Augant jūsų internetiniam verslui tampa akivaizdu, kokia svarbi jūsų verslui yra turinio rinkodara. Net jei dirbate pagal savo verslo strategiją arba samdote agentūrą, kuri jums padės, vienas dalykas yra aiškus: turite žinoti visą turinio rinkodaros paslaugų, kurių reikia jūsų įmonei, sąrašą. 

 

„Content_Marketing“ paslaugos

 

Prieš sakydami, kad jums nereikia tuo rūpintis, nes visam tam pasirūpinsite specializuotą skaitmeninę agentūrą, pasinaudokite šiuo scenarijumi: Jūs gaunate puikų pasiūlymą laisvai samdomiems darbuotojams ar agentūroms sakydami, kad jie pasirūpins. viskas, kas susiję su jumis. Tai skamba patraukliai, tačiau kaip jūs galite juos samdyti, jei nežinote, ką jie turėtų pristatyti? Kai žinosite, koks yra visas turinio rinkodaros paslaugų sąrašas, galėsite nustatyti lūkesčius, įvertinti pasamdytos įmonės pastangas ir geriau suprasti rezultatus. 

 

Taigi, čia turi būti žinomi geriausi turinio rinkodaros paslaugų verslo savininkai: 

  1. Turinio rinkodaros strategija
    1. Naudokite raktinių žodžių tyrimo įrankius
    2. Patikrinkite geriausius žodžius
    3. Ieškokite sėklos raktinių žodžių
    4. Suteikite prioritetą raktiniams žodžiams, kuriuos norite reitinguoti
    5. Pasirinkite Populiariausi raktiniai žodžiai
  2. Turinio kūrimas
  3. Turinio platinimas
    1. Nuorodų kūrimas
    2. Socialinė žiniasklaida
    3. Bendruomenė ir santykiai
  4. Nuolatinis turinio atnaujinimas
  5. Turinio analizės ataskaitos
    1. Natūralios paieškos srautas
    2. Raktinių žodžių reitingai
    3. Socialinės akcijos
    4. Atgalinės nuorodos tūris

Turinio rinkodaros strategija

 

Gera turinio rinkodaros strategija turėtų atsakyti į klausimą, kodėl .

 

Kodėl norite kurti turinį? Kam? Kodėl jūsų turinys bus kitoks, nei jau yra?

 

Turinio rinkodaros strategija reiškia ne tik turinio strategiją. Šis paskutinis labiau orientuotas į turinio kūrimą, apie kurį kalbėsime vėliau.

 

Pirmiausia reikia išsiaiškinti, ko norite pasiekti naudodamiesi turinio rinkodara: padidėjęs srautas? Daugiau potencialių klientų? Šviesti klientus? Padidinti dalyvavimą internete?

 

Jei pastaruoju metu stebite tendencijas, matėte straipsnius apie turinio rinkodarą ir tai, kaip tai visam laikui keičia SEO žaidimą.

 

Panašu, kad „Google“ nėra pasirengusi teikti lankytojams puslapių, kurių turinys yra labiausiai susijęs su jų paieška, ir tendencija kurti kokybišką turinį labiau atitikti jūsų tikslinę auditoriją, atrodo, labiau reikalingas nei žaidimas, kurį žaidžia tik šaunūs vaikai.

 

Vis daugiau SEO specialistų sėda į šį traukinį, ir tuo nebereikia tikėti ažiotažu ir būdu išradinėti vadinamąjį „mirusį SEO“.

 

Gavę atsakymą „kodėl“, galite pereiti prie kito bet kurios turinio rinkodaros strategijos, raktinių žodžių tyrimo, žingsnio. Nenorite rašyti tik dėl rašymo, tiesa?

 

Norite sukurti gerą turinį, kuris pasiektų jūsų auditoriją. Bet norint tai padaryti, turite žinoti, kokias temas spręsti ir kokiems raktiniams žodžiams galite kurti turinį. Taigi, patikrinkite tolesnius veiksmus, kurie yra visų kitų turinio rinkodaros paslaugų pagrindas.

Naudokite raktinių žodžių tyrimo įrankius

 

Rasti raktinius žodžius neturėtų būti sunku, tačiau tai nėra pasivaikščiojimas parke. Šiuolaikiniame SEO peizaže raktinių žodžių tyrimo įrankis yra ne tik praeinanti tendencija, bet ir būtina.  

 

Raktažodžių įrankis ir turinio optimizavimo yra awesome pagalbininkas šiuo klausimu. Tai tarsi jūsų geriausias bičiulis, kuriam galite paskambinti vidury nakties, kad išvengtumėte problemų. Galite rasti naujų temų idėjų ir raktinių žodžių, susijusių su ta, pagal kurią taikote. 

 

Galėsite įsivaizduoti, kaip sunku reitinguoti pagal tuos raktinius žodžius. Tai taip pat parodo, kiek kiti raktiniai žodžiai yra tinkami, palyginti su dabartiniais.

 

Atliekant rinkos tyrimus, geriausia, jei raktiniai žodžiai, kuriuos bandote reitinguoti, turi didelę paieškos apimtį ir nedidelius sunkumus. Didelė paieškos apimtis  reiškia, kad frazė yra populiari ir daugelis žmonių ją rašo savo naršyklėse. Mažas turinio ir nuorodų sunkumas reiškia, kad gana lengva reitinguoti tą raktinį žodį be daugybės nuorodų ar labai konkurencingo turinio. Sujungus šias tris metrikas bus gaunamos pelningos frazės, kurias lengva klasifikuoti.

 

geriausi batai bėgimui

 

Kodėl bet kokia analizė turėtų prasidėti nuo raktinių žodžių tyrimo?

Nes jei nežinote raktinių žodžių, pagal kuriuos norite taikyti, negalite žinoti savo tikrosios SEO konkurencijos.
Šis žingsnis taip pat nustatys, kokiu sunkumo lygiu norite atlikti analizę.

 

Pavyzdžiui, tarkime, kad vykdome internetinę rinkodarą batų versle ir norime atidaryti internetinę parduotuvę. Atsižvelgdami į mūsų biudžetą, galime pradėti taikyti pagal labai didelės paieškos apimties raktinius žodžius arba pagal mažesnės paieškos apimties raktinius žodžius. Laikykite tai realistiškai.

 

Tam pasiekti reikia arba pinigų, arba laiko. Tiesą sakant, abiem atvejais reikia laiko, nes dirbate su natūralia paieška.

 

Be strategijos turinys yra tik daiktai, o pasaulyje yra pakankamai dalykų.
Arjunas ARJUNAS BASU
Apdovanojimui nominuotas autorius

 

Triukas su reitingavimu nėra priversti jį priversti. Kai visi bando vertinti tuos pačius raktinius žodžius, nėra daug vietos ilgalaikiam vystymuisi. Čia galite patobulinti ir rasti semantiškai su savo niša susijusių, bet nebūtinai konkurentų naudojamų raktinių žodžių.

Patikrinkite geriausius žodžius

 

Aukščiausio lygio raktiniai žodžiai yra frazės, kurios iškart atsiranda galvoje galvojant apie nišą. Tai tarsi idėjų lavinimo procesas. Jie taip pat dažnai vadinami  pradiniais raktiniais žodžiais .

 

Norėdami gauti pasiūlymų realiuoju laiku, galite naudoti „Google“ paieškos variklį. Tiesiog eikite į „Google“ ir pradėkite rašyti raktinius žodžius, o naujos idėjos bus rodomos tiesiai po paieškos juosta. Labai konkurencingas raktinis žodis šiuo atveju būtų „pirkti batus internetu“.

 

Frazės, kuriose yra žodis „pirkti“, vadinamos pirkėjo arba sandorio raktiniais žodžiais . Paprastai jie yra konkurencingiausi, nes iš pačios frazės žinome, kad žmonės jau yra pasirengę pirkti produktą. Šių raktinių žodžių reitingavimas praktiškai garantuoja, kad kai kurie pardavimai tikrai bus vykdomi. Kur garantuojamas pardavimas, ateina dideli žaidėjai.

 

Mažesnis konkurencijos raktinis žodis gali būti „geriausi batai…“.

 

Labiau nišinės frazės būna mažiau konkurencingos. Viena iš priežasčių gali būti tai, kad jie yra neišnaudoti, vadinasi, nedaugelis žmonių juos iš tikrųjų atrado. Jie vadinami „  longtail“ raktiniais žodžiais . Čia dažnai bandoma reitinguoti apžvalgos ir palyginimo svetaines. Žmonės vis dar linkę pirkti, tačiau šiuo metu jie galbūt ieško produktų palyginimo ar idėjų.

Pridėkite geriausių konkurentų

Norėdami gauti naujų idėjų, ieškokite raktinių žodžių paieškos raktinių žodžių naršyklėje arba „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonėje

 

Norėdami sukurti raktinių žodžių sąrašą, naudokite pradinius raktinius žodžius, kuriuos įsigijote atlikdami ankstesnį veiksmą.

 

Galite pereiti prie klasikos ir naudoti „  Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę , nors duomenų nėra, jei neturite mokamos PPC valdymo paskyros.

Čia galite išbandyti kelis raktinius žodžius, eksportuoti duomenis kaip CSV, rūšiuoti raktinius žodžius ir įtraukti juos į savo sąrašą.

 

Pasinaudokite „Google“ raktinių žodžių planavimo priemone

 

„cognitiveSEO“ raktinių žodžių įrankis gali suteikti jums daugybę raktinių žodžių galimybių. Tai veikia kaip turinio rinkodaros agentūra, kuri dirbs daugumoje jūsų rinkodaros planų, turinio dalių … jūs supratote visas savo rinkodaros pastangas apskritai.

Galite ieškoti klausimų, kurių žmonės ieško atsakymo „Google“. Raktinių žodžių idėjas galite filtruoti pagal apimtį, atitikimą ir pan., Kad rastumėte geriausias raktinių žodžių galimybes. 

 

geriausių batų idėjos

Suteikite prioritetą raktiniams žodžiams, kuriuos norite reitinguoti

 

Dabar ateina sunkesnė dalis.

 

Kuriuos iš šių raktinių žodžių galite realiai reitinguoti geriausioje „Google“ paieškoje?

 

Nustatę raktinių žodžių, kuriais vadovausitės, sąrašą, turite pažvelgti į du dalykus:

 

Turinio našumas ir domeno našumas.

 

Galite naudoti turinio optimizavimo įrankio skyrių Reitingo analizė  .

Paimkime raktinį žodį, apie kurį kalbama šiame straipsnyje: turinio rinkodaros paslaugos.

 

Vos spustelėję galite lengvai pamatyti daug svarbios metrikos:

 

  • kiek nuorodų šis straipsnis turėtų būti konkurencingas?
  • kokia yra šio raktinio žodžio paieška per mėnesį ir kokia jo paieškos tendencija? 
  • kas užima 10 geriausių vietų ir kaip atrodo jų turinys?
  • kiek senas / šviežias turinys jau reitinguojamas?
  • kokius fokusinius raktinius žodžius mano konkurentas naudojo savo turinyje?

 

turinio rinkodaros paslaugos - turinio įrankis

 

Nors turinio našumą mes kontroliuojame ir tobulinsime ateityje, atgalinės nuorodos nėra tokios, kurias mes tiek kontroliuojame.

 

Taigi, norėtumėte pamatyti svetaines, kuriose būtų kuo mažiau nukreipiančių domenų, palyginti su jūsų svetaine (kurią galite patikrinti naudodami „ Site Explorer“ ).

 

Žinoma, jei matote mažesnį turinio balą ir (arba) žodžių skaičių, tai taip pat yra geri rodikliai, rodantys, kad bus lengviau kurti turinį ar patobulinti turimą turinį.

Pasirinkite svarbiausius raktinius žodžius, atsižvelgdami į atitikimą ir paieškos apimtis

 

Šiame analizės pavyzdyje mes tiesiog laikysimės šių raktinių žodžių: „pirkti batus internetu“ ir „geriausi batai“. Viena yra platesnė, kita – siauresnė, tačiau abi yra patrauklios pagal aktualumą ir paieškos apimtis. Tarkime, kad mes pradedame nuo apačios (siauresni raktiniai žodžiai), tačiau ateityje paliekame erdvės plėtrai (platesni raktiniai žodžiai).

 

Remdamiesi šiais dviem raktiniais žodžiais, galime pastebėti, kad platesnieji dažniausiai grąžina šakninius domenus, o siauresni – puslapius iš svetainių. Tai gerai parodo, į ką turėtų būti nukreiptas mūsų pagrindinis puslapis ir į ką turėtume nukreipti puslapius.

 

Platūs ir siauri raktiniai žodžiai

 

Galutiniame sąraše turėtų būti raktiniai žodžiai aplink jūsų bendrą nišą ir keletas esamų ar galimų (būsimų) subnišų. Galite sugrupuoti juos į atskirus lapus. Tokiu būdu galėsite lengviau pasirinkti geriausius konkurentus iš kelių padalinių. Kuo daugiau raktinių žodžių norėsite analizuoti, tuo geriau suprasite, su kuo susiduriate ilgainiui.

Galite lengvai naudoti „Google Search Console“, kad nustatytumėte raktinį žodį, pagal kurį jau reitinguojate. (žemiau esanti ekrano kopija daroma 2020 m. birželio mėn.).

 

„Search Console“ užklausos

 

Ar galite patobulinti šį turinį? Arba turėtumėte taikyti pagal naujus raktinius žodžius? Tai yra klausimai, kuriuos turėtumėte sau užduoti rengdami SEO turinio rinkodaros strategiją. 

Turinio kūrimas

 

Nesijaudinkite, palyginti su ankstesniu skyriumi, turinio kūrimas jausis vėjeliu tarp turinio rinkodaros paslaugų sąrašo. 

 

Pirmiausia apsvarstykite, ar visada geriausia apsvarstyti vieno pagrindinio raktinio žodžio ir vieno paieškos tikslo puslapyje optimizavimą.

Kartais galite derinti labai panašius raktinius žodžius, tačiau pabandykite kiek įmanoma laikytis vieno pagrindinio raktinio žodžio ir vieno paieškos tikslo. Čia galite sužinoti daugiau apie paieškos tikslą . 

 

Puikus būdas tai padaryti yra rašyti turinį apie klausimus, kurie labai dažnai užduodami jūsų pramonėje, arba atvejų analizę.

 

Pavyzdžiui, šis straipsnis apie  meta aprašymus daro įtaką SEO, o ne  kelis kartus buvo susietas su kitais SEO tinklaraščiais, bandant greitai pasakyti, per daug nesigilinant.

 

Rašykite turinį, kuris išsiskiria ir yra vertas dalijimosi. 

 

Tai darydami taip pat įsitikinkite, kad: 

  • Turėkite puikių pavadinimų, antraščių ir aprašų.
  • Optimizuokite savo pavadinimus naudodami SEO raktinius žodžius, tačiau taip pat atkreipkite jų dėmesį į socialinę žiniasklaidą.
  • Norėdami nustatyti skirtingus SEO ir socialinės žiniasklaidos pavadinimus, naudokite ypatybę „Atidaryti grafiką“.

 

Ilgos formos turinys paprastai geriau veikia natūralios paieškos rezultatuose. Vis dėlto pažiūrėkite, kokį turinį turi jūsų konkurentas. Ar jis ilgas, trumpas? Kokio tipo turinį „Google“ teikia savo pirmajame puslapyje pagal turinio tipą, kurį norite reitinguoti? 

 

Jūs nuolat girdite: rašykite turinį turėdami skaitytojų, bet turėdami omenyje ir SEO. Bet ką tai iš tikrųjų reiškia?

 

Mes galime skirti daug laiko tam diskutuoti arba galime naudoti įrankį, kuris padės mums parašyti būtent tokio tipo turinį. Kadangi šiais laikais laikas yra toks brangus, aš pasirinksiu antrą variantą. 

 

turinio rinkodaros paslaugos - turinio optimizavimas

 

„CognitiveSEO“ turinio optimizavimo priemonėje atidarykite „Content Assistant“ skyrių ir spustelėkite Pradėti optimizuoti.

Tai padarę gausite viską, ko jums reikia:

 

  • raktinius žodžius, kuriuos turėtumėte naudoti savo turinyje
  • turinio balą, kurį turėtumėte pasiekti
  • raktinių žodžių idėjos, kurias galite naudoti savo turinyje
  • pagrindiniai raktiniai žodžiai, kurie gali padėti jūsų turinį reitinguoti
  • raktinių žodžių, kurių neturėtumėte naudoti tiek daug, kad išvengtumėte įdaro

 

Iš esmės gausite visus išteklius, kurių reikia norint parašyti turinį, kuris pirmiausia yra aktualus jūsų vartotojams, bet taip pat orientuotas į SEO. 

 

Idėja yra galvoti apie rekomenduojamus raktinius žodžius kaip potemes ar dominančias sritis, kurias turėtumėte apimti savo turinyje.

 

Kai žmonės kažko ieško, jūs jau žinote, kad jie tuo domisi. Štai kodėl SEM konversijų rodiklis yra toks didelis ir žmonės praleidžia laiką skaitydami išsamius straipsnius.

 

Nepriklausomai nuo naudojamų įrankių, nepamirškite, kad geriausias jūsų turimas įrankis yra jūsų pačių žinios.

 

Turėtumėte nepamiršti, kad geriausias būdas yra rašyti natūraliai. 

 

Žinau: reguliariai rašyti originalų turinį gali būti nelengva. Be to, optimizuotas turinys. Net jei esate rinkodaros ekspertas, norintis pagerinti prekės ženklo žinomumą, paskyros valdytojas ar paieškos sistemos optimizavimas, rašyti galvojant apie SEO niekada nėra lengva. Nėra tobulų rinkodaros vadovų, kurie greitai pasiektų rezultatų. „Copywriting“ reiškia papildomas rinkodaros išlaidas, vaizdo turinio kūrimo išlaidas, galbūt svetainės dizainą, turinio reklamą ir pan. Vis dėlto kurdami mėnesio ataskaitas patikrinsite investicijų grąžą ir pamatysite, kad šios rinkodaros pastangos pasiteisino. Tas mėnesio turinys ir tie verslo tikslai, su kuriais kovojate, tie SEO auditai, jie visi duoda puikių rezultatų. 

Turinio platinimas

 

Kelionė neturėtų sustoti, kai straipsnis bus paskelbtas tiesiogiai. Priešingai, turėtumėte tęsti savo turinio tobulinimo procesą. Turite suprasti, kad turinio platinimas nėra viena technika ar vienkartinis dalykas. Jame yra kelių unikalių metodų, kurių reikia laikytis, kad gautumėte geresnių rezultatų, skėtis.

 

Mes visi turėjome tą akimirką, kai atidavėme savo sielą įrašui ir padarėme jį tokį blizgantį, atlikdami išsamius tyrimus, atitinkamus vaizdus, ​​tačiau niekas jo neskaitė.
Ir tada pradedi domėtis, kas nutiko ne taip. Kas įvyko Dievo vardu? Arba kodėl tai nutiko jums? Ir klausimai galėtų tęstis.

 

Bet yra kažkas, ko praleidote. Ir tas „kažkas“ gali būti turinio platinimas ir stiprinimas. 

 

Turinio platinimas yra galingas būdas pasiekti platesnę auditoriją.

 

Turinio išplėtimas turėtų būti privalomas, jei norite, kad žmonės apie jį žinotų ir padidintų jūsų svetainės srautą.

 

Galite pažvelgti į platinimo procesą kaip į būdą sustiprinti savo pranešimo signalus. Štai keletas kanalų, kaip tai padaryti: 

Nuorodų kūrimas

 

Jei anksčiau tradiciniai ryšių kūrimo būdai reiškė beprasmišką interneto platinimą, negalvojant apie aktualumą ir esmę, pasitelkiant žiniatinklio katalogus, tinklaraščius, raktinių žodžių įdarus ir kt., Dabar turime pagalvoti apie savo tikslinė auditorija.

 

Dabar viskas pasikeitė, tačiau nuorodos vis dar yra svarbus reitingavimo signalas ir jos yra labai naudingos bandant užimti aukštą vietą paieškos sistemose. 

 

Tai griežta realybė, tačiau nuorodų generavimas naudojant turinio rinkodarą tikrai taps vis sunkesnis.

Vis dėlto sunkiau nereiškia neįmanoma. Naudokite tinklaraščio įrašus, vaizdo įrašus, infografijas, el. Knygas ir pan. Kurkite vertingus išteklius, kurie uždirbs nuorodas.

 

Taip pat nepamirškite apie vidinį susiejimą . 

 

Jei ieškote SEO žingsnio, kuris galėtų greitai padidinti jūsų svetainės poziciją, vidinis susiejimas yra žingsnis, kurį norite atlikti. 

 

Tinkama vidinė susiejimo strategija gali tikrai padidinti jūsų reitingavimo galią, nes ji daro du dalykus:

 

# 1:  Tai padeda paieškos sistemoms suprasti jūsų svetainės struktūrą , kaip skirtingi puslapiai sąveikauja tarpusavyje ir kurie puslapiai yra tikrai svarbūs, atsižvelgiant į jūsų svetainės struktūrą.

 

# 2:  Tai padeda vartotojams naršyti svetainėje ir išlaiko vartotojus svetainėje  teikdama atitinkamą turinį per nuorodas, kurias galima stebėti. Tai galiausiai paieškos varikliams siunčia dar vieną signalą, kad jūsų svetainė yra puiki, nes ji suteikia gerą vartotojo patirtį.

 

Jei jus domina keletas vertingų nuorodų kūrimo pamokų, parašytų iš patirties, peržiūrėkite šį straipsnį . 

Socialinė žiniasklaida

 

Aš tai žinau ir jūs žinote. Internetas taip nusibodo rinkodaros strategijoms, kad žmonės tampa neapsaugoti nuo vidutinio turinio.

Visų rinkodaros kanalų įtakininkai nebėra taip lengvai sužavėti, ir norint įdėti savo prekės ženklą „į burną“, reikia šiek tiek patepti ratus.

 

Todėl labai svarbu kurti turinį, kuriuo verta dalytis; turinys, „turintis ką pasakyti“, suteikiantis pridėtinės vertės.

Investuokite į socialinių tinklų rinkodarą tiek, kiek galite. Jei įmanoma, gaukite paskirtų sąskaitų valdytojų ar rinkodaros vadybininkų. Yra daug socialinio turinio rinkodaros kompanijų, kurios siūlo geras paslaugas, tik įsitikinkite, kad įsigijote tinkamą savo verslui plėtoti.

 

Yra daug patarimų ir gudrybių, kaip geriau pasirodyti socialiniuose tinkluose. Tam galite ieškoti tokių tinklaraščių, kaip „BrandMentions “.

 

Reklamuokite savo turinį kiek įmanoma, bet tinkamais socialinės žiniasklaidos kanalais pagal savo nišą. 

 

Jei reikia, naudokite mokamą žiniasklaidą ir socialinės žiniasklaidos reklamą (pvz., „Twitter“ ar „Facebook“ reklamą). Pasinaudokite partnerių programomis, pranešimais spaudai, pritaikytu turiniu, jei reikia, rinkitės „influencerių“ rinkodarą. 
Vis dėlto labai svarbu padaryti save matomą socialiniuose tinkluose. Net jei tai reiškia tam tikrą grafinio dizaino veiklą ar vaizdo įrašų gamybą, siekiant pavogti jūsų potencialių klientų dėmesį.

Kuriant savo prekės ženklą socialinės žiniasklaidos valdymas yra toks pat svarbus kaip ir optimizuoto turinio kūrimas.

Bendruomenė ir santykiai

 

Kai galvoju apie turinio rinkodarą, į galvą ateina eilutė iš filmo Jerry Maguire – Padėk man, padėk tau!

 

Anksčiau pastebėjome, kad įprasti turinio rinkodaros metodai, pavyzdžiui, svečių dienoraščiai, buvo piktnaudžiaujami, nes žmonės neteisingai suprato jo idėją.

Nuorodų generavimas naudojant turinio rinkodarą nėra bandymas jų prašyti, o santykių su kitais verslais ir žmonėmis, gyvenančiais internetinėje terpėje, kūrimas.

 

Nebegalite siekti pirmosios vietos „Google“ akyse, jei negalite sukurti naujų bičiulių, norinčių kalbėti apie jus ir dalintis jūsų turiniu arba atvirkščiai.

 

„Nuorodinis elgetavimas“, kaip išeiti iš padėties, padarys jums daugiau žalos nei naudos, todėl mes to nerekomenduojame.

 

Yra viena išeitis iš to ir tai yra turinio kūrimas, kuris kitiems gali pasirodyti pakankamai įdomus, kad galėtų juo pasidalinti su savo auditorija.
Natūralios nuorodos šiais laikais yra „sunkiai gaunama“ prekė, ir jums bus malonu rasti ir palaikyti ryšius su influenceriais, kurie mėgsta ir platina jūsų kuriamą turinį.

 

Norėdami padėti sau, pirmiausia turite atsižvelgti į kitų poreikius ir interesus!

 

Kai negalite sukurti patrauklaus turinio savo gatvės pusėje, pabandykite nuvykti į vietą, kurioje šiuo metu vyksta diskusija.

 

Tai gali skambėti kaip sūri taktika, bet aš jus patikinu, kad tai nėra juokas. Į turinio rinkodaros strategiją galite įtraukti komentarus, nes galite generuoti nuorodas ir padėti bendruomenei tuo pačiu metu realiuoju laiku.

 

Komentarai yra puikus būdas:

 

  • kurti prasmingą turinį
  • susisiekti ir bendrauti su savo tiksline auditorija
  • sukurkite saitus, nukreipiančius į jūsų svetainę natūraliu būdu.

 

Komentarai gali pasirodyti kaip ašmenys su dviem kraštais, todėl su juo reikia elgtis atsargiai.

 

Pabandykite rasti svarbiausius forumus savo nišoje ir kur vyksta diskusijos.

Pažvelkite į tai, ko žmonės klausia ir kokius klausimus turi.

Kol nenustosite temoje ir jūsų komentarai nėra skirti tik nuorodų kūrimui, neturėsite dėl ko jaudintis.

 

Aukščiau pateiktos tik kelios turinio platinimo idėjos. Norėdami sužinoti dar daugiau stiprinimo idėjų, peržiūrėkite šį straipsnį . 

Nuolatinis turinio atnaujinimas

 

Kas būtų, jei aš tau pasakyčiau, kad yra dar vienas būdas, be to, kad tapčiau į tą kūrybinę sulčių statinę?

 

Niekas nesitiki, kad visą laiką kursi originalų ir patrauklų turinį.

 

Tiesiog negalite kurti kokybiško turinio surinkimo linijoje, ir visi tai žino, ir ne, neturėtumėte kreiptis į gudrybės metodus, kad sulauktumėte savo tikslinės auditorijos dėmesio.

 

Tai, ką galite padaryti, yra perdirbti pasenusį turinį, kuris vis tiek gali dominti jūsų tikslinę auditoriją.

 

Dalis turinio buvo genialiai sukurta praeityje ir plačiai išplatinta, tačiau tai nereiškia, kad negalite pasinaudoti tuo jau sukurtu interesu savo naudai.

 

Plačiai platinamos ir bendrinamos infografikos, sukėlusios daug diskusijų internete, gali būti atnaujinamos naudojant tą patį išdėstymą ir tą pačią struktūrą, tačiau turint šviežesnių ir aktualesnių duomenų.

 

Taip pat galite patobulinti seną turinį pridėdami daugiau informacijos ir taip daugiau naudos žiūrovui.

 

Nors tai gali būti patrauklu tiems, kurie ieško sparčiojo turinio generavimo metodo, jis turėtų būti subalansuotos mitybos dalis.

Atrodo, kad tai lengva išnaudoti, bet jei tai bus padaryta netinkamai, galų gale jūsų svetainė bus tiekiama žemos kokybės turiniu.

 

Prieš kurį laiką atlikome susidomėjusį eksperimentą: atnaujinome 40 tinklaraščio įrašų su nauja, atnaujinta informacija.

Rezultatas? 70% SEO matomumas padidėja. Taigi, tai gali būti taktika, kuri gali jums pasiteisinti. Čia galite peržiūrėti atvejo analizę . 

Turinio analizės ataskaitos

 

Jūs žinote posakį. Nei vienas darbas neatliekamas, kol nebus atlikti dokumentai. 

Mūsų atveju ne pažodžiui popierinis, bet pranešama apie rezultatus. Tai ne mažiau svarbi turinio rinkodaros paslaugų sąrašo dalis.  

 

Taigi, jūs sukūrėte turinio rinkodaros strategiją; parašėte nuostabų turinį arba atnaujinote esamą, labai išplatinote. 

 

Ką daryti? 

 

Patikrinkite rezultatą!

 

Bet ką turėtumėte patikrinti?

 

Turinio rinkodaros ir SEO pastangų įvertinimas dažnai yra lengviau nei atliktinas.

Vis dėlto, čia yra keletas metrikų, į kurias turėtumėte atkreipti dėmesį. 

Natūralios paieškos srautas

 

Natūralios paieškos srautas reiškia apsilankymus svetainėje, kurie atsirado dėl paieškos sistemų rezultatų, o ne per skelbimus. Natūralios paieškos srautas yra labai efektyvus bendros sėkmės rodiklis. Kai svetainės turinyje yra raktinių žodžių, kurie dažnai atitinka tai, ko ieško vartotojai, greičiausiai ta svetainė bus rodoma didesniame paieškos sistemų rezultatų puslapių (SERP) nei konkuruojančių svetainių skaičiuje.

 

Naudodami „  Google Analytics“ atidarykite   meniu Įgijimas . Iš ten pasirinkite  Visas srautas , tada pasirinkite  Kanalai .

 

Google analizė

 

Dabar jums bus pateiktas svetainės srauto šaltinių, surūšiuotų pagal kanalą, vaizdas.
Pasirinkite  natūralios paieškos  kanalą naudingai ataskaitai, kurioje rodoma svetainės natūralaus srauto statistika.

 

Ši ataskaita yra universali. Tai suteikia SEO specialistams galimybę atskleisti tokią svarbią informaciją kaip:

 

  • Kurie nukreipimo puslapiai efektyviausiai pritraukia srautą
  • Kurie raktiniai žodžiai teikia didžiausią srautą
  • Kurios iš paieškos sistemų nukreipia didžiausią organinio srauto kiekį į svetainę
  • Kokie puslapiai yra dažniausiai didžiausi išėjimo puslapiai (arba paskutinis puslapis, kurį lankytojas peržiūri prieš palikdamas svetainę)
  • Ir daug kitų svarbių statistinių duomenų

Raktinių žodžių reitingai

 

Raktinių žodžių reitingas yra tai, kaip gerai ar prastai jūsų turinys užima konkretaus paieškos termino SERP.

 

„Google Analytics“ nėra tokia naudinga, kaip kai kurie SEO specialistai norėtų, kad ji atitiktų raktinių žodžių reitingus.
Raktinių žodžių skirtuke (kampanijos skirtuke) dažnai rodoma frazė „ nepateikta “.

 

Vietoj „Google Analytics“ apsvarstykite  pažintinio SEO teikiamą reitingų sekimo priemonę .
Vienas iš jo pranašumų yra tai, kad jis leidžia jums sekti raktinius žodžius universaliu ir vietiniu lygiu. Tai taip pat leidžia analizuoti raktinių žodžių konkurentų našumą.

 

Taigi, pridėkite raktinių žodžių, kuriems sukūrėte turinį, į „Rank Tracker“ ir nuolat tikrinkite raidą.

 

rango sekimas

Socialinės akcijos

 

Bendravimas socialiniuose tinkluose gali būti apibrėžiamas tiesiog kaip jūsų turinio bendrinimas socialinės žiniasklaidos vartotojams.
Nors paprastai manoma, kad vertindama SERP rezultatus „Google“ neatsižvelgia į socialinius signalus ir akcijas, socialinės akcijos vis tiek yra labai svarbios jūsų SEO pastangoms.

 

Savo socialinių akcijų sekimas yra naudingas, nes socialinė žiniasklaida daro svarbų poveikį turinio rinkodaros strategijoms.

Kai daugiau žmonių dalijasi jūsų turiniu su savo stebėtojais, tuo didesnė tikimybė, kad daugiau žmonių jį peržiūrės ir galiausiai persikels į jūsų svetainę.
Daugiau apsilankymų jūsų svetainėje reiškia natūralios paieškos reitingo padidėjimą.

Atgalinės nuorodos tūris

 

Naudingos vertinant jūsų svetainės autoritetą ir populiarumą,  atgalinės nuorodos  (dažnai vadinamos atvykstamosiomis nuorodomis) yra nuorodos į jūsų svetainę, kurios yra kilusios iš kito asmens svetainės.
Atgalinės nuorodos į jūsų svetainę taip pat gali kilti iš kitų jūsų svetainės puslapių.

 

Matuojant šį našumo rodiklį bus daug padėta užimti aukštesnę vietą.

Stebėdami jį, visada sužinosite, kokia yra jūsų pozicija SEO srityje, kaip svarbiausią „Google“ naudojamą reitingavimo veiksnį.

Kai žinai, ar tau pasiseka su atgalinėmis nuorodomis, žinai, kiek reikia tobulėti.

 

Naudodami „Google Analytics“ atidarykite meniu Įgijimas. Iš ten pasirinkite Visas srautas, tada pasirinkite Persiuntimai.

Dabar galite peržiūrėti savo persiuntimo srautą, kuris yra „Google“ būdas pasakyti „atgalines nuorodas“.

 

persiuntimai googla analytics

 

Be to,  norėdamas atlikti išsamią atgalinių nuorodų analizės priemonę , kognityvus SEO kaupia atgalinių nuorodų duomenis iš patikimų nuorodų duomenų bazių ir analizuoja kiekvieno kliento paklausos nuorodas.

 

 

Žinau, kad yra daug informacijos iš skaitmeninės rinkodaros srities.

Tačiau net jei jūs esate tas, kuris įgyvendins visas aukščiau pateiktas turinio rinkodaros paslaugas, net jei samdote rinkodaros agentūras, svarbu žinoti, kas yra viskas. 

 

Jei perskaičius šį įrašą jums ar jūsų rinkodaros komandai trūksta kvėpavimo (ar dar blogiau, nerekomenduojama), nenusiminkite!
Imkitės širdies, priverskite šypsotis ir sutikite, kad pergalė niekada nėra lengva. Žinau, tai susiję su daugeliu dalykų: techniniu SEO, rinkodaros biudžetu, interneto dizainu, turinio kalendoriais ar reklamos išlaidomis. Tačiau tai pasiteisina bandant sukurti tvirtą ir konkurencingą prekės ženklą. 

 

Sėkmė ir konkurencingumas yra tiems, kurie nori daugiau dirbti ir susitepti rankas.

Esmė tame, kad jūs galite tai padaryti, ir tai bus verta.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *