Rašymas SEO tikslais gali būti sudėtingas ir užimantis daug laiko. Tačiau tai gerai praleistas laikas, nes SEO padeda mums geriau įsitvirtinti paieškos sistemose.

 

Kaip galite rašyti SEO tinklaraščio įrašą, galite paklausti? Žinoma, naudojant nuoseklų SEO kontrolinį sąrašą! Šio straipsnio pabaigoje jūs tiksliai sužinosite, kaip rašyti tinklaraščiams tinkamus tinklaraščio įrašus. Taigi, gerai perskaitykite!

 

Kaip rašyti SEO tinklaraščio žinutes Visą kontrolinį sąrašą

 

Nepraleisk laiko! Žemiau rasite visą kontrolinį sąrašą, kurio turėtumėte laikytis, jei norite turėti SEO tinklaraščio įrašus. 

 

Atsisiųskite „SEO Friendly Blog“ įrašų kontrolinį sąrašą

 

 

Rašymas

  1. Nustatyti svetainę / tinklaraštį
  2. Atlikite raktinių žodžių tyrimus
  3. Čekių varžybos
  4. Surinkite informaciją rašymui
  5. Apibūdinkite straipsnį
  6. Parašykite savo turinį
  7. Pridėti optimizuotus vaizdus
  8. Pridėti vaizdo įrašo turinį
  9. Sukurkite tinklaraščio įrašo pavadinimo žymą
  10. Sukurkite metaaprašą
  11. Tinklaraščio įrašo antraštė H1
  12. Parašykite optimizuotą URL

Prieš paskelbiant

  1. Pridėkite rodomą vaizdą
  2. Kategorijos ir žymos
  3. Socialinės žiniasklaidos optimizavimas
  4. Paimkite autorystę
  5. Korektūra
  6. Patikrinkite nuorodas
  7. Ar akcijų mygtukai yra funkcionalūs?
  8. Paskelbkite tinklaraščio įrašą

Paskelbus

  1. Dalintis socialiniuose tinkluose
  2. Kurkite bazines nuorodas
  3. Perskaitykite komentarus ir atsakykite jiems
  4. Atnaujinkite savo straipsnį
  5. Padidinkite / pritaikykite turinį

 

Rašymas

 

1. Nustatykite svetainę / tinklaraštį

 

Pirmasis žingsnis kuriant gerai optimizuotą tinklaraščio įrašą yra įsitikinti, kad jūsų svetainė tinkamai nustatyta SEO. Tai atliksite tik vieną kartą, tačiau tai priklauso nuo platformos, kurioje pastatyta jūsų svetainė.

 

Kontroliniame sąraše galite rasti šį skyrių atskirame lape / skirtuke, ekrano apačioje. Prieš pradėdami rašyti, būtinai pasižiūrėkite.

 

Draugiškas mobiliesiems:

 

Naudodami „ Google Mobile Friendly Test Tool“ įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra pritaikyta mobiliesiems .  „Google“ linkusi reitinguoti svetaines žemiau, jei jos nėra optimizuotos mobiliesiems platformoms, todėl būtinai išspręskite šią problemą.

 

Per pastaruosius porą metų daugiau nei 50% viso interneto srauto buvo perkelta į mobiliuosius įrenginius. Tai reiškia, kad dauguma jūsų skaitytojų taip pat bus mobiliuosiuose įrenginiuose.

 

Ieškokite reaguojančios temos / šablono arba kode naudokite santykines, o ne absoliučias vertes.

 

Svetainė indeksuojama :

 

Jei jūsų svetainės neranda „Google“ ir ji nėra įtraukta į paieškos variklio rezultatus, jūs taip pat eikvojate savo laiką.

 

Problemos, dėl kurių blogai indeksuojama, dažniausiai yra susijusios su „NoIndex“ metažyma arba robots.txt failu. Įsitikinkite, kad puslapiai, kuriuos norite indeksuoti, jokiu būdu nėra užblokuoti. Taip pat įsitikinkite, kad papildomi puslapiai, kurių jums tikrai nereikia paieškos sistemoje, yra užblokuoti.  

 

Norėdami užblokuoti puslapį, tiesiog redaguokite failą robots.txt:

 

 

 

 

Konkrečiuose puslapiuose HTML galite naudoti šią žymą:

 

 

 

 

Patikrinkite svetainės greitį: 

 

Greitis, kuriuo jūsų svetainė apkrovos yra labai svarbus jūsų verslui. Jei jūsų vartotojai nemato turinio greitai, jie apleis puslapį. Yra du dideli veiksniai, lemiantys greitį: serveris, kuriame veikia svetainė, ir turinys, kurį reikia įkelti.

 

Norėdami nustatyti, ar jūsų svetainės serveryje ir struktūroje nėra problemų, naudokite „ Google PageSpeed ​​Insights“ . Kitas puikus įrankis tai padaryti yra „ GT Metrix“ .

 

puslapio greitis

 

Pirmiausia pabandykite išspręsti šias problemas. Jei jūsų svetainė įkeliama labai lėtai, nesvarbu, kaip gerai rašote. Niekas niekada nespės jo perskaityti.

 

Įdiekite SEO papildinius:

 

Jei naudojate populiarų TVS, pvz., „WordPress“, „Joomla“ ar „Drupal“, galite lengvai optimizuoti savo svetainę įdiegdami papildinį. Šie papildiniai padės jums daug lengviau optimizuoti pagrindinius turinio elementus (pavadinimą, metaaprašymą). Taip pat bus išspręstos kai kurios SEO problemos, dažniausiai randamos skirtingose ​​platformose. 

Keletas pasiūlymų yra šie: „Yoast SEO“ ir „viskas viename“ SEO paketas, skirtas „WordPress“, „Easy Frontend SEO“, skirtas „Joomla“, ir SEO įrankiai, skirti „Drupal“.

 

SEO papildinys

Įdiekite socialinio bendrinimo papildinius:

 

Parašyti gerą straipsnį nėra niekas be paaukštinimo. Tikimybė parašyti tai, kas savaime taps virusinė, yra labai maža. Jei naudojate vieną iš pirmiau minėtų populiarių TVS, taip pat turėtumėte įdiegti socialinio bendrinimo papildinį.

 

Keletas gerų pavyzdžių yra „ Fast Social Share for Joomla“ ir WP Social Share for WordPress.  Yra daugybė variantų, todėl rinkitės remdamiesi dizainu ir vartotojų atsiliepimais.

 

Šie papildiniai padės skaitytojams dalytis turiniu ir populiarinti jį. Kaip tikriausiai žinote, socialinė žiniasklaida yra vienas didžiausių rinkodaros kanalų. Būtų visiškas švaistymas tuo nepasinaudoti!

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Skaitomumas:

 

Jūsų tinklaraščio įrašai turėtų būti lengvai skaitomi. Pirmiausia įsitikinkite, kad jūsų tekstas yra lengvai suprantamas. Turėkite trumpus sakinius ir stenkitės, kad pastraipos būtų trumpesnės.

 

Įsitikinkite, kad fono spalva neprieštarauja šrifto spalvai. Dėl kai kurių derinių vartotojui sunkiau skaityti jūsų įrašus.

 

turinio skaitomumas SEO

 

Geriausias derinys įskaitomas paprastai juodas tekstas baltame arba šviesiai pilkame fone. Tačiau skirtingiems dalykams išreikšti galite naudoti skirtingus derinius.

 

Rekomenduojame, kad pastraipos būtų 11–12 pikselių dydžio. Be to, išlaikykite hierarchinę struktūrą antraštėse. H1 turėtų būti didžiausias, H2 mažesnis ir pan.

 

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – įdėkite skelbimus sumaniai, nešlamšdami vartotojo. Venkite atsitiktinių iššokančiųjų langų arba iššokančiųjų langų, kurie atsiranda vos patekus į puslapį.

 

Tinkinami elementai ir metažymos:

 

Įrašo pavadinimas ir metažymės yra du svarbūs elementai, rodomi „Google“ paieškos rezultatuose.

 

„Google“ paieškos rezultatai

 

Įsitikinkite, kad galite lengvai redaguoti šiuos elementus. Puslapyje / tinklaraščio įraše taip pat turėtų būti rodoma H1 žyma su straipsnio pavadinimu. Paprastai tai tas pats, kas pavadinimo žyma, tačiau tai nėra privaloma.

 

Kaip ir įrašo pavadinime, jame turėtų būti raktiniai žodžiai ir žavesys. Jūsų puslapyje turėtų būti tik viena H1 žyma. Kiti svarbūs meta yra rel = ”kanoninis” ir rel = ”ankstesnis / kitas”.

 

Kanoninės žymos naudojamos pasikartojančioms turinio problemoms spręsti  . Pavyzdžiui, jei jūsų puslapyje yra komentarų, kai kurios platformos sukuria atskirus URL, kurie baigiasi „/? Replytocom = 123 #“. Tai gali sukelti SERPS puslapių konfliktus.

 

Kanoninė žyma turėtų nurodyti, kokį puslapį norite rodyti „Google“. Jei puslapyje yra savaiminė kanoninė žyma, tada visi komentarų URL bus nukreipti į pagrindinį puslapį.

 

Jei turite puslapių puslapius (pavyzdžiui, tinklaraščio puslapyje), turėtumėte naudoti ankstesnę / kitą metažymą. Ši technika gali būti naudojama vadovams, atskirtiems keliuose puslapiuose.

2. Atlikite raktinių žodžių tyrimus

 

Atlikę raktinių žodžių tyrimus prieš rašydami tinklaraščio įrašą galite maksimaliai padidinti potencialų organinį srautą, kurį gaunate iš paieškos sistemų. Pirmiausia pagalvokite, ko gali ieškoti jūsų skaitytojai, norėdami rasti jūsų turinį.

 

Norėdami sužinoti, ko žmonės ieško, galite naudoti „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę. Kitas dalykas, kurį galite padaryti, yra pradėti rašyti raktinius žodžius „Google“ ir pasisemti idėjų iš ten rodomų pasiūlymų.

 

Arba galite žengti dar vieną žingsnį ir naudoti pažintinį SEO raktinių žodžių įrankį .

 

Tai parodys jums paieškos apimtis, raktinių žodžių sunkumus ir geriausius konkurentus pagal konkrečius raktinius žodžius. Raktinių žodžių pasiūlymai yra tinkamiausi jūsų pagrindiniam raktiniam žodžiui iš SEO perspektyvos.

 

raktinių žodžių tyrimo įrankis tinklaraščiams

 

Kai kuriuos iš jų galite sujungti į sudėtingesnį SEO pavadinimą, kuris vienu metu taikomas keliems raktiniams žodžiams. Galite naudoti kitas paieškos užklausas, kurios netelpa jūsų kūno pavadinime.

3. Patikrinkite varžybas

 

Pasirinkę kelis raktinius žodžius, patikrinkite 10 geriausių rezultatų, kad gautumėte idėją, su kuo konkuruosite.

 

Norėdami palyginti savo svetainę su konkurencija, galite naudoti pažintinį SEO įrankį. Įrankis išanalizuos keletą svarbiausių metrikų (pvz., Nukreipiantys domenus ir inkarinius tekstus) ir leis jums labai lengvai nuspręsti, kokia yra konkurencija.

 

analizuoti konkurentų tinklaraščius

 

Jei manote, kad konkurencija yra per didelė, apsvarstykite galimybę taikyti kitus raktinius žodžius. Kai kurie stiprios SEO konkurencijos rodikliai yra šie: raktinis žodis pavadinime, senojo domeno amžius, domeno ir puslapio našumas ir daugybė atgalinių nuorodų, nukreipiančių į konkurentų URL.

4. Surinkite informaciją rašymui

 

Kad galėtumėte sukaupti tikrai gerą turinį, turite surinkti reikiamus išteklius. Turėsite rasti bent 3–5 gerai dokumentuotus ir patikimus šaltinius. Jei asmeninę istoriją rašote ne iš galvos, galite praleisti šį veiksmą.

 

Tačiau mes rekomenduojame perskaityti aukščiausio rango konkurentus ir sužinoti, ar galite pastebėti spragų. Tada surinkite informaciją apie tas spragas ir pabandykite jas užglaistyti. Galite naudoti paieškos operatorius, norėdami rasti tikrai patikimus informacijos šaltinius, kurie gali atsarginę statistikos kopiją, pvz., Skaičius ar atvejų tyrimus. Pavyzdžiai: svetainė: .gov + raktinis žodis, svetainė: .edu + raktinis žodis

 

Naudodamiesi šiuo paieškos operatorių sąrašu, sukurkite savo pėdsakus šaltiniams rasti .

5. Apibūdinkite straipsnį

 

Straipsnio aprašymas palengvins jo rašymą. Tai taupo jūsų laiką ir pastangas. Jei turite tinkamą apybraižą, jūsų straipsnio struktūrą skaitytojai galės lengviau suprasti. Jūsų planą turėtų sudaryti keli svarbiausi dalykai, kuriuos norite užglaistyti.

 

Geras triukas yra paversti tuos pagrindinius dalykus klausimais, į kuriuos atsakysite žemiau. Apsvarstykite galimybę sukurti kontūrą kaip savo H2 ir H3 žymas. Šios žymos „Google“ nurodo, kad tos frazės yra šiek tiek svarbesnės.

6. Parašykite savo turinį

 

rašyti SEO draugišką turinįPagaliau laikas pradėti rašyti. Šiame procese reikia atsižvelgti į daugelį aspektų. Aš juos apibūdinau žemiau, tačiau jų nebūtinai galima sutvarkyti.

 

Būtinai apsvarstykite juos visus! „OnPage SEO“ yra tai, ką jūs visiškai kontroliuojate, todėl pasistenkite padaryti viską. Norėdami  pasiekti maksimalių rezultatų, būtinai naudokite pažintinį „SEO Content Assistant “!

 

  • „Bullets“, „Bolds“, „H2“, „H3“:  žmonėms patinka, kai turinys padalijamas, nes jį lengviau skaityti. Paieškos sistemos taip pat patinka. Antraštėse naudokite antrinius raktinius žodžius ir savo straipsnyje paryškinkite svarbius žodžius / frazes.

 

  • Naudokite pastraipas:  naudokite pastraipas ir padarykite jas trumpesnes, o ne ilgesnes. Pastraipa turėtų būti maždaug 5 sakinių ilgio.

 

  • Naudokite pagrindinį raktinį žodį pirmoje pastraipoje:  naudokite pagrindinį raktinį žodį savo dienoraščio įrašo pirmoje pastraipoje ir pabandykite jį įdėti į pradžią.

 

  • Naudokitės dėmesio gaudytojais: tokios  frazės kaip „čia yra susitarimas“, „štai ką aš padariau“, „klausykis“, „jei norite sužinoti„ xyz “, tęskite skaitymą“ padeda išlaikyti skaitytojus jūsų puslapyje. Kuo ilgiau jie pasiliks, tuo ilgiau turėsite naudos, o laikui bėgant jūsų reitingai pagerės. Galite sužinoti įdomią informaciją apie sustabdymo laiką ir kaip tai gali turėti įtakos jūsų reitingams . 

 

  • Straipsnio tekste naudokite pagrindinį raktinį žodį:  naudokite raktinį žodį visame straipsnyje, vieną kartą viduryje ir vieną kartą pabaigoje.

 

  • Raktinių žodžių tankis ne didesnis kaip 5%:  neturėtumėte naudoti raktinio žodžio daugiau kaip 5 kartus iš 1000 žodžių. Paprastai kai kurie žodžiai kartosis daugiau nei tai, bet kai pagrindinis raktinis žodis yra pavadinime, meta aprašyme, kiekvienoje antraštėje ir 100 kartų visame turinyje, „Google“ tai matys kaip raktinių žodžių įdarą. Laikykite raktinių žodžių tankį nuo 3% iki 5%, kad niekuo nerizikuotumėte.

 

  • Įtraukite susijusius raktinius žodžius:  tai gali tapti labai sudėtinga procedūra, tačiau, laimei, juos galima rasti „Google“ apačioje ieškant termino.

 

  • Daugiau nei 300 žodžių:  tai labai priklauso nuo svetainės tipo ir to, kaip dažnai skelbiate, tačiau „Google“ labai mėgsta ilgesnius straipsnius. Įsitikinkite, kad jų ilgis yra bent 300 žodžių, nors mes rekomenduotume atsižvelgti į šią sumą x10.

 

  • Nuoroda viduje:  ar tinklaraščio įraše yra 2–3 nuorodos į atitinkamus jūsų svetainės puslapius? Jei ne, būtinai susiekite su senesniais susijusiais įrašais. Laikykite tai aktualia.

 

  • Nuoroda išoriškai:  ar jūsų pranešimo turinys susiejamas su mažiausiai 2 gerbiamais pramonės ištekliais? „Google“ patinka, kai siunčiate nuorodas. Tai rodo, kad esate susijęs su bendruomene. Atminkite, kad galite padaryti atsarginę duomenų kopiją naudodami patikimus šaltinius, kuriuos surinkote atlikdami ankstesnį veiksmą.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

7. Pridėti ir optimizuoti vaizdus

 

Ar žinojote, kad žmonės linkę rasti patikimesnį informacijos šaltinį, jei jame yra vaizdų?

 

Tinklaraščio įraše būtinai pridėkite bent 2–3 vaizdus ir optimizuokite juos paieškos sistemai.

 

  • Pasirinktinis ir atsargos:  fotografuokite arba kurkite savo nuotraukas. Žmonės teikia pirmenybę joms, o ne atsarginėms nuotraukoms, ir tyrimai parodė, kad tai padidina konversijų rodiklį.

 

  • Duokite kreditų:  Naudodami kitų žmonių atvaizdus taip pat galite patekti į teisinius klausimus, todėl būkite atsargūs! Galite nurodyti „Google“ parodyti tik tas nuotraukas, kurias galite naudoti, tačiau rezultatai bus smarkiai sumažinti. Jei naudojatės kažkieno nuotrauka, įsitikinkite, kad jums leidžiama ir suteikite reikiamus kreditus.

 

  • Užpildykite „Alt“ žymas:  paieškos sistemos nelabai gali nuskaityti vaizdų, todėl jie naudoja „Alt“ tekstą ar aprašą, kad žinotų, apie ką yra vaizdas. Nepamirškite jų tušti, nes tai gali pakenkti jūsų atgalinės nuorodos profiliui, jei vaizdas kada nors bus labai susietas. Be to, neuždarykite ten komercinių raktinių žodžių. Jei kai kurie raktiniai žodžiai tinka, tai gerai. Tačiau jūsų pagrindinis prioritetas turėtų būti iš tikrųjų apibūdinti vaizdą.

 

  • Vaizdo dydis:  nebūtinai kalbame apie plotį ir aukštį, bet apie KB ir MB arba saugojimo vietą. Tokie įrankiai, kaip „compresspng“ ir „compessjpeg“, gali sumažinti jūsų vaizdo saugyklos dydį, nepaveikdami vaizdo dydžio.

 

Vaizdai labai veikia vartotojo patirtį, jei jie nėra optimizuoti greičiui.

8. Pridėti vaizdo įrašo turinį

 

Apsvarstykite galimybę pridėti bent vieną atitinkamą vaizdo įrašą prie savo tinklaraščio įrašo. Kai kuriems žmonėms patinka žiūrėti vaizdo įrašus ir tai padės jums juos laikyti savo puslapyje.

 

Jei galite patys sukurti vaizdo įrašą, tai dar geriau.

 

Jums bus naudinga abiem būdais: i f kas nors randa ir perskaito savo straipsnį, ji taip pat gali pridėti nuomonę apie jūsų vaizdo. Jei kažkas randa ir žiūri vaizdo įrašą, galite paminėti vaizdo įrašo straipsnį. Gal jie duos ją perskaityti.

9. Sukurkite tinklaraščio įrašo pavadinimo žymą

 

HTML pavadinimo žyma yra atsakinga už „Google“ rodomą antraštę. Tai labai svarbu, nes tai tiesiogiai paveiks jūsų paspaudimų rodiklį. Praleiskite šiek tiek laiko jį kurdami. Nesijaudink! Vėliau taip pat galite nuspręsti atlikti tam tikrus pakeitimus, jei galvoje pasirodys kokia nors ryškesnė idėja.

 

Štai keletas pagrindinių dalykų, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti kurdami savo pavadinimą:

 

  • Pavadinimo žymoje naudokite pagrindinį raktinį žodį: Jei norite reitinguoti pagal konkretų raktinį žodį, kurį pasirinkote šio kontrolinio sąrašo 1 dalyje, tada pavadinimo žyma turėtų būti pirmoji vieta, prie kurios ją pridedate. Pabandykite jį įdėti į pavadinimo pradžią, bet nepadarykite jo nenatūralaus.

 

  • Daugiausia 70 simbolių: Pavadinimo žyma neturėtų būti per trumpa. Šiaip ar taip lengviau klasifikuoti ilgų uodegų raktinius žodžius. Tačiau jei viršijate 72 simbolius, pavadinimo pabaiga vartotojui bus nematoma, o paieškos sistemoms ji bus mažesnė.

 

  • Padarykite tai patrauklus: vidutiniškai tik apie 20% žmonių, matančių jūsų antraštę, paspaus perskaityti straipsnį , todėl padarykite jį gerą! Naudokite skaičius ir patrauklius žodžius, tokius kaip „Laisvas“, „Nuostabus“, „Neįtikėtinas“ ir pan. Žmonėms paprastai patinka straipsniai, populiariausi sąrašai ir atvejų analizė.

10. Sukurkite metaaprašymą

 

Meta aprašymai yra tekstai, esantys po antraštėmis, rodomi paieškos sistemose. Jie turėtų apibūdinti, apie ką rašoma, ir atkreipti skaitytojo dėmesį.

  • Nuo 150 iki 160 simbolių: per trumpų meta aprašų gali būti visiškai nepaisoma ir „Google“ pakeis kitomis skiltimis iš jūsų svetainės. Per ilgi metaaprašymai nebus visiškai rodomi paieškos rezultatuose, nes jie bus iškirpti.

 

  • Įterpti raktinį žodį: nors jie neturi tiesioginės įtakos paieškos reitingams, į jį taip pat galite įtraukti raktinius žodžius. Jūsų skaitytojai mato, kad prieš spustelėdami jūsų nuorodą, naudokite ją, kad įtikintumėte juos spustelėti jūsų nuorodą, o ne užpildyti ją raktiniais žodžiais.

 

  • Įtaigus: pabandykite skaitytojui įgyvendinti skubos jausmą, kad spustelėsite nuorodą. Tokie žodžiai kaip „Sužinok“, „Spustelėkite, jei norite sužinoti daugiau“, gali padėti.

11. Tinklaraščio įrašo antraštė H1

 

Jei jūsų platforma natūraliai nepriskiria tinklaraščio H1 kategorijai, įdėkite jį patys. Kiekviename tinklaraščio įraše turėtų būti tik viena H1 žyma ir joje turėtų būti pagrindinis raktinis žodis, kuriam bandote optimizuoti savo turinį. Tai gali būti variacija. Nebūkite veržlus ir atrodykite natūraliai. Jei netinka, naudokite sinonimus.

 

Rekomenduojama, kad pavadinimo žyma ir H1 pavadinimas būtų panašūs, ir beveik 90% kartų jie yra identiški. „WordPress“ natūraliai padaro juos identiškus, tačiau tokie papildiniai, kaip „Yoast SEO“, skirti „WordPress“, palengvina šių dviejų atskyrimą, jei norite tai padaryti. 

12. Parašykite optimizuotą URL

 

Rašydami unikalų URL, pabandykite, kad vartotojui būtų lengviau suprasti, apie ką yra straipsnis. Čia taip pat įterpkite savo pagrindinį raktinį žodį arba taikykite pagal antrinius raktinius žodžius, pageidautina, kad būtų sinonimai.

 

Jūs netgi galite tai padaryti atvirkščiai, įterpdami pagrindinį raktinį žodį į URL, o antrinį – pavadinimuose.

 

Laikykite URL trumpesnius, o ne ilgesnius (mažiau nei 60 simbolių). SEO pritaikyti URL gali sukelti didesnį suvokiamą atitikimą ir iš tikrųjų gali pagerinti jūsų gretas. 

 

 

Prieš paskelbiant

 

1. Pridėkite siūlomą vaizdą

 

Paveikti vaizdai turi labai didelę įtaką jūsų auditorijai ir paspaudimų rodikliui. Jie gali padaryti skirtumą tarp 4% PR ir 40% PR. Be to, jie paveiks socialinį dalijimąsi ir įsitraukimą.

  • Pasirinktinis ir atsargos: Kurti vidinį vaizdą yra kur kas geriau, nes jį galite sukurti specialiai savo tikslinei auditorijai.

 

  • Pridėti aprašomąją „Alt“ žymą su raktiniu žodžiu: sukurkite „Alt“ žymą, apibūdinančią vaizdą. Paieškos sistemos negali peržiūrėti vaizdų taip, kaip mes, bet gali perskaityti raktinius žodžius „Alt“ žymose, kad sužinotų, koks yra vaizdas.

 

  • Pageidaujamas peizažas: Kadangi reaguojantis reaguoja į ekrano plotį, kraštovaizdžio vaizdai tinka ekranams geriau nei portretiniai. Rekomenduojame, kad rodomas vaizdas būtų platesnis nei aukštesnis.

2. Kategorijos ir žymos

 

Pasirinkite tinkamas straipsnio kategorijas ir žymas. Tai padės bendrai jūsų svetainės struktūrai.

 

Kai kurie žmonės jūsų svetainėje gali ieškoti konkrečių straipsnių. Jei straipsniai nėra tinkamos kategorijos, jie negalės jų rasti.

 

Nepasirinkite jų per daug! Trumpai ir aktualiai.

3. Socialinės žiniasklaidos optimizavimas

 

Jūsų tinklaraščiui gali reikėti kitokių vaizdų dydžių nei socialinės žiniasklaidos platformose. Galbūt norėsite vieno aprašymo savo svetainei, bet kito – „Facebook“ įraše. „Open Graph“ ir „Twitter“ kortelės padės teisingai ir atskirai atvaizduoti vaizdus ir aprašymus socialinės žiniasklaidos platformose.

 

„Yoast SEO“ papildinys leidžia lengvai sukurti šiuos aprašus ir optimizuoti vaizdus (norint juos tinkamai rodyti, reikia specialaus dydžio). Naudokite juos, kad jūsų darbas būtų lengvesnis!

4. Paimkite autorystę

 

 

Svarbu susikurti vardą sau. Prekės ženklai dabar virsta veidais. Tai galite pamatyti bet kurioje nišoje. Žmonės, pavyzdžiui, Gary Vaynerchukas ar Brianas Deanas, prekiauja savo asmeniniu prekės ženklu.

 

Tai galima padaryti pridedant biografiją prie straipsnio. Daugelyje atvirojo kodo TVS, pvz., „WordPress“, yra autorių laukelių kiekvienam vartotojui.

 

5. Korektūra

 

Ištaisykite pastebėtas gramatikos klaidas Netinkama rašyba gali sukelti prastą vartotojo patirtį.

 

Antroji nuomonė šia tema taip pat gali būti naudinga. Paprašykite draugo ieškoti klaidų, kurių nepastebėjote, ar galbūt profesionalų, jei turite biudžetą.

6. Patikrinkite nuorodas

 

Patikrinkite vidines ir išorines nuorodas. Ar jie veikia? Jei ne, ar teisingai juos įvedėte?

 

Nėra nieko labiau apmaudaus nei spustelėti nuorodą ir laukti, kol ji bus įkelta, kad sužinotumėte, ar ji iš tikrųjų neveikia. Nutrūkusios nuorodos jus veikia ir SEO požiūriu. Paieškos sistemos turi tikrinti visas nuorodas jūsų svetainėje. Jie gaišta laiką bandydami pasiekti neveikiančias nuorodas. Ištaisydami juos, jūs padėsite paieškos varikliams, kad jie matytų jus kaip vertingesnį.

7. Ar „Share“ mygtukai yra funkcionalūs?

 

 Ar jūsų skaitytojai gali lengvai dalytis jūsų turiniu populiariausiose socialinės žiniasklaidos platformose?

 

Galite patikrinti, ar tai veikia, bendrindami jį savo profilyje.

8. Paskelbkite tinklaraščio įrašą

 

Paspauskite tą mygtuką.

 

Padaryk tai gyvai.

 

Dabar nėra kelio atgal 🙂

 

 

Paskelbus

 

1. Dalintis socialiniuose tinkluose

 

Kad tinklaraščio įrašas būtų sėkmingas, nepakanka rašyti SEO. Jūs taip pat turite reklamuoti savo turinį. Bendrinkite turinį populiariausiose socialinės žiniasklaidos platformose. Pirmiausia naudokite oficialų savo tinklaraščio / svetainės puslapį, tada pasidalykite juo savo asmeniniame profilyje.

 

Galite naudoti „Facebook Insights“, kad sužinotumėte, kiek pasidalijimų / „patinka“ / paspaudimų sulaukėte. „Twitter“ nebeteikia jokios statistikos, tačiau vis tiek galite naudoti „ TwitCount“ .

 

2. Sukurkite bazines nuorodas

 

Nepakanka parašyti puikios kokybės turinio. Jūs taip pat turite reklamuoti savo turinį!

 

Pasiekite keletą savo pramonės tinklaraščių, įskaitant savo konkurentus. Jei bet kur rasite neatsakytų klausimų, galite pabandyti į juos atsakyti. Palikite komentarą ir, jei reikia, nuorodą į savo svetainę. Nepersistenkite!

 

Kitas geras būdas gauti pradinių nuorodų yra ieškoti forumuose ar tokiose svetainėse kaip „Quora“ ir atsakyti į klausimus. Naudokite fragmentą, kuris geriausiai atsakys į klausimą, tada susiekite su juo, kad žmonės galėtų skaityti daugiau.

 

Jei nesate aktualus, susikursite sau blogą reputaciją. Norėdami gauti pranešimus apie įvairias žiniatinklio temas, naudokite „ Google Alerts“ arba „ Brandmentions“  . Kai jie pasirodys, pereikite prie pokalbio.

3. Perskaitykite komentarus ir atsakykite jiems

 

Sužinokite savo skaitytojų nuomonę. Pabandykite užmegzti santykius ir užpildykite savo straipsnio spragas, atsakydami į komentarų skiltyje pateiktus klausimus.

 

Tai labai geras būdas išlaikyti jūsų turinį šviežią! Komentaro tekstas taip pat laikomas turiniu. Tinklaraštininkai, kurie užsiima komentarais, gali gauti tūkstančius papildomų žodžių savo tinklaraščio įrašuose.

 

4. Atnaujinkite savo straipsnį

 

Viena iš SEO tinklaraščių rašymo paslapčių yra nuoseklumas. „Google“ patinka, kai turinys dažnai atnaujinamas, dar žinomas kaip šviežumas.

 

Užuot rašę apie tuos pačius dalykus vėl ir vėl, pabandykite patobulinti savo seną turinį. Norėdami patobulinti savo turinį, galite naudoti tai, ko išmokote iš skaitytojų.

5. Padidinkite / pritaikykite savo turinį

 

Savo tinklaraščio įrašą galite paversti infografika, vaizdo įrašu, skaidrių pristatymu arba el. Knyga / PDF. Tokiu būdu galite maksimaliai padidinti savo turinio ekspoziciją.

 

Nepamirškite susieti savo tinklaraščio įrašo ir atvirkščiai. Tokiu būdu galite aprėpti tiek kanalų, kiek norite, praleisdami mažiausiai laiko.

 

Atsisiųskite „SEO Friendly Blog“ įrašų kontrolinį sąrašą

 

Išvada

 

 

Aš žinau … tai daug!

 

Mes bandėme apimti viską, pradedant „OnPage SEO“ ir rašymo patarimais, baigiant „OffPage“ SEO ir reklama. Rašyti SEO draugiškai paprastai vėl teikiama naudinga informacija.

 

Nerašykite tik pagal skaičius, rašykite, kad labai gerai aptartumėte temą. Eik nuodugniai. Atneškite į stalą kažką naujo.

 

Toliau naudokitės šiuo nuosekliu kontroliniu sąrašu, kol pajusite, kad įsisavinote šiuos veiksmus ir nebereikia. Po kurio laiko jūs taip pat išsiaiškinsite, kas jums labiau tinka.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *