtumėte jų dvigubai sumažinti, pridėdami žymas su grotelėmis, kurios padidintų prekės ženklo matomumą ir paveiktų jūsų SEO strategiją, padidinus žinomumą ir ieškant prekės ženklo. Savo socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategijoje pasirinkę naudoti žymas su grotelėmis, užtikrinsite savo prekės ženklui daugiau galimybių, kad jų vardas, turinys ir socialinės žiniasklaidos veikla būtų įtraukta į „Google“ paieškos rezultatus. 

 

Žinodami, kaip naudoti maišos ženklą savo „Twitter“, „Instagram“, „Google+“ ir „Facebook“ įrašuose, jūs padėsite naudingą ranką vartotojams, ieškantiems jūsų prekės ženklo kaip atsaką į jų interesus ir poreikius. Nors greitis yra nepaprastai svarbus norint gauti geriausią matomumą ir įsitraukimą, o su žyma pažymėto įrašo rodymo laikas yra gana trumpas, grotažymės gali pritraukti nuolatinį  ilgalaikį srautą į jūsų svetainę, todėl būtų lengviau ateiti nei  palikti .

 

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – matomumui labai svarbu būti pirmuoju, kuris tweetuoja ką nors populiarėjančioje grotažymėje. Taigi stebėkite tendencijas ir būkite pasirengę paskelbti kažką tikrai patrauklaus ir unikalaus. Jei jums kada nors reikės rasti populiariausias žymas su grotelėmis, tinkančias tendencijoms ar jūsų konkrečiam įrašui, patikrinkite Hashtagify.me.

 

Jei atsitiktinai žinotumėte, kaip iš tikrųjų veikia hashtagai ir koks geriausias būdas užimti aukštą vietą SERP ir laiko juostose, palikite mums komentarą. Mums įdomu sužinoti daugiau šia tema, tai tikrai.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *