Kiek kartų buvote naujame mieste (ar net savo mieste) ir ieškojote vietinio verslo? Tikėtina, kad matėte kažką panašaus į žemiau pateiktus rezultatus. Tai yra vietinės SEO rinkodaros rezultatas.

Galbūt jūs naršote po parinktis, bet daugiau nei tikėtina, kad spustelėsite vieną iš trijų geriausių vietų, kurias jums pateikia „Google“. Šie trys pagrindiniai variantai vadinami vietiniu paketu. Tai yra „Google“ būdas suteikti jums geriausias ir artimiausias galimybes, ko ieškote. Norite, kad jūsų verslas patektų į vieną iš šių trijų trokštamų vietų? Skaityk toliau.

Vietinė SEO rinkodaros taktika

Vietinė SEO rinkodara yra susijusi su strategija. Taigi, ką galite padaryti, kad padidintumėte savo SEO žaidimą kaip mažas vietinis verslas? Čia mes turime jums atsakymus. Sužinokite šias kelias kitas strategijas ir būsite pranašesni už savo konkurenciją.

Skelbimo rezultatai: 103 nauji raktiniai žodžiai pridėti prie „Google“, sugeneruoti 185 natūralūs potencialūs klientai ir 5 pirmojo puslapio reitingai be prekės ženklo raktiniams žodžiams

Būkite nuoseklūs. Pirmas žingsnis siekiant aukštesnio reitingo vietinėje paieškoje yra įsitikinti, kad jūsų verslo informacija yra nuosekli visose platformose. Kad ir kur jūsų verslas pasirodytų žiniatinklyje, turėsite tiksliai sutapti savo įmonės pavadinimą, adresą ir telefono numerį (arba NPP).

Jei turite kokių nors neatitikimų, pvz., Gatvių santrumpų ar neteisingo telefono numerio, „Google“ gali nepasitikėti jūsų svetaine kaip vietine įmone arba gali jos jums visai nerodyti. Štai kodėl tikslumas yra labai svarbus vietinėje SEO rinkodaroje.

Pareikškite teises į savo įmonę „Google“ mano versle. Tai yra galingas įrankis, kuris gali padėti jūsų vietinei SEO rinkodarai. Tai gali padidinti srautą į jūsų svetainę, rodant vartotojams jūsų buvimo vietą, darbo valandas ir net jūsų įmonės nuotraukas bei apžvalgas. Norėsite pareikšti teises ir patvirtinti savo verslą. „Google“ reikia patvirtinimo, kad jie pamatytų, jog jūsų įmonė yra teisėta įmonė.

Kadangi mes kalbame apie vietinę SEO rinkodarą , vieta yra viskas. Taigi įsitikinkite, kad jūsų tikslumas. Taip pat svarbu atnaujinti darbo valandas, kad potencialūs klientai žinotų, kada esate atviras. Jei būna atostogų, kai esate uždarytas, atlikite šiuos atnaujinimus taip pat, kad klientai žinotų jūsų darbo valandas. Tai taip pat gali sukurti pasitikėjimą klientais.

Nuotraukų pridėjimas prie „Google“ mano verslo taip pat gali būti naudingas jūsų įmonei. Nuotraukos gali padėti potencialiems klientams suprasti jūsų verslą ir padidinti pasitikėjimą. Įsivaizduokite, kad „Instagram“ svetainėje jus seka kažkas, neturintis jokių nuotraukų. Ar manote, kad ši paskyra yra patikima? O kaip su sąskaita su 300 nuotraukų? Atrodo teisėtesnė teisė? Tai labai panašu į nuotraukų turėjimą „Google“ mano verslo sąraše.

Klauskite apžvalgų. 72% žmonių pasitiki internetinėmis apžvalgomis tiek pat, kiek pasitiki draugais ir šeima, kurie rekomenduoja produktus ar paslaugas. Apžvalgos padidina jūsų įmonės patikimumą, taip pat padeda jūsų svetainei pasiekti geresnių rezultatų iš vietinės SEO rinkodaros pastangų. Yra keletas veiksnių, kurie vaidina svarbų vaidmenį vietos paieškos reitinguose, tačiau „Google“ teigė, kad apžvalgos iš tikrųjų prisideda prie SEO reitingų.

Kam patikėtum – įmonei su 5 atsiliepimais ar įmonei su 68 atsiliepimais? Tikriausiai pastarasis.

Yra keli būdai, kaip gauti atsiliepimus. Jei klientas sėkmingai dirbo jūsų įmonėje ir manote, kad jis yra patenkintas, mandagiai paklauskite, ar jis jums suteiks 5 žvaigždučių apžvalgą. Tai galite padaryti el. Paštu arba net asmeniškai, jei tai darote patogiai. Jei klientai ar klientai bus patenkinti jūsų atliktu darbu, jie mielai suteiks jums gerą apžvalgą!

Jei tai atrodo per daug paprasta, taip pat galite pabandyti pasiūlyti nuolaidą ar kuponą mainais į apžvalgą. Apsvarstykite galimybę pridėti el. Pašto automatizavimą, kai klientas įsigys pirkinį jūsų internetinėje parduotuvėje. Gavę užsakymą, galite nustatyti automatiką, kad jie gautų atsiliepimų el. Laišką. Šiame el. Laiške galite paklausti, kaip sekėsi jūsų įmonei, jei ji turi kokių nors rekomendacijų, ką galite padaryti geriau, ir, žinoma, galite įtraukti į raginimą veikti, kad galėtumėte pateikti apžvalgą.

13% vartotojų svarstys galimybę pirkti iš įmonės, turinčios 1–2 žvaigždutes „Google“. Nepakanka tik paprašyti apžvalgų. Taip pat valdykite atsiliepimus ir atsakykite į juos, kad padidintumėte klientų įsitraukimą ir sužmogintumėte savo prekės ženklą. Jei sulaukėte blogo atsiliepimo, svarbu pradėti dialogą. Įrodykite klientams, kad jums rūpi jų įmonės patirtis. Parodykite klientams, kad jie yra jūsų prekės ženklo žmonės, pasirengę padėti ir išspręsti bet kokią problemą, su kuria gali susidurti jūsų verslas.

Įtraukite savo įmonę į vietinius sąrašus – tuo daugiau, tuo geriau! Galite naudoti tokias paslaugas kaip „Yext“, kad jūsų įmonė būtų greitai įtraukta į vietinius žiniatinklio katalogus. Tai yra mokama paslauga, bet jūs taip pat galite rankiniu būdu įtraukti savo svetainę į tokias svetaines kaip „Yelp“, „Angie’s List“, „Yellow Pages“, „Four Square“, BBB, „Kudzu“ ir dar daugiau! Vietinių įmonių sąrašai paprašys daugybės duomenų, tokių kaip jūsų įmonės pavadinimas, telefono numeris, adresas, aprašas, kategorijos ir socialiniai profiliai. Jūs, kaip įmonės savininkas, turite pateikti kuo daugiau tikslios informacijos. Kiekvieną kartą, kai kuriate įrašą naujoje platformoje, turite įsitikinti, kad jis visiškai sutampa su likusiais jūsų įrašais.

Stebėkite „Google“ algoritmų atnaujinimus. „Google“ dažnai atnaujina savo algoritmą ir dažnai tai reiškia 500–600 kartų per metus! Nors dauguma šių naujinių yra nereikšmingi ir neturės įtakos jūsų reitingams, „Google“ kartais pateikia naujinį, kuris gali turėti didžiulės įtakos jūsų natūraliems reitingams. Pagrindinis jų tikslas yra pagerinti naudotojų paieškos rezultatus, kad jie galėtų rasti tai, ko jie ieško.

Įtraukite savo miesto ar miestelio pavadinimą į raktinius žodžius, kuriuos norite reitinguoti. Jei esate Atlantoje, jūsų įmonė norės prie raktinių žodžių pridėti žodį „Atlanta“. Įsitikinkite, kad jūsų mieste ar miestelyje yra jūsų pavadinimas ir meta aprašymas, taip pat jūsų H1 žyma. Reikia atnaujinti pavadinimą, meta ir H1 žymas? Skaitykite apie SEO veiksnius puslapyje!

Apsaugokite savo svetainę. Dauguma svetainių, kurios užima „Google“ populiariausias vietas, yra saugios svetainės. Vietoj „http“ svetainės yra su https, o tai reiškia, kad jų svetainė yra užšifruota. Jei jūsų svetainė nėra saugi, „Google“ gali ją pažymėti ir vartotojams apsunkinti prieigą prie jos.

Įterpkite žemėlapį savo svetainėje. Tai parodys „Google“ ir klientams, kur yra jūsų įmonė. Naudingiausia šį žemėlapį pridėti prie savo kontaktų puslapio ir poraštės, kad padidintumėte vietinį SEO.

Gaukite aukštos kokybės atgalines nuorodas. Kas vis tiek yra atgalinė nuoroda? Tai yra „Google“ gerai žinomos svetainės hipersaitas, nukreipiantis atgal į jūsų svetainę, kad padidintumėte savo reitingą. Kaip ir prieš pirkdami produktą, žiūrite į klientų atsiliepimus, „Google“, atsižvelgdama į reitingus, ieško kitų svetainių, kurios nukreipia į jūsų svetainę.

Tinklaraštis, skirtas SEO. Rašykite pagal raktinius žodžius tinklaraščius, kurie bus reitinguojami „Google“. Rašydami tinklaraščius galite padidinti klientų įsitraukimą ir priversti tuos klientus žiūrėti į jūsų verslą kaip į patikimą informacijos šaltinį. Šis turinys turi būti vertingas jūsų vartotojams. Neužtenka 40 kartų mesti raktinį žodį į tinklaraštį. Pirmiausia turite rašyti tinklaraščius atsižvelgdami į vartotoją, o antra – į paieškos sistemą.

Žinokite apie juodos kepurės SEO. Kaip ir optimizavimas puslapyje, tinklaraščių ir atgalinių nuorodų rezultatų matymas užtrunka, jei naudojate teisėtus metodus . „Juodos skrybėlės“ SEO yra terminas, vartojamas kalbant apie SEO taktiką, kurioje daug dėmesio skiriama paieškos sistemoms ir neatsižvelgiama į kokybišką turinį. Dėl šios taktikos galite greitai įvertinti reitingą, tačiau galiausiai „Google“ nubaus. Tai gali apimti raktinių žodžių užpildymą (raktinio žodžio įtraukimą į puslapį, kuriame nėra prasmės) arba nematomo teksto pridėjimą savo svetainėje. Juodos skrybėlės SEO gali labai pakenkti jūsų svetainės patikimumui. Trumpai tariant, nerizikuokite gauti sausainį. Jei nesate tikri, ar SEO taktika yra etiška, prieš optimizuodami patikrinkite dar kartą ir trigubai.

Atlikome išsamų raktinių žodžių tyrimą, norėdami sužinoti, kurias paieškos užklausas tikslinė auditorija naudojo labiausiai.

Vietinės SEO rinkodaros pavyzdžių analizė

Vietinė SEO rinkodara skamba lengvai, tiesa? Turėkite nuoseklų NPP (vardas, adresas, telefonas), pasirinkite raktinius žodžius, kurie apima jūsų miestą, gaukite atsiliepimų ir įsitikinkite, kad esate vietiniuose sąrašuose. Bet ką daryti, jei visa tai darote ir vis tiek kyla sunkumų reitinguojant vietinį SEO?

Problema

Bendrovė, kurios ketiname ieškoti, yra valymo įmonė, įsikūrusi už Atlantos rajono ribų. Jie yra maža įmonė, norinti įveikti savo didesnius konkurentus. Problema ta, kad jų įmonės fizinė vieta yra už Atlantos ribų ir jie bando klasifikuoti pagal Atlantos raktinius žodžius. Raktinių žodžių, kuriuose yra „Atlanta“, reitingavimas yra prasmingas šiai įmonei, nes jie aptarnauja Atlantos regioną.

Kai 2017 m. Atlikome pradinį SEO, jie pradėjo reitingą, kol „Google“ atnaujino savo algoritmą. Jie pristatė „Hawk“ algoritmo atnaujinimą 2017 m. Rugpjūtį. Šis atnaujinimas turėjo drastišką poveikį vietinėms SEO rinkodaros pastangoms, kurias atlikome savo klientui.

Prieš šį naujinimą mūsų klientas vietiniame pakete reitingavo du savo raktinius žodžius. Praėjus kelioms dienoms po to, kai buvo išleistas „Hawk“ algoritmas, reitingai smuko. Šis atnaujinimas konkrečiai paveikė vietinį SEO. Jis buvo įgyvendintas siekiant padėti mažoms vietinėms įmonėms užimti aukštesnę poziciją SEO srityje, taip pat atsieti pasikartojančias įmones.

Sulaukė daugiau dėmesio per tinklaraščio skaitytojus.

Kadangi mūsų klientas yra už Atlantos ribų, tačiau aptarnauja didžiąją Atlantos teritorijos dalį, norėjome įsitikinti, kad jų vietinis SEO yra išskirtinis.

Sprendimas (-ai)

Yra ne tik vienas paprastas šios problemos sprendimas, bet šiek tiek kantrybės ir daug pastangų galėjome padėti šiai įmonei susigrąžinti savo vietą pirmoje vietoje. Taigi, ką mes padarėme?

Atnaujinkite kopiją ir pridėkite raktinių žodžių. Pradėjome čia atnaujindami kopiją jų svetainėje. Mes jau buvome optimizavę jų svetainę prieš atnaujindami „Hawk“, tačiau nusprendėme, kad būtų gera dar kartą patikrinti mūsų darbą. Nuolat atnaujinant turinį užtikrinama, kad paieškos sistemos (ir klientai) sugrįš į jūsų svetainę. Į jų pagrindinį puslapį pridėjome daugiau kopijų kartu su klientų raktiniais žodžiais.

Pridėkite verslo paslaugų sritis. Miestų, apskričių ar miestelių, kuriems aptarnaujate, įtraukimas gali būti naudingas ir iš tikrųjų gali padėti jūsų vietiniams SEO reitingams. Jei teikiate paslaugą, pavyzdžiui, mūsų klientas, klientai nori sužinoti, kuriuose miestuose jie gali gauti jūsų paslaugą.

Prie poraštės nepridėkite daugybės nesusijusių pašto kodų. „Google“ tai laiko raktinių žodžių įdaru ir nubaus jus. Pašto kodų pridėjimas prie svetainės gali būti naudingas, kai jie yra aktualūs, pvz., Kai žmonės turi tiksliai žinoti, kokiose srityse jūs dirbate. Galite pridėti vietą žmonėms, kad jie taip pat galėtų ieškoti savo pašto kodų. Paieškos sistemos taip pat pasiims šiuos pašto kodus, kurie gali pagerinti jūsų vietinius SEO rinkodaros rezultatus.

Ištrinti žemėlapį. Daugeliu atvejų žemėlapis jūsų svetainėje yra geras dalykas. Mūsų kliento atveju tai kenkė tik jų reitingams. Kadangi jie buvo tiesiai už Atlantos ir jų žemėlapis tai atspindėjo, „Google“ niekaip nesiruošė jų reitinguoti vietiniame Atlantos pakete.

Šiandien mūsų klientas vietiniame pakete užima šešis iš aštuonių savo raktinių žodžių. Taigi mūsų darbas čia atliktas, tiesa?

Neteisingai. Nors jų reitingai smarkiai išaugo, mes vis dar matome, ką tobulinti su keliais jų raktiniais žodžiais. Išlaikyti šiuos reitingus numeris vienas yra svarbus ir mums, ir mūsų klientams.

Padėjome jiems patekti į 5 skirtingų raktinių žodžių pirmąjį rezultatų puslapį.

Patarimai ir gudrybės, kaip pagerinti vietinę SEO rinkodarą

Turi vietinį adresą. Jei neturite vietinio adreso arba neturite plytų ir skiedinio, galite gauti vietinį pašto dėžutę ir padaryti tai savo adresu visose platformose.

Įsitikinkite, kad jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems. Pirmasis mobiliųjų telefonų indeksavimas yra atnaujinimas, kurį „Google“ išleido 2018 m. Kovo 21 d. Daugiau nei 50% paieškų visame pasaulyje atliekama iš mobiliųjų įrenginių. Nors reitingavimas apima daug kitų veiksnių, be mobiliųjų, vis tiek labai svarbu įsitikinti, kad jūsų svetainė yra pritaikyta mobiliesiems.

Būk atkaklus. SEO gali būti ilgas procesas. Nenustokite! Kartais įmonės jaučia, kad meta pinigus dėl prarastos priežasties naudodamosi SEO, jei nemato greitų rezultatų. Jei jaučiate atkalbinėjimą, pradėkite atvirą dialogą. Dažniausiai jūsų įmonė nematys to staigaus reitingų šuolio.

Vis dar neįtikinai? Pažvelkime į kitą įmonę, kuri atėjo pas mus, norėdama patekti į vietos SEO.

Pradėsime nuo to, kaip parodysite jų progresą laikui bėgant. Vos per keturis mėnesius, nuo vasario iki gegužės, jie perkopė beveik visų savo raktinių žodžių reitingus.

Čia galite pamatyti pažangą, padarytą mūsų kliento, kai mes baigėme optimizavimą puslapyje. Mes taip pat pradėjome rašyti jiems tinklaraščius ir įgyti atgalinių nuorodų.

Šis klientas turėjo svetainę su mažo domeno valdžia, nes jų svetainė buvo palyginti nauja. Domeno valdžia yra metrika, naudojama prognozuoti, kaip svetainė reitinguos. Kadangi šio kliento DA buvo maža, turėjome pasirinkti kitokį požiūrį.

Kad šis klientas galėtų reitinguoti, turėjome rasti raktinius žodžius, kurių niekas kitas nevertino ir kurie vis dar turėjo paieškos apimtis ir buvo susiję su įmone. Šis požiūris šiek tiek apsunkina raktinių žodžių tyrimus, tačiau norėjome, kad mūsų klientas pasisektų. Baigę tyrimą, mes padėjome savo klientui pasirinkti raktinius žodžius ir tada pradėjome optimizavimą puslapyje. H1 žyma jų pagrindiniame puslapyje yra „ispaniškos apklausos tyrimai“, kurie paieškos metu pakilo 91 pozicija. 9 pozicijoje jie pateko į pirmąjį „Google“ paieškos rezultatų puslapį.

Tas pats atsitiko ir su raktiniu žodžiu „Atlanta Survey Research“, išskyrus tą kartą, kai raktinis žodis buvo puslapyje, taip pat paveikslėlyje. Labai svarbu įsitikinti, kad visi vaizdai turi gerą alt tekstą. Tai turi būti aprašai, apimantys raktinį žodį, o ne tik vėl ir vėl.

Mes taip pat pridėjome papildomą jų pagrindinio puslapio kopiją, taip pat papildomus puslapius, pvz., DUK ir projektų puslapį. Tada pridėjome tinklaraščio puslapį ir pradėjome rašyti tinklaraščius, skirtus SEO. SEO tinklaraščiuose turėtų būti bent 500 žodžių ir juose turėtų būti raktinis žodis, kurį norėtumėte reitinguoti 3–5 kartus už kiekvieną 500 žodžių.

Šiam klientui šis augimas buvo nerealus, tačiau atlikę keletą papildomų tyrimų, pagal kuriuos kitos įmonės reitingavo, mums pavyko greitai juos reitinguoti, kad jos galėtų konkuruoti savo rinkoje.

302 375,59 USD pajamų, gautų iš natūralaus srauto.

Reikėtų nepamiršti dalykų

Reitingas vietiniame SEO yra procesas ir yra keli dalykai, kuriuos norėsite nepamiršti, kol nenusivilsite.

Reitingai laikui bėgant kinta. Jūsų reitingai svyruos. Negalima to apeiti. Matuodami verslo augimą, mes mėgstame pažvelgti į bendrą vaizdą. Kai kuriomis dienomis jūsų reitingas gali būti žemesnis už kelias vietas, o kartais – aukštyn. Nesijaudinkite dėl kasdienių reitingų, bet atkreipkite dėmesį į bendrą judėjimą aukštyn. Per kelis mėnesius, jei jūsų reitingai nėra linkę į viršų, tai gali reikšti jūsų vietinės SEO rinkodaros strategijos problemą.

Čia apžvelgiamas mūsų pirmojo kliento SEO nuo 2017 m. Liepos mėn. Galite pastebimai pamatyti reitingų šuolį, tačiau taip pat pastebėsite, kad jų reitingai per pastarąjį mėnesį svyravo. Tai yra visiškai normalu ir tai, ką mes stebime kasdien.

Štai atidžiau apžvelgtas praėjusio mėnesio reitingų svyravimas. Tai gali atrodyti šiek tiek beprotiška, bet apskritai matome teigiamą judėjimą aukštyn.

Atminkite algoritmų atnaujinimus . Sekite naujausius įvykius ir „Google“ algoritmų atnaujinimus. Jei pastebite kardinalų pokytį savo reitinge, patikrinkite, ar „Google“ neatnaujino jų algoritmo.

SEO reikia laiko. Negalime to pakankamai pabrėžti. Daugelis įmonių nusivilia šiuo procesu. Žaisti laukiantį žaidimą nėra lengva, bet pasitikėk mumis – lėtos ir stabilios laimi lenktynes.

Nepamirškite mažų pokyčių. Nedideli svetainės pakeitimai gali atrodyti nenaudingi jūsų SEO, tačiau kartu šie nedideli pakeitimai gali padaryti didelę įtaką. Dar kartą pridėkite tą raktinį žodį prie savo kopijos. Koreguokite savo kopiją, kad aptiktumėte visas šias rašybos klaidas – jūsų svetainė bus profesionali ir patikima. Patikrinkite, ar turite svetainės žemėlapį, kad „Google“ galėtų tinkamai tikrinti jūsų svetainę. Visi šie nedideli veiksniai kartu gali padaryti didžiulį poveikį jūsų SEO.

Joks verslas nėra visiškai panašus. Pirmajam mūsų klientui prireikė daugiau nei metų, kad jis būtų įvertintas vietoje, o antrasis jau po trijų mėnesių pradėjo rodyti rezultatus. Jūsų vietinis SEO rinkodaros planas atrodys visiškai kitoks nei kitų kompanijų. Norite individualizuoto ir tikslingo plano, kuris tiktų jūsų verslui, todėl nebijokite žengti už langelio ribų, nes tikėtina, kad tai padės jums įveikti konkurentus.

Visada yra kur tobulėti. Jei pradedate optimizuoti savo svetainę pagal 3 raktinius žodžius, pradėję reitinguoti šiuos raktinius žodžius, galite optimizuoti savo svetainę dar daugiau. Daugelis didelių, įsitvirtinusių bendrovių užima kelis raktinius žodžius. Paimkime garsų šokolado prekės ženklą, pavyzdžiui, „Godiva“. Jie užima pirmąją vietą pagal daugiau nei 100 raktinių žodžių. Pradėkite nuo mažų dalykų ir augdami nepamirškite toliau kurti savo SEO strategijos.

Reitingas vietiniame SEO gali būti iššūkis. Yra daugybė veiksnių, į kuriuos, kaip verslo savininkas, turite atsižvelgti. Jei jaučiatės priblokšti, leiskite mūsų Atlantos SEO kompanijos profesionalams spręsti jūsų vietinę SEO rinkodarą. Susisiekite su mumis, kad sužinotumėte, kaip galite pradėti.

By Vaidas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *