Mes pasiekėme tašką, kai nebandome jūsų įtikinti turinio svarba (* isteriški plojimai, švilpukai, šūksniai *). Tačiau iki to momento, kai norime parodyti būdus, kaip pagerinti srautą ir reitingus, atlikite kelis lengvai atliekamus veiksmus. Padarė mums stebuklus.
Visi nori aukštesnių „Google“ reitingų. Ir čia, pažintiniame SEO, mes norime išsiaiškinti, kaip pasiekti šias gretas … ir, žinoma, pasidalinti su jumis savo išvadomis.
Mes atlikome vidinį 40 tinklaraščių įrašų tyrimą. Mes patobulinome juos naudodami Raktinių žodžių įrankį ir „Content Assistant“, kad išsiaiškintume, ar ir kaip bus paveikti rangai ir srautas. Rezultatai: kur kas geresni, nei tikėjomės. Visa mūsų kelionė per tai atskleidžiama šiose eilutėse.
Buvome tūkstančių pokalbių ar turinio apie tai, kaip pagerinti paieškos sistemų reitingą, liudininkai. Aukščiausios paieškos sistemų pozicijos yra šiandienos internetinės sėkmės viršūnė. Tai taikoma net jei turite verslą neprisijungę.
Atlikę išsamų tyrimą, mes atradome stiprią koreliaciją tarp turinio našumo ir reitingų . Patys patyrėme optimizavimo naudojant raktinių žodžių įrankį ir „Content Assistant“ efektą. Patobulinome „Google“ reitingą. Įdomi dalis yra ta, kad kalbėdami mes ir toliau matome paieškos matomumą.
- Kaip mes atlikome tyrimus
- 1 veiksmas: raktinių žodžių tyrimas
- 2 žingsnis: optimizuokite turinį
- 3 žingsnis: naudokite „Fetch as Google“
- Atvejo analizė – svetainių reitingų didinimas protingai optimizuojant turinį
- Nuo antrojo pirmojo puslapio „Aukštos kokybės atgalinė nuoroda“
- 10 vietų padidėja, pagerinus „Google Fred“ turinio balą
- Nuo „Google“ terminų sąrašo 26 pozicijos iki 1 puslapio „Google“
- Nuolatinės „Local Link Building“ pozicijos
- Nedideli lašai pirmajame „Google“ puslapyje, skirtame „Google Answer Box“
- Bendri rezultatai
- Turinio tobulinimas, palyginti su jo ištrynimu. Ką apie tai sako „Google“
- Turinio našumo sprendimas, skirtas atrakinti prieigą prie aukštesnių reitingų
- Išvada
1. Kaip mes atlikome tyrimus
Kadangi dažniausiai atliekami paieškos sistemų reitingavimo tyrimai, viskas prasidėjo nuo „Google“. „Google“ atstovai rekomendavo patobulinti turinį, tačiau taip pat rekomendavo jį išvalyti, kad pagerintumėte jūsų gretas. Kadangi anksčiau vykdėme valymą, kuris mums nedavė reikšmingų rezultatų, nusprendėme išbandyti tobulinimo dalį.
Taigi kaip mes tai padarėme?
Tai smagi kiekvieno atvejo tyrimo dalis: procesas ir kantrybės lygis, reikalingi tikslams / rezultatams pasiekti.
Procesą sudarė 3 žingsniai:
- Turinio pasirinkimas;
- Turinio tobulinimas (įskaitant raktinių žodžių tyrimus);
- Gaukite „Google“ ir stebėkite gretas.
Iš pradžių mes analizavome visą savo tinklaraščio turinį (ir berniukas, mes turime daug), kad sužinotume, kuris iš jų galėtų naudoti impulsą. Siekdami įsitikinti, kad turėsime tipišką pavyzdį, bet ir valdomus duomenis, pasirinkome 40 tinklaraščio įrašų. Peržiūrėjome raktinius žodžius, pagal kuriuos jie reitingavo, ir išsiaiškinome, kaip juos priskirti aukščiau.
Taip ir prasidėjo kelionė. Tai buvo tarsi turinio genėjimas ir SEO optimizavimas. Pasirinkę turinį, kurį reikėjo iš naujo optimizuoti, tęsėme raktinių žodžių tyrimą. Kiekvienam turinio elementui mes ieškome rekomendacijų pagal raktinį žodį, kurį iš pradžių optimizavome.
Tai mes iš tikrųjų tai padarėme:
1 veiksmas: raktinių žodžių tyrimas
Be Raktažodžių įrankis mes ieškoma konkretaus užklausą ir mes pažvelgė per paieškos rezultatų. Paimkime vieną raktinį žodį iš savo tyrimo:
Kaip matote paveikslėlyje žemiau, pagal užklausą „turinio auditas“ turime 55 balus pagal raktinius žodžius, vidutinį 67 balus ir 517 raktinių žodžių pasiūlymų. Peržiūrėjome visus tuos ir pasirinkome vieną ar du raktinius žodžius.
Svarbu ieškoti to paties tipo raktinių žodžių. Įrankis suskirsto užklausas į prekės ženklą, informacines ir komercines. Savo situacijoje turėjome informacinį straipsnį, todėl raktinis žodis buvo informacinis.
2 žingsnis: optimizuokite turinį
Turėdami šias rekomendacijas, naudodami „Content Assistant“ galime optimizuoti kelių raktinių žodžių turinį. Šis žingsnis yra paprastas, tiesiog pridėkite turinį specialiame skyriuje, spustelėkite „ Check score“ ir pradėkite jį analizuoti. Iš pradžių tai padarėme norėdami pamatyti, nuo ko pradedame.
Mūsų atveju „turinio auditui“ optimizuoto straipsnio našumas iš pradžių buvo 51.
Prieš pradėdami optimizavimą, mes paėmėme visų tyrimo metu įtrauktų raktinių žodžių spausdinimo ekranus, kad tiksliai nustatytume kiekvieno reitingą. Iš pradžių google.com užėmėme 36-ąją poziciją:
Vėliau pridėjome raktinių žodžių pasiūlymus kontekste, kad padidintume našumo balą. Galų gale mes dar kartą patikrinome turinio balą, kad skirtume abi situacijas. Kaip matote kitą ekrano kopiją, rezultatas buvo 92.
3 žingsnis: naudokite „Fetch as Google“
Paskutinis mūsų turinio optimizavimo metodikos žingsnis buvo išsiųsti naują patobulintą turinį į „ Fetch as Google“ ir stebėti reitingų stebėjimo raidą .
Mes naudojome šią techniką, nes turime patvirtintą teoriją , kuri pasiteisino kitiems šios srities specialistams ir ekspertams, tokiems kaip Billas Sebaldas, Jasonas Acidre’as ir Krumelis. Po 10 savaičių mes dar kartą patikrinome, kurioje pozicijoje esame „turinio audito“ vietoje.
Ateiti iš 4-ojo puslapio po 1-ojo nėra visai blogai!
Visi straipsniai buvo optimizuoti tik raktinių žodžių požiūriu, išskyrus vieną straipsnį, kuris labai pasikeitė (tai reiškia, kad reikia pakeisti metaaprašymą, pavadinimo žymas, struktūrą). Viršelio nuotraukos ar vaizdų nekeitėme į jokį tinklaraščio įrašą.
Pridėjome raktinių žodžių pasiūlymus ir viskas.
2. Atvejo analizė – svetainių reitingų didinimas protingai optimizuojant turinį
Konkretūs rezultatai
Atitraukę mūsų tyrimus, leiskite man pasakyti, ką atradome ir ką galite padaryti, kad galėtumėte laimingai. Optimizavus turinį, stebimas raktinis žodis patyrė keletą pakeitimų. Yra 3 situacijos:
- Patobulinimai;
- Niekas nepasikeitė;
- Sumažėja.
Geriau tai galite pamatyti žemiau esančioje diagramoje:
Turėjome daug nuolatinių reitingų. Deja, matėme, kad keli raktiniai žodžiai sumažėjo reitinge ir daugeliu atvejų (13 iš 15) liko tame pačiame puslapyje.
Daugelio raktinių žodžių (34 iš 59) reitingai pagerėjo. Bet mes turėjome įdomų atradimą – raktiniu žodžiu pavyko padidinti 44 „Google“ pozicijas (nuo 85 iki 41).
Nuo antrojo pirmojo puslapio „Aukštos kokybės atgalinė nuoroda“
Gražūs patobulinimai su straipsniais, kurie pateko į pirmą puslapį, buvo „aukštos kokybės atgalinė nuoroda“ ir „google fred“.
„Aukštos kokybės atgalinės nuorodos“ turinio našumo balas buvo 35. Puslapis užėmė 12 vietą natūralios paieškos rezultatuose, kaip matote kitoje ekrano kopijoje:
Po to, kai jau minėjome procesą, turinys baigėsi 76 balais. Atsižvelgiant į tai, kad vidutinis balas yra 67, mums pavyko pasiekti gerą rezultatą. Taigi tai, kad dabar puslapis užima 7 vietą „Google“ paieškose.
10 vietų padidėja, pagerinus „Google Fred“ turinio balą
Kaip minėta anksčiau, raktinis žodis „google fred“ buvo vertas dėmesio. Tai prasidėjo nuo gero balo, tačiau net ir todėl turėjo mažai galimybių patekti į pirmąjį puslapį, kaip parodyta „Content Assistant“ įrankyje. Be to, kitoje ekrano kopijoje galime pamatyti tikrąją raktinio žodžio padėtį.
Pridėję keletą įrankyje siūlomų rekomendacijų, pamatėme gana gražų sugrįžimą. Turinio įvertinimas yra 90, o puslapis „Google“ yra 9 vietoje.
Nuo „Google“ terminų sąrašo 26 pozicijos iki 1 puslapio „Google“
Be to, buvo raktinių žodžių, kurie sugebėjo labai pagerinti reitingą. Kaip ir tinklaraščio įraše, mes atlikome daugiausiai pakeitimų (įskaitant metaaprašymą, pavadinimo žymas, struktūrą). Šio straipsnio raktinis žodis yra „SEO terminų sąrašas“ . Jis prasidėjo 26-oje pozicijoje su 68 turinio balais.
Šis puslapis patyrė kelis pakeitimus, įskaitant URL ir pavadinimo optimizavimą kartu su likusiais puslapio SEO elementais.
Puslapio turinio balas buvo aukštas – 68. Ir net tokiu atveju norėjome jį patobulinti, nes būdamas trumpas uodegos raktinis žodis (nesupainiokite jo su ilgojo uodegos raktiniais žodžiais), jo paieškų skaičius buvo didelis ir galėtume padaryti daug geriau. Jei yra kur tobulėti, mes pasakėme „kodėl gi ne tai paėmus“?
Po patobulinimo turinys pasiekė 100 balų ir pateko į pirmą puslapį. Jackpot!
Kai kurie kiti raktiniai žodžiai , kuriuos patobulino, yra: „raktinių žodžių generavimas“, „amžinai žalias turinys“, „turinio auditas“ (pavyzdys pateiktas 1 punkte).
Kitoje ekrano kopijoje galite pamatyti turinio balo našumą ir „Google “ raktinių žodžių generavimo poziciją prieš atlikdami bet kokius tinklaraščio įrašo pakeitimus.
Toliau galite pamatyti, kaip gerai puslapis veikia patobulinus „raktinių žodžių generavimą“.
„Evergreen content“ prasidėjo 14-oje pozicijoje su 71 turinio našumo balu.
Po patobulinimo jis peršoko pirmąjį puslapį naudodamas 90 turinio našumo balų.
Nuolatinės „Local Link Building“ pozicijos
Raktinio žodžio „vietinių nuorodų kūrimas“ turinio balas buvo 54 ir jis siekė 90. Raktinis žodis užėmė 11 vietą ir mums pavyko jį gauti 10-oje vietoje.
Vis dėlto nedaug, bet dabar jis yra pirmajame puslapyje.
Kai kurie kiti raktiniai žodžiai , kuriuos nuolat tobulino, yra: „socialinių signalų SEO“, „teksto rašymo metodai“.
Kitoje ekrano kopijoje galite pamatyti turinio balų našumą ir „Google “ socialinių signalų SEO padėtį prieš atlikdami bet kokius pakeitimus tinklaraščio įraše.
Žemiau galite pamatyti, kaip gerai puslapis veikia po „socialinių signalų SEO“ patobulinimo.
„Reklaminio rašymo metodai“ prasidėjo 5-oje pozicijoje, turinio rodikliai buvo 50.
Po patobulinimo ji liko toje pačioje pozicijoje su 66 turinio našumo balu.
Kaip matote, kažkur apie spalio 25 d. Parodymų ir paspaudimų skaičius pradėjo didėti. Išskyrus veiksmus, susijusius su „Content Assistant“ įrankio naudojimu ir straipsnių reklamavimu socialinės žiniasklaidos kanale, nesiėmėme jokių kitų veiksmų (reklamos ar mokamos paieškos).
Nedideli lašai pirmajame „Google“ puslapyje, skirtame „Google Answer Box“
Šiek tiek sumažėja pirmajame „Google“ puslapyje po optimizavimo „Google“ atsakymų laukeliui “ . Jis prasidėjo turinio našumo balu 68 ir užėmė 5-ąją poziciją.
Po optimizavimo jis baigėsi turinio našumo balu 90 ir, deja, 9 pozicijoje.
Kiti kiti raktinių žodžių, patyrusių neigiamą poveikį pagerinus turinio balą, pavyzdžiai yra „SEO klaidos“ ir „SEO su biudžetu“.
„SEO klaidos“ prasidėjo 17-oje pozicijoje su 78 turinio našumo balais.
Po patobulinimo ji nukrito į 23-ąją poziciją, turinio rodiklis buvo 90.
Kitoje ekrano kopijoje galite pamatyti turinio balo našumą ir „Google “ poziciją „SEO dėl biudžeto“, prieš atlikdami bet kokius pakeitimus tinklaraščio įraše.
Žemiau galite pamatyti antrame puslapyje nukritusį puslapį po optimizavimo „SEO su biudžetu“.
Kitas mūsų išbandytas dalykas buvo kelių puslapių raktinio žodžio optimizavimas vienam puslapiui. Tai padarėme daugumoje savo puslapių. Rezultatai greitai ėmė rodytis.
Kitame ekrane galite pamatyti 3 tendencijų eilutes 3 raktiniams žodžiams, naudojamiems vienam straipsniui, kurį stebėjome prieš ir po optimizavimo. Jie startavo 3, 10 ir 20 pozicijose ir jiems pavyko padidinti savo reitingą iki 1, 8 ir 16 pozicijų.
Tai nėra daug, tačiau dėl šio patobulinimo „Search Console“ pastebėjome didelį srauto padidėjimą. Tai rezultatas:
Bendri rezultatai
Apskritai skaičiai buvo geri:
- 14 reitingų sumažėjo;
- 34 padidinti reitingą;
- 11 nuolatinių reitingų.
Raktiniai žodžiai, buvę pirmose 10 pozicijų, beveik nebuvo tobulinami, nes matote kitą ekrano kopiją, tačiau gerai, kad jie nepateko į antrąjį puslapį. Ir dauguma jų ir toliau sulaukė didesnio parodymų skaičiaus.
Kitas atradimas buvo tai, kad 23 iš 25 raktinių žodžių po optimizavimo liko pirmajame puslapyje, o likę jų atsidūrė antrame puslapyje. Pažvelgę į kitą ekrano kopiją, galite pamatyti kai kurių iš jų raidą.
Deja, kai kurių raktinių žodžių reitingas nukrito. Pažvelgus į kitą ekrano kopiją, iš pradžių galite pamatyti, kad raktinis žodis sumažėjo, o po to – „Google“ svyruojanti pozicija.
Tokie raktiniai žodžiai yra po ciklo. Turime tiksliai pamatyti, kaip jie vystysis. Dabar dar per anksti daryti išvadą ir tiksliai pasakyti, ar jos tikrai yra atmestos.
Apskritai turinio optimizavimas buvo sėkmingas. Pagerėjo mūsų reitingai ir padidėjo srautas. Greitai ieškodami mūsų svetainės „ Site Explorer“ galite pastebėti, kad nuo rugsėjo vidurio mūsų paieškos matomumas labai išaugo:

Šaltinis: https://explorer.cognitiveseo.com/?u=cognitiveseo.com&m=*U*#section/4
Puslapius pradėjome optimizuoti rugsėjo 20 d. Grafike tendencijų linija pradėjo didėti per savaitę nuo rugsėjo 17 iki 24 dienos. Tai paaiškina staigų pagreitį.
Palyginome SEO matomumo rezultatus tuo pačiu laikotarpiu 2016 m. Ir 2017 m., Patobulinus raktinį žodį, ir padidėjome 69,2%. Palyginti su rezultatais, kuriuos turėjome po 10 savaičių po optimizavimo (rugpjūčio 9 – rugsėjo 10), reitingai padidėjo 41%.
3. „Google“ nuomonė apie turinio tobulinimą ir turinio ištrynimą
Per „Webmaster Central Hangout“ kažkas paklausė, koks geriausias būdas elgtis su nekokybišku turiniu.
John Mueller paaiškino, ką „Google“ laiko nekokybišku turiniu:
Apskritai mes vertiname žemos kokybės turinį, kai matome, kad ji teikia tai, kas nėra fantastika. | |
![]() |
JOHN MUELLER |
„Google“ / @JohnMu žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas |
Kokybiškų inžinierių patvirtintos 2 situacijos, susijusios su nekokybišku turiniu:
- Galite patobulinti savo turinį. Johnas Muelleris sako, kad tai yra geriausias būdas.
- Jei negalite pagerinti turinio kokybės, nes jis per didelis, jis sukurtas automatiškai ar dėl kokių nors kitų priežasčių, prasmingiau jį išvalyti.
Johnas Muelleris sako, kad abi strategijos yra pagrįstos, tačiau jis ragina žiniatinklio valdytojus, jei įmanoma, tobulinti turinį. Tobulėjimas tikriausiai yra geriausia praktika, nes tai sukuria papildomos vertės jūsų svetainei. Be to, lengviau pridėti turinį ir jį patobulinti bei padidinti paieškos reitingą. Optimizuoti savo svetainę gali būti paprasčiau, nes tas turinys jau buvo indeksuotas „Google“. Tokiu būdu galite siųsti „Google“ signalus, kad jūsų turinys yra vertingas, ir galite pridėti naujos informacijos, kad atnaujintumėte savo svetainės puslapius.
4. Turinio našumo sprendimas, skirtas atrakinti prieigą prie aukštesnių reitingų
Pastaraisiais metais vis daugiau dėmesio sulaukė turinys. Mes nuolat kalbame apie turinį kaip apie „Google“ reitingavimo veiksnį.
Andrejus Lipatcevas, „Google“ paieškos kokybės vyresnysis strategas, per klausimų ir atsakymų sesiją sakė, kad tarp nuorodos ir „ RankBrain“ turinys yra trejete svarbiausių veiksnių.
Pokalbį galite sekti kitame vaizdo įraše, pažymėdami 30 minučių:
Kadangi turinys yra svarbus signalas, prisidedantis prie rezultatų, sukūrėme įrankį, kuris gali padėti žiniatinklio valdytojams kurti geresnį turinį. Taigi turinio našumo balas – vadovas, nurodantis, kiek toli ar arčiau esate pirmame puslapyje. Pagerinti „Google“ reitingo pozicijas tapo lengviau prieinama naudojant įrankį.
Įrankį lengva naudoti, o metrika – labai intuityvi. Kitame fragmente galite pamatyti rezultatų peržiūrą, suaktyvintą išanalizavus „Content Assistant“ įrankio turinį.
Mes naudojome įrankį ir siekėme, kad turinio našumas būtų didžiausias. Paimkime, pavyzdžiui, raktinio žodžio „vietinių nuorodų kūrimas“ balus. Pirmiausia tai buvo 54 metai.
Turime pakelti turinio balą iki 90. Daugiausia pridėjome pasiūlymų iš skyriaus „Raktiniai žodžiai, kuriuos turėtumėte naudoti“, tada pridėjome keletą iš kategorijos „Raktiniai žodžiai, kuriuos turėtumėte naudoti dažniau“. Tokiu būdu gausite galimybę pagerinti „Google“ reitingą.
Turinio našumo balas jums praneš, jei turite galimybę reitinguoti, kaip matote aukščiau esančiose nuotraukose. Galite pamatyti geltoną baliono pranešimą, kuriame sakoma: „Šis turinys gali nepatekti į geriausius„ Google “rezultatus“ ir „Tai turinys gali patekti į 5 geriausius „Google“ rezultatus “.
Išvada
Šiame straipsnyje mes turime sau atsakyti į keletą klausimų, tokių kaip: ar gerai optimizuoti puslapį, jei jis jau yra pirmoje pozicijoje, ar gerai optimizuoti mano puslapį keliems raktiniams žodžiams ir ar tai padidins srautą? ?
Atsakymas į visus šiuos klausimus yra teigiamas. Taip yra todėl, kad net jei jūs turite aukštą rezultatą ir užimate reitingą pirmajame puslapyje, jei raktinis žodis yra trumpo uodegos tipo, kaip buvo mūsų atveju, konkurencija yra labai didelė ir geriau turėti geriausią turinį tai padidins jūsų galimybes būti rodomiems SERP.
Gerai optimizuoti vieną puslapį su keliais raktiniais žodžiais, nes tai suteiks jums daugiau paieškų ir pagerins jūsų svetainės reitingą. Dėl to gali padidėti srautas.
Kai kuriuos netekome, bet laimėjome daug daugiau. Apskritai mūsų eksperimentas turėjo teigiamą poveikį visai svetainei. Jei atliksite mūsų veiksmus ir patarimus, kaip pagerinti savo turinį, maloniai nustebsite padidinę savo reitingus ir, kodėl gi ne, srautą į savo svetainę.