Kiekvienas SEO specialistas kartais gali pasijusti priblokštas dėl savo nuolatinių pastangų pamatyti rezultatą. Tai ilgalaikis įsipareigojimas. Spartieji klavišai nėra ir jūs turite ieškoti būsimų rezultatų, o ne pateikti. SEO mėgėjams tai dar sunkiau. Tai yra nuolatinė kova, siekiant išlaikyti aukštą reitingą. Jie visada bandys rasti lengviausią kelią. Šiandien apie juos nekalbėsime; kreipsimės į tuos, kurie siekia atlikti baltos kepurės SEO.

 

23 svarbiausios SEO užduotys

Mes sukūrėme kontrolinį sąrašą su svarbiausiomis SEO užduotimis, kurias turėtumėte patvirtinti, kad jūsų svetainė būtų švari ir graži. Visas jūsų sunkus darbas neturėtų sulaikyti dulkių. Turite reguliariai tikrinti savo svetainę ir įvertinti, ar visos jūsų pastangos buvo to vertos.

Patikrinkite šį sąrašą ir pradėkite kurti savo svetainę:

  1. Išvalykite savo svetainę iš pasikartojančio turinio
  2. Sekite raktinius žodžius – sukurkite raktinių žodžių sąrašą, kad patikrintumėte reitingus
  3. Apibrėžkite kiekvieno puslapio pagrindinį raktinį žodį
  4. Laikykite unikalias ir tinkamas pavadinimų žymes savo svetainėje
  5. Parašykite metaaprašą su mažiau nei 156 simboliais
  6. Norėdami geriau optimizuoti turinį, pavadinimų žymose ir antraštėse naudokite raktinius žodžius
  7. Laikykite URL kuo trumpesnį
  8. Optimizuokite vaizdus naudodami aprašomąsias ALT žymes
  9. Rašykite konkurencingą turinį dažnai, kad būtumėte geriausi
  10. Turėkite tinklaraštį ir dažnai rašykite išmanųjį turinį
  11. Stebėkite savo atgalinių nuorodų natūralumą
  12. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra optimizuota mobiliesiems (pagreitinti puslapiai mobiliesiems)
  13. Optimizuokite savo svetainę, kad būtų galima greitai įkelti
  14. Diagnozuokite savo svetainę naudodami „Google Search Console“ įrankius
  15. Ištaisykite tikrinimo klaidas „Google Search Console“
  16. Stebėkite savo svetainės indeksavimo būseną
  17. Susitelkite į savo auditorijos demografinius rodiklius
  18. Grįžtančius vartotojus laikykite po didinamuoju stiklu
  19. Nustatykite savo tikslus „Google Analytics“
  20. Vietinis SEO: pritraukite vietinius klientus
  21. Atlikite svetainės auditą prieš ir įgyvendindami SEO strategijas
  22. Atsisakykite žalingų nuorodų, kad jūsų nuorodų profilis būtų švarus
  23. Naudojant 301 peradresavimą sugadintoms nuorodoms
  24. Išvada

 

1. Išvalykite savo svetainę iš pasikartojančio turinio

Kadangi turinio dublikatas nėra labiausiai ortodoksinė SEO praktika, tokiu atveju turėtumėte pradėti valyti savo svetainę, kad „Google“ nubaustų. Greitas būdas tai nustatyti yra prieiga prie įrankių, kad patikrintumėte savo svetainę. Kai kurie dažniausiai naudojami dubliuoto turinio tikrinimo įrankiai yra „Copyscape“ ir „Siteliner“.

 

Kanoninių žymų naudojimas yra dar vienas būdas išvengti turinio pasikartojimo. Pavyzdžiui, jei jūsų svetainė yra www.hairoil.net, tai gali būti hairoil.net, hairoil.net/index.html arba www.hairoil.net/index.html. Rel = canonical žymą turite naudoti tik vienam URL. Turėtumėte naudoti „rel = canonical“ žymą, kad „Google“ pateiktų užuominą žinoti, kad svetainės yra viena ir ta pati. Žemiau galite rasti kodą, kad nustatytumėte URL, kurį pažymite kaip kanoninį:

rel-kanoninis-ryšys

2. Sekite raktinius žodžius – sukurkite raktinių žodžių sąrašą, kad patikrintumėte reitingus

Norite reitinguoti kuo aukščiau, todėl visada turėtumėte stebėti svarbius raktinius žodžius, kad pamatytumėte savo svetainės našumą. Pirmiausia turite ištirti ir sudaryti sąrašą su raktiniais žodžiais, pagal kuriuos norite reitinguoti. Jums nereikia jų tikrinti rankiniu būdu. Yra daugybė priemonių, kurios gali jums padėti. Po to turite juos laikyti nuoseklioje sistemoje, kad galėtumėte juos stebėti net ir kasdien, jei įmanoma. Norėdami tai padaryti, galite naudoti „  Rank Tracker“ įrankį  , nes tai taupo laiką ir pinigus.

 

 

Kiekviena eilutė nurodo kiekvieno stebimo raktinio žodžio našumą. Apačioje galite pasirinkti laikotarpį; jei užveskite pelės žymeklį ant kiekvienos eilutės, bus parodytas raktinis žodis, pozicija, URL ir data. Norėdami pamatyti populiarias eilutes, pirmiausia turite pridėti raktinius žodžius. Čia  galite rasti vadovą.

3. Apibrėžkite kiekvieno puslapio pagrindinį raktinį žodį

Turite stebėti pagal raktinius žodžius nukreiptus puslapius. Rasti tinkamą raktinį žodį gali būti sunku, tačiau yra įrankių, kurie jums tai padės. Gerai žinomas „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė yra galbūt dažniausiai naudojamas raktinių žodžių paieškos įrankis, nors per pastaruosius metus jis patyrė daug pakeitimų. Norėdami gauti konkrečius duomenis, turite turėti bent vieną aktyvią „AdWords“ kampaniją, kitaip vidutinio mėnesio paieškų stulpelyje matysite ribotus duomenis, pvz., 0, 1–100, 100–1 000, 1 000–10 000, 10 000–100 000, 100 tūkst. -1M, 1M +. Norėdami gauti tikslesnius duomenis, taip pat galite naudoti prognozavimo įrankį.

 

Sukūrę ne daugiau kaip 5 raktinių žodžių sąrašą, pasirinkite tik vieną, kuris bus pagrindinis jūsų straipsnio raktinis žodis, o kitus turinyje naudokite semantiniam optimizavimui.

4. Laikykite unikalias ir tinkamas pavadinimų žymes savo svetainėje

Parašę turinį, turėtumėte optimizuoti savo pavadinimo žymą, kad išreikštumėte tai, ką norite perduoti. Svarbu patikrinti, ar turite dublikatų pavadinimų žymų. Jūs tai darote, jei užregistravote savo svetainę „Google Webmaster Tools“ ir meniu žiūrite į HTML patobulinimus ir ieškote dubliuotų pavadinimų.
HTML patobulinimai-„Google“ žiniatinklio valdytojo įrankiai

 

Kai pamatysite sąrašą, turėtumėte modifikuoti pasikartojančias pavadinimo žymas ir pabandyti surasti kitas svarbias žymes.

 

Rekomenduoju, kad turėtumėte „clickbait“ pavadinimo žymas, kad padidintumėte PR. Tam turėtumėte įsitikinti, kad jis turi:

  • ne daugiau kaip 60 simbolių;
  • pagrindinis raktinis žodis;
  • žada jums padaryti skaitytojui jį įtikinti;
  • prekės pavadinimas (nebūtina).

 

Paprastas ir efektyvus būdas užrašyti antraštės žymą: Pagrindinis raktinis žodis – Antrinis raktinis žodis | Markės pavadinimas

5. Parašykite metaaprašymą su mažiau nei 156 simboliais

Meta aprašas yra vietoje esantis SEO elementas, kurį turite turėti kiekviename puslapyje. Kiekvienam meta aprašymui turėtumėte atsakyti, ką galvoja vartotojas: „kas man naudinga?“. Šiuo metu jūs turite atskirti save nuo konkurentų ir išryškinti savo vertės pasiūlymą. Prieš priimdami bet kokį sprendimą įsitikinkite, kad ieškojote meta aprašymo, kuris atspindi geriausią variantą iš visų, kuriuos galėtumėte pagalvoti.

Įsitikinkite, kad pasirinkote tinkamą toną, jis yra sveikintinas, turi raginimą veikti, yra unikalus ir turi pagrindinį raktinį žodį.

 

Apibūdinę tai, ką apibūdinau, daugiausia 156 simboliais, galite išsaugoti savo metaaprašymą. Svarbu, kad jame yra tik 156 simboliai, nes tai yra didžiausias „Google“ rodomas paieškos užklausų rezultatuose pagal kiekvieną užklausą.

6. Geresniam turinio optimizavimui naudokite raktinius žodžius pavadinimų žymose ir antraštėse

Pagrindinis raktinis žodis turėtų būti įtrauktas į pavadinimo žymą , antraštes ir ne tik. Taip pat turėtumėte jį įdėti į URL, į turinį, į paveikslėlio alt aprašymus ir meta aprašą.

Kiekvieno puslapio pavadinimo žyma turi būti unikali ir privilioti spustelėti ją. Jei įtraukėte raktinį žodį į visus anksčiau išvardintus elementus, jūsų įrašas bus geriau optimizuotas ir tai gali suteikti jums geresnę reitingo poziciją SERP. Be to, jei URL naudosite raktinį žodį, svetainė gali atrodyti tinkamesnė .


Kitas svarbus aspektas, kurį turėtumėte patikrinti, yra tai, kad antraštės žymose būtų ne daugiau kaip 60 simbolių.

7. URL laikykite kuo trumpesniu

Geras SEO specialistas žino, kad jis turėtų išlaikyti paprastą URL struktūrą. Be to, draugiškas URL netgi gali padėti  geriau įvertinti . Norėdami pagerinti įskaitomumą, turėtumėte naudoti nuolatinę nuorodą be dinaminių parametrų. Vieninteliai skyrybos ženklai, kuriuos turėtumėte naudoti, yra brūkšneliai (-) vietoj pabraukimo (_).

Galite suderinti savo pavadinimą su URL, jei tai trumpas pavadinimas.

Tai nereiškia, kad jei pavadinimas yra „7 kvailos istorijos, kurias žmonės man pasakė, kai aš pradėjau verslą“, URL turėtų būti visa tai.
URL gali atrodyti maždaug taip:

http://businessentrepreneurs.com/seven-dumb-things-people-told-me
arba

http://businessentrepreneurs.com/blog/seven-dumb-things-people-told-me

 

Gerai atrodo bet kuriuo atveju.

 

Vienas dalykas, kurio neturėtumėte daryti, yra palikti URL automatizuotą, nes jame gali būti neaktualių stabdymo žodžių (a, the, so, with, for, to, at ir kt.).

8. Optimizuokite vaizdus naudodami aprašomąsias ALT žymes

Kita svarbi SEO užduotis, kurią turėtumėte patvirtinti, yra „alt“ aprašo įtraukimas į paveikslėlį, kad jūsų turinys būtų dar aktualesnis. Jei niekada negalvojote apie vaizdų pridėjimą, pabandykite pridėti bent vieną savo turinyje, kad jis taptų aiškesnis ir aiškesnis.

 

Jei naudojate atviro kodo turinio valdymo sistemą, pvz., „WordPress“ ar „Blogger“, lengva pridėti paveikslėlio alternatyvų aprašą. Norėdami sužinoti idėją, galite pažvelgti į kitą paveikslėlį:
Vaizdas Alt Aprašymas

 

Jei naudojate HTML kalbą, galite tiesiog pridėti alt = „čia galite parašyti savo alt tekstą“ prie savo vaizdo žymos.

9. Dažnai rašykite konkurencingą turinį, kad liktumėte pirmoje vietoje

Jūs jau žinote, kad jūsų turinys turi būti unikalus ir suteikti naudos skaitytojams. Be to, tai turi būti konkurencingas turinio tipas , todėl auditorija renkasi jūsų, o ne jūsų konkurentų svetainę. Tai reiškia, kad prieš rašydami naują informaciją turėtumėte pamatyti, ar ir kaip apie tai diskutavo jūsų konkurentas. Paprastas būdas tai padaryti yra patikrinti jų svetainę. Tai galite padaryti ieškodami „Google“ pagal užklausą „svetainė: svetainės raktinio žodžio pavadinimas“, arba paprasčiau tai padaryti yra patikrinti, ar „ BrandMentions“ jus domina turinio tipas .

 

Prekės ženklo paminėjimai

 

10. Turėkite tinklaraštį ir dažnai rašykite išmanųjį turinį

Jei norite pritraukti daugiau lankytojų į savo svetainę ir sukurti potencialių klientų, galite galvoti apie tinklaraščio kūrimą. Čia galite rasti daugiau priežasčių , kodėl taip reikia daryti.

 

Geras SEO rodiklis yra tinklaraštis, kuriame reguliariai rašomas naujas turinys. Be to, tinklaraštis gali priversti jus atsistoti ant savo konkurentų SERP. Tinklaraščio turėjimas yra paprastas būdas turėti naują turinį savo svetainėje, kuris padės jums užimti aukštesnę vietą paieškos sistemų rezultatuose.

Galite efektyviau pristatyti savo produktą, jei siūlote tinklaraščio turinį, kuris paremtų pranašumus.

Jei neturite tinklaraščio, galite sukurti nemokamą versiją užsiregistruodami „WordPress“ ar „Blogger“. Tada turėsite sukurti savo tinklaraštį, pasirinkti šabloną, įdiegti reikiamus papildinius, sukurti vartotojo abonementą, redaguoti savo tinklaraščio išvaizdą, kurti savo tinklaraščio kategorijas, redaguoti nustatymus. Pradėsite rašyti patikrinę savo svetainę, ar joje tinkamai rodoma informacija, ar joje yra greitas įkėlimo greičio puslapis, ar veikia visi mygtukai, ar veikia komentarų sritis ir visos kitos funkcijos yra tinkamai nustatytos. Mes žinome, kad tai gali skambėti ilgai, kaip sudėtinga užduotis, tačiau kai tik pradėsite, lažinsimės, kad ji jums išaugs.

11. Stebėkite savo atgalinių nuorodų natūralumą

Žiniatinklyje galite rasti daug ir daug naudingų įrankių, kurie padės jums stebėti savo atgalinių nuorodų natūralumą. Galite naudoti pažintinį SEO įrankį, norėdami ištirti statistiką nenatūralių nuorodų istorijos diagramoje, be kitų įdomių funkcijų. „Link Velocity“ diagrama padės jums sužinoti, ar turite nenatūralų profilį dėl skirtingų šuolių įvairiuose laikotarpiuose.

 

Žemiau galite pamatyti spausdinimo ekraną su nenatūralių nuorodų aptikimo funkcija:

Nenatūralus ryšių aptikimas

 

Pagrindinis šio įrankio pranašumas yra tai, kad galite peržiūrėti savo gaunamas nuorodas naudodami „Nenatūralių nuorodų naršyklę“, tada atsisakyti tų, kurios, jūsų manymu, gali sukelti problemų, ir eksportuokite failą, kad galėtumėte pasiųsti jį tiesiai „Google“ vienu spustelėjimu.

12. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra optimizuota mobiliesiems (pagreitinti puslapiai mobiliesiems)

Nauja „front end“ kūrėjų era prasidėjo 2002 m. Pradžioje, kai „Audi“ atidarė svetainę, kurios maketas pritaikytas naršyklės peržiūros sričiai. Tada „Mashable“ 2013-uosius pavadino reaguojančio interneto dizaino metais. Šiais laikais privalote turėti reaguojantį dizainą, kad užtikrintumėte gerą vartotojo patirtį.

 

Reaguojantis svetainės dizainas reiškia:

 

  • pritaikoma ekrano skiriamoji geba: svetainę galima peržiūrėti skirtingų dydžių ekranu, nesvarbu, ar jis portretas, ar gulsčias;
  • lanksti laikmena: vaizdai ir vaizdo įrašai keičiami;
  • skystas išdėstymas: kiekvieno įrenginio išdėstymas gali keistis, kaip matote kitame paveikslėlyje;
  • kitoks būdas naršyti: darbalaukyje slinkite, kai naudojate kitus paliettus įrenginius;
  • mažesnio dydžio grafika: mobiliuosiuose įrenginiuose vaizdai turi būti mažesni, kad būtų galima greičiau juos įkelti.

responsive-web-design-site

Šaltinis: http://raxadesign.com/Websites/raxadesign/images/responsive-web-design-houston.jpg

Taip pat galite pamatyti, kaip veikia reaguojantis svetainės dizainas. Staliniams kompiuteriams rodomos 3 pastraipos teksto, planšetiniam kompiuteriui – 2 pastraipos, o mobiliajam telefonui – tik viena pastraipa. Be to, darbalaukyje yra gulsčias formatas, o kituose įrenginiuose – portreto formatas.

 

Šiais laikais yra daugybė įrankių ir HTML kodų, kurie padės jums sukurti lengvai pritaikomą svetainės dizainą ir pagerinti jų įkėlimo laiką. Štai kodėl gimė „ Accelerated Mobile Pages“ projektas . AMP yra elegantiškas sprendimas ir paprastesnis būdas kurti tinklalapius, skirtus statiniam turiniui, kuris pateikiamas greičiau. Malonu tai, kad jei jūsų svetainėje nenaudojama pasirinktinė „JavaScript“ ir ji dažniausiai yra statiška, tikriausiai net nereikia kurti antros jos versijos AMP. Kiekviename AMP dokumente yra „AMP JS JavaScript“ biblioteka, užtikrinanti optimalų našumą, pridedant ir patvirtinant keletą svarbių taisyklių žymėjime.

 

Daugiau informacijos apie AMP galite rasti kitame vaizdo įraše:

 

13. Optimizuokite savo svetainę, kad būtų galima greitai įkelti

Apkrovos greičio laikas ir atmetimo rodiklis eina koja kojon. Jei jūsų svetainėje yra mažas įkelties greitis, lankytojai paliks jūsų svetainę ir niekada nebegalės sugrįžti. Gyvename greičiausiu technologijų laikais, o kai kurie žmonės gyvena patalpose, kurias kiekvienas interneto puslapis turi įkrauti akies mirksniu.

 

Svetainės greitis yra svarbus reitingavimo paieškos rezultatuose veiksnys. Galite patikrinti apkrovos greičio laiką naudodami nemokamus įrankius, kuriuos galite lengvai pastebėti internete. Tokio tipo pavyzdį galite pamatyti kitoje ekrano kopijoje:

Woorank greičio bandymo pavyzdys

www.rolandia.eu

Galite pamatyti, kaip greitai puslapis įkeliamas. Pavyzdžiui, aukščiau išbandyta svetainė įkeliama per 1,25 sekundės.

 

Didelį apkrovos laiką gali lemti daugybė veiksnių, pvz., Puslapiai su prastu kodo optimizavimu, serverio ar tinklo problemos, analizės kodai ir pan.

 

Kitas „Speed ​​Test“ pavyzdys yra tas, kurį siūlo „Google“. Žemiau galite pamatyti svetainės ekrano kopiją:

 

Greičio bandymo pavyzdys
Įrankiui išanalizavus jūsų svetainę, gausite 100 balų už spartos įkėlimo puslapį tiek mobiliesiems, tiek staliniams kompiuteriams. Be to, pamatysite pasiūlymų sąrašą ir instrukcijas, kaip išspręsti problemas.


Po 1-2 savaičių svarbu dar kartą patikrinti svetainę, jei įgyvendinote pasiūlymus iš suvestinės sąrašo.

14. Diagnozuokite savo svetainę naudodami „Google Search Console Tools“

Kita svarbi SEO užduotis, kurią turėtumėte patikrinti, yra ryšys su „Google Search Console“. Jei neužregistravote savo svetainės, turėtumėte patikrinti vadovą, kad sužinotumėte, kaip tai padaryti. Jei užregistravote savo svetainę, kairiajame meniu turite patvirtinti pranešimų lentą (žr. Toliau pateiktą ekrano kopiją), kad sužinotumėte, kurie yra pirmieji žingsniai prieš pradedant atlikti pakeitimus.

 

„Google Search Console“ informacijos suvestinė
Kairėje esančiame meniu turite 4 kategorijas, įskaitant paieškos išvaizdą, paieškos srautą, „Google“ indekso būsenos atnaujinimą ir tikrinimo duomenis. Turėtumėte patikrinti kiekvieną kategoriją ir pabandyti išspręsti kuo daugiau klausimų.


Jei turite klausimų, yra pagalbos centras su visa informacija, kurią turėtumėte žinoti apie įrankį.

15. Ištaisykite tikrinimo klaidas „Google Search Console“

Tikrinimo klaidų sąrašas pateikiamas „Google Search Console“ kategorijoje „Tikrinimas“. Kai kuriose svetainėse gali būti kelios tikrinimo klaidos, kitose – tūkstančiai. Ir yra tokių, kurie neturi tokių problemų. Žemiau pamatysite svetainės be tikrinimo klaidų pavyzdį.

Tikrinimo klaidų informacijos suvestinė
Jei jums pasisekė ir turite svetainę be tikrinimo klaidų, jums gerai. Jei turite svetainę, kurioje yra problemų, yra būdų, kaip jas išspręsti. Svetainės klaidos yra DNS klaidos, serverio klaidos ir robotų gedimai. Norėdami išspręsti pirmąją problemą, galite naudoti vieną iš kitų parinkčių: „Iškviesti kaip„ Google “įrankį, kad patikrintumėte kiekvieną nuorodą, patikrinkite savo DNS teikėją arba įsitikinkite, kad jūsų serveris prireikus pateikia 404 arba 500 klaidos kodą.

 

Jei turite serverio klaidų, turite pamatyti, kokio tipo klaidą turite. „Google“ palaikymo komanda siūlo kitą parinktį:

Norėdami patikrinti, ar „Googlebot“ šiuo metu gali tikrinti jūsų svetainę, naudokite „Fetch as Google“. Jei „Fetch as Google“ be problemų grąžina jūsų pagrindinio puslapio turinį, galite manyti, kad „Google“ paprastai gali tinkamai pasiekti jūsų svetainę.

Jei robotai sugenda, turite patvirtinti failą robots.txt. Būtinai reguliariai tikrinkite failą, kad ateityje niekada nebebūtumėte klaidų.

 

Be svetainės klaidų, darbalaukyje yra dar 4 kitų tipų URL klaidos, įskaitant „serverio klaidas“, „minkštą 404“, „prieiga uždrausta“, „nerasta“ ir vieną tipą mobiliajame telefone, įskaitant „nerasta“. Žemiau galite pamatyti ekrano kopiją:

Svetainės klaidos


Turite patikrinti kiekvieną nuorodą iš sąrašo ir pažymėti ją kaip pataisytą.

16. Stebėkite savo svetainės indeksavimo būseną

Kaip jūs tikriausiai matėte iki šiol, „Google Search Console“ įrankis buvo naudingas patvirtinant keletą svarbiausių SEO užduočių. Svetainės indeksavimo būsenos stebėjimas yra dar vienas dalykas, kurį galite patikrinti naudodami šį įrankį.

 

Žemiau galite pamatyti „Google Console“ ekrano kopiją su indekso būsena.

„Google Index“ pavyzdys

 

Jei norite, kad visi puslapiai būtų indeksuojami „Google“, turite patikrinti tikrinimo klaidas ir jas ištaisyti. Tada rankiniu būdu išsiųskite URL, kuriuos norite indeksuoti, naudodami įrankį „Iškviesti kaip„ Google “.

17. Susitelkite į savo auditorijos demografinius rodiklius

Kita svarbi SEO užduotis, kurią turite patikrinti, yra sutelkti dėmesį į auditorijos demografinius rodiklius . „Google Analytics“ gali padėti rasti vertingos informacijos apie auditorijos sudėtį. Naudodamiesi įrankiu galite sužinoti, ar auditorija, į kurią nukreipėte, tikrai yra jūsų svetainė.

 

Kitame paveikslėlyje galite pamatyti „Google Analytics“ ekrano kopiją su demografine ataskaita:

„Analytics“ demografinių rodiklių pavyzdys

 

Statistiniai duomenys, kuriuos išgaunate iš „Google Analytics“, padės nustatyti strategijas, kad lankytojai taptų klientais, žinodami, kokį kūrybinį turinį rašyti, kokią mediją pirkti, kokią auditoriją naudoti pakartotinės rinkodaros kampanijose. Savo auditorijos pažinimas ir supratimas yra pagrindinis kiekvieno verslo elementas.

18. Laikykite grįžtančius vartotojus po didinamuoju stiklu

Dar neuždarykite „Analytics“ paskyros. Grįžtančius vartotojus galite pamatyti pagrindiniame auditorijos apžvalgos ekrane, kaip parodyta paveikslėlyje žemiau.

Grįžtančių lankytojų pavyzdys
Grįžtančių lankytojų skaičius rodomas kartu su naujų lankytojų skaičiumi. Galite pamatyti kiekvienos grupės procentinę dalį, o užvedę pelės žymeklį, pamatysite faktinį kiekvienos grupės lankytojų skaičių.

Kuo didesnis grįžtančių lankytojų skaičius, tuo didesnė tikimybė, kad jiems padarėte įspūdį.

Grįžtantys lankytojai yra patys vertingiausi lankytojai, nes jie jus pažįsta, galbūt jūs jiems patinkate, o jūs turite didesnes galimybes priversti juos atsiversti.

 

Jei turite mažai grįžtančių lankytojų, atrodo, kad turite problemų ir negalite ilgiau pritraukti jų dėmesio. Galbūt informacija netinkamai rodoma jūsų svetainėje, galbūt puslapio įkėlimo laikas yra lėtas. Tai gali atsitikti dėl įvairių priežasčių. Turite atlikti keletą bandymų ir palyginti savo ir konkurentų svetainę.

19. Nustatykite savo tikslus „Google Analytics“

„Analytics“ galite nustatyti tikslus, kad galėtumėte stebėti konversijas. Tikslas gali būti susisiekimo forma, užklausa dėl pasiūlymo, produkto prenumerata, naujienlaiškio prenumerata, atsisiuntimai, vaizdo įrašų paleidimai ir pirkimai. Kad jūsų verslas augtų, turėtumėte žinoti, kur esate.

Metrika nėra seksuali, tačiau ji yra svarbi – Neilas Patelis

Kitame paveikslėlyje pamatysite, kur galite nustatyti savo tikslus.

„Analytics“ tikslų pavyzdys
Apibrėžkite tikslus ir paverskite juos tikslais, kad padėtumėte sukurti strategijas, kurios nukreiptų lankytojus žemyn ir pagerintų konversijų rodiklius.

 

Norėdami būti geresnis SEO specialistas, turėtumėte nustatyti SEO tikslus:

  • paskirties puslapis: norėdami pamatyti, kiek žmonių peržiūri konkretų puslapį;
  • puslapių peržiūros: norėdami pamatyti, kiek žmonių peržiūrėjo mažiausiai jūsų svetainės puslapių;
  • trukmė: norėdami pamatyti, kiek žmonių liko jūsų svetainėje minimalų laiką.

„Google Analytics“ tikslai


Aukščiau pateiktame paveikslėlyje galite pamatyti galimybes, kurias turite nustatyti „Analytics“ tikslams.

20. Vietinis SEO: pritraukite vietinius klientus

Vietinis SEO pradėjo įgyti vis daugiau galios darbalaukyje ir mobiliajame telefone. Turite būti labiau matomas vietos klientams. Yra 3 elementai, kuriais turite pasirūpinti: NAP citatos, vietinės apžvalgos ir pretenzijos apie jūsų verslą „Google“ mano versle.

 

NAP yra vardo, adreso, telefono numerio akronimas. Turite būti atsargūs, kad teisinga informacija būtų rodoma jūsų ir kitose svetainėse.

Jei turite savo NAP žiniatinklyje skirtingose ​​svetainėse, tai yra jūsų patvirtinimas ir jūsų verslas yra teisėtas.

Vietinius atsiliepimus iš jūsų klientų galima rinkti mandagiai, paprašius asmeniniu el. Paštu ar žinute, nieko nesiūlant manipuliuoti tuo, ką jie deklaruoja. Jei norite išsiskirti ir gauti aukštesnį reitingą, turėtumėte susieti savo verslą su platformomis, kurios suteikia galimybę gauti atsiliepimus apie jūsų produktus. „Yelp“, „TripAdvisor“, „Google“ ir „Facebook“ apžvalgos yra tik keli pavyzdžiai.

Gavę daug gerų atsiliepimų ir daugybę žvaigždžių, galite patekti į pirmąsias pozicijas ir tai gali turėti įtakos jūsų klientams.

Pareikšti savo verslą „ Google“ mano versle yra gana paprasta. Turite prisijungti naudodami el. Pašto adresą „Google“ ir tada užpildyti informaciją apie savo įmonės pavadinimą, adresą, telefono numerį ir verslo kategoriją.

„Google“ mano verslas

 

Po to į savo fizinę pašto dėžutę gausite kodą su instrukcijomis. Gali praeiti kelios dienos, kol gausite. Patvirtinę savo sąskaitą turėsite pridėti informacijos ir paveikslėlių prie „Google+“ paskyros.

21. Atlikite svetainės auditą prieš ir įgyvendindami SEO strategijas

Jei niekada neatlikote svetainės audito, pats laikas tai atlikti dabar. Prieš pradėdami keisti savo svetainę arba prieš pradėdami diegti kitas strategijas ir baigę svarbią veiklą savo svetainėje, turėtumėte atlikti svetainės auditą.

 

Žiniatinklyje galite rasti įrankių, kurie padės generuoti ataskaitą ir sekti ten gaunamus duomenis. Yra tokių įrankių kaip kognityvinis SEO arba „Moz“, „Woorank“, „ SEO Site Checkup“ ir net „Google Search Console“, kurie gali padėti sugeneruoti reikšmingus duomenis po to, kai atliksite savo svetainės auditą.

22. Atsisakykite žalingų nuorodų, kad jūsų nuorodų profilis būtų švarus

Atsisakymo įrankio tikslas yra nurodyti „Google“ neatsižvelgti į žalingas nuorodas (nuorodas, kurios neatitinka „Google“ gairių). Rekomenduojama atsisakymo įrankį naudoti atidžiau , jei skiriamos nuobaudos arba jei patikrinote savo profilio nuorodą ir aptikote nuorodų, kurios nėra aktualios arba neatitinka „Google“ gairių.

 

Pats Mattas Cuttsas, buvęs „Google“ žiniatinklio šlamšto vadovas, toliau pateiktame vaizdo įraše teigia, kad turėtumėte naudoti atsisakymo įrankį, net jei jūsų svetainėje nėra rankinio veiksmo.

„CognitiveSEO“ įrankis gali padėti įvertinti kiekvienos gaunamos nuorodos natūralumą naudojant  nenatūralių nuorodų aptikimo  funkciją. Galite importuoti atsisakymo failą arba eksportuoti jį ir nusiųsti „Google“ tiesiai iš įrankio. Kitame paveikslėlyje taip pat galite pamatyti nenatūralaus saito profilio svetainės pavyzdį ir dažniausiai pasitaikančias nenatūralių nuorodų problemas.

Nenatūralus nuorodų aptikimo pavyzdys

Galite filtruoti nuorodas ir pamatyti nenatūralių bei įtariamų nuorodų sąrašą, pateiktą kitoje ekrano kopijoje. Kiekvienoje nuorodoje galite sužinoti, kodėl ji laikoma nenatūralia. Toliau pateiktame pavyzdyje yra: mažos įtakos nuoroda, turinys su įtartinu modelio ryšiu ir ypač maža įtaka.

Įtariamų nuorodų pavyzdys

 

Peržiūrėję nuorodą ir pamatę, kad ji yra kenksminga, turite galimybę jos atsisakyti. Jei apsigalvosite, galite atsiųsti nuorodą prieš siųsdami failą „Google“.

23. Naudojant 301 peradresavimą sugadintoms nuorodoms

Turėtumėte patikrinti savo svetainę, kad patikrintumėte, ar turite sugadintų nuorodų, reguliariai naudodami sugedusių nuorodų tikrintuvą. Neturint 301 peradresavimo puslapiuose su 404 klaidos pranešimu, prarasite nuorodų sultis.

 

„ CognitiveSEO Explorer“ įrankis yra praktiškas būdas patikrinti, ar jūsų svetainėje nėra sugadintų puslapių. Šio veiksmo pavyzdį galite pamatyti paveikslėlyje žemiau:

Ebay neveikiančių puslapių pavyzdys

301 nukreipimas yra pats draugiškiausias būdas nukreipti tinklalapį. Yra keli būdai, kaip tai padaryti naudojant kodą ir „htaccess“ peradresavimą .

Išvada

Šis aukščiau pateiktas kontrolinis sąrašas apima svarbiausias SEO užduotis. Užtikrinu, kad yra ir daugybė kitų SEO užduočių, kurias turėtumėte patikrinti, tačiau pirmiausia turėtumėte sutelkti dėmesį į šias problemas.

Turėtumėte sekti ir įvertinti savo SEO darbą, kad įsitikintumėte, jog matote tam tikrus rezultatus. Visada stenkitės patobulinti svetainę ir stengtis išvalyti ją nuo blogų nuorodų, sugadintų puslapių, tikrinimo klaidų, netinkamų diegimo būdų. Metrika yra svarbi, nors niekas nemėgsta jų sekti.

Nedarykite savo darbo pusiaukelėje. Vykdykite ankstesnį kontrolinį sąrašą ir jums turėtų būti gerai. Džiaugiamės išgirdę gerų naujienų apie jūsų svetainių patobulinimus. Jei turite kokių nors kitų SEO užduočių, kurias norėtumėte įtraukti į šį sąrašą, būtume labai patenkinti, jei pasidalintumėte jomis su mumis

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *