Kaip SEO tendencijos padės mano verslui?

S earch El ngine O ptimization ( SEO ) yra geriausia praktika, kad gausite savo svetainę į aukštesnį reitingą dėl rinkinys S earch E ngine R ONSULTACIJŲ P amžiaus ( SERP ), dėl kurio susidaro daugiau lankytojų į savo įmonę. Tai apima techninius jūsų svetainės aspektus, taip pat jūsų sukurto turinio kokybę.

Sėkmingas SEO siuva sėklas augimui. Tai gali sukelti:

  • Aukštesni SERP reitingai
  • Daugiau natūralaus srauto į jūsų svetainę
  • Padidėjęs klientų konversijų rodiklis
  • Daugiau pelno!

Tačiau neapsigaukite. SEO nėra paprastas vienos nakties sėkmės raktas. Norint pasiekti rezultatų, ilgainiui reikės laiko ir pastangų.

Tačiau SEO tuo tarpu nuosekliai ir organiškai plėtos jūsų verslą. Net jei domeno amžius yra jūsų svetainės autoriteto veiksnys, jūsų valdžia bus sukurta tik užtikrinant patikimumą ir ilgainiui suteikiant vertę.

„Google“ algoritmas keičiasi šimtus kartų per metus ir ne visada aiškiai skelbiamas. Tačiau rinkodaros ekspertai sutelkė dėmesį į tai, kas veikia, o kas ne.

O „Google“ aiškiai nurodė jų ketinimus.

„Google“ algoritmas palaiko vertingus tinklalapius, kurie labiausiai atitinka vartotojo poreikius. „Google“ palaiko:

  • Aukštos kokybės turinys
  • Interaktyvus ir mobiliesiems pritaikytas interneto dizainas
  • Greitas įkrovimo laikas
  • Turinys, kuris atrodo natūralus ir išsamus
  • Puslapiai, kuriuose yra daugybė kitų interneto puslapių, nukreiptų į jį (ty atgalinės nuorodos)

Kasdien jie bando optimizuoti, kaip vartotojui pateikti geriausią turinį intuityviausiais būdais, ravėdami juodos kepurės taktiką.

Laikydamiesi SEO tendencijų ir nepažindami kraštovaizdžio, turėsite pranašumą rinkoje. Štai kodėl mes sudarėme šį SEO tendencijų sąrašą, kuris bus labai svarbus 2020 m. Jei vis dar neįtikinate, kaip SEO gali padėti jūsų verslui augti, tada perskaitykite tai . Kitu atveju … pasinerkime!

SEO tendencijos, kurias norite įgyvendinti, kad 2020 m. Išliktumėte geriausi

1. Vietinis SEO

Nors tai nėra viena iš naujausių SEO tendencijų, didėjantis perėjimas prie mobiliosios daugumos rinkos vietinius SEO padarys išskirtinai paplitusius. Ypač įmonėms, norint būti pastebimam srautui, bus svarbu būti pirmajame SERP puslapyje, būti „Google“ vietiniame pakete ar būti geografiškai taikomuose skelbimuose.

¾ žmonių neaplenks pirmojo SERP puslapio.

Tai reiškia, kad jei esate įmonė, kuri remiasi vietiniu verslu ir internetu, ir nepagalvojote apie vietinį SEO, deja, jūsų konkurentai turi liūto dalį rinkoje.

vietinis SEO

Anksčiau esate matę „Google“ vietinį paketą. Susieję savo įmonę su vieta ir sukūrę patikimumą savo bendruomenėje, galite būti 3 geriausiose vietose „Google“ matomoje vietoje.

Pirmiausia turite pareikšti teises į įmonę „Google“. Beveik pusė verslo savininkų to nepadaro, todėl jie slysta po radaru, kad didžiąją dalį internetinių užduočių atliktų.

Kiti dalykai, kuriuos galite padaryti, yra šie:

  • Įdėkite savo adresą (ar net žemėlapį) į savo svetainę ir nukopijuokite tą patį adresą visose socialinės žiniasklaidos paskyrose.
  • Į savo svetainę įtraukite, kur veikia jūsų verslas, ir paslaugas.
  • Taikykite pagal savo vietą pasirinkdami SEO ir PPC raktinius žodžius. Pvz., Jei parduodate baldus, galite nukreipti kažką panašaus į „baldų saloną Atlantą“.
  • Sutelkite dėmesį į ne puslapio SEO. Socialinė žiniasklaida, „Google“ apžvalgos, atsiliepimai, atgalinės nuorodos.

2. Ne puslapio SEO

SEO ne puslapyje yra viskas, ką galėtumėte padaryti, kad padidintumėte internetinius reitingus toli nuo savo svetainės.

Kaip verslo savininkas tikriausiai žinote, kad vienas iš efektyviausių verslo veiksnių yra „Google“ apžvalgos. Apžvalgų skaičius ir kokybė išlieka pagrindinis konversijos veiksnys tiems, kurie naršo internete. Ypač tie, kurie verslą vykdys asmeniškai. Klientų skatinimas ir paskatinimas pateikti atsiliepimus bus teigiamas atsiliepimas apie jūsų verslą.

Kita ne puslapio SEO forma yra socialinių tinklų paskyrų tvarkymas. Jūsų paskyros turėtų būti aktyvios, dažnai skelbiant įrašus, įtraukiant ir teikiant teisingą verslo informaciją.

Turėdami kelis socialinės žiniasklaidos profilius, jūsų įmonė „Google“ atrodo teisėta. Ypač tada, kai jie nukreipia į jūsų svetainę ragindami veikti.

Viena ne puslapio SEO forma, kuri gali tapti jūsų SEO strategijos pagrindu, yra atgalinių nuorodų kūrimas . Atgalinės nuorodos yra visos kitos nuorodos, kurias trečiosios šalys talpina internete ir nukreipia į jūsų tinklalapius.

Pagalvokite apie atgalines nuorodas kaip patikimumo ženklą „Google“ akyse. Jei influenceriai, svetainės ir vidinė navigacija nukreipia į tam tikrą puslapį, tai turi būti gana svarbu.

3. Ilgos uodegos raktiniai žodžiai

Jei raktinių žodžių tyrimas yra jūsų stiprybė, tai jums nėra naujiena. Tačiau vidutinis verslo savininkas visiškai nežino raktinių žodžių tyrimų svarbos. Ir ypač apie tai, kiek laiko uodegos raktiniai žodžiai galėtų padaryti jų strategiją ar ją sugadinti.

Sužinokite šiek tiek daugiau apie raktinių žodžių tyrimus čia ir kaip tai padės išplėsti jūsų verslą.

ilgosios uodegos raktiniai žodžiai

Raktinių žodžių tyrimas tampa SEO palaikymo duona ir sviestu. Ilgo uodegos raktiniai žodžiai yra geriausias jūsų draugas šiuo aspektu. Pagalvokite, ko ieškotumėte.

Jei būtumėte konkretaus sunkvežimio rinkoje ir būtumėte pasirengę pirkti, ko ieškotumėte?

  • „sunkvežimiai“
  • „naudotas„ Dodge Ram “Atlantoje“

Specifiškumo skirtumas yra gana akivaizdus. Bet ilgų uodegų raktinių žodžių įtraukimas dar netapo absoliučia pagrindine kryptimi.

Ilgosios uodegos raktiniai žodžiai sudaro daugumą naudotojų paieškų, visų pirma todėl, kad žmonės natūraliai renkasi. Kiekvienas trumpų uodegų raktinis žodis turi dešimtis ilgos uodegos pusbrolių, kuriems visiems gali būti naudingi skirtingi rezultatų puslapiai.

„Ausinės“ gali išsišakoti:

  • „geriausios ausinės iki 100 USD“
  • „geriausios triukšmą slopinančios ausinės“

Viskas yra žinoti savo nišą ir tai, ką daro jūsų konkurentai. Ilgosios uodegos raktinių žodžių pranašumas yra mažesnė konkurencija ir aukštesnis konversijų rodiklis nei trumpų uodegų raktinių žodžių.

 

Žmonės, kurie ieško naudodami ilgos uodegos raktinius žodžius, yra daug toliau pardavimo kanale. Jie ieško konkretaus, nes yra ryžtingi ir pasirengę konvertuoti. Užfiksavę labiausiai jūsų verslui tinkamus ilgosios uodegos raktinius žodžius gausite daugiausia potencialių klientų ir pardavimo.

4. Pirmiausia mobilusis

Beveik pusė viso interneto srauto yra iš mobiliųjų įrenginių. Ir šis skaičius tik didėja. Tai sakant, „Google“ nusprendė pakeisti savo algoritmą pirmojo mobiliesiems indeksavimo link. Šis metodas reitinguos svetaines, kurios geriausiai veikia mobiliuosiuose įrenginiuose.

SEO tendencijos

Svetainės, kurios nereguliuoja vieno įrenginio skiriamosios gebos, turi mažą skaitomumą, mažą naršomumą ir lėtą puslapių įkėlimo greitį, „Google“ nepasiseks. Siekdama padėti optimizuoti savo svetainę, „Google“ pateikė mums šį įrankį, kad patikrintume, ar jūsų svetainė pritaikyta mobiliojo ryšio vartotojams.

Jei norite likti priekyje kreivės, pagalvokite apie tai, kaip:

  • Didesnė tipografija, didesni mygtukai ir supaprastinti meniu.
  • Turtingi fragmentai. Suformatuoti duomenys, leidžiantys „Google“ teikti turinio prioritetus labiau turtingam turiniui. Tikriausiai matėte, kaip jie dažniausiai naudojami su receptais.
  • Ccelerated M obiliesiems P amžiaus ( AMP ). Kitas būdas galite suformatuoti savo svetaines taip, kad jos būtų itin jautrios ir labai supaprastintos mobiliesiems įrenginiams. AMP puslapiai yra intuityvūs ir daug lengviau reaguoja, o tai reiškia aukštesnį jų reitingą.
    Taigi, kuo skiriasi AMP ir ne AMP formatuotos svetainės?AMP tinklalapiuose pašalinami elementai, sukuriantys sudėtingą vartotojo patirtį. AMP supaprastina jūsų naršymą. CSS yra supaprastinta ir jums net neleidžiama naudoti „Javascript“. Visa tai siekiama suvienodinti jūsų mobiliuosius tinklalapius, nes greitis ir skaitomumas yra AMP prioritetai.
  • Mokėkite už didesnį pralaidumą naudodami savo svetainės pagrindinį kompiuterį. Greitas pakrovimo greitis išties padidina vartotojo patirtį ir sumažina atmetimo rodiklį.

„Mobile“ pirmasis debiutuos 2019 m. Ir tikriausiai tai šiek tiek pakeis. Žmonės jau žino, koks svarbus SEO efektyvumas. Taigi tai nėra nieko naujo. Tačiau tobulėti visada yra kur.

5. Raktažodžių medžiai

Praėjo laikas, kai šlamštas straipsniuose pridėjo jūsų puslapio autoritetą. Dar prieš tai žmonės fone slėpė raktinius žodžius kaip baltą tekstą.

„Google“ algoritmas nuolat tampa protingesnis. Užuot paprasčiausiai tikrinęs vieno raktinio žodžio puslapius, jis dabar gali aptikti susijusius raktinius žodžius, kurie paprastai naudojami kartu su pagrindiniu šliužu. Tai visi unikalūs žodžiai, kurie supa jūsų nišą ir nurodo jūsų, kaip pramonės lyderio, žinias.

Tai reiškia, kad „Google“ vis geriau randa tikrai išsamų ir turtingą turinį. Tai taip pat reiškia, kad jūsų darbas tampa lengvesnis. Dabar galite sutelkti dėmesį į tai, kaip padėti vartotojui, o ne kaip žaisti sistemą.

6. Panašūs fragmentai ir kiti struktūriniai duomenys

„Google“ jį žudė, sugalvodama, kaip intuityviai rodyti paieškos sistemų rezultatus. Aptarėme turtingus fragmentus ir „Google“ vietinį paketą. Bet tuo viskas neapsiriboja.

Tiesą sakant, čia yra keletas kitų būdų, kaip „Google“ rodo rezultatus:

  • Žinių grafikai
  • Panašūs fragmentai
  • Žmonės taip pat klausia dėžučių
  • „Google“ vaizdas
  • „Google“ naujienos
  • „Google Shopping“
  • „YouTube“ vaizdo įrašas

„Google“ nusprendė, kad nėra prasmės kiekvieną svetainę rodyti visiškai vienodai. Jie taip pat padarė tai, kad dažnos paieškos randa greitus atsakymus.

Tai reiškia verslo savininkui, kad reikia tinkamai optimizuoti jo turinį. Žinodami, ką siūlo „Google“, pasirinkite formatus, kurie geriausiai palaiko jūsų turinį. Ir struktūrizuokite taip, kad jis palaikytų turtingus fragmentus.

turtingo fragmento pavyzdys

Būdamas pirmas SERP gali tapti jūsų verslu, tačiau pirmajame rezultate pamažu dominuoja geriausi ir stilizuoti rezultatai, todėl jūs turite likti prieš žaidimą.

„Google“ taip pat turi kitų funkcijų, pateikiamų kartu su turtingaisiais fragmentais / struktūriniais duomenimis, pavyzdžiui:

  • Kalorijos
  • Įvertinimas žvaigždutėmis
  • Parduotuvės darbo laikas

Pasinaudokite viskuo, ką siūlo „Google“. Jie atveria kelią, kaip, jų manymu, turėtų atrodyti optimalus SERP. Geriausias būdas išlaikyti aukštą reitingą yra įtraukti jų struktūrą. Struktūrizuoti duomenys bus viena didžiausių SEO tendencijų, į kurią reikia atkreipti dėmesį, nes ateityje jos vystysis tik labiau.

7. Paieška balsu

SEO tendencijos

Kai tiek daug žmonių naudojasi telefonais automobilyje ir keliaudami, paieška balsu tampa vis populiaresnė. Štai kodėl jis yra mūsų SEO tendencijų sąraše.

Paieška balsu yra netiesioginis pirmojo mobiliojo telefono peizažo rezultatas. Tai tiesiog reiškia naują duomenų sąsajos būdą.

Tai susieja jūsų SEO tendencijų sąrašą dviem būdais.

Kai paieškos balsu tampa beveik 1 iš 5 paieškų, galite taikyti pagal šią auditoriją, atspėdami, kokius dalykus jie sako ieškodami. Paprastai tai yra ilgų raktinių žodžių paieškos.

Kitas būdas balsu susieti jūsų SEO strategiją yra balso vertimo naudojimas. Tinklalapiai, kurie yra užprogramuoti versti balsu, turi didesnes galimybes būti pirmaisiais SERP rezultatais, paprasčiausiai naudingiausi dideliam vartotojų skaičiui.

Įsitikinkite, kad jūsų puslapis yra pirmoji „Siri“, „Cortana“, „Alexa“ ar „Google“ teikiama parinktis vartotojams!

Pirmiausia girdėjote čia

SEO ketina sukurti ar sugadinti jūsų verslą. Pirmumas SEO tendencijose yra pirmas žingsnis gerinant reitingą. Galų gale, beveik 40% viso el. Prekybos srauto gaunama iš natūralių rezultatų puslapių. Vietoje veikiančioms įmonėms šis skaičius tik kyla.

Mes žinome, kad SEO yra skausmo taškas bet kokio dydžio įmonėms. Ir mes žinome, kad jūs tikriausiai atėjote čia ieškoti pagalbos. Norime ištiesti pagalbos ranką, kad galėtumėte būti tikri, jog jūsų rinkodaros biudžetas nėra švaistomas. Neleiskite, kad SEO būtų jūsų turinio rinkodaros strategijos ir gražiai sukurtos svetainės kliūtis.

Jei norite daugiau sužinoti apie pagrindines SEO tendencijas, kurių konkurentai galbūt nedalyvauja, perskaitykite tai, kaip išlikti konkurencingiems SEO žaidime . Jei įgyvendinimas yra jūsų vienintelis rūpestis ar net norėtumėte nemokamo audito , susisiekite su mumis.

Džiaugiamės galėdami aptarti, kur galėtų pagerėti jūsų verslas ir kuo jūsų svetainė galėtų pasinaudoti mūsų SEO paslaugomis. Mes nuolat ieškome būdų, kaip išvalyti svetaines ir sukurti vamzdynus, kad jie galėtų užimti aukštesnę vietą ir sulaukti daugiau srauto! Leiskite mums padėti jums pasiekti tą aukščiausią vietą „Google“ paieškoje.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *