Paieškos sistemos optimizavimas (SEO) ir turinio rinkodara yra du svarbiausi šiuolaikiniam rinkodaros specialistui prieinami įrankiai. Jūs dažnai negirdite apie šias dvi taktikas, apie kurias kalbama kartu. Tačiau  SEO turinio rinkodaros  strategija tikrai gali padėti jūsų prekės ženklo rinkodarą pakelti į kitą lygį.

Jei norite gauti geriausius savo skaitmeninės rinkodaros kampanijų rezultatus, svarbu sukurti integruotą rinkodaros strategiją. Tai reiškia, kad turėsite sujungti turinio rinkodarą ir SEO, kad galėtumėte padėti vieni kitiems. SEO turinio rinkodaros  strategijos sukūrimas  yra geriausias būdas įsitikinti, kad jiedu dirba kartu.

Šiame įraše mes šiek tiek pasinersime į tai, kas yra SEO ir turinio rinkodara. Tada aprašysime, kaip jie dirba kartu, kad būtų naudingi jūsų verslui. Tada mes padėsime jums sukurti savo  SEO turinio rinkodaros  strategiją.

Kas yra paieškos sistemų optimizavimas (SEO)?

Pradėkime nuo to, kas yra SEO. Paieškos sistemų optimizavimas yra procesas, kai iš paieškos sistemų gaunamas natūralus arba nemokamas svetainės srautas.

Visose paieškos sistemose, tokiose kaip „Google“ ir „Bing“, yra paieškos variklio rezultatų puslapis, teikiantis paieškos rezultatus vartotojams pagal raktinius žodžius ir frazes, kurias jie įvedė į paieškos juostą. Šie rezultatai yra reitinguojami pagal jų atitikimą paieškos sistemos vartotojui. Naudodamiesi SEO, įmonės siekia suskirstyti turinį pagal raktinius žodžius ir frazes, atitinkančias jų tikslinę auditoriją.

Optimizuodami savo svetainę ir turinį paieškos varikliams, jūsų verslas gali padėti pagerinti matomumą internete. Daugelis vartotojų pradeda pirkimo procesą tyrinėdami aktualias temas „Google“ ir kitose paieškos sistemose. Vertindami atitinkamus raktinius žodžius, padėsite atitinkamiems pirkėjams rasti jūsų prekės ženklą jų poreikio metu.

Svarbu pažymėti, kad jūsų turinys nėra vienintelis veiksnys, nulemiantis jūsų paieškos sistemos reitingą. Taip pat yra daugybė kitų veiksnių puslapyje ir ne puslapyje, kurie gali turėti įtakos jūsų SEO.

Tai apima jūsų svetainės architektūrą, taip pat gaunamas nuorodas į jūsų svetainės turinį. Tačiau šiame įraše daugiausia dėmesio skirsime turinio rinkodaros SEO daliai.

SEO turinio rinkodara

Ši periodinė SEO sėkmės veiksnių lentelė parodo visus skirtingus elementus, kurie prisideda prie SEO reitingų.

Vienas iš svarbiausių SEO elementų turinio rinkodaros srityje yra raktinių žodžių tyrimas. Jūsų verslas turi rasti raktinius žodžius ir frazes, kurias naudoja jūsų tikslinė auditorija, kad paieškos sistemose rastų tokius prekės ženklus kaip jūsų. Kurdami turinį pagal šias temas, galite stengtis reitinguoti raktinius žodžius paieškos sistemos rezultatų puslapyje.

Atlikdami raktinių žodžių tyrimus, norėtumėte peržengti plačius ir akivaizdžius raktinius žodžius ir terminus. Jų konkurencijos lygis dažnai bus didesnis, todėl jūsų verslui bus sunkiau reitinguoti pirmajame „Google“ puslapyje. Užuot siekę konkretesnių ilgosios uodegos raktinių žodžių ir frazių, galinčių padėti pritraukti labiau susijusį srautą.

Tam galite naudoti „ Google“ raktinių žodžių planavimo priemonės įrankį. Norėdami gauti daugiau informacijos apie raktinių žodžių tyrimus, būtinai peržiūrėkite mūsų tinklaraščio įrašą apie raktinių žodžių tyrimo patarimus .

Kas yra turinio rinkodara?

Turinio rinkodara yra skaitmeninės rinkodaros taktika, apimanti tinkamo ir vertingo turinio kūrimą, kuris padės pritraukti naujų potencialių klientų. Šis turinys yra skirtas jūsų tikslinei auditorijai, siekiant paskatinti tam tikrą klientų veiksmą. Norimas veiksmas ne visada gali būti pardavimas.

Pavyzdžiui, galite paskatinti klientus atsisiųsti el. Knygą arba nustatyti konsultaciją, kad galėtumėte juos nukreipti žemyn rinkodaros kanalu.

Yra keletas skirtingų turinio rinkodaros elementų, kurie kartu sukuria naujų potencialių klientų. Pirmiausia turite sukurti atitinkamą turinį, kuris bus naudingas jūsų auditorijai. Turinio rinkodara ne visada orientuota į pardavimą. Kartais tikslas yra šviesti savo auditoriją, o kartais tai gali būti skirta tik grynai pramogai. Bet kokiu atveju turinys turėtų suteikti tam tikrą vertę jūsų auditorijai.

SEO turinio rinkodara

Turinio rinkodara gali būti naudinga jūsų smulkiajam verslui įvairiais būdais.

Nepakanka tik sukurti turinį. Tada jūs turite tai pasiekti savo tikslinės auditorijos akivaizdoje. Antroji turinio rinkodaros dalis apima jūsų sukurto turinio reklamavimą įvairiuose kanaluose, pavyzdžiui, socialinėje žiniasklaidoje. Nukreipę turinį į tinkamą auditoriją, galite užmegzti ryšį su atitinkamais potencialiais klientais.

Galutinis jūsų turinio rinkodaros tikslas yra užmegzti ryšius su potencialiais klientais ir klientais. Jūsų turinys padeda užmegzti santykius, parodydamas savo kompetenciją ir pateikdamas vertingos informacijos, kuri padeda vartotojui priimti protingesnį pirkimo sprendimą. Svarbu sukurti turinį, patrauklų pirkėjus kiekviename jų kelionės etape – nuo tų, kurie dar tik pradeda tyrinėti, iki vartotojų, kurie yra pasirengę pirkti.

Jei norite sužinoti daugiau, peržiūrėkite šį tinklaraščio įrašą, kuriame išsamiau aprašoma, kaip sukurti sėkmingą  turinio rinkodaros kanalą .

Kaip SEO ir turinio rinkodara veikia kartu

Daugelis įmonių, norėdami reklamuoti savo turinį, pasikliauja socialine žiniasklaida ir el. Tai tikrai galingi skaitmeninės rinkodaros kanalai, kurie gali padaryti stebuklus jūsų rinkodaros strategijai. Tačiau naudodamiesi šiais kanalais ne visada galite garantuoti, kad jūsų reklamuojamas turinys tinkamu laiku ras tinkamus vartotojus. Kita vertus, SEO padeda pagerinti jūsų galimybes atsidurti prieš vartotojus jų poreikio metu.

Pagalvok apie tai. Kai šiandieniniam vartotojui kyla klausimų apie produktą ar paslaugą, jis kreipiasi į paieškos sistemas, tokias kaip „Google“, norėdamas rasti reikalingą informaciją. Jei norite pasiekti vartotojus jų poreikių metu, turėsite pateikti jiems tinkamą turinį tinkamu laiku. Štai kur SEO ir turinio rinkodara tampa pagrindine komanda.

SEO turinio rinkodara

Kaip turinys veikia jūsų SEO?

Turinio rinkodara yra geriausias būdas pagerinti paieškos sistemų optimizavimą. Kurdami turinį, orientuotą į tikslinius raktinius žodžius ir frazes, kurių potencialūs klientai ieško internete, galite pagerinti savo matomumą paieškos sistemose.

Tokiu būdu, kai vartotojas ieškos jūsų prekės ženklui aktualios temos, jis suras jūsų turinį „Google“. Tai padeda užmegzti ryšį, kuris gali užmegzti ryšį su klientu.

Kai jūsų turinys gerai užima paieškos variklius, jūs nemokamai matote internete. Tai ne tik padidina prekės ženklo žinomumą, bet ir gali pritraukti daugiau atitinkamo srauto į jūsų svetainę. Kuo labiau atitinkamas srautas nukreipiamas į jūsų svetainę, tuo daugiau galimybių turite konvertuoti.

SEO turinio rinkodara

SEO ir turinio rinkodara padeda kartu pasiekti naujų potencialių klientų per paieškos sistemas, tokias kaip „Google“.

Nors turinio rinkodara ir SEO yra dvi skirtingos taktikos, apie jas nereikėtų galvoti antagonistiškai. Tai ne vienas, ne kitas, greičiau abu dirba kartu, kad padėtų vienas kitam. Taip, tiesa, kad jie turi savų skirtumų, bet vis tiek negalima jų visiškai atskirti. SEO yra labiau techninė, o turinio rinkodara – platesnė. Nors šie terminai veikia taip, jie vis tiek sutampa ir daro įtaką kito efektyvumui.

Negalite patobulinti paieškos sistemos optimizavimo nesukūrę puikaus turinio. Viskas, bet neįmanoma efektyviai rasti turinio auditoriją be SEO. SEO turėtų būti taikomas kiekvienai turinio rinkodaros užduočiai, kurią atliekate. Tai vienintelis būdas įsitikinti, kad turinio rinkodaros strategija bus sėkminga.

Kaip rašote SEO turinį ?: SEO turinio rinkodaros strategija

Dabar, kai žinote, kaip SEO ir turinio rinkodara veikia kartu, pakalbėkime apie tai, kaip sukurti  SEO turinio rinkodaros  strategiją.

Naudokitės šiais patarimais, kurie padės jums parašyti geriausią SEO turinio strategiją, kad pasiektumėte geriausių rezultatų:

 

1. Tyrinėkite savo tikslinę rinką.

Pirmas dalykas, kurį turėsite padaryti kurdami  SEO turinio rinkodaros  strategiją, yra ištirti tikslinę rinką. Jei norite, kad jūsų SEO ir turinio rinkodaros pastangos būtų sėkmingos, labai svarbu, kad jos būtų nukreiptos į auditoriją, kuri geriausiai tinka jūsų produktams ar paslaugoms. Štai kur atliekami tikslinės rinkos tyrimai.

Jums gali būti naudinga sukurti pirkėjų asmenis savo verslui. Tai yra išgalvoti idealių jūsų pirkėjų profiliai. Juose yra demografinė informacija, pvz., Amžius, lytis ir vieta. Tačiau jie taip pat apima kitą svarbią informaciją, pvz., Jūsų pirkėjo pomėgius ir pirkimo elgseną. Visa ši informacija padės jums sukurti geresnį turinį laikui bėgant.

Vienas iš svarbiausių dalykų, kuriuos reikia įtraukti į tikslinės rinkos tyrimą, yra tai, kokių klausimų ir rūpesčių jūsų auditorija turi ieškodama tokių produktų ar paslaugų kaip jūsų. Suprasdami tikslinės auditorijos iššūkius, geriau suprasite, kokio tipo temų jie gali ieškoti internete. Tai puikus atspirties taškas kuriant SEO raktinius žodžius ir kuriant turinio rinkodaros temas.

2. Atlikite raktinių žodžių tyrimus.

Turite žinoti, kokius raktinius žodžius žmonės įveda į savo paieškas internete, kad rastumėte atsakymus į turimus klausimus. Žinodami populiariausius raktinius žodžius savo tikslinėje auditorijoje, galėsite ne tik optimizuoti savo svetainę paieškos varikliams, bet ir sukurti turinį, kuris jiems atrodys vertingas – o tai taip pat pagerins jūsų svetainės reputaciją paieškos sistemose. Paprastai siūlome įdėti daugiausia pastangų šiai proceso daliai. Tiksliai taikant raktinius žodžius, aukštos kokybės klientai ras turinį jūsų svetainėje ir bus pasirengę konvertuoti ar įsigyti.

3. Sukurkite puikų turinį.

Sukūrę tikslinių raktinių žodžių sąrašą, galite naudoti šią informaciją, kad pradėtumėte kurti turinio temų idėjas. Apžvelkite ne tik tinklaraščio įrašų kūrimą šiomis temomis ir apsvarstykite, kaip galėtumėte naudoti šiuos raktinius žodžius kurdami papildomus svetainės puslapius ar ilgos formos turinį, pvz., El. Knygas ir baltąsias knygas. Galbūt net norėsite sukurti vaizdo įrašų turinį pagal nurodytas temas.

Nepakanka tiesiog apibarstyti raktinius žodžius visame turinyje. Jei norite, kad vartotojai skaitytų ir imtųsi veiksmų pagal jūsų turinį, jis turi būti aukštos kokybės. Be to, „Google“ baudžia įmones, kurios kuria žemos kokybės turinį, o tai gali turėti įtakos jūsų SEO reitingui ir galimybei pasiekti naujų potencialių klientų paieškos sistemoje.

Čia yra tik keli dalykai, kuriuos reikia atsiminti kuriant  SEO turinio rinkodarą :

  • Kokybiškas turinys turėtų būti gerai parašytas.  Patikrinkite, ar nėra gramatikos ir rašybos problemų, taip pat turinio srauto ir įskaitomumo.
  • Naudokitės atitinkamais pavyzdžiais. Jei diskutuojate sudėtingomis temomis ar idėjomis, kurias gali būti sunku suprasti, naudinga įtraukti atitinkamus pavyzdžius. Tai padės skaitytojui geriau susisiekti su jūsų prekės ženklu.
  • Rašykite savo auditorijai.  Rašykite taip, kad jūsų tikslinė auditorija galėtų suprasti ir susieti. Pokalbio stilius gali labai padėti užmegzti santykius su klientu.
  • Padarykite savo turinį lengvai skaitomą.  Naudokite trumpas pastraipas ir ženklelius, kad suskaidytumėte turinį ir skaitytojui būtų lengviau apsižvalgyti.

4. Laikui bėgant atnaujinkite savo turinį.

SEO turinio rinkodara  nėra tai, ką galite nustatyti ir pamiršti. Nors tam tikras jūsų tinklaraščio įrašas ar svetainės puslapis gali ir metus ir metus pritraukti lankytojus į jūsų svetainę, daugumą turinio reikės atnaujinti, kad jis išliktų veiksmingas.

Yra keli skirtingi būdai, kaip galite atnaujinti savo  SEO turinio rinkodarą,  kad įsitikintumėte, jog ji išlieka veiksminga:

  • Optimizuokite turinį, kad atsirastų naujų raktinių žodžių galimybių.
  • Pridėkite turinio, kad skaitytojui būtų suteikta papildomos naudos.
  • Atnaujinkite statistiką ar faktus, kurie gali būti pasenę.
  • Peržiūrėkite metaduomenis ir įsitikinkite, kad jie optimizuoti paieškos sistemoms.
  • Atnaujinkite dalį kalbos, kad ji būtų įdomesnė.

Įpraskite periodiškai peržiūrėti savo turinį ir, jei reikia, atnaujinti. Norėdami kuo geriau išnaudoti savo turinį, pirmiausia atnaujinkite kūrinius, kurie laikui bėgant pritraukia didžiausią srautą. Pavyzdžiui, jei turite prieš metus parašytą tinklaraščio įrašą, kuris ir toliau pritraukia srautą į jūsų svetainę, galbūt norėsite ieškoti būdų, kaip patobulinti turinį ir pasiekti dar geresnių rezultatų.

SEO turinio rinkodara

Turinio rinkodara ir SEO yra rinkodaros danguje sukurtos rungtynės!

Galutiniai išsinešimai

Paieškos sistemos optimizavimas ir turinio rinkodara yra du skirtingi įrankiai, kuriuos galite naudoti kaip mažas verslas. Bet jie neveikia vakuume. Turite naudoti abu kartu, jei norite pritraukti daugiau potencialių klientų į savo svetainę, kad pagerintumėte pardavimus. SEO turinio rinkodaros  strategijos sukūrimas  yra geriausias būdas užtikrinti, kad abi taktikos veiktų kartu, kad būtų pasiekti geriausi rezultatai.

Naudodamiesi aukščiau pateiktais patarimais galite pradėti kurti žudikišką  SEO turinio rinkodaros  strategiją, kuri padėtų pasinaudoti visais pranašumais, kuriuos jūsų verslui gali suteikti abi taktikos. Tai nėra greitas ar lengvas procesas, bet kai tik pradėsite matyti labiau kvalifikuotą žiniatinklio srautą ir pagerinsite konversijas, džiaugsitės, kad skyrėte tam laiko.

Reikia pagalbos pradedant? „LYFE Marketing“ siūlo tiek  turinio rinkodaros,  tiek  paieškos sistemų optimizavimo paslaugas . Mūsų patyrusi skaitmeninės rinkodaros komanda žino, kaip kartu naudoti abi taktikas, kad jūsų verslas galėtų pasiekti daugiau klientų internete.

Susisiekite su mumis šiandien,  kad pradėtumėte.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *