Jei turite vietinį verslą arba verslą su tam tikru vietiniu aspektu, tuomet į savo SEO strategiją galite įtraukti vietinių nuorodų kūrimo galimybes. Tai gali padėti įgyti daugiau atgalinių nuorodų įvairovės, taip pat parodyti tikslinę geografinę auditoriją. Toliau pateikiamos įvairios vietinių nuorodų kūrimo galimybės, kurias galite naudoti savo verslo svetainėje, ir turite didesnę galimybę padidinti savo vietos reitingą.

Vietos apžvalgos svetainės

Jei jūsų nedomina vietinių apžvalgos svetainių reputacijos valdymo pranašumai, tada jums bus įdomu kurti vietines nuorodas. Daugelis svetainių leis jums turėti nuorodą į savo svetainę kartu su jūsų verslo sąrašu, tačiau tik tuo atveju, jei sukursite arba pareikšite pretenziją į savo sąrašą.

 

Kalbant apie SEO vertę, gali būti, kad nežiūrite į inkaro teksto ir dofollow šventąjį gralį. Štai ką gausite šiose populiariose vietinių apžvalgų svetainėse.

  • „ Yelp“ nuorodos yra peradresuojamos.
  • Nuorodos iš „ Merchant Circle“ yra pašalintos. Inkaro tekstas yra domeno URL be http: //.
  • Nuorodų iš geltonųjų puslapių nėra.
  • Nuorodos iš „ Zomato“ (skirtos restoranams) nėra nurodomos, o inkaro tekstas yra „Svetainė“.
  • Nuorodos iš „ TripAdvisor“ yra peradresuojamos.

Nepaisant tiesioginės SEO vertės, jūsų svetainė, įtraukta į vietines apžvalgos svetaines, laikoma citatomis, kurios gali padėti jums gerai įvertinti vietos paieškos rezultatus. Taigi, jei galite pasinaudoti šiomis svetainėmis, būtinai atlikite tai.

 

Kurdami arba pareikšdami teises į savo vietinius profilius, būtinai užpildykite juos bent jau su pagrindais. Turėsite pridėti savo adresą, telefono numerį, trumpą informaciją apie savo verslą ir bent vieną nuotrauką, jei ne daugiau. Jei norite pagreitinti procesą, galite išbandyti tokias paslaugas kaip „ Universal Business Listing“ – jie pateiks jūsų verslo sąrašą svarbiose vietinėse apžvalgų svetainėse jums ir išlaikys tuos įrašus su nuolatine naryste.

Vietiniai katalogai

Kita nuorodų kūrimo strategija yra vietinių katalogų naudojimas. Jei nenurodote savęs jokiuose kituose vietiniuose tinkluose, įsitikinkite, kad bent jau patekote į sąrašą sukurdami vietinio puslapio profilį „ Google“ mano versle  (anksčiau „Google“ vietose), „ Yahoo Local“ ir „ Bing“ vietose verslui .

 

Kai kuriate verslo sąskaitą trečiosios šalies svetainėje, įsitikinkite, kad rodoma teisinga įmonės kontaktinė informacija, tokia kaip vardas, adresas ir telefono numeris (NAP). „Google“ mano verslas taip pat yra puiki vieta pradėti ir valdyti verslą internete. Nukreipkite savo strategiją į vietinį SEO optimizavimą, kad dominuotumėte vietinėse paieškos sistemose. 

 

Vietinio paieškos variklio optimizavimas

Paskyros sukūrimas „Google“ mano versle atneš daug naudos. Pavyzdžiui, jei ieškosite restoranų Niujorke, pirmiausia bus rodomi „Google maps“ rezultatai (su informacija, kurią pridėjote „Google“ mano verslo paskyroje), o tada – „Google“ paieškos rezultatai. Paprastai žemėlapių rezultatai užima daug vietos virš matomos ribos, slinkdami žemyn galite pamatyti likusius rezultatus. 

 

Jei nenaudosite, galite prarasti reikšmingą procentą vartotojų, kurie gali patekti į jūsų svetainę ir jūsų fizinę verslo vietą.

 

Kai apimsite šiuos vietinės paieškos katalogus, galėsite išsiaiškinti, kaip atrasti papildomus vietinius katalogus, kuriuose galite būti įtraukti į sąrašą. Vienas iš būdų juos rasti yra rasti savo versle vietinį verslą, kuris gerai užima vietos paiešką, ir naudoti atgalinės nuorodos ataskaitas įrankį, kad pamatytumėte, kuriuose vietiniuose kataloguose jie yra išvardyti.

 

 

Greitai apžvelgsite, iš kokių katalogų jie turi nuorodas, kuriose vietose jie yra išvardyti ir kurie siūlo dofollow nuorodas kartu su visa jų domeno valdžia.

 

Taip pat atkreipkite dėmesį, kad kai kurie pagrindiniai katalogai turi vietinius sąrašus. Citysearch , pavyzdžiui, turi sąrašą su visų valstybių iš JAV, kuri leidžia jums naršyti regionų aukcione.

Miesto paieška

 

Katalogų kritikoje galite rasti daugiau katalogų, kurie leidžia rūšiuoti pagal įvairius kriterijus. Lokalizuotus katalogus galite rasti skyriuje „Nišų katalogų sąrašai“, kad jums būtų lengviau gauti nuorodas iš vietinių svetainių.

 

Kai pateikiate savo svetainę ne lokalizuotiems katalogams, prie pateikimo galite pridėti vietinį elementą naudodami vietinį inkaro tekstą (jei leidžiama), pvz., Niujorko odontologą, o ne tik odontologą. Kaip visada, nepamirškite keisti savo inkaro teksto pagal savo sukurtas nuorodas.

 

Vietiniai partneriai

Ar jūsų regione yra tos pačios pramonės įmonių, bet nėra konkurentų? Ar yra kitų pramonės šakų verslo savininkų, su kuriais bendraujate vietiniuose renginiuose? Jei taip, apsvarstykite galimybę juos paversti savo partneriais – žinoma, susiekite partnerius.

 

Siūlykite, kad abu susietų vienas su kitu savo svetainių puslapyje, pavadintame partneriais, vietiniais ištekliais ar panašiai. Įsitikinkite, kad įmonės turi tinkamas svetaines ir nesusiję su įvairiomis nuorodomis – tik su kitomis vietinėmis įmonėmis. Pagalvokite apie tai kaip apie aukštos kokybės, labai aktualų vietinių nuorodų mainus.

Vienas iš būdų padaryti nuorodos pasiūlymą patrauklesnį? Padarykite tai, kad jūsų abi įmonės galėtų siųsti viena kitai persiuntimo verslą. Galbūt pridėkite papildomą premiją, pavyzdžiui, pasiūlykite kito verslo klientams nuolaidas jūsų įmonės produktams ar paslaugoms. 

 

Galite pradėti nuo prisijungimo prie vietos bendruomenės ar jos kūrimo ir santykių užmezgimo. Siųskite pranešimus spaudai, dalinkitės informacija socialiniuose tinkluose ir gaukite žodį. Tai yra saugus metodas, tam reikia tam tikros danties dalies, tačiau ilgainiui jūs susidursite su vertingesniais santykiais. Tai daugiau apie ryšių uždirbimą, o ne jų kūrimą.

Vietinės nutrūkusios nuorodos

Sutrikusių nuorodų kūrimas gali būti labai efektyvus vietos lygiu. Strategija (trumpai tariant) apima svetainių, kurios nebėra gyvos, paiešką, nuorodų į jas paiešką ir siūlymą, kad žiniatinklio valdytojas pakeistų negyvas nuorodas į jūsų svetainę.

 

Yra daugybė būdų, kaip rasti neveikiančias nuorodas. Kai reikia rasti sugadintų vietinių nuorodų, galite analizuoti puslapius su daugybe vietinių nuorodų naudodami sugadintų nuorodų tikrintuvą, pvz., „ Check My Links“, skirtą „Chrome“, arba „ Link Checker“, skirtą „Firefox“. Kitas būdas tai padaryti yra ieškoti „Yelp“ uždarų jūsų pramonės įmonių naudojant šią paieškos užklausą.

svetainė: www.yelp.com intitle: uždara intitle: miesto pramonė

„Site Explorer “ yra paprastas būdas parodyti sugadintus puslapius. Jei ieškosite savo arba konkurentų svetainėje, eikite į sugadintus puslapius, kur pamatysite sąrašą, arba galite nieko nematyti, jei neturite sugadintų nuorodų. Tau pasisekė!

„Lynda“ Skaldyti puslapiai „Site Explorer“

Greičiausiai rasite kelias uždaras įmones, panašias į jūsų. Ieškokite jų svetainių ir, jei jie nebeaktyvūs, patikrinkite atgalines nuorodas į tas svetaines, kad sužinotumėte, ar galite priversti žiniatinklio valdytojus atnaujinti savo nuorodas iš sugedusios į jūsų.

 

Ar naudojatės vietinių nuorodų kūrimo strategijomis? Prašau pasidalinti savo patarimais komentaruose!

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *