SEO arba paieškos sistemų optimizavimas yra vienas iš galingiausių, tačiau nepakankamai įvertintų metodų norint gauti naujų klientų / klientų B2B įmonėms. Tačiau jūs nerandate daugybės B2B įmonių, kurios tai būtų svarbiausias prioritetas, o tai yra klaida. B2B SEO gali pakeisti jūsų produktų / paslaugų rinkodaros būdą ir padėti įgyti pranašumą prieš konkurentus.
Jei jūsų verslo svetainė neatitinka jūsų tikslinių raktinių žodžių , galite prarasti verslą kiekvieną dieną. Kodėl? Nes daugiau nei 60% B2B sprendimus priimančių asmenų nepradeda pirkimo proceso, nebent tyrimus atlieka internete. Tai yra potencialūs klientai, kurių jūsų B2B įmonė gali prarasti, jei ji nesinaudoja B2B SEO.
Net jei dirbate labai specializuotoje nišoje ar parduodate produktą, kuris tiekiamas itin tikslingai rinkai, SEO jums gali padėti.
Net jei jūsų ištekliai sutelkti į kitus tradicinius rinkodaros kanalus, SEO gali padėti jums gauti daugiau potencialių klientų pigiau.
Vienintelė sąlyga yra tai, kad jūs turite įgyvendinti efektyvią B2B SEO strategiją arba patys, arba padedami patikimos SEO agentūros, tokios kaip „LYFE Marketing“. Kai tai padarysite, patys pamatysite rezultatus.
Kas yra B2B SEO?
Dabar jau turėtumėte žinoti apie SEO, kuris yra būdas optimizuoti savo tinklalapius. Tai padidina tikimybę, kad jūsų svetainė būtų rodoma paieškos sistemų rezultatų puslapiuose, kai žmonės ieško jums tinkamo raktinio žodžio.
B2B SEO yra ne kas kita, kaip optimizuoti pagrindinius jūsų verslo svetainės puslapius, kad jie būtų rodomi, kai potencialūs klientai ar klientai naudoja paieškos sistemas su darbu susijusiems tikslams.
Pvz., Technologijų paleidimo vadovas galėtų ieškoti „personalo tarnybos“, kuri padėtų pradėti nuo samdymo. Arba finansinis patarėjas gali ieškoti „Finansų planavimo programinės įrangos“, kad pagerintų savo verslą ir iš jo gautų daugiau.
Priklausomai nuo to, kokioje nišoje esate ir kokio tipo sprendimą teikiate, galite rasti potencialūs B2B klientai, kurie galbūt ieško to, ką parduodate. Užuot ėję paskui juos, jie ateina pas jus. Tai ir yra B2B SEO galia.
B2C SEO ir B2B SEO: koks skirtumas?
B2B įmonė skiriasi nuo B2C įmonės daugiau nei vienu būdu. Jau nuo klientų jis tarnauja rinkodaros metodams ir turimam biudžetui. O tai reiškia, kad SEO įmonėms B2B įmonei reikia elgtis kitaip.
Paprastai B2B SEO kampanija turi konkrečius tikslus, susijusius su pardavimo / pirkimo procesu, kuris dažnai būna ilgesnis nei B2C pardavimas.
Kaip jūs priartėsite prie B2B SEO, priklauso nuo įvairių veiksnių, tokių kaip…
- Jūsų siūlomo produkto ar paslaugos pobūdis
- Kiekvieno jūsų produkto ar paslaugos gyvavimo ciklas
- Jūsų potencialių klientų ar potencialių B2B klientų / klientų poreikiai ar reikalavimai
Aiškumas dėl savo verslo verslo strategijos gali pakeisti pasaulį, kaip jūs ieškote SEO kampanijos raktinių žodžių ar kuriate turinį. Panagrinėkime keletą pagrindinių skirtumų tarp B2C ir B2B SEO:
-
Produkto apčiuopiamumas
B2B įmonės ir B2C įmonės parduoda įvairių rūšių produktus ir paslaugas. Būdami verslu, prieš pradėdami B2B SEO kampaniją, turite pakankamai gerai suprasti savo produktą ar paslaugą. Daugiausia todėl, kad jūsų kampanija bus orientuota į nematerialių produktų / paslaugų reklamą / pardavimą, orientuotą į klientų, o ne klientų, maitinimą.
-
Veiklos rodikliai
Turi būti nuosekliai matuojama ir vertinama SEO kampanija. Tačiau B2B įmonei šis vertinimas grindžiamas skirtingais veiksniais. Nežiūrima į B2C įmonės naudojamus veiklos rodiklius. Pavyzdžiui, vadovų kokybė labiau svarbi B2B verslui, o ne kiekiui. Nes skirtingai nei B2C pardavimai, kuriuos gali paskatinti impulsas, B2B pardavimas gali užtrukti kelias savaites ar net mėnesius.
- Pardavimų gyvavimo ciklas
Vartotojo ketinimas B2B nėra tas pats, kas B2C, o tai daro įtaką SEO atlikimui. Informacija, kurios ieško potencialus B2B klientas, yra kitokio pobūdžio nei B2C klientas. Kadangi „B2B“ klientas gali apsvarstyti kelis kartus, prieš priimdamas sprendimą kreipkitės patarimo į kitus vadovus ir užtrukite daug laiko. Tai natūraliai pailgina pardavimo ciklą. Tai reiškia, kad B2B SEO iš pat pradžių turi sutelkti dėmesį į skirtingas sritis.
-
Tiksliniai raktiniai žodžiai
Raktinių žodžių tyrimų negalima ignoruoti nei įmonėse, tiek B2B, nei B2C. Tačiau B2B SEO kampanijai atlikti tyrimai yra intensyvesni ir dažnai reikalauja konkrečios pramonės šakos aukšto lygio intelekto. Šis požiūris padeda suprasti, kokie yra potencialių klientų poreikiai ir kokių raktinių žodžių jie ieškos.
4 svarbios B2B SEO taikymo sritys
Prieš pradėdami nagrinėti, kaip galite pritaikyti B2B SEO ir pritaikyti jį savo verslo svetainėje, pirmiausia atkreipkime dėmesį į pagrindines sritis, į kurias turėtumėte sutelkti dėmesį.
1. Pagrindinis puslapis
Tiksliniai vartotojai ar potencialūs klientai gali patekti į jūsų pagrindinį puslapį arba nenusileisti. Tačiau daug kartų ten prasideda „ieškojimas“. Taigi įsitikinkite, kad jūsų pagrindinis puslapis ne tik atsako į jūsų „potencialių klientų“ priežastis, bet ir suteikia jiems teigiamą jūsų prekės ženklo jausmą pagrindiniams verslo sprendimus priimantiems asmenims. Tai yra jūsų galimybė konvertuoti savo perspektyvas, pranešant jiems, kaip jūsų įmonė yra kvalifikuota ir pajėgi.
2. Funkcijų puslapis
Nepaisant jūsų parduodamo produkto ar teikiamos paslaugos, jau turėtumėte turėti puslapį, kuriame būtų nurodytos funkcijos. Čia jūs aiškiai nurodote savo perspektyvoms, kaip jūsų pasiūlymas gali padėti jiems išspręsti jų verslo problemas. Tai taip pat puslapis, kuriame galite įpinti raktinius žodžius, kurie pritrauks potencialius klientus, kai jie paieškos sistemose ieškos su „problema ar skausmu“ susijusių raktinių žodžių.
3. Palyginimo puslapis
Bet kuri B2B įmonė, kurios ieškos potencialūs klientai, gaus, palyginti su artimiausiais konkurentais. Kodėl? Nes jie arba ieško naujo problemos, su kuria susiduria, arba alternatyvos esamam B2B sprendimui, kurį jau naudoja.
Taikydami tokius raktinius žodžius naudodami B2B SEO ir reitinguodami juos, galite ne tik kreiptis į potencialius klientus, bet ir patirti didesnį konversijų rodiklį dėl didelio atitikimo.
4. Įmonės tinklaraštis
Jei turite įmonės tinklaraštį, kuriame reguliariai skelbiate puikų, aktualų turinį, turite jį optimizuoti paieškos varikliams. Kadangi tai puikiai pritraukia tinkamus verslo lyderius, mokykite juos ir perženkite įvairius „B2B“ pardavimo kanalo etapus.
Jūsų įmonė gali rinkti tikslinius potencialius klientus, sukurdama ir reitinguodama tinkamo tipo tinklaraščio turinį. Nes tai padeda jums nustatyti autoritetą ir parodyti kompetenciją. Vėliau šie laidai gali būti toliau kvalifikuojami naudojant aukštesnio lygio turinį, pvz., Baltąsias knygas.
8 B2B SEO metodikos, kurias turite taikyti šiandien
Tai, kad B2B SEO veikia jūsų svetainėje, nėra raketų mokslas. Jei taikote tinkamas technikas ir nuosekliai stengiatės pagerinti savo svetainės našumą paieškos sistemose, turėtumėte toliau vertinti tinkamus raktinius žodžius.
Štai keletas patikrintų B2B SEO metodų, kurie padės jums įgyti ir išlaikyti savo poziciją paieškos rezultatų puslapiuose:
1: galvokite už raktinių žodžių tikslų
Pripažinkime, kad „Google“ tapo daug protingesnė nei buvo tada, kai reikėjo suprasti vartotojo ketinimus, susijusius su paieškos užklausa. Daugeliu atvejų ji žino, ko ieškote, ir kontekstą. Štai kodėl jūs turite iš naujo apgalvoti savo bendrą raktinių žodžių tyrimo procesą ir sutelkti dėmesį į savo temos aktualumo didinimą.
Negalima paneigti, kad raktiniai žodžiai vis dar yra svarbūs B2B SEO. Tačiau kurdami turinį taip pat turite atsižvelgti į aktualias temas.
Štai kaip galite tai padaryti:
- Skirkite šiek tiek laiko tyrinėdami, analizuodami ir sužinodami daugiau apie tikslinę auditoriją.
- Peržiūrėkite dabartines svetaines, kurios reitinguoja jūsų pasirinktus raktinius žodžius, kad geriau suprastumėte, kaip galite kreiptis į susijusias temas.
- Atsižvelkite į savo tyrimus ir sukurkite turinį, kuris specialiai atsakytų į tikslinių vartotojų užklausas, o tai netiesiogiai padės jums įvertinti jūsų tikslinius raktinius žodžius.
Atminkite, kad B2B SEO ir turinio rinkodara eina koja kojon, todėl niekada nenuvertinkite efektyvaus jų naudojimo kartu svarbos.
2: sutelkite dėmesį į suasmenintą turinį
Kokybiškas turinys yra kokybiško B2B SEO pagrindas. Tačiau norint įsitikinti, kad turinys iš tikrųjų padeda jums surasti tinkamus raktinius žodžius, svarbu išlaikyti savo potencialių klientų poreikius.
Kitaip tariant, jūsų dėmesys turėtų būti sutelktas į asmeninio turinio, paliečiančio perspektyvos skausmo vietas, kūrimą. Tai leidžia ne tik sukurti tinkamą turinį, bet ir padeda atlikti raktinių žodžių tyrimą.
Remiantis B2B pirkėjų apklausa, kurią atliko „ Demand Gen Report“ , beveik 70% B2B klientų teigė, kad labiausiai jiems įtakos turi individualizuotas svetainės turinys (ty turinys, kuris tiesiogiai atitinka jų poreikius).
Yra trys pagrindiniai žingsniai kuriant suasmenintą turinį, kuris leidžia susisiekti su B2B auditorija :
- Duomenų rinkimas iš efektyvių metodų, tokių kaip el. Paštas ir mobiliosios apklausos.
- Analizuodami surinktus duomenis supraskite savo auditorijos poreikius / reikalavimus ir kaip galėtumėte juos geriausiai aptarnauti.
- Naudojant skausmo taškus kuriant tikslinius turinio elementus, pvz., Pramonės naujienų straipsnius, tinklaraščio įrašus ir kt.
Idėja yra sutelkti dėmesį į aukšto lygio turinio, kuris ne tik teikia informaciją, bet ir pateikia labai reikalingą sprendimą, gamybą.
3: susiekite turinį su vartotojo ketinimu
Veiksmingas raktinių žodžių tyrimas jūsų B2B svetainei gali pasirodyti sudėtingas procesas, nes rasti raktinių žodžių, kurie atitiktų jūsų turinio rinkodaros strategiją , nėra lengva rasti. Tačiau procesas tampa ne toks sudėtingas, kai supranti vartotojo ketinimų svarbą ir tyrinėdamas turinį, kuris jau atitinka jūsų tikslinius raktinius žodžius.
Laikykite išvadas rankoje ir pabandykite išanalizuoti tokius veiksnius kaip….
- „Atitinkamo“ turinio vienetų, kurie reitinguojami pirmajame paieškos sistemos puslapyje, tipai
- Kaip šie turinio elementai atsako į užklausas ir ar jie siūlo tinkamą vartotojo patirtį
- Jei yra konkurentų, užimančių paieškos sistemos rezultatų aukščiausią poziciją
- Kiek reitingavimo puslapių savo turinį faktiškai atitinka vartotojo ketinimai
Seniai praėjo tie laikai, kai reitingavo puslapį tik pagal raktinius žodžius. Šiandien B2B SEO yra jūsų turinio suderinimas ar susiejimas su tiksliniu vartotojo paieškos tikslu. Kuo geresnės rungtynės, tuo didesnė tikimybė užimti reitingą.
4: Atkreipkite dėmesį į paiešką balsu
Ar paieška balsu tampa svarbi B2B SEO? Atsakymas yra didelis taip. Anksčiau paieška balsu buvo labiau susijusi su B2C SEO, bet nebe. Didėjant tūkstantmečių vadovams, kurie tampa pagrindiniais sprendimų priėmėjais B2B sektoriuje, viskas dabar yra kitaip.
Kadangi verslo savininkai ir profesionalai beveik visada yra užsiėmę ir mėgsta atlikti įvairias užduotis, jie dažniau naudoja paiešką balsu. Taigi, jei norite taikyti pagal šiuos žmones, eikite į balso vedamas paieškos užklausas. Skirtingai nuo įprasto tipo ieškomų raktinių žodžių, paieškos balsu raktiniai žodžiai yra labiau linkę vartoti natūralią kalbą. Paprastai jie susideda iš ilgų uodegų raktinių žodžių, suformatuotų klausimais. Jie taip pat yra konkretesni, palyginti su jų rašytais kolegomis .
Šiandien, jei galite rasti nuolatinius vartotojus, kurie ieško balso, norėdami rasti artimiausią restoraną, taip pat galite rasti verslo vadovų ar B2B sprendimus priimančių asmenų, kurie ją naudoja B2B sprendimams atrasti.
Priežastis, kodėl paieška balsu tampa svarbesnė B2B arenoje, yra ta, kad ji tiesiog suteikia vartotojams aukščiausio lygio naudotojų patirtį, ypač tuos, kurie ieško per mobiliuosius įrenginius. Tai palengvina verslo gyvenimą.
Taip pat nustatyta, kad daugiau nei 90% B2B vadovų, prieš sakydami „taip“ pirkiniui, internete tyrinėja savo mobilųjį įrenginį. Kadangi žmonės, besinaudojantys mobiliuoju, dažniau naudoja paiešką balsu, galima drąsiai teigti, kad tai svarbu B2B SEO.
Kai „Stone Temple Consulting“ atliko apklausą apie tai, kur žmonės naudoja paiešką balsu, jie nustatė, kad daugiau nei 40% savo biure naudojasi balsu. Toje pačioje apklausoje taip pat nustatyta, kad asmenims, patekusiems į dideles pajamas uždirbančius asmenis (dar vadinamiems verslo vadovais), patogu naudotis balsu paieška viešoje vietoje.
Tai tik parodo, kad B2B įmonės negali ir neturėtų ignoruoti optimizavimo paieškai balsu.
# 5: pasinaudokite schemos žymėjimu
„Google“ siekia, kad vartotojams būtų pateikti svarbiausi rezultatai. Kitaip tariant, jei jūsų tinklalapis nepateikia paieškos vartotojui to, ko jis / ji ieško, didysis G nenori jūsų reitinguoti. Būtent todėl bėgant metams schemos žymėjimas tapo svarbus.
Pažvelkite į tai, kaip „Google“ teikia savo rezultatus, ir sužinosite, koks būtinas schemos žymėjimas, ypač B2B įmonėms:
- Turtingi fragmentai, suteikiantys daugiau informacijos apie paieškos rezultatus.
- Atsakymų langeliai, kurie padeda vartotojams rasti tikslius atsakymus, kurių jie ieško.
- AMP rezultatai ir klientų atsiliepimai.
Štai pavyzdys, kaip draudimo agentūros naudoja schemos žymėjimą …
Buvo nustatyta, kad svetainėms, kurios naudojasi schemų žymėjimu, SEO matomumo balas paprastai būna daug didesnis, palyginti su svetainėmis, kurios jo nenaudoja.
Schema padeda jūsų „B2B“ prekės ženklui, kad jūsų tinklalapiai būtų tinkamai rodomi paieškos vartotojams, o „Google“ galėtų lengviau suprasti, apie ką jūsų svetainė.
Jei B2B prekės ženklai gali mąstyti kūrybiškai, jie gali atrasti daug galimybių integruoti schemas į savo svetaines, o tai savo ruožtu gali padėti jiems pasiekti savo rinkodaros / verslo tikslus. Pavyzdžiui, B2B el. Prekybos įmonės gali naudoti schemą, kad parodytų daugiau informacijos apie savo produktą ir kitų klientų gautą įvertinimą / atsiliepimus.
# 6: optimizuokite savo meta aprašymus
B2B svetainėse turėtų būti suprasta, kaip svarbu optimizuoti metaaprašymus savo tinklalapiuose. Šie aprašymai yra ne tik svarbi vieta įpinti svarbius raktinius žodžius, bet ir puikus būdas paskatinti daugiau žmonių spustelėti jūsų svetainę.
Kai jūsų tikslinės paieškos vartotojas žino, apie ką yra jūsų puslapis, jis greičiausiai apsilankys puslapyje. Didesnis paspaudimų rodiklis rodo „Google“, kad jūsų puslapis yra susijęs su tuo, ko ieškojo vartotojas. Tai gali turėti tiesioginės įtakos jo reitingui.
Norėdami optimizuoti metaaprašymus, būtinai:
- Pridėkite pagrindinius raktinius žodžius prie aprašo, nes kai jie atitiks paieškos užklausą, „Google“ juos paryškins.
- Sukurkite optimalaus ilgio aprašymą. Jis neturėtų būti nei ilgas, nei per trumpas. Kad pasiektumėte geriausių rezultatų, išlaikykite nuo 130 iki 160 simbolių. Atminkite, kad rašant meta aprašymus svarbiausia yra trumpumas.
- Pažvelkite į savo metaaprašymą kaip į „nemokamą reklamą“, kuri turi būti įtraukianti, patraukli ir susijusi su jūsų svetainės turiniu.
Nepaisyti meta aprašymo yra klaida, kurios neturėtų daryti B2B verslui skirta svetainė, nes prarasti srautą ir būsimus klientus dėl prasto aprašymo gali pasirodyti brangu.
7: turėkite mobiliojo SEO strategiją
Mobiliųjų telefonų naudojimas kasdien auga, o tai reiškia, kad turėtumėte optimizuoti savo B2B svetainę mobiliesiems, kad galėtumėte susisiekti su platesne auditorija. Neturėdami tinkamos mobiliosios SEO strategijos , galite palikti pinigus ant stalo. Nes jums nebus reitinguojami tiksliniai raktiniai žodžiai, kai „B2B“ klientai ieškos per savo mobilųjį įrenginį.
Štai ką turite padaryti, kad sukurtumėte tvirtą B2B mobiliojo SEO strategiją:
- Sužinokite, ar verta investuoti
Nors mobilusis ryšys yra svarbus, pirmiausia turite įsitikinti, kad jis vertas jūsų laiko ir pinigų. Nes jei tai nėra stiprus srauto šaltinis, visos pastangos gali neduoti rezultatų. Pradėkite išnagrinėję savo analizės duomenis per pastaruosius 12 mėnesių, tada išanalizuokite juos per pastaruosius kelerius metus.
Turėsite išsiaiškinti, kiek organinio srauto pasiekia mobilusis. Jei pastebėsite, kad 60–70% natūralaus srauto sugeneruoja mobilieji įrenginiai, turėsite susikurti savo strategiją. Bet tai yra 10% ar mažiau, nei jūsų strategija akivaizdžiai būtų kitokia. Taip pat pažiūrėkite, ar laikui bėgant padidėjo mobiliųjų telefonų srautas. 20% ar didesnis augimas yra geras ženklas, rodantis, kad į mobilųjį SEO reikia žiūrėti rimtai.
- Apibrėžkite savo tikslą
Kodėl pirmiausia norite optimizuoti savo svetainę mobiliesiems? Turite aiškiai žinoti, kaip ir kodėl jūsų B2B SEO mobiliesiems strategija padės jūsų verslui. Kai kurios B2B įmonės gali ieškoti daugiau potencialių klientų, o kitos tik bando gauti daugiau peržiūrų apie savo turinį, kad galėtų sukurti prekės ženklą. Tikslo ar tikslo žinojimas padės ne tik pritaikyti tinkamą strategiją, bet ir įvertinti investicijų grąžą.
- Pasirinkite savo taktiką
Kai būsite tikri, kad pritaikysite mobilųjį SEO strategiją savo B2B verslui ir aiškiai suprasite savo tikslą, turėsite nuspręsti, kaip jį naudosite arba kokia taktika bus geriausia jūsų svetainei.
Štai keturi būdai ar taktika, kurią galite pasirinkti: