Kas yra SEO ir kaip tai veikia

Norite suprasti, kas yra SEO ir kaip jis veikia? Norite sužinoti apie SEO rinkodarą ir kaip ją pritaikyti savo verslui? Mes sukūrėme šį paprastą vadovą, kad išmokytume daugiau apie SEO reikšmę, SEO optimizavimą ir SEO rinkodarą. Naudodami šį šaltinį galėsite pateikti savo SEO apibrėžimą ir sugeneruoti ilgalaikius rezultatus.

Vienas didžiausių klausimų, kurį sulaukiame iš savo klientų čia, rinkodaroje, yra – kas yra SEO ir kaip jis veikia? Verslo įmonėms, kurios tik pradeda kurti savo svetainę ar vykdo jos pertvarkymą, optimizavimas paieškos sistemoms ar SEO gali šiek tiek bauginti.

Bet taip neturi būti.

Paprastą SEO apibrėžimą galite paversti veiksmingu procesu, kuris sukuria ilgalaikę sėkmę. Net jei neturite patyrusio vidaus SEO partnerio, vis tiek galite pradėti daryti tam tikrus teigiamus pakeitimus, kurie padės pagerinti jūsų paieškos sistemos optimizavimą. Turėdami šiek tiek žinių apie SEO, galite greitai pagerinti savo prekės ženklo paieškos sistemų reitingą.

Žemiau pateiksime atsakymą į milijono dolerių klausimą –  kas yra SEO ir kaip jis veikia ? Mūsų SEO apibrėžimas ir bendras vadovas taip pat apims kai kuriuos SEO pagrindus, kad galėtumėte geriau suprasti, kaip tai veikia jūsų verslą ir ką turite padaryti, kad būtumėte geros formos.

Jei esate čia, tikriausiai įdomu,  kas yra SEO ir kaip jis veikia . Gilinkimės giliau.

SEO reikšmės kūrimas

 

SEO apibrėžimas, SEO reikšmė ir kaip veikia SEO rinkodara

Kas yra SEO ir kaip jis veikia? Čia mes pradėsime nuo SEO apibrėžimo ir SEO prasmės pagrindų. Geriausios paieškos sistemų reitingą turinčios įmonės supranta svarbą žinodamos SEO optimizavimą viduje ir išorėje, tačiau, žinoma, pirmiausia turėjo įsisavinti pagrindus.

SEO apibrėžimas: SEO yra akronimas, reiškiantis paieškos sistemų optimizavimą, tai yra jūsų svetainės optimizavimo procesas, kad gautumėte organinį arba nemokamą srautą iš paieškos sistemos rezultatų puslapio.

Kitaip tariant, SEO prasmė apima tam tikrus jūsų svetainės dizaino ir turinio pakeitimus, kurie jūsų svetainę daro patrauklesne paieškos sistemai. Tai darote tikėdamiesi, kad paieškos variklis parodys jūsų svetainę kaip geriausią rezultatą paieškos sistemos rezultatų puslapyje.

Nors SEO reikšmė ir SEO rinkodara gali atrodyti sudėtingi dėl skirtingų veiksnių, kurie gali turėti įtakos jūsų reitingui, paieškos sistemų optimizavimo procesas yra lengvesnis nei atrodo.

Paieškos sistemos nori teikti geriausias paslaugas savo vartotojams. Tai reiškia, kad paieškos variklio puslapiuose pateikiami ne tik kokybiški, bet ir susiję su tuo, ko ieško ieškantys asmenys.

Norėdami tai padaryti, paieškos sistemos nuskaitys arba tikrins skirtingas svetaines, kad geriau suprastų, kas yra svetainė. Tai padeda jiems pateikti tinkamesnius rezultatus tiems, kurie ieško tam tikrų temų ar raktinių žodžių.

Panašiai paieškos sistemos nuskaitys svetainę, kad nustatytų, kaip lengva naršyti ir skaityti, atlygindama patogesnes svetaines su aukštesniais reitingais paieškos sistemos rezultatų puslapyje.

Paieškos sistemų optimizavimas yra procesas, kurį vykdo organizacijos, siekdamos įsitikinti, kad jų svetainė užima aukštą vietą paieškos sistemose pagal atitinkamus raktinius žodžius ir frazes. Pavyzdžiui, tarkime, kad turite straipsnį apie tai, kaip pastatyti paukščių namelį.

Norėdami, kad jūsų turinys pasirodytų tinkamiems žmonėms, norite pabandyti optimizuoti šį tinklaraščio įrašą, kad jis būtų rodomas kaip geriausias rezultatas tiems, kurie ieško frazės „statyk paukščių namelį“.

Yra daug  privalumų, susijusių su paieškos sistemų optimizavimu jūsų verslui. Tobulindami savo SEO galite padidinti savo matomumą paieškos sistemose. Tai padeda pasiekti ir įtraukti daugiau potencialių klientų. Sukūrę patrauklesnį ir efektyvesnį į SEO orientuotą turinį, galite padidinti savo galimybes pritraukti tikslingesnį organinį srautą.

Koreguodami savo svetainę ir turinį, kad būtų geriau matomas ir suprantamas, padėsite suteikti savo SEO prasmę. Jums nereikėtų tenkintis žemais SERP reitingais, kai galėtumėte būti aukščiausi.

SEO apibrėžimas / SEO reikšmė

Veiksniai, darantys įtaką SEO apibrėžimui, SEO prasmei ir SEO rinkodarai

Dabar, kai žinote  SEO apibrėžimą ir kaip jis veikia , jums gali kilti klausimas: „Kaip man daryti SEO rinkodarą?“ arba „ar veikia SEO optimizavimas?“ Tiesa yra ta, kad SEO rinkodara iš tikrųjų veikia, o tinkamas įgyvendinimas gali padėti visiems pasiekti geriausių rezultatų.

Pažvelkime į keletą veiksnių, kurie gali turėti įtakos jūsų paieškos sistemos optimizavimo reitingui. Paieškos sistemų milžinė „Google“ niekada neišduos tikslaus algoritmo, kurį jie naudoja svetainėms reitinguoti. Tačiau mes gana gerai suprantame kai kuriuos veiksnius, turinčius įtakos paieškos variklio rezultatų puslapio (SERP) reitingams. Šie veiksniai apima veiksnius puslapyje ir ne puslapyje, kuriuos aptarsime toliau.

Veiksniai, turintys įtakos SEO optimizavimui puslapyje ir ne puslapyje

 1. Turinio rinkodara

Prieš pasinerdami į kai kuriuos SEO ir ne puslapio aspektus, pakalbėkime apie turinį. Turinys efektyviai pritraukia paieškos sistemas ir padeda jūsų organizacijai užmegzti ryšius su svetainės lankytojais. SEO prasmę galima dar labiau pabrėžti per vaizdinį ir rašytinį turinį.

Kuo daugiau kokybiškų, atitinkamo turinio elementų turite savo svetainėje, tuo didesnė tikimybė, kad paieškos sistemos reitinguos jūsų puslapius aukščiau paieškos sistemos rezultatų puslapyje.

Panašiai, kuo patrauklesnio ir efektyvesnio turinio turite savo svetainėje, tuo didesnė tikimybė, kad lankytojai praleis kokybišką laiką jūsų svetainėje ir galbūt net pirks.

Paieškos varikliams ir jūsų svetainės lankytojams optimizuoto turinio kūrimo paslaptis yra sukurti daugybę skirtingų tipų turinio, gerai parašyto ir auditorijai aktualiausiomis temomis.

Čia yra tik keli turinio tipai, į kuriuos galite sutelkti dėmesį, kad padėtumėte pagerinti savo turinio pasiūlą ir tokiu būdu jūsų paieškos sistemų reitingą:

  • Tinklaraščio įrašai ir straipsniai
  • Socialinės žiniasklaidos turinys
  • Elektroninės knygos ir laikraščiai
  • Instrukcijos ir vadovai
  • Vaizdo įrašai ir garso įrašai
  • Infografika ar kitas vaizdinis turinys

Kitas svarbus dalykas, į kurį reikia atsižvelgti kuriant savo svetainės turinį, yra SEO raktiniai žodžiai ir frazės. Tai yra tinkami žodžiai ir frazės, kurias paieškos sistemos vartotojas gali įvesti ieškodamas atsakymų į savo klausimus ar susijusius produktus ir paslaugas.

Kurdami turinį pagal šiuos raktinius žodžius ir frazes, padidinate tikimybę, kad paieškos variklio rezultatų puslapyje reitingas bus didesnis už šiuos raktinius žodžius.

Dar vienas veiksnys, galintis paveikti jūsų turinį, taigi ir paieškos sistemų reitingą, yra jūsų turinio šviežumas. „Šviežumas“ iš esmės reiškia, kaip dažnai jūsų organizacija į jūsų svetainę skelbia naują turinį.

Tačiau visiškai naujo turinio kūrimas nėra vienintelis būdas išlaikyti savo turinį šviežią. Taip pat galite atnaujinti savo turinį atnaujindami įrašus, perrašydami juos, kad jie būtų efektyvesni, arba laikui bėgant pridėdami naujos informacijos ir statistikos.

Nors turinio kūrimas reikalauja laiko ir išteklių, galų gale tai atsipirks. Paieškos sistemos mėgsta puikų turinį, o vartotojams reikalingas kokybiškas turinys, kad geriau suprastų jūsų organizacijos vertę.

Pirmiausia sukurkite keletą tinklaraščio įrašų ir dirbkite, kad socialiniuose tinkluose sukurtumėte stebėtojų. Kai turite ištikimų gerbėjų ir sekėjų grupę, jūsų organizacija gali stengtis sukurti įvairių tipų žiniasklaidą, kad pritrauktų ir pritrauktų naujų potencialių klientų.

 

2. SEO optimizavimas puslapyje

Puslapio SEO veiksniai yra tie elementai, kurie vyksta jūsų svetainėje. Tai yra tai, ką jūs visiškai kontroliuojate, o tai reiškia, kad laikui bėgant galite stengtis pagerinti šiuos veiksnius, laikydamiesi geriausios SEO praktikos. Tai apima ne tik turinio rinkodarą, bet ir gilesnį jūsų svetainės HTML lygį.

Atvejo analizė

 

Štai tik keli SEO veiksniai puslapyje, kurie gali padėti pagerinti jūsų paieškos reitingą :

  • Pavadinimo žyma –  antraštės žyma kiekviename puslapyje paieškos varikliams nurodo, koks yra jūsų puslapis. Tai turėtų būti 70 ar mažiau simbolių, įskaitant raktinį žodį, į kurį sutelktas turinys, ir įmonės pavadinimą.
  • Meta aprašymas – jūsų svetainės meta aprašymas suteikia paieškos sistemoms šiek tiek daugiau informacijos apie kiekvieną puslapį. Tai taip pat naudoja jūsų lankytojai, norėdami geriau suprasti, kas yra puslapis ir ar jis yra aktualus. Tai turėtų apimti jūsų raktinį žodį ir pateikti pakankamai išsamios informacijos, kad skaitytojas galėtų pasakyti apie turinį.
  • Paantraštės – subpozicijos  ne tik palengvina lankytojų turinio skaitymą, bet ir gali padėti pagerinti jūsų SEO. Galite naudoti H1, H2 ir H3 žymas, kad paieškos sistemos geriau suprastų jūsų turinį.
  • Vidinės nuorodos –  sukūrus vidines nuorodas arba hipersaitus į kitą jūsų svetainės turinį, paieškos sistemos gali padėti sužinoti daugiau apie jūsų svetainę. Pvz., Jei rašote įrašą apie konkretaus produkto ar paslaugos vertę, savo tinklaraščio įraše galite susieti su produkto ar paslaugos puslapiu.
  • Paveikslėlio pavadinimas ir ALT žymos – jei vaizdus naudojate savo svetainėje ar tinklaraščio turinyje, taip pat norėsite į paveikslėlio pavadinimą ir alt žymą įtraukti savo raktinį žodį ar frazę. Įtraukdami šią informaciją taip pat padėsite apibrėžti savo SEO. Tai padės paieškos sistemoms geriau indeksuoti jūsų vaizdus, ​​kurie gali pasirodyti, kai vartotojai ieško tam tikro raktinio žodžio ar frazės vaizdų.

Strategiškai dedant SEO raktinius žodžius ir frazes į savo puslapius, svarbu vengti per didelio optimizavimo. „Google“ ir kitos paieškos sistemos nubaus jūsų puslapį, jei visame turinyje bandys naudoti raktinius žodžius per daug kartų.

Be to, norite įsitikinti, kad kiekviena turinio dalis orientuota tik į vieną ar du raktinius žodžius. Tai padeda užtikrinti, kad jūsų turinys yra konkretus ir aktualus. Bandymas išspręsti per daug raktinių žodžių vienu metu gali turėti neigiamos įtakos jūsų paieškos sistemos optimizavimui, nes tai dažnai sukelia nesutelktą ir ploną turinį.

Nors svetainės turinys vaidina svarbų vaidmenį jūsų paieškos sistemų reitinge, taip pat svarbu atsižvelgti į jūsų svetainės architektūrą. Optimizavimo proceso dalis yra užtikrinti SEO apibrėžimą visose jūsų tinklalapių dalyse. Norite naudoti svetainės dizainą, kad paieškos sistemos galėtų lengvai nuskaityti ar tikrinti jūsų puslapius ir turinį.

Sukūrę vidines nuorodas tarp savo puslapių, sukūrę svetainės schemą ir pateikdami savo svetainės schemą paieškos sistemoms, galite pagerinti jūsų svetainės tikrinimą ir geriau suprasti savo turinį jūsų paieškos sistemose.

Dar vienas rūpestis, kalbant apie jūsų svetainės architektūrą, yra tai, ar jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems, ar ne. Daugelis vartotojų ieško informacijos ir prekių ženklų savo mobiliuosiuose įrenginiuose.

Turite įsitikinti, kad šie vartotojai gali peržiūrėti, skaityti ir naršyti jūsų svetainę iš savo mobiliojo įrenginio. Tai daro įtaką ne tik vartotojo patirčiai, bet ir SEO optimizavimui.

Puslapio ir ne puslapio SEO apibrėžimas

3. SEO optimizavimas ne puslapyje

Be puslapio SEO elementų, kuriuos jūsų organizacija gali kontroliuoti, taip pat yra ne puslapio SEO veiksnių, kurie gali turėti įtakos jūsų reitingui. Nors jūs tiesiogiai nevaldote šių ne puslapio veiksnių, yra būdų, kaip pagerinti tikimybę, kad šie veiksniai pasiteisins jūsų naudai. (Bet apie tai vėliau!)

Štai keli skirtingi ne puslapio SEO veiksniai, kurie gali turėti įtakos jūsų paieškos sistemų reitingams:

  • Pasitikėjimas –  pasitikėjimas tampa vis svarbesniu veiksniu svetainės „Google“ reitinge. Taip „Google“ nustato, ar turite teisėtą svetainę, kuria lankytojai gali pasitikėti. Vienas geriausių būdų padidinti pasitikėjimą yra sukurti kokybiškas atgalines nuorodas iš svetainių, turinčių autoritetą.
  • Nuorodos –  vienas populiariausių būdų kurti ne puslapio SEO yra per atgalines nuorodas . Čia norite būti atsargūs, nes šlamštas svetainėse su nuorodomis yra greitas ir paprastas būdas uždrausti jūsų svetainę paieškos sistemose. Verčiau skirkite laiko santykiams su influenceriais ir gerbėjais, kurie kuria kokybišką turinį ir savo turiniu susies su jūsų svetaine.
  • Socialinis –  dar vienas svarbus ne puslapio SEO veiksnys yra socialiniai signalai, pvz., „Patinka“ ir „Dalijimasis“. Kalbant apie SEO didinimą, norėtumėte ieškoti kokybiškų įtakingų klientų akcijų. Kuo kokybiškesnį turinį skelbsite, tuo didesnė tikimybė, kad paskatinsite žmones dalytis jūsų turiniu su kitais.

Nors jūs tiesiogiai ir nekontroliuojate to, kas vyksta už jūsų organizacijos ribų, galite padidinti savo galimybes pagerinti ne puslapio SEO paprasčiausiai kurdami kokybišką turinį, kuris kitiems bus vertingas.

Suteikdami savo SEO prasmę, galite atkreipti daugiau paieškos sistemų vartotojų dėmesį. Kuo jūsų turinys bus aktualesnis ir įdomesnis, tuo didesnė tikimybė, kad kiti susies jūsų turinį ir pasidalins juo socialiniuose tinkluose. Kuo daugiau žmonių pasitikės jūsų turiniu, tuo daugiau pasitikės ir paieškos sistemos.

Juodoji skrybėlė ir baltoji skrybėlė SEO apibrėžimas

„White Hat“ ir „Black Hat“ SEO

Aptarėme SEO ir kaip jis veikia, todėl suskirstykime jį dar labiau. Kalbant apie SEO, organizacijos taiko du skirtingus būdus, kaip optimizuoti savo svetaines paieškos sistemoms – juoda kepurė ir balta kepurė SEO .

Kai kurias organizacijas domina tik SEO, kad jos galėtų greitai suskirstyti savo turinį ir uždirbti pinigų per trumpą laiką. „Black Hat SEO“ apima taktiką, kurios tikslas – optimizuoti turinį tik paieškos varikliams.

Tai reiškia, kad organizacijos nesvarsto lankytojų, kurie skaitys ir naršys jų svetainės turinį. Šios organizacijos sulaužys arba pažeis taisykles, kad pagerintų savo svetainių reitingą, kad būtų galima greitai pasinaudoti.