Ar norite, kad jūsų verslas būtų numeris vienas? Žinoma, jūs darote. Jūsų verslo plėtra yra prekės ženklo žinomumo didinimas , pardavimų didinimas ir konkurentų sumušimas . Patekti į viršų prasideda nuo paieškos sistemų reitingų. Yra tiek daug veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti optimizuojant savo svetainę. Nuo „H1“ žymų iki kokybiško turinio kūrimo iki pažangos stebėjimo ir stebėjimo – nuo ko jūs netgi pradedate? Laimė jums, mes turime mūsų SEO geriausios praktikos kontrolinį sąrašą, kad galėtumėte pradėti!

Raktažodžiai

SEO esmė yra tiksliniai raktiniai žodžiai. Tai yra žodžiai, kuriuos norite sugalvoti, kai vartotojai įveda savo paiešką į „Google“. Tiksliniai raktiniai žodžiai turėtų būti susiję su jūsų verslu ar prekės ženklu, tačiau neturėtų būti per platūs. Norėdami naudoti potencialių tikslinių raktinių žodžių sąrašą, galite naudoti tokius išteklius kaip „Google Adwords“ raktinių žodžių planavimo priemonė. Ieškokite raktinių žodžių, kurie turi mažą konkurenciją, tačiau santykinai didelę paieškos apimtį. Tai suteiks geriausių rezultatų.

Čia svarbu mėnesio paieškos apimtis. Jei ieškote žodžio, o paieškos apimtis rodo tik brūkšnį, tai reiškia, kad „Google“ neturi pakankamai duomenų apie šį raktinį žodį. Jo gali būti ieškoma kelis kartus per mėnesį, tačiau to nepakanka, kad „Google“ turėtų istorinių duomenų. Jei tikrai norite pasirodyti pagal raktinį žodį, kuriame nėra jokių mėnesinių paieškos duomenų, optimizuokite savo svetainę, tačiau pasirinkite ir papildomus raktinius žodžius. Tokiu būdu, kai kas nors ieško šio raktinio žodžio, kuris neturi jokios paieškos apimties, jūs beveik garantuojate, kad jame pasirodysite (tai yra, jei niekas kitas taip pat jo nevertina).

Tada turėsite atlikti tam tikrus raktinių žodžių tyrimus, kad sužinotumėte, ar jūsų svetainė iš tikrųjų gali atitikti jūsų pasirinktus raktinius žodžius. Patikrinkite konkursą prieš optimizuodami savo svetainę. Ieškokite savo žodžių „Google“, kad sužinotumėte, kas reitinguoja ir kokia stipri jų svetainė.

Kai atmesite raktinius žodžius, kur juos įdėsite į savo svetainę?

Mes gauname 302 375,59 USD pajamų, gautų iš natūralaus srauto.

H1 žymos

Jei nesate susipažinę su HTML, galite nežinoti, kas yra H1 žyma ir kur ją rasti savo svetainėje. Yra šešios antraštės žymos nuo H1 iki H6, kurios naudojamos apibrėžti hierarchiją jūsų puslapiuose, o jūsų H1 žymos yra svarbiausios. Geriausios SEO praktikos sako, kad kiekviename svetainės puslapyje turėtumėte turėti H1 žymą. Ši H1 žyma turėtų būti jūsų tikslinis raktinis žodis – nieko daugiau ir mažiau. H1 žymos naudojimas padeda „Google“ žinoti, koks yra jūsų puslapis, todėl įsitikinkite, kad jūsų naudojamas raktinis žodis yra prasmingas likusiam jūsų puslapio puslapiui.

Jei jūsų tikslinis raktinis žodis yra „socialinės žiniasklaidos rinkodara“, o likusioje jūsų puslapio dalyje kalbama apie vietinio SEO reitingą, paieškos sistemos ir žmonės negali atsijungti. Įsitikinkite, kad optimizuojate tinkamą puslapį tinkamam raktiniam žodžiui.

Kaip sužinoti, ar jūsų puslapyje yra H1 žyma, tiesiog žiūrėdamas į ją? Norėdami greitai diagnozuoti savo puslapius, galite naudoti nemokamą paslaugą, vadinamą SEOquake. Dėl socialinės žiniasklaidos rinkodaros paslaugos puslapį į Lyfe tinklalapyje matome, kad yra tik vienas H1 žymė – „Social Media Marketing Paslaugos“. Šis žodis yra mūsų tikslinis raktinis žodis ir jis yra svarbus likusiam puslapio puslapiui.

Pavadinimai

„Google“ paieškos rezultatuose rodomas jūsų svetainės pavadinimas. Paprastai tai yra jūsų įmonės pavadinimas ir vienas iš jūsų tikslinių raktinių žodžių. Pavadinimus galite formatuoti dvitaškiais:, pipe | arba brūkšneliai -. SEO geriausios praktikos pavyzdžiai sako, kad jūsų pavadinimas turėtų būti nuo 10 iki 70 simbolių, kad gautumėte geriausius rezultatus. Venkite naudoti bendrus aprašymus savo puslapiuose, pvz., „Pagrindinis“, o kiekvienam puslapiui naudokite unikalius aprašymus. Kiekvienas puslapis turi turėti skirtingą pavadinimą, kuris yra prasmingas tam puslapiui ir apima tikslinį to puslapio raktinį žodį. Nepersistenkite su raktiniais žodžiais. Pakaks vienkartinio žodžio įvedimo į pavadinimą.

Pradėta be pirmojo puslapio reitingų, tada pakilo iki 53 dabartinių pirmojo puslapio reitingų, nesant prekės ženklo raktinių žodžių.

Meta aprašymai

Meta aprašymas taip pat rodomas „Google“ paieškos rezultatuose. Tai trumpas 160–300 simbolių aprašymas, apimantis jūsų tikslinius raktinius žodžius, taip pat informuojantis ieškotoją apie jūsų puslapį. SEO metodo aprašymo geriausia praktika apima tai, kad jūsų tikslinis raktinis žodis yra kuo artimesnis pradžiai ir vengiama įdėti raktinį žodį. Raktinių žodžių užpildymas yra bet koks laikas, kai be reikalo pridedate raktinių žodžių iki taško, kuriame jūsų turinys nebetenka prasmės nei skaitytojui, nei paieškos sistemoms. Stenkitės nebūti nereikalingas. Jūsų metaaprašas turėtų tekėti kaip ir bet koks kitas jūsų svetainės turinys.

Rašant meta aprašymą naudinga naudoti žodžius žodžius, kurie suviliotų potencialius klientus spustelėti jūsų svetainę. Tokie žodžiai kaip „padėti“ ir „padidinti“ yra patrauklūs žodžiai ir gali padėti padidinti srautą.

„SEO Best Practices Pro“ patarimas: jei jūsų meta aprašymas yra per ilgas, „Google“ jį nutrauks arba nuspręs, ką jie nori rodyti, todėl įsitikinkite, kad jūsų aprašymas yra trumpas, saldus ir tikslus, tačiau jame yra ir tas tikslinis raktažodis!

Ar matėte, kaip raktiniame žodyje „socialinės žiniasklaidos valdymo įmonė“ buvo ir pavadinime, ir meta aprašyme? Jei turite vieną tikslinį raktinį žodį viename savo svetainės puslapyje, tai yra viena iš tų geriausių SEO praktikų , kurių kai kurios įmonės praleidžia. Įsitikinkite, kad raktinis žodis yra jūsų pavadinime ir meta aprašyme. Šis žodis taip pat turėtų būti H1 žyma jūsų puslapyje. Kongruencija čia yra svarbiausia.

Norėdami išvengti pavadinimų ir meta aprašų, venkite perteklinių skyrybos ženklų ir didžiųjų raidžių. Įtraukus šauktukus paieškos sistemos gali peržiūrėti jūsų puslapį kaip šlamštą.

„Alt Text“

„Alt“ tekstas arba „Alt“ žymos naudojami jūsų svetainės vaizdams apibūdinti. „Google“ fiziškai nemato nuotraukų jūsų svetainėje, tačiau gali pasirinkti šias žymas, kad paieškos variklis galėtų geriau suprasti, apie ką yra jūsų puslapis, ir tinkamai indeksuoti jūsų svetainę. Vaizdo „Alt“ žymos turėtų būti aprašomosios ir turi apimti raktinius žodžius. Tačiau būkite atsargūs ir nedėkite raktinių žodžių į aprašymus.

„Alt“ tekstas atrodo taip jūsų svetainės užpakalinėje dalyje.

Šio paveikslėlio alternatyvus tekstas yra „Social Media Management Company“. Tas pats aprašymas taip pat naudojamas vaizdo pavadinime. Jei naudojate tokią svetainę kaip „WordPress“, žiniasklaidos skiltyje galite lengvai pridėti alternatyvaus teksto aprašų. Jei jūsų svetainė yra HTML, turėsite rankiniu būdu įeiti ir pridėti alternatyvųjį tekstą, o tai gali būti sudėtinga. Leiskite tai padaryti profesionalui , jei neturite patirties su HTML.

Daugiausia dėmesio skiriama tikslinės auditorijos naudojamiems raktiniams žodžiams.

Kopijuoti su raktiniais žodžiais

Norint, kad jūsų svetainės puslapis būtų reitinguojamas, turite turėti gerą kopiją, kuri būtų tinkama ir apimtų jūsų tikslinius raktinius žodžius. Kuo daugiau teksto turite savo puslapiuose, tuo didesnė tikimybė reitinguoti. Šis turinys turi būti naudingas potencialiems klientams ar kitiems, kurie žiūri į jūsų svetainę. „Google“ nori reitinguoti puslapius, kurie yra labai įsitraukę, kad kuo ilgiau galėtumėte išlaikyti savo svetainės vartotojus, tuo geriau. „Google Analytics“ galite peržiūrėti, kiek laiko lankytojai praleidžia kiekviename jūsų svetainės puslapyje, jei jį nustatėte.

„SEO Best Practices Pro“ patarimas: pridėkite raktinį žodį „virš matomos ribos“ arba prie pirmosios savo puslapio pastraipos, kad vartotojai ir paieškos sistemos pamatytų, ar net nespėjus slinkti. Svarbiausi žodžiai eina link jūsų puslapio viršaus, todėl būtinai įtraukite ir savo tikslinį raktinį žodį.

Dažnai atnaujinama kopija

Nepakanka tik turėti kopiją savo svetainėje. Paieškos sistemos nuolat tikrina ieškodamos dabartinių svetainių. Jei neatnaujinote savo svetainės per 10 metų, „Google“ gali pagalvoti, kad jūsų turinys dabar nesvarbus. Jums nereikia visiškai atnaujinti savo svetainės kas antrą mėnesį. Pridėkite papildomą kopiją čia ir ten, o gal papildomą puslapį kaskart taip dažnai. Tai leis paieškos sistemoms grįžti į jūsų svetainę ir sužinoti, kas nauja. Atlikite šias SEO geriausias praktikas, jei norite išlaikyti savo reitingą.

Skelbimo rezultatai: 103 nauji raktiniai žodžiai pridėti prie „Google“, sugeneruoti 185 natūralūs potencialūs klientai ir 5 pirmojo puslapio reitingai be prekės ženklo raktiniams žodžiams.

Tinklaraščiai

Vienas iš būdų išlaikyti savo turinį yra tinklaraštis! Tinklaraščiai yra dvigubas būdas pakelti jus į viršų reitinge ir užmegzti ryšį su savo klientais. SEO geriausia praktika dėl dienoraščių apima raštu ilgiau dienoraščių. Tai leidžia jums įtraukti raktinį žodį daugiau kartų. Tarkime, jei parašėte 250 žodžių tinklaraštį. Jūs tikriausiai galėtumėte įtraukti raktinį žodį tik apie 3–5 kartus, tuo tarpu jei rašote 2000 žodžių tinklaraštį, galite įtraukti daugiau nei 10 kartų. Nedėkite raktinių žodžių ten, kur jiems nėra prasmės. Tai pasakytina apie tinklaraščius ir visas jūsų svetainėje esančias kopijas. „Google“ nubaus jūsų svetainę už raktinių žodžių įdėjimą. Nors tai yra nedidelis nusikaltimas, „Google“ gali reitinguoti jūsų svetainę žemyn. Kitos bausmės apima jūsų svetainės laikymą šlamštu ar net jos įtraukimą į juodąjį sąrašą.

Atgalinės nuorodos

Atgalinės nuorodos yra puikus būdas pagerinti jūsų reitingą. Yra dviejų tipų atgalinės nuorodos, nuorodos, kurių nereikia sekti, ir nuorodos, kurių negalima sekti. Nuorodos, kurių nereikia sekti, būtent taip ir skamba. Jie liepia paieškos sistemoms jų nesekti. Nesekančios nuorodos nebūtinai yra blogos jūsų svetainei, tačiau jos neturi įtakos jūsų svetainių reitingui. „Stebėkite“ nuorodos padės jūsų reitingams, nes jie leidžia paieškos sistemoms juos sekti. Abi šios nuorodos padeda svetainėms kurti pasitikėjimą žiniatinkliu, nes iš esmės tai yra viena svetainė, patvirtinanti kitą svetainę.

„SEO Best Practices Pro“ patarimas: pabandykite įsigyti atgalinių nuorodų iš atitinkamų svetainių, turinčių didesnę domeno valdžią nei jūs. Tai padidins jūsų galimybes užimti reitingą. Paieškos sistemos nori suteikti vartotojams aktualią informaciją, kurią kitos svetainės taip pat suvokia kaip kokybišką turinį. Jei esate susietas su svetaine, kurią paieškos sistemos vertina kaip patikimą, jūsų svetainė taip pat bus vertinama kaip vertingas informacijos šaltinis.

Vidinės nuorodos

Vidinės nuorodos yra nuorodos į jūsų svetainės puslapius iš kitų jūsų svetainės puslapių. Jie naudojami keliems tikslams, įskaitant padėti vartotojams lengvai naršyti jūsų svetainėje, sukurti paieškos sistemų hierarchiją ir paskirstyti puslapio valdymą visoje jūsų svetainėje. Padėdamas potencialiems klientams naršyti jūsų svetainėje padidins įsitraukimą ir daugiau dėmesio skirs daugiau jūsų svetainės puslapių.

Paieškos varikliams taip pat reikia pagalbos surandant visus jūsų svetainės puslapius. Vidinės nuorodos padeda jiems sukurti visų jūsų puslapių žemėlapį ir tai, kaip jie kartu teikia naudingą informaciją. Puslapio autoritetas yra skaičius 1–100, suteikiamas kiekvienam jūsų svetainės puslapiui. Kuo didesnis jūsų puslapio autoritetas, tuo svarbiau yra paieškos sistemos ir didesnės jūsų galimybės reitinguoti. Jei norite, kad kiekvienas jūsų svetainės puslapis būtų reitinguojamas pagal konkretų tikslinį raktinį žodį, turėsite tolygiai paskirstyti savo valdžią tarp puslapių. Įsitikinkite, kad nuorodos į kitus savo svetainės puslapius metu jos yra aktualios ir tikslingos jūsų kopijoje.

„SEO Best Practices Pro“ patarimas: jei turite tinklaraščio puslapį (kurį turėtumėte!), Mes siūlome susieti atgal su senesniais, tačiau aktualiais, naujausių įrašų įrašais. Tokiu būdu žmonės galės lengvai rasti senus jūsų tinklaraščio įrašus, užuot spustelėję daugybę tinklaraščio puslapių.

Reaguojantis dizainas

Kiek kartų patekote į svetainę, kuri nebuvo draugiška mobiliesiems? Tikriausiai greitai nusivylėte bandydami peržiūrėti turinį. Minusai atsveria privalumus, jei svetainė yra neatsakinga. Dabar „Google“ baudžia svetaines už tai, kad jos nėra draugiškos mobiliesiems, o tai gali turėti įtakos jūsų reitingams. Taip pat galite prarasti klientus, kurie apsiperka savo mobiliuosiuose įrenginiuose ar planšetiniuose kompiuteriuose. Jei jūsų svetainėje sunku naršyti mobiliajame telefone, klientai išeis ir ras patogesnę svetainę.

SEO „Best Practices Pro“ patarimas: nesate tikri, ar jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems? Dar kartą patikrinkite skirtinguose įrenginiuose, pvz., Planšetiniuose kompiuteriuose, „iPhone“ ir „Android“ telefonuose. Jei norite pertvarkyti savo svetainę, kad ji būtų optimizuota mobiliesiems, praneškite mūsų interneto dizaino specialistams !

Svetainės schema

Paieškos sistemos nuolat tikrina žiniatinklį ir ieško geriausio turinio, kurį gali parodyti ieškotojams. Svetainės schemą galite pateikti „Google“ paieškos pulte, jei manote, kad jie neatsižvelgia į jūsų svetainėje atliktus pakeitimus. Svetainės schema yra failas, nurodantis paieškos varikliams apie jūsų svetainę ir jos organizavimą, kad jie galėtų lengvai tikrinti jūsų puslapius. Kuo lengviau jūsų svetainė tikrins, tuo didesnė tikimybė pakilti aukštyn paieškos reitinge.

Optimizuoti URL

Jūsų URL turi būti optimizuoti, kad „Google“ galėtų lengvai sukurti svetainės žemėlapį ir indeksuoti jūsų svetainę. Geriausiai tinka trumpesni URL, kuriuose yra jūsų tikslinis raktinis žodis. Tarkime, kad nuoroda į jūsų tinklaraščio puslapį atrodė maždaug taip: www.website.com/aqz13kl01bd5kv . Kai vartotojas patenka į šį puslapį, jis turės atlikti tam tikrą darbą, kad pamatytų, koks turinys iš tikrųjų yra puslapyje, ir tas pats pasakytina apie paieškos sistemas. Jei jūsų puslapio URL buvo panašesnis į šį www.website.com/your-keyword-here, tai jums, jūsų potencialiems klientams ir jūsų svetainę tikrinančioms paieškos sistemoms bus mažiau galvos skausmas.

„SEO Best Practices Pro“ patarimas: jei jūsų puslapis jau nustatytas ir reitingas, nekeiskite URL. Tai gali rimtai sujaukti jūsų reitingus.

Jų verslui sugeneravome beveik 200 potencialių klientų.

Puslapio greitis

Ar kada nors nutolote nuo svetainės, nes vieno iš puslapių įkėlimas užtruko per ilgai? 40% potencialių klientų paliks jūsų svetainę, jei jos įkėlimas užtruks 3 ar daugiau sekundžių. Puslapių greitis yra ne tik būtinas norint pritraukti pardavimą, bet ir yra vienas iš signalų, kurį „Google“ naudoja svetainėms reitinguoti. Jei paieškos sistemos mato, kad jūsų svetainė kraunasi lėtai, gali būti, kad ji bus žemesnė.

Žemas svetainės greitis yra didelis atmetimo rodiklis, kuris signalizuoja paieškos sistemoms, kad jūsų turinys nėra svarbus. Puslapio atmetimas yra tada, kai vartotojas iškart spustelėja jūsų svetainę arba apsilanko tik viename jūsų svetainės puslapyje. Vartotojai gali spustelėti jūsų svetainę palaukti kelias sekundes ir, kai nieko neįkeliama, jie spustelėja atgal ir sukuria atmetimą. O galbūt jūsų turinys nėra pakankamai patrauklus. Galite išspręsti šią problemą pridėdami nuotraukų, vaizdo įrašų ir perkainodami kopiją, kad įsitikintumėte, jog jūsų turinys yra įdomus ir naudingas. Stebėdami metriką, pvz., Atmetimo rodiklį tokioje platformoje kaip „Google Analytics“, galite toliau optimizuoti savo svetainę ir gauti aukštesnį reitingą.

„SEO Best Practices Pro“ patarimas: galite padidinti puslapio spartą perėję į greitesnį prieglobą arba glaudindami vaizdus savo svetainėje.

Google analizė

Jei galėtumėte tiksliai pamatyti, kas lankosi jūsų svetainėje, kokius puslapius jie peržiūri ir kiek laiko nenorėtumėte? SEO augimo matavimas yra toks pat svarbus kaip ir svetainės optimizavimas. Jei nepavyksta sekti ir matuoti, niekaip negalite toliau tobulėti. „Google Analytics“ yra vienas geriausių įrankių viskam, kas vyksta jūsų svetainėje, stebėti. Galite pamatyti į jūsų svetainę patenkantį natūralų srautą, nustatyti puslapius, kurie įkeliami per lėtai, ir sužinoti, kiek konversijų sulaukiate. Visa ši analizė gali padėti suprasti, ką turėtumėte pakeisti ar atnaujinti savo svetainėje, kad sulauktumėte kuo daugiau konversijų.

„Bing“

Nors „Google“ yra dažniausiai naudojama paieškos sistema, vis dar yra žmonių, kurie naudoja „Bing“ kaip pageidaujamą paieškos variklį. Nepraleisk šių potencialių klientų. Daugelis rinkodaros specialistų tiesiog rūpinasi „Google“, tačiau jei optimizuosite savo svetainę ir „Bing“, jūs būsite žingsnis prieš savo konkurentus. Dauguma SEO taktikų yra tokios pačios „Google“, kaip ir „Bing“, kodėl gi neužmušti dviejų paukščių vienu akmeniu ir optimizuoti juos abiem?

Yoast SEO

„Yoast SEO“ yra „WordPress“ papildinys, palengvinantis SEO valdymą jūsų svetainėje. Galite redaguoti savo pavadinimą ir meta aprašą, taip pat įtraukti į fokusuojamus raktinius žodžius ir pamatyti galimų problemų sąrašą. Užuot patekęs į savo svetainės vidinę dalį ir pabrėždamas, kur jūsų pavadinimas ir meta aprašymai turėtų būti jūsų HTML, „Yoast“ visus šiuos dalykus daro prieinamus ir lengvai redaguojamus.

„SEO Best Practices Pro“ patarimas: kiekvieną kartą, kai pakeisite pavadinimą ir meta aprašus, „Google“ turės dar kartą tikrinti jūsų svetainę, kad sužinotų apie šiuos pakeitimus. Pabandykite parašyti gerą pavadinimą ir meta aprašą, kad vėliau nereikėtų keisti. Nesitikėkite, kad „Google“ nedelsdama priims jūsų pakeitimus – tai užtruks šiek tiek laiko, todėl būkite kantrūs.

Socialinės žiniasklaidos signalai

Socialinė žiniasklaida gali padėti jūsų verslui pakilti paieškos rezultatų laipteliais, dalydamasi turiniu ir pateikdama nuorodas į savo svetainės socialines svetaines. „Google“ priima socialinius signalus, pvz., Kiek kartų vartotojai dalijasi jūsų turiniu ar jam patinka socialiniuose tinkluose. Padidinkite savo matomumą tokiuose kanaluose kaip „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“ ar „Pinterest“. Tai galite padaryti pridėdami socialinių tinklų bendrinimo mygtukus prie savo svetainės arba socialinių tinklų stebėjimo mygtukus. Tai padidins srautą ir socialines dalis ir gaus jūsų reitingą! Nežinote, kuriose platformose turėtų būti jūsų verslas? Čia rasite mūsų populiariausių 10 socialinės žiniasklaidos svetainių verslą !

Panaudokite SEM Rush

Kita paslauga, kurią galite naudoti savo pažangai stebėti, yra „SEM Rush“. Ši svetainė yra SEO informacijos suvestinė, kurioje pateikiami būdai stebėti jūsų raktinių žodžių reitingą, leidžia pažvelgti į raktinių žodžių sudėtingumą, patikrinti konkurentų raktinius žodžius ir dar daugiau. Naudodami „SEM Rush“ galite fiziškai pamatyti, kaip jūs einate aukštyn ar žemyn reitinge. Jame taip pat pateikiami „Google“ algoritmų atnaujinimų aprašymai. Tai labai naudinga, nes „Google“ iš tikrųjų jums nesako, kai atnaujina savo algoritmą.

Ar viską patikrinote savo svetainėje?

Yra tiek daug privalumų , kai svetainė yra optimizuota paieškos sistemoms. Galų gale tai padės jūsų svetainei užimti aukštesnę vietą paieškoje – tai gali sukelti daugiau konversijų. Jei galite pažymėti visus šiuos langelius, jūs einate į SEO sėkmę! Norite pagalbos pakilti reitinge? Šiandien susisiekite su mūsų Atlantos SEO kompanijos specialistu , kad sužinotumėte, kaip galite pagerinti bendrą SEO ir padidinti pardavimus!

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *