Turinio auditai gali būti labai galingi ir atkuriantys, tačiau daugelis turinio rinkodaros specialistų ir SEO nesuvokia jo, nesvarbu, ar tai sudėtinga, ar gana ilgas procesas. Bet jei norite, kad jūsų turinys veiktų, turėtumėte laikas nuo laiko atlikti turinio auditą. 

 

Žingsnis po žingsnio - turinio audito atlikimas

 

Tai panašu į tuos kasmetinius fizinius egzaminus, kuriuos laikote pas gydytoją. Jūs žinote, kad jie užima daug laiko ir yra nemalonūs, tačiau rezultatai atveria akis ir galiausiai teikia naudos. Jums naudinga žinoti, ką patobulinti, ką pašalinti ir kas veikia geriausiai. Tai ir nerimas, ir žingsnis į priekį tobulinant turinį.

 

Kiek kartų jūs paskelbėte tinklaraščio įrašą ir palikote jį ten, kur jis buvo, negrįždamas jo tikrinti metų iš eilės? Be abejo, daugelis iš mūsų patenka į šią kategoriją. Geroji patirtis reikalauja, kad mes nuolat tikrintumėmės, kad pateiktume naują, atnaujintą ir žavų turinį iki pat dugno.

 

Greita turinio audito santrauka

 

Prieš pradedant visą WH klausimų ir atsakymų seriją, yra keletas dalykų, kurie padeda nustatyti tinkamą įvadinę atmosferą. 

 

Turinio auditas skirtas padidinti našumą, daugiau kokybės, geresnius reitingus ir konversijas į jūsų svetainėje paskelbtą turinį. Trumpai tariant, turinio audito atlikimas padės jūsų SEO ir turinio rinkodaros pastangoms skatinti jūsų verslą.

 

Audito procesas turėtų būti pagrįstas anksčiau nustatytais KPI, kad būtų galima kuo daugiau išgauti iš turimų duomenų ir jais tinkamai pasinaudoti. Priešingai nei įprasta, turinio auditas nebūtinai turi būti atliekamas pagal knygą. Tai nėra procesas „viskas arba nieko“, bet lankstus procesas, visada atsižvelgiant į jūsų tikslus ir uždavinius.

 

Kalbant apie duomenis, turinio auditas yra kokybinė, o ne kiekybinė analizė, iš tikrųjų vadinama turinio aprašymu. Įsitraukdami į pirmąjį, sutelksite dėmesį į turinio kokybę, klientų ir vartotojų patirtį bei turinio našumą. 

 

Yra atvejų, kai turinio auditai gali klysti labai neteisingai, kai jie daromi netinkamai. Ne todėl, kad nustatėte tikslą ir tikslus, bet dėl ​​to, kad jų nėra arba, dar blogiau, trūksta žinių, ką daryti su surinktais duomenimis.

 

Štai kodėl mes parengėme išsamią, bet glaustą turinio audito perspektyvą. Rasite atsakymus į tokius klausimus, kaip kas, kas, kada, kaip, kokiomis priemonėmis ir kodėl – visa tai atskleidžia turinio audito paslėptas paslaptis.

 

  1. Kas yra turinio auditas?
  2. Kas atlieka turinio auditą?
  3. Kada atliekate turinio auditą?
  4. Kokių įrankių reikia turinio auditui atlikti?
  5. Kaip jūs atliekate turinio auditą?
  6. Kodėl turinio auditas yra svarbus?
  7. Atnaujinkite savo turinio audito patirtį
  8. Išvada

1. Kas yra turinio auditas?

Turinio audito žemėlapis ir turtas

 

Turinio auditas yra visas kokybinis viso indeksuojamo domeno turinio aprašas. URL yra vienintelis „Google“ indekso identifikatorius. Dėl to visas jūsų paskelbtas turinys registruojamas ir tikrinamas. Kalbant apie tai, yra įprasta klaida pašalinti turinio puslapį, o ne jo paieškos sistemos indeksavimą, kai siekiama atlikti genėjimo / pašalinimo veiksmą (apie tai pakalbėsime vėliau).

 

Rinkodaros specialistams reikalingas turinio auditas, kad gautų naudingos informacijos apie turinio rinkodaros strategiją. Tokiu būdu sužinosite, kur turėtumėte labiau sutelkti savo pastangas ir ką daryti toliau. Tai padeda rasti atsakymus į tokius klausimus: „Kuris turinys veikia geriausiai?“, „Kurį turinį klientai vertina labiausiai ir su kuo užsiima?“ Ir „Kuris turinys jau gerokai peržengė numatytą šlovę?“. Bet kai viskas tampa lengviau vizualizuota, patikrinkime toliau pateiktą vaizdo įrašą:

 

 

Turinio auditas leidžia pamatyti, kas veikia geriausiai, taigi, ką saugoti, ką patobulinti ir ką pašalinti. 

 

Pagrindinis tokio proceso tikslas yra pagerinti bendrą pasitikėjimą ir kokybiškas paslaugas, klientams teikiamas pagal domeną, optimizuojant visus reitingavimo signalus, taip įtakojant tikrinimo biudžetą, „Page Rank“ srautą ir daug daugiau.

Turinys gali atrodyti gana ilgas ir išsamus, tačiau jį iš esmės lengva sekti. Jį daugiausia sudaro 3 etapai:

  1. inventorius ir auditas – jis susijęs su visu indeksuojamu turiniu, o ne su tikrinamu turiniu;
  2. analizė ir rekomendacijos;
  3. santrauka ir ataskaitos.

 

Nesvarbu, kokių priežasčių turite nuspręsdami jo nepriimti, darykite tai bent kasmet. Tai užima daug laiko, todėl turėtumėte būti pasirengę to imtis, kai tai leis jūsų laikas ir energija. Be to, kai būsite pasirengę, turėsite aiškų tikslų ir tikslų rinkinį.

2. Kas atlieka turinio auditą?

 

Nėra konkrečios profesionalų grupės, atliekančios tik turinio auditą. Nepaisant to, rinkodaros specialistai, SEO ir turinio strategai yra labiau linkę tai daryti nei kiti. 

 

Internete yra dešimtys instrukcijų , kaip atlikti turinio auditą. Vis dėlto žmonės, turintys tam tikrų žinių apie lauką, negalėjo geriau perskaityti rezultatų ir atlikti veiksmų, kuriuos galima atlikti, nei entuziastai ar pradedantieji.

3. Kada atliekate turinio auditą?

 

Kaip minėta anksčiau, turinio auditas nėra visiems tinkamas procesas. Nėra konkretaus laiko, kada turėtumėte įsitraukti į tokį procesą.

 

Tačiau dažniausiai tinkama išbandyti auditą, kai savo tinklaraščio skiltyje surinksite turinio istoriją. Arba jūsų domenas jau supažindintas su bent viena taikoma turinio rinkodaros strategija.

 

Tačiau dažniausiai rinkodaros specialistai vykdo turinio auditą, kai – atspėkit – jiems to reikia. Jums reikalinga ta praktinė įžvalga, kaip veikia jūsų turinys ir kokia yra jūsų verslas.

 

Atvirai kalbant, radę drąsos pradėti turinio audito procesą, jau nustatėte kai kuriuos tikslus.

 

Norite pastebėti svetainės turinį, kurį reikia atnaujinti, kad jis atitiktų šiandienos, o ne (tik) vakarykščius reikalavimus.

 

Arba ieškote turinio, kuriame prašoma atlikti antrą patikrinimą, tvarkymą ir teksto ar perrašymo kokybę. Jei reikia, net atsižvelgiate į šlubuojančio turinio pašalinimą iš svetainės.

 

Jūsų tikslas yra įgyti supratimo apie raktinius žodžius, kurie pritraukia, veikia geriausiai ir galiausiai pritraukia socialinius signalus ir potencialius klientus.

 

Norite pradėti dirbti ir patikrinti kiekvieno turinio raktinių žodžių optimizavimo balą, aptikti stipriausius savo puslapius ir sužinoti, kaip juos naudoti iki galo.

 

Turite susipažinti su turinio rinkodaros galimybėmis ir suteikti antrą galimybę nubaustam ar žemo rango turiniui atkuriant arba iš naujo redaguojant.

4. Kokių įrankių reikia turinio auditui atlikti?

 

Visų pirma jums reikia savęs. Arba žmogus, per se. Turinio auditą galite atlikti patys, nors tai gana didelis ir kartais išsamus žingsnis. Arba galite pasidalinti pareiga ir perduoti kai kuriuos darbus kitam darbuotojui. Tai turėtumėte daryti kantriai, žingsnis po žingsnio, bet kuriuo metu ir laiku. Bet kokiu atveju, jūs visada galite tai išbandyti ir naudoti tyrimų automatikos įrankius.

 

Nuo pradžios yra daugybė įrankių, kuriuos reikia naudoti atliekant turinio auditą. Vis dėlto, kaip jau spėjote, vis dar yra tokių, kuriems teikiama pirmenybė prieš kitus.

 

„Screaming Frog“ yra populiariausias įrankis, kai reikia tikrinti svetainės turinį. Rinkodaros specialistai mano, kad tai gana išsami ir patenkinta. „Screaming Frog“ gali tikrinti iki 500 URL su nemokama prenumeratos versija ir turi visas funkcijas, išskyrus galimybę išsaugoti duomenų eksportą. Kai diegiate turinio analizę, ji gali suteikti informacijos, tokios kaip puslapio pavadinimo žymos informacija, inkaro tekstas, atsakymo laikas, meta aprašymai, URL, pavadinimas, pavadinimo ilgis, meta aprašymas ir jo ilgis, pagrindinės H1 ir H2 antraštės puslapyje, ar žodžių skaičius. 

 

Rėkianti varlė

 

Kita vertus, „ URL Profiler“ yra mokamas tikrintuvas, tačiau vis dėlto populiarus įrankis. URL profilio sudarytojas gali padėti pagerinti turinio audito užduotis ir suteikti jums žaliavos, kurią galėsite analizuoti.

 

URL profilio kūrėjas

 

Siekdami išlaikyti organizuotą darbą ir gauti platesnį vaizdą apie savo svetainės turinį, SEO naudoja „ Google Analytics “ tokiai informacijai, kaip apsilankymų puslapyje skaičius, atmetimo rodiklis, konversijų duomenys pagal puslapį, laikas puslapyje ir daug daugiau.

 

Be minėtų SEO įrankių, rinkodaros specialistai, norėdami patikrinti turinio unikalumą, dažnai naudoja „Microsoft Excel“, „Adobe SiteCatalyst“, SQL duomenų bazę ir „Copyscape“ arba „Siteliner“ įrankius.

5. Kaip jūs atliekate turinio auditą?

 

Čia žaidimas tikrai prasideda. Trumpai tariant, turinio auditas yra viso paieškos variklio indeksuoto turinio inventorizavimas, atsižvelgiant į pateiktą metriką, ir sprendimas, kokių veiksmų reikia imtis dėl įvairių turinio dalių ir puslapių – laikyti, tobulinti ar pašalinti.

 

Jei jūsų svetainėje yra ir stalinių, ir mobiliųjų versijų, turėtumėte atlikti du atskirus turinio auditus. Nors versijoms naudojamas tas pats URL, kodų bazė yra skirtinga – viena skirta mobiliesiems, kita skirta staliniams kompiuteriams. 

 

Panagrinėsime keletą dėmesingų veiksmų, kuriuos turėtume atlikti diegdami turinio auditą. 

 

Pirmiausia – surinkite visus savo duomenis

 

Atidarykite ir sukurkite audito skaičiuoklę. Jums reikia, kad darbas būtų tvarkingas ir tvarkingas. Tada sudarykite visas svetainės schemas ir vidines duomenų bazes, pvz., Visus produktų sąrašus ir kategorijų URL. Surinkite juos atskirai, tada sutvarkykite juos į vieną failą.

 

Tvarkykite URL

www.singlegrain.com

 

Dabar galite pradėti tikrinti visus indeksuojamus URL. Patarimas: nenaudokite tik tikrinimo programos (tarkim, „Screaming Frog“), nes galite lengvai praleisti kai kuriuos audito URL, taip pat „Google Analytics“ ir „Google Webmaster Tools“. Pažymėję tai, filtruokite URL, kurių jums nereikia tikrinti, kad sutaupytumėte nereikalingo darbo.

 

Antra – apsvarstykite galimybę naudoti daugiau metrikų, nei esate įpratę

 

Pats laikas apsvarstyti papildomą metriką. Ieškokite ir naudokite dar keletą metrikų ir informacijos, be to, ką jau gaunate iš tikrintuvų. Be pavadinimų, aprašų, žodžių skaičiaus ir metažymų, turėtumėte patikrinti natūralios paieškos srautą, vidines ir išorines nuorodas, turinio unikalumą, konversijas, paskelbimo datą, laiką svetainėje, puslapių už apsilankymą, puslapio greitį ir patogumą mobiliesiems. .

 

Turinio audito metrika

blog.alexa.com

 

Atkreipkite dėmesį, kad laikas svetainėje ir puslapiai už apsilankymą įveda specialią nišą. Nesvarbu, ar tai būtų teigiami, ar neigiami rezultatai, juos visada reikia vartoti su druska, nes jie gali nurodyti ne vieną situaciją. Kartais klientai ieško informacijos jūsų svetainėje randa nuo pat pradžių, todėl jie išeina taip pat staiga, kaip ir jūs. Tai automatiškai įtakoja laiką vietoje. Panašiai, jei kas nors yra patenkintas jūsų pateikta informacija puslapyje, jis gali labai manyti, kad to pakanka įtikinti ir nebetikrinti kitų jūsų svetainės puslapių.

Trečia – naudokite prietaisų skydelį

 

Dabar, kai surinkote visus reikalingus turinio audito duomenis, laikas susitvarkyti. Tvarkykite visą informaciją informacijos suvestinėje. Jei jūsų svetainė yra maža, galite tai padaryti rankiniu būdu, tačiau jei ji didesnė, turėtumėte naudoti „Screaming Frog“, kad automatiškai sugeneruotumėte savo URL sąrašą.

 

Ketvirta – atlikite turinio auditą

 

Tai štai. Čia iš tikrųjų nušvinta turinio auditas. Įdėję visą informaciją į informacijos suvestinę, pradėkite atlikti jos turinio auditą. 

 

Pažiūrėkite, koks turinys gali būti baudžiamas, ar dėl jo kokybės ir tinkamumo trūkumo, ar dėl to, kad yra turinio dublikato. Paimkite kiekvieną atvejį paeiliui ir elkitės protingai. Pažiūrėkite, ką reikia perrašyti, patobulinti, palikti tokį, koks yra, arba genėti. Daugiau apie šią temą rasite šiame straipsnyje, kurį mes prieš tai paskelbėme.

 

Šiame etape jūs gausite prieigą prie gero SEO ir turinio rinkodaros duomenų rinkinio. Jūs pastebėsite SEO metrikų, tokių kaip puslapio pavadinimas, tiksliniai raktiniai žodžiai, meta aprašymai, apsilankymai puslapyje, paskutinio atnaujinimo data, gaunamos nuorodos, puslapio atmetimo rodiklis, puslapio įrašai ir egzistavimas, vidutinis puslapyje praleistas laikas, 404 nuorodos, modelius ir duomenų elgseną.

 

Kalbant apie turinio rinkodaros duomenis, gausite įžvalgų apie metriką, pvz., Puslapio ilgį, žodžių skaičių, bendrą temą, autorių, komentarus, bendrinimus, patogumą mobiliesiems, darbalaukio naudojimą, raginimą veikti ir puslapio balą. Priklausomai nuo svetainės turinio tipo – straipsnis, tinklaraščio įrašas, infografika, informacinis puslapis, nukreipimo puslapis, leidinys, naujienų istorija, DUK – galite gauti daugiau ar mažiau vartotojų duomenų ir faktinių atsiliepimų apie juos, taip pat sužinoti, ar jie pasenę, ar vis dar madingi. .

 

Penkta – leiskis į veiksmus

 

Nuspręskite, kokių veiksmų reikia imtis, kai baigsite turinio auditą. Dabar atėjo laikas gilintis į surinktus duomenis, įgyti įžvalgų, padaryti išvadas ir pradėti revoliucinius veiksmus.

 

Turinio audito diagrama

www.contentmarketingup.com

 

Atsižvelgdami į nustatytą tikslą ir tikslus, turėtumėte sutelkti dėmesį ir atlikti tolesnių veiksmų etapą atlikę turinio auditą. Perrašykite arba pašalinkite žemos kokybės turinio puslapius, daugiau reklamuokite naudodamiesi našiais puslapiais socialinės žiniasklaidos tinkluose, kurkite labiau populiarėjančius turinio elementus, panašius į daugiausiai konvertuojančius, pastebėtus turinio audito metu.

 

Tvarkaraščių nustatymas yra vienas dalykas, tačiau visiškai tai, kas juose parašyta, yra visiškai kitas dalykas. Išmintis reikalauja, kad nustatytumėte terminus, kad atliktumėte savo nurodytus veiksmus. Stebėkite save ir turinio rinkodaros strategiją.

6. Kodėl turinio auditas yra svarbus?

 

Žinoti visą interneto turtą yra svarbu tiek svetainės savininkui, tiek SEO ar skaitmeninės rinkodaros specialistui. Labai svarbu turėti turinio audito dokumentaciją, kad galėtumėte ją naudoti sunkmečiu. Atsižvelgdami į rezultatus, pamatysite, ką keisti ir ką įtvirtinti turinio rinkodaros ir SEO pastangose.

 

Be to, sugebėjimas nustatyti, kuris turinio tipas veikė praeityje, kuris gauna daugiausiai nuorodų ir kuris gauna daugiausiai socialinių signalų, leidžia planuoti būsimą strategiją, pagrįstą realiais veikiamais duomenimis.

 

Turinio auditas leidžia sukurti efektyvią turinio strategiją arba netgi įvertinti, ar dabartinė turinio strategija veikia. Tai keičia žaidimą tiek dėl interneto populiarumo, tiek dėl pajamų. 

 

Pardavimų konversijų požiūriu tai gali suteikti jums aiškią įžvalgą apie tai, koks turinys padeda jums didinti pajamas. Tai padeda suprasti, kaip lankytojas naršo ir sąveikauja su svetaine.

 

Turinio auditas reikalingas, kai norite išsamiai suprasti turinio išteklius, jų naudingumą ir vietas, kuriose reikėjo užpildyti spragas. Tai taip pat naudinga kuriant būsimo turinio temas ir tipus.

7. Atnaujinkite savo turinio audito patirtį

Šnipinėkite savo konkurentus

 

Dabar,  kai jau supratote, stebėkite konkurentų turinio našumą, nustatykite jų turinio spragas ir naudokite surinktus duomenis savo naudai ir mokymuisi.

 

Turinio auditai, atliekami prieš konkurentų svetaines, gali atskleisti silpnybes ir stipriąsias puses. Jei pastebėsite, kad vienas iš jūsų konkurentų itin sėkmingai naudoja tam tikro tipo turinį, galite jį išanalizuoti, sužinoti, ar jis atitinka jūsų internetinės rinkodaros strategiją, ir sulenkti jį į turinio planą bandomajam bėgimui.

 

Paprastai jūsų rinkoje bus pakankamai konkurentų, kad galėtumėte išanalizuoti ir parengti išsamų visos nišos turinio auditą. Tai labai naudinga, jei norite dominuoti erdvėje. Tai leidžia jums leisti kitiems išbandyti rinką su skirtingo tipo turiniu, leidžiant pinigus tiek sėkmei, tiek nesėkmei, kad galėtumėte įeiti ir praleisti laiką ir energiją tik tam, ko reikia. pasiteisino. Užpildykite trūkstamą vietą turinio pramonėje naudodamiesi veiksmais pagrįstais duomenimis.

 

Naudodamiesi „ Site Explorer“ galite pamatyti ir įvertinti, kiek nuorodų turi jūsų konkurentai. Be to, gausite vertingos informacijos apie tai, kas juos susiejo ir ar nuorodos yra iš autoritetingų domenų ir puslapių.

 

„Site Explorer“ nuorodos

 

„Site Explorer DoFollow NoFollow Links“

 

Vadovaudamiesi tuo pačiu modeliu, galite analizuoti geriausiai veikiančius turinio elementus, patikrindami juos naudodami raktinių žodžių įrankį ir „Content Assistant“ įrankį. Patikrinkite, kokius veiksmus jie pasirinko, kad geriausiai optimizuotų savo turinį, kiek fokusinių raktinių žodžių jie naudojo. Išsami informacija, pvz., Skaitomumo balas, žodžiai puslapyje ir turinio našumas, leis giliau pažvelgti į jų strategiją.

 

„Content Assistant“ pasiūlymai

 

Interpretuokite socialinius signalus

 

Yra daugybė įrankių, leidžiančių indeksuoti ir palyginti socialinius svetainės signalus. Tai dabar yra esminė turinio audito dalis, nes ji atskleidžia, kuris turinys gerai veikia klientus.

 

Norint sužinoti, ar turinys  tinkamai reklamuojamas, ar ne, reikia ne tik sužinoti, ar miniai patinka turinys, ar ne. Galite turėti geriausią turinį pasaulyje, bet jei jis nėra reklamuojamas tarp socialinių grupių, jis gali būti bevertis.

 

Tai, ką atskleidžia turinio auditas, yra svarbiausia informacija ir gali pakeisti jūsų turinio strategiją. Kartais auditas gali atskleisti paslėptus brangakmenius ir pateikti idėjų, kokį būsimą turinį kurti, leidžiantis padidinti rinkodaros išlaidų IG.

 

Ryšių paleidimo procese labai svarbios socialinės dalys ir paminėjimai. Naudodami „ BrandMentions“  galite vizualizuoti paminėjimų skaičių per dieną per nustatytą laiką ir kiek jų yra internete, o kurie socialiniuose tinkluose – „Twitter“. Atsižvelgdami į tai, kad pasirinkote konkrečią vietą ir kalbą, galite pamatyti, iš kur ir kur tas konkretus paminėjimas. 

 

„BrandMentions“ socialinės akcijos

 

Nuorodos

 

Turime žinoti, kuriuose puslapiuose yra nuorodų, iš kur pateikiamos nuorodos ir kokia galinga nuoroda yra „Google“ akyse. Sužinoję reikalingas konkurentų ir savo svetainės pamokas, galite geriau pritaikyti savo turinio rinkodaros strategiją.

 

„Site Explorer“ pateikia grafinę vizualizaciją, leidžiančią greitai suprasti svetainės nuorodų struktūrą. Visi rodomi taškai yra puslapiai, nukreipiantys į jūsų svetainę. Šios nuorodos pateikia informaciją, į kurią verta atsižvelgti. Tiesiog užveskite pelės žymeklį virš jų ir gausite įžvalgų apie jų ryšių įtaką, domeno įtaką ir paskutinį kartą matytą datą.

 

„Visual Link Explorer“

 

Koreliuodami surinktus duomenis su atgalinės nuorodos duomenimis, galime pasiekti tam tikrus įdomius aspektus, tokius kaip:

 

  • Ar konkretūs dalykai gauna daugiau nuorodų?
  • Ar tam tikros reklamos technikos geriau už kitas gaudamos nuorodas?
  • Ar socialiniai signalai gali sukelti nuorodas visame pasaulyje?
  • Kurie konkretūs turinio tipai yra populiaresni kuriant socialinius ir saitus?
  • Kokį turinį turėtume sutelkti ateityje?

Išvada

 

Kiekvienas turės savo turinio audito atlikimo metodą, todėl turėtumėte sukurti jums tinkamiausią metodą. Tai nėra vienkartinis procesas, kurį diegiate kartą per gyvenimą. Atliksite ne vieną kartą, ir kiekvieną kartą viskas bus kitaip. Viskas priklauso nuo jūsų stiliaus, jūsų poreikių ir tikslų.

 

Darbo srautas yra toks pat svarbus, kaip ir jūsų naudojamos priemonės. Metodikos ir proceso turėjimas yra labai svarbus siekiant užtikrinti, kad rezultatai būtų pasiekti efektyviai ir greitai.

 

Turinio audito analizės išvada formuojama atsižvelgiant į tai, koks buvo audito tikslas, todėl įsitikinkite, kad anksčiau nustatėte priežastis, dėl kurių ji buvo atlikta.

 

Saugokitės analizės paralyžiaus spąstų. Be abejo, visi su tuo kovoja. Bus momentas, kai duomenų bus gausu, taigi darytina tiek daug išvadų ir daugybė veiksmų, kuriuos turėtumėte pritaikyti, kad tikriausiai užblokuosite ar patirsite išgąsčio. Ypač kai tai darai pirmą kartą. Neišsigąskite duomenų. Susikoncentruokite ties keletu jums svarbių metrikų ir įsitikinkite, kad jie surinkti ir pateikti logiškai aiškiu formatu. 

 

Atminkite: turinio auditas yra galimybė jums patobulinti savo turinio rinkodaros procesus. Taigi spindėk tuo!

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *