Seanas Si , „ SEO-Hacker“ įkūrėjas :

„Mes panaudojome kognityvinį SEO nenatūralų nuorodų aptikimą, kad išfiltruotume daugumą šlamšto nuorodų, nukreipiančių į šio kliento svetainę. Tai labai palengvino užduotį. Viskas vyko sklandžiai, o dabar mes jau antrus metus. Klientas yra labai patenkintas mūsų darbas. Ir tai tik vienas iš pažintinio SEO įrankių rinkinio panaudojimo būdų. Negaliu to pakankamai rekomenduoti. „

Vienu mygtuko paspaudimu nustatykite nenatūralias nuorodas, sukurkite „dis avow“ failus ir atkurkite savo reitingus

Visiems „Google“ algoritmų pokyčiams, susijusiems su nenatūraliomis nuorodomis, šlamštu turiniu, neoptimizuotomis svetainėmis mobiliesiems, gali būti kiek neįmanoma stebėti visų „Google“ gairių pažeidimų. Kai kurie iš jų akivaizdžiai pažeidžia „Google“ kokybės gaires, o kai kuriuos iš jų nėra taip lengva pastebėti. Nuorodų kūrimo procesas jau yra pakankamai sunkus be „Google“ atstovų (pvz., Johno Muellerio ar Gary Illyeso) stipraus kvėpavimo jūsų kaklu.

Nenatūralios nuorodos - greito maisto žmogus

„Google“ nuorodų analizė tapo vis sudėtingesnė ir sudėtingesnė. Yra daugybė SEO veiksnių, kurie lemia jūsų svetainės reitingą, o nuorodų kūrimas gali būti dažniausiai naudojama technika pagerinant jūsų svetainės reitingą. Turėtumėte žinoti, kad ne visos atgalinės nuorodos yra geros. Yra nemažai nenatūralių nuorodų rūšių, kurias turite žinoti, kad „Google“ nelaikytų jūsų nuorodų kūrimo pastangų nenaudingomis.

  1. Nuoroda nuorodai
  2. Pinigai už nuorodas
  3. Prekės ar paslaugos nuorodoms
  4. Svečių komandiravimas
  5. Automatiškai sugeneruotos nuorodos
  6. Valdiklių nuorodos
  7. Reklamos
  8. Privačių tinklaraščių tinklai (PBN)
  9. Straipsniai ir komercinis inkaro tekstas
  10. Žiniatinklio katalogo nuorodos
  11. Poraštės nuorodos
  12. „Sitewide Links“
  13. „Blogroll Links“
  14. Forumo ir tinklaraščio komentarai
  15. 100% „Do-Follow“ nuorodos
  16. Per didelis inkaro teksto optimizavimas
  17. Geografiškai nesusiję saitai
  18. Kontekstiškai nesusijusios nuorodos
  19. Susiekite greičio šuolius
  20. Straipsnių katalogai
  21. „Shady Redirects“
  22. Pranešimai spaudai
  23. Žymių svetainės
  24. Išteklių puslapiai
  25. Svetainės, kuriose parduodamos nuorodos
  26. Socialinio profilio nuorodos
  27. Mišių pingo svetainės

 

1. Nuoroda „Link“

Čia turiu nuorodų kūrimo mainų metodus. Pavyzdžiui, jei esate automobilių pardavimo atstovas ir turite ryšių su keliais automobilių aptarnavimo centrais ir draudimo brokeriais aplink jūsų vietovę ir jie susieja su jumis, tai greičiausiai nekels įtarimų. Bet jei turite šimtus tokių nuorodų ne tik iš savo vietovės, bet ir iš viso pasaulio, vėl iškelsite kai kurias vėliavas „Google“.

„Google“ nerekomenduoja gauti nuorodų naudojant šį keitimosi saitais metodą ir gali būti skiriamos baudos. Nors keitimasis nuorodomis yra sena praktika, ji vis dar egzistuoja. Greita paieška „Google“. rasite daug svetainių, kuriose siūlomos nuorodų mainų paslaugos. Registracija tokioje svetainėje neatneša jokios realios vertės jūsų svetainei, jau nekalbant apie lankytojus ir srautą. Ne tik jūsų pastangos bus nenaudingos vartotojams, bet ir jūs galite rizikuoti gauti nuobaudą už nuorodas.

„Exchange“ nuorodų svetainės

 

2. Pinigai už nuorodas

Siūlyti pinigus mainais už nuorodas ar turinį, kuriame yra nuorodų, yra vienas akivaizdžiausių būdų nenatūralioms nuorodoms įgyti. Viena iš praktikos formų, kuri nėra tokia ryški, yra nuorodų į jūsų svetainę gavimas pasiūlius auką. Nedideliu skaičiumi tai priimta, tačiau jei tai darysite toliau, „Google“ tai laikys nenatūralia taktika ir jums gali kilti problemų.

Nuorodų pirkimo ar pardavimo koncepcija  prasidėjo 2000-ųjų viduryje ir iki 2009 m. Manija išnyko ir žmonės juda kartu. Mokamos nuorodos dažnai turės dofollow nuorodas, esančias ne kontekste puslapyje, kurias būtų galima lengvai aptikti. „Google“ turi daug algoritmų, kurie anksčiau ar vėliau galėtų sugaudyti svetaines ir už jas nubausti. 

 

3. Prekės ar paslaugos nuorodoms

Veiks 4 saitus

Jei pinigų mainai į nuorodas yra tiesiai į priekį, tarp mainų tarp paslaugų ar prekių ir nuorodų yra plona linija. Mattas Cuttsas sukūrė vaizdo įrašą, kuriame paaiškino sidabro pamušalą šiam metodui. Jei asmuo gauna nešiojamą kompiuterį iš įmonės, tada jis parašo straipsnį su nuoroda, nukreipiančia į įmonės svetainę, tai laikoma nuorodų pirkimu. Jei ta įmonė skolina nešiojamąjį kompiuterį, o asmuo jį grąžina ir baigia rašyti apžvalgą su nuoroda į įmonės svetainę, tai ten nėra nieko nenatūralaus. Taigi skirtumas yra tarp dovanojimo ir skolinimosi.

 

4. Svečių komandiravimas

 

Pasak „Google“, svečių skelbimas arba svečių dienoraščiai yra metodas, kurį tinklaraščių ar svetainių savininkai naudoja srautui į savo svetaines padidinti ir atgalinėms nuorodoms generuoti. Jei tai daroma teisingai, svečiai tinklaraštininkai siūlo rašyti turinį kitiems panašiems savo industrijos tinklaraščiams kaip svečių tinklaraštininkai. Bet tai gali lengvai virsti nenatūralia nuorodų kūrimo strategija, jei tinklaraščio įraše yra didelis skaičius siunčiamų nuorodų, arba už tai prašoma dofollow nuorodos į jų svetainę ar bet kokios rūšies „nemokamo turinio“ schemos su turtingais raktiniais žodžiais inkaro tekstais.

 

Svečių dienoraščiai

 

Vėliau, pridėjus prie nelabai natūralios nuorodų taktikos grupės, svečių skelbimai gali būti žalingi jūsų svetainei, jei tai daroma netinkamai. Norėdami suprasti smulkų šriftą apie šį kokybės gairių pažeidimą, turėsite atskirti nugludintus svečių įrašus (kur autorius išleido savo žinias, norėdamas paskelbti aukštos kokybės straipsnį) ir šlamšto svečių skelbimus (kai autorius gali siųsti tą patį straipsnį) tam, kas nori ją paskelbti). Jūs turite žengti atsargiai, nes tai gali paversti iš galimybės problemą.

5. Automatiškai sugeneruotos nuorodos

 

Tai skamba kaip saldus sandoris, kai kas nors siūlo sukurti nuorodų rinkinius per naktį pagal tam tikrus tikslinius raktinius žodžius. Bet kokiu atveju tie žmonės naudoja automatizuotas programas, kurios skelbia nuorodas komentarų, forumo pranešimų, „wiki“ pranešimų ir pan. Pavidalu. Tai yra viena žalingiausių nuorodų kūrimo metodų, ji reiškia „interneto taršą“, nes ji tiesiogine prasme nekelia jokios vertės vartotojams ir yra labai erzina visus. Iš esmės gausite daugybę dirbtinių nuorodų. 

6. Valdiklių nuorodos

 

Nuorodų kūrimo technikos forma, kurioje naudojami „WordPress like“ papildiniai. Asmuo, sukūręs papildinį, turi galimybę įterpti nuorodas visose svetainėse, kuriose yra įdiegtas atitinkamas papildinys. Jei papildinys suteikia vartotojui tikrąją vertę ir jei žiniatinklio valdytojai turi galimybę susieti ar ne, grįžti į svetainę, „Google“ gali laikyti juos natūraliais. 

 

7. Reklamos

Reklamos yra straipsniai, kuriuos svetainės skelbia kaip reklamos formą skaitmeninėje rinkodaroje. „Google“ gali tai laikyti mokamos nuorodos taktika, jei nuorodos, nukreipiančios į jūsų svetainę, yra pažymėtos kaip dofollow. Reklamos iš esmės yra mokamos „turinio“ formos, nesvarbu, ar kalbame apie naujienas, straipsnius, apžvalgas. 

„Google“ atstovas Mattas Cuttsas vaizdo įraše labai gerai paaiškina įspėjimą apie reklaminius skelbimus ir mokamą turinį.

Paieškos variklis, jei nuorodos yra mokamos, neturėtų perduoti vertės (tai reiškia, kad reikia įdėti „nofollow“ žymą). Panašiai, jei tai aiškiai pasakote, jei atskleidžiate informaciją, turite įsitikinti, kad tai aišku žmonėms, pvz., „Skelbimai“ ar „Rėmėjai“.
Mattas Cuttsas MATTAS CUTTSAS
Buvęs „Google“ šlamšto vadovas

Informacijos apie tokio tipo nuorodas galite rasti net „ Google“ žiniatinklio valdytojo gairėse . Bet kuri iš šių situacijų, pažeidžiančių gaires, laikoma blogomis nuorodomis:

  • Teksto reklamos, kurios praeina „PageRank“;
  • Reklaminiai skelbimai arba savoji reklama, kai mokama už straipsnius, kuriuose yra nuorodų, perduodančių „PageRank“

8. Privatūs tinklaraščių tinklai (PBN)

Po to, kai svečių skelbimai tapo „pasenę“, nepageidaujamo e. Pašto platintojai greitai sugalvojo kitą idėją. Iš esmės, jei niekas nenorėjo skelbti savo svečių straipsnių, jie nusprendžia sukurti kitas svetaines ir jas patalpinti su nuorodomis į kitą jiems priklausančią svetainę. Taip gimė privatūs tinklaraščių tinklai . 

Privatūs tinklaraščių tinklai (apskritai) yra svetainės, naudojančios skirtingus IP adresus, priklausančius tam pačiam asmeniui, kuris juos valdo ir savo nuožiūra skelbia straipsnius su nuorodomis „sekite“. Tokio tipo juodos kepurės SEO taktika buvo sukurta siekiant modeliuoti natūralų nuorodų vaizdą ir tai prieštarauja „Google“ kokybės gairėms.

Tą akimirką, kai „Google“ apie tai sužinojo, tai buvo PBN aklavietė, o svetainės patyrė griežtą nubaudimą rankiniu būdu. Taip nutiko, nes svetainės buvo viešos ir jas galėjo nusipirkti bet kas.

privataus tinklaraščio tinklo uždarymas

pažintinis SEO logotipas

Nustatykite nenatūralias nuorodas ir atsigaukite po nuobaudų.

Greitas ir efektyvus

Pradėkite nemokamą bandomąją versiją

9. Straipsniai ir komercinis inkaro tekstas

 

Prekės ženklo inkaro tekstas yra vienas iš signalų, į kurį „Google“ atsižvelgia nuspręsdama, ar svetainei reikia „pasitikėti“, ar ne, o komercinio inkaro tekste „Google“ nurodoma, kokius raktinius žodžius svetainė gali dominti reitingavimu. Komerciniai inkaro tekstai yra pinigų raktiniai žodžiai. 

 

Gerai, kad žmonės rašo apie jūsų produktą ar paslaugą ir nukreipia atgal į jūsų svetainę. Kol asmuo natūraliu būdu kuria nuorodas, naudodamas prekės ženklo raktinius žodžius ar naršymo frazes, tokias kaip „spustelėkite čia“ arba „apsilankykite čia“, jūs neturėsite jokių problemų. Tačiau, jei turite ryšių su optimizuotu inkaru. Jūs pajusite „Google“ rūstybę, jei jie užklups jus, kaupdami nuorodas su komerciniais raktiniais žodžiais.

 

Komercinio inkaro tekstas

 

Per daug komercinių inkaro tekstų gali suaktyvinti kai kuriuos šlamšto filtrus, ir tai yra piktnaudžiavimo taktika, naudojama manipuliuoti paieškos variklių algoritmais ir gauti aukštą reitingą. 

10. Žiniatinklio katalogų nuorodos

 

Prieš paieškos sistemas interneto katalogai buvo internetas. Žmonės juos naudojo informacijos paieškai, nes paieškos sistemų nebuvo. Laikui bėgant viskas pasikeitė, taip pat pasikeitė katalogų naudojimas. Nors žiniatinklio katalogų populiarumas smarkiai sumažėjo, žmonės vis tiek jais naudojosi. Bet ne tam, ką jie turėjo naudoti. Vietoj to, jie naudoja juos atgalinėms nuorodoms. 

 

Žmonės piktnaudžiavo tokio tipo svetainėmis pateikdami nuorodas į šimtus interneto katalogų. Jei jūsų svetainės nuorodų portfelyje yra daugiausia tokio tipo nuorodų, galite sulaukti nepageidaujamo žiniatinklio šlamšto komandos dėmesio. Internete vis dar yra aukštos kokybės žiniatinklio katalogų , kuriuose galite paskelbti savo nuorodas, kurie filtruoja pateiktus įrašus rankiniu būdu. Jei vis dar įdomu, ar žiniatinklio katalogai vis dar aktualūs 2019 m., Turėtumėte peržiūrėti šį straipsnį . Paprastai aukštos kokybės žiniatinklio katalogai turi būti aktualūs verslui, todėl jie gali skirtis pagal nišą. 

 

Žiniatinklio katalogas

11. Poraštės nuorodos

Tinklalapių dizaino agentūrų išpopuliarinta ir jų naudojama taktika, siekiant padidinti savo svetainės matomumą paieškos sistemose, buvo įdėti nuorodas į kliento puslapių poraštę su tokiais žodžiais kaip „Designed by“ ar net komerciniais raktiniais žodžiais, tokiais kaip „Web Design Agency“. Melburnas “. Jei turite kelias tokio tipo nuorodas ir nenaudojate per daug optimizuotų inkaro tekstų, neturėsite jokių problemų. Jie, be abejo, bus priskirti nenatūraliems dalykams, jei naudojate per daug šią susiejimo taktiką.

Svetainių kūrėjai naudojosi šia praktika įvesdami nuorodas į kiekvieną sukurtą svetainę. Tai nėra natūrali nuoroda, tai yra automatinė nuoroda, įdėta į poraštę įdiegus svetainės temą. Pažvelkite į toliau pateiktą pavyzdį:

 

Svetainę sukūrė poraštės nuoroda

 

12. Svetainės nuorodos

Kai kuriate visos svetainės nuorodas, „GoogleBot“ matys nuorodą beveik kiekviename svetainės puslapyje. Viena ar dvi visos svetainės nuorodos nekels įtarimų, tačiau jei ketinate piktnaudžiauti šia funkcija, greičiausiai „Google“ priskirs ją nenatūralių nuorodų kategorijai. Šio tipo nuorodų kūrimas nerekomenduojamas naujoms svetainėms; tai gali būti vertinama kaip būdas greitai reitinguoti … bet taip nėra.

Svetainės nuorodos

 

13. „Blogroll Links“

Paprastai daugelis žmonių, kurie turėjo tinklaraštį, kuria blogroll’ą, kuriame buvo informacijos suvestinėje esančių nuorodų rinkinys, nukreipiantis į kitus tinklaraščius, susijusius su tinklaraštininko niša ir nuostatomis. „Blogrolls“ kūrimas yra technika, kuria buvo naudojamasi ir kuria piktnaudžiaujama tiek pat, kiek ir su interneto katalogų nuorodomis. Nieko kenksmingo, jei turite 1–2 nuorodas ir jos pateikiamos atitinkamuose tinklaraščiuose. Kai tai reiškia didžiulę dalį iš atgalinės nuorodos profilio, „Google“ tampa aišku, kad šios nuorodos yra nenatūralios.

 

14. Forumo ir tinklaraščio komentarai

Dažnai  šlamštais komentarais siekiama sukurti nemokamas atgalines nuorodas. Paprastai tokio tipo nuorodos neturi jokios vertės ir jos kuriamos rankiniu būdu. Šlamšto komentarai nebeveikia, nors yra daug žmonių, kurie vis dar naudoja šią nenatūralią nuorodų kūrimo strategiją. Daugumoje svetainių yra šlamšto filtravimo parinkčių, ir daugelis šių komentarų nėra patvirtinti ir negali būti rodomi tiesiogiai puslapyje. Galų gale iš to niekas nelaimi.

 

Šlamšto komentarai

 

Forumų ir tinklaraščių komentarai dažnai naudojami kaip būdas save pažinti bendruomenėje. Susiejate su kitų žmonių turiniu ir kuriate pokalbį. Šiuose komentaruose (persiųstus rankiniu būdu arba naudojant automatinę programinę įrangą), kai per daug naudojate nuorodas į komercinį inkaro tekstą, „Google“ tikrai juos laikys nenatūraliais.

Retai pasitaiko, kad kažkas neoficialiame pokalbyje susieja nuorodą naudodamas komercinį inkaro tekstą.

Būtinai ištrinkite visus šlamšto komentarus ir pasirinkote rankiniu būdu patvirtinti komentarus, kad turėtumėte galimybę juos peržiūrėti. Turėdami šlamšto komentarų, jūsų svetainė gali atrodyti apleista ir išsiųsti neteisingą pranešimą savo skaitytojams. Neskatinkite jų palikti jokių vertingų komentarų.

15. 100% „Do-Follow“ nuorodos

Tikėtina, kad svetainėje nebus 100% nuorodų „sekite“. Paprastai natūralus atgalinės nuorodos profilis turi homogenišką „sekimo“ ir „nesekimo“ derinį. Žmonės dažnai kuria komentarus „sekti“ tinklaraščiuose, kaip nuorodų kūrimo būdą. Kai svetainėje yra beveik 100% nuorodų „atlikite-sekite“, ji iškelia raudoną vėliavą. Pažvelgus į žemiau esančią diagramą, galite pamatyti, kad svetainėje yra 88% dofollow nuorodų. Tai yra būdas daug išmokti natūralaus atgalinio profilio. 

dofollow ir nofollow santykis

 

16. Per didelis inkaro teksto optimizavimas

 

Kai jūsų raktinių žodžių debesys nėra proporcingai paskirstyti ir turite 70% komercinių raktinių žodžių, tokių kaip „ paskolos iki atlyginimo “ ir 30% prekės ženklo raktinių žodžių, tai yra aiškus nenatūralumo ženklas. Inkaro teksto raktinių žodžių debesis turi būti įvairus, kad atrodytų natūraliai. Jei nenorite, kad „Google“ nubaustų jūsų svetainę, siūlome likti kuo toliau nuo per daug optimizuotų inkaro teksto struktūrų.

 

17. Geografiškai nesusiję saitai

Tarkime, kad turite vietinį verslą, kuris parduoda ledus Majamyje. Labai abejotina, ar esate natūraliai susietas su internetiniais katalogais, lokalizuotais Kroatijoje. Kai „Google“ aptinka daugybę nuorodų, kurios turi tokį neatitikimą, jos manys, kad jos yra nenatūralios, nes jas galima lengvai „pašalinti iš piršto“.

Nesusijusios nuorodos dažnai būna nenatūralios nuorodos, nes jos nesuteikia jokios vertės ir visiškai nesusijusios su susietos svetainės niša ar verslu. Pagrindinė nesusijusių nuorodų problema yra ta, kad jos aktyviai apgaudinėja tiek interneto vartotojus, tiek paieškos sistemas.

 

18.  Kontekstiškai nesusijusios nuorodos

Tas pats, kas pirmiau, jei parduodate ledus, neturėtumėte turėti nuorodų iš svetainių, kurios yra susijusios su mechaninėmis ar kelionių temomis. Tokio tipo nesusijusios nuorodos sukelia naudotojui nepatogumų ir gali padidinti atmetimo rodiklį, o tai yra dar viena problema. Todėl „Google“ ir kitos paieškos sistemos stengiasi rasti tokio tipo svetaines ir baudžia tokio tipo nuorodas. 

Turite įsitikinti, kad neturite tokio tipo neatitikimų, kurie pasitaiko per dažnai.

 

19. Susieti greičio šuolius

Kai kasdien arba kas mėnesį turite didelių greičio šuolių, palyginti su bendru svetainės istorijos vidurkiu, tai reiškia, kad kažkas įvyko tuo laikotarpiu arba jūsų svetainė bando manipuliuoti svetainės reitingu paieškos sistemose. Įprastos neigiamos SEO kampanijos taip pat gali sugeneruoti didelį kiekį nuorodų per trumpą laiką.

Kaip matote žemiau esančiame spausdinimo ekrane, šiame pavyzdyje naudojama svetainė turi daugybę nuorodų, kurias galima išversti į nenatūralų augimą. 

Nuoroda „Greitis“

Natūralaus atgalinio ryšio profilio svetainėje bus natūralus nuorodų ir nukreipiančių domenų augimas. Iš esmės iš nukreipiančio domeno svetainė galėtų gauti daugiau nuorodų. Jei nuorodų skaičius yra labai didelis, tai nėra gerai. Žemiau galite pamatyti natūralų persiuntimo domenų augimą. 

Laipsniškas ryšio greitis

 

20. Straipsnių katalogai

Straipsnių katalogai, tokie kaip „EzineArticles“, yra žemos kokybės straipsnių šaltinis. Jų vienintelis tikslas internete yra generuoti puslapius, kurių turinyje yra nuorodų, kurias reikia sekti. Kadangi tokio tipo nuorodų kūrimo strategijos gali būti automatizuotos, daugelis žmonių piktnaudžiavo šia technika ir padidino „Google“ susidomėjimą šia problema.

Kaip ir interneto katalogai, straipsnių katalogai nesuteikia jokios vertės vartotojui ir teršia internetą daugybe nuorodų ir nereikšmingo turinio. 

Straipsnių katalogas

 

21. Šešėliniai peradresavimai

 

Yra daugybė baltų skrybėlių SEO praktikų, kurios paverčiamos juoda kepure. Ir peradresavimas yra vienas iš šių atvejų. Teorija sako, kad naudojant 301 peradresavimą vartotojas bus nukreiptas iš URL į kitą, jei pradinis puslapis buvo perkeltas ar pasikeitęs.

 

Deja, kai kurie „kūrybingi“ juodieji nepageidaujamų laiškų siuntėjai tai naudoja nuorodoms įgyti. Žiniatinklio valdytojai naudojasi domenų, kurių galiojimo laikas yra pasibaigęs, privalumais, kad palaikytų nuorodų sultis. Jie nukreipia senąją svetainę į savo svetainę. Galite lengvai patekti į tamsią SEO sritį, jei pasibaigęs domenas nėra aktualus. Vis dėlto „Google“ anksčiau ar vėliau už tai baudžia visus, kurie naudojasi šia praktika. Taigi visas tas šešėlinis darbas yra nenaudingas. 

 

22. Pranešimai spaudai

Piktnaudžiaujanti strategija, suteikianti žiniatinklio valdytojams galimybę naudoti tokias svetaines kaip „PRWeb “ šimtams svetainių skelbiant pranešimus spaudai (su tuo pačiu turiniu), kad būtų sukurtos atgalinės nuorodos į jas. Tai darydami jūs ne tik sukuriate daug nuorodų su tiksliniais komerciniais inkaro tekstais per trumpą laiką, bet ir sukuriate pasikartojantį turinį. Ne visi pranešimai spaudai yra blogi. Tik tie, kuriuose naudojate nuorodas „stebėkite“ ir (arba) komercinį inkaro tekstą, norėdami paveikti „Google“ reitingą.

Pranešimai spaudai vis dar aktualūs ir tikriausiai bus dar ilgai. Jie yra naudingi ne tik SEO tikslams, bet ir rinkodarai. Tačiau daugelis žiniatinklio valdytojų iš tikrųjų nesupranta šios sąvokos ir dažnai daro tai, kas ilgainiui kenkia jų svetainėms.

 

23. Žymių svetainės

 

Šio tipo svetainės leidžia vartotojams įdėti asmenines žymes. Jei turite daug nuorodų iš šios srities, tai reiškia, kad šias svetaines naudojate kaip nuorodų kūrimo strategiją ir norite paveikti savo svetainės reitingą paieškos sistemose.

 

Yra daugybė svetainių, kuriose siūlomos atgalinės nuorodos iš socialinių žymių katalogų ir žadama labai greitai pritraukti naujų kokybiškų atgalinių nuorodų antplūdį. 

 

Žymės - nenatūralios nuorodos

24. Išteklių puslapiai

 

Panašiai kaip žiniatinklio katalogai, išteklių puslapiai yra tam tikri geltonieji puslapiai. Tai senovės formos nuorodų kūrimo strategija, nurodanti tam tikrus svetainės puslapius, kurie atrodo kaip „/links.html“, užpildyti nuorodomis į įvairius nesusijusius puslapius.

25. Svetainės, kuriose parduodamos nuorodos

 

Svetainėse, kuriose parduodamos nuorodos, taikoma pasikartojanti politika. Jūs praktiškai mokate už tai, kad šiose svetainėse būtų rodomos atgalinės nuorodos. Jei nustosite mokėti, jūsų nuoroda bus pašalinta iš svetainės, o jos vietoje bus dar viena.

 

„Google“ žiūri į svetaines, kurios nuolat kuria ir ištrina nuorodas iš savo svetainės, ir gali išsiaiškinti, ar kažkas parduoda nuorodas. Tai supratęs, jei esate nukreiptas iš tokios svetainės, rizikuojate būti nubaustas.

 

 

26. Socialinio profilio nuorodos

 

Jei susikuriate 100 paskyrų skirtinguose socialiniuose tinkluose ir visos jos susieja su jūsų svetaine, tai gali būti nenatūralių nuorodų taktikos ženklas. Remiantis „Google“ deklaracija, šios nuorodos yra naudojamos tik indeksavimui, todėl jos neturės tiesioginės įtakos paieškos tvarkos rezultatų tvarkai.

 

Baudimas už jūsų svetainės nuorodų profilį gali turėti gana neigiamą poveikį jūsų svetainei ir atspindėti blogą reputaciją. 

pažintinis SEO logotipas

Baudos išieškojimo įrankis

Vienas iš geriausių nuorodų tikrinimo, nenatūralaus nuorodų aptikimo, turinio matomumo analizės ir reitingų stebėjimo įrankių.

Dabar susigrąžinkite savo reitingą

27. „Mass Ping“ svetainės

 

Nuo tada, kai buvo įvestos tinklaraščiai, jūsų svetainė yra prijungta ping. Šis metodas buvo naudojamas pranešti paieškos sistemoms, kai pridedate arba labai atnaujinate savo svetainės turinį ir indeksuojate jį. Bet dabar paieškos sistemos tobulėjo ir šios praktikos nebėra. Žmonės dabar ją naudoja kaip juodos kepurės SEO techniką, pasirinkdami savo svetainę, kad gautų atgalines nuorodas kiekvieną kartą, kai paskelbia tinklaraščio įrašą ar paskelbia vaizdo įrašą. Pinguoti per daug nėra tokia gera mintis. 

 

Yra tam tikrų svetainių, kuriose žadama pasiūlyti daugybę atgalinių nuorodų, jei pingite svetainėje. pingavo juos pingfarmu. Pažvelkite į toliau pateiktą pavyzdį:

 

„PingFarm“

 

Daugybė žmonių vis dar naudoja šią techniką ir vis dar klausia, kodėl jų turinys dingo iš „Google“ paieškos … „Google“ tikriausiai turi juos nubausti, nes algoritmas rado kažką įtartino. 

 

„Ping Links“

 

Geriausia naudoti žinomą ir atitinkamą turinio rinkodaros taktiką, kuri yra natūrali ir leidžia žmonėms grįžti į jūsų svetainę. Arba naudokite reklamą, bendrinimą socialiniuose tinkluose, el. Pašto rinkodarą, informavimą ir pan. Negalima išpūsti jo atgalinėmis nuorodomis, kurios nėra geros. Dar sunkiau būtų atgauti baudas.

 

Išvada

Nenuostabu, kad „Google“ kokybės gairėse pasakė, kad visos nuorodos gali būti nenatūralios. Jei perskaitysite „Google“ nuorodų schemų gaires, pamatysite šią citatą:

Visos nuorodos, skirtos manipuliuoti „PageRank“ ar svetainės reitingu „Google“ paieškos rezultatuose, gali būti laikomos nuorodų schemos dalimi ir „Google“ žiniatinklio valdytojo gairių pažeidimu.

Jei pabrėšite „bet kokios nuorodos“ ir „gali būti svarstoma“ ir pažiūrėsite į aukščiau pateiktus pavyzdžius, pamatysite, kad didelė skylė apgaubia šią nenatūralią nuorodų idėją. Iš esmės bet kokia nuorodų kūrimo technika gali būti laikoma ketinimu manipuliuoti, jei ja piktnaudžiaujate.

Deimantai amžinai, nenatūralios nuorodos – ne!

Beveik neabejotina, kad nuolatos „Google“ sutelkiant dėmesį į nuorodų schemas ir manipuliavimą svetainių reitingavimu, vis daugiau nenatūralių nuorodų kūrimo taktikos pasens. Dėl to niekada negalėsite žinoti, kada atsidursite kitoje jų gairių pusėje. Galų gale pasidomėsite, kodėl jūsų svetainės reitingas staiga padidėja.

Išvalykite po savo nuorodas

Ši informacija yra būtina, net jei neturite jokių problemų dėl savo nuorodų profilių. Turėtumėte pabandyti kurti saitus kuo natūraliau, nes paieškos variklių algoritmai tampa vis protingesni ir geresni, o galų gale nieko neliksite, jei nesate atsargūs. Išvada: geriau vieną kartą dirbti pagal gaires, nei tūkstantį kartų pabandyti sukurti nenatūralių nuorodų profilius.

Kokia jūsų nuomonė apie tai, ką „Google“ laiko ketinimu manipuliuoti svetainės reitingu? Mes bandėme aptarti svarbiausius nenatūralių nuorodų tipus, kuriuos tik galėjome sugalvoti, tačiau jei jų praleidome, nedvejodami palikite komentarą. Mes visada norime rasti jūsų idėjų dėl nenatūralių nuorodų pastebėjimo

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *