Nors techninis SEO yra tema, kuria griežtai naudojasi tik kai kurie iš mūsų, tai yra kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis. Na, kuri SEO dalis nėra techninė, jei į ją žiūrėtume nuodugniai?

 

SEO klausimai, klaidos, patarimai ir rekomendacijos yra įtraukti į šiandienos techninį kontrolinį sąrašą. Norėjome kuo efektyviau aprėpti visus elementus, kurie yra svarbūs, kad jūsų svetainė būtų patogi, efektyvi, matoma SERP, funkcionali ir lengvai suprantama. Todėl surinkite visą informaciją, kurią turite savo svetainėje, ir susitvarkykime. 

 

Techninis SEO - visas sąrašas

 

I. Svetainės įkėlimo greičio laikas

  1. Pagerinkite serverio atsako laiką
  2. Optimizuokite ir sumažinkite vaizdo dydį, nepaveikdami vizualinio išvaizdos
  3. Sumažinkite pateikimą blokuojančią „Javascript“ ir CSS
  4. Apribokite išteklių ir HTTP užklausų skaičių
  5. Nustatykite naršyklės talpyklos politiką
  6. Sumažinkite peradresavimų skaičių ir pašalinkite peradresavimo ciklą
  7. Venkite įkelti savo svetainę per daug daiktų

 

II. Svetainės funkcionalumas ir patogumas

  1. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems
  2. Kurkite paieškos varikliams tinkamus URL
  3. Naudokite saugų protokolą – HTTP
  4. Nustatykite pageidaujamą versiją
  5. Teisingai nustatykite 301 peradresavimus po svetainės perkėlimo
  6. Įsitikinkite, kad jūsų ištekliai gali būti tikrinami
  7. Išbandykite „Robots.Txt“ failą, kad parodytumėte „Google“ tinkamą turinį
  8. Patikrinkite indeksuotą turinį
  9. Peržiūrėkite savo svetainės schemą, kad išvengtumėte pasenimo
  10. Peržiūrėkite užblokuotus išteklius („Hashbang“ URL) naudodami „Fetch as Google“
  11. Optimizuokite tikrinimo biudžetą
  12. Venkite Meta Refresh perkeldami svetainę
  13. Naudokite peradresavimą „Flash“ svetainei į HTML versiją
  14. Kalbos ir regioniniams URL naudokite „Hreflang“
  15. Įsitikinkite, kad jūsų stebėjimas veikia tinkamai

 

III. Turinio optimizavimas

  1. Nukreipti / pakeisti sugedusias nuorodas ir išteklius
  2. Audituokite vidines nuorodas, kad pagerintumėte savo galimybes užimti aukštesnę vietą
  3. Atsikratykite pasikartojančio turinio
  4. Norėdami pabrėžti savo turinį, naudokite struktūrinius duomenis
  5. Puslapyje laikykite pagrįstą nuorodų skaičių
  6. Venkite kanalizuoti tinklaraščio puslapius iki tinklaraščio šaknies

 

IV. Draugiškesnė vartotojui svetainė

  1. Nustatykite savo AMP teisingą kelią – draugiškesnį mobiliesiems
  2. Norėdami geriau naršyti, pridėkite „Breadcrumbs“
  3. Išbandykite kuo daugiau platformų ir įrenginių

I. Svetainės įkėlimo greičio laikas

 

Žiniatinklyje laikas yra svarbiausias. Svetainės visame pasaulyje įkeliamos gana lėtai, o 3G mobiliajame tinkle jas galima įkelti vidutiniškai per 19 sekundžių . Testavimas patvirtino, kad maždaug 50% vartotojų palieka svetainę, jei ji neįkeliama vidutiniškai greičiau nei per 3 sekundes.

 

Jei jūsų svetainė kraunasi lėtai, galite prarasti daug lankytojų.

 

Atsakomybės apribojimas ir įspėjimas: Žaidimas su PHP, serveriais, duomenų bazėmis, glaudinimas, susiejimas ir kiti panašūs dalykai gali iš tikrųjų sugadinti jūsų svetainę, jei nežinote, ką darote. Prieš pradėdami žaisti naudodami šias parinktis, įsitikinkite, kad turite tinkamą failų ir duomenų bazės atsarginę kopiją.

 

Kalbėdami apie greitį, turime atsižvelgti į keletą dalykų, kad jūsų svetainė būtų efektyvi ir lengvai prieinama vartotojams. Spartesnis krovimo greitis reiškia didesnį konversiją ir mažesnius atmetimo rodiklius. Tam mes pasirinkome keletą privalomų greičio optimizavimo pasiūlymų. Naudodami „ Google“ greičio testą galite lengvai ir trumpai analizuoti savo svetainės įkėlimo greičio laiką.

Dabar patikrinkite ir pataisykite savo svetainę

Metams bėgant įrankis patobulėjo ir dabar galite pamatyti naudingų didelių svetainių diagramas, kad suprastumėte, kaip veikia kiekviena svetainė. Vienas pavyzdžių yra puslapių įkėlimo paskirstymai.

 

Puslapio apkrovos pasiskirstymas

 

Puslapio įkėlimo paskirstyme naudojamos dvi į vartotoją orientuotos našumo metrikos: pirma, turiningi dažai (FCP) ir DOMContentLoaded (DCL). Turiningi dažai žymi pirmąjį turinį, esantį ekrane, kai naršyklė pradeda teikti taškus. DOMContentLoaded žymi momentą, kai DOM yra paruoštas ir nėra jokių stiliaus lapų, kurie blokuotų „JavaScript“ vykdymą. Šios dvi metrikos tiksliai parodo, kuri turinio procentinė dalis įkeliama greičiau, o kurią reikia tobulinti, žiūrint į tuos puslapius vidutiniu ir lėtu greičiu (jei laikotės diagramos).

 

Kitas pavyzdys apima greičio ir optimizavimo rodiklius, rodančius, kur yra kiekviena svetainė. Žemiau pateiktame paveikslėlyje galime pamatyti FCP ir DCP balus. Šiose dviejose metrikose naudojami „Chrome“ naudotojo patirties duomenys. Tai rodo, kad puslapio vidutinė FCP (1,8 s) ir DCL (1,6 s) užima vidurinį visų puslapių trečdalį. Tai reiškia, kad šio puslapio optimizavimo lygis yra žemas, nes dauguma jo išteklių yra blokuojami. 

 

Greitis ir optimizavimas

1. Pagerinkite serverio atsako laiką

 

Serverio atsako laikas nurodo laikotarpį, kurio reikia HTML kodui įkelti, kad būtų pradėtas puslapio perteikimas iš jūsų serverio. Iš esmės, kai jūs pasiekiate puslapį, jis siunčia pranešimą serveriui ir laiką, kurio reikia norint parodyti, kad informacija laikoma serverio atsakymo laiku.

 

Yra daugybė priežasčių, dėl kurių tinklalapio atsakymo laikas yra lėtas. „Google“ paskelbia tik keletą jų:

Yra dešimtys potencialių veiksnių, kurie gali sulėtinti jūsų serverio atsaką: lėta programų logika, lėtos duomenų bazių užklausos, lėtas maršruto parinkimas, sistemos, bibliotekos, išteklių procesoriaus badavimas ar atminties badas.
„Google“ logotipas „GOOGLE“ KŪRĖJAI

Serverio atsakymo laikas priklauso nuo to, kiek laiko „Googlebot“ reikia norint pasiekti duomenis. Ar tai būtų 1, 2, 3 ar daugiau sekundžių, tai konvertuos jūsų lankytoją ar ne. „Google“ sako, kad turėtumėte išlaikyti serverio atsakymo laiką mažiau nei 200 ms.

 

Norėdami išbandyti ir pagerinti serverio atsako laiką, turite atlikti 3 veiksmus:

  1. Pirmiausia turite surinkti duomenis ir patikrinti, kodėl serverio atsakymo laikas yra ilgas.
  2. Antra, išmatuokite savo serverio atsakymo laiką, kad nustatytumėte ir pašalintumėte būsimus našumo trūkumus ateityje.
  3. Galiausiai stebėkite bet kokią regresiją.

 

Daug kartų priežastis, kodėl svetainė įkeliama lėtai, yra pats serveris. Labai svarbu nuo pat pradžių pasirinkti aukštos kokybės serverį. Teoriškai gali atrodyti, kad svetainę perkelti iš serverio į kitą gali būti lengva, tačiau ją gali lydėti daugybė galimų problemų, tokių kaip failo dydžio apribojimai, neteisingos PHP versijos ir pan.

 

Tinkamą serverį pasirinkti gali būti sunku dėl kainų. Jei esate daugiatautė korporacija, jums tikriausiai reikia specialių serverių, kurie yra brangūs. Jei tik pradedate nuo tinklaraščio, tikriausiai pakaks bendrai naudojamų prieglobos paslaugų, kurios paprastai yra pigios.

 

Tačiau yra gerų bendrai naudojamų prieglobos serverių, blogų dedikuotų ir atvirkščiai. Tik nesivaikykite pigiausių ar žinomiausių. Pavyzdžiui, „Hostgator“ turi puikias JAV bendrojo prieglobos paslaugas, bet ne tokias puikias VPS.

2. Optimizuokite ir sumažinkite vaizdo dydį, nepaveikdami vizualinio išvaizdos

 

Jei svetainė kraunasi tikrai lėtai, vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos reikia prisiminti, yra vaizdai. Kodėl? Nes jie dideli. Mes kalbame ne dydžiu ekrane, o dydžiu diske.

 

Be visos informacijos, kurią paveikslėlis turi, kaip minėta anksčiau, jis taip pat atsisiunčia daugybę baitų į puslapį, todėl serveris užima daugiau laiko nei turėtų įkelti visa informacija. Vietoj to, jei optimizuosime puslapį, serveris veiks greičiau, nes pašalinome papildomus baitus ir nesusijusius duomenis. Kuo mažiau naršyklė atsisiuntė baitų, tuo greičiau naršyklė gali atsisiųsti ir pateikti turinį ekrane.

 

Kadangi GIF, PNG ir JPEG yra dažniausiai naudojami paveikslėlio plėtinių tipai, yra daugybė sprendimų, kaip suspausti vaizdus.

 

vaizdo kompresorius

Šaltinis: www.cssscript.com

Štai keli patarimai ir rekomendacijos, kaip optimizuoti vaizdus:

  • Naudoti „PageSpeed ​​Insights“;
  • Automatiškai suspausti vaizdus dideliais kiekiais su tam skirtais įrankiais (tinypng.com, compressor.io, optimizilla.com) ir papildiniais (WP Smush, CW Image Optimizer, SEO Friendly Images) ir pan.
  • Naudokite GIF ir PNG formatus, nes jie yra be nuostolių. PNG yra pageidaujamas formatas. Geriausias glaudinimo laipsnis su geresne vaizdo kokybe gali būti pasiekiamas PNG formatais;
  • Konvertuoti GIF į PNG, jei vaizdas nėra animacija;
  • Pašalinkite skaidrumą, jei visi pikseliai yra nepermatomi GIF ir PNG;
  • Sumažinkite JPEG formatų kokybę iki 85%; tokiu būdu sumažinsite failo dydį ir vizualiai nepaveiksite kokybės;
  • Naudokite progresyvų formatą vaizdams, viršijantiems 10 kt.
  • Duokite pirmenybę vektoriniams formatams, nes jie nėra skiriamieji ir skalės;
  • Pašalinkite nereikalingus vaizdo metaduomenis (fotoaparato informaciją ir nustatymus);
  • Iš specialių redagavimo programų naudokite parinktį „Išsaugoti žiniatinkliui“.

 

Suspausti vaizdus

Šaltinis: www.quora.com

 

Jei naudojate „WordPress“, galite pasirinkti paprastą sprendimą, pvz., „ Smush Image Compression“ papildinį .

 

Atnaujinimas: Nuo 2019 m. „Google PageSpeed ​​Insights“ rekomenduoja naudoti naujo formato vaizdus, ​​pvz., JPEG2000 ar WEBP. Tačiau dar ne visose naršyklėse ir įrenginiuose šie formatai rodomi gerai, todėl vis tiek rekomenduojama reguliariai glausti vaizdus, ​​nepaisant to, kad „Google“ stengiasi tai padaryti.

 

Kurie vaizdai yra didžiausi jūsų svetainėje, galite pamatyti naudodamiesi „CognitiveSEO“ atliktu „ Site Audit “. Tiesiog eikite į Vaizdų skilties turinio skiltį. Čia galite pamatyti didesnių nei 500 KB vaizdų sąrašą (atsižvelkite į tai, kad fotografo svetainėje šie vaizdai gali būti santykinai mažo dydžio. Tačiau patartina „Full HD“ versiją rodyti atskiroje atsisiuntimo nuorodoje).

 

Vienintelė reali „PageSpeed ​​Insights“ problema yra ta, kad vienu metu galite patikrinti tik vieną puslapį.

 

Mes, čia, „CognitiveSEO“, žinome, kad daugelis iš jūsų norite masiškai patikrinti „PageSpeed ​​Insights“. Todėl mes sukūrėme savo įrankį, kad galėtume vienu metu patikrinti kelių puslapių įžvalgų rezultatus keliuose puslapiuose:

 

Patikrinkite „PageSpeed“ įžvalgas urmu

 

Tačiau atkreipkite dėmesį, kad jei turite labai didelę svetainę, šis procesas gali užtrukti labai ilgai. Geriau, jei iš pradžių atsisakysite šio proceso prieš atlikdami pirmąją analizę (kad turėtumėte visus duomenis ir pradėtumėte taisyti kai kurias problemas) ir vėliau pradėtumėte „PageSpeed“ procesą. Vienam puslapiui tai gali užtrukti iki 10 sekundžių, taigi, jei turite 60 000 puslapių, tai gali užtrukti savaitę.

 

3. Atitinkamai sumažinkite pateikimą blokuojantį „Javascript“ ir CSS bei HTML struktūrą

 

Atlikę greičio bandymą naudodami „Google“ „PageSpeed ​​Insights“, pamatysite šį pranešimą: Pašalinkite pateikimą blokuojančius „JavaScript“ ir CSS virš matomos turinio, jei turite užblokuotų išteklių, dėl kurių vėluojama pateikti savo puslapį . Be išteklių nurodymo, įrankis taip pat siūlo keletą puikių techninių SEO patarimų, susijusių su:

  • Pašalina pateikimą blokuojančią „JavaScript“;
  • CSS pristatymo optimizavimas.

 

Vykdydami „Google“ gaires galite pašalinti pateikimą blokuojančią „JavaScript “ ir išvengsite arba sumažinkite „JavaScript“ blokavimą naudodami tris metodus: 

  • „Inline JavaScript“;
  • Padaryti „JavaScript“ asinchroninį;
  • Atidėkite „JavaScript“ įkėlimą.

 

Jei „Google“ aptinka puslapį, kuris atideda pirmojo pateikimo laiką, nes jame yra blokuojančių išorinių stiliaus lapų, turėtumėte optimizuoti CSS pateikimą . Tokiu atveju turite dvi galimybes:

  • Jei reikia mažų išorinių CSS išteklių, rekomenduojama įterpti nedidelį CSS failą ir padėti naršyklei pateikti puslapį;
  • Dideliems CSS failams turite naudoti Prioritikuokite matomą turinį, kad sumažintumėte virš matomos ribos esančio turinio dydį, įterptą CSS, reikalingą jam perteikti, ir atidėkite likusio stiliaus įkėlimą.

 

„PageSpeed“ parodo, kuriuos failus reikia optimizuoti taikant mažinimo techniką . Kalbėdami apie išteklius, suprantame HTML, CSS ir „JavaScript“ išteklius. Iš esmės, atsižvelgiant į situaciją, įrankis nurodys HTML, CSS ir „JavaScript“ išteklių sąrašą. Žemiau galite pamatyti tokio pobūdžio pavyzdį:

 

Sumažinkite „JavaScript“ išteklius

 

Kiekvienai išteklių rūšiai galite pasirinkti atskirai:

  • HTMLMinifier, kad sutrumpintų HTML;
  • CSSNano ir csso, siekiant sumažinti CSS;
  • „UglifyJS“, kad sumažintumėte „JavaScript“.

 

Žemiau galite pamatyti pavyzdį, kaip sumažinti CSS:

css minifier

Šaltinis: www.keycdn.com

 

Yra 3 procesai , kurie turi būti laikomasi sumažinę procesą, paaiškinti Ilja Grigorik , Web veiklos inžinierius Google:

  1. Suspausti duomenis. Pašalinę nereikalingus išteklius, turite suspausti tuos, kuriuos reikia atsisiųsti naršyklėje. Procesas yra sumažinti duomenų dydį, kad svetainė galėtų greičiau įkelti turinį.
  2. Optimizuokite išteklius . Priklausomai nuo to, kokią informaciją norite pateikti savo svetainėje, atlikite failų inventorizaciją ir saugokite tik tą, kuri yra aktuali, kad išvengtumėte nereikšmingų duomenų. Nusprendę, kokia informacija jums yra aktuali, galėsite pamatyti, kokio tipo turinio optimizavimą turėsite atlikti.

Paimkime, pavyzdžiui, fotografijos svetainę, kurioje turi būti nuotraukų, kuriose būtų daug informacijos, tokios kaip fotoaparato nustatymai, fotoaparato tipas, data, vieta, autorius ir kita informacija. Ši informacija yra labai svarbi konkrečiai svetainei, o kitai svetainei ji gali būti nesvarbi.

  1. Gzip glaudinimas geriausiai naudojamas teksto duomenims. Proceso metu galite suspausti tinklalapius ir stiliaus lapus prieš siųsdami juos į naršyklę. Tai daro stebuklus CSS failams ir HTML, nes tokio tipo ištekliuose yra daugybė pasikartojančių tekstų ir tarpų. Graži „Gzip“ dalis yra ta, kad ji laikinai pakeičia panašias teksto failo eilutes, kad bendras failo dydis būtų mažesnis.

 

 

„WordPress“ vartotojams yra paprastesnių sprendimų:

  1.  Autoptimizuoti papildinį, kad būtų galima pataisyti pateikimo blokavimo scenarijus ir CSS. Turite įdiegti papildinį ir vėliau jį rasti skiltyje Nustatymai »Autoptimize, kad sukonfigūruotumėte nustatymus. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pažymėkite „JavaScript“ ir CSS laukelį, mūsų atveju, ir spustelėkite „ Išsaugoti pakeitimus“ .

 

Autoptimizuokite CSS ir „JavaScript“

Šaltinis: www.webid-online.com

 

  1. „W3 Total Cache“, kad būtų galima pataisyti pateikimą blokuojančią „JavaScript“. Tai dar vienas įrankis, skirtas „WordPress“ vartotojams, ir tam reikia šiek tiek daugiau darbo. Įdiegę turite eiti į „ Performance“ „General Settings“ ir ieškoti skyriaus „Minify“.

 

Sumažinkite scenarijus naudodami „W3 Total Cache“

Šaltinis: www.factoriadigital.com

 

Pažymėkite įgalinimo langelį parinktyje Minify (Tikslinti), tada – rankiniu režimu. Pabaigoje spustelėkite Išsaugoti visus nustatymus ir pridėkite scenarijus ir CSS, kuriuos norite susumuoti. Po to jūs nustatysite.

 

Tačiau neapgaukite „Google“. Tiesa ta, kad „PageSpeed ​​Insights“ yra tik gairės. Pavyzdžiui, „PageSpeed ​​Insights“ rodo, kad „Analytics“ ir Žymų tvarkyklė yra JS, blokuojančios svarbaus turinio įkėlimą. Vis dėlto jie priverčia jus jį įdėti į skyrių <head>.

 

Norėdami geriau nustatyti „W3 Total Cache“ papildinį, vadovaukitės šiuo vadovu .

 

Niekada nepašalinkite to, kas būtina stebėjimui ar svetainės funkcionalumui, kad gautumėte 100% „PageSpeed ​​Insights“ ar „GT Metrix“ balų.

4. Apribokite išteklių ir HTTP užklausų skaičių

 

Vienas iš pirmųjų veiksmų, kuris ateina į galvą, kai kalbame apie svetainės greitį, yra išteklių skaičiaus mažinimas. Kai vartotojas patenka į jūsų svetainę, skambinama į serverį, kad būtų galima pasiekti prašomus failus. Kuo didesni tie failai, tuo ilgiau reikės atsakyti į prašomą veiksmą.

 

Greitos, kelios užklausos visada sulėtina serverį. Tai lemia daugybė veiksnių, tačiau tai galite palyginti su 1 didelio failo kopijavimu kietajame diske su labai daug mažų failų kopijavimu. Paprastai mažų failų kopijavimas trunka ilgiau, nes disko adata turi judėti toliau. Tai skiriasi nuo SSD technologijos, kai nėra adatų, tačiau vis tiek reikia daug daugiau nuveikti norint nukopijuoti kelis failus nei nukopijuoti vieną didesnį failą.

 

Norėdami patikrinti savo HTTP užklausas, galite atidaryti „Icognito“ (norėdami įsitikinti, kad neturite talpykloje pateiktų užklausų, kurios neįvyks) „Chrome“ skirtuką, dešiniuoju pelės mygtuku spustelėkite ir paspauskite „Tikrinti“ (apačioje). Tada jums reikia rasti tinklo antrinį skirtuką ir paspausti F5, kad atnaujintumėte puslapį. Tai pradės stebėti užklausas, o pabaigoje pamatysite užklausų skaičių.

 

Patikrinkite HTTP užklausas „Chrome“

 

Nėra bendro skaičiaus, galime sakyti, kad turėtumėte pasistengti, kad šis skaičius būtų mažesnis nei 100. Tai tikrai priklauso nuo puslapio. Jei tai Didžiulis puslapis, jis gali turėti daugiau užklausų. Vėlgi, tai gali būti gera mintis ją paginuoti.

 

Geriausia, ką galite padaryti, tai ištrinti nereikalingus išteklius (pvz., Šliaužiklius) ir tada sumažinti bendrą atsisiuntimo dydį suglaudinant likusius išteklius.

 

Kitas dalykas, kurį galite padaryti, yra sujungti CSS ir JS failus į vieną failą, kad būtų pateikiama 1 vienintelė užklausa. Tai gali padaryti tokie papildiniai kaip „Autoptimize“ ir „W3 Total Cache“ (abu minėti aukščiau). Naudodamas kombinavimo parinktį, papildinys iš esmės perima visus CSS ir JS failus ir sujungia juos į vieną failą.

 

Tokiu būdu naršyklė turės pateikti tik vieną užklausą serveriui dėl visų tų failų, o ne vieną užklausą kiekvienam failui.

 

Tačiau būkite atsargūs! Ši parinktis paprastai gali sugadinti visą svetainę arba priversti ją rodyti netvarką, todėl prieš pradėdami atlikti pakeitimus įsitikinkite, kad turite tinkamą failų ir duomenų bazės atsarginę kopiją.

5. Nustatykite naršyklės talpyklos politiką

 

Naršyklės talpykla automatiškai taupo išteklius lankytojo kompiuteryje pirmą kartą apsilankius naujoje svetainėje. Kai vartotojai įeina į svetainę antrą kartą, šie ištekliai padės jiems greičiau gauti norimą informaciją, jei jie grįš į tą puslapį. Tokiu būdu pagerinamas puslapio įkėlimo greitis grįžtantiems lankytojams.

 

Lankytojams, norintiems grįžti į puslapį arba apsilankyti naujame puslapyje, kurio konkrečiu momentu negalima pasiekti, yra galimybė peržiūrėti talpyklos versiją tiesiogiai iš SERP.

 

Talpykloje saugoma svetainė SERP

 

Geriausias būdas žymiai pagerinti puslapio spartos apkrovą yra naudoti naršyklės talpyklą ir nustatyti ją pagal jūsų poreikius.

 

Dauguma „Minification“, „Compression“ ir „Combination“ papildinių iš tikrųjų yra talpyklos papildiniai, todėl visi jie turi šią funkciją. Galite naudoti „W3 Total Cache“ ar bet kurį kitą jums labiausiai tinkantį talpyklos papildinį. Tačiau geriausia derinti W3 „Total Cache“ talpyklą ir „Autoptimize“ glaudinimą bei derinimą.

 

Naudojant talpyklą, pakeitimus bus sunkiau pastebėti. Jei pakeisite savo svetainę, atidarykite „Icognito“ skirtuką, kad pamatytumėte pakeitimus, ir laikas nuo laiko eikite į papildinio nustatymus, kad iš naujo nustatytumėte talpyklą.

Dabar patikrinkite ir pataisykite savo svetainę

6. Sumažinkite peradresavimų skaičių ir pašalinkite peradresavimo ciklą 

 

Peradresavimai gali išgelbėti jus nuo daugybės problemų, susijusių su nuorodų nuosavybe / sultimis ir sugadintais puslapiais , tačiau taip pat gali sukelti daug problemų, jei jų turite daug. Daugybė peradresavimų jūsų svetaines įkels lėčiau. Kuo daugiau peradresavimų, tuo daugiau laiko vartotojas turi praleisti norėdamas patekti į nukreipimo puslapį.

Paprastas ir paprastas „WordPress“ peradresavimas lėtina jūsų svetainę. Štai kodėl verta skirti laiko, kad sumažintumėte lankytojų, nukreipiančių į jūsų svetainę, skaičių. Kartais yra tikslinga sąmoningai kurti ir naudoti peradresavimą, tačiau apribokite peradresavimo naudojimą tik būtinais atvejais ir įsitikinkite, kad lankytojai, norėdami naršyti „WordPress“ svetainėje, turi kuo greitesnę patirtį.
Jonas Penlandas JONAS PENLANDAS
 „ Kinsta“ /  @jonrichpen palaikymo inžinierius

 

Dar vienas dalykas, kurį verta paminėti, yra tai, kad jums reikia turėti tik vieną peradresavimą į puslapį, kitaip rizikuojate turėti peradresavimo ciklą. Peradresavimo ciklas yra to paties puslapio peradresavimo grandinė, kuri yra klaidinanti, nes naršyklė nežino, kurį puslapį rodyti, ir galų gale padarys gana nemalonią klaidą.

 

Peradresavimo ciklas

Šaltinis: www.matrudev.com

 

Jei turite 404 puslapius, yra daugybė būdų, kaip tinkinti puslapį ir pateikti vartotojams tam tikras gaires, kad jų neprarastumėte. Sukurkite draugišką puslapį ir siųskite vartotoją atgal į savo pagrindinį puslapį arba kitą svarbų ir susijusį turinį .

 

Norėdami rasti sugadintus savo svetainės puslapius, galite naudoti „Google Search Console“, peržiūrėdami Tikrinti »Tikrinimo klaidos , tada spustelėkite Nerasta (jei yra).

 

daugybė tikrinimo klaidų nerasta

 

„Site Explorer“ siūlo panašią funkciją, nurodydama prarandamas nuorodų sultis (kiekvienos sugadinto puslapio nukreipiančių domenų ir nuorodų skaičius).

 

Sulaužyti puslapiai

 

Taip pat galite naudoti naują  techninį SEO svetainės audito įrankį, kad išanalizuotumėte visus savo svetainės peradresavimus. Kai sukursite kampaniją ir įrankis baigs tikrinti ir analizuoti jūsų svetainę, tiesiog eikite į „Architektūra“> „Peradresavimai“.

 

Ištaisykite 301 peradresavimą

7. Venkite įkelti savo svetainę per daug daiktų

 

Laikui bėgant, svetainės dažniausiai užsikemša nenaudingais vaizdais, papildiniais ir funkcijomis, kurios niekada nenaudojamos. Kodėl?

 

Pavyzdžiui, jei naudojate „WordPress“, galite išbandyti daugybę papildinių ir juos įdiegti savo svetainėje, kad sužinotumėte, jog jums jų tikrai nereikia. Žinoma, galite juos išjungti ir galiausiai pašalinti, tačiau „WordPress“ pašalinimo problema yra ta, kad jie dažnai yra nešvarūs, paliekant pėdsakus jūsų duomenų bazėje, todėl tai gali būti šiek tiek lėtesnė.

 

svetainės, kuriose yra bloga UX ir labai daug skelbimų, paprastai įkeliamos lėtai

Stenkitės, kad jūsų svetainė neatrodytų taip, tikriausiai tai nėra geriausias UX.

 

Kitas labai paplitęs papildinių tipas, kurį naudoja žiniatinklio valdytojai, yra „Sliders“. Slankikliai anksčiau buvo populiarūs, tačiau naujausi bandymai vėl ir vėl parodė, kad jie užmuša konversijas.

 

Maža to, slankikliai paprastai įkelia jūsų svetainę į daugybę jums nereikalingų dalykų. Pirmasis paprastai yra „Javascript“ failas, kuris linkęs įkelti visus puslapius (HTML poraštėje arba antraštėje). Tačiau greičiausiai slankiklis naudojamas tik pagrindiniame puslapyje.

 

Be to, jei jūsų pagrindiniame puslapyje yra 6 skaidrės su 6 dideliais gražiais vaizdais, jūsų svetainė gali būti 2 arba 3 kartus lėtesnė dėl vaizdų baitų dydžio. Deja, tikriausiai niekas nepastebės antrojo vaizdo, žinoma, jei jis automatiškai slenka.

 

Geras sprendimas yra sukurti tam tikrą kūrimo aplinką, kurioje galėsite išbandyti 5–10 papildinių, kol rasite tiksliai tai, ko jums reikia. Tada sudarykite įgyvendinimo planą, kad žinotumėte tik pagrindinius dalykus, kuriuos turite įdiegti tiesioginėje versijoje.

 

Po to galite atkurti kūrimo versiją ištrindami ją ir nukopijuodami atnaujintą tiesioginę versiją. Tokiu būdu tiesioginė versija taip pat nebus užsikimšusi ir labiau primins tiesioginę versiją.

Dabar patikrinkite ir pataisykite savo svetainę

II. Svetainės funkcionalumas ir patogumas

 

Įsitikinę, kad jūsų svetainė gali būti greitai įkelta vartotojams, laikas sužinoti, ką galite padaryti, kad pagerintumėte matomumą paieškos sistemose. Į tai atsižvelgiama labai daug aspektų, tačiau šie yra mišinys tarp svarbiausių ir dažniausiai daromų klaidų, kurias daro žiniatinklio valdytojai.

8. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems

 

Čia nėra daug ką pasakyti. Kadangi daugiau nei 50% visų vartotojų visame pasaulyje naudojasi savo mobiliaisiais įrenginiais naršydami internete, „ Google“ pirmenybę teikė mobiliojo ryšio indeksavimui . Turėtumėte įsitikinti, kad jūsų svetainė yra optimizuota mobiliesiems įrenginiams.

 

Tai paprastai reiškia dizainas, bet taip pat greitis ir funkcionalumas. Paprastai pageidautina turėti interaktyvų dizainą, o ne visiškai atskirą versiją mobiliesiems, nes padomeniui m.site.com reikia papildomų veiksmų, kad jie būtų tinkamai įgyvendinti naudojant rel = alternate žymą.

 

Galite įsitikinti, kad jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems, išbandydami ją „ Google“ mobiliųjų telefonų bandymų puslapyje .

 

Puslapis pritaikytas mobiliesiems

 

9. Kurkite paieškos varikliams tinkamus URL

 

URL yra labai svarbūs, nes gerai jų nekeisti. Tai reiškia, kad jūs turite juos teisingai gauti pirmą kartą. Vartotojams ir paieškos sistemoms naudinga turėti aprašomuosius URL, kuriuose yra raktinių žodžių.

 

Tačiau daugelis žmonių dažnai tai pamiršta ir kuria svetaines su dinaminiais URL, kurie visai nėra optimizuoti. Nėra taip, kad „Google“ jų nepriima. Jie gali reitinguoti, bet galiausiai jūs pasieksite tašką, kuriame turėsite prisijungti prie naujų, kad pagerintumėte našumą, UX ir paieškos sistemų matomumą, ir tai bus kova.

 

Pakeitus puslapio URL labai dažnai kyla problemų su paieškos sistemomis. Visada geriau, jei pirmą kartą jiems gerai.

 

Mes jau ne kartą kalbėjome šia tema, nes svarbu turėti lengvai sekamus URL. Venkite URL nurodyti užklausos parametrus. Negalite sekti to URL sistemoje „Analytics“, „Search Console“ ir pan. Maža to, sunku sukurti nuorodų kūrimą. Galite prarasti susiejimo galimybes dėl savo URL išvaizdos.

 

URL-structure-query-parametras

Šaltinis blogspot.com

 

Jei esate „WordPress“ vartotojas, turite galimybę suasmeninti ir nustatyti nuolatinės nuorodos struktūrą. Pažvelgę ​​į kitą paveikslėlį, galite pamatyti savo URL struktūros parinktis.

 

wordpress-permalink-settings

 

Kurti draugiškus URL nėra taip sunku, galite vadovautis 3 kitais patarimais:

  • vietoj to naudokite brūkšnelius (-) arba pabraukite (_);
  • padaryti jį trumpesnį;
  • naudoti raktinį žodį (fokusavimo raktinis žodis).

 

Kurkite lengvai skaitomus ir susitelkiančius raktinius žodžius URL, kuriuos galvojate apie savo vartotojus ir todėl daugiausia dėmesio skiriate vartotojo patirčiai. Davidas Farkas turi tą pačią viziją šiuo klausimu:

Jei sutelksite dėmesį į vartotojo patirtį, sukursite tvarias nuorodas ir sustiprinsite vartotojų pasitikėjimą. Norėdami sukurti tikrai puikią nuorodą, turite pažvelgti į kiekvieną nuorodos aspektą iš vartotojo perspektyvos.
Deividas Farkas DEIVIDAS FARKAS
„ TheUpperRanks“ įkūrėjas ir generalinis direktorius

 

Visada galite patikrinti „nedraugiškus“ URL naudodami „ CognitiveSEO“ svetainių auditą . Sukūrę kampaniją, tiesiog turite eiti į Architektūra> URL.

 

patogūs SEO URL

 

Tada galėsite pamatyti savo URL sąrašą, kuriame nėra jokių raktinių žodžių. Naudodami šią funkciją taip pat galite nustatyti kitas problemas. Pavyzdžiui, šioje ekrano kopijoje, nors URL yra neryškūs siekiant apsaugoti kliento tapatybę, mes nustatėme hreflang problemą. Kai kurių antrinių kalbų pavadinimai ir turinys buvo sugeneruoti pagrindine kalba, kai nebuvo pateiktas tinkamas antrinės kalbos turinys.

 

Aprašomieji SEO URL

 

Tai reiškia, kad URL iš tikrųjų buvo tinkami, tik aprašomieji, nes turinys sugeneruotas ne ta kalba.

10. Naudokite saugų protokolą – HTTPS

 

2014 m. Rugpjūčio 6 d. „ Google“ paskelbė, kad HTTPS protokolas yra jų naujame reitingavimo veiksnių sąraše, ir rekomendavo visoms svetainėms pereiti iš HTTP į HTTPS.

 

HTTPS (saugus „Hypertext Transfer Protocol Secure“) užšifruoja duomenis ir neleidžia jų modifikuoti ar sugadinti perkėlimo metu, tuo pat metu apsaugant juos nuo atakų „žmogus viduryje“. Be to, duomenų saugumo tobulinimas turi kitų privalumų, tokių kaip:

 

  • Tai padeda jūsų svetainei padidinti reitingą, nes tai yra reitingavimo veiksnys.
  • Joje pateikiama išsami persiuntėjo informacija, įtraukta į „Google Analytics“ srauto šaltinį „Tiesioginis“.
  • Tai užtikrina vartotojams, kad svetainę naudoti yra saugu ir kad pateikti duomenys yra užšifruoti, kad būtų išvengta įsilaužimų ar duomenų nutekėjimo.

 

Jei naudojate HTTPS, prieš URL naršymo juostoje pamatysite užraktą:

 

https protokolas

 

Jei jūsų svetainėje nenaudojamas HTTPS protokolas, pamatysite informacijos piktogramą, o spustelėję ją, naujas pranešimas įspės jus, kad ryšys nėra saugus, todėl svetainė nėra saugi.

 

http protokolas

 

Nors geriausia pereiti iš HTTP į HTTPS, labai svarbu rasti geriausią būdą atkurti visus duomenis perkėlus svetainę. Pavyzdžiui, daugelis vartotojų skundėsi, kad, perkėlę svetainę, prarado visas akcijas, ir tas pats nutiko ir mums.

 

Patyrę tą pačią problemą, mes sukūrėme gaires, kaip atkurti „Facebook“ (ir „Google+“) bendrinimus  po https perkėlimo, kurį galėtumėte lengvai sekti:

  • Sužinokite, kiek turite „Facebook“ bendrinimų URL;
  • Nustatykite nulį savo HTTP ir HTTP socialinių tinklų dalimis;
  • Atnaujinti rel = ”kanoninis”;
  • Nustatykite „Facebook“ tikrintuvą.

 

Vėlgi, ši problema yra susijusi su URL, todėl kiekvieną kartą, kai reikia atlikti masinius peradresavimus, gali kilti problemų. Visada yra gera mintis, kad jūsų URL būtų gerai nustatyti nuo pat pradžių. Tačiau, jei jums tikrai reikia perkelti svetainę iš HTTP į HTTPS, galite peržiūrėti šį HTTP į HTTPS perkėlimo vadovą .

11. Nustatykite pageidaujamą versiją

 

Taip pat norite įsitikinti, kad visos kitos jūsų versijos rodo teisingą, pageidaujamą jūsų svetainės versiją. Jei žmonės naudojasi viena versija, jie turėtų būti automatiškai nukreipti į tinkamą versiją.

 

Tai visos versijos:

  • http://site.com
  • https://site.com
  • http://www.site.com
  • https://www.site.com

 

Taigi, jei jūsų pageidaujama versija yra https://www.site.com, visos kitos versijos turėtų būti tiesiogiai su ta versija. Taip pat galite patikrinti SEO audito įrankį . Tiesiog eikite į „Rodomumas“> „Pageidaujamas domenas“. Ieškokite pranešimo „Viskas gerai“. Jei nerandate, spėkite ką: ne viskas gerai.

 

Perkelkite HTTP į HTTPS

12. Teisingai nustatykite 301 peradresavimus po svetainės perkėlimo

 

Svetainės perkėlimas yra rekomenduojama operacija tuo atveju, jei svetainė bus visiškai pakeista ir tas pats domenas nebebus naudojamas. 301 peradresavimo nustatymas gali būti taikomas tuo atveju, jei perjungiate iš HTTP į HTTPS ir norite išsaugoti nuorodos nuosavybę.

 

Svetainės perkėlimo atveju labai svarbu teisingai nustatyti peradresavimus. Kad neprarastumėte daug nuorodų ir kad jūsų svetainėje nebūtų sugadintų puslapių, geriausia atlikti teisingą 301 nukreipimo procedūrą. Tam turite atsižvelgti į kitas rekomendacijas. Didžiąją daugumą jų apėmėme jau atlikdami ankstesnius veiksmus:

  • Nustatykite 301 peradresavimo kodą iš senų URL į naujus URL;
  • Venkite peradresavimo kilpų;
  • Pašalinkite netinkamus simbolius URL;
  • Patikrinkite pageidaujamą naujojo domeno versiją (www ir ne www);
  • Pateikite adreso pakeitimą „Search Console“;

 

„Google-Search-Console-Change-address“

 

  • Pateikite naują svetainės schemą „Google“; 
  • Patikrinkite, ar nėra sugadintų nuorodų ir išteklių.

 

13. Įsitikinkite, kad jūsų ištekliai gali būti tikrinami

 

Netikrinamų išteklių turėjimas yra kritinė paieškos variklio optimizavimo techninė problema. Tikrinimas yra pirmas žingsnis, prieš pradedant indeksuoti, kuris jūsų turinį patenka į vartotojo rankas / akis. Iš esmės „Googlebot“ tikrina duomenis ir tada siunčia juos indeksuotojui, kuris pateikia puslapį, o po to, jei pasiseks, pamatysite to puslapio reitingą SERP.

 

kaip veikia paieška

www.slideshare.net/ryanspoon

 

Labai svarbu, kad vartotojai matytų tą patį turinį, kurį daro „Googlebot“.

 

Jei jūsų CSS failai nebus indeksuojami, „Google“ negalės matyti puslapių, kaip mato vartotojai. Ta pati situacija taikoma ir „ Javascript“ , jei jo negalima tikrinti. Naudojant „JavaScript“, tai yra šiek tiek sudėtingiau, ypač jei jūsų svetainė yra stipriai sukurta naudojant AJAX. Būtina parašyti kodus, kad serveris išsiųstų tikslią svetainės versiją „Google“.

 

Jei neužblokuojate „Googlebot“ tikrinti jūsų „JavaScript“ ar CSS failus, „Google“ galės pateikti ir suprasti jūsų tinklalapius, pavyzdžiui, šiuolaikines naršykles.

 

„Google“ rekomenduoja naudoti „Fetch as Google“, kad „Googlebot“ galėtų tikrinti jūsų „JavaScript“.

 

„Google Webmaster Tools“ gauti kaip „Google“

Šaltinis www.webnots.com

 

Atnaujinimas:  Nuo 2019 m. „Google Search Console“ išleido naują versiją, kurioje nėra daug senojoje versijoje esančių funkcijų. Laimei, vis tiek galite pasiekti senąją versiją, jei jums reikia tų funkcijų. Tačiau greičiausiai jie kažkuriuo metu bus visiškai pašalinti, kas žino.

 

Nauja „Google Search Console“

14. Išbandykite „Robots.Txt“ failą, kad parodytumėte „Google“ tinkamą turinį

 

Tikrinimo problemos paprastai yra susijusios su robots.txt failu. Išbandžius failą robots.txt, „Googlebot“ padeda nurodyti, kuriuos puslapius tikrinti, o kurių ne. Naudodami šį metodą suteikiate prieigą prie savo duomenų „Google“.

 

Galite peržiūrėti savo robots.txt failą internete, jei ieškosite http: // domeno pavadinimo. com / robots.txt. Įsitikinkite, kad failų tvarka yra teisinga. Tai turėtų atrodyti panašiai kaip tai galite pamatyti šiame paveikslėlyje:

 

Peržiūrėkite failą robots.txt internete

 

Norėdami rašyti ar redaguoti svetainės robots.txt failus, naudokite „ Search Console“ įrankį „ robots.txt Tester“ . Šis įrankis yra paprastas naudoti ir parodo, ar failas robots.txt blokuoja „Google“ žiniatinklio tikrintuvus nuo konkrečių URL. Idealiausia būtų, jei nebūtų klaidų:

 

robots.txt bandytojas klaidų nėra

 

Klaidos atsiranda, kai „ Google“ negali patikrinti konkretaus URL dėl robots.txt apribojimo. Tam yra kelios priežastys, o „Google“ įvardija tik keletą jų:

 

Pavyzdžiui, jūsų robots.txt failas gali visiškai uždrausti „Googlebot“; jis gali uždrausti prieigą prie katalogo, kuriame yra šis URL; arba gali uždrausti prieigą prie URL.
„Google“ logotipas „GOOGLE“

 

Dažniausios problemos, kylančios užblokavus „Googlebot“ prieigą prie jūsų svetainės, kyla dėl šių priežasčių:

  • Yra DNS problemų ir „Google“ negali bendrauti su DNS serveriu;
  • Netinkamai sukonfigūruota užkarda arba „DoS“ apsaugos sistema;
  • „Googlebot“ sąmoningai užblokuotas patekti į svetainę.

 

Patikrinę problemas ir sužinoję, kurie yra užblokuoti šaltiniai, nurodyti testerio įrankyje, galite dar kartą išbandyti ir pamatyti, ar jūsų svetainė gerai.

 

Svetainės tikrinamumą galima geriau patikrinti didesniu mastu, naudojant „ CognitiveSEO“ audito įrankį . Paprasčiausiai turite eiti į „Rodomumas“> „Rodomieji puslapiai“ ir ieškoti nuorodų „Neleidžiama“ Robots.txt. Spustelėkite raudoną liniją ir bus rodomas neleistinų URL sąrašas.

 

Tikrinimo problemos

15. Patikrinkite indeksuotą turinį

 

Turinio rinkodaros ir SEO ekspertas Jamesas Parsonsas straipsnyje „AudienceBloom“ paaiškina esminę indeksavimo etapo reikšmę svetainei.

Indeksuoti puslapiai yra tie, kuriuos „Google“ paieškos varikliai ieško dėl galimo naujo turinio arba informacijos, kurią ji jau žino. Svetainės indeksavimas yra kritinė svetainės interneto paieškos sistemos reitingavimo ir tinklalapio turinio vertės dalis.
Jamesas Parsonsas JAMESAS PARSONSAS
Tinklaraštininkas adresu  JamesParsons.com

„Search Console“ gali pateikti daug įžvalgios informacijos apie indeksuojamų puslapių būseną. Veiksmai yra paprasti, eikite į „ Google Index“, tada į „ Index Status“ ir galėsite pamatyti panašią diagramą, kaip parodyta žemiau:

 

Rodyklės būsena „Search Console“

 

Ideali situacija būtų ta, kad indeksuotų puslapių skaičius yra toks pats kaip bendras jūsų svetainės puslapių skaičius, išskyrus tuos, kurių nenorite indeksuoti. Patikrinkite, ar nustatėte tinkamas „noindex“ žymas. Jei yra didelis skirtumas, peržiūrėkite juos ir patikrinkite, ar nėra užblokuotų išteklių. Jei tai baigėsi pranešimu „Gerai“, patikrinkite, ar kai kurie puslapiai nebuvo tikrinami, todėl indeksuojami.

 

Jei nematėte kažko neįprasto, išbandykite failą robots.txt ir patikrinkite savo svetainės schemą. Norėdami tai patikrinti, atlikite šiuos veiksmus (9 ir 10).

 

Taip pat galite naudoti „Svetainės audito“ įrankį norėdami peržiūrėti URL, pažymėtus žyma be indekso. Jie yra toje pačioje skiltyje kaip ir „Robots.txt“ užblokuoti URL („Indexability“> „Indexable Pages“).

 

16. Peržiūrėkite savo svetainės schemą, kad išvengtumėte pasenimo

 

XML svetainės schemoje „Google“ paaiškinama, kaip organizuojama jūsų svetainė. Pavyzdys, kurį galite pamatyti paveikslėlyje žemiau:

 

Svetainės schemos pavyzdys

Šaltinis: statcounter.com

 

Tikrintuvai supras ir supras, kaip svetainė yra suprantamesnė. Gera struktūra reiškia geresnį nuskaitymą. Didesnėms svetainėms naudokite dinamines XML svetainės schemas. Nebandykite rankiniu būdu išlaikyti visų sinchronizavimo tarp robots.txt, meta robotų ir XML svetainių schemų.

 

„Search Console“ vėl gelbsti. Tikrinimo skyriuje galite rasti svetainės schemos ataskaitą , kurioje galite pridėti, tvarkyti ir išbandyti savo svetainės schemos failą.

 

Iki šiol turite dvi galimybes: išbandyti naują svetainės schemą arba išbandyti anksčiau pridėtą. Pirmuoju atveju:

  • Pridėti svetainės schemą;
  • Įveskite svetainės žemėlapio URL;
  • Spustelėkite Test sitemap ir tada atnaujinkite puslapį, jei reikia;
  • Kai testas bus baigtas, spustelėkite Atidaryti testo rezultatus, kad patikrintumėte, ar nėra klaidų. Ištaisykite klaidas;
  • Ištaisę klaidas spustelėkite Pateikti svetainės schemą.

 

„Google-Webmaster-Tools-Add-a-Sitemap“

 

Antruoju atveju galite išbandyti jau pateiktą svetainės schemą; spustelėkite Testas ir patikrinkite rezultatus.

 

Svetainių schemų bandytuvas „Search Console“

 

Antroje situacijoje paaiškintoje situacijoje turite atlikti tris dalykus.

  • Atnaujinkite svetainės schemą, kai į jūsų svetainę įtraukiama naujo turinio arba kartais;
  • Kartkartėmis valykite, pašalindami pasenusį ir blogą turinį;
  • Laikykite jį trumpesnį, kad jūsų svarbūs puslapiai būtų dažniau tikrinami, arba suskaidykite svetainės schemą į mažesnes dalis. Svetainės schemos faile negali būti daugiau nei 50 000 URL ir jis negali būti didesnis nei 50 MB nesuspausto.

 

Svetainės schemos naudojimas negarantuoja, kad visi jūsų svetainės žemėlapio elementai bus tikrinami ir indeksuojami, nes „Google“ procesai tikrinimo tvarkaraščiui remiasi sudėtingais algoritmais. Tačiau dažniausiai jūsų svetainei bus naudinga turėti svetainės schemą, ir jūs niekada nebausite už tai turintys.
„Google“ logotipas „GOOGLE“

 

17. Peržiūrėkite užblokuotus išteklius („Hashbang“ URL) naudodami „Fetch as Google“

 

„Hashbang“ URL (URL, kuriuose yra #!) Galima patikrinti ir išbandyti dabar „Fetch as Google“. Johnas Muelleris pripažino, kad „Google“ gali gauti ir pateikti „hashbang“ URL per „Search Console“.

 

„Google“ nustojo juos palaikyti 2014 m. Kovo 30 d. Ir tai pasikeitė, kai 2015 m. Spalio 14 d. Paskelbė , kad nebeveikia jų AJAX tikrinimo sistemos. Šiuo metu „ hashbang“ URL   galima išbandyti.

 

Žemiau galite pamatyti dvi tos pačios svetainės situacijas. Pirmame paveikslėlyje galite pamatyti išteklių sąrašą prieš naudodamiesi paieškos ir pateikimo funkcija su hashbang URL, o antrame galite pamatyti situaciją po to, kai buvo atliktas paieškos ir pateikimo veiksmas.

 

Prieš ir po šliaužimo hashbang

Šaltinis: www.tldrseo.com

18. Optimizuokite tikrinimo biudžetą

 

Sąvoka „tikrinimo biudžetas“ pradėjo kaupti daugiau vertės, kai Gary Illyes 2017 m. Sausio 16 d. Paaiškino, kaip „Google“ ją naudoja.

 

Tikrinimo biudžetas reiškia, kiek išteklių paskirstyta serveriui tikrinti arba kiek puslapių paieškos sistemos tikrina per tam tikrą laikotarpį. „Google“ teigia, kad nėra ko jaudintis, jei puslapiai būna tikrinami kiekvieną dieną. Problemos rodomos didesnėse svetainėse. Labai svarbu optimizuoti tikrinimo biudžetą.

 

Maria Cieślak , paieškos sistemų optimizavimo ekspertė, straipsnyje „DeepCrawl“ paaiškina tikrinimo biudžeto optimizavimo svarbą.

„Google“ tikrina tik tam tikrą skaičių jūsų svetainės puslapių ir gali netinkamai surūšiuoti URL (turiu omenyje kitaip, nei norite). Pvz., Puslapis „Apie mus“ (tai nepadidina pardavimų) gali sulaukti daugiau įvykių nei kategorijų sąrašai su naujais produktais. Jūsų tikslas yra pateikti „Google“ aktualiausią ir naujausią turinį.
Maria Cieślak MARIA CIEŚLAK
SEO specialistas „ Elephate“

 

Aptariama tikrinimo ribinė norma, kuri riboja didžiausią tam tikros svetainės nuskaitymo greitį.

 

Veiksmai, kuriuos rekomenduojama optimizuoti tikrinimo biudžetui, yra šie:

  • Patikrinkite minkštus 404s ir ištaisykite juos naudodami asmeninį pranešimą ir pasirinktinį puslapį;
  • Atsikratykite pasikartojančio turinio, kad nebūtų švaistomas tikrinimo biudžetas;
  • Pašalinti nulaužtus puslapius;
  • Užkirsti kelią žemos kokybės ir šlamšto turinio indeksavimui;
  • Nuolat atnaujinkite savo svetainės schemą;
  • Ištaisykite begalinės kosmoso problemas ;

19. Venkite Meta Refresh perkeldami svetainę

 

Kadangi mes kalbėjome apie svetainės perkėlimo planą, geriausia suprasti, kodėl „Google“ nerekomenduoja naudoti meta atnaujinimo svetainės perkėlimui. Yra trys būdai, kaip apibrėžti peradresavimus:

  • HTTP atsakymai su būsenos kodu 3xx;
  • HTML peradresavimai naudojant elementą <meta>;
  • „JavaScript“ peradresavimai naudojant DOM.

 

Aseem Kishore , „Help Desk Geek.com“ savininkas, paaiškina, kodėl geriau nenaudoti šios meta atnaujinimo technikos: 

Nors „Meta Refreshes“ nėra ypač pavojingi, nesąžiningi tinklalapių programuotojai dažnai naudoja „Meta Refreshes“, norėdami patraukti jus į tinklalapį naudodami vieną turinį ir tada nukreipti jus į kitą puslapį su kitu turiniu. Nurodytas kaip „juodos kepurės“ technika, dauguma pagrindinių paieškos sistemų yra pakankamai protingos, kad nepatektų į šį internetinio turinio „užmaskavimo“ metodą.
Asem kišoras ASEM KIŠORAS
„ Help Desk Geek.com“ savininkas ir vyriausiasis redaktorius

Kai įmanoma, visada bandykite naudoti HTTP peradresavimus ir nenaudokite elemento <meta>. HTTP peradresavimas yra pageidaujama parinktis, tačiau kartais žiniatinklio kūrėjas negali kontroliuoti serverio arba jo negali. Jie turi naudoti kitus metodus. Nors HTML nukreipimas yra vienas iš jų, „Google“ labai nerekomenduoja interneto kūrėjų jį naudoti.

 

Jei kūrėjas naudoja HTTP peradresavimus ir pamiršta HTML peradresavimus, jie nebėra tapatūs ir gali patekti į begalinę kilpą, o tai sukelia kitų problemų.

 

Jei norite perkelti svetainę, „ Google“ gairėse rekomenduojama atlikti kitus veiksmus:

  • Perskaitykite ir supraskite pagrindines žinias apie tinklalapio perkėlimą;
  • Paruoškite naują svetainę ir kruopščiai ją išbandykite;
  • Paruoškite URL susiejimą iš dabartinių URL;
  • Teisingai sukonfigūruokite serverį, kad jis nukreiptų svetainę;
  • Stebėkite senų ir URL srautus.

20. Naudokite peradresavimą „Flash“ svetainei į HTML versiją

 

„Flash“ svetainės sukūrimas be peradresavimo į HTML versiją yra didelė SEO klaida. „Flash“ turinys gali atrodyti patraukliai, tačiau, kaip ir „JavaScript“ bei AJAX, jį sunku pateikti. Tikrintuvui reikia visos pagalbos, kurią jis gali gauti, kad galėtų tikrinti duomenis ir nusiųsti juos indeksuotojui. „Flash“ svetainėje turi būti peradresavimas į HTML versiją.

 

Jei turite gražią svetainę, kokia prasmė, jei „Google“ negali jos perskaityti ir parodyti taip, kaip norėtumėte? „Flash“ svetainės gali pasakyti gražią istoriją, tačiau viskas veltui, jei „Google“ negali jos pateikti. HTML yra atsakymas! Sukurkite HTML versiją su SWFObject 2.0. Šis įrankis padeda optimizuoti „Flash“ turinį.

21. Daugiakalbėms svetainėms naudokite „Hreflang“

 

„Hreflang“ žymos naudojamos kalbiniams ir regioniniams URL. Rekomenduojama naudoti atributus rel = ”alternate” hreflang = ”x”, kad paieškos rezultatuose būtų pateikiama teisinga kalba ar regioninis URL kitose situacijose :

 

  • Jūs laikote pagrindinį turinį viena kalba ir naudojate versti šabloną (naršymo ir poraštės). Geriausiai naudojamas vartotojo sugeneruotam turiniui.
  • Turite nedidelių panašaus turinio regioninių variantų viena kalba. Svetainėje, kurioje naudojama anglų kalba, skirta JAV, GB ir Airijai.
  • Turite visiškai išverstą svetainės turinį. Svetainėms, kuriose yra kelios kiekvieno puslapio versijos.

 

Maile Ohye, buvusi kūrėjų programų vadovė, paaiškina, kaip svetainių savininkai gali išplėsti naujų kalbų variantus ir palaikyti paieškos variklius draugiškus:  

 

 

Remdamiesi šiomis parinktimis, galite pritaikyti kelias „hreflang“ žymas vienam URL. Vis dėlto įsitikinkite, kad pateiktas hreflang galioja:

  1. Jame nėra trūkstamų patvirtinimo nuorodų: jei A puslapis nukreipia į B puslapį, B puslapis turi būti nukreiptas atgal į A puslapį.
  2. Joje nėra neteisingų kalbos kodų: kalbos kodai turi juos naudoti ISO 639-1 formatu, o pasirinktinai regionas turi būti ISO 3166-1 Alpha 2 formatu.

 

Mes užfiksavome išsamią gairę apie svarbiausias „hreflang“ ir daugiakalbių svetainių klaidas, kurias daro dauguma žiniatinklio valdytojų.

 

Be to, galite naudoti „Svetainės auditą“, kad greitai analizuotumėte ir nustatytumėte „hreflang“ problemas savo svetainėje. Tiesiog eikite į Turinys> „Hreflang“ / „Kalbos“, kad gautumėte įgyvendinimo problemų sąrašą. Šioje ekrano kopijoje galite pamatyti, kad šioje svetainėje nėra daug patvirtinimo nuorodų, o tai reiškia, kad A kalbos puslapis nurodo į B kalbos puslapį, tačiau B kalbos puslapis nenurodo atgal į A kalbos puslapį.

 

„Hreflang“ techniniai klausimai

22. Įsitikinkite, ar jūsų sekimas veikia tinkamai

 

Jūsų svetainės stebėjimas yra tikrai svarbus. Nesekdami rezultatų, nematysite jokių patobulinimų.

 

Stebėjimo problemos yra dažnos perėjus iš HTTP į HTTPS arba sumažinus ir sujungus JS failus. Jie gali sugadinti stebėjimo kodą ir prarasti duomenis.

 

Turite įsitikinti, kad viskas veikia tinkamai, kad galėtumėte stebėti laikui bėgant atliekamų patobulinimų rezultatus.

Dabar patikrinkite ir pataisykite savo svetainę

III. Turinio optimizavimas

 

Dabar, kai išsprendėte bendras problemas, kurios gali sukelti tikrinimo ir indeksavimo problemas, galite daugiau dėmesio skirti konkrečioms su turiniu susijusioms problemoms, pvz., Sugadintiems puslapiams, vidiniam susiejimui ir pan.

 

Tai labai svarbu, jei tikrai norite pranokti savo konkurenciją, ypač labai konkurencingose ​​rinkose.

 

 

23. Nukreipkite / pakeiskite sugadintas nuorodas ir išteklius

 

Kartais vaizdų iš tinklalapio nėra, todėl sugadintas vaizdas rodomas kliento naršyklėje. Tai gali atsitikti visiems. Tam yra daugybė priežasčių. Ir tai nėra graži situacija. Žinote posakį: Nuotrauka verta tūkstančio žodžių, o trūkstamas paveikslėlis su negražia piktograma su pranešimu taip pat pasakys…

 

Sulaužyti vaizdai

 

Sprendimas būtų pridėti klaidų tvarkytuvą ant IMG žymos: 

 

 

Kai kurie žiniatinklio valdytojai sako, kad „Chrome“ ir „Firefox“ atpažįsta, kai vaizdai neįkeliami, ir prisijungia prie konsolės, o kiti turi kitų nuomonių.

 

Sam Deeringas , „JavaScript“ ir „jQuery“ specializuotas žiniatinklio kūrėjas, siūlo keletą puikių žingsnių, kaip išspręsti šias problemas:

  1. Pirmiausia ieškokite informacijos apie dabartinius vaizdus puslapyje;
  2. Antra, naudokite AJAX, kad patikrintumėte, ar vaizdas yra;
  3. Tada atnaujinkite vaizdą;
  4. Ištaisykite sugadintus vaizdus naudodami AJAX;
  5. Patikrinkite funkcijos Ne AJAX versiją.
Daugelyje naršyklių ALT žyma rodoma, jei vaizdas nerastas. Tai gali būti problema, jei vaizdas yra mažas ir ALT žyma yra ilga, nes atrodo, kad elemento išvesties pločio neprivalo alt tag ilgis.
Samas Deeringas SAMAS DEERINGAS
„Front-end“ žiniatinklio kūrėjas

 

Tai pasakytina ir apie sugadintus URL. Nors nieko keisto svetainėje nebus rodoma, jei vartotojas spustelės ant sugedusios nuorodos, tai sukels blogą patirtį. Galite peržiūrėti, kurie ištekliai yra sugadinti jūsų svetainėje, nukreipdami į „Svetainės audito“ įrankio skyrių „Architektūra“.

 

Sugadinti URL ir vaizdai kenkia SEO

 

24. Patikrinkite vidines nuorodas, kad pagerintumėte savo galimybes užimti aukštesnę vietą

 

Vidinės nuorodos yra ryšys tarp jūsų puslapių, todėl dėl jų galite sukurti tvirtą svetainės architektūrą paskleisdami nuorodų sultis arba nuorodų nuosavybę, kaip kiti nurodo. 

 

Kuriant ryšius tarp panašių turinio dalių, sukuriama siloso turinio terminologija. Šis metodas numato temų ir turinio grupių kūrimą pagal raktinius žodžius ir apibrėžia hierarchiją.

 

nauda-vidinis-susiejimas

Šaltinis: www.seoclarity.net

 

Kuriant vidinius ryšius yra daug privalumų, nes tai:

  • atveria kelią paieškos sistemų vorams, padarydamas juos prieinamus;
  • perkelia nuorodų sultis;
  • pagerina vartotojo navigaciją ir siūlo vartotojui papildomos informacijos;
  • sutvarko puslapius pagal raktinį žodį, naudojamą kaip inkaro tekstą;
  • pabrėžia svarbiausius puslapius ir perduoda šią informaciją paieškos sistemoms;
  • organizuoja svetainės architektūrą.

 

Atitinkamesni puslapiai derinami tarpusavyje, kai tikrinami pakartotinai, o didėjant tikrinimo dažnumui, didėja ir bendras reitingas paieškos sistemose.
Kasia Perzyńska KASIA PERZYŃSKA
Turinio pardavėjas „ Unamo“

 

Kai tikrinate vidines nuorodas, reikia patikrinti keturis dalykus:

  • Nutraukti saitai;
  • Nukreiptos nuorodos;
  • Paspaudimo gylis;
  • Našlaičių puslapiai;

 

Visus tuos galite lengvai atlikti naudodami „ CognitiveSEO“ svetainės audito įrankį,  esantį „Architektūra“> „Susiejimo struktūra“.

 

Vidinis SEO susiejimo struktūros audito įrankis

 

25. Atsikratykite pasikartojančio turinio

 

Kalbėdami apie techninį SEO , galvojame ir apie turinio dublikatą, o tai yra rimta problema. Būkite pasirengę ir peržiūrėkite HTML patobulinimus iš „Search Console“, kad pašalintumėte dublikatus.

 

Saugokite unikalias ir tinkamas pavadinimų žymas, aprašus savo svetainėje, žiūrėdami į „ Search Console“, esančią „ Search Appearance“ »HTML patobulinimai .

 

HTML patobulinimai-„Google“ žiniatinklio valdytojo įrankiai

 

„Search Console“ galite rasti viso pasikartojančio turinio, nukreipiančio jus į puslapius, kuriuos reikia tobulinti, sąrašą. Pašalinkite arba peržiūrėkite kiekvieną elementą ir sukurkite kitus pavadinimus bei meta aprašymus. „Google“ mėgsta šviežią ir unikalų turinį. „Panda“ algoritmas tai patvirtina.

 

Kita galimybė būtų taikyti kanoninę žymą puslapiuose, kuriuose yra pasikartojančio turinio. Žyma bus rodoma paieškos varikliams, kuris yra originalus šaltinis su jūsų rel = kanonine žyma. Rekomenduojama kanalizuoti nesusijusius URL, kad būtų išvengta turinio dubliavimo.

 

„AudienceBloom“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Jaysonas DeMersas mano, kad pasikartojantis turinys gali paveikti jūsų svetainę ir neskatinti paieškos sistemų vertinti jūsų svetainę, o tai taip pat gali sukelti blogą vartotojo patirtį, kaip jis sako „Forbes“.  

Vos keli pasikartojančio turinio atvejai gali paskatinti „Google“ reitinguoti jūsų svetainę žemiau paieškos rezultatuose, todėl negalėsite atsigauti, kol nebus išspręstos šios turinio dubliavimo problemos. Pasikartojantis turinys taip pat gali trikdyti jūsų vartotojo patirtį, todėl jūsų svetainės lankytojai jaučia, kad jūsų svetainė yra labiau puri nei esmė.
Jaysonas DeMersas JAYSONAS DEMERSAS
 „ AudienceBloom“ įkūrėjas ir generalinis direktorius

 

„ CognitiveSEO“ svetainių audito įrankis gali ne tik lengvai identifikuoti pasikartojantį turinį, bet ir turi funkciją, leidžiančią nustatyti beveik pasikartojantį turinį, tai yra puslapiai, kurie savo turiniu yra labai panašūs, bet ne visai vienodi.

 

SEO pasikartojančio turinio problemos

 

Itin svarbu išspręsti pasikartojančio turinio problemas, ypač el. Prekybos svetainėse, kuriose ši praktika / problema yra įprasta. Įrankį labai lengva pataisyti.

 

26. Naudokite struktūrinius duomenis, kad paryškintumėte savo turinį

 

Struktūriniai duomenys yra būdas priversti „Google“ suprasti jūsų turinį ir padėti vartotojui pasirinkti turtingus paieškos rezultatus ir patekti tiesiai į jį dominantį puslapį. Jei svetainėje naudojami struktūrizuoti žymėjimo duomenys, „Google“ gali juos rodyti SERP, kaip matote šiame paveikslėlyje:

 

Turtingų fragmentų pavyzdys

 

Be turtinių fragmentų, struktūrinius duomenis galima naudoti:

  • Kaip parodyti žinių grafiką;
  • Gauti beta versijas ir turėti pranašumų AMP, „Google“ naujienose ir kt .;
  • Padėti „Google“ pasiūlyti rezultatus iš jūsų svetainės, remiantis kontekstiniu supratimu;

 

Struktūrizuoti duomenys

Šaltinis: www.link-assistant.com

 

Struktūrizuotų duomenų kalba yra schema.org . Turinį galite paryškinti naudodami struktūrinius duomenis. Schema.org padeda žiniatinklio valdytojams žymėti savo puslapius taip, kad suprastų pagrindinės paieškos sistemos.

 

Jei norite gauti išsamius paieškos rezultatus, jūsų svetainės puslapyje turi būti naudojamas vienas iš trijų palaikomų formatų:

  • JSON-LD (rekomenduojama);
  • Mikroduomenys;
  • RDFa.

 

Paryškinę turinį naudodami struktūrinius duomenis, rekomenduojama jį išbandyti naudojant „Google“ struktūrinių duomenų testavimo įrankį. Išbandę gausite puikių nurodymų, ar tinkamai nustatėte, ar nesilaikėte „Google“ gairių,  nes galite būti nubausti už šlamštą struktūrinį žymėjimą .

 

„Google“ negarantuoja kiekvieno turinio, paryškinto naudojant struktūrinių duomenų žymėjimą, išvaizdos.

27. Tinklapyje laikykite pagrįstą nuorodų skaičių

 

Žmonės iš interneto bendruomenės dažnai susieja puslapius su 100 ar daugiau nuorodų su „nuorodų ūkiais“. Be to, „UX“ daro didelę įtaką nuorodų skaičiui viename puslapyje. Daugybė nuorodų turinio atitrauks vartotojų dėmesį ir nepateiks jiems jokios informacijos, nes didžioji jos dalis yra susieta. Nuorodų turite pridėti tik ten, kur, jūsų manymu, tai yra aktualu ir joje galima pateikti papildomos informacijos, arba jums reikia nurodyti šaltinį.

 

Patrickas Sextonas , „Googlebot Whisperer“, straipsnyje „Varvy“ paaiškina, kodėl svarbu išlaikyti priimtiną nuorodų kiekį viename puslapyje:

Taip pat galite apsvarstyti, kaip gerai susietas jūsų tinklalapis. Jei tinklalapyje yra daug kokybiškų nuorodų, nukreipiančių į jį, tas tinklalapis gali turėti daug nuorodų (net daugiau nei 100), tačiau svarbu prisiminti priežastis, dėl kurių bet kuriame puslapyje neturėtumėte turėti daug nuorodų.
Patrickas Sextonas PATRICKAS SEXTONAS
„Googlebot Whisperer“, „ Outspoken Media“

Apskritai, kuo daugiau nuorodų puslapyje, tuo didesnis poreikis išlaikyti tą puslapį labiau sutvarkytą, kad vartotojas gautų tame puslapyje gautą informaciją. Be to, būkite atsargūs ieškodami natūralių būdų pridėti nuorodas ir nepažeiskite „Google“ nuorodų kūrimo gairių. Ta pati rekomendacija taikoma ir vidinėms nuorodoms.

28. Venkite kanalizuoti tinklaraščio puslapius iki tinklaraščio

 

Johnas Muelleris viename „Google Webmaster Hangout“ sakė, kad „Google“ neskatina kanonizuoti tinklaraščio antrinius puslapius iki tinklaraščio šaknies kaip pageidaujamos versijos. Antriniai puslapiai nėra tikra tinklaraščio pagrindinio puslapio kopija, todėl tai neturi logikos.

 

Galite perskaityti visą konversiją nuo 16:28 minutės:

 

 

Net jei „Google“ pamatys kanoninę žymą, ji jos nepaisys, nes mano, kad tai yra žiniatinklio valdytojo klaida.  

 

Tinklaraščio antrinių puslapių nustatymas naudojant kanoninį tinklaraštį, nukreiptą į tinklaraščio pagrindinį puslapį, nėra teisingas nustatymas, nes „Google“ požiūriu tie puslapiai nėra lygiaverčiai.
John Mueller SEO JOHNAS MUELLERIS
„Google“ žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas

 

Kanoniškos nuorodos dažnai neteisingai suprantamos ir neteisingai įdiegiamos, todėl būtinai patikrinkite visus URL, ar nėra blogo kanoninio įgyvendinimo. Tai galite lengvai padaryti naudodami „CognitiveSEO“ įrankį „SEO SEO Audit“.

 

Kanoniniai URL techninis SEO

 

Atminkite, kad gera mintis visada turėti į jūsų puslapį nukreipiančią kanoninę žymą. Tai užtikrins, kad turinio problemų būtų mažiau.

Dabar patikrinkite ir pataisykite savo svetainę

IV. Draugiškesnė vartotojui svetainė

 

„Google“ rūpi UX, tad kodėl gi ne? Daugelis ekspertų mano, kad UX yra labai svarbus SEO ateityje, ypač atsižvelgiant į visą mašininio mokymosi technologijos evoliuciją. Davidas Freemanas , „Search Engine Land Columnist“, turi tvirtą nuomonę apie UX vaidmenį:

 

Dalis „Google“ filosofijos visada buvo orientuota į geriausios vartotojo patirties teikimą. Atsižvelgiant į naujausius technologinius laimėjimus, „Google“ ir kitos paieškos sistemos dabar kaip niekada geros galimybės pateikti šią viziją.
Deivas Freemanas DAVIDAS FREEMANAS
Grupė vadovas SEO tuo Treatwell & paieškos sistema Žemės žurnalistas

29. Nustatykite savo AMP teisingą kelią – draugiškesnį mobiliesiems

 

„Google“ rekomenduoja naudoti AMP („Accelerated Mobile Pages“), kad pagerintų UX, kurį įmonė labai vertina. Kadangi „Google AMP“ pakeitimas paveiks daugybę svetainių, geriausia suprasti jo veikimo būdą ir teisingą būdą jį nustatyti / įdiegti skirtingose ​​platformose: „WordPress“, „Drupal“, „Joomla“, „Concrete5“, „OpenCart“ arba sugeneruoti pasirinktinį AMP diegimą .

 

Šia tema mes sukūrėme gaires, kaip įdiegti AMP, nes tai procesas, kurį reikia visiškai suprasti. „Google AMP“ neturi tiesioginės įtakos SEO, tačiau netiesioginiai veiksniai, atsirandantys dėl AMP, gali.

Istoriškai „Google“ veikė kaip indeksas, nukreipiantis žmones nuo „Google“ į kitas svetaines. Savo „AMP“ paieškos rezultatais „Google“ kaupia turinį savo serveriuose ir palaiko skaitytojus „Google“.
Klintas Finley KLINTAS FINLEY
„ Wired Business“ turinio rašytojas  / @klintron

 

AMP yra gana sunku teisingai įgyvendinti. Visada galite susidurti su problemomis. Praleiskite vieną žymos uždarymo skliaustą ir rizikuojate, kad AMP versija apskritai nebus rodoma. Galite greitai patikrinti visų savo svetainės AMP puslapių formatą naudodami „CognitiveSEO“ įrankį.

 

Šiame pavyzdyje nėra nustatytų AMP puslapių, tačiau jei tokių turite, galbūt norėsite pažvelgti į skyrių „Neteisingai nustatyti AMP puslapiai“, kad nustatytumėte probleminius:

 

Išbandykite AMP puslapių SEO tikrintuvą

 

30. Norėdami geriau naršyti, pridėkite „Breadcrumbs“

 

Duonos trupinius, kuriuos naudoja Hanselis ir Gretel, norėdami grįžti namo, įgyvendina to paties tikslo svetainės, kad vartotojas būtų nukreiptas per svetainę. Jie padeda lankytojams suprasti, kur jie yra svetainėje, ir nurodo, kaip lengviau pasiekti.

 

„location-based-breadcrumb-example-sitepoint“

Šaltinis: www.smashingmagazine.com

 

„Breadcrumb“ gali pagerinti vartotojo patirtį ir padėti paieškos varikliams susidaryti aiškų vaizdą apie svetainės struktūrą. Vykdydami antrosios naršymo svetainėje poreikį, džiūvėsėliai neturėtų pakeisti pirminės naršymo.

 

Kitas jų privalumas yra tas, kad jie sumažina veiksmų ir paspaudimų, kuriuos vartotojas turi atlikti puslapyje, skaičių. Užuot važiavę pirmyn ir atgal, jie gali lengvai naudoti nuorodų lygį / kategoriją norėdami pereiti ten, kur nori. Technika gali būti taikoma didelėms svetainėms ar elektroninės prekybos svetainėms.

 

„W3Schools“ rodo, kaip dviem etapais pridėti džiūvėsėlius.

  1. Pridėti HTML

 

 

 

  1. Pridėti CSS

 

 

 

Jei norite paprastesnio sprendimo, galite naudoti „WordPress“ papildinius, tokius kaip „Breadcrumb NavXT“ papildinys arba „Yoast SEO“.

 

yoast-seo-džiūvėsėliai

 

Dashboard eikite į SEO, tada spustelėkite Advanced ir pasirinkite Enable Breadcrumbs »Save changes . Šis metodas pritaikys numatytąjį nustatymą jūsų džiūvėsėliams.

31. Išbandykite kuo daugiau platformų ir įrenginių

 

Žmonės naudoja skirtingus įrenginius. Jei norite, kad jūsų vartotojai turėtų gerą patirtį, turite išbandyti keliuose įrenginiuose. Kiek galite!

 

Galite pradėti nuo „Chrome“ dešiniuoju pelės mygtuku spustelėdami ir spustelėdami „Tikrinti“. Tada galite perjungti įrenginio įrankių juostą ir pasirinkti įrenginio, kuriame norite peržiūrėti savo svetainę, tipą.

 

SEO testavimas keliuose įrenginiuose

 

Taip pat galite naudoti trečiųjų šalių įrankius, pvz., „ ScreenFly“ .

 

Tačiau nepamirškite, kad šios priemonės atsižvelgia tik į ekrano plotį. Pvz., Jei neturite „iOS“ įrenginio, niekada nežinote, kad WEBM formato vaizdo įrašai nėra leidžiami „Safari“ naršyklėje.

 

Tikrai reikia išbandyti skirtinguose įrenginiuose ir naršyklėse. Išbandykite „Windows“, „iOS“, „Linux“, „Safari“, „Firefox“, „Edge“, „Chrome“, „Opera“ ir net liūdna, sena ir pamiršta „Internet Explorer“.

 

Jei neturite „Android“ ar „iPhone“ / „iPad“, jei reikia, eikite į parduotuvę arba susiraskite draugą. Kai tik galite pasinaudoti nauju įrenginiu, skirkite minutę ar dvi, kad galėtumėte naršyti savo svetainėje.

Dabar patikrinkite ir pataisykite savo svetainę

Išvada

 

Pirma, šiame SEO vadove siūlomi sprendimai ir nurodomos instrukcijos, kaip greitai padaryti svetainę ir sumažinti įkėlimo laiką, laikantis „Google Speed ​​Insights“ rekomendacijų ir „Google“ kūrėjų gairių.

 

Antra, mes išnagrinėjome funkcinius svetainės elementus, bandydami patikrinti ir išspręsti problemas, susijusias su tikrinimo klaidomis, indeksavimo būsena, peradresavimais ir padarydami svetainę prieinamą „Google“. 

 

Trečia, mes ieškojome turinio tobulinimo ir optimizavimo sprendžiant kritines technines SEO problemas. Aptarėme, kaip pašalinti pasikartojantį turinį, pakeisti trūkstamą informaciją ir vaizdus, ​​sukurti stiprią architektūros svetainę, pabrėžiant mūsų turinį ir padarant jį matomą „Google“.  

 

Galiausiai mes atkreipėme dėmesį į dvi su mobilumu susijusių svetainių ir naršymo svetainių problemas.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *