Ar jums kada nors nutiko perskaityti SEO straipsnį ir, ties jūsų didžiausios koncentracijos riba, užklupti terminą, kurio dar nežinote, ką jis reiškia?

 

Nesvarbu, ar tai žargonas, žargonas ar kitokia prasme vartojama išraiška, nei galėjome pagalvoti, tam tikru momentu visi galėjo naršyti kelis tinklalapius, kad suprastų, ką tas terminas iš tikrųjų reiškia.

Taigi, mes sukūrėme „SEO lingo“ – gal išsamų ir patogiausią SEO terminų žodyną.

Dabar jums nereikia eiti iš vieno puslapio į kitą, kad rastumėte idiomą, kurios ieškote. Sudėjome juos visus į gražų, sutvarkytą sąrašą, kad galėtumėte lengvai jį pasiekti bet kuriuo metu.


Abėcėlės navigacija (arba paspauskite CTRL + F, kad greitai ieškotumėte žodžio)

    W

Kadangi toks darbas yra amžinas procesas, būtume labiau nei dėkingi, jei galėtumėte pasiūlyti naujų sąlygų, kurias būtų galima įtraukti į mūsų sąrašą.

Dalytis jokių „be dokumentų“ terminas   čia (ir mes jį įtrauksime į sąrašą bus)


.htaccess

.Htaccess yra „Apache“ žiniatinklio serverių konfigūracijos failas. Jį galite naudoti norėdami įgalinti ir išjungti skirtingas „Apache“ funkcijas. Paprastai jis naudojamas puslapių peradresavimui, tačiau taip pat gali būti naudojamas daugeliui kitų dalykų . Ir taip. Tai prasideda nuo laikotarpio. Pats failas neturi vardo. Taigi iš esmės … tai tik pratęsimas.

200, 301, 302, 400, 404, 410, 500

 

Visi šie skaičiai reiškia HTTP būsenos kodus. 200 reiškia, kad URL buvo atsakas ir kad jis veikia. 301 yra peradresavimas. Tai reiškia, kad URL buvo visam laikui perkeltas. 302 taip pat yra peradresavimas, tačiau laikinas. 302 atvejai yra labai reti. 400 kodas rodo, kad pateikta neteisinga užklausa ir klientas negalėjo susisiekti su serveriu. 404 yra pats populiariausias ir tai reiškia, kad klientas sugebėjo bendrauti su serveriu, tačiau adresas nerastas. Paprastai tai yra netinkamai įvesto URL rezultatas. 410 žymi kažkada egzistavusį URL, bet dabar jo nebėra. Galiausiai, 500kodai nurodo serverio problemas. Tai gali būti neprisijungęs arba gali kilti kitų problemų. Čia rasite visą sąrašą .

 

Virš klostės

Šis terminas reiškia pirmąją svetainės dalį, tą, kuri yra matoma nenaudojant pelės slinkties ratuko. Jis buvo naudojamas ir laikraščiuose. Skiltyje paprastai pateikiamos svarbiausios naujienos ir brangiausi skelbimai. „Google“ rekomenduoja pirmenybę teikti turinio, esančio virš matomos ribos, įkėlimui. Po juo esanti dalis vadinama žemiau užlenkimo.

Ahrefas

Žyma <a> apibrėžia hipersaitą. Iš esmės tai nuoroda, nukreipianti į kitą vietą – vidinę ar išorinę. Vietą, į kurią nukreipia, nurodo atributas href. „Hrefas“ yra hiperteksto nuoroda. Tarp pradinės žymos <a> ir uždaromosios žymos </a> yra mūsų inkaro tekstas. Čia įrankis, kurį „Ahrefs“ traukia, pavadinimą.

Kasdieninė rutina

ALT tekstas yra alternatyvus tekstas, susietas su atvaizdu, kurį naudoja žiniatinklio naršyklės agentai, negalintys rodyti grafikos. Iš esmės alternatyvus tekstas užtikrina, kad jūsų tinklalapis yra matomas ir prieinamas bei neprarandama jokių funkcijų, net jei žiūrovas išjungė vaizdus arba naudoja ekrano skaitytuvą. Atributas „Alt“ yra paveikslėlio aprašymas jūsų svetainės HTML. Pavyzdžiui, žmonės su sutrikusia rega vis tiek gali sąveikauti su šiuo vaizdu dėl šios funkcijos.

Alexa

„Alexa“ yra dukterinė „Amazon“ įmonė, teikianti srauto reitingus, remiantis žmonių, kurie patenka į svetaines naudodamiesi „Alexa“ įrankių juosta, analize. Šių duomenų tikslumu galima suabejoti dėl to, kad analizė atliekama tik tiems interneto lankytojams, kurie naudojasi „Alexa“ įrankių juosta.

Algoritmas

Dangaus vartai uždaryti. „Google“ pakeitė algoritmą!

Labiausiai tikėtina, kad kalbama apie „Google“, „Google“ algoritmas yra sistema, kuri nustato, kokios svetainės reitinguojamos pagal tam tikrus raktinius žodžius. Jei norite gauti bendrą idėją apie tai, ko ieško „Google“ algoritmai, galite kreiptis į „Google“ puslapį „ Kaip veikia paieška“ .

Inkaro tekstas

 

Inkaro tekstas reiškia žodį (-ius), kurį (-ius) naudojate susiedami puslapį. Paprastai kuo daugiau nuorodų naudojate konkretų inkaro tekstą, tuo aukštesnė jūsų svetainė už juos reitinguos. Vienu metu „Adobe Reader“ užėmė pirmą vietą pagal žodžius, spustelėkite čia, nes tiek daug žmonių tuos žodžius naudojo kaip inkaro tekstą, susiedami su nemokamu atsisiuntimu.

 

API

API reiškia „Application Program Interface“. Ši sąsaja nurodo, kaip skirtingi programinės įrangos komponentai sąveikauja tarpusavyje.

API raktas

API raktas yra unikali reikšmė, priskirta konkrečios paslaugos vartotojui. Jis veikia kaip identifikatorius, leidžiantis programinei įrangai žinoti, ar prieiga prie įrankio turėtų būti suteikta, ar ne.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Straipsnių rinkodara

Straipsnių rinkodara  yra nuorodų kūrimo strategija, kai jūs pateikiate trumpą turinį straipsnių tinklams, pvz., „EzineArticles“, „HubPages“, „Squidoo“ ir panašiems tinklams, kad gautumėte atgalinį nuorodą pačiame straipsnyje ar autoriaus biografijoje. Daugelis straipsnių tinklų buvo nubausti, kai „Google“ sukūrė algoritmą, skirtą įvertinti turinio kokybę svetainėje. Kai kurie atsigavo, o kiti – ne, todėl straipsnių rinkodaros nuorodos tapo prastesnės kokybės.

Institucijos nuorodos

Valdžios nuorodos yra tiesiog atgalinės nuorodos iš labai patikimos svetainės. Valdžios nuorodos būtų nuorodos iš pagrindinių naujienų tinklų (CNN, BBC ir kt.), Prekės ženklų („Apple“, „Amazon“ ir kt.) Ar bet kurios kitos valdžios institucijos interneto.

Institucijos svetainė

Valdžios svetainė yra svetainė, apimanti konkrečią temą iki pat jos gelmių. Teoriškai svetainė tampa autoritetu, kai pasiekia 100 000 žodžių. Tarkime, kad kažko ieškodami atsitiktinai atsiduriate svetainėje www.cognitiveseo.com, tačiau suprantate, kad joje galite rasti bet ką apie SEO. Tai valdžios svetainė.

Atgalinė nuoroda

 

Atgalinė nuoroda yra nuoroda, nukreipianti iš kitos svetainės į jūsų svetainę. „Google“ akimis tai vertinama kaip balsavimas. Kuo daugiau balsų surenkate, tuo populiaresnis esate, todėl geriau reitinguojate. Tačiau balsavimas turėtų būti natūralus. Jei bandysite gauti netikrus balsus (šlamštas ar mokamos nuorodos), galite būti nubaustas ir pralaimėti kampaniją visiems laikams.

 

Atgalinės nuorodos analizė

Atgalinių  nuorodų analizė yra procesas, kai peržiūrite nuorodas į savo svetainę ir į savo konkurentų svetaines, kad nustatytumėte stipriausias nuorodas, silpniausias nuorodas, nuorodų tipus, nuorodų kategorijas ir nuorodas, kurias turėtumėte naudoti po kito.

Atgalinės nuorodos tikrintuvas

Atgalinių nuorodų tikrintuvas – tai įrankis, nustatantis, kiek atgalinių nuorodų nukreipia į jūsų svetainę. Svarbu sekti atgalinės nuorodos numerius, nes jie daro įtaką jūsų paieškos sistemos reitingui.

Juoda kepurė 

„Black Hat SEO“ reiškia agresyvų paieškos sistemų optimizavimą, kuris pažeidžia „ Google“ žiniatinklio valdytojo gaires .

Juodasis sąrašas

Juodasis sąrašas yra užklausų, kurias blokuoja konkreti paslauga, duomenų bazė. Yra juodieji el. Laiškų, svetainių ar IP sąrašai. Populiariausi juodieji sąrašai apima IP, nes jie gali užblokuoti ištisus serverius (tiek svetaines, tiek el. Laiškus). Serveriai ir paieškos sistemos naudoja šiuos juoduosius sąrašus, kad apsaugotų savo vartotojus nuo šlamšto ir kenkėjiškų tikslų. Jūs galite patikrinti, ar jūsų IP yra juodajame sąraše čia . 

 

Tinklaraštis / „Blogger“ / „Blogging“

Tinklaraštis yra trumpas internetinis dienoraštis. Tai žurnalas … žiniatinklyje. Jūs joje skelbiate straipsnius ir jie paprastai pateikiami chronologine tvarka. Dabar daugelyje svetainių yra tinklaraštis. Siekdami pritraukti srautą, jie skelbia naudingų ir įdomių dalykų, susijusių su jų niša. Tinklaraštininkas yra asmuo, kuris turi tinklaraštį ir jame rašo. Yra kažkas, kas rašo tinklaraščiuose, ir tinklaraštininkas. Tinklaraštininkas turi sekančių ir ką pasakyti. Tinklaraštininkas galėtų užsidirbti iš dienoraščių.

Tinklaraščio komentaras šlamštas

Komentarų šlamštas yra „blackhat“ SEO technika, kai vartotojas nuolat komentuoja kitas svetaines, norėdamas gauti atgalinę nuorodą į savo. Tai gali būti rankinis komentavimas arba automatinis komentavimas naudojant tokią programinę įrangą kaip „ScrapeBox“ ar „GSA Search Engine Ranker“. Tinklaraščio komentavimas nėra blogas dalykas , jei jis yra aktualus ir nėra daromas per daug.

„Broken Link“

Sugadinta nuoroda yra hipersaitas, kuris pateikia klaidos kodą, pvz., 404, o tai reiškia, kad jo nėra arba jo negalima rasti serveryje. Paprastai tai yra neteisingo URL rašymo rezultatas. Sugadinta nuoroda gali būti vidinių  arba atgalinių nuorodų forma .

Sugedęs nuorodų kūrimas

„Broken Link Building“ yra nuorodų kūrimo taktika, pagal kurią galite susisiekti su žiniatinklio valdytoju, kuris turi sugedusią nuorodą, ir rekomenduoti jam įvairias alternatyvas, kurios gali apimti tikslinę svetainę. Tai laikoma sėkminga baltos skrybėlės metodika, leidžiančia susieti strategiją su atitinkamais rezultatais tirštose rinkose ir dinamiškoje bendruomenėje. Vis dėlto tai negavo gerų rezultatų nuorodoms, susijusioms su grynais pardavimo puslapiais. Ši taktika turėtų būti naudinga sau, bet ir internetui, nes pamestą ar apleistą turinį pakeisite kokybišku.

Atmetimo rodiklis

Atmetimo rodiklis nurodo apsilankymų, kurių metu žmonės palieka jūsų svetainę nuo įėjimo, nebendraudami su kitais puslapiais, procentinę dalį. Atmetimo rodiklis gali išmatuoti svetainės efektyvumą. Didelis atmetimo rodiklis gali būti dėl jūsų svetainės turinio, taip pat dėl ​​naudojimo problemų arba dėl to, kad „internautai“ reikiamą informaciją rado pirmajame puslapyje.

Duonos trupiniai

Duonos trupiniai reiškia nuorodas, kurios paprastai yra virš pagrindinio turinio. Jie turi dvi pagrindines funkcijas: leisti vartotojui lengvai naršyti jūsų svetainėje, taip pat paieškos sistemose, kad būtų galima lengvai nustatyti jūsų svetainės struktūrą. Kaip paprastai atrodo džiūvėsėliai, pavyzdys yra šis: Pagrindinis puslapis> Knygos internete> Vėjo nuneštas> 2 skyrius

Talpykla / interneto talpykla

Talpykla yra aparatūros ar programinės įrangos komponentas, naudojamas duomenims saugoti, kad juos būtų galima greičiau pateikti. Interneto žiniatinklio talpykloje saugomas jūsų svetainės turinys, kad vartotojui būtų galima greičiau ją pateikti. Štai kodėl kartais atrodo, kad puslapis nebuvo atnaujintas. Talpykla nebuvo atnaujinta. Yra ir daugiau talpyklos tipų. Populiariausia yra „Broswer Cache“. Duomenys, pvz., Vaizdai, saugomi laikinajame aplanke jūsų kompiuterio atmintyje. Tokiu būdu jų nereikės atsisiųsti, kai vėl pateksite į svetainę. Kiti talpyklos tipai yra serverio ir maršrutizatoriaus talpyklos.

Raginimas veikti

Raginimas veikti yra pranešimas, kuriuo vartotojui siūloma imtis veiksmų. Jis gali būti rodomas įvairiomis formomis, pvz., Teksto nuorodomis, mygtukais ar vaizdais. Raginimas veikti gali pasiūlyti tokius veiksmus kaip produkto įsigijimas, nuorodos spustelėjimas ar kažko patika ir pan. Raginimas veikti taip pat gali būti žodinis, jei įrašote vaizdo įrašą ar tinklalaidę

Kanoninė žyma / kanalizacija

Taip, kanonizacija taip pat gali padaryti jus „Hangman“ čempionu.

Nurodykite pageidaujamą savo svetainės URL. Pvz., Galbūt norėsite pasirinkti http://www.domain.com kaip pageidaujamą domeną ir nustatyti savo interneto serverį nukreipti srautą iš http://domain.com, http://domain.com/index.php, ir kitus variantus į http://www.domain.com. Daugiau apie tai galite sužinoti „ Google Webmaster Tools“ pagalbos skyriuje .

Turinio pristatymo tinklas (CDN)

Turinio pateikimo tinklas saugo jūsų turinį talpyklos formatu keliuose serveriuose. Šie duomenų centrai yra išdėstyti skirtinguose pasaulio taškuose. Tokiu būdu vartotojai gali greičiau pasiekti jūsų telefoną. Pvz., Jei jūsų pagrindinis serveris yra JAV, JAV jis bus greitas, bet Europoje – lėtesnis. Jei jūsų CDN turi duomenų centrą Europoje, vartotojas prie jo prisijungs.

Spustelėkite Sukčiavimas

Pakartotinai spustelėjus savo interneto skelbimą, galima sunkiai sužeisti.

Sukčiavimas paspaudimais yra neteisėta praktika, kuri įvyksta, kai asmenys, automatizuota programinė įranga ar internetiniai robotai spustelėja reklamos nuorodą mokėti už paspaudimą, siekdami sukurti mokestį už paspaudimą. Sukčiavimas paspaudimais sukėlė daug diskusijų. Tyrimai šiuo klausimu rodo, kad asmenys, daugiausia naudojantys sukčiavimą paspaudimais, yra asmenys, kurie siekia padidinti savo pačių skelbimų antraščių pajamas, ir įmonės, norinčios pakenkti konkurentų biudžetui.

 

Apsiaustas

Užmaskavimas yra tarpinio puslapio technikos forma, kai žiniatinklio tikrintuvui pateiktas turinys skiriasi nuo vartotojo naršyklėje pateikiamo turinio. Užmaskavimas laikomas „Google“ gairių pažeidimu, nes vartotojas gauna kitokį turinį, nei tikėjosi. Maskavimas dažnai laikomas juodos skrybėlės SEO metodika, nes bandoma apgauti ir manipuliuoti paieškos sistemos indeksu.

Kodo keitimas

Kodo keitimas yra panašus į maskavimą ir juo siekiama pakeisti svetainės turinį po to, kai šioje svetainėje pasiekiamas aukštas reitingas. Iš esmės optimizuotas puslapis pakeičiamas kitu, turinio požiūriu skiriasi nuo pradinio. Vis dėlto pakartotiniame indekse bus aptiktas pakeistas turinys ir bus pritaikytas kitas reitingavimo algoritmas. Naudojant šią techniką „Google“ gali būti nubausta.

Suspaudimas

 

Duomenų glaudinimas naudojamas failų bitų dydžiui sumažinti, nebūtinai turint įtakos jų kokybei. Tai naudinga žiniatinklyje, nes kuo mažesnis failo dydis, tuo greičiau jis bus atsisiųstas. Pvz., CSS faile gali būti HTML klasės atributų, parašytų atskirai, pvz .: .class {font-size: 12px;} .class {font-color: red;}. Suspausta versija atrodytų taip .class {font-size: 12px; šrifto spalva: raudona;}. Vaizdus taip pat galima suspausti. Šis procesas vadinamas vaizdo optimizavimu. 

 

Turinio nurašymas

Turinio nurašymas yra „blackhat“ SEO procesas, kai masinis turinio rinkimas iš interneto ir jo paskelbimas svetainėje. Šiuos metodus naudojantys žiniatinklio valdytojai pirmiausia bando indeksuoti savo turinį, kad kita svetainė atrodytų kaip kopija.

Turinio šlamštas

Turinio šlamštas yra turinio tipas, sukurtas siekiant manipuliuoti paieškos sistemų reitingavimu.

Kontekstinė reklama

Kontekstinė reklama yra tikslinės reklamos rūšis, susijusi su turiniu, kai skelbimai parenkami automatinėmis sistemomis ir pritaikomi kiekvienam vartotojui. Pvz., Jei vartotojas lankosi internetinių filmų svetainėje ir ta svetainė naudoja kontekstinę reklamą, vartotojui gali būti rodomi tokie skelbimai kaip kino bilietai ar DVD pardavėjai. Susieta su kontekstu, šio tipo reklama yra labiau linkusi spustelėti ir, tikėtina, bus dosnių pajamų generatorius.

Perskaičiavimo kursas

Trumpai tariant, konversijų rodiklis reiškia potencialių interneto lankytojų, kurie tampa „pirkėjais“ svetainėje, skaičių. „Pirkėjai“ gali reikšti, kad iš tikrųjų perkate produktą, užpildote formą arba užsiprenumeruojate ką nors svetainėje, atsižvelgiant į tinklalapio tikslą. Pavyzdžiui, jei svetainėje, kurioje parduodamos knygos, yra 100 lankytojų, o 5 iš tų lankytojų iš tikrųjų perka knygas iš tos svetainės, konversijų rodiklis yra 5%. Kuo didesnis konversijų rodiklis, tuo sėkmingesnė ta svetainė paprastai būna.

Kontekstinė nuoroda

Kontekstinė nuoroda yra hipersaitas, atsirandantis po inkaro tekstu  ir apgaubtas atitinkamo turinio. Kontekstinės nuorodos paprastai yra geriausias nuorodų tipas, kurį galite gauti SEO.

TVS (turinio valdymo sistema)

Turinio valdymo sistema yra programinė įranga, skirta kurti ir valdyti interneto turinį. Kai kurie iš populiariausių TVS yra „WordPress“, „Joomla“ ir „Drupal“. Paprastai jie yra patogūs vartotojams ir yra daug lengviau įgyvendinami nei kuriant svetainę nuo nulio.

Slapukas

Slapukas yra nedidelis failas, naudojamas saugoti konkrečią informaciją, pvz., Naršymo veiklą ar partnerių nuorodas. Tai gali paveikti paieškos rezultatus. Pavyzdžiui, jei dažniau lankotės svetainėje, ši svetainė gali būti aukštesnė, tik jums. Norėdami tiksliai patikrinti reitingus, naršyklėse naudokite inkognito režimą arba privačius langus. Šie langai nepaiso slapukų.

Autorių teisės

Autorių teisės yra teisėta teisė, suteikianti originalaus kūrinio kūrėjui išimtines teises juo naudotis ir platinti. Tai taikoma bet kokio tipo turiniui, nesvarbu, ar tai vaizdinis, garso ar tekstinis turinys.

Autorinių teisių pažeidimas

Neautorizuotas autorių teisių saugomos medžiagos naudojimas yra žinomas kaip autorių teisių pažeidimas. Būkite atsargūs, kokį turinį paimate iš interneto, nes tai gali sukelti teisines pasekmes. Dažna problema yra vaizdų naudojimas „Google“. Nors jie gali atrodyti laisvi, iš tikrųjų ne! Jei norite, kad vaizdai būtų nemokami, eikite į „Tools -> Usage Rights“, kai ieškote „Google Images“.

CPA

Mokestis už įgijimą (arba mokestis už veiksmą) reiškia kainą, kurią leidėjas moka reklamuotojui už kiekvieną unikalų reklamuotojo pateiktą vartotojo veiksmą.

MUP

MUP yra mokesčio už paspaudimą sutrumpinimas ir nurodo faktinę kainą, kurią mokate už kiekvieną paspaudimą jūsų mokėjimo už paspaudimą kampanijoje (PPC). MUP yra svarbus, nes jis atstovauja lankytojo ir įmonės produkto sąveikos formai bei lemia mokamų kampanijų finansinę sėkmę.

MUT

Išspręsta dilema su „M“ iš „CPM“. Romėniškais skaitmenimis M reiškia 1000.

MUT yra mokesčio už tūkstantį sutrumpinimas. Jei jums įdomu, kur yra „M“ iš „CPM“, turėtumėte žinoti, kad romėniškais skaitmenimis M reiškia 1000. Tai taip pat vadinama „kaina už tūkstantį parodymų“ ir nurodo išlaidas, kurias reklamuotojas moka už 1000 (vienas tūkstantis) reklamjuostės ar kitokio tipo reklamos parodymų rodymas tinklalapyje. MUT taip pat gali būti būdas išsiaiškinti, kiek pelninga yra svetainė arba kokį potencialą ji gali ja tapti. Pavyzdžiui, „Facebook“ yra CPM nišos rinkos lyderė.

CSS (pakopiniai stiliaus lakštai)


CSS („Cascading Style Sheets“) yra stiliaus pridėjimo prie interneto dokumentų mechanizmas. Pagrindinė jo ypatybė yra ta, kad ji leidžia atskirti dokumento turinį nuo dokumento pateikimo, kad būtų lengviau prieinamas ir lankstus turinys. CSS apima tokius elementus kaip šriftai, spalvos, išdėstymas ar tarpai. Kitas įprastas CSS naudojimas yra skirtingai koreguoti ekraną, atsižvelgiant į įrenginį ar ekrano dydį, kurį naudoja žiūrovas.

Vikšrinis

Tikrintuvas yra programa, dar vadinama „voru“ arba „botu“, kuri sistemingai naršo svetaines ir skaito jų puslapius bei jų turinį, siekdama interneto indeksavimo. SEO kontekste tikrinimo programos yra svarbios nustatant svetainės svarbą ir reitinguojant interneto paieškas pagal konkretų raktinį žodį. Vikšriniai robotai yra labai aktyvūs ir gali keletą kartų per dieną apsilankyti svetainėje, tikrindami, ar nėra atnaujinimų. Galbūt pats žinomiausias tikrintuvas yra „Google“ tikrintuvas, žinomas kaip „ Googlebot“ .

Juokingas faktas: jie vadinami vorais ir tikrintojais, nes WWW reiškia internetą.

Tikrinimo biudžetas

Tikrinimo biudžetas yra puslapių, kuriuos „Googlebot“ tikrina ir indeksuoja per tam tikrą laikotarpį, skaičius. Kiekviena svetainė turi tikrinimo biudžetą. Jei svetainėje yra mažiau URL, dažniausiai ji bus tikrinama efektyviai. Didesnėse svetainėse svarbiau nustatyti, ką tikrinti, kada ir kiek išteklių yra skirta nuskaitymui. Iš esmės, jei jūsų puslapių skaičius viršija tikrinimo biudžetą, šie puslapiai nebus indeksuojami „Google“.

Tikrinimo gylis

Tikrinimo gylis yra tai, kiek tikrintuvas indeksuoja svetainės puslapius. Kai tikrintuvas pasiekia jūsų svetainę, jis vis ieško nuorodų. Puslapis gali turėti antrinius puslapius, o tuose – savo. Tai panašu į tai, kaip aplankai ir poaplankiai veikia jūsų saugykloje.

Citavimas

Citatos yra jūsų įmonės įrašai, nurodantys ją kaip vietinę įmonę. Populiarūs vietinės paieškos rinkodaros šaltiniai yra „Google+ Local“, „Bing Local“, „Yahoo Local“, „Yelp“, „Merchant Circle“ ir kiti vietiniai katalogai.

Paspaudimų rodiklis (PR)

Kiek kartų žmonės spusteli nuorodą paieškos rezultatuose, palyginti su parodymų (matytų kartų) skaičiumi paieškos rezultatuose.

Konkurento analizė

Konkurento analizė (SEO) yra jūsų konkurentų tyrimo procesas ieškant, siekiant nustatyti geriausias paieškos optimizavimo strategijas vietoje ir už jos ribų, kurias jie naudoja aukštam reitingui.

Specializuotas serveris

Dedikuotas serveris yra serveris, skirtas tik vienam savininkui. Kiti žinomi tipai yra VPS (virtualūs privatūs serveriai) ir bendrasis priegloba.

Gili nuoroda

Gilioji nuoroda yra hipersaitas, nukreipiantis į svetainės antrinį puslapį, o ne į pagrindinį. Kuo daugiau pasvirųjų brūkšnių galite rasti URL, tuo gilesnė nuoroda.

Gilus nuorodų santykis

Giliųjų nuorodų santykis yra hipersaitų, nukreipiančių į kitus puslapius nei jūsų pagrindinis puslapis, procentas. Jei turėtumėte 100 puslapių ir 60 būtų nukreipę į kitus nei jūsų pagrindinio puslapio puslapius, giliųjų nuorodų santykis būtų 60%.

Domeno vardas

Internete domeno vardas yra tai, ką įvedate savo naršyklėje, kad patektumėte į svetainę. Tai svetainės pavadinimas. Jis gali nurodyti vieną ar daugiau IP adresų ir jį visada lydi vienas ar daugiau priesagų, vadinamų plėtiniais (.com, .net, .org, .co.uk, .com.au).

Domeno vardo amžius

SEO srityje domeno vardo amžius nurodo, kada pirmą kartą buvo užregistruotas svetainės pavadinimas. Manoma, kad domeno amžius vaidina svarbų veiksnį. Jei mes 2017 m., O svetainės domeno vardas buvo užregistruotas 2010 m., Domeno amžius būtų 7 metai.

Laiko laikas

Skaitmeninėje rinkodaroje užlaikymo laikas reiškia laiką, kurį vartotojas praleidžia tame pačiame svetainės puslapyje. Manoma, kad gyvenimo laikas yra reitingavimo veiksnys .

Dinaminis URL

 

Dinaminis URL yra paieškos duomenų bazėje valdomoje svetainėje rezultatas. URL turinys keičiasi atsižvelgiant į paieškos užklausas. Atitinkamai keičiasi ir tų puslapių turinys. Nors juos galima indeksuoti ir reitinguoti, manoma, kad statiniai URL suteikia SEO privalumų. Rekomenduojamas abiejų mišinys. Pvz., Jei jūsų svetainėje yra kategorijų puslapiai su filtrais, pačios kategorijos gali būti statiškos, tačiau filtrai gali generuoti dinamines eilutes URL. Tai kur kas geriau nei turėti tūkstančius statinių URL, po vieną kiekvienam filtro tipui. Rekomenduojama naudoti kanoninę žymą nuo filtruotų eilučių iki pagrindinio statinio URL.

 

Durų puslapis

„Doorway“ puslapio koncepcija dažnai naudojama juodos kepurės SEO kontekste ir nurodo prastos kokybės puslapius, kurie yra optimizuoti pagal tam tikrą raktinį žodį ar frazę. Tarpinio puslapio tikslas yra klaidinti paieškos sistemas ir gauti aukštą reitingą tam tikrose svetainėse. Iš esmės durų puslapiai nukreipia lankytojus į kitus tinklalapius be jų žinios, naudojant maskavimo formą. Jie taip pat žinomi kaip portalo puslapiai, šliuzo puslapiai, įėjimo puslapiai arba peršokimo puslapiai.

Pasikartojantis turinys

Pasikartojantis turinys reiškia panašaus ar identiško turinio bloką keliuose domenuose. Nors tai nėra apgaulinga kilmė, yra atvejų, kai turinys yra dubliuojamas siekiant manipuliuoti paieškos sistemų reitingais. Pagrindinė turinio dublikato problema yra ta, kad paieškos sistemos nežino, kuri versija yra originali, ir yra priverstos pasirinkti versiją, kuri greičiausiai bus originali. Tai paprastai lemia srautų ir svetainių savininkų reitingo praradimą, o paieškos sistemoms – ne tokius svarbius rezultatus.

„Dofollow“ / „Nofollow“

„Dofollow“ / „Nofollow“ – „Nofollow“ yra atributas, kurį žiniatinklio valdytojai gali naudoti susiedami svetainę, kuri liepia paieškos sistemoms iš esmės ignoruoti nuorodą. Socialiniai tinklai garsėja tuo, kad naudodami nofollow nuorodas susiedami su išorinėmis svetainėmis. Nuorodos be nofollow atributo vadinamos dofollow.

Redakcinė nuoroda

Redakcinė nuoroda yra atgalinė nuoroda, natūraliai įsigyta iš svetainės redaktoriaus. Šios nuorodos nėra prašomos ar remiamos ir yra geros turinio strategijos rezultatas. „Google“ mėgsta redakcijos nuorodas, todėl verta jas turėti.

Šifruota paieška

Šifruota paieška reiškia faktą, kad „Google“ užšifruoja paieškas, kurias žmonės atlieka per saugų ryšį. Užšifruotoje paieškoje raktinių žodžių duomenys nepraeina per svetaines, todėl vartotojai negali būti stebimi. Be to, nebegalima segmentuoti vartotojų pagal raktinius žodžius jų analizės programinėje įrangoje. Pasak „Google Webmaster Blog“, „svetainė, pasiekiama naudojant natūralios paieškos rezultatus http://www.google.com (ne SSL), gali matyti, kad vartotojas atėjo iš google.com, ir jų paieškos užklausą. Tačiau apie natūralios paieškos rezultatus naudojant SSL paiešką svetainė žinos tik tai, kad vartotojas atėjo iš google.com “. Vienas iš saugiame paieškoje poveikis yra padidėjusi kiekis nepateikė .

Etiškas SEO

Etinis SEO yra „WhiteHat“ SEO sinonimas. Tai svetainės optimizavimo paieškos sistemoms procesas, nenaudojant šešėlinės, juodos kepurės taktikos. Etinė SEO strategija apimtų gerą puslapio optimizavimą, kokybišką turinį ir įtakojančių žmonių informavimą.

Tikslios atitikties domenai (EMD)

SEO srityje EMD neturi nieko bendro su „Electro Motive Diesel“.


Tikslios atitikties domenai yra domenai, kuriuose vietoj firminio pavadinimo naudojamas konkretus raktinis žodis ar frazė. Pvz., Seotools.com būtų EMD, o kognityvus SEO.com yra firminis domenas. EMD ilgą laiką buvo gerai įvertinta, tačiau 2012 m. „Google“ išleido atnaujinimą, kuris sumažino daugelį EMD reitingų paieškose. Šiandien vis dar yra daug EMD, kurie pagal savo raktinius žodžius vertinami gerai, daugiausia atsižvelgiant į tai, ar jie turi kokybišką turinį.

Išeiti iš puslapio

Išėjimo puslapis yra būtent toks, koks jis skamba. Tai puslapis, per kurį vartotojas egzistuoja jūsų svetainėje. Patartina žinoti, kurie puslapiai yra išėjimo puslapiai, kad galėtumėte juos optimizuoti, kad išlaikytų vartotojus.

Išorinė nuoroda

Išorinė nuoroda yra nuoroda, nukreipianti iš svetainės į kitą svetainę, kuri nėra ji pati. Jei jūsų svetainė nukreipia į kažkieno svetainę, tai yra išorinė nuoroda. Jei kažkieno svetainė nukreipia į jūsų svetainę, tai vis tiek yra išorinė nuoroda.

Šviežias turinys

Šviežias turinys yra SEO sąvoka, nurodanti, kaip dažnai svetainė atnaujinama nauja informacija. Manoma, kad „Google“ patinka, kai svetainės reguliariai atnaujina savo turinį. Atnaujinant dažniau, paieškos sistemos gali dažniau tikrinti jūsų svetainę. Šviežias turinys gali būti visiškai nauji straipsniai ir puslapiai, arba tiesiog nauja informacija, įtraukta į seną. (pavyzdžiui, šis straipsnis kartą buvo atnaujintas su nauju turiniu).

FFA

FFA reiškia „Nemokama visiems“ ir nurodo svetaines, kurios leidžia visiems pridėti nuorodą, nukreipiančią į jų puslapius. FFA puslapiai neturi žmogaus įsikišimo ir paprastai jie neturi didelės reikšmės paieškos atitikčiai, nes dažniausiai nurodo žemos kokybės svetainę. Pavyzdžiui, FFA puslapyje galite rasti sporto svetainę, nurodytą tarp meno muziejų ir erdvės inžinerijos.

Rėmas

Skaitmeniniame pasaulyje rėmeliai yra daugiau nei puošnus paveikslo gabalas.

Rėmelis yra tinklalapio dalis, rodanti turinį nepriklausomai nuo jo talpyklos. Tai reiškia, kad rėmelyje esantys elementai gali kilti iš tos pačios svetainės kaip ir kiti turinio elementai. Todėl, kalbant apie SEO, nors pagrindiniame korpuse, antraštėje ir poraštėje esantys duomenys atrodo nepažeisti, jie iš tikrųjų yra skirtingi failai, kuriuos paieškos sistemos indeksuodamos suskaidomos į dalis. Pavyzdžiui, paieškos sistemos gali pamatyti jūsų pagrindinį puslapį tuščią ir apskritai neindeksuos jūsų svetainės turinio.

FTP (failų perdavimo protokolas)

Norėdami perkelti failus iš savo kompiuterio į serverį, naudojate failų perdavimo protokolą. Savo serveryje galite sukurti FTP paskyras. Tada šios paskyros gali prisijungti prie jūsų serverio naudodamos vartotoją ir slaptažodį. Populiarus FPT klientas yra „ FileZilla“ .

Vartų puslapis

Vartų puslapis yra tas pats, kas durų puslapis .

 

„Google“ bausmė

„Google“ bausmė yra laikoma, kai svetainė pažeidžia „Google“ žiniatinklio valdytojo gaires, ir „Google“ ją baudžia sumažindama savo reitingą tam tikrų raktinių žodžių paieškos rezultatuose arba visiškai pašalindama svetainę iš indekso.

„Google Panda“

„Google Panda“ nėra naujo tipo Azijos lokys.

„Google Panda“ yra „Google“ algoritmų atnaujinimų, įvertinančių svetainės turinio kokybę, pavadinimas. Žemos kokybės turinio ir didelio skelbimų skaičiaus svetainėse paieškos reitingai prarandami atnaujinus algoritmą.

„Google Penguin“

Saugokitės, žiniatinklio šlamštas! Pingvinas ateina už jus!

„Google Penguin“ yra „ Google“ algoritmų atnaujinimų , įvertinančių svetainės optimizavimo ne svetainėje (kai kuriose vietose), naudojimas. Svetainėse, kurios naudoja tokias technikas kaip nenatūralus susiejimas, raktinių žodžių įdėjimas (bandymas optimizuoti per daug raktinių žodžių viename puslapyje), žemos kokybės nuorodų kūrimas, šlamšto nuorodų kūrimas ir kt., Prarado paieškos reitingus.

„Google Bomb“

Pirmoji žinoma „Google“ bomba grąžino „Microsoft“ paieškai „blogiau už patį Šėtoną“.

„Google bomb“ nurodo praktiką, kai raktinių žodžių grupė, ieškoma įvairiose paieškos sistemose, grąžina visiškai netikėtą svetainę. Tai galima padaryti sukūrus daug nuorodų į tų svetainių puslapį, įskaitant ieškomus raktinius žodžius. Ši praktika paprastai turi humoristinius tikslus, tačiau ji taip pat naudojama dalytis politine ar socialine ideologija arba pritraukti srautą į verslą. Pirmoji žinoma „Google“ bomba buvo 1999 m., Kai „Paieškos blogesnė už patį Šėtoną“ paieškos svetainė buvo „Microsoft“. Galbūt garsiausia „Google“ bomba buvo „apgailėtina nesėkmė“ nuo 2000 m. Kai ieškoma „Google“, šis raktinis žodis grąžins George’o Busho biografijos svetainę iš Baltųjų rūmų.

„Google Bowling“

Netrukus „Google“ boulingas reiškia šlamštą kito asmens vardu. Paprastai tai įtraukiama į diskusijas, susijusias su neigiamu SEO, ir nurodo šlamšto nuorodų į konkurentų svetaines praktiką, siekiant jiems skirti „Google“ nuobaudą.

„Google Dance“

„Google dance“ rodo laikotarpį, kurį „Google“ atliko pagrindinius indeksų atnaujinimus. Dėl šio laikotarpio interneto svetainių reitingai gali svyruoti net kelis kartus per dieną. „Google“ šokyje „Google“ apskaičiuoja kiekvieno puslapio PageRank ir daugelį kitų metrikų bei keičia visų raktinių žodžių SERP .

„Google“ sultys

„Google“ sultys yra slengas svetainės vertei, kurią „Google“ nustato per „ Page Rank“ . Kuo daugiau sulčių turi tinklalapis, tuo didesnis jis bus rodomas paieškos rezultatuose. „Google“ nustato „sultis“ pagal tai, kas su kuo susieja. Pvz., Jei aukšto rango puslapis nukreipia į kitus puslapius, jis perkelia susijusių puslapių aktualumą ir netiesiogiai suteiks daugiau „Google“ sulčių.

„Googlebot“

„Googlebot“ / „Google“ vorų programa nurodo „Google“ žiniatinklio tikrintuvą , dar vadinamą „Google“ voru. „Googlebot“ renka informaciją iš interneto, kad visam laikui atnaujintų „Google“ indeksą. „Google spider“ apsilanko milijarduose tinklalapių ir aptinka naujas svetaines, esamų svetainių pakeitimus ar negyvas nuorodas, kad „Google“ indeksas būtų atnaujinamas.

„Google“ atsisakymo įrankis

Atsisakyti nuorodų? Hmm..būkime atsargiai optimistai …

„Google Disavow Tool“ yra įrankis, per kurį galite pašalinti nuorodas, kurios, jūsų manymu, yra nenatūralios , šlamšto ar prastos kokybės . Tai iš tikrųjų įrankis, kuris prašo „Google“ neatsižvelgti į tam tikras nuorodas, kai vertina jūsų svetainę. Pagrindinė problema yra teisingai nustatyti nuorodas, kurios neigiamai veikia jūsų svetainę. Neteisingų nuorodų atsisakymas gali sumažinti reitingą ir „Google“ nubausti. Nenatūralių ryšių nustatymas gali būti sunkus darbas. Norėdami palengvinti procesą, galite naudoti tokius įrankius kaip automatinis nenatūralus nuorodų aptikimo įrankis .

Google analizė

„Google Analytics“ yra „Google“ siūloma paslauga, teikianti statistiką ir skaitmeninę analizę apie žiniatinklio srautą, srauto šaltinius, konversijų rodiklį, klientų segmentavimą, pardavimus, atmetimo rodiklius ir kt. Tai įrankis, kuris gali būti naudingas rinkodaros profesionalams, turinio kūrėjams, bet taip pat žiniatinklio valdytojai. Ši paslauga yra nemokama svetainėms, kurios per mėnesį sulaukia mažiau nei 10 milijonų įvykių.

„Google Adwords“

„Google Adwords“ reiškia „Google“ internetinę reklamavimo programą, leidžiančią jūsų skelbimą rodyti „Google“ ir jos partnerių svetainėse. Pagal jus dominančius raktinius žodžius „Google Adwords“ padeda įdėti skelbimą į atitinkamus paieškos rezultatus. Apmokestinimas paprastai atliekamas tada, kai lankytojas spustelėja skelbimą.

„Google Adsense“

„Adsense“ yra „AdWords“ dalis. „Adsense“ naudoja leidėjai (svetainių savininkai), norėdami užsidirbti pinigų rodydami skelbimus savo svetainėse. Kiekvieną kartą, kai lankytojas spustelėja „Adsense“ skelbimą jūsų svetainėje, reklamuotojas jums sumoka šiek tiek pinigų.

„Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė

„Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė yra nemokamas pagrindinis raktinių žodžių tyrimo įrankis iš „Google Adwords“. Jį naudojate norėdami nustatyti, kurie raktiniai žodžiai geriausiai tinka jūsų PPC reklaminėms kampanijoms, bet taip pat gali būti naudojami SEO tikslams. Tačiau „Google“ siūlo daugiau informacijos apie paieškos apimtį tiems, kurie turi aktyvias reklamines kampanijas.

„Google Search Console“ (TGS)

Keli žodžiai, „Google Search Console“ ( buvusi „GWT“ arba „Google Webmaster Tools“ ) yra nemokama žiniatinklio paslauga, leidžianti žiniatinklio valdytojams patikrinti jų indeksavimą ir optimizuoti savo svetainės matomumą. CSV sukurtas veikti kaip komunikacijos mechanizmas tarp „Google“ ir svetainių savininkų, padedantis žiniatinklio valdytojams nustatyti pagrindines problemas savo svetainėse.

„Google“ svetainių nuorodos

„Google“ svetainių nuorodos yra nuorodos, rodomos „Google“ tinklalapio pavadinime, kai atliekama prekės ženklo paieška. Jie naudojami padėti vartotojams greičiau pasiekti reikiamą skyrių. Nėra aiškaus būdo, kaip šias nuorodas parodyti, tačiau domeno amžius, domeno našumas, struktūriniai duomenys (schemos žymėjimas) ir gera vidinio susiejimo strategija gali padėti.

„Google“ svetainių nuorodos SEO

„Google“ universali paieška

„Google“ universali paieška yra paieškos tipas, kai kelių specializuotų sričių rezultatai rodomi žiniatinklio paieškos sąraše. Pavyzdžiui, „Google“ naujienų, „YouTube“ ar „Google“ vaizdų rezultatai bus rodomi pagrindiniame „Google“ rezultatų tinklalapyje.

„Grey Hat“ SEO

Pilka skrybėlė iš esmės yra juoda skrybėlė, kurioje naudojama pigi skalbimo priemonė.

Pilka skrybėlė reiškia SEO, naudojant tiek juodos, tiek baltos kepurės metodus.

Svečių dienoraščiai

Svečių dienoraščiai  yra strategija, naudojama kuriant nuorodas ir kuriant prekės ženklą, kai pateikiate turinį kitoms svetainėms, kad gautumėte atgalinę nuorodą savo autoriaus biografijoje ir (arba) sukurtumėte sąveiką su svetainės skaitytojais. Svečių tinklaraščiai geriausiai veikia tada, kai nemanote, kad tai yra nuorodų kūrimas, o vertinate kaip valdžios kūrimą. 2014 m. „Google“ paskelbė apie galimas svečių dienoraščių nuobaudas , skirtas tik tam, kad paveiktų svetainės reitingą „Google“.

 

Antraštės (H1, H2, H3)

Antraštės yra HTML žymos, kurios reitinguose turi reikšmingą svorį. Paprastai H1 yra labai panašus į pavadinimo žymą, jei ne visai tas pats. Kiekviename puslapyje turėtų būti tik viena H1 žyma . Taip pat verta naudoti antraštės hierarchiją. Pvz., H2 gali būti trys H3, tada jūs galite turėti kitą H2 su dar trim H3. H3 gali turėti keletą H4 vaikų, bet jūs taip pat galite paryškinti šį tekstą.

Paslėptas turinys

Paslėptas turinys yra turinys, esantis puslapio HTML versijoje, bet tiesiogiai nematomas naršyklėje. Nors tai ne visada, ji dažnai naudojama kaip „juodos kepurės“ SEO taktika, kad būtų galima pridėti papildomo turinio, kurį matys tik paieškos sistemos.

„Href“ ir „A Href“

„Href“, sutrumpintai reiškiantis „ H yperlink Ref erence“ , yra <a> inkaro žymos atributas arba tai, ką mes žinome kaip nuorodą. „Href“ nurodo šaltinį, į kurį turėtų nukreipti inkaro žyma. Tai gali būti vidinė (jūsų svetainė) arba išorinė (kita svetainė), santykinė (/ puslapis /) arba absoliuti (www.site.com/page). Visoje inkaro žymoje su href taip pat yra inkaro tekstas ir ji atrodytų maždaug taip: <a href=”http://site.com”> inkaro tekstas </a>.

Hreflang

„Hreflang“ yra HTML metažymų atributas, nurodantis, kokia svetainės kalba turėtų būti rodoma paieškos sistemose. Atributas turi būti abipusis. Pavyzdžiui, jei turite savo svetainės versijas angliškai ir vokiškai, angliškoje versijoje turėtų būti atributas hreflang = ”de”, o vokiečių kalboje – atributas hreflang = ”en”. Daugiau apie tai galite perskaityti čia .

HTML (hiperteksto žymėjimo kalba)

HTML yra populiariausia žymėjimo kalba kuriant svetaines ir žiniatinklio programas. HTML dažnai naudojamas kartu su „JavaScript“ ir CSS („Cascadig Style Sheets“).

HTTP (hiperteksto perdavimo protokolas)

HTTP kontroliuoja, kaip hipertekstas perduodamas internete. Tai rodo, kaip komponentai bendrauja tarpusavyje, ir turi daugybę leidimų ir apribojimų.

HTTPS

HTTPS yra tas pats, kas HTTP, vienintelis skirtumas yra tas, kad jis naudoja SSL šifravimą, kad apsaugotų perkeltus duomenis.

HTTP būsenos kodas

HTTP atsakymo būsenos kodas nurodo, ar HTTP užklausa buvo sėkminga, ar ji susidūrė su kažkokia problema. Būsenos kodo pavyzdžius žiūrėkite čia .

Kolibris („Google“ atnaujinimas)

„Google Hummingbird“ yra „Google“ paieškos algoritmo atnaujinimas, kuriame kalbama apie sinonimus ir kontekstą. Jis buvo išleistas 2013 m. Ir jo tikslas yra nustatyti vartotojo paieškos tikslą, kad būtų pateikti svarbiausi paieškos rezultatai.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

„Icognito“ skirtukai / privatūs „Windows“ naršyklėse

Žiniatinklio naršyklėje inkognito skirtukas (arba privatus langas) yra skirtukas, kuriame nėra saugoma slapukų informacija. Tai reiškia, kad ankstesnės paieškos ar aplankytos svetainės neturės įtakos jūsų paieškos rezultatams, nors vieta vis tiek gali juos paveikti. Galite pasiekti privatų skirtuką paspausdami CTRL + Shift + N.

Vaizdo optimizavimas

Vaizdo optimizavimas yra dviejų tipų. Pirmasis nurodo raktinius žodžius, naudojamus vaizdo URL, apraše ir pavadinime. Nors „Google“ gali atpažinti vaizdus, ​​ji iš tikrųjų negali pasakyti, apie ką kalbama, todėl naudojasi aprašymu tam išsiaiškinti. Gerai optimizuotame tinklalapyje į paveikslėlių aprašymus turėtų būti įtraukti keli raktiniai žodžiai. Antrasis tipas nurodo dydį. Tai labai svarbu SEO, nes tai tiesiogiai veikia svetainės įkėlimo greitį. Lėtai įkeliamos svetainės gauna daug mažiau srautų nei greitai įkraunamos. Nenaudokite CSS, jei norite sumažinti 500 × 500 taškų vaizdą iki 200 × 200 taškų. Pakeiskite jo dydį ir tiesiogiai naudokite 200 × 200 versiją. Be to, naudokite vaizdų glaudinimo svetaines ar papildinius, kad jūsų vaizdai būtų kuo mažesni.

Įspūdžiai

Parodymai nurodo, kiek kartų jūsų nuoroda / skelbimas / svetainė buvo asmens rodinio lauke, nespustelėjus. Pvz., Jei jūsų svetainė „Google“ užima 3 vietą ir 1000 žmonių mato tą „Google“ tinklalapį, turėtumėte 1000 parodymų.

Gaunamasis ryšys (atgalinė nuoroda) )

Gaunamasis ryšys (atgalinė nuoroda) reiškia gaunamą nuorodą į svetainę ar tinklalapį. Didelis gaunamų nuorodų skaičius rodo tos svetainės svarbą. SEO kalboje gaunamos nuorodos taip pat žinomos kaip atgalinės nuorodos, gaunamosios nuorodos, gaunamosios nuorodos, nuorodos arba vidinės nuorodos.

Vidinė nuoroda

 

„Vidinė nuoroda“ yra nuoroda tinklalapyje, nukreipianti į kitą tos pačios svetainės ar domeno puslapį.

 

Indeksuoti puslapiai

Indeksuoti puslapiai nurodo svetainės puslapius, kuriuos aplankė, tyrė ir išsaugojo paieškos variklis. Indeksavimo tikslas yra pagerinti paieškos užklausos tinkamumą. Jei puslapis nėra indeksuotas paieškos variklio, tas puslapis nebus įtrauktas į paieškos variklio rezultatus.

 

ISP (interneto paslaugų teikėjas)

IPT yra įmonė, teikianti jums internetą. Jei IPT turi daug šlamšto turinčių vartotojų, ištisos IP klasės gali patekti į juodąjį sąrašą. Jei jūsų IP taip pat yra tame juodajame sąraše, svetainės gali pradėti blokuoti jūsų kompiuterio prieigą prie jų.

„Javascript“ (JS)

„Javascript“ yra programavimo kalba, dažnai naudojama kuriant interaktyvius efektus žiniatinklio naršyklėse, pavyzdžiui, animacijas slankikliuose. Nors ir labai galingas, jis taip pat yra labai sunkus. Svetainės, kuriose yra daug scenarijų, dažniausiai kraunasi lėčiau.

 

Johnas Muelleris

Juhnas Muelleris yra dabartinis „Google“ žiniatinklio šlamšto komandos vadovas. Jis reguliariai organizuoja „Hangout “ „ Google Webmasters“ kanale . Žiniatinklio valdytojai iš viso pasaulio gali užduoti klausimus apie SEO ir svetainės našumą, o Jonas atsakys.

KPI

KPI reiškia „Key Performance Indicator“ ir tai yra vertė, naudojama norint įvertinti, kaip efektyviai verslas pasiekia savo pagrindinius tikslus. Pavyzdžiui, versle internete srautas gali būti KPI. Jūs tai matuojate, kad nustatytumėte savo SEO ir rinkodaros pastangų sėkmę.

Raktažodis Tankis

Raktinių žodžių tankis reiškia procentą, kiek kartų raktinis žodis ar raktinė frazė randama puslapio turinyje, be viso kito turinio. Pvz., Jei 100 žodžių tinklalapyje raktinių žodžių frazė kartojama 5 kartus, nepaisant to, ar tai yra turinyje, antraštėse, antraštėse, reklamoje ir kt., Rakto tankio procentas bus 5%. Nėra taisyklės arba optimalaus raktinio žodžio procento, tačiau turite atsižvelgti į tai, kad per mažai gali būti nepakankamai aišku, kad paieškos sistema suprastų, apie ką yra puslapis, o per daug gali turėti nenatūralų aspektą.

Raktažodžių tyrimai

Raktinių žodžių tyrimas yra tinkamų raktinių žodžių, pagal kuriuos taikoma jūsų paieškos rinkodaros kampanijoje, nustatymas.

Raktažodžių įdaras

Raktinių žodžių užpildymas paprastai susijęs su neetiškais SEO metodais ir nurodo praktiką į tinklalapį įterpti daug raktinių žodžių, siekiant manipuliuoti paieškos rezultatais. Tokie raktiniai žodžiai pateikiami dideliuose sąrašuose ar grupėse su kitais raktiniais žodžiais, paprastai ne kontekste. Raktinių žodžių įdaras taip pat žinomas kaip raktinių žodžių įkėlimas arba „ spamdexing“ .

Nukreipimo puslapis

Nukreipimo puslapis yra puslapis, į kurį atvyksta lankytojas, paprastai spustelėjęs nuorodą paieškos sistemos rezultatų puslapiuose. Nukreipimo puslapis gali būti puslapis, natūraliai užimtas SERP, arba gali būti svetainė, kuri buvo reklamuojama paieškos variklio rezultatuose. Skaitmeninėse reklaminėse kampanijose, tokiose kaip „ Mokėti už paspaudimą“ , nukreipimo puslapis laikomas sandorio sudarymo vieta. Yra dviejų tipų nukreipimo puslapiai: sandorio puslapiai (puslapiai, skatinantys lankytojus imtis kokių nors veiksmų, pirkti produktą, užpildyti formą ir pan.) Ir informaciniai puslapiai (puslapiai, kuriuose siūloma informacija pagal ieškomus raktinius žodžius). .

Nuorodų mainai

Nuorodų mainai yra prekybos nuorodų procesas. Jei turite tinklaraštį ir jūsų draugas taip pat turi tinklaraštį, galite pasikeisti nuorodomis. Šios nuorodos siųs srautus iš vienos į kitą ir taip pat suteiks SEO naudos. Tačiau pernelyg didelis nuorodų keitimasis laikomas juodos kepurės taktika, todėl nepersistenkite.

Nuorodos masalas

Nuorodų masalas , dar vadinamas paspaudimų masalu , nurodo svetainės turinį, sukurtą siekiant atkreipti dėmesį ir pritraukti kitas nuorodas, specialiai naudojamas socialinės žiniasklaidos srityje. Mattas Cuttsas nurodo, kad masalas yra „viskas, kas pakankamai įdomu, kad pritrauktų žmonių dėmesį“. Kai kurie dažniausiai pasitaikantys saitai yra humoro kabliukai, naujienų kabliukai, infografijos, informaciniai kabliukai.

Nuorodų kūrimas

Nuorodų kūrimas yra gaunamų nuorodų į svetainę kūrimo procesas. Yra daugybė skirtingų nuorodų kūrimo strategijų, kurias SEO naudoja pirkdamas nuorodas, įskaitant tiesiogines užklausas žiniatinklio valdytojams, straipsnių rinkodarą, katalogus, svečių tinklaraščius, socialines žymes ir kt.

Linkerati

Linkerati, dar žinomas kaip „linkers“, apibūdina labai aktyvius ir entuziastingus interneto vartotojus, kurie greičiausiai kuria gaunamas nuorodas arba sukuria srautą. Linkerati greičiausiai taps „linkbait“ kampanijos taikiniu, nes jie kuria ir dalijasi kokybiškomis nuorodomis, kurios padeda svetainėms sulaukti didesnio srauto.

Nuorodų lipdymas

Nuorodos ar puslapio reitingo formavimas yra procesas, kuriuo manipuliuojama, kaip puslapio reitingas teka jūsų svetainėje. Jis pasenęs, kaip paaiškinta čia .

Vietos reitingo stebėjimo priemonė

„Local Rank Tracker“ yra funkcija, leidžianti pamatyti, kaip jūsų svetainė veikia konkrečiose vietose. Reitingo pozicijos gali labai skirtis kiekviename regione ar net mieste. Vietinio reitingo stebėjimo priemonė suteikia galimybę pamatyti, kaip jūsų svetainė reitinguojama skirtingose ​​geografinėse vietovėse.

Nuoroda sultys

Nuorodos sultys yra ne tik soda.

Tai terminas, vartojamas nuorodos vertei nurodyti. Pavyzdžiui, dofollow nuoroda iš CNN į jūsų svetainę turėtų daug nuorodų sulčių. Be to, puslapiuose, kuriuose yra per didelis nuorodų kiekis, nuteka nuorodų sultys.

Nuorodų atkūrimas

Nuorodų atkūrimas  yra nuorodų kūrimo strategija, kai einate ieškoti savo prekės ženklo ar verslo paminėjimų, kad sužinotumėte, ar galite gauti nuorodų iš tų paminėjimų. Tai taip pat apima procesą, kuriame rasite nuorodas, nukreipiančias į trūkstamus jūsų svetainės puslapius, kad galėtumėte juos nukreipti į tiesioginius puslapius.

Nuorodos profilis

Nuorodų profilis laikomas nuorodų, nukreipiančių iš kitų svetainių į svetainę, paskirstymu. Nuorodų profilyje nėra vidinių svetainių nuorodų.

Nuoroda „Greitis“

Nuorodos greitis – rodo svetainių nuorodų profilio augimo tendenciją. „Link Velocity“ tendencijos taip pat gali būti natūralios arba nenatūralios. Nenatūralus ryšio greitis turės įvairių šuolių įvairiais laikotarpiais, nesukurdamas natūralios išvaizdos tendencijos.

Susieti auditą

Ar norite sukurti tvirtą skaitmeninės rinkodaros strategiją? Pradėkite nuo nuorodų audito!

Nuorodų auditas yra išsami analizė, leidžianti atidžiai patikrinti elementus, susijusius su nuorodų kūrimo strategija, nuorodų padėties nustatymu, nenatūraliais saitais , nuorodų greičiu, nuorodų autoritetu, konkurencijos analize ir kt. Nuorodų auditas padeda nustatyti problemas ir galimybes jūsų svetainei, tačiau tai taip pat turėtų būti pirmasis žingsnis kuriant tvirtą skaitmeninės rinkodaros strategiją.

Nuorodos kokybė

Paieškos sistemos išnagrinėja kiekvieną svetainių nuorodą ir nustato jų vertę. Tikslūs algoritmai, kuriuos paieškos sistemos naudoja nuorodos kokybei nustatyti, nėra žinomi. Tačiau nustatant nuorodos puslapio kokybę, atsižvelgiama į domeno autoriteto, patikimumo, tinkamumo ar populiarumo terminus.

Nuorodų ūkis

Nuorodų ūkis reiškia bet kurią svetainių grupę, kurioje visi puslapiai susieja vienas su kitu. Nuorodų ūkiai paprastai yra šlamšto siuntimo forma, nes daugumą jų sukuria automatizuotos programos. Rankiniu būdu sukurti nuorodų ūkiai yra sukurti tam, kad svetainės galėtų keistis nuorodomis su atitinkamais tinklalapiais. Šie nėra laikomi šlamšto forma.

Vietinės paieškos optimizavimas

Vietos paieškos optimizavimas  yra jūsų įmonės svetainės optimizavimo vietos paieškos rezultatams procesas. Tai apima pačios svetainės optimizavimą, kad paieškos sistemos padėtų nustatyti jūsų buvimo vietą, ir vietinių šaltinių kūrimą, kad dar labiau patvirtintumėte savo įmonės vietinę būseną.

Vietos paieškos užklausa

Vietinės paieškos užklausoje rezultatai rodomi kaip konkrečios vietos paieškos rezultatas. Paieškos sistemos leidžia vartotojams pateikti paieškos užklausoje geografinius apribojimus. Vietinės paieškos užklausoje vartotojas taip pat įtraukia tokią informaciją kaip miesto pavadinimas, rajonas, gatvė, pašto kodas ir kt. Pavyzdžiui, vietinė knygynų paieška atrodys taip: „Manheteno knygynas“, „Bellevue Avenue knygynas“.

Ilgosios uodegos raktinis žodis / galvos raktinis žodis

Ilgi uodegos raktiniai žodžiaiyra raktinių žodžių frazių tipai, gaunami iš dešinės paieškos paklausos grafiko dalies. Tarp paieškos apimties ir žodžių skaičiaus yra koreliacija. Štai kodėl daugelis žmonių mano, kad ilgosios uodegos raktinis žodis iš tikrųjų turi būti ilgas. Tiesą sakant, ilgosios uodegos raktiniai žodžiai yra raktiniai žodžiai, kurių paieškos apimtis yra labai maža, tačiau derinant – didžiulė. Galvos ir kūno raktiniai žodžiai sudaro tik apie 30% interneto srauto. Likusi dalis yra „Long Tail Keywords“. Jie yra konkretesni nei įprasti raktiniai žodžiai ir naudojami, kai svetainė nori patikslinti paieškos terminus svetainėje arba kai ieškotojas ieško kažko labai konkretaus. Jie taip pat naudojami kaip SEO strategija, nes jie yra mažiau populiarūs ir todėl mažesnė konkurencija. Pvz., „Efektyviausias vaistas nuo peršalimo ir kanalų“ yra ilgos uodegos raktinis žodis,Kita vertus, dažniau ieškoma pagrindinių žodžių raktinių žodžių . Mūsų pavyzdyje pagrindinis raktinis žodis būtų „vaistas nuo gripo“, atlikus apie 22000 paieškų. Šiame pavyzdyje yra gana matoma paieškos apimties ir frazės ilgio koreliacija. Tačiau, jei jūsų vardas nėra Donaldas Trumpas ar Tomas Cruise’as, tai taip pat gali būti ilgosios uodegos raktinis žodis.

LSI (latentinis semantinis indeksavimas)

LSI yra susietas su algoritmu, vadinamu latentine semantine analize, kuris analizuoja raktinių žodžių santykius ir santykius tarp skirtingų dokumentų. Iš esmės dabar paieškos varikliai žiūri ne tik į jūsų puslapio raktinius žodžius, bet ir į kitus susijusius raktinius žodžius susijusiuose dokumentuose visame internete. Mes taip pat naudojame LSI raktinių žodžių įrankyje ir „Content Assistant“  , kad galėtume patobulinti jūsų turinį. Įrankis rekomenduos raktinius žodžius, kuriuos turėtumėte pridėti prie savo turinio, kad jis labiau atitiktų temą.

Žemos kokybės nuorodos

Žemos kokybės nuorodos  yra nuorodos iš svetainių, kurių „Google“ nelaiko vertingomis. Nuorodos iš puslapių, kuriuose yra daugybė nuorodų (pvz., Nuorodų ūkiai), straipsnių tinklai su žemos kokybės turiniu ir nuorodų mainai „išteklių“ puslapiuose laikomi žemos kokybės.

 

Rankinė bauda

Neautomatinė bauda yra rango bausmė, nesusijusi su jokiu „ Google“ algoritmu . Neautomatinę peržiūros nuobaudą svetainei taiko „Google“ darbuotojas. Jei gausite nubaustą rankiniu būdu, „Google Search Console“ gausite įspėjimą. Šios nuobaudos paprastai taikomos svetainėms, kurių turinys yra mažas, o vartotojams tai tikrai nėra naudinga. Norėdami apsisaugoti nuo šių nuobaudų, būtinai pridėkite kontaktą ir skiltį „Apie“, kad „Google“ darbuotojai pamatytų, kad esate teisėtas verslas.

Mattas Cuttsas

Mattas Cuttsas yra didesnis už gyvenimą. Jis negali tilpti į 140 simbolių.

Mattas Cuttsas yra programinės įrangos inžinierius ir buvęs „Google“ žiniatinklio šlamšto komandos vadovas. Jo darbas buvo sutelktas į kovą su šlamštu ir žiniatinklio valdytojams padėti suprasti, kaip veikia paieška. Dabartinis „Webspam“ komandos vadovas yra Johnas Muelleris .

Metaduomenys

Metaduomenys gali būti įvairūs. Tai duomenys, apibendrinantys pagrindinę informaciją apie kitus duomenis. Naudodamiesi metaduomenimis, paieškos sistemos gali lengviau rasti informacijos apie puslapį.

Meta žymos

Meta žymos yra HTML žymos kiekviename puslapyje, nurodančios paieškos sistemoms, apie ką yra puslapis. Pavadinimo žyma yra svarbiausias elementas norint optimizuoti puslapį pagal tam tikrą raktinį žodį paieškoje. Nors meta aprašymas nepadeda optimizuoti raktinių žodžių, jis paprastai rodomas paieškos rezultatuose po pavadinimo žyma ir gali padėti padidinti paspaudimų skaičių, jei jis parašytas gerai.

Meta aprašymas

Meta aprašymas yra HTML metažyma, rodanti aprašą po jūsų puslapio pavadinimu „Google“ paieškos rezultatuose. Nors tai neturi tiesioginės įtakos SEO, tačiau tai gali turėti didelės įtakos PR. „Google“ ne visada pateikia tikslų jūsų norimą aprašymą. Kartais tai tiesiog parenka tinkamo teksto dalis iš jūsų svetainės.

meta aprašymo fragmentas

Meta raktiniai žodžiai

Meta raktiniai žodžiai naudojami nurodyti, pagal kokius raktinius žodžius svetainė turėtų būti reitinguojama. Kadangi jis buvo labai piktnaudžiaujamas, „Google“ 2009 m. Paskelbė juos pasenusiais.

HTML CSS JS mažinimas

Tinklo kodą ir failus, pvz., HTML, CSS ir „Javascript“, galima susiaurinti, kad jie būtų mažesni. Tokiu būdu jie bus atsisiųsti greičiau, o svetainė bus įkelta greičiau. Žr. Kompresija .

Tinka mobiliesiems

Tinkama mobiliesiems svetainė turėtų būti atitinkamai rodoma mobiliajame įrenginyje. Jei jis rodomas taip pat, kaip staliniame įrenginyje, jis netinka mobiliesiems. Mažame įrenginyje naršyti darbalaukio versiją gali būti sunku, nes tenka daug priartinti ir perbraukti. Yra dviejų tipų mobiliesiems skirtos svetainės: pirmoji yra atskira mobilioji versija, o antroji – interaktyvioji versija, kuri koreguoja jos plotį pagal ekrano dydį. Kadangi daugiau nei 50 proc. Paieškų internete atliekama mobiliuosiuose įrenginiuose, „Google “ 2015 m. Paskelbė,  kad svetainėms, kurios nėra pritaikytos mobiliesiems, bus skiriama bauda. Šis atnaujinimas taip pat buvo vadinamas Mobilegeddon.

Pirmasis mobilusis indeksavimas

Kadangi dauguma žmonių naršo internete naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais, „Google“ 2016 m. Pabaigoje paskelbė,  kad naudos mobilias svetainių versijas, kad įvertintų jų tinkamumą vartotojui. Tai gali sukelti problemų, jei mobiliojoje versijoje nebus rodomas visas svetainės turinys. Tokiu atveju geriau būtų pritaikyti reaguojančią versiją, nes jos turinys dažniausiai išliks toks pats.

MOZrankas

„MOZrank“ yra populiarus balas SEO pramonėje ir tai yra „Moz“ autoriteto balas, pagrįstas gaunamų nuorodų skaičiumi ir kokybe.

 

Vardų serveris (DNS)

Vardų serveris (domenų vardų sistema) tiesiog susieja serverio IP su draugiškesniu vardu. Tokiu būdu jums nereikės įsiminti IP bandant prisijungti prie serverio.

Natūralios kalbos apdorojimas

Kompiuteriai supranta žmogaus kalbą per procesą, vadinamą natūralios kalbos apdorojimu. Tai apima kalbotyrą, dirbtinį intelektą ir informatiką. „Google“ naudoja natūralios kalbos apdorojimą, kad nustatytų, kurie puslapiai labiau atitinka skirtingas paieškos užklausas. Be to, ji naudoja paiešką balsu, vertimus ir šlamšto aptikimą.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=jubBtD-C9rw

Natūralios nuorodos

Natūralios nuorodos yra tam tikras atgalinių nuorodų tipas, kuriam „Google“ teikia pirmenybę. Jų gauti sunkiau ir tai yra tiesioginis jūsų turinio ir rinkodaros pastangų rezultatas. Tačiau, skirtingai nei nenatūralūs saitai, jie suteiks ilgalaikę SEO naudą.

Natūralūs paieškos rezultatai

Natūralios paieškos rezultatai, dar vadinami „natūralia paieška“, reiškia paiešką, kai rezultatai pateikiami remiantis natūraliu indeksavimu, dėl paieškos sistemos vertinimo algoritmų, o ne pagal mokamą skelbimą.

Neigiamas SEO

Neigiamas SEO yra procesas, kai naudojama juodos kepurės SEO taktika, kad kažkas kitas būtų nubaustas „Google“. Dažniausiai tai daro neetiški žmonės savo konkurentams. Naudodamiesi „Google“ gairėmis, jie negali sąžiningai lenkti konkurencijos, jie bandys konkurenciją sumažinti.

Nišinė svetainė

Nišinė svetainė yra svetainė, sukurta specialiai vienai nišai / subjektui. Paprastai jis yra mažo dydžio (10–20 puslapių) ir siūlo informaciją viena tema. Norint turėti tvarų verslą, reikia sukurti ne vieną nišą. Iš šių svetainių gaunama pajamų iš filialų pardavimo ar „Google Adsense“.

„Noindex“

„Noindex“ yra komanda, liepianti paieškos robotams neindeksuoti tam tikro puslapio, kad jo nebūtų galima rasti SERP . „Noindex“ gali būti naudojama puslapiuose, kuriuose norima laikyti privačius, tik darbuotojams skirtus puslapius, arba labai trumpalaikiuose tinklalapiuose.

Nepateikta

Nepateikta. Terminas jums tikrai turėtų žinoti apie SEO pramonės

2013 m. Spalio mėn. „Google“ padarė svarbų pakeitimą, nutraukdama paieškos srauto raktinių žodžių teikimą. Tai reiškia, kad atlikus paiešką saugiame „Google“ tinklalapyje, paieškos terminas nebebus perduotas paskirties svetainėje, bet bus grupuojamas „Google Analytics“ pagal raktinį žodį „nepateikta“.

Svetainės optimizavimas („OffPage SEO“)

„Off Page“ optimizavimas reiškia „Google“ reitingavimo veiksnius ir signalus, kurių jūs tiesiogiai negalite kontroliuoti (ne jūsų svetainėje). Populiariausia išorės optimizavimo technika yra nuorodų kūrimas. Kai kurie kiti tipai yra apžvalgos, socialinė žiniasklaida ir citatos.

Optimizavimas vietoje („OnPage SEO“)

Svetainės optimizavimas sukonfigūruoja jūsų svetainę, kad ją atrastų paieškos sistemos ir indeksuotų pagal raktinius žodžius, pagal kuriuos taikote. Tai apima raktinių žodžių metažymų (pavadinimo, aprašo ir kt.) Optimizavimą ir kiekvieno puslapio turinio optimizavimą, kad būtų palaikomi raktiniai žodžiai, kuriems puslapis yra optimizuotas.

Natūralios nuorodos

Natūralūs saitai yra tiesiog natūralūs saitai. Tokių, kurių nereikia prašyti, pirkti ar kitaip dėti. Juos laisvai suteikia kiti svetainių savininkai, atsižvelgdami į jūsų turinio nuopelnus. Tai yra labiausiai ieškomos nuorodos ir priežastis, kodėl egzistuoja nuorodų masalas.

Natūralios paieškos rezultatai

Natūralios paieškos rezultatai yra „Google“ rodomos svetainės, kurios yra reitinguojamos pagal „Google Bot“ reitingavimo algoritmą. Jie rodomi po mokamų skelbimų rezultatais, tačiau dažniausiai vis tiek yra dažniausiai paspaudžiamos nuorodos. Norėdami gauti aukštesnę vietą natūralios paieškos rezultatuose, turite optimizuoti savo svetainę paieškos sistemoms (SEO).

natūralios paieškos rezultatai

Natūralus srautas

Natūralus srautas yra žiniatinklio srautas, patenkantis į jūsų svetainę per natūralios paieškos rezultatus.

Išeinantis ryšys

Siunčiama nuoroda yra hipersaitas, nukreipiantis iš jūsų svetainės į bet kurią kitą svetainę, išskyrus jūsų pačių. Jis taip pat žinomas kaip išorinė nuoroda.

 

Puslapio įvertinimas

„Google pagerank“ yra metrika, kurią paieškos variklis naudoja savo algoritme tinklalapiams reitinguoti. Priešingai nei įprasta manyti, „Pagerank“ nėra pasenęs.

Puslapio peržiūros

Puslapio peržiūros yra metrika, kuri matuoja, kiek puslapių vartotojas aplanko per vieną seansą jūsų svetainėje.

Mokamos nuorodos

Mokama nuoroda yra atgalinė nuoroda, kuri buvo įsigyta naudojant paslaugą arba tiesiogiai iš svetainės savininko. „Google“ pataria, kad šiose nuorodose turėtų būti nofollow atributas, nurodantis, kad jie yra remiami ir kad „PageRank“ neturėtų tekėti. Nesilaikant šių gairių gali būti skiriamos „Google“ nuobaudos.

Mokėti už paspaudimą (PPC)

PPC yra „Pay už paspaudimą“ akronimas ir yra internetinė reklamavimo technika, kai reklamuotojas moka svetainės savininkui spustelėjus skelbimą. „AdWords“ yra bene žinomiausia PPC reklamos platforma.

Mokėti už veiksmą (PPA)

PPA yra „Pay per Action“ akronimas ir yra interneto reklamavimo technika, labai panaši į PPC, paminint, kad mokėjimas atliekamas tik tada, kai paspaudimai sukelia konversijas.

Mokama paieška

Paprastai tai reiškia mokėjimą už paspaudimą paieškos rinkodara per „Google AdWords“.

Puslapio įvertinimas

Spręskite pagal mano „PageRank“, ar ne?

„PageRank“ yra „Google“ autorių balas, suteiktas interneto puslapiams. Šis balas yra pagrįstas gaunamų nuorodų skaičiumi ir kokybe svetainėje. „PageRank“ svyruoja nuo 0 (žemiausia valdžia) iki 10 (aukščiausia valdžia). Tik „Google“, „Twitter“ ir pan. Turi „PageRank 9“ arba „10“. Vidutinės svetainės, turinčios tvirtą nuorodų profilį, paprastai patenka tarp PR 3–6.

Asmuo

„Persona“ reiškia išgalvotą personažą, kurio tikslas yra suteikti užuojautą savo vartotojams. „Persona“ renka informaciją apie jūsų tikslinius poreikius ir suteikia jums įžvalgų apie priežastis, kodėl lankytojai yra jūsų svetainėje. Asmenys dirba kaip informacijos ir žinių ieškotojai.

Suasmeninimas

Paieškos variklio bandymas pateikti labiau suasmenintus rezultatus ieškantiems asmenims, atsižvelgiant į jų socialinių tinklų ryšius. „Google“ personalizavimą grindžia vartotojo ryšiais „Google+“ ir vietovėje, o „ Bing “ – vartotojo ryšiais „Facebook“ ir vietovėje.

PHP

PHP yra pagrindinė programavimo kalba, naudojama kuriant svetaines ir žiniatinklio programas.

Privataus tinklaraščio tinklas (PBN)

 

Privatus tinklaraščių tinklas yra „blackhat“ / „grayhat“ SEO metodas. Tai susideda iš domenų, kurių galiojimo laikas yra pasibaigęs, našumo ir jų naudojimo norint susieti su pagrindine svetaine. Tai suteiks ir SEO impulsą. Tačiau jei bus aptikti, šie PBN gali sukelti rimtas nuobaudas.

 

„RankBrain“

„Rank Brain“ yra „Google“ reitingavimo algoritmas, kuris naudoja dirbtinį intelektą, kad nustatytų, kurios svetainės yra geriausios vartotojui. Tai laikoma vienu iš 3 svarbiausių reitingavimo veiksnių, kartu su atgalinėmis nuorodomis ir turinio kokybe. „RankBrain“ algoritmo versijos prieš pradedant transliuoti yra išbandomos neprisijungus.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Reitingo faktorius

Reitingavimo faktorius nurodo veiksnius, kuriuos paieškos sistemos naudoja tinklalapių reitingavimui. Pvz., „Google“ savo algoritme naudoja mažiausiai 200 šių veiksnių, tokių kaip patikimumas, domeno ilgis, socialiniai signalai, raktinių žodžių tankis ir kt. Reitingavimo veiksniai skiria geresnes pozicijas turinčias svetaines nuo puslapių, pateiktų po paieškos rezultatais.

Reitingo sekimas

 Reitingo stebėjimas yra įrankis, suteikiantis galimybę ištirti paieškos sistemų reitingus pagal puslapius ir raktinius žodžius. Kasdien ar kas savaitę stebėdami savo gretas gautumėte įžvalgų apie savo svetainės ir konkurentų srautus.

peradresavimas http

Peradresavimas

Peradresavimas įvyksta, kai kas nors pasiekia nuorodą / URL ir iškart patenka ant kito. Tai yra HTTP būsenos kodo 301 rezultatas .

Nukreipiantis domenas

Nurodančių domenų skaičius yra svarbesnis nei atgalinių nuorodų skaičius.

Nukreipiantis domenas, dar žinomas kaip „ref domain“, reiškia domeną, iš kurio žmonės „atvyko“ lankydamiesi jūsų svetainėje. Iš esmės tai yra domenas, iš kurio gaunamas ryšys nukreipia į tam tikrą puslapį. Pavyzdžiui, jei ieškote „Google“ savo svetainės dalies, o „Google“ grąžina jūsų svetainę į paieškos sąrašą, kai iš to sąrašo pasiekiate savo svetainę, nukreipiantis domenas bus Google.com. Jei žmonės kalba apie jūsų svetainę forumuose ir kažkas nukreipia į jūsų svetainę iš to forumo, tai forumas bus nukreipiantis domenas. Nurodančių domenų skaičius yra svarbesnis nei atgalinių nuorodų skaičius.

Abipusis ryšys

Prekyba savo žmonos 4 nuorodomis nereiškia, kad jūs atliekate abipusį susiejimą.

Abipusė nuoroda reiškia dviejų svetainių savininkų susitarimą suteikti abipusę nuorodą tarp jų svetainių. Abipusio ryšio tikslas yra padidinti srautą abiejose svetainėse, taip pat parodyti abiejų partnerystę arba suteikti greitą prieigą prie susijusios svetainės.

Aktualumas

Aktualumas paprastai taikomas turiniui, tačiau taip pat gali būti taikomas inkarams ir raktiniams žodžiams. „Google“ teikia pirmenybę atgalinėms nuorodoms, gaunamoms iš atitinkamų puslapių. Jei turite siuvimo svetainę, nuorodos iš automobilių forumų gali būti nelabai naudingos. Tačiau lengvai galima rasti gretimų temų. Mūsų pavyzdyje šios nuorodos gali būti naudingos, jei jas siunčiate į individualų automobilio apmušalų siūlą. Jei nuorodas supa atitinkamas turinys, jos bus vertingesnės.

Reaguojantis dizainas

Reaguojančio dizaino svetainė (priešingai nei pilna versija mobiliesiems) koreguos savo plotį pagal įrenginio ekrano dydį. Interaktyvus dizainas pagrįstas CSS. Pagrindinis interaktyvaus dizaino privalumas yra tas, kad tiek mobiliosios, tiek darbalaukio versijos veiks tuo pačiu URL (be m.site.com versijos). Didelis reaguojančių svetainių klausimas yra vaizdai. Daugelis dizainerių / kūrėjų pamiršta atitinkamai pakeisti vaizdų dydį mažesniuose pločiuose. Jei vaizdai bus mažesni tik naudojant CSS, vis tiek bus atsisiųstas viso dydžio vaizdas. Tai smarkiai sulėtina interneto svetainę mobiliuosiuose įrenginiuose. Norėdami gauti tinkamo dydžio atvaizdus tinkamu pločiu, galite naudoti srcset image tag atributą.

Investicijų grąža (IG)

Pelnas, kurį uždirbate iš investuotos pinigų sumos, vadinamas investicijų grąža. Jei investuosite 100 USD ir uždirbsite 150 USD, jūsų investicijų grąža bus 50%. Palyginti su tiesiogine PPC reklama, SEO IG yra truputį sunkiau išsiaiškinti, todėl tam reikia sukurti labai gerą stebėjimo sistemą.

Robots.txt

„Robots.txt“ , dar vadinamas „Robot Exclusion Standard“ arba „robots.txt“ protokolu, nurodo standartinį teksto failą, nurodantį paieškos robotams tikrinti ir indeksuoti tinklalapius. Pavyzdžiui, per robot.txt galite nurodyti paieškos varikliui netikrinti ir indeksuoti tam tikrų failų ar katalogų jūsų svetainėje.

RSS sklaidos kanalas (turtingos svetainės suvestinė)

Išsami svetainių suvestinė praneša apie naują turinį jūsų mėgstamose svetainėse. Užuot tikrinę kiekvienos svetainės naujienas, svetainių RSS gali jums pranešti, kai paskelbta kažkas naujo. Tai panašu į „Netflix“ ir seną vaizdo įrašų parduotuvę.

 

Paieškos algoritmas

Greičiausiai kalbant apie „Google“, paieškos algoritmas yra sistema, kuri nustato, kokios svetainės reitinguoja pagal tam tikrus raktinius žodžius. Jei norite gauti bendrą idėją apie tai, ko ieško „Google“ algoritmai, galite kreiptis į „Google“ puslapį „ Kaip veikia paieška“ .

SEM

SEM – reiškia „Paieškos sistemų rinkodara“ ir apibūdina mokamą paieškos veiklą, kurios tikslas yra padidinti tinklalapių matomumą SERP. SEM yra interneto rinkodaros forma, kuri dažnai naudoja SEO metodus, kad gautų aukštus SERP reitingus.

SERP

SERP – tai paieškos sistemų reitingavimo puslapio akronimas ir nurodo rezultatų sąrašą, kurį paieškos sistema grąžina atsakydama į raktinių žodžių užklausą.

SERP nepastovumas

SERP nepastovumas reiškia reitingų svyravimus. Algoritminio SERP pokyčiai gali atsirasti dėl reitingo puslapio turinio pokyčių, į tą puslapį nukreipiančių įeinančių nuorodų skaičiaus, konkretaus raktinio žodžio ar nišos konkurencingumo ir kt. Šie svyravimai gali pasirodyti net kasdien ar kas valandą.

Paieškos variklis

Paieškos variklis yra programinė įranga / programa, identifikuojanti elementus duomenų bazėje. Kai elementas atitinka paieškos užklausą, jis ištraukiamas ir rodomas kaip paieškos rezultatas. „Google“ yra didžiausia žinoma paieškos sistema.

Paieškos užklausa

Paieškos užklausa reiškia užklausą, kurią vartotojas pateikia naudodamas paieškos variklį. Kiekvieną kartą, kai interneto vartotojas „ieško“ kažko paieškos sistemoje ir paspaudžia „Enter“, atliekama paieškos užklausa. Kiekviena paieškos užklausa įtraukia duomenis į paieškos variklį, o sugeneruoti rezultatai tampa tikslesni.

Bendrasis priegloba

Skirtingai nuo dedikuoto prieglobos paketo, bendras serveris priima kelis svetainių savininkus ta pačia aparatine įranga ir IP. Tai gali būti pavojinga, nes jei viena svetainė šlamšto ar patenka į juodąjį sąrašą, bausmė bus paskirstyta per IP. Jei naudojatės bendro prieglobos paketu, patartina įsigyti specialų IP adresą.

Svetainės schema

XML svetainės žemėlapis yra žiniatinklio failas, kuriame pateikiami ir struktūrizuojami visi konkrečios svetainės URL. Paieškos sistemos naudoja XML svetainės schemas, kad lengvai nustatytų naujus tinklalapių puslapius. Tai ypač naudinga, jei jūsų svetainė yra visiškai nauja, o paieškos varikliai jos tikrina nedažnai.

Svetainės pateikimas

Svetainę galima pateikti indeksuoti paieškos sistemose. „Google“ anksčiau turėjo puslapį, kuriame galėtumėte pateikti savo URL, tačiau jis nebenaudojamas. Jei norite dabar pateikti naujus URL, turite susieti savo svetainę su „Google Search Console“ ir pasiekti „Tikrinti“> „Gauti kaip„ Google “>„ Gauti ir pateikti “. Būtina kuo greičiau pateikti naują turinį, nes turinio grandikliai gali pavogti turinį iš jūsų svetainės . „Bing“ vis dar turi paprastą pateikimo puslapį , tačiau gali įterpti tik pagrindinį puslapį.

Gyvačių aliejus

Gyvačių aliejus paprastai yra terminas, priskiriamas vadinamiesiems „pardavėjams“, kurie teikia interneto svetainių valdytojams garantijas, kad pagal tam tikrą raktinį žodį bus rodomi aukščiausioje vietoje. Paprastai jie bando įtikinti svetainės savininką, kad jų svetainė nėra gerai optimizuota, ir žada nepagrįstą aukštą reitingą už nepagrįstai didelę pinigų sumą.

Kojinė marionetė

SEO sistemoje kojinės neturi nieko bendro su „The Muppet Show“.

„Sockpuppet“ reiškia internetinę tapatybę, sukurtą siekiant paslėpti tikrąją tapatybę arba prisiimti kelis vartotojų profilius. Kojinė marionetė paprastai yra nepriklausoma trečioji šalis, ginanti ar palaikanti žmogų ar organizaciją.

Socialinis žymėjimas

Socialinis žymėjimas yra nuorodų kūrimo strategija, kai žymi tinklalapį socialinėje svetainėje, pavyzdžiui, „Delicious“, „StumbleUpon“, „Diigo“ ir panašiuose tinkluose. Šios žymės dažniausiai pateikiamos visuomenei matomame profilyje. Daugelis šių tinklų suskaičiuos tinklalapio žymių / balsų skaičių ir galbūt perkels jį į pagrindinį puslapį, jei jis taps populiarus per trumpą laiką.

Socialinės žiniasklaidos rinkodara

Socialinės žiniasklaidos rinkodara apima visus rinkodaros / reklamos metodus, kurie reiškia socialinės žiniasklaidos platformas, tokias kaip „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ar „Pinterest“.

Apsinuodijimas socialinėje žiniasklaidoje

SMP yra ne tik PMS skaitomas atgal.

Apsinuodijimas socialinėmis žiniasklaidos priemonėmis yra juodos kepurės technika, nurodanti, kad konkurentų vardu kuriama šlamšto turinys. SMP tikslas yra uždėti neigiamą tam tikro prekės ženklo šviesą, kad ji atrodytų kaip šlamštas socialinės žiniasklaidos kanaluose, forumuose, tinklaraščiuose ir kt.

Šlamšto skelbimų puslapis

Šlamštas yra daugiau nei Matto Cutto pusryčiai.

Šlamšto skelbimų puslapis reiškia puslapį, kurio paskirtis yra reklama, kuriame turinį automatiškai sukuria mašina. Tokie puslapiai žiūrovams neprideda jokios vertės, išskyrus skelbimų reklamavimą.

Šlamštas

Šlamštas yra automatizuota programa, padedanti siųsti šlamštą. Spam robotai gali rinkti el. Pašto adresus pokalbių kambariuose ar interneto formose.

 

Voras

Norėdami perskaityti apie paieškos sistemų vorus, patikrinkite  tikrintuvo  skyrių.

Voro gaudyklė

Vorų gaudyklė reiškia nuorodų rinkinį, kuris naudojamas žiniatinklio tikrintuvui priversti sukurti begalę puslapių, kurių nėra svetainėje, arba dėl netinkamai sukonstruoto tikrintuvo gedimo. Vorų gaudyklė gali būti naudojama tyčia ar netyčia ir yra sukurta spams sugauti.

Socialinis žymėjimas

Socialinė žymėjimas yra nuorodų kūrimo strategija, kai žymi tinklalapį socialinėse svetainėse, tokiose kaip „Delicious“, „StumbleUpon“ ir panašiuose tinkluose. Šios žymės dažniausiai pateikiamos visuomenei matomame profilyje. Daugelis šių tinklų suskaičiuos tinklalapio žymių / balsų skaičių ir galbūt perkels jį į pagrindinį puslapį, jei jis taps populiarus per trumpą laiką.

SSL

„Secure Sockets Layer“ yra standartinė saugumo technologija, skirta užmegzti saugius ryšius tarp serverių ir naršyklių. SSL ryšio informacija yra užšifruota, o tai reiškia, kad net jei viduryje esantis vyras pavogtų informacinį paketą, jie negalėtų jo perskaityti be iššifravimo rakto. Tai labai naudinga (šiais laikais privaloma) perkant kreditines korteles.

Statinis URL

Statinio URL tinklalapio turinys išlieka toks pats. Statinis URL yra tarsi unikalus unikalaus tinklalapio identifikatorius. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Dinaminiai URL .

Papildomas indeksas

Papildomas indeksas reiškia antrinę „Google“ duomenų bazę, kurioje yra puslapių, kurie laikomi mažiau svarbiais. Puslapio svarba matuojama pagal į jį nukreipiančių nuorodų skaičių. Jei pagal „Google“ algoritmą puslapis yra nuvertėjęs, jis nepereis į tikslinį puslapį. Jis pasirodys papildomame puslapyje, kuris reitinguos paieškos rezultatuose tik tuo atveju, jei pagrindinėje rodyklėje nebus pakankamai puslapių. Papildomi rezultatai reitinguojami retai, todėl jie „Google“ neturi didelio svorio.

 

Aktuali valdžia

Vietinis autoritetas – tai svetainės žinojimas visa tema. Užuot taikę daugybę raktinių žodžių, pagalvokite apie temas, susijusias su pagrindine jūsų sritimi. Pavyzdžiui, jei turite rinkodaros tinklaraštį, galėtumėte kalbėti apie SEO, PPC, „Content“ ir daugelį kitų susijusių temų. Aktualus autoritetas siejamas su geresniais reitingais.

Eismo reitingas

Eismo reitingas yra priemonė, leidžianti pamatyti svetainės populiarumą ir tai, kaip tinklalapis reitinguojamas, palyginti su kitomis svetainėmis. Srauto reitingas yra pagrįstas srauto statistika ir apskaičiuojamas naudojant apskaičiuotų unikalių dienos lankytojų ir įvertinto puslapių peržiūrų skaičiaus derinį.

Pavadinimo žyma

Pavadinimo žyma yra vienas iš svarbiausių SEO elementų ir nurodo pagrindinį tekstą, apibūdinantį internetinį dokumentą. Pavadinimo žyma turėtų keliais žodžiais pateikti informaciją apie visą puslapį. Taigi, norint gauti gerus paieškos variklio rezultatus, labai svarbu teisingai gauti pavadinimo žymą. Pavadinimų žymos gali būti rodomos naršyklėse, paieškos sistemų rezultatų puslapiuose ir išorinėse svetainėse.

Atsekti

„Trackback“ padeda tinklaraštininkams stebėti, kas susieja su jų straipsniais. Tai gali būti vertinamas kaip tinklaraštininkų būdas bendrauti tarp savo internetinių tinklaraščių, savotiškas „nuorodos pranešimas“.

Pasitikėjimo srautas

„TrustFlow“ yra „Majestic SEO“ metrika, matuojanti svetainės patikimumą.

Pasitikėjimo reitingas

„Trustrank“ yra pusiau automatinė nuorodų analizės technika, padedanti atskirti šlamšto turinčius tinklalapius nuo gerų.

Visuotiniai rezultatai

Pirmasis „Google“ visuotinės paieškos pavyzdys buvo atliktas 2001 m. Britney Spears.

„Universal Results“ reiškia „ Google Universal Search“ sistemos sugeneruotų rezultatų sąrašus , kurie į vieną paieškos rezultatų rinkinį integruoja didžiulį kiekį informacijos (vaizdų, teksto, vaizdo įrašų ir kt.). Pavyzdžiui, jei ieškosite „Michael Jackson“, „Google“ pateiks jo vaizdus, ​​sumaišytus su vaizdo įrašais ar biografine informacija, pagrindiniame tinklalapio rezultate.

Nenatūralios nuorodos

Nenatūralūs ryšiai yra tarsi nenatūralus maistas. Atrodo gerai, bet turi nepaprastai blogų ilgalaikių pasekmių.

Nenatūraliais laikomos nuorodos yra sukurtos vieninteliu tikslu paveikti „Google“ reitingą ir prieštaraujančios „Google“ žiniatinklio valdytojo gairėms.

Nenatūralus nuorodų profilis

Svetainėje gali būti nenatūralių nuorodų profilis, jei nenatūralių nuorodų, nukreipiančių į svetainę, yra labai daug. Svetainėms, turinčioms nenatūralų nuorodų profilį, kyla didelė rizika, kad „Google“ ar kiti paieškos varikliai bus nubausti.

URL (vienodo šaltinio lokatorius)

URL yra tinklalapio adresas. Tai, ką įvedate naršyklėje, kad galėtumėte pasiekti svetainę. http://cognitiveseo.com yra URL.

Vartotojo sugeneruotas turinys

Terminas kalba pats už save. Forumuose yra vartotojų sukurto turinio. Toks turinys yra tikrai naudingas. Tai unikalu ir jums nereikia daug dėti pastangų ją kuriant. Terpė yra sukurta iš vartotojo sukurto turinio. Ši koncepcija taikoma ir žaidimams. Daugelis žaidimų turi savo redaktorius, kuriuose žaidėjai gali kurti savo žemėlapius ir scenas. Vienas iš populiariausių žaidimų pasaulyje „Dota“ buvo sukurtas „Warcraft 3“ žemėlapių rengyklėje.

Vartotojo sąsaja / vartotojo patirtis (UI / UX)

Vartotojo sąsaja yra programos ar svetainės priekinė dalis. Tai vartotojas sąveikauja norėdamas naudotis programa. Vartotojo patirtis nurodo, kaip lengva naudoti programą. Pavyzdžiui, mažas teksto spalvos ir fono kontrastas gali sukelti blogą vartotojo patirtį.

 

Virusinė rinkodara

Virusinė rinkodara yra turinio, kuris populiarėja labai greitai, kūrimas. Terminija kyla iš virusų, kurie taip pat plinta labai greitai. Sukurti virusinį turinį nėra lengva, tačiau, kai tai sužinosite, galite daug uždirbti. Paprasčiausias būdas sukurti virusinį turinį yra vaizdo įrašai.

https://www.youtube.com/watch?v=0zIbM7jSJrg

„Vlog“

„Vlog“ yra kaip tinklaraštis, bet vietoj straipsnių yra vaizdo įrašai. Populiariausia „vlogging“ platforma yra „YouTube“.

Virtualus privatus tinklas (VPN)

Virtualaus privataus tinklo prideda saugumo sluoksnį jūsų ryšį. Paprastai jis naudojamas duomenims šifruoti ir vietai slėpti. Tai naudinga, nes galite apsisaugoti nuo kibernetinių išpuolių.

Virtualus privatus serveris (VPS)

Virtualus privatus serveris yra nuotolinis kompiuteris, prie kurio galite prisijungti iš savo namų ar biuro ir jame valdyti operacines sistemas bei programas. Tai naudinga, jei norite paleisti įrankius, kuriems atlikti reikia laiko, o neužgožkite savo kompiuterio.

 

Žiniatinklio katalogai

Žiniatinklio katalogai  naudojami kaip paprastas bet kurios svetainės nuorodų šaltinis. Kai kurie žinomi kokybiškų katalogų nuorodų šaltiniai yra „DMOZ“, „Yahoo“ ir „Best of the Web“. Yra daugybė kitų ir keletas paprastų būdų nustatyti, ar katalogas gerai tinka jūsų verslui, ar ne.

„White Hat“ SEO


„White Hat SEO“ reiškia „Google“ rekomenduojamas paieškos sistemų optimizavimo technikas, tokias kaip aiški struktūrų susiejimas ir aprašomųjų pavadinimų naudojimas.

„Whois“ privatumas

„Whois Privacy“ slepia žiniatinklio domeno savininko vardą ir kontaktinius duomenis. „Google“ mano, kad „Whois Privacy“ yra „kažko slėpimo“ būdas. Pavyzdžiui, privataus tinklaraščio tinklo savininkai gali norėti paslėpti savo vardus, kad jų tinklai nebūtų rasti.

 

Ar yra kokių nors kitų terminų, kuriuos norėtumėte pamatyti pridėtus prie šio SEO žodyno? Prašau pasidalinti jais su mumis komentarų skiltyje!

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *