Menas nėra, kaip sako metamedikai, kažkokios paslaptingos grožio ar Dievo idėjos pasireiškimas; tai, kaip sako estetiniai fiziologai, nėra žaidimas, kuriame žmogus išleidžia savo sukauptą energijos perteklių; tai nėra žmogaus emocijų išraiška išoriniais ženklais; tai nėra malonių daiktų gamyba; ir, svarbiausia, tai nėra malonumas; tačiau tai yra žmonių susivienijimo, sujungiančio juos su tais pačiais jausmais, priemonė ir būtina žmonių ir žmonijos gyvenimui ir pažangai siekiant gerovės.

Levas Tolstojus, Kas yra menas?

SEO yra menas

Ar SEO gali būti menas?

SEO yra menas: autoritetas. Aktualumas. Pasitikėjimas.

Tai įdomu  pareiškimas iš Barrie Moran  gavo man galvoti ir suintrigavo mane tuo pačiu metu. Ar internetinis optimizavimas iš tikrųjų turi kokių nors ryšių su menu, ar yra kažkas bendro? Norėdami atsakyti į šiuos klausimus, žengiau į meną ir jo ryšį su SEO.

 

Teigti, kad SEO yra susijęs su menu, yra gana drąsus žingsnis, bet galbūt dar drąsiau bandyti pateikti visuotinai priimtą apibrėžimą, kas yra menas. Pavyzdžiui, iš apibrėžimų, kuriuos galima rasti „Merriam-Webster“, yra įdomūs du. Menas priartinamas prie amato idėjos ir atrodo, kad daugiausia dėmesio skiriama meninį objektą gaminančiam asmeniui, nes jis jį apibrėžia kaip „įgūdį, įgytą patirties, studijų ar stebėjimo būdu“, kaip ir „draugystės meną“.

 

Pagal šį apibrėžimą yra gana lengva pagrįsti, kad SEO yra menas. Tai yra įgūdis, kurį galima tobulinti laikui bėgant mokantis kodavimo, projektavimo ar serverio architektūros (tyrimo), išbandant ir bandant ir net nesėkmingai pakartotinai, prieš tinkamai surandant paieškos variklio algoritmus (patirtį) ir atidžiai stebint nuolat kintančius puslapių reitingavimo politika ir matymas, kaip paieškos sistemos baudžia kitas svetaines (ir už ką).

 

Kitas – populiaresnis – žodyno apibrėžimas lemia sunkesnes pastangas. „Merriam-Webster“ meną taip pat apibrėžia kaip „sąmoningą įgūdžių ir kūrybinės vaizduotės naudojimą, ypač gaminant estetiką“. Vėlgi mes turime įgūdžių idėją, šį kartą dar labiau išaiškintą vartojant frazę „sąmoningas įgūdžių naudojimas“, ir dauguma žmonių sutiktų, kad SEO gali būti suprantamas kaip toks.

Verslo žmones vadiname „SEO ekspertais“, o tai reiškia ne tik amato įvaldymą, bet ir amato įvaldymą geriau nei kiti žmonės.

Tikriausiai kita apibrėžimo pusė priverstų žmones pakelti antakį. Mes galime atsikratyti didelės jo dalies (ir be reikalo abstrakčios diskusijos apie estetiką), atsisakydami paskutinės dalies, nes galutinis produktas nebūtinai turi būti estetinis. Apie ką belieka kalbėti? Vidurys: „kūrybinė vaizduotė“. Ar SEO yra tam tinkama vieta?

SEO nėra mokslas

Taip, mes žinome, kad apibrėžimas tuo, kas nėra, paprastai nėra labai tinkamas žingsnis, bet šiuo atveju tai yra šviesi. Senais laikais (maždaug prieš du tūkstančius ir kažkada senus), kai žmonės vis dar išrado daugybę dalykų (tarp kurių netgi galėjai rasti demokratiją), tokie žmonės kaip Platonas ir Aristotelis bandė išsiaiškinti, ar retorika, menas įtikinti žmones, buvo labiau menas ar mokslas.

 

Be abejo, visuomenei būtų patraukliau, jei retorika būtų buvusi moksliška: atlikite šiuos veiksmus, kurkite savo kalbą tam tikru būdu, vartokite šiuos konkrečius žodžius ir žmonės kaskart jumis tikės. Skamba kiek pažįstamai? Taip turėtų būti, nes kurį laiką žmonės norėjo tuo pačiu tikėti ir apie SEO: atlikite šiuos veiksmus, sukurkite savo svetainę tam tikru būdu, naudokite šiuos specifinius raktinius žodžius ir žmonės kaskart ieškos jūsų. Nei retorika, nei SEO nėra mokslas. Ir tai neturi nieko bendro su tikslia technika. Tiesą sakant, algoritmai padarė SEO dar labiau meninį procesą.

Algoritmai nenustato verslo tikslų, nepateikia įtikinamų istorijų ar žino, kodėl jūsų auditorija perka jūsų produktą. Jie tiesiog suteikia daugiau kūrybiškumo.

SEO mokslas

Tikrai įtaigūs yra tie, kurie kalba nuoširdžiai domėdamiesi savo auditorija, o ne tie, kurie vartoja įmantriausius žodžius, yra linksmiausiai nusiteikę ar laikosi viešojo kalbėjimo rekomendacijų pagal normą. Nors tiesa, kad tiek daug įtikinti kitą įvyksta neverbaliniais ženklais, vis tiek svarbu tai, kas pasakyta, ir tai, kas daro skirtumą. Kaip retorika egzistuoja siekiant pagerinti turinį ir jo nepakeisti, SEO egzistuoja ir siekiant pagerinti, o ne pakeisti jūsų svetainės turinį.

 

Kai kas nors spusteli nuorodą, nukreipiančią juos į jūsų svetainę, jis tai daro dėl tikro poreikio sužinoti daugiau apie tam tikrą žodį ar frazę. Kas nutiks, jei jie neras to, ko jiems reikia jūsų svetainėje (nes nieko nėra)? Jie nusivilia. Ir šiais laikais žodžiai keliauja greitai. Jei pakankamai lankytojų nusivils, kiti apie tai išgirs ir natūraliu dalyku žmonės nustos patekti į raktinių žodžių triuką. „Google“ tiesiog aplenkė visą šį natūralų procesą ir sutaupė žmonėms daug rūpesčių. Tai padarė jūsų turinį dėmesio centre ir teisingai.

Žmonės skaito gerą turinį, o ne raktinių žodžių tankio santykį!

SEO yra autoritetas

Institucijos negalima nusipirkti ar parduoti, atiduoti ar atimti. Autoritetas yra apie tai, ką reiškia jūsų svetainė, ir jos įtaką žmonėms. Valdžia grindžiama tuo, kad žmonės tiki jumis ir jūsų tinklalapiais, jei bandote juos sukurti. SEO ekspertai bando įgalinti svetainę pasiekti pirmuosius pagrindinių paieškos sistemų puslapius pagal raktinius žodžius, susijusius su konkrečių tipų įmonėmis ir kokybišku turinio rinkodaros metodu.

 

Iš esmės bandoma susidurti su svetaine ir būsimais klientais. Šį susitikimą organizuoja paieškos sistemos, kurios įvertina svetainę ir nusprendžia ją įtraukti į pirmuosius SERP dėl daugybės veiksnių, įskaitant tos svetainės amžių, populiarumą ir dydį, kitaip tariant, jos autoritetą. Todėl SEO yra glaudžiai susijęs su svetainės valdžia, nes šis nepaprastai svarbus ingredientas padeda svetainėms greitai indeksuoti ir gerai įsitvirtinti paieškos rezultatuose.

 

Vis dėlto autoritetas proporcingas atsakomybei. Kalbant apie optimizavimą paieškos sistemoms, autoritetas ir atsakomybė yra glaudžiai susiję ir jie beveik neatsiejami. Paieškos sistemos nori pateikti vartotojams svetainių rezultatus, kuriais galima pasitikėti. Tarkime, kad jūs dėjote visas pastangas, kad optimizuotumėte savo svetainę ir įtikintumėte paieškos sistemas, kad jūsų svetainė yra autoritetas (įskaitant aukštą PA ir DA) šioje srityje ir verta būti įtraukta į pirmuosius rezultatų puslapiuose. Vis dėlto buvimas „headliner“ taip pat įpareigoja kurti puikios kokybės ir nepriekaištingas paslaugas. Be to, jums reikia turėti aukšto lygio domeno valdžią, kurią galima generuoti naudojant kokybišką turinį. Tai svetainė, turinti tinklalapius, kurie pritraukia didelio masto nuorodas ir turi aukštą paieškos sistemų reitingą.

Buvimas rezultatų viršuje yra pasitikėjimo balsas, kurį gavote tiek iš paieškos sistemos, tiek iš savo auditorijos ir nenorite nuvilti nė vieno iš šių dviejų.

SEO yra aktualumas

SEO aktualumas yra būtinas. Žiniatinklio valdytojas turi savęs paklausti, ar jo puslapio turinys atitinka lankytojo užklausą pagal raktinius žodžius. Tai reiškia, kad jei jūs parduodate dviračius, jūsų turinys neturi išeiti iš temos ir būti susijęs su dviračiais, o ne su riedlentėmis. Kurdami savo turinį, turėtumėte turėti omenyje paieškos terminus, kurių ieško jūsų klientai. „Pigūs angliniai dviračiai“ galėtų būti jūsų galimų klientų susidomėjimo raktiniu žodžiu, o „ekologiški dviračiai“ jūsų auditorijos gali nesudominti.

 

Jei nenustatysite aiškaus ryšio tarp turinio ir raktinių žodžių, pagal kuriuos taikote, jūsų atitikimas pakenktų. Tokiu būdu suklaidinsite savo auditoriją, paieškos sistemas, net save, todėl jūsų reitingas nukentės. Paieškos sistemos tampa vis protingesnės ir SEO. Nuorodos aktualumas taip pat yra svarbus reitingavimo veiksnys.

Optimizavimas yra lygus aktualumui, kai nuodugniai suprantama, kaip teisingai naudoti raktinius žodžius ir susieti juos su tinkama rinkos niša.

SEO yra pasitikėjimas

Sakoma, kad pasitikėjimą sunku sukurti, tačiau per daug lengva sugriauti. Bet koks yra šio nematerialaus ryšio pagrindas? Be to, kokia yra pasitikėjimo internetu bazė?

 

Paieškos varikliams reikėjo būdo įtvirtinti pasitikėjimą, ypač internetine rinkodara, ir suteikti tam pasitikėjimui vertę. Paieškos sistemos požiūriu, pasitikėjimas kaupiamas nuo domeno amžiaus, svetainės periodinių atnaujinimų, jos lankomumo ar populiarumo. Jei svetainė užima aukštą visų šių elementų vietą, tikimybė, kad „Google“ ją įtrauks į pirmąją eilutę, yra labai didelė, nes dėl to pati „Google“ atrodys gerai. Vis dėlto pasitikėjimas nėra dalykas, kurį uždirbi per naktį.

 

Kurti pasitikėjimą sunku ir laikas eikvojamas, tačiau tai labai sunku su paieškos rinkodara.

SEO yra ilgalaikis procesas ir kaip naudingas optimizavimas gali būti pasitikėjimo įtvirtinimo procese, tai užtruks ilgai, kol paveiks svetainės reitingą, tačiau galiausiai tai gali būti SEO sėkmė.
Kaip ir žmonių santykiuose, paieškos sistemos bando nustatyti patikimumą vertindamos jūsų laikomą įmonę. Kurios svetainės nukreipia į jus? Su kuo siejate? Kas dalijasi jūsų turiniu? Visa tai yra užuominos, kurios padeda paieškos sistemoms nuspręsti, ar jumis reikia pasitikėti, ar ne. Be to, pasitikėjimas gali jus nuversti, kaip ir žmonių santykiai.

Pasitikėjimo srautas

Pasitikėjimą svetaine suteikia joje esančių nuorodų nuoseklumas: jei jos yra iš patikimų svetainių, jei yra aktualios, koks stiprus ryšys ir pan. Yra keletas SEO įrankių, kurie gali pasiūlyti jums tokią informaciją, pvz., Domeno patikimumas arba nuorodos patikimumas – dvi „Majestic“ metrikos. Svarbu sutelkti dėmesį į juos, jei kuriate nuorodų kūrimą. Aukščiau pateiktoje diagramoje galite pamatyti konkrečios svetainės pasitikėjimo srautą ir citavimo srautą. Kuo aukštesnis grafiko kreivės taškas, tuo geresnė yra ryšio kokybė, kai vertikali ašis atspindi pasitikėjimo srautą, o horizontali ašis – citavimo srautą.

Svetainę galima išbraukti iš reitingų, jei ji nustoja išradinėti save, pridėti naują turinį, sukuria aukštą atmetimo rodiklį arba tiesiog nesulaukia jokio paspaudimo.

Poreikis rizikuoti SEO

„Bet kaip žmonės sužinos, koks geras mano turinys?“ „Ką daryti, jei rinka yra per daug prisotinta ir aš pasimetu informacijos sraute?“ „Kuo aš skiriasi nuo visų kitų rinkoje esančių?“ Tikriausiai tai yra keletas klausimų, kurie šiuo metu kyla jūsų galvoje. Ir teisingai. Geros naujienos yra tai, kad jei klausiate šių klausimų, SEO dabartis yra toks geresnis laikas gyventi, nei jo praeitis. Viskas, ką „Google“ iki šiol (oficialiai) padarė, buvo siekiama, kad turinys būtų svarbesnis, o nesvarbūs – mažiau.

„Google“ drąsa

Akivaizdu, kad sėkmė daugiausia naudojant turinį ir organinio augimo strategijas tam tikra prasme reiškia daug daugiau darbo. Ir tai mažiau tikras sėkmės receptas. Tai rizikingiau. Tačiau taip pat yra ir su teritorija, kaip interviu prisipažino garsus kino režisierius Francisas Fordas Coppola : „Esminis bet kokio meno elementas yra rizika. Jei nerizikuojate, kaip padarysite ką nors tikrai gražaus, ko dar nematė? “ O vyras žino du ar du dalykus apie riziką. Nors dabar daugelis jo filmų yra pripažinti kino šedevrais („Krikštatėvis“, „Pokalbis“, „Apokalipsė dabar“), tų pačių filmų kūrimo kovos taip pat įgijo tam tikrą žinomumą.

 

Kartais statydavo statydamas vis dar nelabai žinomus aktorius pagrindinėje dalyje: Alą Pacino filme „Krikštatėvis“, Martiną Sheeną „Apokalipsėje dabar“. Kitu metu jis kūrė savo filmus taip ilgai, kad prodiuseriai pajuto, jog žmonės jų nematys: „Krikštatėviui“ yra šiek tiek mažiau nei trys valandos, o tęsinys gerokai viršija tris valandas. Ir ne kartą jis padarė savo personažus jėgos ir trapumo mišiniu, o užuot padaręs juos didvyriais, įsišaknijusiais toli nuo atstumo, jis davė jiems moralinių dilemų, dėl kurių jie buvo simpatiški ir lengvai su jais susiję. Jis pasinaudojo visais šiais proga ir paliko mums kino orientyrus.

Pamokos SEO gali apskritai pasimokyti iš dailės

Kokią pamoką reikia išmokti iš Coppolos šedevrų? Iš tikrųjų yra keletas:

Drąsiai lažinkitės už nežinomą arklį

Jūsų atveju tai gali būti naujas socialinių tinklų reiškinys, nauja bendrinimo funkcija ar programavimo kalba. Kartais lengviau būti kažkam pirmuoju (arba tarp pirmųjų), nei būti geriausiu. Ir jei būsite pirmas, laiku galėtumėte tapti geriausiu. Išdrįskite eiti mažiau keliautu keliu ir galbūt pastebėsite, kad yra daugybė norinčių pasekti.

Negalima eiti į kompromisus dėl savo turinio

Rašykite būdais, kurie ne visada yra įkandami ir ne visada skirti MTV kartai. „Google“ dabar remiasi algoritmais, kurie teikia pirmenybę kokybei, o ne kiekiui, turiniui, o ne raktiniams žodžiams, gaunamoms nuorodoms ir keliems kitiems veiksniams. Jei sugalvosite originalų turinį arba bent jau tai yra originalių tyrimų ir kompozicijos rezultatas, jis gali būti natūraliai, organiškai atnaujintas, nededant papildomų pastangų ir tokiu laipsniu, kokio jums nepavyko pasiekti dirbtinai jį stumiant ant kitų.

Rašykite norėdami susisiekti su kitais žmonėmis

Ženkite dar vieną žingsnį ir sukurkite bendruomenes, kad žmonės galėtų bendrauti su jūsų turiniu ir jį tobulinti. Padarykite savo turinį prieinamu bendravimui ir užmegzkite ryšius su kitais žiniatinklyje. Pavyzdžiui, svečių įrašų rašymas aukšto ar vidutinio lygio institucijose vis dar gali būti nepaprastai galingas tinklo įrankis, jei tai daroma teisingai ir autentiškai.

SEO yra menas

Galutinė mintis

Menas, taip pat SEO, yra žiūrovo akyse. Galbūt vienas įspūdingiausių sugebėjimų internete yra padėti žmonėms susisiekti dėl bendrų interesų. Tai yra tas įgūdis, kuris daro SEO ART ir gali padaryti jus šiek tiek menininku.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *