Tai yra Briano Deano iš SEO dienoraščio „ Backlinko“ svečio įrašas  , padedantis žmonėms sukurti galingas atgalines nuorodas per turinio rinkodarą ir gerą senamadišką el. Pašto informaciją.

Pripažinkime: esate pakankamai girdėję apie svečių skelbimus, pranešimus spaudai ir straipsnių katalogus.

Jei šiandien ieškote naujų patarimų, kuriuos galite pritaikyti savo nuorodų kūrimo kampanijose, šis įrašas skirtas jums.

Šiandien pristatau septynias pažangias nuorodų kūrimo strategijas, kurias naudoju papildydamas visiems žinomus ir mėgstamus duonos ir sviesto metodus.

1: „ Sifon PageRank“ iš „Pinterest“

Prisiminkite gerus laikus, kai „Pinterest“ nuorodos buvo nebepavykusios …

… ir jūs galėtumėte gauti nuorodų sulčių iš vaizdų prisegimo ir pakartojimo?

Tai, kad tos dienos jau seniai praėjo , dar nereiškia, kad „Pinterest“ prarado savo SEO perforatorių.

Kodėl?

Kadangi „Pinterest“ profilyje vis dar nėra nuorodų į jūsų svetainę:

„Pinterest“ profilis

Paprastai šie profiliai baigiasi kaip PR0 arba PR n / a.

Bet jūs galite greitai paversti šiuos puslapius autoritetais, sifonuodami PR (kurio „Pinterest“ turi daug).

Štai kaip:

1. Raskite „Pinterest“ autoritetinius puslapius, kuriuose yra didžiausias potencialas. Norėdami rasti, galite naudoti „Open Site Explorer“

puslapiai su daugiausia PA:

OSE populiariausi puslapiai

2. Radę autoriteto puslapį, pakomentuokite ar kaip smeigtuką:

„Pinterest“ komentarai

Ir tai siųs PR į jūsų „Pinterest“ profilio puslapį … ir į jūsų svetainę!

# 2: Garso bendrinimo nuorodų kūrimas

Jūs tikriausiai jau žinote, kad galite pasinaudoti prenumeruojamomis transliacijomis, kad pritrauktumėte nuorodas iš dofollow tinklalaidžių katalogų, tokių kaip Podcastdirectory.com ir Podcast411.com.

Tačiau jums gali ne žinoti, kad yra daug autoritetingų garso dalijimosi svetainių, kurios jums gali būti patraukti kokybės nuorodas iš su kelių minučių darbo.

Štai kaip:

1. Sukurkite .mp3: naudokite nemokamą „ Vocaroo.com“, kad sukurtumėte garso failą iš savo naršyklės lango. Tai nebūtinai turi būti kitas baltasis albumas … tiesiog kalbėkitės ar dainuokite į savo kompiuterio mikrofoną.

Vocaroo

2. Sukurkite profilį (su atgaline nuoroda) šiose aukštos PR garso dalijimosi svetainėse:

http://yourlisten.com/

http://reverbnation.com/

http://8tracks.com/

http://sharemyplaylists.com/

http://sutros.com/

Garso bendrinimo nuoroda

3. Įkelkite savo garso failą: dauguma garso dalijimosi svetainių suteiks jums nuorodą, nesvarbu, ar įkeliate bet kokį garsą. Tačiau garso failas sukuria vidines nuorodas į jūsų atlikėjo puslapį … daro jį galingesnį.

3: „Knowem.com“

„Knowem“ yra nuorodų kūrimo galimybių lobynas. „Knowm“ yra svetainė, kuri

padės jums pareikšti savo „prekės ženklo nekilnojamąjį turtą“, pvz., socialinės žiniasklaidos profilius ir tinklaraščių platformas.

Tačiau ją taip pat naudoja baltos kepurės SEO agentūros, norėdami sukurti kokybiškas nuorodas į savo kliento svetaines. Jei kasate pakankamai, galite rasti

dešimtys valdžios institucijų svetainių, kurios siūlo dofollow nuorodas savo vartotojams.

Tiesą sakant, šioje svetainėje radau visiškai naujas nuorodų kūrimo strategijas .

Pirmiausia eikite į Knowem.com ir įdėkite bet kokį raktinį žodį:

Knowem

Tada surūšiuokite per socialinių tinklų sąrašą.

Socialiniai profiliai

Mano asmeninė patirtis rodo, kad skiltyse „Dizainas“ ir „Pramogos“ yra didžiausia dofollow taikinių koncentracija.

# 4: Svetainių vertinimo svetainės

Ar žinojote, kad yra svetainių, kuriose galima gauti realaus atsiliepimo apie jūsų svetainės dizainą?

Gana šaunu, ką?

Na, aš dažniausiai nekreipiu daug dėmesio į patarimus, kuriuos gaunu iš šių svetainių …

… bet aš atkreipiu dėmesį į nuorodas, kurias gaunu pateikdamas joms savo svetainę!

Kad suprastumėte, apie ką kalbu, čia yra puslapis, kurį „BounceApp.com“ sukūriau pažodžiui per 30 sekundžių ir kuriame pateikiama nuoroda:

Atmetimo pavyzdys

Ir yra PR2:

PR2pavyzdys

Toliau pateikiami dar keli svarstyti galimybę pateikti:

„ConceptFeedback.com“

SuggestionBox.com

ABTests.com

Akivaizdu, kad jums reikia šeimai tinkamos svetainės, kad jūsų nuoroda galėtų klijuoti ir kaupti atsiliepimus. Bet jei jūs turite tai, jūs turite turėti galimybę gauti keletą autoritetingų nuorodų su kelių minučių darbu.

# 5: Priimkite stipendiją

Jei valdote teisėtą svetainę, sukurdami stipendiją galite paversti 1000 USD į keliasdešimt aukščiausios kokybės .edu nuorodų.

Šią mintį vieną naktį atradau netyčia, kai buvau atvirkštinė inžinerija savo kliento konkurentams.

Pastebėjau, kad jie turėjo beprotiškai daug „.edu“ nuorodų … kas keista, turint omenyje, kad svetainė buvo skirta investuoti.

Kai įsigilinau giliau, supratau, kad jie skyrė dešimtis stipendijų savo rajono mokykloms.

Ir jūs galite lengvai padaryti tą patį.

Štai kaip:

1 . Pirmiausia paimkite visų šalia esančių mokyklų sąrašą (tai jūsų stipendijai suteikia papildomą teisėtumo sluoksnį).

Jei nenorite gauti konkrečiai mokyklai skirtos stipendijos, galite ją pritaikyti konkrečiai pramonei, susijusiai su jūsų niša, pvz., Kineziterapija ar apskaita.

2. Sukurkite savo stipendijos puslapį. Būtinai nurodykite kriterijus (amžių, esė trukmę ir pan.) Ir apdovanojimo sumą.

Jei jūsų svetainėje yra daug skelbimų, apsvarstykite galimybę sukurti tinkintą puslapį be skelbimų tik savo stipendijai. Tai padidins tikimybę, kad jūs, žmonės, iš tikrųjų susiesite su savo stipendijos puslapiu.

Geras stipendijos puslapis, kurį reikia naudoti kaip šabloną:

Stipendijos puslapis

Šis konkretus puslapis pritraukė daugiau nei 60 „.edu“ nuorodų … ne per skurdus!

edulinkexample

3. Ieškokite stipendijų sąrašų su dofollow nuorodomis naudodami šias paieškos eilutes:

svetainė: .edu „stipendijos“

svetainė: .edu „informacija apie stipendijas“

4. Siųskite el. Laišką žmonėms, kurie valdo tą svetainės skyrių, kad jie sužinotų apie jūsų naują stipendiją (būtinai priminkite jiems, kad jie susietų jūsų stipendijos puslapį!).

# 6: Sąlygų sąrašai

Vienas iš geriausių nuorodų, kaip įsitvirtinti kaip autoritetas savo nišoje, yra pradėti kurti savo terminus arba pateikti tvirtus terminų apibrėžimus savo nišoje.

Ir jei juos išvardysite, jie greičiausiai bus susieti su visa diena.

Tiesiog pažiūrėkite į nuorodos profilį šiame puslapyje „ Interneto terminų žodynas “:

DA: 68

PA: 73

LRD: 1 382

Nuostabu, tiesa?

Norėčiau lažintis, kad jūsų nišoje jau yra terminų žodynas.

Tačiau aš taip pat lažinčiausi, kad jis neišsamus, pasenęs ir jį reikia tobulinti.

Jei galite pasiimti kaip superherojus ir sukurti ką nors geresnio – ir išsiųskite el. Laiškus žmonėms, kurie nukreipia į pasenusį žodyną, kad pakeistų jų nuorodas į jūsų puslapį, galite gauti beprotiškai patikimų nuorodų.

# 7: .edu saito masalas

Esu įsitikinęs, kad jau žinote apie nuorodų masalą: kuriate turinį, kuris (tikiuosi) pritraukia dėmesį, socialinius tinklus ir nuorodas.

Bet jums nereikia skelbti kažko prieštaringo, kad gautumėte nuorodas … net iš autoritetingų .edu svetainių.

Skeptiškas?

Peržiūrėkite šį puslapį iš komercinės svetainės slaugos mokyklos nišoje:

edu saito jaukas

Tai tiesiog 100 internetinių bibliotekų sąrašas. Ne mažiau ginčytinas ar atkreipiantis dėmesį.

Bet šį puslapį toks saitas sukuria tuo, kad tai puikus slaugos studentų šaltinis .

O kai sakau „link magnet“, aš tai tikrai turiu omenyje.

Konkrečios šios svetainės, sukurdamos tokius puslapius, pritraukė keliolika aukščiausio lygio „.edu“ nuorodų.

Pagalvokite, kaip galite surašyti 50 ar net 100 šaltinių bendruomenei, kuriai jūsų svetainė tarnauja. Tai gali būti 100 geriausių „pasidaryk pats“ namų tobulinimo „Google+“ profilių, 100 naudingiausių paieškos eilučių, kad rastumėte konkrečiai nišai skirtą informaciją, arba 100 geriausių tinklaraštininkų sąrašas jūsų nišoje.

Kai tai padarysite, susisiekite su .edu žiniatinklio valdytojais ir praneškite jiems apie jūsų žudiko šaltinį.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *