Jūs nuolat girdite, kad tikri gerbėjai mėgsta šviežius jų obuolius (kalbu apie „iPhone“), „Google“ patinka jo turinys. Na, tai šiek tiek tiesa, bet ne dėl priežasčių, apie kurias galėtumėte pagalvoti!

 

„Google“ nebūtinai teikia pirmenybę „šviežiam“ turiniui. Vienos paieškos užklausos tikrai nusipelno šviežumo, o kitos – ne tiek. Tačiau naujas turinys gali paveikti SEO per netiesioginius „šviežumo“ veiksnius.

 

Ar_Fresh_Content_Affect_SEO

 

  1. Ką net reiškia šviežias turinys?
    1. Gaivumas ir dažnis
  2. Apie ką buvo „Google Freshness“ naujinys
    1. Pirmasis „Google“ atnaujinimas (kofeinas)
    2. Antrasis „Google“ naujinys (šviežumas)
    3. Kam iš tikrųjų įtakos turi šviežumo atnaujinimas?
  3. Ar šviežias turinys veikia SEO?
    1. Užklausos, kurios nusipelno šviežumo (QDF)
    2. Seno turinio atnaujinimas (atnaujinimas)
    3. Naujo turinio skelbimas
  4. Kas iš tikrųjų daro įtaką SEO
    1. PR (galbūt įtakos turi „šviežumas“)
    2. Kiekis ir tiksliniai raktiniai žodžiai
    3. Domeno našumas

 

Kad geriau suprastume sąvoką, pirmiausia turime šiek tiek paaiškinti, ką iš tikrųjų reiškia „šviežias turinys“.

Ką net reiškia šviežias turinys?

 

Ką suprantate iš šviežio turinio? Šiandien paskelbtas turinys? Reguliariai atnaujinamas turinys?

 

Terminas „šviežias turinys“ reiškia turinį, kuris yra dinamiško pobūdžio (ypač prasmės).

 

Todėl tai ne tiek „naujas“ turinys, kiek tai susiję su laiku ir kada jis iš tikrųjų buvo sukurtas ar paskelbtas, bet naujas prasmės ir tai, ką atspindi jo duomenys, turinys.

 

Daugelis žmonių mano, kad šviežias turinys yra neseniai paskelbtas turinys. Kartais jie net sumaišo šviežumą su dažniu.

 

Pradėkime nuo neseniai paskelbto turinio. Jei aš skelbiu kūrinį „Anglijos istorija“, ar pavadintumėte tą naują turinį?

 

Greičiausiai ne, nes žmonės apie Anglijos istoriją rašė turbūt šimtus metų. Tai nieko naujo.

 

Žinia, žinoma, mano svetainėje yra nauja, tačiau sveikas SEO protas sako, kad naujam turiniui be jokių atgalinių nuorodų ir jų neplatinimo bus sunkiau reitinguoti , ypač labai konkurencingose ​​nišose, tokiose kaip istorija (kur tikriausiai dominuoja Vikipedija). Norėdami dominuoti rezultatuose naujame puslapyje, turėsite įdėti didžiules pastangas, kad visi būtų rizikingi! (paprastai už tai skiriama bauda).

Gaivumas ir dažnis

 

Dabar dažnis yra labai panašus į šviežumą ir jie dažnai susikerta, bet tai ne visada. Galėčiau ką nors šviežio paskelbti kartą per savaitę arba kiekvieną dieną.

 

Dažnis užtikrins, kad jūsų svetainė bus tikrinama dažniau (dėka kofeino).

 

Tai reiškia, kad paieškos sistemos naudos daugiau savo išteklių svetainėse, kurios dažniau skelbiasi, nes jų reikia.

 

Jei praėjusius metus leidote kartą per mėnesį, kodėl „Google“ turėtų kasdien tikrinti jūsų svetainę? Tai būtų išteklių švaistymas.

 

Tačiau jei jūsų svetainė kiekvieną dieną paskelbia 25 straipsnius, tada „Google“ turi įsitikinti, kad ji tikrina jūsų svetainę kelis kartus per dieną, kad kuo greičiau indeksuotų tuos rezultatus (ačiū kofeinui), ir galės juos parodyti vartotojams, jei jie to paprašys. tai (dėka 2011 m. atnaujinimo).

 

Viena iš klaidingų nuomonių yra tai, kad pasenusios svetainės bus neigiamai paveiktos. Tai įrodyta neteisinga.

 

Brianas Deanas tai gana aiškiai pasakė savo tinklaraštyje. Jis leidžiasi retai, todėl jo svetainė dažniausiai yra vis dar. Tačiau jo turinys visada užima viršų. Aš taip pat turiu tinklaraštį rumunų kalba, kuriame nepaskelbiau daugiau nei 6 mėnesius. 9/10 straipsniai užima 1-ą puslapį, o 6/10 – 3 aukščiausias pozicijas.

 

Jei kas nors laikui bėgant pasikeitė, tai reitingai iš tikrųjų padidėjo.

 

Matote, jums nereikia skelbti per dažnai, kai iš tikrųjų galite įeiti į „Google Search Console“ ir paprašyti „Google“ nedelsiant indeksuoti jūsų tinklalapius paspaudę vieną mygtuką.

Apie ką buvo „Google Freshness“ naujinys

 

Viskas prasidėjo dar 2009 m., Tačiau, kaip ir daugelis įvykių, laikui bėgant jis virto dideliu sąmokslu.

Pirmasis „Google“ atnaujinimas (kofeinas)

 

Jei versle užsiimtumėte dar 2009 m., Prisimintumėte apie „ Google Caffeine“ atnaujinimą ir kiek tai buvo didelė problema. Šiandien atnaujinimas dažnai vadinamas „Freshness Update“, nes „Google“ vartojo frazę „šviežesni rezultatai“.

 

Nors apie atnaujinimą buvo pranešta dar 2009 m., Prireikė beveik metų, kol galiausiai jis pasirodė.

 

Deja, deja, daugeliui žmonių viskas klydo.

 

„Google“ kofeino atnaujinimas neturi nieko bendro su reitingais. Pagrindinis dėmesys skiriamas indeksavimui. Reitingai ir indeksavimas yra du labai skirtingi dalykai.

 

Indeksavimas yra tada, kai „Google“ pirmą kartą peržiūri jūsų turinį ir įtraukia jį į rodyklę. Tai reiškia, kad jis gali būti reitinguojamas.

 

Tačiau reitingavimas yra visiškai kitokia istorija, už kurios yra daug sudėtingesnis algoritmas. Šis algoritmas, kuris buvo atnaujintas 2011 m., Iš tikrųjų buvo senesnis, nei galite pagalvoti.

Antrasis „Google“ naujinys (šviežumas)

 

„Šviežio turinio“ reitingas viršuje iš tikrųjų vyko prieš tai. 2007 m. Amit Singhal sukūrė algoritmą, kuris pirmenybę teikė tam tikrų temų ir užklausų šviežumui.

 

Atkreipkite dėmesį, kaip sakau „kai kurios konkrečios užklausos“ . Palauk, leisk man padaryti tą didesnį.

 

„Google“ palaiko šviežią turinį tik kai kurioms specifinėms užklausoms, kurios nusipelno šviežumo, plačiai vadinamos QDF.

 

QDF reiškia Query Deserves Freshness. Jei tam tikra paieškos frazė yra QDF, „Google“ parodys naujausius rezultatus. Tai dažnai nutinka tam tikrose srityse, kaip Mattas Cuttsas paaiškina šiame vaizdo įraše:

 

 

Tiesą sakant, savo oficialiame pranešime apie atnaujinimą „ Google“ tiksliai nurodo, kokių tipų užklausas atnaujinimas paveiks:

 

  • Naujausi įvykiai ar aktualios temos: tokios kaip įžymybių naujienos ar stichinės nelaimės (vienos rūšies)
  • Reguliariai pasikartojantys renginiai: tokios konferencijos kaip „Brand Minds“
  • Dažni atnaujinimai: viskas, kas nuolat papildo naują turinį, pvz., Produktų apžvalgos ar bet kas, kas yra technologijų erdvėje

 

Žinau, kad buvo keletas spekuliacijų, kad tik pakeisdami datą į straipsnį galėtumėte atrodyti švieži ir galėtumėte piktnaudžiauti algoritmo pakeitimais, kad „Google“ jus išlaikytų viršuje. Tačiau jie yra tokie, kokie jie yra (spekuliacijos), ir aš jums pažadu, kad už kiekvieną pavyzdį pateikiate „šviežio“ turinio reitingą viršuje. Aš galiu rasti bent 1 „senojo“ turinio reitingavimo pavyzdį viršuje.

 

Tiesą sakant, dabar pateiksiu keletą pavyzdžių iš SEO lauko. Tai laukas, kuris dažnai keičiasi ir visada turite būti nuolat atnaujinamas, kad būtumėte aktualus.

 

Nėra taip, kad 2015 m. Ar 2010 m. Vadovas vis tiek būtų naudingas, tiesa? Na … „Google“ mano kitaip:

 

ar šviežias turinys veikia SEO

 

Štai dar vienas pavyzdys:

 

seni straipsniai vis dar gerai vertinami „Google“

 

Galite teigti, kad „šviežesni“ rezultatai yra geresni už tuos. Na, tu teisus, bet tai nieko neįrodo, nes galima sakyti, kad „naujesni rezultatai taip pat yra žemiau, ir jie netgi iš didelių svetainių, tokių kaip„ Hubspot “.

 

Tačiau…

 

Yra veiksnių, kurie gali turėti įtakos reitingams šioje situacijoje, ir mes apie juos netrukus kalbėsime, todėl skaitykite toliau!

 

Bet kvaila manyti, kad užimsite geresnę vietą tik turėdami naujesnę paskelbimo datą. Netrukus dar labiau sutraiškysiu.

Kam iš tikrųjų įtakos turi šviežumo atnaujinimas?

 

Kofeinas ir 2011 m. Šviežumo algoritmo atnaujinimas dažniausiai veikia naujienų svetaines. Tai yra platesnė kategorija, į kurią galite įtraukti įžymybes, bendras naujienas, politiką, technologijas.

 

Pateiksiu jums pavyzdį:

 

užklausa, kuri nusipelno šviežumo SEO

 

Pastebite skirtumą nuo anksčiau pateiktų SEO pavyzdžių? Čia nėra nė vieno 2009 ar 2010 metų straipsnio, tiesa? Jie visi yra nuo 2019 m., Paskelbti beveik mėnesį prieš man rašant šį įrašą. Antrajame straipsnyje net nenurodyta data, o vietoj dienų, kai ji buvo paskelbta, skaičius. Kartais vietoj dienų gali būti ir valandos.

 

Kaip manote, kodėl taip yra?

 

Nes šiuo atveju 2009 m. Įrašas būtų siaubingas kaip paieškos rezultatas. Žmonės nori žinoti naujausius telefonus, o ne pasenusius nuo 2009 m.. „Google“ žino vartotojo ketinimus, todėl bando suderinti rezultatus.

Ar šviežias turinys veikia SEO?

 

Ar turime oficialų atsakymą? Kaip ir. Ir tai visai neseniai:

 

 

Turiu pasakyti, kad nesu patenkintas atsakymu, nes Jonas turi įprotį būti labai miglotas atsakydamas. Aš turiu omenyje … Aš ką tik įrodžiau aukščiau, kad „Google“ tam tikrais atvejais palaiko naują turinį.

 

Žinoma, mes taip pat turime sužinoti jo atsakymo kontekstą. Šis klausimas apie šviežumą buvo užduotas po to, kai Jonas tai tweeted:

 

„Kaip vartotojas, pripažinęs, kad senas turinys yra tiesiog perklijuojamas kaip naujas, visiškai užmuša bet kokį autoritetą, kurį aš maniau turėdamas autorius / svetainė. Geras turinys nėra tingus turinys. SEO įsilaužimai nepadaro svetainės puikia. Suteikite savo turiniui ir vartotojams pagarbos, kurios jie nusipelno “.

 

Taigi iš esmės „John“ atstovas, „Google“ atstovas, bando jums pasakyti, kad kiekvieną dieną atnaujinti paskelbimo datą yra bloga skaitmeninės rinkodaros strategija ir tai nepadės jums geriau užimti reitingą.

 

Turiu prisipažinti, kad man trūksta tų dienų, kai „Google“ anksčiau atsakymuose buvo daug išsamesnė ir aiškesnė . Kodėl?

 

Nes, kaip buvo aptarta anksčiau, „Google“ teikia pirmenybę naujam turiniui, tačiau tam tikrose srityse! Jono atsakymas turėjo atspindėti šią realybę, kuri apima ir QDF.

Užklausos, kurios nusipelno šviežumo (QDF)

 

Užklausos, kurios nusipelno šviežumo, yra realybė! Mattas Cuttsas apie tai kalbėjo anksčiau. Yra tam tikros paieškos frazės, pvz., „Geriausi„ Android “telefonai“, kuriuos aš kaip pavyzdį parodžiau aukščiau, nusipelno šviežumo. Vartotojai nori pamatyti naujausius įrašus, todėl čia galite turėti viršenybę, jei viską atnaujinsite.

 

 

Ar tai reiškia, kad jūs galite nuolat užimti aukščiausią poziciją, nuolat keisdami paskelbimo datą? Nr.

 

Ar tai reiškia, kad kai kurie straipsniai viršys kitus straipsnius dėl jų paskelbimo datos? Taip.

 

Tačiau yra daugybė veiksnių, kurie rodo šviežumą. Ne tik data. Ar ši tema populiarėja socialinių tinklų platformose? Ar straipsniai gauna naujų atgalinių nuorodų? Kitaip tariant, ar tai vyksta dabar?

 

Ar tie atsakymai prieštarauja vieni kitiems? Nemanau. Galų gale „Google“ nėra tobula. Tai tik algoritmas. Ar manote, kad žmogus galėtų geriau nustatyti, koks būtų geriausias masių rezultatas? Aš labai abejoju.

Seno turinio atnaujinimas (atnaujinimas)

 

Ar atnaujinę senus tinklaraščio įrašus galėsite geriau užimti reitingą? Tikriausiai. Bet ne tik keičiant datą. „Google“ mato tuos pakeitimus ir atsižvelgia į tokius „nulaužimus“.

 

Šiame straipsnyje „Search Engine Land“ teigė, kad „Google“ papasakojo apie vieną iš veiksnių, lemiančių šviežumą. Tai ne data!

 

„Google“ dabar mums sako, kad vienas iš šviežumo veiksnių – tai, kaip jie nustato, ar turinys yra šviežias, ar ne – yra laikas, kai jie pirmą kartą patikrino puslapį. Taigi, jei paskelbiate puslapį ir pakeičiate puslapį, jis staiga netampa „šviežias“.

 

Vienas iš veiksnių, lemiančių šviežumą, yra laikas, kai „Google“ pirmą kartą patikrino puslapį.

 

Taigi ne, „Google“ nerūpi, jei nuolat keičiate datą.

 

Ar tai reiškia, kad neturėtumėte atnaujinti savo straipsnių? Ne!

 

Jūs visada turėtumėte nuolat atnaujinti savo straipsnius. Bet ne tik su data. Taip pat su turiniu, kokybe ir aktualumu!

 

Ar kažkas pasikeitė nuo tada, kai pirmą kartą parašėte straipsnį? Eik ir atnaujink. Padarykite savo atnaujinimus matomus. Tai leis vartotojams taip pat istoriškai apžvelgti įvykius.

 

Kaip šiame straipsnyje pasakė Cyrusas Shepardas :

 

Tinklalapio ar domeno amžius nėra vienintelis šviežumo faktorius. Paieškos sistemos gali reguliariai atnaujinamą turinį įvertinti kitaip nei turinys, kuris nesikeičia. Šiuo atveju svarbų vaidmenį atlieka jūsų tinklalapio pakeitimai.
Cyrusas Shepardas CYRUSAS SHEPARDAS
Savininkas @ Zyppy / @CyrusShepard

 

Taigi puslapio amžius (kada jis buvo pirmą kartą patikrintas) yra svarbus, o ne tik straipsnio paskelbimo data, kurią galima suklastoti. Jei ketinate atlikti nedidelius, nereikšmingus pakeitimus, yra nedidelė tikimybė, kad pamatysite kokį nors poveikį reitingams.

 

Jei manote, kad jūsų įrašas yra pasenęs, bet tiksliai nežinote, kaip jį patobulinti, naudokite raktinių žodžių ir turinio optimizavimo įrankį .

 

optimizuokite savo turinį naudodami kognityvinį SEO

 

Dešinėje pusėje bus pateiktas raktinių žodžių sąrašas, kurį turėtumėte naudoti savo straipsnyje, kad jis taptų aktualesnis. Galite juos peržiūrėti kaip temas, kurias turėtumėte aptarti, kai rašote SEO turinį . Svarbiausi yra taškai.

 

Jei norite tiksliai žinoti, ką mes padarėme, kad gautume 70% daugiau SEO matomumo, galite pažvelgti į mūsų turinio optimizavimo rezultatus .

 

Atminkite, kad bet kokie turinio pakeitimai taip pat gali turėti neigiamą poveikį. Būkite tam pasirengę, jei taip atsitiktų. Jei turite straipsnį, kuris jau užima 1 vietą, tikriausiai geriau palikti jį tokį!

Naujo turinio skelbimas

 

Kaip minėta anksčiau, naujam turiniui trūksta autoriteto, platinimo ir nuorodų. Vargu ar tai viršys senesnį turinį.

 

Tačiau paskelbus naują turinį, jūsų svetainėje taikomų raktinių žodžių skaičius padidėja, todėl padidėja srautas.

 

Tai tiesiog paprasta matematika. Ar didesnis įrašų dažnis padidins jūsų reitingą? Tikriausiai ne, nors tai gali sukelti daugiau atgalinių nuorodų, o tai lemia didesnį domeno našumą laikui bėgant.

 

Tačiau beveik garantuojama, kad didesnis pašto dažnis padidins srautą. Nesvarbu, ką sako kiti, jei turite 1000 stebėtojų ir jie jus skaito kartą per savaitę, jei verčiate skaityti du kartus per savaitę, padidinote srautą. Tai paprasta matematika.

 

Tačiau atminkite, kad taip pat turite paskelbti gerą turinį. Jūs turite tai gerai sukonstruoti. Turite atsižvelgti į savo auditorijos poreikius. Ne tik aklai ten skelbia daiktus.

 

Įsitikinkite, kad naudojate raktinių žodžių įrankį, kad padidintumėte savo galimybes užimti aukštesnę vietą „Google“, kai kuriate naujus įrašus.

Kas iš tikrųjų daro įtaką SEO

 

Nenoriu, kad jūs su manimi nesinervintumėte, todėl aš jums pasakysiu keletą dalykų, kurie iš tikrųjų paveiks jūsų reitingus ir yra glaudžiai susiję su šviežumu.

PR (galbūt įtakos turi „šviežumas“)

 

Paspaudimų rodiklis yra reitingavimo veiksnys. Tai buvo išbandyta ir įrodyta daugybę kartų. Jei vartotojai daugiau spusteli antraštę ir laikosi jūsų svetainės, tai rodo „Google“, kad jūsų svetainė yra geras rezultatas.

 

Bet kas daro įtaką PR ? Na, dažniausiai tai yra jūsų užimama pozicija, tačiau 3 dalykai, turintys įtakos PR, yra „Title“ žyma, URL ir „Meta Description“, nes jie visi rodomi „Google“ paieškos rezultatuose.

 

Tikiuosi, kad pamatysite, kur tai vyksta. Kiek kartų esate matę einamuosius metus arba „Atnaujinta 20xx“ pavadinime? Tikriausiai dažnai. Aš turiu omenyje tiesiog pažvelgti į „geriausių„ Android “telefonų“ pavyzdį! Jo pilna! Kodėl?

 

 

Dabartinių metų naudojimas titule gali teigiamai paveikti PR, o tai gali sukelti aukštesnį reitingą.

 

Ar turėtumėte pakeisti savo titulą kasmet, kad būtų rodomi einamieji metai? Tikriausiai. Tačiau įsitikinkite, kad jūsų straipsnis vis dar atnaujintas, kitaip „Google“ tai sužinos ir nubaus už tai. Jei straipsnis vis dar atnaujintas, galite jį palikti tokį. Jei ne, turėtumėte jį patobulinti.

 

Be to, savo socialinės žiniasklaidos platformose galite dar kartą bendrinti ir platinti savo turinį kaip „naują“. Tai padės įgyti naujų atgalinių nuorodų ir srauto, jei straipsnis anksčiau buvo sėkmingas.

Kiekis ir tiksliniai raktiniai žodžiai

 

Jei dažnai skelbiate naują turinį, galite išplėsti paieškos matomumą taikydami pagal naujus raktinius žodžius. Tai beveik garantuotai atneš daugiau lankytojų, jei tai padarysite teisingai.

 

Tai pradėjome daryti nuo 2016 m. Lapkričio mėn., O rezultatai buvo daug žadantys. Ar mūsų reitingai apskritai pagerėjo? Taip. Ar todėl, kad mes paskelbėme daugiau turinio, bet ta pačia kokybe? Tai tikrai turėjo įtakos (daugiau atgalinių nuorodų, daugiau akcijų, aktualesnis autoritetas).

Domeno našumas

 

Jūsų svetainės domenas yra glaudžiai susijęs su kiekiu. Tai lemia unikalių domenų, nukreipiančių į jūsų svetainę, skaičius ir, labai svarbu, jų kokybė.

 

Jei skelbiate daugiau turinio, tinkamai jį nukreipiate ir platinate, galite padidinti atgalinių nuorodų į savo svetainę skaičių, o tai pagerins domeno našumą.

 

Jei norite patikrinti domeno našumą, galite naudoti „ CognitiveSEO“ svetainių naršyklę .

 

rasti sugadintų puslapių savo svetainėje

 

Domeno našumas teigiamai veikia visus jūsų straipsnius, nes „Google“ pradeda pasitikėti jūsų svetaine kaip kokybine. Tik pagalvok apie tai. Jei šiandien įsigyjate domeną ir parašote ką nors apie SEO (tarkime, kad jis yra tos pačios kokybės), ar manote, kad galite iškart viršyti pažintinį SEO? Vargu ar taip yra.

 

Išvada

 

Vis dar sumišęs? Čia apibendrinsiu viską tik jums:

 

  • „Google“ teikia pirmenybę naujesniems rezultatams, tačiau tik tam tikrais atvejais, pavyzdžiui, naujienų svetainėse.
  • Šviežumo veiksniai, pvz., Dabartiniai jūsų titulo metai, gali turėti įtakos PR, o tai gali lemti aukštesnį reitingą.
  • Paskelbus daugiau naujo turinio, taip pat galite gauti daugiau nuorodų, o tai suteikia daugiau autoriteto.

 

Ką manote apie šviežią turinį? Ar esate nišoje, kur gyvybiškai svarbus šviežias turinys? Kaip dažnai jūs skelbiatės savo svetainėje? Ar kada bandėte pakeisti datą, kad galėtumėte užimti aukštesnę vietą? Ar pavyko? Abejoju, kad taip yra, bet įrodykite, kad neteisinga komentarų skiltyje.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *